Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Anachronox

3488 levél
Válasz 01.07.16. 22:35 #49
jatfield
Hát igen. Gondolkoztam is rajta, hogy odaírjam-e, hogy nem komoly a dolog, úgy látszik kellett volna. Na mindegy nincs értelme agyalni azon, hogy ki mit gondol komolyan és mit nem. Inkább kipihenem magam, és legközelebb megpróbálok közérthetőbb lenni . És majd arról álmodok, hogy amit én maró gúnynak éreztem az nem az .
75 levél
Válasz 01.07.16. 22:03 #48
Stöki
Dauby:
Sorry, indulatból írtam, de gondolom, sejted, mit akartam mondani. Egyébként úgy látom, hogy alapvetően különbözik a véleményünk:

"Másrészt pedig a wókszrú állandó esete, ha már megvan, akkor minden elágazásnál bele-belekukkantana az ember, hogy most jobbra vagy balra kell-e először menni, nehogy kétszer végigcaplasson egy-egy pályarészen a játékos. Ez pedig az élvezeti faktort degradálja, a harmadik aligbelekukizás után már szemrebbenés nélkül olvassa tovább az ember, és megy az alapján előre."

Szerintem ez igen durva általánosítás. Ez inkább amolyan "embere válogatja" dolog. Ha nem bírod megállni, hogy ne kukkants bele minden sarkon, akkor valóban jobb, ha le sem töltöd. Ha azonban nem mankóként, hanem végső szalmaszálként használod, akkor igen hasznos dolog. Én nem szégyellem, hogy megszerzem a játékok wókszrúit (bár 90 %-ukba bele sem nézek, a maradék 10%-ba is csak egyszer-kétszer)...

"Szóval ne hívjon fel, kérdezzen itt, Te, BIRDy vagy én is szívesen kisegítjük őket."

Azért ti (mi) sem vagytok(/unk) elérhetőek a nap 24 órájában... Nagyon jó, hogy van ilyen fórum, nem kétlem a létjogosultságát (kicsit félreértettél, meg én is téged). De a két segítségtípus szerintem igenis működhet egymás mellett.

Jatfield:
Kódolt szöveg...hehe... Akkor hadd kódoljak vissza:
Semmi alapja nincs az ilyen kódolásoknak, és belátható időn belül nem is lesz.
(Hoppá, ez nem is volt olyan kódolt...
"Így megy ez." - Kurt Vonnegut
3488 levél
Válasz 01.07.16. 20:14 #47
jatfield
Jaigen! Kösz a tippet !
3488 levél
Válasz 01.07.16. 20:12 #46
jatfield
Valami nagyon nem stimmel ma velem, úgy látszik ez a félreértések napja. Én is szeretem a szerdákat, bár abban is valami, amit mondasz. Mondjuk a mostani például ellenpélda erre .

U.i.: Azér' szét ne tépjétek egymást!

kódolt szöveg:
Sasolj Szittyó, lehet, hogy nemsokára (vissza)szerezhetsz egy jó írót ! MonGYUk valaki más helyére .
417 levél
Válasz 01.07.16. 20:09 #45
Dauby
Helyretevés!?
Dehogyis. Csak szerintem pont ezért van ez a fórumocska, hogy magyar csiribingyó nyelven vitassuk meg a gammát. De ezen tényleg ne vesszünk össze, mert a hivatalos fórum és a "planetanachronox.com" fórumai igazán nagyszerűek, bár angol nyelven folyik a társalgás.

Csak azért bátorkodtam azt írni, amit írtam, mert végre olyan a gamma, mint a régi szép időkben, olvasgatom a szövegeket, jegyzetelek, mint gép (Anox-szimbólumok, trutyik, speckó tulajdonság-használati helyek, vörös bipidrik, fontos fülszövegek papírra vetése), aztán pedig teljesítem a missziókat; fejben tartani őket lehetetlenség. Nekem ez tetszett.
Másrészt pedig a wókszrú állandó esete, ha már megvan, akkor minden elágazásnál bele-belekukkantana az ember, hogy most jobbra vagy balra kell-e először menni, nehogy kétszer végigcaplasson egy-egy pályarészen a játékos. Ez pedig az élvezeti faktort degradálja, a harmadik aligbelekukizás után már szemrebbenés nélkül olvassa tovább az ember, és megy az alapján előre.

