Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» The Cave [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: The Cave
Ron Gilbert és Tim Schafer újra együtt. Ennyi.

The Cave

The Cave
A legutóbbi The Cave cikkek, hírek
51822 levél
Válasz 13.03.02. 19:59 #8
Barthezz
Az őröket kikerülve fel kell menni a tetőre a liftig, majd a lovagot beszállítani. Aktiváld a sebezhetetlen képességét, egy másik embereddel pedig ereszd le addig a szintig, ahol az egyik őr van (2. vagy 3. szint talán). Az őr így a sebezhetetlen lovagot fogja lőni, ami eltereli a figyelmét és a 3. embereddel el tudsz osonni mellette a kulcsért. Az pedig nyitja a sárkány ajtaját, ami után az elszabadul és végez az őrökkel.
2 levél
Válasz 13.03.02. 19:51 #7
somy75
egy kép róla.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130302/536625264K_pkiv_g_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
2 levél
Válasz 13.03.02. 19:49 #6
somy75
sziasztok. lányommal elkadtunk, szerintem eléggé az elején.

ahol egy királylányt kellene kiszabaditanunk, de van 2 katona apályán, és semmit nem tudunk csinálni. Bármelyik katona közelébe megyünk, rögtön lelő. az egyiknél pedig van dinamit, valószinü azt kell megszerezni, de esély sincs.

mit csináljunk???

elöre is köszi
5 levél
Válasz 13.02.13. 22:45 #5
regard001
Először végigvittem a lovaggal,pappal,időutazóval. Ez így elsőre élvezetes volt.Meg kell mondani egyszer-kétszer el kellett gondolkozni, de semmi nehezet nem tapasztaltam. Másodszorra az ikrek,kalandor,tudós kombóval akadt egy kis probléma a sziget résznél. Valami bug lehet, mivel az egyik kulcsfontosságú tárgy nem jelent meg az adott helyen. ( Tudom hol kell lennie, mivel már egyszer végigvittem, és a szigetes rész állandó elem ) De ezt leszámítva még mindig jó volt, bár kétlem,hogy harmadszor is nekivágnék csak az utolsó karakter miatt.
Szerintem a negatív kritika az,hogy rövid, egy idő után monoton. De az mindenképp pozitív,hogy kell gondolkozni és nem adja a kezünkbe a megoldást azonnal. Nekem is akadt problémám az időutazós résznél, az fejtörést okozott. Igazából nem túl sok agyalni való van rajta, mivel nincsen sok lehetőség,így 10-20 perc próbálkozás után már nem lesz más választás csak a megoldás. A tárgyak nagy részét fel kell használni és másik helyszínre átvíve nem érnek semmit. Ebből a szempontból elég egyértelmű mit hova alkalmazz.
Olvastam máshol,hogy van jó és rossz befejezés is, na ezt abszolút nem értem. Nálam mindig csak úgy lehetett megcsinálni,hogy meghaltak az adott NPC-k. Tehát mindenképp rossz lett a vége. Pedig próbáltam nem kinyírni őket.
51822 levél
Válasz 13.02.10. 12:29 #4
Barthezz
Nah végigtoltam az ikrekkel, a kalandorral és a hillbilly-vel. Baromi élvezetes volt és szerencsére a vidámparkos pálya feladványainak agyament megoldásai után egyik logikai feladvány megoldása sem volt már olyan észveszejtő képtelenség, hogy ne lehessen rájönni. Talán 3-szor kellett belepillantanom a végigjátszásba, a többi adta magát.

Kíváncsi vagyok a maradék 4 karakter történetére és speciális pályáira is, így még 2-szer végigtolom. Szerencsére a játék nem hosszú, így gyorsan meglesz.

