Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

379 levél
Válasz 16.01.19. 18:18 #127
joel-t
Sziasztok, most kezdtem el játszani, 1 %-nál lovaglás, majd teherautó megvan rögtön az első pályán, elviszem egy orosz bázisra, ott mindenki likvidálva, és......mit kell csinálni? Teherautó nincs ott ahol hagytam, anélkül messze van minden más, semmi egyéb jelzés, hogy mi lenne a feladat.....a game eredeti....vagy semmi kötöttség, bóklásszak a térképen lévő dolgok felé, aztán majd lesz valami? De akkor mi szerint lesz a mentés?
www.bako.mlap.hu
6483 levél
Válasz 15.12.24. 21:36 #126
GustyX
Mellékküldetéseket terveztem csinálni és a következő a térkép másik végén van és gyorsutazási lehetőséget nem találtam, rákerestem a googleben.
ÉS ezt találtam.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3214 levél
Válasz 15.12.24. 10:26 #125
Raistlin666
Én úgy tudom ez az állandó credits minden küldetésnél csak a végén került be. Mégpedig azután miután kiderült, hogy még a dobozképekről is törlik a nézeteltérések miatt Kojima nevét. Erre berakta 100x a játékba...tipikus Kojima...

A küldetések nem hagyományos módon épülnek egymásra. Ez a része szerintem is egy katyvasz és elvette azt az érzést ami eddig minden MGS sajátja volt (összetett mégis érthető, már-már szájbarágós sztorizgatás állandóan). Most kb. a totál ellenkezőjét kapjuk.
6483 levél
Válasz 15.12.24. 10:09 #124
GustyX
Már picit továbbmentem és már jobban tetszik, bár továbbra is akadnak kifogásolható tényezők. És nem az, hogy egy ballonnal lopjuk el a felszerelést, embereket

De még így is akadna pár kérdés:
- GMP lenne a pénz a játékban?
- honnan tudom, melyik lenne a főküldetés? Jelenleg 5 küldetés érhető el, 3 már "pipa", de nem tudom melyik lenne a főküldetés.
- a checpoint rendszerrel semmi gond alapjáraton, de itt az kifejezetten szarul működik. Valóban nincsen a mellékküldetések alatt?

Viszont az, hogy ennyire gyakran feljön kojima, starring, directed, produced és társai, iszonyatosan irritáló. Lehet Kojimát sokan istennek vélik, de azért mégis... Ez végig így lesz?

Jópofa ez a felderítős, de hogy mindig ezt kelljen csinálni.
Sebaj, ha a fentiek miatt felkúrom magam, hangtompító le, csirke sapi fel és hangosan, durván odalépünk
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 15.12.21. 17:13 #123
VodevilX
Azért nem baj, mert csak párat kell itt is "kötelezően" csinálni. Viszont azok meg, mivel a sztorit viszik előre, oly mind1, hogy mission vagy side op néven futnak, legalábbis szerintem.

Megkapod a válaszodat a végén, viszont vannak kritériumok, hogy megjelenjen a listán. Ennek majd a vége fele utána járhatsz, az utolsó küldi: Mission 46 - The Man Who Sold the World

Időt úgy tudod gyorsítani, ahogy gondolod, benyomod a phantom cigar-t, és megállítod a neked megfelelő idő elteltével. Először én is kínlódtam vele, egyszer akkor használod mikor elindítod, nem kell semmit nyomva tartani (nekem ez nem volt teljesen világos), utána pedig még egyszer azt hiszem a megfelelő d-pad irány megnyomásával, vagy bill-en a 3-as vagy 4-es megnyomásával.

