Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Shadowrun Returns

Shadowrun Returns

Shadowrun Returns
A legutóbbi Shadowrun Returns cikkek, hírek
1556 levél
Válasz 15.10.24. 22:03 #57
Aribeth
"Dietrich: I used to front a punk band, way back when. Believe it or not, I've spent a pretty good chunk of my life on stage. [...]
PC: Wait a second. You can sing?
Dietrich: *He regards you with a critical eye.* I was the front man for a punk band, boss. Fuck no, I can't sing."

Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.10.11. 20:30 #56
MattMatthew
Bizony, neves alakok tűnnek fel! DF-ban én Hans Brackhaus-nak szidtam a sárkányokat, aztán toltam végig a DMS-t és ott leesett, hogy őőő... ezt talán nem kellett volna!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.10.11. 20:15 #55
Aribeth
Valahogy sejtettem, hogy komoly háttér lehet a karakter mögött. Kösz!
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.10.11. 20:13 #54
MattMatthew
A karakterek rendben voltak, főleg az a bohóc.


Dragonfall DC az általad kifogásolt dologban jobb, linearitás szempontjából viszont nem igazán.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.10.11. 20:06 #53
Aribeth
A DMS-t befejeztem, jó volt. Ahhoz képest, hogy Kickstarteres projekt, és nem állt a készítők mögött egy cégóriás, nagyon pöpec kis játékot tettek le az asztalra. Játékmenet terén csak túlzott linearitással szemben tudnék panaszkodni, de bízom abban, hogy a későbbi felvonások ezt már kijavították.

A történettel szemben egyetlen icipici, aprócska kifogásom volt:
SPOILER
Óriási bogarak egy másik létsíkról? KOMOLYAN? Jézusom, ez nagyon gáz csavar volt, méltatlan a játék többi eleméhez. Valakik túl sokat nézték a Starship Trooperst, és túl sokat játszottak a Mass Effecktekkel.

A karakterek rendben voltak, főleg az a bohóc.

Kezdem a Dragonfall DC-t.

(Igen, kicsit el vagyok maradva... Én leszek az a fórumozó, aki kettő-öt éves késésekkel esik be egy-egy játék topikjába azzal, hogy "úristen, hogy maradhatott ki eddig az életemből ez a csoda!!!4!!!44!négy!!", vagy "igazán nem értem, mit esznek rajta az emberek". )
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 15.10.05. 21:27 #52
gothmog
Ez csak a bemelegítés... A Dragonfall D.C. kiadás kb. fényévnyivel lesz jobb (NPC-k, küldetések, történet, kb. minden szempontból).

A Hong Kongról még nem tudok nyilatkozni, azt egyelőre jegelem, míg el nem kap az ihlet
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 15.10.05. 21:18 #51
MattMatthew
Már ideje volt!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.10.05. 21:06 #50
Aribeth
A Dead Man's Switchet tolom épp, és én ezt most (egyelőre) nagyon szeretem.

Tényleg nagyon kilencvenes évek, de kellően érdekes a történet, rendben vannak a párbeszédek, a harcrendszert pedig kifejezetten élvezem a maga egyszerűsége ellenére.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10256 levél
Válasz 15.09.18. 15:16 #49
MattMatthew
Továbbra is nagyon, de nagyon jó a HK! Eddig messze ez a legjobb. Kiforrott minden, párbeszédek elég jók, bár sok választás most sincsen, mégsem érzi annyira beszorítva magát az ember. Etiketteknek is van határozott haszna, eddig mindennel találkoztam, talán Academic volt a legtöbb, de a corporate is nagyon hasznos volt, shadowrunnert talán egyszer ha tudtam használni amikor még kezdő runnerek voltunk csak.

Dekásokat megvariálták, kis ügyességi játék lett a figyelőprogramok kerülgetése illetve az ICk feltörése két memóriajátékból áll: számsorokat kell megjegyezni és visszapötyögni, aztán egy rakat ábrasorból ki kell választani a helyeset az alapján ahogy egy egy föl föl villan.
Nem rossz, bár továbbra sem vonz és nem indítanék dekást. Szerep miatt meg kénytelen az ember mert mindig azt mondja Is0nak, hogy dekázzá!