Szóval ne hívjon fel, kérdezzen itt, Te, BIRDy vagy én is szívesen kisegítjük őket.
75 levél
Válasz 01.07.16. 19:12 #44
Stöki
Jatfield:
Hááát, még az Indexen van egy-két jegyzete, oszt' másról én sem nagyon tudok. A népszabi online-on viszont tisztességes archívum van, szerintem ott kutakodj. Egyébként nekem sem tetszik minden cikke, sőt, néha kifejezetten ingadozó az írások színvonala.

Dauby:
"Nem kell ide wókszrú" - hát dehogynem kell, nem mindenki olyan profi, mint Birdy vagy te! Mit csináljon az a fórumtag, aki elakad valahol és ebből a topicból akarja megtudni, hogy hogyan juthat tovább? Hívjon fel benneteket??? Gondolj már egy kicsit az amatőr gamerek - igen népes - táborára! Van, akinek igenis könnyű benne elakadni (például azoknak, akik nem értik tökéletesen az angol nyelvet, mégis adnak egy esélyt ennek a remek játéknak).

Szerintem kifejezetten hasznos egy ilyen online guide, kétszer még én is belepillantottam (mindkétszer olyan eset volt, hogy egy szerteágazó sidequesttel nem vergődtem zöldágra, és nem akartam időt pazarolni arra, hogy minden egyes helyszínt nagyítóval vizslassak végig - pl. a legelején, amikor az istennek nem találtam az egyik lefotózandó Anachronox-szimbólumot).

A nagymenő fórumbika meg helyre tesz, amiért be mertem kopizni a linket...

(Bocs', Dauby, kicsit felhúztál...)
"Így megy ez." - Kurt Vonnegut
417 levél
Válasz 01.07.16. 16:18 #43
Dauby
Szerintem nem kell ide wókszrú, menni kell, élvezni, dumálgatni mindenkivel, harsányan nyeríteni a humorokon és ennyi. Elakadni annyira nem nehéz, főképp, ha mindenkivel mindenki beszél, de ehhez idő kell bőven Aztán a sztori adja magát, merthogy az sem kevés, sőt, a rengeteg szájdkveszt adja meg igazán az ízét (ki-kivel van, kinek miért kicsoda mennyiért meg a hasonlók). Én tényleg örülök, hogy BIRDy unszolására rávetettem magam, mert nagyon jól szórakozom, most éppen a Levant-ot szerelgetem meg...ezerrel.

Kategorizálni meg nem tudom, mert szerintem annyira nem RPG, inkább kalandjáték - mer'én már annyi missziót csináltam meg, hogy átbillentem ebbe a stációba - Már régen vártam egy hasonló gammát, ami RPG is, meg sci-fi is meg végre már nem 2Dizometrikus, mert abból már kezdett elegem lenni és lám, Tom Hall prezentálta.

Egyébként nem véletlenül vannak elmaradva, csak hogy meghagyják nektek is a felfedezés örömét. Ezért nem fogunk itt sem spoiler-ezni, csak ha nagyon muszáj.

Patch: melegen ajánlom, nekem is fontos dolgokat javított mindenen, a töltési időket, szveppelést is megturbózza ám!
3488 levél
Válasz 01.07.16. 12:34 #42
jatfield
Ehh, szétoffolom a saját topikomat, de emiatt nem nyitok másikat, meg ha már úgyis itt vagy, Stöki, lenne egy kérdésem. Hol lehetne Uj Pétertől olvasni cikkeket a Népszabadságon kívül? Múltkor láttam élőben egy beszélgetést vele, és rá kellett, hogy jöjjek, hogy normális cikkekre is képes lehet, sőt ezek is kifejezetten jók lehetnek .
40 levél
Válasz 01.07.16. 11:55 #41
Birdy
Le vannak maradva a fiuk
75 levél
Válasz 01.07.16. 08:34 #40
Stöki
Hi!

