Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Operation Flashpoint (Ismertető)

2 levél
Válasz 01.07.28. 16:53 #33
alvin86
Kössz a segítséget !
Figyu ! azt nem tóm, hogy honnan lehet ilyen Save-ket letölteni ?
459 levél
Válasz 01.07.27. 22:39 #32
Lacesz
Lacko: ezt segítségnek szántad? igen?

Mert akkor köszi..
10960 levél
Válasz 01.07.27. 08:03 #31
Lacko
Walktroug:

7a. AFTER MONTIGNAC

This one is the first really tough mission and it outlines, what is so special about OFP. This mission is pure adrenaline and pure fright. Do NOT pick up binoculars or LAW from the fallen, you'd get spotted. Exit the forest at Df56. Run zig-zag to the bushes at Df57. Now prone through the bushes all the way to Dg58. Enter the next forest, keep an eye out for enemies inside the woods, too. By now Papa Bear should have told you about the alternate evac point. Exit the wood at Dh63. Now cross the road and get to that second evac point.
459 levél
Válasz 01.07.26. 19:22 #30
Lacesz
Jah, jutt eszembe, ti mit szóltok ahhoz amit írnak az újságok a flashpoint cikkekben?

Nekem, az bassza nagyon a csörömet, hogy minek kénne többször mentenni???
Akkor mindenki percenként mentegetne...

Az újságok alatt a Gamestart, és az 576Kbyte-ot értem.
459 levél
Válasz 01.07.26. 19:19 #29
Lacesz
te lacko!

Amit mondtál, hogy kint vagy a mezön, és tele muszkákkal, én bezony ott akadtam el...

Eccer sikerült, annyi, hogy bejutottam a városba bepatantam, egy kék skodába, de jött egy shilka, aztán.... gondolom, nem kell elmagyaráznom mi történt

de nem adom fel megprobálom kiírtani a rohadt csillagos muszkákat
10960 levél
Válasz 01.07.26. 17:56 #28
Lacko
Alvin!
Cheat az nincs a játékohoz, úgyhogy az egyetlen, amit tehetsz, hogy letöltesz valamelyik fan-site-ról egy befejezett mentett állást és abban mész tovább.

Arra a kérdésedre, hogy miért dobott ki a menübe, elég szomorú válaszom van: amikor befejeződik egy-egy küldetés, akkor a debriefing oldalon valószínüleg láttál néha piros X-eket... Na úgy csináld meg a küldetéseket (a legelejétől), hogy ne legyenek ilyenek. Ugyanis ha ebből összegyűlik valamennyi, akkor hiába csináltad meg a küldetést, akkor is kidob, hogy kezd előlről... Így van ez: amerikában annyi ember van, hogy még katona se lehet akárki...