Szamurájt indítani talán annyira nem érdemes, mert az egyik főbb főszereplő, Duncan* szintén az, így őt fölösleges vinni, csak a dekás, rigó és sámán elől veszi el a helyet.

*SPOILER
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 15.09.09. 21:49 #48
MattMatthew
Bevezető és két run után nagyon, de nagyon meg vagyok elégedve a HK kampánnyal!

Továbbra is zavar, hogy kicsit szűkek a harci opciók, bár ez majd kezd javulni ahogy revolverek meg double-tap megjelenik. Viszont a csapattársak nagyon jók! Nem csak azért mert DF karaktereivel szemben nem rohadt ellenszenvesek (aki meg ott nem volt ellenszenves annak a multját megismerve még a sárkányok is sikítva rohannának), hanem azért is mert tényleg van értelme és jelentősége őket vinni magunkkal, nem csak plussz célpontok a harcban.
A nyomozás a dekás gyerekkori bandájánál volt, így ő hasznos volt és szakavatott szemekkel nézte a tech törmelékeket, a rigger amúgy értett a biotechez és ezért a maradványokat tudta felülvizsgálni és a sámán a mellett, hogy meg tudta erősíteni az asztrál benyomásaimat* még elcsevegett a szója árussal meg a zeneboltossal!
Remélem ez kitart a továbbiakban is!


*Quick/Ranged/Pistol street sam mellé még felvettem Conjuringet, hogy a nyuszis AP varázslatot el tudjam sütni néha néha.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 15.09.04. 14:50 #47
MattMatthew
Éppcsak a bevezetőnél vagyok, de az eddigiek alapján az ember jobban be van szorítva egy karakterbe ahhoz, hogy működjön a történettel. Alapból a történet a PC nevelőapjával és fogadott fivérével indul, ami nem minden karakter ötlettel működik, kevésbé szabad.

Dragonfallt nekem is újráznom kéne, már DC állapotában, csak valahogy nem visz rá a lélek, annyira depresszív mindig!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.09.04. 14:39 #46
gothmog
Megvan, és erősen kíváncsi is vagyok rá, de egyelőre jegelem. Szerintem valamikor az ősz közepe táján kerítek majd rá sort. (Talán előtte végignyomom még egyszer a DMS-t és a Dragonfallt. Az utóbbit szinte biztosan, mert az ritka jóra sikeredett, és határozottan "újrajátszhatnékom" van, ha csak az eszembe jut.)

Én annyit olvastam egyébként a Hong Kongról (játékosi vélemények alapján), hogy számos apróságban előrelépés a korábbi részekhez képest, plusz a dekázást teljesen átalakították, ám mégis a Dragonfall a legjobb idáig a három játék közül. Ott valahogy jobban elkapták a sztorit, összességében az NPC-k is erősebbre/izgalmasabbra sikeredtek. Ugyanakkor szinte kivétel nélkül erősen dicsérték a Hong Kongot is, tehát nem arról van szó, hogy gyenge lenne... egyszerűen egy hajszálnyival, de jobb lett a Dragonfall.

Én amúgy dekást tervezek majd (a Dragonfall újrázáshoz is, plusz a Hong Konghoz is).
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 15.09.04. 14:10 #45
MattMatthew
Hong Kong modult tolja már valaki? Napokban kaptam a fejemhez, hogy hoppácska, ez már megjelent!

Valamit viszont ki kéne találnom a Quickness/Ranged/Pistol ág mellé, mert ez uncsi már kicsit, annak ellenére, hogy elég tápos.
Talán decking lenne jó, mert a patkány sámánt biztos vinni fogom mindenhová, dekás törpét meg kevésbé...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.30. 15:00 #44
gothmog
A két játékot végigjátszva azt mondom, hogy érdemes az alapjátékkal kezdeni, mert tökéletesen alkalmas arra, hogy elsajátítsa az ember az alapokat (kezelés, harcrendszer, fejlődés, "dekázás" a mátrixban stb.), de a definitív élményt a kiegészítő fogja adni majd (hajszálnyival, de kisebb fokú linearitás, változatosabb küldetések, csavarok/váratlan húzások (a mellékküldetésekben is), kidolgozott csapattársak)
És itt érdemes lesz majd a bázison és a bázisnak helyet adó Kreuzbazarban minden lehetséges alkalommal, minden lehetséges csapattaggal és egyéb NPC-vel (ezekből sajnos nincs sok) elbeszélgetni (amikor lehet), mert utóbbiaknak is mind-mind saját története és sorsa van, ami mintegy mellékesen, de folyamatosan alakulgat a játék előrehaladtával. (Nagy dolgokra senki se gondoljon, de mégis, figyelmes, kellemes vagy éppen kegyetlen, de mindig életszagú apróságok.)

