Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Arma 3 Alpha [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Arma 3 Alpha
Kis részletet kaptunk az ősszel megjelenő Arma 3-ból, amelyet rögtön ki is próbáltunk.

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 13.03.15. 13:00 #70
Lacko
Én az addItem parancsot próbálnám ki. http://community.bistudio.com/wiki/addItem

És itt van pár item (hangtompító és scope):
Sound Suppressor (7.62Â mm) muzzle_snds_B
Sound Suppressor (6.5 mm NATO) muzzle_snds_H
Sound Suppressor LMG (6.5Â mm) muzzle_snds_H_MG
Sound Suppressor (9Â mm) muzzle_snds_L
ACO optic_Aco
ACO optic_ACO_grn
ARCO optic_Arco
RCO optic_Hamr
Holosight optic_Holosight

Az összeset itt találod: http://browser.six-projects.net/cfg_weapons/classlist?version=67

szóval én azt próbálnám ki, hogy az initbe berakod, hogy
this addItem "muzzle_snds_H";

Aztán számolj be az eredményről, mert érdekel!
6480 levél
Válasz 13.03.15. 12:40 #69
GustyX
Valaki tudna adni egy meghívót egy olyan embernek, aki nem játszott a 2. résszel, csak a military volta miatt érdekli a játék, kizárólag lone wolfként, csak kipróbálni szeretné a játékot? Igen, én volnék.

A látottak alapján ez nekem továbbra is nagyon "szimulátor" és továbbra is várnám a Hidden & Dangerous Modern Warfare-t, amiben ötvöznék az ArmA modern hadviselését a H&D tökéletes átmenetét az arcade-szimuláció között.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3023 levél
Válasz 13.03.15. 10:39 #68
joccc
Arra esetleg van mód,h csak fegyver alkatrészeket rakjak be,s nem komplett fegyvereket ? Csak mert csináltam egy kisebb diver missziót,s kellene hangtompító,s scope a fegyverre. Mert amiket találtam google-ben,azok mind komplett fegyverek ki-be rakását írják le.
-
3023 levél
Válasz 13.03.15. 10:32 #67
joccc
Sztem véletlen egybeesés egyébként! De poénnak poén.
-
1186 levél
Válasz 13.03.15. 10:24 #66
Baracklekvár
Oké, akkor csak nekem tűnik bújtatott Armalite reklámnak...
pogessor.pcdome.hu
1186 levél
Válasz 13.03.14. 22:04 #65
Baracklekvár
Csak én vagyok nagyon pihent/fáradt, vagy másnak is feltűnt a nyilvánvaló szójáték: ArmaLite?
pogessor.pcdome.hu
3023 levél
Válasz 13.03.14. 21:41 #64
joccc
Köszöntem,akkor nincs gond nálam.
-
314 levél
Válasz 13.03.14. 21:28 #63
szabolint
1186 levél
Válasz 13.03.14. 21:19 #62
Baracklekvár
Verziószám ugyanez nekem is.
pogessor.pcdome.hu
3023 levél
Válasz 13.03.14. 21:05 #61
joccc
Nektek is 0.5.102571-es a verziótok ? Csak mert aggódok,h nem jött át a frissítés.
-
1186 levél
Válasz 13.03.14. 21:00 #60
Baracklekvár
Egy még maradt, ha gondolod, átadom. De ha egyébként megvennéd játékot, akkor vedd meg - mert ez a Lite kiadás igazán korlátozott. Amennyire tudom, multi lehetőség sincs benne.
pogessor.pcdome.hu
314 levél
Válasz 13.03.14. 19:34 #59
szabolint
Illetve olvasom, hogy akik megvették kapnak hozzá 3 meghívót is Esetleg nincs valakinek felesben egy?
1186 levél
Válasz 13.03.14. 19:32 #58
Baracklekvár
Igen.
pogessor.pcdome.hu
314 levél
Válasz 13.03.14. 19:32 #57
szabolint
Ha most steamen megveszem az alpha verziót akkor ha majd kijön a rendes akkor egyből megkapom azt is??
12857 levél
Válasz 13.03.14. 18:12 #56
konrad
Meggyőztetek, igaz remélem kiéreztétek, hogy nem vitatkozni akartam! Teljesen egyetértek Baracklevárral, ami a fegyverek évtizedes (százados) fejlesztési terminusait említi: én csak azt feltételezem, hogy mostantól számítva 22 évvel később egy M4-es kb. olyan lesz, mint mondjuk a 2. vhús MP44!