Fel a fejjel, röhögve megcsinálod piros X-ek nélkül...
1 levél
Válasz 01.07.23. 19:43 #27
Alvin
Ahoi mindenki !
Nah nekem annyi a hozzászólásom, hogy szerintem ez egy qrva yo gém... Már nagyon rég vártam rá hiszen a Demo láttán nagyon ráindultam. Szerintem grafikailag lehetne jobb, de ezt hál istennek ellenssúlyozza az élmény ! De azér van egy baromi nagy probléma, ami nekem nagyon bejött, hiszen én ezt előnyként használtam ! Szal a következő : a bokrok ugyebár 4 felé ágaznak... namost ha úhy mész beléjük, hogy pont "rajtad" legyen a "levéllap", akkor nem tudnak lelőni, szal nem vesznek észre...
Pl. Van az a pálya, amikor egyedül vagy az erdőben és a rádiód bedöglött... ott amikor nyílt mezőre értem 10 ellenség vett körül én pedig ott voltam " a bokorban..." és amikor rámnéztek nem lőttek, hiszen nem láttam én pedig jót röhögtem és szitává lőttem őket... szal ezt yol el**szták... Na mind1 szerintem ez mindenkinek az előnyére válik ! Mellesleg ezen a pályán elakadtam, ugyanis elértem az alternatív találkozási pontra... az Ak-soknak megadtam magam, majd a "hullás zene" jött, amin meg kell mondjam elszomorodtam... DE hirtelen egy puskalövés, majd riadalom és ordítás mindenütt... kicsit beparáztam, de amikor kinéztem a sűátorból, mindenütt haver volt... aszittem vége a pályának, de nem tóm mi történ egyszerűen kilépett a MENÜBE !!! ??? Na itt pánik volt, mert már 10.-re végre sikerült és mégsem... Kérlek segítsetek (gondolom nem itt a vége aCampaignak...)ha lehet egy kód kéne, amivel pályát ugrom, mert még1x nem akarom átélni... )
Na cső !
10960 levél
Válasz 01.07.23. 09:31 #26
Lacko
Szerintem menj tovább a következő részre, amikor a fák között ébredsz, egyedű vagy és mindenhol muszkák...
2 levél
Válasz 01.07.23. 09:17 #25
animania
üdv operation flashpoint rajongók!!
SEGÍTSETEK egy pályában
campaignél a következő van:
teherautóval megyünk egy tengarparti helyre, útközben egy kis településen oroszok elkezdenek ránk ezerrel lőni, nagy kavarodás, BMP, meg minden, de végül megtörjük az ellenállásukat
most jön a lényeg, teherautónk tropa, parancsnok szól, hogy küldjenek má egy koptert, ami felvesz minket, jön is egy, de látjuk ám, hogy egy mi-24-es is érkezik, ami ízekre tépi az ami koptert, parancsnok kiabál, hogy futás a fák közé, berohanunk, várunk kb. 5 percet, és vége a küldetésnek, avval hogy elbasztuk a küldetést, mit kell csinálni???
ellenséges helikoptert nem lehet kinyírni
teherautónkat bizti, hogy szétszedik
nincsen más jármű
SEGÍTSETEK!!!!!
459 levél
Válasz 01.07.18. 23:41 #24
Lacesz
Lacko!
Nem mindegy? A lényeg ugyanaz..
10960 levél
Válasz 01.07.18. 11:02 #23
Lacko
Miért nem szóltatok, hogy azon a képen, ahol a mesterlövészpuskának M16-os árnyéka van, nem is M21, hanem Dragunov láthatóóóó?

Lamma vagyok, bocsesz.
459 levél
Válasz 01.07.17. 19:20 #22
Lacesz
Én meg fel fedetem, egy új dolgot...
Tudtátok, hogy megy cd nélkül?
Mint már korábban emlitettem, nekem nem akadozott eddig, aztán egyszercsak elkezdett akadozni...
Gondoltam szarok az egészre, és berakok egy másik gamét. Hívom ki a cd-t, azt nem volt benne a Flashpoint..
10960 levél
Válasz 01.07.17. 12:04 #21
Lacko
Egyet értek veled, meg nem is... Igazad van abban, hogy az FPS-eknek a feelingjét a grafika határozza meg, vagyis inkább módosítsuk "vizuális élmény"-re... De szerintem az OPF vizuális élménye nagyon jó!!! Viszont tudom azt, hogy kb ugyan annyi embernek nem tetszik, mint a Delta Force 1 része. Pedig az is gyönyörű volt azoknak akiknek elege volt a Quake, R6 grafikájából, ami belső térben jól nézett ki, de külső teret sosem tudott élethűen megjeleníteni. A DF Voxel Space-e volt az első, amelyik tudta, hogy egy domb az görbe felület és nem pedig sík poligonok összessége. A VS volt, amelyikben a tájkép nem csupán egy textura volt, hanem kiszámolt táj és oda el is mehettél, nem állta utadat semmi féle fal, mint az R6, Q féle játékokban. Ez tetszik nekem a OPF-ben is: bár itt poligonok a domborzat, de addig mehetsz, amíg látsz (azt azért ügyesen megoldották, hogy szigetek vannak, tehát azért van határa, de az akkor is óriási terület).

Aztán vizuális élmény az is, hogy egy heloba szállva felülről repülheted körbe az ellenséget, míg kiugorva megcsodálhatod a fák mohás törzsét...

