Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Arma 3 Alpha [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Arma 3 Alpha
Kis részletet kaptunk az ősszel megjelenő Arma 3-ból, amelyet rögtön ki is próbáltunk.

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
3023 levél
Válasz 13.03.11. 20:17 #20
joccc
Az lehetséges,s valszeg csak annál van,mert az EBR jelenleg az egyetlen "Sniper Rifle" a játékban.

Nem tudom ti h vagytok vele,de én ennyire kellemeset MI-be nem csalódtam,mint ebbe. Nagyon okosak. Elképesztő,h mennyire okos az MI tényleg. S Lacko most vizsgálgattam a sofőrként beültetett MI-t is,s az is nagyon korrekt,ahogyan írtad is a cikkben. A legjobb az egészben,h mindez csak alpha... S az ilyen szénné scriptelt Codokban van hasonló MI, itt meg szó sincs ugyebár előre megírt útvonalválasztásról,mozdulatsorról. Mondjuk még van 1-2 dolog,amin van mit csiszolni. Például nagyon,de tényleg csak nagyon ritkán le-lemarad 1 csapattársam,miközben biztosít,de már több száz méterre járok tőle,s még akkor sem csatlakozik vissza,de mondom ez nagyon ritkán fordult elő eddig.

Ami viszont nálam negatívum,h nagyon zabálja a vasat. Hiába 8gb ram,955 X4 3.6ghz, 7850 2gb RAM, már 2x vettem vissza nem kicsit az ajánlott beállításokból,s pedig nem is olyan eszeveszett nagy csatát készítettem,csak 80-100 ember durván,s 1 jármű. Bár még mindig gyönyörű a játék,de így is be-be szaggat,ami már kezd nálam érthetetlenné válni,mikor már eléggé butítom mind a "látótávolságot",mind pedig a szűrőket.
-
55 levél
Válasz 13.03.11. 18:59 #19
gored666
m14 ebr annál tudtam
1187 levél
Válasz 13.03.11. 15:51 #18
Baracklekvár
Szerintem még az alpha állapotnak köszönhető, de ugyanannál a fegyvernél egyik embernél tudtam állítani a zeroingot (pageup-pagedown), míg a másik osztálynál nem. Marksman-rifleman, nem tudom, melyiknél, de lehetett.
pogessor.pcdome.hu
10961 levél
Válasz 13.03.11. 15:48 #17
Lacko
Pedig én már valamilyen fegyvernél használtam a zeroingot. De lehet, rosszul emlékszem.
55 levél
Válasz 13.03.11. 15:48 #16
gored666
Kb. 5 ször kapatam fejest csapattárstól, mert azt hitték ellenség vagyok. Az A2 ben az AI mozgása jóval felismerhetőbb. Markerek nélkül, én lövök mindenkire.
55 levél
Válasz 13.03.11. 15:46 #15
gored666
Zeroing még nem elérhető csak a gránátvetőknél. Az ACOG-ot az ace ben sem lehetett állítani. vagy még nem jöttem rá
3023 levél
Válasz 13.03.11. 13:58 #14
joccc
Egyébként oltári jó lett az MI. Csapattársaim fedezékbe húzódnak,mintsem felvállalják a nyílt küzdelmet. S ha például várost térképezek fel,akkor egy adott főutcán is a szélekre állnak,s fedezékről-fedezékre megy a mozgás. Nagyon tetszik. Olyan Rainbow 6-es kicsit. Nagyon jó játék lesz,az egyszer már biztos.
-
3023 levél
Válasz 13.03.11. 13:12 #13
joccc
Köszönöm szépen!
-
10961 levél
Válasz 13.03.11. 09:37 #12
Lacko
Ennyire még nem ismerem a fegyvereket, hogy melyiknél lehet és melyiknél nem, de az biztos, hogy ugyan azzal a gombbal, amivel a mesterlövésznél és a géppuskánál. Azért nem tudom megmondani, hogy melyik gomb, mert én már átraktam a [ és a ] gombokra. De ha megnézed a beállításokban, akkor az a kulcsszó, hogy "zeroing".

Olyan nem volt az arma2-ben, hogy a szerkesztőben összedobálhatod a fegyvereket. Olyan csak néhány küldi elején van, de azok pont ilyen scripteket használnak, mint amiket ajánlottam neked.
3023 levél
Válasz 13.03.11. 09:33 #11
joccc
Köszi szépen. Akkor nem jól emlékeztem,mert én rendesen,egy külön ennek készített ablakban gondoltam,h meg lehet oldani,de akkor mégsem. Igazából akkor nem is pepecselek vele,jó ez így.


Még 1 kérdés,h EBR-nél nem lehet állítani a távolságot véletlen,mint a mesterlövész puskáknál általában ? S ha esetleg lehet,akkor melyik gombbal,mert nem találtam rá sajnos eddig ?
-
10961 levél
Válasz 13.03.11. 07:05 #10
Lacko
Az initbe kell beírni, hogy this removeWeapon "<amilyen fegyvere van>"; this addWeapon "<amilyen fegyvert adni szeretnél>"; és ugyan ez aztán Magazine-nal is.
Ehhez persze tudnod kell, hogy mi a neve (class name) a fegyvereknek, de ha rákeressel, hogy arma3 class names, akkor megtalálod.
A remove-ok helyett használhatod egyben a removeAllWeapons this;-t, csak ez szerintem elvesz mindent: ruhát, sisakot, mindent és azt bonyolultabb visszaadogatni.

