Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Komoly gondok a SimCity rajtja körül [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Komoly gondok a SimCity rajtja körül
A Diablo III-at idézi a SimCity rajtja, ugyanis a városmenedzser játék is állandó netkapcsolatot igényel, csakhogy a szerverek nem bírják a terhelést. A rajongók háborognak, volt magazin, amely emiatt lefaragta korábbi 9,5-ös értékelését 8-asra.

SimCity

SimCity
A legutóbbi SimCity cikkek, hírek
855 levél
Válasz 13.03.06. 12:33 #9
fZolee
Kicsit ellentmondasos igen, de legalabb nem tamogatom az olyan kiadokat/fejlesztoket a penzemmel akik hulye megoldasokkal adnak ki jatekokat.

Ilyen aggressziv kismalacos csakazersemveszemmeg alapon.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
3042 levél
Válasz 13.03.06. 12:32 #8
gregmerch
Az is lehet, hogy egyszerűen elszámították magukat, vagy csak "óvatos duhajok" voltak. Mi van, ha kiépítenek egy sokcsillió játékos fogadására képes szerverparkot, aztán a kutya se veszi meg, és a kritika is jó leszólja? Az előző rész nem volt valami hatalmas siker, és a régebbiek pedig már lassan érettségiző, meg diplomázó korba lépnek, így azokra nemigen emlékszik egy mai átlag 15-17 éves gémer. A stílus sem tartozik manapság az élvonalba, így számíthattak azért az esetleges piaci buktára is. Persze ettől még sokan nem szeretik az állandó netkapcsolat igényét (ami speciel engem sem zavar), és sokan fognak háborogni, de gondoljunk csak bele abba is, hogy szinte naponta, de havonta biztosan kapunk hírt nagy fejlesztő vagy kiadó bezárásáról. Az EA nyilván nem kell ettől tartson, hiszen biztosan benne van az első 3-ban, de attól még óvatos. Szerintem a régiónként eltolt kiadás lehet a legjobb megoldás egy ilyen fiaskó elkerülésére. Aztán persze ki tudja, ha valahol már megjelent, bárhol elérhető...
i7-6850K, Gigabyte X99-Ultra Gaming G1, 2x32GB DDR4/2400, Gigabyte GTX 1080 8GB GDDR5X 2xSLI; i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8GB DDR3/1600, Asus Strix GTX 1070 8GB GDDR5; XB, PS, ND, MOB
16112 levél
Válasz 13.03.06. 12:19 #7
david139
Ebben nem sok a logika
Mivel az eredetivel egy kicsit várni kéne, hogy elmúljon az emberáradat, ezért illegális úton kell megszerezni, amire sokkal többet kell várni?

De egyébként pont azért van ez az állandó netkapcsolatos megoldás, hogy nehezebb legyen feltörni.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
855 levél
Válasz 13.03.06. 11:43 #6
fZolee
Ezzel annyit ernek el, hogy (bar tobbet kell varni ra) a jatekosok inkabb illegalis uton jutnak hozza.
Penzt kiadni egy "jatszhatatlan" jatekert, amire orakat kell varni, hogy elinditsam es utana is napokig/hetekig akadozik a szerver senki sem szeret.
Offline jatekhoz netkapcsolat......elkepeszto baromsag.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
1524 levél
Válasz 13.03.06. 11:43 #5
GeryG
Persze, nyilván nem szándékosan szívatják a népet.
De azért 2013-ban ennél szerintem sokkal nagyobb léptékű szerverforgalmak is vannak, elég csak a bankszektorra gondolni. Technikailag kizárt, hogy ne lehetne megfelelő kapacitással bíró szerverfarmot felállítani.
Abban viszont igazad van - lásd DIII -, hogy ez általában csak és kizárólag a megjelenést követő napokban-hetekben jellemző negatívum, ami idővel magától megoldódik. Innentől valószínűleg azért nem fektetnek bele a kiküszöbölésébe, mert anyagilag nem éri meg nekik...
16112 levél
Válasz 13.03.06. 11:32 #4
david139
Szerintem azért, mert nem lehet. A Blizzard nem csak a Diablo 3-mal csinálta ezt, hanem minden eddigi WoW kiegészítővel is.
Ha ilyen tapasztalattal ekkorát taknyoltak, akkor szerintem nagy eséllyel az az oka, hogy képtelenség ennyi embert egyszerre belogoltatni. Másrészt fölösleges is, mert csak az első nap akar mindenki egyszerre játszani.

Inkább meg kellene oldani, hogy ne egyszerre nyomuljanak be a népek, pl a letöltéses vásárlás erre jó példa, mert aki letölti, az hamarabb kezd el játszani, mint aki elballag a boltba meg vissza, de ez még mindig csak "felezi" a problémát.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
1524 levél
Válasz 13.03.06. 10:27 #3
GeryG
Nekem már az is elég, ha normalizálódik a helyzet szerveroldalon. Engem nem zavar, hogy állandó netkapcsolat kell, hiszen eleve 24/7ben van netkapcsolatom, szóval ez nem jelenthet gondot. Tényleg csak azt nem értem, hogy egy ilyen jellegű megjelenésnél miért nem készülnek fel rendesen?! Nem hiszem, hogy EA-nál komoly erőfeszítésekbe telne normális szerverfarmot felállítani, hogy ne essenek így pofára...
5202 levél
Válasz 13.03.06. 10:17 #2
Skorpio90
Akkor ezt sem vesszük meg, pedig kosárban volt. Ha van egy kis eszük, egy peccsel kiveszik az állandó internetkapcsolatot, mint a GTA 4-nél.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1524 levél
Válasz 13.03.06. 10:03 #1
GeryG
Vajon az Aliens: Colonial Marines esetében miért nem merült fel a fejlesztőkben-kiadóban, hogy visszafizetik az elégedetlenkedőknek a játék árát? Lehet, azért, mert akkor konkrétan mindenkinek vissza kellene fizetniük, így végül egy árva petákot se keresnének rajta?!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.