Tökre sajnálok mindenkit, akinél szaggat, mert kimarad egy nagyszerű élményből...
5 levél
Válasz 01.07.17. 11:21 #20
Doc
Igazatok van! Valóban kicsit elszálltunk konfig téren, de nem szabad elfelejteni, hogy ez egy FPS, aminek a legerősebb oldala a kinézete!! Az ilyen tipusú játékoknál soha nem lesz meg az a hangulat mint mondjuk az UFO szériánál..! Ezt ellensúlyozná a szép grafika, amihez már gép kell, és ha az nincs akkor ez az egész játék élvezhetetlen.., sajnnos! Nem tudom mond-e vmit az a cím, hogy Emlékcsavar vagy Dinnk Smallwood, hogy néznek ki?? De állítom, hogy máig a lejobbak közé tartoznak hangulati szempontból. Szal a lényeg hogy egy FPS-nél a kinélzet a lényeg, utána a többi, lehet ugyan hogy egy idő után rájössz, hogy húú, ez nem is olyan egyszerű, meg ilyen jó a story meg hasonlók, de ahhoz el kell jutnod odáig, ehhez pedig az kell hogy elinduljon a játék
6 levél
Válasz 01.07.16. 16:34 #19
Fraser
Nagyon kezd itten elharapózni a konfigurációs vita. Nem térhetnénk vissza inkább a játékhoz?
10960 levél
Válasz 01.07.16. 16:17 #18
Lacko
Nálam gond nélkül fut. Lövök és lőnek rám és nem kezd el szaggatni. Nem tudom megmondani, hogy hány fps-sel megy, mert még nem néztem meg soha, de folyamatosan megy... Úgyhogy nekem jó kis játékélmányt nyújt...
8 levél
Válasz 01.07.16. 15:01 #17
Epoxx
Dehogynem érdekel. Sőt, én mint írtam is, azokat a játékokat szeretem, amikhez nem kell egy erőmű. De sajnos a játékélmény ebben az esetben szorosan összekapcsolódik a vizualitással, hiszen a számítógépes játékokat ezért találták ki. Ha most annyira vissza kell venni a grafikát, hogy szinte minden összemosódik, akkor oda az élmény is és csak kínlódás lesz a dologból.
12 levél
Válasz 01.07.16. 13:11 #16
Brocy
Nálatok csak a szuper jó grafikájú játékok jönnek be?? Nem érdekel senkit sem a játékélmény??(Mert a szövegekből ezt lehetett kivenni)
Az én konfigom Celeron366,128Mb ram,Nvidia TNT2 8Mb kártya és 640*480-ban tökéletesen futott.
5 levél
Válasz 01.07.15. 19:54 #15
Doc
Bocsika, 15 fps "használható", elnéztem, szal nem nem jó, de megy...de ahogy megy, nyugodtan el lehet felejteni a gamet olyan szinten....
5 levél
Válasz 01.07.15. 17:02 #14
Doc
Hello all!
Nos olvastam a konfig problémákat..na, nekem celeron 2 950-en, 256megaram, voodoo3-am van, és hát meg kell mondjam 1024x768-ban nem volt egy álom. Számomra egy játék ahhoz élvezetes legyen min. kell 30 fps, nos itt olvastam 10-15 elfogadható, szerintem ahol ennyivel megy amikor épp nem történik semmi, ott még egy lövés is beszaggatja a rendszert, az meg full gagyi ugy már.. Ami a grafikát illeti, nekem nem jött be, DF-é sem Amúgy a játék nagyon jó lenne, az a legjobb szerintem hogy nem csak gyalogosként tudsz hadakozni, hanem repülni, tankozni +minden, ez plusssssz! Na csak ennyi!
8 levél
Válasz 01.07.13. 12:11 #13
Epoxx
Persze. Elvileg még kisebbre is lehet állítani a látható képernyőméretet, habár akkor már igazán nehéz kisilabizálni, mi a fene is történik a képernyőn (különösen, ha a grafika is vissza van véve).
6 levél
Válasz 01.07.13. 01:17 #12
Myron
Van benne 640*480-as felbontás?
10960 levél
Válasz 01.07.12. 09:29 #11
Lacko
Ha nem próbáltátok ki a mesterlövész puska árnyékát, akkor nézzétek meg az OpFlash galériában a legelső képet...
459 levél
Válasz 01.07.11. 23:07 #10
Lacesz
Egyáltalán nem élvezhetetlen a grafika...
Bár amiket itt már írtok, kezdek kételkedni magamban. azt meg nem tudom honnan vetted hogy 1024X768 ban játszom, úgyanis én nem mondtam ilyet, mert 800X600 felbontásban játszom.
Egyáltalán nem nehéz forgatni a fegyver csövét, nem nehéz legugolni, csak amikor monygyuk a szememhez emelem a stukkert, akkor egy pillanatra megakad...