Amúgy most van az armaholicon egy csomó script, ami azt adja, hogy a küldi elején mindenki beállíthatja magának a felszerelését.
3023 levél
Válasz 13.03.10. 22:57 #9
joccc
Lehet valahogyan editorban személyre szabni a fegyvereket bizonyos egységeknél ? Persze a kaszttól eltérően értem. Mert mintha emlékeznék,h 2-ben lehetett,csak arra nem h hogyan,de lehet h rosszul rémlik.
-
3023 levél
Válasz 13.03.10. 13:56 #8
joccc
Jó hogy mondtad az ötletet,köszi! Mert akkor neki is állok a városok "tesztelésének". Egyébként nem kevés vas kell neki,mert auto adjust 3,5 km-es távra rakta a látótávolságot,mindent fullosan,s így néha-néha be-beakad. De sztem ezen a téren is várható még bőven csiszolás.
-
1187 levél
Válasz 13.03.10. 11:46 #7
Baracklekvár
Nekem kedvenc küldetésem, hogy keresek egy falut-várost, rakok néhány független, mozdulatlan (disableAI move és setunitpos middle) baráti egységet támogatásnak és hangulatkeltésnek, de a fő feladat az én embereimre hárul, hogy a településre rátörő 50-200 támadót leküzdjem. A városi harcok mindig is vonzottak. S erre az Alpha korlátozott eszközei is elegendőek, szóval már neki is álltam szerkesztésnek.
pogessor.pcdome.hu
290 levél
Válasz 13.03.10. 10:50 #6
stenga
Az a szép az Armaba hogy egy egyszerü 2 csap 2 waypointija keresztezi egymást küldetések is szórakoztatóak tudnak lenni
3023 levél
Válasz 13.03.10. 10:48 #5
joccc
Jah én nem vagyok ám nagy mapeditoros. Tehát én csak ilyen hulla egyszerű küldetéseket rakok össze,amik csak arra jók,h tényleg megnézzem,h milyen is a játék. Közel sem olyan küldetéseket csinálok,mint te,hanem csak van 2 csapat,s 2 waypoint,amik keresztezik 1mást...
Itt az alphában nem is fogok komolyabban belemerülni,mint a 2-ben.



S igen,már az alphának is van 1 teljesen jól működő szerkesztője,csak ahogyan a cikk is írja a fegyverek,járművek limitáltak.

Azt meg sajnálom,h nem lesz dobozos megjelenés...
-
290 levél
Válasz 13.03.10. 10:44 #4
stenga
Akkor már teljesen használható editor is van az alphaban?
10961 levél
Válasz 13.03.10. 08:12 #3
Lacko
Joccc, pályáidat majd oszd már meg velünk.
Egyelőre én csak ilyen tesztelős küldiket csinálgattam, de abból az egyiknek már van briefingje is, szóval az már majdnem egy igazi.

Azt hogy gondoltad, hogy ott figyel a polcodon? Elvileg ez csak steamen jelenik majd meg. Szóval ha lesz is dobozos verzió, abban csak egy steam kód lesz. Ez mondjuk engem is lelohaszt egy kicsit, de mindegy. Kezdem megszokni a steamet. Csak hát ez azzal is jár, ha valami történik a steammel, mindent bukunk.

A múlt héten pl leállt a gamespy és emiatt nem lehetett coopban játszani az arma2-vel. Illetve még régről van egy olyan X-com játékom, ami csak szerveren keresztül játszható, de mivel a szervert üzemeltető kiadó már vagy tíz éve becsődölt van egy játszhatatlan (amúgy rohadt jó) játékom. Szóval ezért fosok picit a steamtől, miközben már rohadt sok pénzt elköltöttem rajta
3023 levél
Válasz 13.03.09. 23:52 #2
joccc
Kár,h még viszonylag messze vagyunk a megjelenéstől. Nekem nagyon bejön az "új" célzási procedúra. Kellőképpen nagy kihívás hozzászokni. Most pár órányi pályaszerkesztgetés,játék után elmondhatom,h amint megjelenik ez is 100 %,h itt fog figyelni a polcomon,akárcsak a 2. Persze vannak benne még a földben el-eltűnő hullák,meg apróbb hibák,de ez még csak alpha szóval hasonlóra számítottam. Engem abszolúte meggyőzött arról,h jó játék lesz belőle,s a már elkészített része is teljesen korrekt persze a bugokat leszámítva. S ugye az alpha pedig arról szól,h a játékosok észrevételeit teljesítsék,tehát még sokkal,de sokkal jobb is lehet ez a sztem 1ébként is nagyszerűnek ígérkező játék. Az egyetlen dolog,amit nagyon sajnálok,h még rengeteget kell rá várni.
-
12857 levél
Válasz 13.03.09. 22:40 #1
konrad
Jó lett a cikk Lacko! Ha valóban kicifrázzák a megjelenésig - ezalatt inkább a bugos részeket értem -, akkor egy nagyon jó kis arma3-ban lesz részünk! Sok mindent javítottak az arma2-beli hibákból - pld. meredek hegyen fel/le futás most már simán megy -, ellenben a célzást bizony gyakorolni kell!

Jó képeket raktál ki!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.