Egy full walkthrough-kezdemény a neten:

www.planetanachronox.com, és ott roppant meglepő módon a "walkthrough" link.
"Így megy ez." - Kurt Vonnegut
3313 levél
Válasz 01.07.15. 23:41 #39
Reapest
Birdy: Thx!
Egyébként tényleg elég jó a játék. El lehet vele az ember mint a befőtt. Egyszerű, de jópofa. Csak a sok töltögetés idegesítő. Gondolom én is megtaláltam volna az elemet, csak már untam a mászkálást térképről térképre és inkább írtam ide egy levelet, ne kelljen átfutkorásznom emiatt az egész várost.
40 levél
Válasz 01.07.15. 12:10 #38
Birdy
Welcome home warrior!
Igazad van, hogy ramesz a reszletekre, en mar utolag sajnalom, hogy nem mentem ra annyira ezekre, a vegen meg ott tatongtak a nagy lyukak az embereim skilljei kozott...
Mindenesetre igy is allat a jatek, mindenkit irigylek, akinek meg elotte van.

417 levél
Válasz 01.07.15. 10:35 #37
Dauby
Már nekem is lehet (kérdéseket feltenni - én viszont igyekszem fullra kinyomni, mindenhol mindenkivel mindent felszedni, minden missziót megcsinálni...hosszú és baromira király!!!), kinyaraltam magam, most folytatom a gammát.

Szerintem is az eddigi év legjobb játéka, bár ezt BIRDy-vel naponta tízszer elmondjuk egymásnak...
40 levél
Válasz 01.07.15. 02:51 #36
Birdy
Az Anach. Tours iroda kozeleben van egy pali egy robottal, annal tudod megvenni az elemet.
Nekem csak masodszorra adta oda, amikor mar nagyon kellett a robot miatt.
Ha valaki elakad, es nem akar nagyon spoiler jellegu kerdest feltenni irjon a privat mailemre.

1803 levél
Válasz 01.07.15. 00:30 #35
Demeter
** Reapest **
Nagyon szeretnék segíteni, de sajna csak a jövőhéten lesz meg a game.
És az még oly távolinak tűnik. Bár gondolom, hogy mire megkapom addíra te már árkon bokron is túl leszel. De ha netán mégse, akkor dobom majd a választ.
".....örökké nem eshet...... "
3313 levél
Válasz 01.07.14. 17:49 #34
Reapest
Elakadtam, mint szőke nő a szorzótáblánál (Jáj! Dehát azt hallotam, hogy kéccer kettő néha öt, most nem aaaz? .
Örülnék, ha egy tehetséges férfiú vagy leány segítene! Már utaznék el az űrhajóval (nem mondom meg, hogy hova, mert akkor megint ledurrantom a poént azok előtt, akik még nem jutottak el idáig). A baj csak az, hogy Boots nem akarja otthagyni a robotját (pontosabban Fatima figyelmezteti, hogy az irodában maradt a kis csákó). És itt jön a fordulat a storyba: nincs benne B-s elem! És nem tudom, hogy hol lehet szerezni! Kéhérlek benneteket, ha valaki tudja, írjon! THX!
1803 levél
Válasz 01.07.13. 21:39 #33
Demeter
Köszönöm a helyreigazítást. Amúgy tudom, hogy ki az Hideo & Hironobu ( aki végigjátszotta az MGS-ot vagy az FF valamelyik részét, az biztos nem felejti e két " Mágust " ).
Már alíg várom, hogy végre újra feltűnjön a képernyőn Snake különös figurája. Remélem, hogy a PC-s verzió nem várat sokat magára!!
MGS2 rlz!!!!!