Egyelőre a csapattársak kidolgozottsága és "tamagocsiztatása" szempontjából még mindig a Bioware az egyértelmű király az cRPG-k terén, de őszintén szólva én a Mass Effect első része óta nem láttam tőlük olyan fordulatos, váratlan izgalmakat és történéseket rejtő történetet, mint amit ez a csapat a Dragonfallba iderittyentet csak úgy. Ezzel nem azt mondom, hogy a DA sorozat vagy a későbbi ME részek sztorija ne lett volna jó, vér profi volt mindegyik, csak éppen - szerintem - kényelmesen kiszámíthatóak voltak, és sosem ültem játék közben tűkön ülve és a körmömet rágva az izgalomtól, hogy miként alakul a játék főtörténete (más kérdés, hogy azért így is roppantul élvezetesek voltak ezek a történetek is, mert páratlanul igényesen, remek karakterekkel tálalva tette elém őket a Bioware). A Dragonfall ellenben olyan, mint egy igazi, királyul megírt krimi vagy thriller, amelynél egyrészt mindig sötétben tapogatózol, mert amikor azt hiszed, hogy tudod, mi az ábra, akkor mindig kiderül, hogy mégsem pontosan az, végig fenntartja a "rejtélyes érzését" (így nagyon várod már, hogy rájöjj az eset nyitjára), és még a legvégére is tartogat fordulatokat.
Egyébként, szigorúan a vázát tekintve nem egy "évszázad sztorija" a Dragonfallé sem, távolról sem az, de mégis, ahogy végigvezetik a játékost a történeten, na ez az, ami tanítani való.

Nekem mindenesetre, bár persze ez erősen szubjektív, hatalmas és kellemes meglepetés volt ez a két shadowrun játék (különösen a Dragonfall). Persze ehhez az is hozzájárult, hogy nem voltak különösebb elvárásaim előzetesen a játékkal szemben, így váratlan gyomrosként érkezett a remekül megírt történet és a nagyon klasszul elkapott - néhány korábban olvasott regényből, valamint egy-két ősrégi játékülésből ismert - shadowrun hangulat. Mindez pedig egy olyan játékrendszerben, ami a kb. 15 évvel ezelőtti számítógépes szerepjátékokat jellemezte.
Viszont, ha valaki mindenáron a DA vagy ME féle "mozis élményt" veszi alapul, ezt szeretné újraélni itt, az valószínűleg csalódni fog.
Endure. In enduring, grow strong.
1556 levél
Válasz 14.11.30. 14:08 #43
Aribeth
Annyit áradoztatok róla, hogy felmentem a Steamre, és kiderült, hogy
december 2-ig fillérekért árulják az alapjátékot, és a kiegészítő is féláron megy.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
4133 levél
Válasz 14.11.30. 10:06 #42
gothmog
No, végigértem a Dragonfall rendezői verzión.
Kitűnő játék, a története a legutolsó pillanatig tartogatott meglepetéseket és fordulatokat (az utolsó kb. bő órában kétszer változtattam meg nagyjából homlokegyenesen a véleményemet arról, hogy kivel mi lesz a szándékom, feltéve, hogy a játék engedi persze).
Ha nem egy olyan kis költségvetésű alkotás lenne, ahol nem beszélnek a szereplők, nincs egy fia átvezető jelenet (még a játék grafikájával sem), semmifajta - az újabb Bioware játékokat jellemző - "mintha egy filmben lennél" hozzáállás, és a grafika, bár hangulatos, de nem a kb. 15 évvel ezelőtti időket idézné, akkor a Bioware - komolyan mondom - most húzhatná le magát a retyón!