És akkor a játék menet, ha odafigyel az ember elég faszán lehet lopakodni, hidd el sokkkkkal jobban mint bármelyik korábbi MGS játékban (nem egy Splinter Cell, de fényéveket javult!) A fedezék rendszer volt nekem is az egyetlen igazi problémám, azt igencsak szokni kell, de egy idő után azért elviselhető. Amúgy ki kell majd fejleszteni a sneak suit-ot, és akkor guggolva egyáltalán nem csapsz zajt, addig pedig vagy gamepad analóg kar, vagy vagy azt hiszem a Ctrl a séta gomb. Az meg hogy rálépsz valamire, az feature, oda kell figyelni De ha kellőképp felméred a terepet első lépésként, akkor kevésbé fog meglepetés érni, ez a része ami nekem nagyon bejött, mert ilyen viszont a Splinter Cell-ben nincs, hogy felméred az egész bázist messziről, ott csak max a következő szobát. A tps célkereszt nagyon ritkán tud valamiért problémázni, de akkor meg válts fps nézetre pontos célzáshoz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 15.12.21. 00:20 #122
GustyX
Túl vagyok az elején, de eddig nem tetszik. Az irányítás kevésbé áll kézre, lopakodást nem érzem túl jól sikerültnek (lopakodok, rálépek valami szarra és a fél bázis kiáltójellel kezd utánam kutakodni???).
A fedezékrendszert nem igazán értem hogy működik, mert néha működik, néha nem. Nem tudom a célkereszt néha minek hülyül be, néha ugrál a helyéről. Nem zavaró, de észreveszi az ember.

Az újratöltést követően kapunk egy cheatet (összes ellenség be lett jelölve...).
Egy minimapot igazán tehettek volna valamelyik sarokba, hogy ne kelljen elővenni (miközben lőnek ránk és sebződünk).

Az viszont hatalmas volt, mikor felderítek egy bázist és kiszúr 280-m-ről egy katona és el kezdett rohanni felém. De szerencsére nem felém jött, elment mellettem és szaladt tovább valamerre és vele szemben is szaladt egy katona. Gyakorlatilag váltották egymást két bázison.

Napszakot hogyan lehet váltani? Ha jól tapasztaltam, akkor szívni kell olyan elektromos cigit, de az is felfedi az ellenséget, meg néha nem is vált napszakot (legalábbis csak pár órát vitt előre).

Későbbiekben választ kapunk egyébként a játék elejére, hogy most mi is van? Mert ha ehhez nem kell GZ/MGS3/egyebek, akkor mindenképpen végigtolom, ha más nem, mint a Hitman Absolutiont

De annak viszont nem örülök, hogy kötelezően kell a mellékküldetéseket csinálni (AC 1. részében ez sokaknál baj volt, itt miért nem?).
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10985 levél
Válasz 15.11.15. 12:01 #121
VodevilX
Év játéka esélyes, meg minden... de mégis jó nagy lett a csend... pedig akit érdekelt gondolom befejezte. Vélemények?
Úgy általában a történetről, a többihez képest, illetve az utolsó, igazi befejezésről?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2 levél
Válasz 15.10.30. 14:19 #120
SMAFU
Most már értek. mindent nagyon szépen köszönök a részletes leírást és a nagyon gyors választ is.
3214 levél
Válasz 15.10.30. 11:50 #119
Raistlin666
A Fulton több szinten fejleszthető. A konténerek/járművek emeléséhez az utolsó szinten kell lenni. Ahhoz pedig ha jól emlékszem bizonyos R&D szint és egy specialista is kell. De ezt le tudod ellenőrizni a fejlesztéseknél. Magát a specialistát vagy véletlenszerűen találod, vagy egy mellékküldetésben tudod kimenteni. Ha nincs ilyen és nem is találsz a térképen akkor legyél türelmes. Nem lehet minden azonnal felfejleszteni. A cuccokért meg ráérsz később is visszamenni. Illetve sok helyen újra is termelődnek bizonyos időközönként a konténerek és alapanyagok...
2 levél
Válasz 15.10.30. 11:23 #118
SMAFU
Na most elkezdhetnék nyálazni mien kibebaszotul jó eme játék de ezt midnenki tudja viszont van egy problematikám amit vagy én csesztem el vagy nem tudom de egyszerüen nem tudok nehezebb tárgyakat a motherbase-re küldeni mint pl:autó,konténer stb , egyértelmű hogy én vagyok a degenerált nem pedig a játék de aki tud segioteni az kérem irjon már köszi
3214 levél
Válasz 15.09.29. 09:45 #117
Raistlin666
30% és minimum 30 óra után csak annyi, hogy a játékmenet (lopakodás, akció meg úgy minden) hihetetlen kézre áll! Olyan természetességgel lehet lopakodni és utána baj esetén lövöldözni, hogy el se hiszem...el se hiszem miért az 5. részig kellett várni egy ilyen irányításra!