De azt hiszem, hogy egy kicsit eltértünk a topik eredeti mondanivalójától.
".....örökké nem eshet...... "
40 levél
Válasz 01.07.13. 00:11 #32
Birdy
Egy kis pontositas. Hideo Kojima a Metal Gear Solid atyja, nincs koze az FF-hez. Az FF atyja Hironobu Sakaguchi. Nagyon birom ezt a ket mestert.
Hat igen, az FF7... valoban szinte hihetetlen, hogy azokat a nevetseges kis figurakat mennyi erzelemmel tudtak megtolteni... Hat az A. nem lesz ilyen erzelmes , de kul sztori ez is, kul szereplokkel .
3313 levél
Válasz 01.07.12. 22:52 #31
Reapest
És most ez miért vita? Egy szóval nem mondtam, hogy a FF-nak kidolgozatlan a storyja, jellegtelenek a karakterei, sőt éppen ellenkezőleg. De nekem akkor is a 7 tetszett a legjobban, utána a 8, a többi is jó volt, de nem tetszett nagyon. Ugyanis a többi részek a szokványos fantasy RPG világa keverve a mangával sémára épülnek és ez nekem nagyon nem tetszett. De a FF7 és 8 modern világa döfi volt . A 8-nak is emberszerűek a karakteri, a története is nagyon jó volt, de a 7-é jobb. Az FF7 storyja viszont nagyon jó volt: az ismeretlen múlt, a hazugságokban élés (emiatt utólag nekem nagyon Matrixszerűnek tűnt a játék), a barátság, bizalom, szeretet, szerelem, gyűlölet, önzés, bátorság és gyávaság, a sorsok beteljesülésének storyja ez.
De a 8 se kutya: a rejtély Edea körül, Squallék közös múltja, ki volt az a csaj az elején az orvosiban, kik Lagunáék (nekem egyébként ő a kedvenc karakterem), Lagunának mi a múltja. Kár, hogy kevés az ilyen játék, de nekem úgy tűnt, hogy a FFX világa megint olyan, ami az el fogja nyerni tetszésemet.

U.I.: Az FF7-ből pedig Cid a kedvenc karakterem.
1803 levél
Válasz 01.07.12. 20:00 #30
Demeter
Azért én egy kicsit vitába szállnék veled az FF sorozatot illetően. Most még véletlenül sem akarok kötekedni ( félre ne érts ), de mondj nekem akár csak egy két olyan hasonló játékot ahol ennyire előtérbe heleyzik az érzlemeket. De nem is inkább másképp fogalmazok, mondj olyat ahol az emberi érzések ilyentérű " kavalkádja " fogad miután megérkezel. Szenvedély, szerelem, jó-rossz, bánat, szomorúság, harag, árulás, hiúság.....hogy csak egy párat említsek a sok közül. Ez mind mind szerves része az FF " kultúrának " ! Azt viszont jól láttad, hogy ez az egész Manga nem " nekünk " lett kitalálva, azaz az igaz valóját csak ők érthetik meg mivel " nekik " készült.
Szerintem ettől az uriembertől ( Hideo Koima ) nagyon sokan tanulhatnának minden téren.
Az meghogy minden egyes FF külön " kis világ " és nem folytatás, teszi olyan - egyedülállóvá - eme sorozatot. Mert sosem csak egy egyszerű klónnal állunk szemben, hanem egy teljesen egyedi játékkal.
Persze ízlések és pofonok mert akinek egyik sem tetszett annak kár is erőlködni. Mert be kell, hogy lássuk ez egy teljesen más világ és kultúra is egyben. Szal csak ennyit akartam...