Jocc viszont teljesen igazad és ez örömteli a BIS részéről, hogy valóban nem estek át a ló túlsó oldalára, és nem ilyen scfi szarság lett a játékból. Ugyanakkor engem még mindig zavar ez a 2035-ös időpont... Lehetett volna mondjuk 2020! De tényleg teljesen hanyagolható itt az időbeniség kérdése, hiszen úgy tűnik, rohadt jó folytatást "kalapálnak össze" a csehek!
1186 levél
Válasz 13.03.13. 22:59 #55
Baracklekvár
Nem tudom, mennyire ismert tény, de elég elborzasztó, hogy untig ismételjük:
átlag magyar rendőr fegyvere 50 éves, ami egyébként egy 80 éves konstrukcióra épül. És azt nem is modernizálják, a honvédséggel ellentétben.
Nincsenek gyors változások ezen a téren.
pogessor.pcdome.hu
1186 levél
Válasz 13.03.13. 22:50 #54
Baracklekvár
Érdekes, hogy 22 évvel későbbre sokkal modernebb technikát feltételeztek. Járművek terén talán, de ott is elsősorban elektronika terén.

De annak fényében nekem viszont nincsenek ilyen elvárásaim, hogy még a 100+ éves M1911 is rendszerben van USA erőknél, nálunk az 50 éves karabélyok modernizációja folyik, vagyis az AK47-re épülő technika is rendszerben lesz még legalább 20 évig nálunk. Ezáltal a 43M mintájú lőszer és a köré épülő fegyver alapja már 90 éves lesz a játékban feldolgozott időpontban.
De hogy modern hadseregről beszéljünk, az oroszok még mindig az AK47-en nyugvó AK107 és AK12 fejlesztésén molyolnak, tehát ott sem várható nagy változás. Nyugaton egyik valódi újdonság az FN F2000, de az sem igen terjedt el, inkább erőltetik az M16-rendszerű fegyvereket, mert arra van kiképezve az egész NATO.
Amennyire ismerem a lőfegyverek fejlődését és úgy általában őket, az elmúlt 100 évben nem sok olyan horderejű változás történt, ami alapjaiban rengette volna meg a rövid lőfegyverek és vállfegyverek fejlesztését, irányvonalát. Talán a világháború környékén felismert köztes lőszer fogalma, s a mostanában megjelent Kriss Vector hátrarúgáscsökkentő mechanizmusa az, ami kiemelhető, mint két valódi paradigmaváltás. De utóbbi elterjedésében is kételkedem.
Minden más maradt a régiben. Nem véletlen, hogy az USA érdemben még mindig azt a - egyszerűség kedvéért nevezzük M16-nak - karabély családot használja most, mint amit bevezetett Vietnam idején. Egyszerűen nem éri meg váltani, mert van jobb, de annyival jobb nincs, hogy megérje lecserélni.
Szóval, én teljesen helyénvalónak találtam a 2035-re vízionált felszerelést.
pogessor.pcdome.hu
3023 levél
Válasz 13.03.13. 19:56 #53
joccc
Igen. De én még örülök,h ez lett,s nem egy ilyen általam hülyének vélt lézerfegyveres,hülye sci-fi maszlag lett belőle a 2035-ös dátumot vizsgálva. Mert ugyebár,amit ti is leírtatok akkor már sztem maximum csak a világ legelmaradottabb országaiban fogják használni a tűzfegyvereket,hiszen már ma is elég komolyan fejleszti az USA is a hangágyúkat példának okáért.

Sztem ez a 2035 csak azért van,amit beszéltünk is,h ne tudják számonkérni rajtuk a fegyverek,járművek dolgait. Nem mellesleg,ha jól láttam a Kamov egy propelleres,noha a Kamov helikopterek duplra propelleresek,de lehet,h ez is már a futurisztikusságot testesíti meg haha!

Tehát összességében én örülök,h "csak" ennyire lett futurisztikus a játék,s nem esett át a ló túloldalára,s nem lett belőle egy hülye,gyenge sci-fi céllövölde. Na nem mintha nem lennének azok sem jó játékok,de azért ez csak a legjobb harci szimulátor.

Nem mellesleg óriási DCS fan vagyok,aki esetleg ismeri a szériát,s a játékait,tehát én mindennél jobban szeretem a realisztikus játékokat,mint a nem valósághűeket. Ennek fényében nekem még belefér ez az Arma 3 ebbe a kategóriába, méghozzá simán a fentebb említett oknak köszönhetően, azaz,h nem eléggé 2035-ös.
-
12857 levél
Válasz 13.03.13. 19:16 #52
konrad
"hiszen a mostani haditechnikához számítva 22 évvel későbbi felszerelést ajánl a játék!"

Bocsánat, ezt nem így akartam írni: az "ajánl" helyett "feltételez" lenne a helyes! Tehát ha 2035-öt írunk, akkor az adott kornak megfelelő technikát feltételezne az arma3, de ebből nem jött le semmi...

De nem is baj, így jó, ahogy van!
12857 levél
Válasz 13.03.13. 18:58 #51
konrad
Csatlakozom Lackohoz, hiszen a közös játékok alkalmával - főleg az elmúlt napokban - volt alkalmunk úgy nagy hirtelenjében "elemezni" az új részt (legalábbis annak a rendelkezésünkre álló változatát!).