Viszont a "sztori" nekem egy 0. Tudom még be fog indulni, de eddig sótlan és érdektelen.
A 4. rész interaktív mozija után elég furcsa azt mondani hogy a játékmenet miatt ragadok le előtte órákra!

10985 levél
Válasz 15.09.21. 07:04 #116
VodevilX
Azért többről is szó van, mindenek előtt egy Peace Walker story összefoglaló sem ártana. Egyébként embereket, skineket lehet GZ-vel unlockolni, illetve átvinni a játékba. Story téren bőven elég megnézni nyitó és záró átvezetőt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6483 levél
Válasz 15.09.20. 22:33 #115
GustyX
Elég úgy elkezdenem, hogy a Ground Zeros videóit csak megnézem és nem játszom végig? Az előzmény és a rövid játékidő miatt nem akarok ~1500-Ft-ot kiadni.

Amúgy kipróbáltam és határozottan tetszett (bár még ez is korai kijelentés, hiszen a lépcsős, "kezembe a fegyver" részig jutottam el). Eddig a részig elég nyomasztó, feszült volt teljesen. Csak néhai nem tudtam eldönteni, hogy most videó vagy in-game.
Meg ez az automatikus falhoz lapulás sem lesz a kedvencem.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2853 levél
Válasz 15.09.09. 00:03 #114
RAI*DEN
Pfuh, 18. küldi lenyomva. Basszus, elképesztően mély ez a cucc! Már csak emiatt is GOTY
10985 levél
Válasz 15.09.08. 22:16 #113
VodevilX
Én 55%-on vagyok, jó pár side op-ot megcsináltam közben/utána, plusz ugye a főszál, viszont a fő küldetések egy része bizonyos régebbiek újrahasznosítása subsistence, extreme stb különböző nehézségeken, mint:
instant fail ha észrevesznek, vagy fegyver nélkül dobnak le.
Nos ezeket nem nagyon csináltam, ahogy az összes küldi S rank teljesítése is elég messze van. Bázis sem maxos, nagyon sok Fuel material kell, tulajdonképpen mindenhez az + egy másik, így pont ez a leginkább fogyóeszköz, de elég nehéz farmolni is, mert nem tudom még mikor és hogy teremnek újra a konténerek... De most már utána fogok olvasni, hátha van valami guide, hogy hol találhatóak még ilyenek.

Viszont a befejezéshez csináljátok csak a side op-okat, illetve a bázis is fejlődjön, bár gondolom ezt nem kell mondani mert ez feltétele, az viszont nem igaz, hogy maxos bázis és minden side op meglegyen, de elég jól kell vele állni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 15.09.08. 21:37 #112
warcat
Én is kb ilyen rendszerben tolom ezért sok van még hátra,most az volt a kihívás (magam felé) hogy Afganisztános térkép totál le legyen tarolva mielőtt továbblépek főküldikkel
(összes fegyver,járművek,katonák fultonozva,generátorok,radarkocsik,rádiók,őrtornyok felrobbantva)
Az elég vicces,amikor az éppen használatban lévő tankokat/teherautókat elviszi a lufi
2853 levél
Válasz 15.09.08. 21:13 #111
RAI*DEN
A Witcher 3. Én viszont még messze vagyok a végétől és pokolian élvezem, és MGS rajongóként azt kell mondjam, hogy nagyon jó volt Geralt kalandja, de az MGS5 még jobb 16 főküldetés után 27%-on vagyok, 52 side ops teljesítve a 157-ből
118 levél
Válasz 15.09.08. 18:47 #110
Dendy
VodevilX: hogyha ez második akkor mi az első ?
Fisher
8624 levél
Válasz 15.09.08. 15:12 #109
davkar9
"pont ezért nem lesz GOTY"

Akkor megnyugodtam.
Simple. Eternal. Beige.
10985 levél
Válasz 15.09.08. 15:00 #108
VodevilX
Jó kérdés, pont ezért nem lesz GOTY, miután elmúlik a 3 napos varázs.
Félre ne értsétek, imádtam minden percét, sőt... így is simán második. De egyszerűen nincs benne élet, vagyis kimerül abban, hogy 1-2 katona furikázik az outpostok közt...
Így ez az egész tipikusan az az eset, amikor egy direkt folytatás még jobb lenne mint az első, minden játékelemen csiszolva még egy kicsit. Mint a Gta 4-5, Assassins Creed 1-2, Uncharted 1-2, mikor tényleg minden téren tovább tökéletesedik a folytatás.
Remélem, Kojima következő játéka marad hasonló jellegű.