Ja és sorry ha egy kicsit off lettem volna.
".....örökké nem eshet...... "
40 levél
Válasz 01.07.12. 15:11 #29
Birdy
Engem se erdekel elvileg, hogy sikeres egy jatek vagy nem, de jelen esetben ez fontos tenyezo, hiszen ezen all, hogy megcsinaljak a folytatast vagy nem. Marpedig Tom Hall mar regebben nyilatkozott arrol, hogy a fejeben mar kesz a folytatas sztorija is. Sajnos a dolog eleg nehezen fog menni, mert tagnap olvastam, hogy majdnem biztos, hogy a Ionstorm Dallasi csoportjat szelnekeresztik.
Sajnos Romero jol magaval rantotta az A. csapatot is... Ha nem lesz sikeres az Anachronox, TH nagyon nehezen fog kiadot talalni a 2. reszhez.
3313 levél
Válasz 01.07.11. 22:54 #28
Reapest
Elnézést, hogy ledurrantottam a poént, de ezt elmesélni és végignézni teljesen más! Dőltem a székről a röhögéstől! Emiatt már érdemes elkezdeni a játékot. Egyébként szerintem nem is mindig a humor számít, csak az, hogy a story ne legyen lapos és a játék maga élvezehtő legyen. De egyébként ahogy elnéztem az Anachronox-ot, nem is viccesnek szánták, hanem inkább különlegesnek. A Final 8-at pedig nem csodálom, hogy meguntad: elég nyálas lett a storyja.
Egyébként én teszek rá, hogy egy játék sikeres -e vagy sem, éppen elég számomra, ha nálam sikert arat és én jól elvagyok vele.

Jatfield: Minden FF-nek más a storyja, egyáltalán nem 1 irányba készül egyik sem. És én nem dicsőítettem a sorozatot, nekem csak a 7 tetszett igazán (a 8 már nem annyira, a 9 meg visszatért a hagyományos FF-hez, amit utálok). Csak a 7 volt eddig igazán jó (legalábbis nekem csak az jött be), a többi nagyon japán lett, az nekik lett kitalálva (tőlünk nagyon különböző emeberek, nagyon különböző fogyasztókultúrával).
És egyébként - csak, hogy megérts és ne ítélj el rögötön, csak mert tetszett az FF7 - én is jobban szeretem a nyugati játékokat (bármely kategóriából).
Kevés a jó, japcsi játék (pl.: MGS, Silent Hill), a többi elég gyenge és látszik rajta, hogy csak azért készült, mert a vásárlók már unják a 25. részt, kell csinálni 1 nap alatt még egy 26. részt is. Ez így megy Japánban. A legtöbb játék el se jut hozzánk, mert megbukik a szűrőn. Csak a hazai igények kielégítésére kell, ahol sohasem elég egy X számú bunyós, autós és tinci-tánci progi, esetleg egy cuki-muki tamagochi vagy pokemon szimulátor! Nehehem, nem ez az én világom!
Milyen nyugati játékokra gondolsz? Lődd-le-a-gonoszt-story? Ezzel most nem azt akartam mondani, hogy jobbak a keleti játékok, hanem azt, hogy gáz van az egész piacon, nem lehet azt mondani, hogy csak úgy zúdítják a nyakunkba az Anachronox (és annál magasabb) színvonalú játékokat.
A grafikáról meg annyit, hogy engem éppen azért nem érdekel, amit te leírtál. Ugyanis én PC-s vagyok és itt már általában egy megjelenő játéknál adott a színvonalas grafika.

