Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» A Disney bezárja a LucasArts fejlesztőcsapatot [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: A Disney bezárja a LucasArts fejlesztőcsapatot
150 embert elbocsátanak, félbehagyják a Star Wars: 1313 és First Assault játékokat.

914 levél
Válasz 13.04.04. 20:28 #20
EnforcerHUN
Lehet hogy rosszul emlékszem de a Republic Commando-t (2005-ös) nem ők csinálták?!
RIP LucasArts.
(Congratulations!!!! You WINNER!!! (10 év letöltendő a Szegedi Csillagbörtönben) XDXDXD)(BF3:EnforcerHUN)(MW3:http://steamcommunity.com/id/Kill_Them_All1)
6483 levél
Válasz 13.04.04. 20:26 #19
GustyX
Pikcsör
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
16 levél
Válasz 13.04.04. 16:21 #18
epilepsz
Zoo_Lee! Dehogynem (Tales of Monkey Island), de azt még a Disney tranzakció előtt üzletelték le. Azóta nem lehet semmit hallani a folytatásról, pedig az első évad kifejezetten jól sikerült.
3007 levél
Válasz 13.04.04. 14:48 #17
gregmerch
Annyira biztosan nem akar megválni a Disney a jól bejáratott brandektől! Majd jó pénzért lehet tőlük licencelni, és természetesen elsősorban az ő emblémájukkal jelenik meg az új játék.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4187 levél
Válasz 13.04.04. 14:34 #16
Madrac
VMWare praktikusabb szerintem a regi jatekokhoz.