Így viszont olyan a játék - amit én egyébként egyáltalán nem bántam - mintha a Baldur's Gate sorozat és a Fallout frigyre lépett volna egymással, és ebből egy cyberpunk szerelemgyerek született.

Hibáktól persze nem teljesen mentes a játék, de a sok pozitívum mellett ezekről az apróbb gikszerekről könnyen elterelődik az ember figyelme.

Nálam az Év meglepetése, sőt, talán az Év Játéka is a Dragonfall Director's Cut! (Persze nem eszem nagykanállal a játékokat, így elég kicsi idei mintából "dolgozom".)
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 14.11.28. 18:47 #41
gothmog
Huhh, ahhoz képest, hogy elvileg egy DLC, ez a Dragonfall (DC verzió) nagyon kemény! Már kb. kétszer annyi időm van benne, mint az alapjátékban, de még nem értem a végére.
És tényleg mindenben kb. egy klasszissal jobb, mint a DMS volt. Saját hátterű társak (akikkel érdemes gyakran elbeszélgetni, mert csak így tárják fel a múltjukat előtted; kb. mint a KotOR/Jade Empire korszakos Bioware játékoknál), keményebb harcok (normál nehézségen az alapjáték pite könnyű volt ezen a téren, csak a legutolsó csaták jelentettek némi minimális kihívást), változatosabb küldetések (sokszor meglepetésekkel, "átlagos" darab szinte nincs is közöttük), többfajta cucc, és még sorolhatnám...

Egyetlen dolog van, amit a Dragonfallal szemben (az egyébként szerintem szintén jól sikerült) Dead Man's Switch javára tudok írni: ott feszesebb volt a sztorivezetés, nem volt üresjárat, egy tömör, kompakt egész volt a játék. Itt pedig, (erősebb spoiler nélkül) ugye pénzt kell gyűjteni egy bizonyos ponton a továbblépéshez (kb. mint a Baldur's Gate 2-ben anno), illetve a csapattársakkal háttértörténeteit felderítve jönnek az ő személyes jellegű küldetéseik is. Ezek egytől-egyig nagyon jók (uhh, Glory története pl. azért elég kemény volt), csak éppen megakasztják a - szerintem nagyszerű, kellően izgalmas és rejtélyes - főtörténet vonalát (igaz, a készítők megoldották, hogy egy apró, de ötletes módon azért időnként csöpögjön eközben is némi információ). Pedig már állati kíváncsi vagyok a végére!
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 14.11.23. 09:24 #40
gothmog
Elsőre én is furcsának találtam, hogy jobban "szétterítette" a képernyő alján a dolgokat, de nekem egyértelműen kényelmesebb. Külön kattintás nélkül is látom, hogy milyen lövéstípusokat tudok leadni az adott fegyverrel, jobb alsó térfélen pedig a varázslatok/hátizsák tartalma/implantok aktiválható extrái, attól függően persze, hogy mire kapcsolok át. Nekem ez csak kb. fél percig volt szokatlan, utána bólintottam, hogy na, ez is jobb/átláthatóbb lett
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.11.23. 09:16 #39
MattMatthew
Hát ez az új kezelőfelület nekem nagyon nem jön be. Bár még megszokhatom, csak a bevezető küldit vittem végig, de egyelőre az eredeti, nem ennyire szétszórt felület jobban bejön.

Más változást eddig nem láttam, de majd hátha lesz érdekesség.
Etikettnél nekem bevált, hogy 2-3 karmát függőben hagyok mindig, és ha jön opció, hogy milyen etikett lenne jó akkor gyorsan emelek egyet karizmán és azt veszem fel.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.11.22. 13:12 #38
MattMatthew
Kb ugyanilyet toltam én is, bár rifle kicsit béna lett a végére. Burstnél mindenképp kapsz kb -12%-ot találtai esélyre, ami utoljára vonódik le, szóval 88% fölé esélytelen menned vele.
Másodjára elfet indítottam revolverrel és félautomatával, az elég durva lett, mert sokat lődözött és 0AP-ból újratöltött.