U.I.: Van egy haverom, aki nem játszik, csak elolvassa a végigjátszásokat. Most jó neki? Mint korábban írtam, teljesen más élmény az, ha látod, hallod a jelenetet és teljesen más, ha csak elolvasod. Ebből gondoltam, hogy nem lőttem le a poént, sőt kedvet teremtettem a játékhoz, olyanoknak, akik eddig nem kívánták beszerezni .
40 levél
Válasz 01.07.11. 17:44 #27
Birdy
Termesztesen elegge adodik az osszehasonlitas az FF-val. En a FF7 vegignyomtam, a nyolcast nem vittem vegig, mert kb. a felenel hirtelen meguntam. Amiben jobb szerintem az A., az a tortenet a szereplok es a HUMOR! Az elejen valoban vannak unalmas maszkalasok, de ahogy halad elore a jatek, egyre tobb helyre lehet elmenni, egyre erdekesebb lesz a game, es a poenok es meglepetesek szinvonala nem csokken. A vege fele mar annyira addikt lettem, hogy korabban keltem, hogy a munka elott meg nyomathassam egy kicsit .
Valoban nem lesz nagy siker - sajnos - de ez nem a program minosegenek, hanem a 0 reklamozasnak es 0 hype-nak lesz betudhato.
Az Eidos fosott, hogy a Daikatana utan egy masik buktara kolti a penzt.
Sajnalom, mert Tom Hall csapata szerintem nagyszeru munkat vegzett, es szinte adja magat a folytatas, de ez valszeg a varhato kudarc miatt nem fog elkeszulni...
Barcsak tevednek...

Reapest, a poenok felfedezeset szerintem hagyd meg a jatekosoknak...
3488 levél
Válasz 01.07.11. 07:08 #26
jatfield
Hát, akinek a tökugyanolyan (FF 5-x), harmatos humorú, egy kaptafára készülő sztorik jönnek be, az megkapja amit akar az általad olyannyira dicsőített sorozatban. Én speciel jobban szeretem a nyugati stílusú történeteket (a mangában csak a rajzok tetszenek) nyugati stílusú humorral. A grafikáról meg annyit, hogy bár fentartom, hogy minimálisan számít be nálam a játékélménybe, egy PSX-es játék sem veheti fel a versenyt ezen a téren egy mai PC készülttel, legyen az akár a Quake2 engine feljavított változata. Dehát, ízlések és pofonok...

U.i.: Kösszépen, hogy lelőtted a poént ^°*#&@!
3313 levél
Válasz 01.07.11. 04:33 #25
Reapest
Aranyos játékról van szó, az biztos. És tényleg van benne egy kis FF(7) jelleg. De szerintem nem lesz belőle egy világméretű hisztéria. Ráadásul a technikai megoldások is hagynak kívánnivalót maguk után: nem valami csúcsszuper grafika, idegesítően sok töltögetés (amikor rengeteget kell ugrálni egy városban és térképről-térképre kell menni, akkor a 4. után már idegesítővé válik a következő betöltése). Egyébként szerintem bármely FF történet szempontjából jobb volt: Ebbe a játékba igaz, hogy sok a cselekmény, de többnyire csak a menj-el-érte-öld-le-hozzad-vissza feladtok miatt, míg a Final-ban főleg csak lényeges feladatok voltak. Ráadásul a karakterek nincsenek valami hűbejól kidolgozva (mint a Final-ban), habár a főhősé elég rendesen ki van tárgyalva: a leégett detektív, aki a maga paraszti egyszerűségével oldja meg az elé kerülő feladatokat, de mondjuk a társaink már nem ennyire életszerűek . De így a hosszú, fülledt nyári, hétköznapi éjszakákon kellemes kikapcsolódást biztosít a játék. Egyébként szerencsére már nem kell sokat várni a FF X (PS2-es) megjelenéséig, sajna nekünk, PC-seknek, még a IX-re is várnunk kell! U.I.: Azért poén volt az Anachronox elején, amikor az Eddie beflamózta a rothadó, büdős-rágós zoknit, amit a csövestől kellett kikunyerálni .
1803 levél
Válasz 01.07.10. 23:06 #24
Demeter
Ha minden jól megy akkor a hét közepe táján meglesz a progi, és akkor belevethetem magam a sűrűjébe ( egy kis FF nosztalgia ).
Amúgy ha tudok akkor majd nagyon szívesen segítek benne, csak lennék már ott!