Felvetettük, hogy irreális ez a 2035-ös időpont, hiszen a mostani haditechnikához számítva 22 évvel későbbi felszerelést ajánl a játék! Ugyanakkor ezek a fegyók, helikopterek vagy páncélos gépjárművek közel sem egy 22 évvel későbbi fejlesztést tükröznek, hiszen addigra már ennél is hightech-ebb cuccok lesznek (bizonyosan), én ebből a szempontból nem is értem a BIS-t, hogy időben miért "rohantak" ennyire előre! Oké, hogy az irániaknak ilyen sci-fi-be illő sisakjuk van, ellenben az EU/US erők ebben nem sokat fejlődtek! Példa: van az a beépített búváros küldetés, amelynek az elején ott térdel két "felderítő" tag: na most azokon ugyanaz a terepszürke/pasztel színű thermo - testhez simuló - felső van, amelyet a us army-ban már jó pár évvel ezelőtt rendszeresítettek a (szürke) digit camok-hoz!

A másik: berakták a Kamov helikoptereket ezzel a kockás/sakk mintás terepszínnel, de kérdem én: 2035-ben is ugyanúgy fog kinézni ez a helikopter, mint a játékban? Kötve hiszem... Nem hogy a festése...

A játszható saját csapatainkon szinte ugyanaz a sisak, hátizsák stb. van, mint a 2-ben, leszámítva az általam még eddig csak tapasztalati szinten használt automata gépkarabélyoknál, könnyű géppuskáknál, bár azok típusát és főleg high-end alkalmazását eddig még nem éreztem: ezek a jó öreg M4 Aimpoint vagy az M240 (ami fel is lelhető) szintjén mozognak! Szóval én nem is értem ezt a 2035-ös időpontot! Az jóval nagyobb tüzeléstechnikai repertoárt rejtene, de nyilván a végleges verzióban ez megjelenik (vagy nem). Szóval semmi hőbörgés a részemről, de ha 2035-öt írunk - ha megélem, akkor 65 éves leszek -, akkor szerintem már rég nem ilyen fegyverekkel vívják majd a csatákat!

Én azt várom - mert a fent leírtaktól eltekintve nekem is nagyon tetszik a 3. rész -, hogy a modokkal visszajön majd a 2. rész ruszki környezete, Afganisztán, esetleg Afrika: mindez napjaink körítésében! Nem érzem azt, hogy ezt a részt be kell helyezni a feltétel nélküli futurisztikus környezetbe, amikor már csak komputereknek, uav-oknak, mesterséges robotkatonának kell majd a harcot megvívni! Mert ha 2035-öt írunk, akkor meg sem kellett volna csinálni a az arma3-at! (egy két műholdas navigáció, tűzparancs kiadás/tűz/over vagy robotkatonák beküldése egy irányító teremből, aztán slussz!).

Persze tudom, hogy a fejlesztők célja sem ez, hanem az, hogy minél többen gyártsanak addonokat és mint a 2.-ben, ennek a résznek is hosszú ideig meg lesznek a rajongói, velünk egyetemben! (A 2-ben is szinte már unalmasnak mondható az afgán-történet, de mind a mai napig élvezettel nyomulunk a BAF küldikben, vagy Duala szigetén vagy Lingoron! És ha még erre a részre esetleg kijönnek az OFP vagy INV44 modok, na az lesz a tökély! Akkor a 2035-öt el is felejtjük!).

Szóval jó az új game, várom nagyon a véglegest, addig meg gyakorolunk rajta, tapasztalunk ezt/azt, aztán majd meglátjuk!

3023 levél
Válasz 13.03.13. 18:31 #50
joccc
A Resistance az tényleg óriási volt. Kb annál a résznél bolondultam bele a szériába,vagyis akkor az OFP-be ugyebár.

Nekem igazából ezzel a görög világgal nincs semmi bajom,sőt nekem be is jön. A fegyvereknél meg igen,az tuti,h nagymértékben szabad kezet ad a készítőknek a 2035 a fegyverek,járművek terén,s így nem követelhető rajtuk számon a fegyverek irrealitása.
Az Arma esetében én sem vagyok nagyon modpárti,szemben más játékok esetében.

Most viszont van időm,s ki is próbálom a módosított beállításokat végre!
-
10960 levél
Válasz 13.03.13. 16:48 #49
Lacko
Engem a sztorija, meg a fegyverek és ha igazak a pletykák a kampánya is zavar. Még az ArmA1 is jobban bejött, pedig azzal se voltam nagyon elégedett. De ez a 2035 kicsit sok nekem.
A legeslegjobb hangulata, sztorija, kampánya az OFP Resistance-nak volt. Utána Csernorusszia tetszik a legjobban és Takisztánt is szerettem. De ez a görög világ és futurisztikus fegyverek eléggé zavar. Megértem azt is, hogy biztos sokan kritizálták őket, hogy ez meg az a fegyver nem is ilyen hatékony vagy túl erős és ezért csináltak nem létező fegyvereket, hogy ebbe nehezebb legyen belekötni. Tudom, hogy majd modokkal ki lehet kerülni, de én eléggé viszolygok a modoktól (OFP-hez csomó kampányt készítettem mod-okkal, amiknek ha kijött egy új verziója, akkor csomó minden bukta lett a kampányban) tehát én legjobban a BIS által adott dolgokkal szeretek játszani.