Egyébként a beszélgetős kazikat folyamatosan hallgassátok!!!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3214 levél
Válasz 15.09.08. 13:28 #107
Raistlin666
Lenne egy kérdésem (Kb.8 óra és 3% a "haladásom" eddig):

Miért nem találkozok a helyi harcosokkal? Úgy értem miért nincsenek random támadások az orosz ellenörző pontok és táborok ellen az afgánok részéről? Eddig pár kazettában magyarázták szépen a történelem könyvet, de így kicsit illúzió romboló a helyzet. Sehol egy helyi kecske pásztor, nemhogy valami harcos csapat...

Illetve kissé zavar a tény, hogy ha észrevesznek és ölnöm kell, akkor repkednek a - pontok. Bár nem tudom miben fog ez számítani (elvileg multiban ha a bázisod támadják majd), mégis kicsit idegesít. Jobb lett volna egy olyan rendszer ahol a pusztítás is díjazva van, de sokkal jobban ha inkább lopakodik az ember (mint például a Deus Ex esetében).

Ezektől eltekintve nekem ez így hatalmas! Biztos belemagyarázom, de nekem ez egy nagy Rambo 3 remake eddig. Simán elmarhulok órákat egy kisebb helyőrség átkutatásával. Próbálok mindig csendes lenni, de persze általában észre vesznek és onnan lehet rombolni is. Sztori eddig szinte alig volt, de végre nem is igénylem annyira! Amennyire nyűg volt nekem a 4. részben maga a játékmenet, annyira természetes itt a harc/lopakodás!


118 levél
Válasz 15.09.07. 12:03 #106
Dendy
Én is lassan kezdeném-megfelé a játékot és lenne gy olyan kérdésem, hogy mikor ér már meg küldin kívül is csak úgy mellék küldizni gyűjtögetni s.t.b ?
Fisher
10985 levél
Válasz 15.09.07. 10:52 #105
VodevilX
Elégedett voltam, többet most nem mondok.
Viszont az egész játékot nézve, tényleg nem olyan intenzív a videókkal tűzdelt történetmesélés, viszont mikor van az mindig jó, némelyik pedig nagyon erőteljes!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2853 levél
Válasz 15.09.07. 01:34 #104
RAI*DEN
WoW, nem szarakodtál . Én msot tartok 24%-nál, és most kell begyűjtenem az afrikai fordítót, lenyomtam ott az első 2 főküldit, szóval hozzád képes elég papa tempóban haladok, de kiélvezem minden másodpercét a cuccnak . Amúgy a befejezés milyen? MGS-hez méltó ugye? Alig várom már, hogy a sok szarakodással eljussak már én is a végére, de egyszerűen annyi a tennivaló, hogy őrület
10985 levél
Válasz 15.09.06. 23:58 #103
VodevilX
Végeztem, értsd: megvan az igazi befejezés... WOW!
72 óra körül, ebből azért elég sokat ment (4-5 óra simán) üresben a játék, hogy menjenek a fejlesztések... de ez így még mindig csak 52%
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 15.09.05. 15:24 #102
warcat
Nem tudom igaz-e de Steam fórumán ~50 küldit és 150 side ops-ot emlegettek,ami azért elég beszarás lenne.Én nem a combat teamből akarok megélni, és persze elfultonoztam mindent eddig is ami mozdítható volt ez alap de legalábbis itt az elején a fejlesztgetések
(stunolós gear és a bázis) a cuccok eladása után is már ilyen 100-200k gmp környékén jártam már (ahol erősen képbe jön a deployment költség is,ki is válogattam, hogy mi kell ténylegesen a küldire)

Na ehhez a helyzethez képest felüdülés,hogy vannak zsíros 200-300k küldik amiket az én játékom közben legyűrnek a katonáim a háttérben,nem kell aggódni az extra fulton utánpótlás ára vagy a heli lehívása miatt.