Én is csak a tapasztalataimat akarom megosztanni!
8 levél
Válasz 01.07.11. 20:41 #9
Epoxx
Kösz, hogy tetszett a kritikám! A jövőben is igyekezni fogok.
10960 levél
Válasz 01.07.11. 08:27 #8
Lacko
Nem tudom, hogy ti mivel játszotok, de nálam Athlon 950-nel, GeForce2-vel 1024X768-ban 32bit málységben suhan!!!! Nekem a demoval voltak ilyen problémáim, hogy nem lehetett normálisan célozni... de a fullüban minden megy szépen.

Epoxxx tetszett a kritikád! A fák nekem sem tetszenek - illetve a lombjuk, mert a törzsük azért jól néz ki. A napszak és időjáráseffektusokról meg annyit, hogy állítólag este a csillagok alapján is eltájékozódhatsz, annyira élethű. De ezt nem nagyon tudtam tesztelni, mivel én az életben sem tudtam megcsinálni ezt a göncölszekér rúdjától X-re a sarkcsillag és akkor izé... De álítólag megy benne, mondjuk hülyeség, mert mindig van benne iránytű.

Ja és csalódtam egyet az árnyékokban is. Legyél mesterlövésszel, hasalj le úgy, hogy a nap a hátad mögött legyen és lássad a fegyvered árnyékát...
8 levél
Válasz 01.07.10. 18:46 #7
Epoxx
Szia Alexease!
Nos a helyzet az, teszteredményeidet figyelembe véve, hogy nem hiába "síránkoztam". Ez egy marha nagy gépigényű játék. Ezért sem értettem azt a csodát, hogy az előző hozzászólónak Vodoo 2- vel is ment, pláne 300 - as processzorral. Azt még elfelejtettem leírni, hogy a konfigomhoz tartozott még 192MB Ram és ezzel éppen csak a használható kategóriába csúszott 800X600 - ban Win2000 alatt.
Ja, GeForce 2 - t lehet már 32 ezerért is venni. (Leadtek Winfast GeForce 2 Ultra 64Mb DDR SGRam) Persze ez sem túl meggyőző, mert a számítógépet, legalábbis én, nem elsősorban játékra használom.
14 levél
Válasz 01.07.10. 16:01 #6
Alexease
En 4 konfiggal teszteltem:

1. Celeron2 600, 128Mb Fury 32Mb - 800x600x16-medium - 15 fps, eppen hasznalhato.

2. PII 450, 192Mb, Voodoo3 2000 16Mb - 800x600x16-minimum - 5-15 fps - hasznalhatatlan.

3. PIII Athlon 700, 256Mb, Asus 6600 Geforce I. 32Mb - 1024x768x32-high - 15-20 fps - hasznalhato, de neha beszaggat rendesen.