Klassz a sok új lehetőség meg a szép grafika, de én tökre jól elvoltam/vagyok az ArmA2CO-van is. Sőt.
3023 levél
Válasz 13.03.13. 16:29 #48
joccc
Ez mind igaz,de ezekkel együtt sem szabadna ilyenfajta FPS gondok lenni HIGHEND gépeken... Ez azért nonszensz. Az tény,h az Arma kva jó játék. Nekem igazából a mostani valósította meg az álmaimat. A 3 rengeteget fejlődött minden téren,s nekem ez az epizód tűnik úgy,h azt mondom rá,h a legjobb tényleg. Eddigiek is jók voltak,de ott még tényleg nagyon sok gikszer volt velük azok miatt,amiket te is mondtál.
-
10960 levél
Válasz 13.03.13. 12:50 #47
Lacko
Ha ez megvolt az Arrowheadben, akkor azért annyira nem izgulok. Eszméletlen sokat játszottam Arrowheaddel és nem találkoztam ilyennel.

Én is azt gondolom, hogy ez motorhiba.
Ugye ezt a motort még a két alapító cseh tesó írta 1997-ben és egy forradalmian új dolgot tettek le az asztalra: nem behatárolt játéktér (persze volt határ, ezért is lettek szigetek a BIS helyszínei, de összemérve bármely másik játékkal határtalan volt). Talán egyedül a Delta Force (novalogic) tudta ekkor ezt az OFP-n kívül, de ők eleve egy teljesen más fajta grafikai megközelítéssel dolgoztak: nem poligonokból állt össze a 3D látvány, ezért nem tudta gyorsítani őket egyik videokártya se, ezért szükségszerűen kimúlt. De a BIS poligon alapú, mégis határtalan teret valósított meg. Mivel ilyet azóta sem csinált senki, rohadtul nincsen más, akitől tanulhatnának, hogy mit csinálnak szarul. És mivel a kártyák eleve nem az ilyen játékokra vannak kitalálva, ezért lehet, hogy egy csomószor nincs is megoldás. Szóval az OFP-ArmA széria mindig is bugos és problémás lesz, de ezzel együtt a legeslegjobb játék a világon. Ha nem így volna, ma már senki nem játszana a BIS játékaival, mégis millióan teszik. Mind mazochista volna? Frászt! Van amit csak az ArmA tud.
3023 levél
Válasz 13.03.13. 12:27 #46
joccc
Az a vicc,h azt írják marha sokan,h ugyanez a probléma megvolt már az Operation Arrowheadnél is. Név szerint az a probléma,h a CPU,GPU (előbbi) 40-50-60%-át maximum,utóbbi 30-40%-át használja ki a játék,s mégis FPS gondok vannak,méghozzá nem is kicsik,s az igazi highend gépeken. S tényleg joggal mondják az emberkék,h miért nem javították ezt,mikor már a korábbi Arma-ban is benne volt a hiba. Remélem,h mivel ez csak egy alpha,tényleg orvosolni fogják ezt,bár 1 srác írta,h ez motor probléma,s ezért nem fogják újraírni az egész grafikai motort. Mind1. Érdekes problémakör az biztos.
A lentebb írt linken is azt írják,h hiába veszik le minimumra,vagy rakják fel ultra-ra,nincsen számottevő különbség FPS-ben a két beállítás között. Egyedüli performance boostot a már korábban megtárgyalt view distance szolgáltat. Nagyon remélem,h orvosolni tudják ezt a problémát,mert azért ez így elég ótvarul hangzik,főleg úgy,h nem újonnan felmerülő problémáról lévén szó.


Nem mellesleg innen szemezgettem:
http://feedback.arma3.com/view.php?id=716
-
10960 levél
Válasz 13.03.13. 11:30 #45
Lacko
Na az ilyet biztos javítják.
3023 levél
Válasz 13.03.13. 11:25 #44
joccc
Kicsit utánavetettem magam még az FPS problémának,s olvasgattam még jó pár fórumot,s nagyon sok helyen az én gépemnél sokkal jobb géppel rendelkezők (Crossfire 7870, 2500k 4.6ghz-es srácok) is leírták ugyanazt,h eleinte stabil 50 FPS,s utána lemegy 5 FPS-ig is. Tehát minden bizonnyal a játékban van jelenleg a hiba,ha náluk sem megy normálisan.