Igazából ezért írom/tam le, gondolom játszanak még itt páran vele,hogy legalább a 10. küldetésig azért viszonylag célirányosan tessék haladni, eddigre lesz combat team gmp-re és itt lehet kimenteni a specialistát, ami konténerek fultonozásához kell.
10985 levél
Válasz 15.09.05. 10:02 #101
VodevilX
Ja és el lehet adni az ellopott járműveket meg rögzített fegyvereket is Ráadásul ezen sosem buksz, ha veszed a fáradtságot begyűjteni ezeket.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 15.09.05. 09:29 #100
VodevilX
A combat team sem segít sokat, egyszerre 2-t lehet kiküldeni, és miután megépítheted a Forward Operation Base-t akkor +2, és itt jön a fizetős rész 1000, 1100 és 1200 MB Coin új vizeket venni... mondjuk ez ugye a multi móka, ahol lehet egymást támadni.
Viszont jobban jár az ember ha maga csinál küldiket minél jobb rankinggal, vagy egy-egy gyors side op, ezeket is bármikor újra lehet próbálni.
Illetve lehet eladni nyersanyagot, és egyelőre nem sok hasznát láttam a Precious Metal-nak, így abból lehet gyorsan jó sok pénzhez jutni, még ha nem is adod el egyszerre mindet, ki tudja mire kellhet majd.
Közben érdemes odafigyelni, mikor mit viszel magaddal, mert az is egyre drágább. Ez jó ötlet egyébként, hogy minden deploy pénzbe kerül! Viszont amikor nem használsz valamit, akkor jó lenne, ha azt következőre nem kellene újra venni, mint gránátok, night vision...

Ja és szerencsére elnéztem, még nem vagyok a végél, inkább csak a 2/3 környékén
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 15.09.05. 02:10 #99
warcat
Én belefeledkeztem a free roamba,úgyhogy csak ma csináltam meg a nyolcadik küldit,ideje volt,mert paradox módon kezdtem kifogyni a pénzből,de így hogy van combat team már nem lesz gond.

Elején inkább daráltam,de aztán áttértema a lopakodva elkapom és kivallatom akit lehet(hogy elmondják szépen mi merre van) aztán ha lebukok,jön a kábítópisztoly.
Kb mindenki lufin végzi,gondolom így is tervezték, lézeng vagy 500 mihaszna a Mother Base-n. Elvileg akiket elzavarsz küldizni,felfejlődnek legalábbis A+ szintig

A 10. küldiben lehet megszerezni a transport specialist-et ami a konténerek Fultonozásához kell.
Bele fogok rokkanni ebbe a játékba és közben vár rám a Mad Max
10985 levél
Válasz 15.09.05. 01:11 #98
VodevilX
Nem nagyon lehet abbahagyni, főleg hogy a héten időm is volt... 50 órával érek a 40%-hoz, de nagy valószínűséggel délelőtt a főszálat be is fejezem. Egyedül az zavar, hogy a játék abból áll, hogy szétölök mindenhol mindenkit és elrabolom, aztán kilootolom az egész helyet... mert amúgy kellenek a jobb emberek meg a nyersanyagok is elég rendesen Mother Base-nek. Próbáltam, sőt nagyon jól lehet a lopakodást is, de kinek van türelme mindenhova belopakodni, az eldugott dolgokat megkeresni, mikor így is lehet. Másrészt a szükségszerű lootolás és a lopakodás nem fér össze, nálam nem... nagyon nem
Másik:
Így már elmondható, hogy valóban nagyon kevés az átvezető, ez a játék valóban eltér attól amiről a széria ismert. Sőt Snake is tényleg alig beszél, sokszor olyan jelenetben sem szólalt meg ahol azért vártam volna... Viszont mindenképp érdemes hallgatni briefing kazettákat, és már arra is rájöttem, hogy azért olyan nagy MB, hogy kényelmesen tudd hallgatni, mire átkocsikázol a központból a külső platformokra
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3214 levél
Válasz 15.09.04. 21:07 #97
Raistlin666
Holnap nekem is indulhat a móka! Limited piros/fekete gép bezsákolva. Furcsa hogy így pénteken is simán kaptam, mindenféle kavarás nélkül...
10985 levél
Válasz 15.09.03. 07:40 #96
VodevilX
Gépen engedi elnyomni a credits-et!
A Mother Base meg jó dolog, tetszik! Földhöz vágsz bárkit és "Thank you, Boss!"
Bár a fejlesztések érdekesen mennek, kíváncsi leszek mennyit kavar be a Forward Operation Base [FOB] dolog majd. Ugye megye a hírekben, hogy fizetős... Az első ingyenes, de 16-17€ azt hiszem a második... Egyelőre még mindig nem olvastam olyan cikket, ami teljesen egyértelműen tisztázná a dolgokat, mondjuk nem is csoda, hisz a szerverek is inkább csak kínlódnak egyelőre. Elmondták, ugyan, hogy anélkül is megkapod a maximális játékélményt, lehet, hogy csak fel van fújva, de azért kíváncsi vagyok, hogy mégis mi igaz a történetből.