Amúgy 1-2 jelenet (ikrek kastélya vagy a szörny kinyírása) nagyon hasonlított a Limbora, más részek (pl. a piramis) a Lost Vikings-re, szóval iylen bestof platformerek egyben, ráadásul az egész nyakon lett öntve egy jóadag humorral (a szigetes pályán jókat röhögtem az öreg hajótörötten), így mindenkinek ajánlani tudom, aki a műfajt szereti. Nem igazán kalandjátéknak mondanám, inkább egyfajta logika platformernek. Amit talán egyedül hiányoltam, hogy a platform-elemek lehettek volna egy fokkal nehezebbek is, mert így a játék ügyességi része nem igazán jelent kihívást.
51822 levél
Válasz 13.02.06. 23:07 #3
Barthezz
Bár nem szoktam kalandjátékokkal játszani, az erőteljes platform-jellege és a 3 karakter irányítása miatt (á'lá Lost Vikings) már a bemutatók során kedvet kaptam hozzá. Nagyon hangulatos kis játék, nálam betalált. ^^

A nehézséget tekintve viszont adom én is a cikkíró véleményét. Én pl. tapasztalatlan vagyok kalandjátékok terén, plusz casual játékosként alig jut időm játszani, így az nem fér bele az időmbe, hogy egy-egy résznél órákat pepecseljek, mire rájövök esetleg a továbbjutásra. Pl. a vidámparkban magamtól az életben nem jöttem volna rá sem a mérleg, sem a szerencsétlen kerék megoldására, teljesen más úton próbálkoztam, mint ami a megoldás. Úgyhogy végigjátszás mellett nyomom és ilyen esetekben kénytelen vagyok belepillantani, mert sajnos tényleg szinte semmi támpontot nem ad a játék.

Ezt leszámítva viszont tényleg nagyon jól eltalált játék lett!
3007 levél
Válasz 13.02.06. 05:03 #2
gregmerch
Elismerem, igazad van abban, amit írsz, és még sincs, mert sajnos - az én megfogalmazásom félreérthetősége miatt - nem úgy érthető a mondandóm, ahogy azt szerettem volna.
Igaz, hogy egy klasszikus kalandjátéknak (is) az egyik legfontosabb eleme az út keresgélése, amikor ki-ki próbálja, és próbálja, és még mindig próbálja meglelni a következő, gyakorta igencsak eszement lépést, mire az végre-valahára, nagy nehezen sikerül. Ugyanez volt a Monkey Island játékokban is (főleg a 2-ben, ami szerintem marha nehézre sikerült, de a többiben is voltak idegtépő pillanatok).De! Ezekben a programokban mégis valahogy több fogódzó volt a játékos számára. Lehetett beszélgetni njk-kel, lehetett vizsgálódni, és volt inventorynk, ahová eltehettük későbbre, ami valahol még kellett a későbbiekben. Itt a Barlang kommentálja a dolgokat - gyakran nem túl bőbeszédűen -, beszélgetés igen kevés van, az is jószerivel monológ (pl. a jegyszedő elmondja, hogy neki bizony kell három rég elveszett relikvia, mert mostanában rosszul megy a biznisz, és csak így éri meg kinyitni a túraútvonalat a mindössze három "látogatónak"), és nincs inventory, csak mindegyik karakter maximum egy dolgot markolhat fel (ha más kell neki valamihez, az előzőt el kell dobja, hogy az újat felvehesse). Mindezek mellett a szereplőkről is nagyon keveset tudunk eleinte, így borzasztóan kevés információval a birtokunkban indulunk útnak, hogy azok megleljék amit keresnek...vagyis mit is? Ezért itt valahogy nehezebb rájönni a következő teendőre, mint pl. a már sokat emlegetett Monkey Island sorozatban, de mondhatnánk másik játékokat is helyette (DoTT, S&M, FT, GF, stb.). Ez tudom, hogy sokakat eltántorít egy játéktól, mármint a tanácstalanság és folyamatos elakadás, ezért írtam (valóban nem túl szerencsésen megfogalmazva) a negatívumok közé. Köszönöm az észrevételt! Remélem érthető voltam a magyarázatom során .
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
283 levél
Válasz 13.02.05. 22:29 #1
afro
"Néha nem egyértelmű, mi a következő lépés"

Ezt negatívumként?!

VÉGRE valami, ahol nem rágják a szánkba mit kell csinálni. Monkey Island melyik részében volt egyértelmű a következő lépés? Ez adja a sava borsát ezeknek.
afro

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.