Nem mellesleg az ARMA 2 max beállításokkal 40+ FPS-t produkál nálam
-
12857 levél
Válasz 13.03.12. 17:42 #43
konrad
Lehet hogy akkor nekem fel sem tűnt az arma2 küldijeidben - pld. a Pirogban vagy a Chestyben -, hogy ennyi ember megmozdult? (Igaz van azokban van annyi ellenség, meg baráti, mint a hétfene! )

Viszont akkor hülye felvetés volt a részemről, hogy minek is 200 emberes küldiket csinálni: viszont a te módszereddel ugye más a helyzet, mert abban zömében "termelődnek" az ellenfelek! Én inkább arra gondoltam, hogy egyszerre egy időben 200 ember a pályán... A rajokat meg ugye a 6-8 főre értettem, amelyből ha van három, az már egy szakasz!
3023 levél
Válasz 13.03.12. 17:40 #42
joccc
Hm ez közel hasonló így fejből ahhoz,mint ami nekem van,csak nálam a terrain is,s azok azalatt is maxon vannak,meg ugye full hd,s még a vsync van kilőve nálam. Majd kipróbálom a beállításokat hnap,de sztem nálam azt sejtem,h a post processingnél lett ellőve vmi. Mondjuk hnap majd akkor csinálok én is 1 hasonló küldetést,mint a tiéd,mármint emberállomány tekintetében hasonlót,s akkor meglátom,h hogyan megy.
-
10960 levél
Válasz 13.03.12. 17:31 #41
Lacko
Megnéztem és nem is 1.2km volt, hanem 1.6, de most felhúztam majdnem 2km-re és nem vettem észre akkora változást. Vagy egy olyan küldim, ahol 1-1 szakasz (oldalanként 4-4 raj) + 3-3 autó és 1-1 heli harcol a legnagyobb faluban. És ezen nem érezhető rosszabbodás. Lekaptam az összes beállításomat, posztolom:

http://imageshack.us/a/img829/3650/2013031200003.jpg
http://imageshack.us/a/img189/1671/2013031200002y.jpg
http://imageshack.us/a/img805/1585/2013031200001.jpg
10960 levél
Válasz 13.03.12. 16:17 #40
Lacko
Azért ArmA2-ben én is szeretem a szakasz vagy század szintű csatákat, amik simán 100-200 fősek. Én azt érzem reálisnak és annyira nem szeretem az egy rajos küldiket. Jobban szeretem, ha az én rajom csak része a mi oldalunknak és vannak mellettünk más rajok is. Azt meg különösen bírom, ha vannak támogató járművek (humvee, Bradley) is a hátunk mögött.

Az ellenséget pedig úgy szoktam megoldani, hogy egy időben kb ők is annyian vagy kevesebben legyenek mint mi (de azért ők is 4-5 raj) viszont a hulláik törlődnek és a játék dinamikájának megfelelően termelődnek új ellenséges rajok (nem feltétlenól ugyan abban a célpontban, hanem a következőben). Azaz egyszerre sosincs több egység 100-200-nál, de azért 100 majdnem mindig van.

Na ezt most még nem mertem elkezdeni A3a-ban, sőt lehetőségem sincs rá, mert annyira szabdalt a terület, hogy szinte lehetetlen olyan helyet találni, ahol század vs század harcot lehetne értelmesen vívni (úgy hogy látszódjon is), mert ha nem látszik egy csata (mert pl egy hegyvonulat mögött zajlik), akkor azt úgy oldom meg hogy csak a hangját kreálom le (pl egymásra lövöldöző halhatatlan két fő + random időközönként termelődő bomba robbanásnak). És ez megadja a hangulatot mintha nagyobb csata lenne, de nem fogja le a procit.
A termelődő ellen, meg arra jó, hogy egyszerre tényleg nincs 200nál több egység (sőt inkább 100 fő), de a küldi végére találkoztál 1000 ellenséggel. És mégse zavarja a procit.
12857 levél
Válasz 13.03.12. 16:02 #39
konrad
Jaaaa értem! Akkor az a sok faszi, csak próba volt: nem is értettem, hogy mi az élmény 200 emberrel lövöldözni egyszerre!
3023 levél
Válasz 13.03.12. 15:18 #38
joccc
Én is alapvetően azt szeretem,amikor 4-5 fővel kell legyakni egy-egy tábort,de mondom megnézem már,h mit bír a gép,s csináltam egy kb 120 fős csatát. Ami egyébként abszolúte nem mondható nagynak,hiszen real life is,ha tegyük fel egy közel-keleti várost vesznek be ott is állnak szemben egymással legalább ennyien,tehát nem akkora nagy csata ez igazából.

A füst meg minden FPS-ben a fekete bárány. Az az az eszköz,amit ha multiban eldobsz, akkor azért hal meg az ellen,mert beszaggat a gépe,s van időd kilőni!