Az elkerülhetetlen Witchert még nem venném elő, még sehol sem járunk sztoriban... itt ugye történhet bármi (fog is), és egyedül azzal lehet esélye ennek a játéknak. De mint open world, szerintem nincsenek egy súlycsoportban.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2853 levél
Válasz 15.09.03. 01:50 #95
RAI*DEN
Annyi jó a stáblistában, hogy kb 10-15 másodperc alatt végigpörög. Amúgy a nyersanyag gyűjtés a bázisépítéshez felfog lendülni, ugyanis ha elég magas szintre kifejleszted a fultont, akkor konténernyi nyersanyagokat lehet eljuttatni az ellenséges bázisokról a tiédre . Igyekezni kell amúgy minél magasabb szintű katonákat besorozni a bázisodra amúgy, ugyanis ha alacsony az értékük az adott szakmában ahova helyezed őket, akkor nem igazán fogsz tudni fejleszteni. Nekem a fulton már 2. szinten van, de ez csak arra jó, hogy telepített fegyvereket szállítsak vele, amik szállítása 10-szer annyiba fáj mint egy sima katona leszállítása fultonnal...
14264 levél
Válasz 15.09.03. 00:49 #94
balays82
Azt azért nem bánnám, ha nem tolnának folyamatosan elnyomhatatlan stáblistákat az arcomba, értem én, hogy ez így stílusos, csak éppen elég idegesítő is. Kojima nevét levették a borítóról, cserébe a játék közben kb. ezerszer elolvashatjuk majd. De ezt leszámítva nekem sincs komolyabb kifogásom a játékkal, alig lehet abbahagyni. Nem rossz megoldás, hogy az opcionális feladatokat csak a küldetés végén fedik fel, ez egyrészt motivál a körültekintő játékstílusra, másrészt jelentősen növeli az újrajátszhatóságot is. Főleg úgy, hogy egymást kizáró opciók is vannak, ahogy látom (pl. öld meg/rabold el).
A Mother Base fejlesztés is érdekes, mivel a Peace Walker kimaradt, így nekem újdonság is. Bár úgy látom, ez egy elég hosszú és lassú folyamat lesz.
2853 levél
Válasz 15.09.02. 22:45 #93
RAI*DEN
Ez a játék valami eszméletlenül fenomenális! Nem jutok szóhoz. Sajnos a berendelt Xbox One-os gyűjtőimet nem kapta meg az üzlet ahol rendeltem, így kénytelen voltam telefonálgatni az összes nagyobb üzletnek és hálistennek, az 576-nál 1 órán belül visszajeleztek, hogy megkapom a játékot, de csak jövőhéten, addig a virágbolti verziót nyomom 360-anon, de a látvány már ott is lélegzetelállító. Szinte hihetetlen, mit kihoztak Kojimáék ebből a 10 éves konfigurációból.

BTW az első komolyabb sztorit előrébbvivő külfetés a 6. küldetés lesz. Valami eszméletlenül brutális az egész! És az a skull egység nagyon kemény. Totál beszippantott! Egyenlőre Witcher 3-at veri, de azért nem kiabálom el, mert azt is rettenet mód élveztem!
14264 levél
Válasz 15.09.02. 00:56 #92
balays82
Megerősítem, az ablakot én is csak betörni tudtam. Az őrök nálam sem reagáltak, de nem is voltak túlságosan közel. Olyan viszont előfordult, hogy egy agyagedény összetörése miatt lebuktam, szóval elvileg figyel a zajokra az AI.
10985 levél
Válasz 15.09.02. 00:00 #91
VodevilX
Jaaaj, azért a terepen néha elég nehéz eligazodni... mikor felkínálja, hogy feljebb kapaszkodj a sziklák közt, aztán azonnal visszacsúszol... meg néha gyalogosan is úgy néz ki, hogy ott el tudsz menni, de persze hogy a végén elkezdesz csúszkálni
Meg ebben nem vagyok még teljesen biztos, de néhol vannak üveges ablakok, és az előbb betörtem egyet beugrásnál, mert kinyitni nem lehet... de nekem úgy tűnt, hogy az őr nem reagált rá, csupán pont akkor fordult meg magától kb 2 másodpercre rá...
De továbbra is iszonyat jó, beszippant rendesen És még az milyen jó, hogy februárban nem is foglalkoztam vele, hogy ilyen lesz egyáltalán
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 15.09.01. 21:28 #90
balays82
Na, azt nem tudtam, hogy online avatar lesz, akkor legalább volt valami értelme a dolognak, ha nem is volt logikus. Akkor gondolom, a nevet és a születési időt is azért kellett megadni.