DMS-ben mintha több szerepe lett volna egy dekásnak, de lehet, hogy már keverem.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.22. 09:21 #37
gothmog
Mindkettőben "házilag barkácsoltat". De gyakorlatilag utcai szamurájt. A papír alapú verzióval is street samurai-t játszottam mindig. Úgy - lassacskán - közel 20 évvel ezelőtt...

DMS-ben embert indítottam; quickness, ranges combat, rifle, dodge vonalra feküdtem rá hangsúlyosabban, mellé hébe-hóba toltam a body-ra is, illetve még kicsit a karizmára, hogy ismerjen még legalább egy etikettet, de különben elég "egysíkúan" fejlesztettem.

Itt a DC-ben egy elfet, és őt is hasonló módon fogom fejleszteni, de ezúttal kicsit nagyobb arányban osztok még ide-oda pontokat (intelligenciára, biotechre, karizmára). Illetve úgy tervezem, hogy kevésbé pakolom meg kibercuccokkal, de ezt pusztán csak szerepjátszás okán). Max egy datajacket kap, esetleg huzalozott reflexet, de semmi kiberkar, kiberláb stb.

Viszont már most eldöntöttem, hogy DC-ben lesz még egy végigjátszásom, ahol egy dekást fogok egyengetni. Túl csábítóak a kellően magas dekázási skillel elérhető párbeszédopciók
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.11.22. 08:39 #36
MattMatthew
Pont e miatt a kritika miatt nem kezdtem bele, csak amikor hallottam, hogy javították.
Milyen karaktert indítottál?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.21. 21:16 #35
gothmog
Igen, olvastam, amikor megvettem, hogy a DC verzió sok javítást és kiegészítést tartalmaz az eredetileg DLC-ként kijött verziójához képest (pl. plusz zenék, plusz mellékküldetések stb.)
Illetve emlékszem, hogy amikor kijött anno a sima alapjáték, akkor nagyon komoly kritika érte a tetszőleges mentés hiányát, de szerencsére ezt patch-ben javították. (Gondolom, Te is úgy vitted már végig akkor a DMS-t, hogy bárhol menthettél. Én sem bántam, hogy így tehettem ).
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.11.21. 21:05 #34
MattMatthew
DF után toltam a DMS-t, de addigra már DMS-be berakták a mentési lehetőséget rendesen ill. más újítást ami DF megjelenéséig nem volt.
Egyébként DF alapverziója kezelőfelületben ua volt mint a DMS, csak most a DC-vel változott meg.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.21. 20:42 #33
gothmog
Igen, GOG-on (itt vettem meg) alapból az "rendezői verziót" szerezheted be, így természetesen az van meg.

Egyébként, bár még eléggé az elején járok (a DVD lemezen lévő felvételeket tekintettem meg éppen; ez talán nem nagy spoiler), de irtó jól sikerült! Sokan írták, hogy ezt és így kellett volna kiadni az alapjáték, illetve annak a kampánya helyett.
Tény és való, hogy a kezelőfelület, a skillek (párbeszédekben sokkal többször előfordul, hogy bizonyos válaszlehetőségek skillhez vagy tulajdonságértékhez kötöttek), az állandó csapattársak (és a kidolgozottságuk), meg úgy kb. minden egyértelmű fejlődést mutatnak az alapjátékhoz képest. Plusz a kampány/történet is erősebbnek tűnik. Mégis azt mondom, hogy a Dead Man's Switch is baromi jó volt, nekem legalábbis nagyon bejött (a története is), és kész felüdülést jelentett a jellegtelen Wasteland 2 után.
Pusztán annyi a titok, hogy az alapjátékot a Dragonfall előtt kell végignyomni, mert ha a kieggel kezdünk, akkor az után viszont tényleg kissé visszalépésnek érződik a Dead Man's Switch.
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.11.21. 20:04 #32
MattMatthew
Dragonfallból van Director's Cut. Ha jól láttam akkor jár a normál verzió mellé.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.20. 19:14 #31
gothmog
Köszi, egyelőre még csak most merülök bele a Dragonfallba. Az már látható, hogy nagyon sok apró dologban javítottak/csiszoltak az alapjátékhoz képest (kivétel nélkül a javára), és úgy látom, hogy az eddigi, egy-két kivétellel teljesen no-name segítők helyett ezúttal már komoly háttértörténettel rendelkező bajtársakkal vághatunk bele a rejtély felgöngyölítésébe! (Kíváncsi leszek, hogy melyikükről mi fog idővel kiderülni.)
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.11.20. 09:31 #30
MattMatthew
Nightmare Harvest
Elég jó kaland modul, bár a humora nem biztos, hogy be fog jönni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 14.11.20. 09:07 #29
gothmog
Eddig valamiért kimaradt a Shadowrun Returns, de miután letudtam a Dead Man's Switchet, és tegnap belekezdtem a Dragonfallba, azt kell mondanom, röviden és tömören, hogy bár több ponton is nagyon érződik a nem AAA kategória, illetve a kissé fapados jelleg, de ez a játék valami kegyetlenül jó!!!