Egyébként még én is anno az OFP-vel kezdtem,még a leges legelsővel. Valószínű,h itt az Alphanál is,csak vmi részbeállítás miatt szaggat,mert egyébként nem kellene,de most nincs időm sajnos próbálgatni,majd csak hnap este talán.


Gored666: Csapj már te is egy konfigurációt,mert kíváncsi vagyok,h milyen gépen megy 40-60-al. Meg a post processinget,s a látótávolságot is írd már le pls,h mire állítottad.
-
3023 levél
Válasz 13.03.12. 15:10 #37
joccc
Nem. Én is az Optimal-ra gondoltam. Ami kiszámolja. Csak nekem az meg ezek szerint felkúrta a csillagos egekig a beállításokat,noha nem megy frankón.

Sajnálom akkor,h ennyire kellene az a plusz 1-2 km távolság,de úgy néz ki,h az nem fog menni. Majd kipróbálom elsőnek úgy,h a post processing-et kikapcsolom,s az élsimítást 2x-re rakom,s a látótávolságot hagyom 2,5 kilométeren,hátha így megy normálisan. Ha nem akkor nyúzom a távolságot 3-400 m-enként lefelé.

Nekem csak annyi bajom van a futurisztikus dolgokkal,h nem tudom fejből,h akkor most melyik fegyver mire képes nagyjából,szemben a jelenlegiekkel.
-
12857 levél
Válasz 13.03.12. 15:03 #36
konrad
Én csak azt nem értem, hogy miért kell 2-300 fős küldiket csinálni? Hiszen ha az egységeket nagy területen szórod szét, akkor úgysem lehet látni őket, az ember úgyis a saját egységével törődik! (Persze más a tészta, amikor a magasabb egység modulokat használjuk, ezzel nemcsak néhány rajt vagy szakaszt mozgatva, hanem esetleg századot, zászlóaljat.) Mondjuk én jobban híve vagyok a kisebb számú erők alkalmazásának, hiszen a US harcászati terminológia alapja a raj/szakasz. Tehát a valóságban már nincsenek ilyen tömegdemonstrációk (utoljára Kuwaitban és Irakban volt ilyen, de ott meg átrohantak az ellenségen, mint a szar!), lévén zömében lokális harci alkalmazásokra kerül sor, kis létszámmal. Persze "kinek a pap, kinek a papné", aki szereti a "tömegbunyót", annak hajrá, de a gép köhécselni fog tőle!

Visszatérve a beállításokra: szerintem itt mindnyájunk között nekem van a legszarabb/legrégibb procim, de Lacko bajtim - akivel immáron 13 év óta nyüstöljük a sorozatot az OFP óta - tudja megmondani, hogy kevés panaszszó hagyta el eddig a számat, a 2-nél, akár most az Alpha-nál! (Tavaly nyekeregtem multi közben, hogy elkezdett akadni, de aztán később a 8600gt meg is adta magát, tehát akkor a kari halódott és meg is halt!). Szóval nem giga beállításokkal, 1,5 km-es látótávval szépen elzötyög, igaz én soha nem az ultra highban gondolkodom: amíg elfogadható a grafi és párosul a hangulattal, akkor minden rendben van! Ami viszont tényleg nem tetszik a vasamnak - a 2-ben sem szereti - az a füstgránát: ha abból már kettőt eldurrantunk vagy az ellenség, na akkor azt azért megérzi!
55 levél
Válasz 13.03.12. 15:02 #35
gored666
A legnagyobb baj, hogy nincs dedi szerver.Így saját magadnak kell hostolni, ami megeszi a gépedet rendesen, mi csak kisebb missziókat nyomunk ahol kevés az egység aránylag, így fut normálisan 40-60 fpssel ultrán. Egy domination-höz hasonló mission már oda ver az 2600k nak is, vagyis nem, mindenkinek fut szépen csak éppen aki hostol annak laggos. hétvégén jön a dedi szerver, jobb lesz a helyzet.
10960 levél
Válasz 13.03.12. 14:55 #34
Lacko
Na szerintem akkor "ajánlott" alatt mi félreértettük egymást. Te azt a kis legördülőt értetted (ha jól veszem ki) ami a graf beállítások jobb felső sarkában van. Én meg ugyan ezen a formon a bal alsó sarokban van egy gomb, ami kiszámolja, hogy te hardveredre mi a jó beállítás. Nekem ez rohadtul lehúzta a beállításokat, amiket simán visszahúztam, mert ez hülyeség, ennyire nem rossz a vas.

Én azt olvastam, hogy kb a látótáv a legdurvább FPS romboló.
Mondjuk én a postprocesst mindig azonnal leszedem (vagy teljesen vagy low), de nem az FPS miatt, hanem azért mert iszonyatosan zavar ez a széttaknyolt kép.