** Birdy **
Szal azt mondod, hogy 1 hét? Akkor megvagyok nyugodva, hogy nem valmai 5-10 órás kis game!
Hurrááá...
".....örökké nem eshet...... "
4187 levél
Válasz 01.07.10. 15:06 #23
Madrac
Nekem is tetszett a demo a vegleges meg csak akkor lesz meg sajna ha en irom a cikket szoval... Na mind1. Eleg FF kinezeto az egesz, de annyira nem hasonlitott hogy koppintas legyen. Jol megcsinaltak. Tetszik.
Quoth the raven, `Nevermore.'
40 levél
Válasz 01.07.10. 12:25 #22
Birdy
Nekem kb. egy hetig tartott vegigjatszani, de lehet, hogy masnak gyorsabban megy, mert en nem vagyok egy villam will, meg igy is rengeteg dolgot nem talaltam meg benne, mert az FF-hez hasonloan sok benne a rejtett targy, poen stb.
3488 levél
Válasz 01.07.10. 00:11 #21
jatfield
Birdy: Ez a lejátszás ugye nem azt jelenti, hogy ennyi idő alatt fejezted be a játékot? Ez elég kevésnek tűnik... Bár ha belegondolok, ez akár 48 óra tiszta játékidő is lehet .
Demeter: Folyamatban van az ügy , de most egy hétig nem nagyon leszek itthon, úgyhogy a legjobb esetben is csak a jövő hét elején tudok belekezdeni a játékba. Persze ennek is megvan az előnye: majd segíthetsz nekem, ha elakadok .
40 levél
Válasz 01.07.09. 23:55 #20
Birdy
Orulok, hogy itt talaltam vegre egy A. forumot.
En a hetvegen jatszottam le a full verziot.
Roviden a velemenyem: Az idei ev legjobb jateka...
A demot nem neztem meg, de ahogy lattam a demo kb. a jatek kozepebol emelt ki reszeket, ugyhogy aki elkezdi ne csodalkozzon, hogy az elejen meg nincs tele varazslatokkal es csapattagokkal. A jatek fokozatosan epul fel es lesz egyre jobb es jobb, teli jopofa otletekkel, fordulatokkal.
THIS GAME ROCKS!
1803 levél
Válasz 01.07.09. 00:56 #19
Demeter
Hát...sajna vége!
Talán a demónak csak egyetlen egy hibáját tudnám felróni, hogy nem volt túl hosszú. Bár az is igaz, hogy eme 1-2 óra alatt igencsak rendes képet kaptam arról, hogy milyen is a játék. És ez az 1-2 óra arra bőven elegendő volt, hogy meggyőzzön ez a játék kell!
Szal ha minden jól megy akkor egy két nap és megtudhatom, hogy milyenek is valójában a karakerthangok a játékon belül.
Remélem Jatfield te is hamarosan szert teszel a progira.
mindenkinek csak ajánlani tudom az Anachronox-ot!!!!
".....örökké nem eshet...... "
1803 levél
Válasz 01.07.08. 22:12 #18
Demeter
Ja mégvalami, osztom azon véleményed, hogy igazából így kellene kinéznie egy jó kis demónak. Ez egy igazi ízelítő magából a játékból. Nem csak egy félperces kis demó ami egy két múvira koncentrálódik, hanem igenis bemutatja, hogy vajon mit is tud maga a játék.
Szal mégegyszer le akalappal a fejlesztők előtt!
Mostmár tuti, hogy megszerzem!!
".....örökké nem eshet...... "
1803 levél
Válasz 01.07.08. 22:09 #17
Demeter
Naszóval mégegyszer köszi a tippet az első résznél ( de amúgy az a fránya " polgármester " nem elégedett meg ennyivel ). Átjutva a második " epizódba " mindjárt földhözvágott a grafika! Igaz már itt is ebben a havas kisvárosban láthatóvá vált, hogy nem nagyon fukarkodtak a készítők a tesztúrákkal. De itt ebben az új epizódban valami baromi jól néz ki minden. Főleg, hogy mostmár nem vagyok egyedül. Jól néznek ki a társak, főleg a késes hölgy ( azzal az igecsak dekoratív dekoltázsával ). Jók a skillek, tetszenek azok a kis fejtörők amikehz kapcsolják őket.
