Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» DayZ

16065 levél
Válasz 13.12.20. 22:07 #16
david139
Hát épp sötét van, így elég nehéz bármit megállapítani, mindenesetre az elég szar, hogy ajánlott környéki pc-vel 15-35 fps-t kapok minimum graffal :/
Amúgy eddig pont olyan, mint a War Z, üres épületek mindenütt.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16065 levél
Válasz 13.12.20. 20:21 #15
david139
Egyelőre a letöltésnél tartok, falun vagyok, úgyhogy lassan jön De majd írok róla, ha megnéztem.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
10985 levél
Válasz 13.12.20. 20:17 #14
VodevilX
Ez majd engem is érdekelne, de idő hiányában, egyelőre tényleg nem sűrgős. Viszont milyen a használhatósága? Mert mod korában mikor bepróbáltam, elég macerás volt eleve feltenni, aztán szervert keresni...
Szóval normális ilyen téren a kezelhetősége, meg 64 a max?
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
16065 levél
Válasz 13.12.20. 20:10 #13
david139
Megvettem, nem bírtam ellenállni De ha berakják sale-re, akkor mérges leszek
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16065 levél
Válasz 13.12.19. 20:59 #12
david139
Elérhető a játék Steam Early Access-ben, de a két videó alapján, amit megnéztem, még eléggé játszhatatlan. Fél óra után talált egy zombit
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
314 levél
Válasz 13.03.31. 18:20 #11
szabolint
Illetve ha igen akkor szerinted szerver oldalról hogyan tudom működésre bírni?
314 levél
Válasz 13.03.31. 18:19 #10
szabolint
Ezt ismered? ASR AI skills? Ha igen vélemény?


http://forums.bistudio.com/showthread.php?107526-ASR-AI-Skills
10960 levél
Válasz 13.03.31. 17:41 #9
Lacko
Amennyire tudom, ennek nincs köze az UPSMON-hoz. Az arma sajnos ilyen: ha az AI észrevesz téged, akkor addig nem lő, amig biztosan nem talál. Ezért nagyon ritkán van olyan, hogy körülötted porzik a föld a lövedékektől. Az AI általában 1-2 lövést ad, le és azok mindig találnak.
Az első ötletem, hogy az AI katonákat egyenként nyisd meg szerkesztésre és húzd le a skill-jüket. De rajtam ez se segített, mert ezzel csak azt éred el, hogy több ideig céloznak, de ha lőnek, akkor találnak is.

A második tippem ez a pár utasítás, amit az init-jükbe érdemes tenni:

this setSkill ["aimingAccuracy", 0.1];
this setSkill ["aimingShake", 0.1];
this setSkill ["courage", 1];
this setSkill ["spotDistance", 1];
this setUnitRecoilCoefficient 10;

Ezek az utasítások elvileg rontanak a célzási képességeiken, de azt olvastam róluk a fórumban, hogy eddig senki se tapasztalt észrevehető különbséget. Azért egy próbát megér.

Vigyázz mert a courage ha 1 az azt jelenti, hogy nagyon bátor az AI, tehát támadni fog, de elvileg folyamatosabban mozog, mint a normál, aki ha észrevesz téged akkor folyton lehasal. A "spotDistance" pedig azt jelenti, hogy már messziről észrevesz. Én ezt azért állítottam nagyra, mert az azt akartam, hogy vegyenek észre messziről és lőjenek is (de ne találjanak el). Ha akarod, ezt a két sort hagyd ki. Vagy kisérletezz, hogy melyik kombináció a jó. Aztán számolj be az eredményekről!
314 levél
Válasz 13.03.30. 20:59 #8
szabolint
Lacko az UPSMON scriptnél hol tudod emberi szintre skillezni az ai-t? ezek úgy lőnek, mint ha mindegyik 3 éves sniper képzésen esett volna át...... esélytelen ezek ellen egy szemtől szembeni küzdelem. ( szituáció- ghille suitban csücsülők egy méteres fűben silent m4-essel, látom hogy 3 ellenfél jön felém 300 méter a távolság. Egyik ránézett és BUMMM HEADSHOT egy ak-47 ből és meghaltam...... na az ilyet szeretném kiküszöbölni.) Válaszodat előre is köszi.
314 levél
Válasz 13.03.29. 10:23 #7
szabolint
Én anno az OFP-al játszottam valami 2 évet 4-5 küldit is szerkesztettem, pedig aztán ott nagyon buta volt a rendszer, illetve az első eredeti játékom is a full dobozos ofp-volt és nagyon élveztem a szabadságot, aztán kihagytam sok évet így pld az alap ARMA-val nem is játszottam, mivel akkor még szar gépem volt. Aztán olyan egy évvel ezelőtt sikerült olyan gépet beszereznem amin rendesen elfutott, és onnantól kezdve az összes kampányát, oda-vissza 2x3-szor lejátszottam. Szóval inkább tartom magam az alap ARMA 2 fannal mint dayz-snek mivel ezt csak 2 napja kezdtem. A sikerességről pedig annyit, hogy egyszer ki kell próbálni és megnézni de én is inkább a standalone-t várom, mert ez így a legbuggosabb játék eddig a világon Amúgy küldetéseket imádok szerkeszteni, csak időm nincs befejezni őket
10960 levél
Válasz 13.03.29. 07:23 #6
Lacko
szabolint, félre ne értsd! Semmi gond nincs azzal, hogy DayZ-zel!!! Tök jó. meg biztos vagyok abban is, hogy amikor arma2-zöl, akkor te rendesen játszol és komolyan veszed. És az pedig egyenesen szuper, hogy érdekel a küldetésszerkesztés! Hajrá!
10960 levél
Válasz 13.03.29. 07:22 #5
Lacko
Az hagyján, mert beírod a filterbe, hogy domi és akkor csak olyanok jönnek ki. De belépsz egy sima domi szerverre és mindig tele van olyan idiótákkal, akik nem is domizni jöttek, csak eltölteni az időt, ami bejutnak egy DayZ szerverre és ezért azzal szórakoznak, hogy lövik a saját bajtársaikat. DayZ előtt ilyen nem volt. Voltak persze suttyók, de azoknak se jutott eszébe saját emberre lőni. Ők annyiban voltak suttyók, hogy azt hitték ők fingják a passzátszelet és parancsolgattak. De azt leszarod és kész. Így azonban játszhatatlan lett, hogy folyton hátba lő egy saját katona.