Hát normál esetben tényleg nem kéne 1,5km-nél nagyobb táv, de pl harckocsik simán ellőnek messzebbre (ami most nincs is az alphában). De azért itt most minden futurisztikus (erről nem írtam a cikkben, de engem azért olyan nagyon nem nyűgöz le a 2035, szóval piszokul várom a normális mai fegyverek modjait) és ebben a futurisztikus időben simán elvisznek a rakéták messzebb is. Tegnap pl úgy lőttem ki egy autót NLAW-val, hogy túl volt az 1.2km-en, feljebb húztam a távot, hogy lássam, cél és lő. Mivel ezek a rakéták mind fire and forget, ezért ezek nem mennek lejjebb, hanem telibekapják. És a mai F&F rakéták is elmennek azért 3-4km-t, ha jól tudom. Tehát van értelme a nagyobb látótávnak, csak hát ha egyszer nem megy, akkor nem megy.
3023 levél
Válasz 13.03.12. 14:44 #33
joccc
Most olvastam 1 olyan hozzászólást,h 1 srác ma kapott steamen keresztül egy frissítést az Alphának,s Agia Marina városában az addigi 20 FPS helyett 60-ra szökött fel a mutató. Tehát valószínű,h még kőkeményen folyik az optimalizáció.
-
3023 levél
Válasz 13.03.12. 14:38 #32
joccc
Kicsit utánaolvastam a dolgoknak. Elsődleges FPS növelőnek a Postprocessing-et írták,illetőleg annak a kikapcsolását,s másodikként a már megtárgyalt látótávolságot,s még írják a terrain detailt is,amit lehet állítani magasabb FPS érdekében. Ha majd lesz időm feltétlen elkezdek ezekkel babrálni,h mennyire lehet elmenni a maximumig elfogadható FPS mellett.

Egyébként Lackó kb lehet,h fölösleges is a 2km,s afölötti látótávolság beállítása nem ? Mert nagyon nincs olyan fegyver az Armaban,amivel ésszerűen ellehet pontosan lőni olyan távolra. Még 1,5 km-re is csak el-ellehet rakétázgatni,de már talán az is csapódik a végén lefelé. Bár majd ezt is sztem megnézegetem a napokban.
-
3023 levél
Válasz 13.03.12. 14:25 #31
joccc
Én mondjuk olyan csatát csináltam,ahol 1 városért folyik a harc,s 50+70= 120 ember szerepel benne 1 négyzetkilóméteren kb. Nálam az Optimal=Ajánlott az felkúrta az összes létező szűrőt a legmagasabbra,s 3,5 kilóra a látótávolságot. S ebben az esetben pl,ha felszállok helikopterrel,s nem a tenger felé fordulok,akkor beszaggat elég látványosan. Pl minigunnal lövök AH-9-essel,akkor olyan,mintha nem is minigunnal,hanem vmi burstölős M4-essel lőnék,tehát közel sem normális fps-en fut.

Én az FPS-t csak közeli becslés alapján mondtam,meg vizuális élmény alapján. Tehát nekem jelen esetben visszaesik a fentebb említett városi rész közben olyan, 10-15 köré,ami azért eléggé szemet szúr. A helikopter esetében is hasonló. De mindez 2,5 kilométer látótávolság esetén értendő. Sajnos még nem volt időm a 1,5 körülit kipróbálni. Bár hozzáteszem a látótávolság,s a szűrők enyhítése látványosan megnövelte az FPS-t.


MONDJUK hozzáteszem,h lehet h azért van mindez,mert Nvidia támogatja az Armát,s azért nem megy az egyik ATI top kártyámon normálisan. Vagy nem tudom. Mert manapság nemigen van játék,ami megfektetné a legmagasabb beállítások mellett. Bár,amit mondtál is Lacko az tényleg úgy van,h ez egy elég nagy világ,ami az Armaban van,s nem egy kisebb városrész,vagy hasonló. Mind1 is. Utánaolvasok kicsit,biztosan találok róla infot.
-
10960 levél
Válasz 13.03.12. 12:16 #30
Lacko
Furcsa, amit mondasz az ajánlott beállításokkal. Mert én azt egyszer megnyomtam és irgalmatlanul lehúzta. Borzalmasan nézett ki úgy. Szóval én visszahúztam mindent. A legtöbb beállítás High, csak a látótáv 1.2km (de ajánlottba azt is leszedte 600m-re). Pedig azért ennyire nem rossz a gépem.
Mondjuk én a3a-val még nem játszottam nagy csatát. Tegnap próbálgattam mások küldieit és ott volt olyan, hogy azért a szigeten voltak elszórva sokan, de nem egy helyen és az is simán ment.

