Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Yager megvásárolta az Unreal Engine 4-et [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Yager megvásárolta az Unreal Engine 4-et
Spec Ops: The Line folytatás készül? A stúdió egyelőre nem árulja el, milyen projekthez használja fel az új generációs grafikus motort.

1614 levél
Válasz 13.03.17. 22:30 #4
rootshaper
GeryG, nem en irtam le a motort, hanem a fejlesztok, akik nem az mellett tettek le a voksukat nyilvan nagyobb ralatassal birnak a teruleten, mint en, igy en csak a piacon megjeleno uj dolgokra valo reakcioikbol tudok leszurni ilyeneket. hiaba, lehet hogy a jelenlegi korulmenyek legdurvabb grafikajat produkalja az engine, de itt nem csak ez az egy valtozo szamit, hanem a rugalmassag, a tovabbfejleszteshez feltetelezhetoen szukseges munka meg ido, esatobbi esatobbi. amugy az elso cryengine-es jatek ugye a far cry volt, ami 2004-ben jelent meg es a CE1-re rajta es a kiegeszitoin kivul csak az aion jelent meg. aztan jott a CE2 a crysis-szal, ami mellett 5 jatek hasznalta meg ezt a motort, es egyik sem erdemel igazan emlitest (a warhead-et nem szamoltam bele). es most itt a CE3 is, 2011 ota, de eddig a vele keszitett emlitesre melto jatekok sora a mech warrior online-al indul es be is zarodik (raadasul nem igazan csillog a motor a jatekban, grafikailag alulmarad a hawkennel szemben), egyelore nem vennem ide a meg nem jelent jatekokat, mert ki tudja lesz-e beloluk egyaltalan valami
es ezek tenyek, nem legbolkapott dolgok, le lehet beloluk vonni a kovetkeztetest: akar hogy is nez ki, a fejlesztok nem szeretik a motort, aminek biztos megvan a maga oka.
140 levél
Válasz 13.03.17. 15:38 #3
ainder
Látom ezzel a crytek motorral azóta se tudtál megbékélni
1484 levél
Válasz 13.03.17. 14:21 #2
GeryG
A Crytek agyonmagasztalt bőgőmasinája a Crysis 3 alatt hülyére vert minden eddig megjelent játékot látvány terén (és most ne menjünk bele játékmeneti és egyéb vitákba, mert annak ugye semmi köze egy grafikus motorhoz). A fejlesztők pedig előre jelezték, hogy ellentétben az előző generációs motorral, ennek marha nagy az erőforrás igénye, vagyis a mai átlagos gépeken nem képes a maximumot nyújtani. Cserébe viszont hosszú távon is alkalmas lehet színvonalas játékok fejlesztésére. Más kérdés, hogy a Ciki interaktív ebből is képes volt moslékot gyártani a Sniper: Ghost Warrior 2 képében.

Szóval azzal együtt, hogy az UE4 valószínűleg licencek számában köröket fog ráverni, ami azért erősen köszönhető a motor múltjának is, én a helyedben nem írnám le ennyire a CryEnginet.
1614 levél
Válasz 13.03.17. 12:55 #1
rootshaper
vicces azert azt latni, hogy az UE 4 meg hivatalosan meg sem jelent, tehat nem jatszhattunk az altala hajtott jatekokkal meg, de mar most tobben vettek meg a motort, mint a Crytek agyon magasztalt Bőgőmasinajat

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.