SPOILER
Quiet feltűnésén én is meglepődtem, illetve főleg azon, amikor lángolva ugrott ki az ablakon. Ami persze a MGS világában - ahol néha mindenféle különösebb magyarázat nélkül jelentek meg újra már meghalt karakterek is - semmit sem jelent.
118 levél
Válasz 15.09.01. 21:17 #89
Dendy
Szerintem én akkor is ki próbálom majd !
Fisher
10985 levél
Válasz 15.09.01. 21:14 #88
VodevilX
Persze azt én is átszíneztem! Deee úgy értettem, hogy mikor eljutsz odáig akkor már lehet a fejet is változtatni, illetve, hogy annak mi értelme volt, hogy egyből a sztori elején kellett megcsinálni, az első MGO login helyett.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
1773 levél
Válasz 15.09.01. 21:09 #87
warcat
Miiiii-re-jóóó? Hát kapásból átfesteni azt az ocsmány narancsszínt,tudom azért olyan,hogy nagy legyen a láthatóság a hajóknak de ez engem pont nem érdekel
Az avatár az valóban az online FOBozáshoz kell, ne 2 vagy több Snake kergesse egymást.
10985 levél
Válasz 15.09.01. 21:05 #86
VodevilX
Az elvileg az Online avatar lesz, de Mother Base-en lehet változtatni, nem tudom mi értelme volt...
Azóta csináltam egy-két fő küldit, meg az első 2 side op-ot is mint az orosz/angol fordító elrablása... majd egy kis free roam Outpost fosztogatás! Iszonyat jó! Most tényleg úgy érzem, hogy ez az amire vágytam, nagyon szeretem a lopakodós játékokat, és most itt a korábbi részekhez képest teljesen ehhez a játék stílushoz illő irányítással hatalmas élmény! És akkor jönnek hozzá a MGS-re jellemző bátor ötletek/újítások, pl átlovagoltam egy kis outpost-on, de észrevettek én meg mentem tovább, mondom majd elmúlik... erre beszóltak rádión, hogy mindenhol erősítsék meg az őrséget, mire odaértem a következőhöz már ott volt a teherautó és szálltak ki az emberek
5-6 óra már benne van, de a sztorival semmit sem haladtam... igaz 3%-ot ír, de gondolom nem mérvadó a sztori szempontjából. Az viszont nem kicsit meglepett a prológusban, SPOILER
hogy az elején Quiet (vagy klónja, gonosz ikertestvér stb) volt ott a kórházban, aki beszélt is... Nem tudom mikor találkozok vele, de nagyon várom!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 15.09.01. 20:50 #85
balays82
Én még csak a prológust csináltam meg, de annak alapján tényleg tipikus Kojima játék. Az jópofa volt, hogy új arcot kellett szerkeszteni Snake számára, hogy ne ismerjék fel, aztán végül mégis maradt az eredeti. Gondolom, örültek, akik órákat tudnak elidőzni ilyen karakterszerkesztőkkel.
A grafika tényleg jó, de úgy látom, inkább a külső területek megjelenítése az erőssége, az arcok, főleg a haj és a szőrzet már kevésbé, de ez talán a többgenerációs, univerzális Fox Engine hátránya.

Megjegyzem, a játék mellé megkaptam a valaha volt leghasznosabb kacatot, a fémből készült zseblámpa masszív darab és még a fényereje is elég nagy. Szeretem az ilyet.