Dead Man's Switch: üresjárat nélküli, végig érdekfeszítő történet, érdekes karakterek (bár nagyon kevés az npc), élvezetes párbeszéd szövegek, egyszerű, de okos és taktikus harcrendszer, és Shadowrun hangulat! A grafika egyszerű, de mégis hoz egy sajátos hangulatot.

Negatívum: helyenként nagyon ismétlődő grafikai elemek (pl. az utcán a tűz körül ácsorgó csövesek, szélben pörgő újságfecnik), plusz az utcák pl eléggé kihaltak, élettelenek, inkább csak díszletként szolgálnak. Valamint, ami frusztráló volt még, az a hosszabb harcok alatt elnyúló zene. Egy idő után idegesítő ugyanazt a fél percnyi dallamot öt-tíz percen át elnyúlva hallgatni.

De mindez csak apróbb nyavalygás. A játék - szerintem - minden crpg kedvelőnek kötelező.

A nagy dérrel-durral beharangozott Wasteland 2-t mindenesetre kisujjból, oda-vissza b@ssza meg, háromszor.
Endure. In enduring, grow strong.
10256 levél
Válasz 14.04.01. 13:11 #28
MattMatthew
Shadowrun Online
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.03.19. 08:22 #27
MattMatthew
Tyű meg ha!
Ez bizony tényleg bitangjó! Én meg itt sokáig csak mosolyogtam Peace lelkesedésén, aztán igaza volt!

Dragonfallt már végigtoltam, most tolom a Dead Man's Switch-et.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.03.06. 07:46 #26
MattMatthew
Ha street sam-szerű távolsági runnert alakítok akkor elvileg nem lesz baj belőle, ha telepakolom magam kibernetikával? Spelleken kívül az mást nem befolyásol?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10256 levél
Válasz 14.03.03. 10:52 #25
MattMatthew
Ellenkezőleg! Hízlegő, hogy volt már véleményed rólam és most még arra is vetted a fáradtságot, hogy átértékeld!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 14.03.02. 23:43 #24
Peace
Nem erről van szó. Csak átértékeltelek, de ne szívd mellre.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 14.03.02. 23:31 #23
MattMatthew
Látom tyúkszemre léptem.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 14.03.02. 22:21 #22
Peace
Jah, az úgy más, ha nem is próbáltad, de azért le lett fapadosozva.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 14.03.02. 21:13 #21
MattMatthew
Mentést említették. Vmi videoreview-t néztem, abban volt ez a negatívum. Illetve mintha a választási lehetőségeket is kritizálta volna. Ami nálam fontos... legalább a látszata legyen meg.
Ettől függetlenül lehet, hogy érdemes lenne tenni a main campaign-nel is egy próbát. Ez a Dragonfall érdekesen kezdődött. Az átverős megbízó rutin ahogy hallom nagyon shadowrun kellék, de mivel még személyesen nem éltem át így bejött.

Ork samurai az működőképes kombó? Mire érdemes figyelni karakterépítésnél?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 14.03.02. 21:03 #20
Peace
Ez a fapadosság miben nyilvánult meg? Csak mert számomra a tavalyi év legjobb játéka volt, semmi más nem tudott ennyire lekötni és nem okozott ekkora örömöt.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 14.03.02. 21:02 #19
Peace
Lehet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3212 levél
Válasz 14.03.02. 19:45 #18
Raistlin666
Lehet végre menteni bárhol? Azért hagytam a francba mert nem volt időkeretem az autó mentéseket kivárni...
10256 levél
Válasz 14.03.02. 15:49 #17
MattMatthew
Az főkampány fapadossága kicsit elriasztott, de teszek egy próbát ezzel a kieggel!