Szinte biztos, hogy kijön arma3-ra is a DayZ. Már most rohadt sokan rínak, hogy kellkellkell. Ha nem is az eredeti csapat (ők a standalone DayZ-n dolgoznak most), de valakik meg fogják csinálni arma3-ra is.

Egy valamit el kell ismerni: a DayZ sokkal sikeresebb, mint az összes Arma együttvéve. Van mondjuk 100ezer Arma játékos a világon, de kb félmillió DayZ-s!!! Rohadtul bejött anyagilag a Bohemianak a DayZ. Már a kutya nem vettem az ArmA2-t, már a Steam is kezdte leértékelni, amikor becsapott a DayZ és elkezdték vinni, mint a cukrot. Egyből felrántották 20-30EUR-ra az árát. És sokkal többet eladtak, mint előtte összesen.

Nekem az fura, hogy mitől ez a siker? Már OFP-re, ArmA1-re és 2-re is volt egy csomó zombis mod, script, küldetés, kampány... Kutya nem játszott velük. Nem hiszem el, hogy ez jobb. Egyszerűen csak valami icipici mázli, hogy divat lett és ez rántotta be a láncreakciót.
290 levél
Válasz 13.03.28. 17:05 #4
stenga
Meg remélem az arma3 hoz nem lesz ez a borzalom , elég hogy sikerült az amugy se népszerü arma2 multit tönkrevágni ezzel.Egy élmény volt mikor keresem a domination szervereket aztán csak a dayz-t hánnya kifele a keresö.
314 levél
Válasz 13.03.28. 16:01 #3
szabolint
Köszi, igen én is az ARMA 2 rendes szerverein kezdtem, csak most kell egy kicsi színt vinni az életbe, így kipróbáltam ezt is Aztán van egy magyar szerver, amit szeretnénk kicsit feldobni, így ezért kérdeztem, hogy mi merre hogy hány óra Köszönöm a segítséged.
10960 levél
Válasz 13.03.28. 08:21 #2
Lacko
Gyűlölöm a DayZ-t, mert eléggé beleszart a jól kialakult, kulturált ArmA2 közösségbe. Ez alatt azt értsd, hogyha a kis buzik nem jutnak be egy DayZ szeróra, akkor jönnek és elcseszik a felnőttek játékát az arma2 szerókon. Semmi bajom nem lenne ezzel a játékkal, ha végre kijönne a standalone és lekopnának a DayZ-sek az ArmA2 szerverekről.

A kérdésedre a válasz: UPSMON script. megkeresed (pl armaholicon( leszeded, a tartalmát bemásolod a küldid mappájába. Az init.sqf-be is be kell írni pár sort, de ez le van írva a példában. Eztán bemész a szerkesztőbe és leraksz egy négyzet alakú markert és elnevezed mondjuk town1-nek. Akkora legyen a marker, amekkora területen mászkáljanak a katonák (ha akarod lehet az egész térkép. És aztán leteszel a térképre rajokat és a parancsnoknak beírod az initjébe azt a sort, amit a példában mondanak. Ha akarsz tehetsz egyéni katonákat, tankokat, heliket, bármit, és azoknak tedd az initjébe a példábal leírt indító sort. Ha ezt jól csináltad meg akkor a küldi inditása után, 5-10 másodperccel (ez lehet hosszabb is, ha nagyon sok egységnek írtad be az intijébe a sort) elkezdenek bóklászni a megadott területen. Addig bóklásznak, amig ellenségbe nem botlanak, mert akkor nagyon keményen (sokkal hatékonyabban, mint alapból) felveszik a harcot: lefogótűz, bekerítés, gránátok... nagyon hasznos. Sokkal élethűbb lesz a harc. Nagyon ajánlom!
314 levél
Válasz 13.03.28. 00:21 #1
szabolint
Csodálkozok, hogy eddig még nem nyílt ilyen topic, de akkor most elindítom. Illetve első kérdésemet fel is tenném. Ért valaki a dayz-be való scripteléshez? Pld látok olyan scripteket, hogy banditák, katonák mászkálnak a mappon, az érdekelne, hogy ezeket hogyan csinálták meg, milyen programmal? Remélem van aki ért ehhez egy picit

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.