Az FPS-t hogyan méritek? Nekem - tök fura - de a FRAPS a3a alatt nem ír ki semmit (A2 alatt simán mutatja az fpst, de a3a alatt semmi). Kéne csinálni egy ilyen benchmark küldit és akkor össze tudnám hasonlítani a beállításokat, de így elég nehéz.
3023 levél
Válasz 13.03.12. 11:43 #29
joccc
Elvileg pont erre jó a látótávolság csökkentése,h úgymond tehermentesíti a vidkarit,s a processzort is részben a "fölösleges" dolgok megmutatása elkerülésével. Csak akkor nem értem,h miért kell az ajánlottnak már lassan a felét belőnöm egy olyan gépen,amin ULTRA minőségben kellene futnia a gépigényre vonatkozó közlemények szerint.

Én mondjuk számítottam arra,h proci nagyobb csatákban kevés lesz,de én nagyobb csata alatt 2-300 fős csatákat gondoltam legalább, nem holmi 80-100 fős csatákat. Mondjuk hozzáteszem,h az én procim is messze az ultra fölött van az órajele miatt.

Jaja Lackó kitöltöm,mert mindig elmaradt,pedig már rengetegszer gondoltam rá.
-
10960 levél
Válasz 13.03.12. 11:01 #28
Lacko
Ha nem nagy kérés, írjátok már be lécci a profilotokba a PC-tek adatait, hogy mindig tudjuk miről beszélünk. Most néztem mindkettőtök profilját és nem volt ott, hogy mitek van.
10960 levél
Válasz 13.03.12. 10:59 #27
Lacko
Sajnos én ezt is el tudom képzelni. Optimális esetben, csak annyi van, hogyha nem elég jó a vidikari, akkor besegít neki a proci. De szerintem inkább az van, hogy a vidikarikat olyan játékokra tervezték és optimalizálták, amik zárt térben (akkor is zárt tér van, ha mondjuk egy erdő vagy mező a hadszíntér, csak éppen vannak határai, mint manapság minden játéknak) és ezért simán el tudom képzelni, hogy egy ilyen nyitott világ a legkomolyabb vidikari ellenére is eszi a procit.

Az ugye 100%, hogy az AI csak procit eszik.
3023 levél
Válasz 13.03.12. 10:42 #26
joccc
Sztem nem feltétlen menne az optimalizálás az AI kárára, de ez majd úgyis kiderül. Másrészről meg lehet, h vmiért az ajánlott beállítás is sok a 100+ egységeknél. Majd, ha lesz időm odaülni, akkor megpróbálom visszavenni 1,5 km-re, mert lehet h a 2,5 is tényleg sok még abból kiindulva, amit leírtatok.

Baracklekvár: Slussz poén az, h a te procid az ULTRA system requirements résznél van. 2.6ghz-es, ha jól emlékszem. Enyém meg 3.6, s mégis vissza-vissza kell vennem. Mondjuk a tényleges grafikai beállításokat az Ajánlotton hagytam, csak a szűrőket, meg a vsyncet állítgattam/kapcsoltam ki.
-
1186 levél
Válasz 13.03.12. 10:11 #25
Baracklekvár
(Vagy a proci is sokat foglalkozik a rajzolgatással...) Nemtom.
pogessor.pcdome.hu
1186 levél
Válasz 13.03.12. 10:10 #24
Baracklekvár
A grafika visszavétele sokat segített nekem, mert 30 egységnél még simán ment, 100-nál már írtó döcögött. Visszavettem szánalmasra a megjelenítést, onnantól kezdve az AMD Athlon X4 (nem mai darab) kiválóan muzsikál. Ebből nekem az érződik, hogy feltehető a HD4870 kevés lehet a rajzolgatáshoz. Kb. 1.5km nekem egyébként a távolság.
pogessor.pcdome.hu
10960 levél
Válasz 13.03.12. 07:59 #23
Lacko
Én öreg cinikus alak vagyok, szóval nem hiszek a csodákban és a full újraírt motorokban. És eddig is nagyon sok proci kellett az ArmA-knak (pont azért, mert nem előre scriptelt szar az egész, hanem ezerrel gondolkodnak az AI-k), ami azt jelenti, hogyha valamilyen patch ezen optimalizál, hogy valójában butábbra vették az AI-t (ami nem jó dolog).

ArmA2 simán ment sok (100-200) egységgel?

Szép az a 2.5km is... Nekem úgy 1.2km.
3023 levél
Válasz 13.03.11. 20:31 #22
joccc
Most visszavettem 2,5 km-re,de 3,5 km volt az ajánlottnál. De bakker az azért durva,h 3.6 ghz-es 4 magos proci nem elég neki. Nah mind1 azért még remélem,h ezen a részen csiszolnak vmit,mert ezen lazán döccenőmentesen mennie kéne átlag 30-40 fps-el legalább.
-
10960 levél
Válasz 13.03.11. 20:26 #21
Lacko
A grafikai beállítások ilyenkor nem segítenek, azokat kár visszavenni (max a látótáv. az mennyin van neked?) Az AI-k procit esznek iszonyatosan. Nagyon kell nekik egy komoly proci, sok mag, sok gigahertz. Ettől én is félek, mert az enyém csak i3.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.