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 14.03.02. 15:45 #16
Peace
Iszonyatosan jól sikerült!!!!!! Nem a játékkedvem vagy a játékok iránti szenvedélyem kezdett elhalni, csak nem adtak ki megfelelő játékot. Teljesen visszaadja a jó öreg Fallout 1 hangulatot, méghozzá olyan értelemben, hogy a legapróbb kis részletből is sugárzik, hogy mekkora szeretettel és odaadással készítették el! Lebilincselő történet, még könnyebb kezelés, és talán egy fél fokkal több teret nyújtó taktikus harc. Ha nem lenne minden bajom, és nem akarnék meghalni a paplan alatt dideregve, és a szétrobbanni akaró fejemmel küzdve, akkor egész álló nap itt ülnék előtte...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 14.02.27. 18:21 #15
Peace
1 óra van vissza Steamen a Dragonfall kampány elstartolásáig!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 13.08.03. 14:01 #14
Peace
Az utolsó küldetéssorozatban én is belefutottam sajnos abba a bugba, aminél nem lehet továbbmenni, mert egy bizonyos ellen nem spawnol be, és ezáltal nem nyílik meg az átjáró. Itt felment a pumpa és le is tettem a játékot jó pár napra. Viszont most belefutottam az 1.0.2-es javításba, ami elvileg minden ilyesmit orvosolt, és most már sikeresen vettem az akadályt. Az utolsó összecsapás mondjuk rendesen leizzasztott. Ez részben azért köszönhető annak, hogy nem fordítottam kellő figyelmet a felszerelkezésénél, és két nagyon hulladék ügynököt béreltem fel, de erre sajnos csak a csatatéren derült fény.
A lényeg, hogy én kegyetlenül élveztem az egészet, a történet nagyon állat és hangulatos volt, és a befejezés is jópofa. Hosszú ideje nem kötött le ennyire egy játék sem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18830 levél
Válasz 13.07.31. 14:04 #13
Peace
Minden bizonnyal. Engem mondjuk nem zavar, még talán kicsit különlegesebbé is teszi ez az olvasós hangulat.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 13.07.31. 13:15 #12
MattMatthew
Pedig sztem sok rajongó szívesen adta volna a hangját a dologhoz, akár ingyér is.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 13.07.31. 06:25 #11
Peace
Olvasós, nincs hangja egyik karakternek sem, szerintem spóroltak mindenen, amin csak lehetett. Azért most már a vége felé befigyeltek küldetések rendesen, meg akadt opcionális mellékküldetés is kettő, ha jól emlékszem, amikkel nagyot lehetett kaszálni. Félek, hogy én jelenleg a legutolsó küldetés előtt állok, ezért sem merem elindítani 3 napja.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10256 levél
Válasz 13.07.30. 23:08 #10
MattMatthew
90% beszélgetés és nyomozás?!?! Mikor lesz ez sale-en?
Párbeszédek olvasósak vagy fölmondták őket? (Kicsit sajnos el vagyok szokva az olvasósaktól, pedig jót tenne csak valahogy már felpörgetettebb minden.)

"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
18830 levél
Válasz 13.07.27. 21:02 #9
Peace
Egyébként én már 3-szor azt hittem, hogy itt a vége, de mindig tartogat meglepetést. Ez mondjuk nem is baj, mert szomorú lennék, ha véget érne! Sajnálom, hogy annó nem volt lehetőségem a könyv alapú szerepjátékkal játszanom társaság híján, nekem bejön a világ.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1431 levél
Válasz 13.07.27. 18:40 #8
-T0ng-
Valóban elfért volna pár pofásabb animáció, de végre úgy érzem itt van az XCOM után nekem is az új kedvencem. Hiányoznak néha a jó kis retro játékok, ahol még a tartalom elsődleges volt.

Függetlenül ettől kíváncsi vagyok mikor érkeznek az első játékosok által készített tartalmak, mert ha azok megállják a helyüket, bizony a Top 10-be kerül.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.