3. PII 450, 128 Mb, S3V 32Mb - 800x600x16-low - 5-10 fps - screenshot engine

De ha meggondolom - taj, jarmuvek, ember csoportok, effektek stb - nyujt is erte valamit. Mondjuk, ez engem most nem vigasztal. Ha valaki ugy gondolja, draga egy jatekert 12000 Ft., akkor teved, a 80000 Ft-os Geforce2 draga
8 levél
Válasz 01.07.09. 22:58 #5
Epoxx
Jó neked. Bár ez eléggé hihetetlennek tűnik. Bár lehetséges, hogy annyira levetted a garfikát, hogy az már - már élvezhetetlen (pl. feliratok nem látszanak, nem lehet a küldetések elején elolvasni az ismertetőt, stb.) És a "majdnem tökéletes" mit jelent nálad? Nehéz mozgatni a fegyver csövét? Nehéz megfordulni, leguggolni? Azt azért ne állítsd, hogy egy ilyen konfiggal 1024X768 - ban 32 biten tudtál játszani. Persze én csak megosztottam a tapasztalataimat. Lehet, hogyí egy harmadik fél, megint másról számol be.
459 levél
Válasz 01.07.09. 20:35 #4
Lacesz
Nicsak egy új arc!

Nemigazán értem a problémád epooxx.
Én PII Celeron300-assal Vodoo 2-sel 64 rammal majdnem tökéletesen fut...


8 levél
Válasz 01.07.09. 20:01 #3
Epoxx
A helyzet az, hogy én jó néhány küldetést végigjátszottam a játékból, de nem voltam elájulva tőle. Én például azt szeretem, ha "valódi" arca van egy figurának, mint például a Quake 3 továbbfejlesztett motorjára épülő Star Trek Voyager-Elite Force - ban, ahol még a mimika is jól kivehető egy - egy közelképnél és nem kell hozzá egy atomerőmű, mint a Flashpointhoz. Roppant zavartak továbbá a fák sematikus levelei, amelyek olyanok távolabbról, mintha egy gyerek rajzolta volna őket. A koncepció, amire a játékot építették viszont nem rossz! Ez alatt a következőt értem: minden mozgásban van. Az egyik küldetésben egy bázison szerencsétlenkedtem és töltöttem fel egy tankot benzinnel, majd két társammal el kellett indulnom küldetést teljesíteni. Ekkor vettem észre, hogy fokozatosan sötétedik! Tehát "megy" az idő, éppúgy, ahogyan a valóságban történik. Elnevezhetjük akkor a Flashpointot "valós idejű FPS" - nek? A fő negatívuma számomra abban állt, hogy szó sem lehetett 1024X768 - as felbontásról, pláne 32 bitről. Szerintem a kiírt minimum gépigényt el kell felejteni. Az én konfigom így néz ki: Celeron 2 700/933Mhz, Elsa Erazor GeForce 256 32Mb DDR Ram. Ennek ellenére a játék annyira szaggatott, hogy kénytelen voltam kisebbre venni a felbontást és még ott is visszavenni a grafikából, különben a célzás kínszenvedéssé vált volna. Szerintem egyértelmű, hogy lehetne és lehet is, sokkal felhasználóbarátabb, kisebb gépigényű játékokat csinálni (lásd Half Life, az előbb említett Elite Force), de ott hosszabb ideig tart az optimalizálás, a nyugatiaknál pedig egyáltalán nem nagy szám az a konfiguráció, ami nekünk magyaroknak bizony nem mindig elérhető.
10960 levél
Válasz 01.07.09. 08:55 #2
Lacko
Szia Blei!

Van abban igazság amit mondasz a sztorit illetően. remélem a helyszínre úgy értetted, hogy nem lehet tudni hol van ez a három sziget és, hogy hülyeség, hogy egyiken orosz, másikon jenki, harmadikon gerilla uralom van. Mert grafikusan a helyszín csodalatos. Végre ismerős tájak, kreszütáblák, európai templomok...

Elegem volt már abból, hogy bárhol játszódik is a világ minden ház, templom, utca úgy néz ki mint amerikában. A cikkben idézett jenki katona kifogásolta is, hogy ilyen hülye templomok nincsenek is a világon, meg mi az a sok háromszög alakú tábla az útkereszteződésekben...
222 levél
Válasz 01.07.06. 23:14 #1
BLEI
Biztos király de kicsit bárgyú a háttérsztori és a helyszín is A Skodák cukik de azért... szerintem nem baj ha lehet vezetni a-10 warthogokat az csak színesebbé teszi a hidden and dangerousban is lehetett, igaz, ott jól kiképzett ügynökök és kommandósok alkották a csapatot akiknek ez bakfitty.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.