Abban remenykedek, hogy vki lecsap mondjuk egy Jedi Knight 3-ra most, hogy elvben elerheto lett az SW univerzum. Persze lehet, hogy csak a Disney berkein belul lesz szabad, mint mar vki megjegyezte...
Quoth the raven, `Nevermore.'
3007 levél
Válasz 13.04.04. 14:29 #15
gregmerch
A Microprose-féle Geoff Crammond nevével fémjelzett F1GP sorozatról nem is beszélve...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3007 levél
Válasz 13.04.04. 14:26 #14
gregmerch
Nekem a PoP abszolút PS2-es és PS3-as játéksorozat, ugyanúgy, mint a TR, vagy az Uncharted (de az is igaz, hogy mindegyik meg van pécén is, amelyik megjelent rá). Én sokkal régebbi játékokra gondoltam, bár biztos mindegyikre van valami megoldás (régi EA Sports játékok, 3D-s LucasArts kalandok, eredeti C&C és Red Alert, Dune 2000, Darkstone, erdeti Black Isle és Bioware játékok, I.G.I. 1-2, Nox, stb.)...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31909 levél
Válasz 13.04.04. 14:21 #13
Creativ3Form
Én is ezért tartottam meg, hogy a régi nagy kedvencekkel tudjak játszani (Kotor-ok, Mafia, PoP Sands of Time trilógia) csak aztán kijöttek az olyen verziók meg patchek, amik segítségével fut a többség win7-en. Pl. a PoP Sands of Time trilógia és a Mafia, de a Kotor első részét is működésre tudtam bírni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3007 levél
Válasz 13.04.04. 14:13 #12
gregmerch
Nekem pont ezért van fenn XP a régebbi vasamon a Win 7 mellett.
És tervezem valami Win98-as "ócskavas" összerakását is CRT monitorral .
Rengeteg játékom csak azon futna...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31909 levél
Válasz 13.04.04. 14:06 #11
Creativ3Form
Megtudlak érteni...és egyet is értek a világ megint szegényebb lett valamivel résszel. Nosztalgia gyanánt gyorsan fel is rakom asszem a Jedi Outcastot és az Academyt. Remélem működésre tudom bírni win7-en, ha nem, megy fel XP-re. Úgy is rég álltam fel rá.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3007 levél
Válasz 13.04.04. 13:57 #10
gregmerch
Igen, igaz, hogy az utóbbi években főleg csak a nevük került rá egy-egy játékra, az is a licenc miatt. Nekem a Force Unleashed tetszett, a második részt csak a sorozatbelisége miatt vettem meg (a sztoriját az erőltetettnél is erőltetettebbnek tartom). Nekem nem is igazán a SW miatt fáj a bezárásuk, hanem azért, mert az ő játékaikon nőttem fel. Hosszú napokig angol szótárral az ölemben ültem, és próbáltam megfejteni az agyamentebbnél agyamentebb feladatokat a világ (szerintem mindmáig) legjobb kalandjátékaiban. A Monkey Island, és a Sam & Max azóta - hála Istennek - újraéledtek, és nagyon remélem, hogy a Grim Fandango és a Maniac Mansion is hasonló sorsra jutnak hamarosan ( a jogok megvannak az eredeti kiötlőknél, így avval nem lehet gond). Olyan hú, de nagyon szuper Indy játék nemigen készült soha (leszámítva a The Fate of Atlantist, és a The Infernal Machinet, no meg persze a Lego epizódokat), és SW játékokat is valóban külső fejlesztők készítettek főleg mostanában. Valahogy nekem akkor is nagyon fognak hiányozni. Ők voltak nekem az, ami másoknak a Blizzard, hogy csak egy példát említsek, vagyis az alfa és az omega a játékkészítés terén. Látszott, hogy régóta haldokolnak (alig volt futó projektjük), de akkor is fáj a bezárásuk. És a kis fickós logó is nagyon fog hiányozni (amin marha sokáig gondolkodtam, mit is ábrázol, mire rájöttem, hogy egy szemet). Kicsit úgy érzem, a világ megint szegényebb lett valamivel. Valamivel a régi világból, ami sokat tett hozzá a mai trendek és stílusok kialakulásához. Sajnálom...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
31909 levél
Válasz 13.04.04. 13:38 #9
Creativ3Form
Én is picit mérges vagyok, de azért most őszintén...mikor csinált utoljára tisztességes SW játékot a LucasArts? Mert a Force Unleashed nem nevezhető annak, főleg a második része nem. Az első még elmegy, de azért nem egy Jedi Knight szint.
Persze, mint mondottam, én is sajnálom őket, mert a Jedi Outcast és a Jedi Academy a mai napig kedvencek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
4187 levél
Válasz 13.04.04. 13:14 #8
Madrac
Sosem orulok regi fejlesztok bezarasanak, de az utolso ertekelheto LA jatek, amit ok is fejlesztettek nem vmi kulsos ceg, kb 2003ban jott ki...
Quoth the raven, `Nevermore.'
3007 levél
Válasz 13.04.04. 11:44 #7
gregmerch
A kalandjáték részlegük már a 2000-es évek legelején feloszlott (gyakorlatilag utolsóként a régi nagyok közül), de szerencsére a szétszéledt tagok újabb csapatokat alapítottak (TellTale Games, Double Fine Productions), akik továbbvitték a régi gyöngyszemek jogait. A SW játékokat meg gondolom a Disney berkein belül adják majd ki, nem külső cégek által, és a fejlesztésért is direktbe ők figyelnek majd. Remélem nem degradálják le a SW és Indy brandeket filmekből készült buta játékokra...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
401 levél
Válasz 13.04.04. 11:28 #6
Zoo_Lee
Inkább a 1313 és a First Assault miatt fáj a szívem... utóbbi igaz csak egy Battlefield/CoD klón lett volna SW köntösben, a 1313 viszont ígéretesen hangzott, és azelőtt lőtték le, hogy a tényleges, tesztállapotba hozott játékból bármit is engedtek volna a játékosok vagy a sajtó kezébe.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
3007 levél
Válasz 13.04.04. 10:16 #5
gregmerch
Qrv@ jo ez a felvasarlas! Hogy rohadna meg a Disney! Eletem legszebb jatekelmenyeinek nagy resze fuzodik hozzajuk! Az egyik legnagyobb kedvenc gardam volt! Koszi szepen, Dagobert bacsi!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
395 levél
Válasz 13.04.04. 09:45 #4
Artemius '89
Esetleg még a Square Enix... az még ütne
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
395 levél
Válasz 13.04.04. 09:45 #3
Artemius '89
Szomorú! Én csak abban reménykedem, hogy tehetséges cégek vesznek majd SW licenct, mint a 2K Games, a Bethesda, vagy a Bioware...
A földönkívüli intelligencia létezésére az a legnagyobb bizonyíték, hogy még egyszer sem tették a lábukat a bolygónkra.
401 levél
Válasz 13.04.04. 09:34 #2
Zoo_Lee
A Monkey Island nem volt már kilicenszelve a Telltale-nek?
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
16 levél
Válasz 13.04.04. 02:24 #1
epilepsz
"A second source also told Kotaku this afternoon that the chances of Lucas licensing out 1313 are very slim. The odds are "effectively zero," the source said."

Itt inkább arra gondoltak, hogy ha a jövőben már csak külső gárdákkal fog dolgoztatni az "új LucasArts", akkor folytathatná a fejlesztést egy másik fejlesztő gárda. De SAJNOS erre gyakorlatilag nulla esélyt látnak.

Úgy látszik a Disney komolyan gondolja, hogy az új filmek (és sorozat?) miatt mostanában csak olyan SW játékokat fog támogatni, amik illeszkednek azok "brand"-jébe. Nagyon remélem, hogy nem a sokszor megtapasztalt "kijön egy új film, úgyhogy üssünk gyorsan össze hozzá egy gagyi lövöldözős, verekedős játékot, mert tök mindegy, hogy milyen elvetemülten hitványra sikeredik, a nyomi rajongók úgyis kifizetik az árát" kategóriájú förmedvények fogják jelenteni az új korszakot.

Hasonló okokból nem lesz állítólag új Monkey Island játék sem, mivel az meg a szintén Disney Karib-tenger kalózaival konkurál, ami egyébként nem titkoltan sokat merített az eredetileg Monkey Island filmhez készült forgatókönyvből.

Hiányozni fogsz LucasArts!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.