Dendy:

Ha nem zavar, hogy egy évtizedeken átívelő történetnek éppen a közepébe vágsz bele, aminek következtében szinte semmit nem fogsz érteni belőle, akkor lehet, ellenkező esetben nem valószínű.
118 levél
Válasz 15.09.01. 18:06 #84
Dendy
Soha nem játszatom még az egyik Metal Geral sem ha ezzel kezdeném meg tudná a játék szerettetni magát ?
Fisher
10985 levél
Válasz 15.09.01. 17:11 #83
VodevilX
Prológus megvolt, a kérdésre gyorsan jött a válasz: A Hideo Kojima Game!
Most pedig az a térképre rászabadulva, az első küldi felénél vagyok és... igazából semmi meglepetés, olyan mint a Ground Zeroes csak jobb! Nagyon fasza, és ezt most annak is szól, akit elsősorban mint akció játék érdekel a dolog. Itt ugye már fogod magad és elszivarozod a napot, ha este szeretnél akciózni. Aztán terepszemle, és őr jelölgetés után gyerek játék, volt besurranni felmarkolni amit kell, plusz pár cuccot a Mother Base-nek.
A grafika javult GZ óta, 970-el ultrán hibátlan 60fps, illetve a hangok is nagyon jók!
Egyedül ez a falhoz dörgölős fedezék rendszer nem tetszik, néha jó, néha nem... sokkal jobb lenne egy egyértelmű cover gomb használata.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 15.09.01. 11:05 #82
VodevilX
Na akkor 3++ óra letöltés...
Addig is Diamond Dogs
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10985 levél
Válasz 15.09.01. 07:40 #81
VodevilX
Ööö, a nagy várakozás közben: Metal Gear Solid Legacy ???
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 15.08.31. 22:21 #80
balays82
Állítólag itt is van bőven átvezető, csak éppen (kis túlzással) nem átlagosan fél órásak, hanem pár percesek, de így is több órát tesznek ki. Ami pedig az eloszlást illeti, a kezdés nagyjából a megszokott mederben zajlik, ritkán van a játékos kezében az irányítás, aztán amikor megnyílik a világ, akkor megritkulnak. A végén meg nyilván ismét sűrűsödnek, mert az elvárt nagyívű befejezéshez szükség van rájuk.
10985 levél
Válasz 15.08.31. 22:12 #79
VodevilX
A kritikákba belenéztem, de minden mással csak óvatosan. De én sehogy sem tudom elképzelni, hogy ne lenne meg ugyanúgy Kojima sítlusa a történetmesélésben. Főleg, hogy a Fox Engine bemutató videójában is, milyen büszkén ecsetelte, hogy itt már tudnak olyat is, hogy pl az eseményekhez képest, egy fix mozgó pont szemszögéből mutatni a dolgokat. Többek közt, mint a reveal trailer-ben, egy harmadik személy szemszögéből mutatta először Kaz-t és Boss-t a műtőben, vagy a Ground Zerosban, ahogy kezdőik az átvezető.
Én inkább arra gondolnék, hogy nem mindenki tud mit kezdeni ezzel az éles váltással, és az ezzel járó sok időt kitöltő sandbox jellegével.
Arra vagyok igazán kíváncsi, hogy mennyit fog kitenni tisztán a főszál, meg hány órát kell majd filmezni. Nekem ugye egyébként is friss az élmény márciusban az 1-2, most meg 3-4, és én nagyon szeretném, ha itt is sok sok átvezető videót kellene nézni
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 15.08.31. 21:48 #78
balays82
Olvastam már olyan óvatosan megfogalmazott kritikát vérbeli MGS rajongóktól, akik az első órák varázslatának elmúlásával éppen a korábbi részek stílusát hiányolták. Mert szép dolog az open world, meg nagy újdonság is, csak éppen nem Kojima asztala, így vannak arra utaló jelek, hogy annyira nem sikerült tartalommal megtöltenie. Az epizodikus felépítés is kicsit ellentmondásos. Ezzel szemben ott a rengeteg 9-10 pontos teszt, szóval valahogy azért mégis működőképes a koncepció. Holnap(tól) kiderül, én személy szerint nagyon kíváncsi vagyok Big Boss hősből antihőssé való átváltozásának történetére, amitől a jelek szerint alig 100 óra tiszta játékidő választ már csak el.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.