És a harc! Elérkeztük szerintem a játék leglátványosabb részéhez ( szerintem legalább is ). Igen ha hasonlítanom kellene akkor tényleg az FF harcrendszeréhez hasonlítanám. És nem lennék meglepve ha onnan " koppintották " volna ( ami persze még véletlenül sem baj!! ). Körökre osztott és mégis real time. Ugyanúgy mint az FF-ben itt is mód van a harcon belül tárgyhasználatra, mozgásra ( ami mondjuk ott nem volt ), spec módok használatára ( FF-ben GF-ek ), különleges képességek előhoztalára stb.
Szóval azt kell, hogy mondjam le a kalappal előttük. És akkor még nem esett szó a látványról ( a harcon belül ). Valami elképesztően jól néznek ki az efektek ( egy az egyben az FF sorozatot idézik ). Egy kis nosztalgia részemről.
Gondolom emlékszel még arra a kis összecsapásra ott lenna lávatónál ahol egy baromi nagy tüzes szörny jün ki a lávából.
Hmmm....nem semmi!
Amit tényleg hiányoltam ( veled egyetemben ) azok a hangok voltak. De remélem, hogy a full-ban benne lesznek. Amúgy ténylég mókásak voltak azok a beszólások " hogy majd nézd meg a full version-t abban benne lesz.. " stb.
Kíváncsi lennék arra, hogy vajon egyszerre egy partyban hány ember azaz " egység " lehet.
Szal nagyon úgy néz ki, hogy kénytelen leszek beszerezni ezt a gamét és ajánlom mindenki figyelmébe.
Amúgy neked Jatfield mikor lesz meg? Jó lenne már " együtt " kalandozni.
Viszont ahogy elnézem a honlapjukat az utánpótlással nem lesznek gondok. Szerintem így kellene minden egyes progival.
Szal majd meglátjuk, hogy mit tud a " full version " .
Ideje mennem mert vár még egy két harc....
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.08. 19:03 #16
jatfield
Most találtam egy rövid végigjátszást (vagy inkább tippgyűjteményt) a demóhoz, ha valaki elakad, és nem akar kérdezni, nézzen bele:
http://www.planetanachronox.com/help/demowalkthrough/
3488 levél
Válasz 01.07.08. 18:40 #15
jatfield
Ja igen! Nem tudom nézegetted-e az anachronox.com -ot, de szerintem elképesztő mennyiségű mod fog napvilágot látni hozzá az egyedülálló támogatásnak köszönhetően. Már pedig nem ritka mostanában, hogy egy-egy mod a "gazdaprogram" ismertségével, és elismertségével vetekszik, szóval már csak ezért is megérné beszerezni. (Azért használom a "beszerezni" szót állandóan, mert így nyáron nem szívesen költ az ember túl sok pénzt még egy ilyen elsőrangúnak igérkező programra se.... Remélem sikerül átjutnod a következő részbe, és ha így lesz jó harcokat kívánok.
3488 levél
Válasz 01.07.08. 18:33 #14
jatfield
Sajna én már végeztem, és meg kell, hogy mondjam, a végén a csajszi dumája igggen meggyőző volt a teljes verziót illetően. Egyébként szerintem példaértékű ez a demo, rendkívül ügyesen próbálják az embert a játék megvásárlása felé terelni . Biztos hallottad te is a kocsmában, hogy a teljesben még a viccek is viccesebbek . Mondjuk elég "gonosz" dolog volt a hangokat kiszedni, a netes bemutatókban ezt a részt dícsérik a legjobban, nagyon kíváncsi vagyok rá. Az is érdekel, hogy mi lesz a véleményed a harcrendszert illetően neked, mint nagy Final Fantasy gurunak , majd tájékoztass, ok?
1803 levél
Válasz 01.07.08. 18:24 #13
Demeter
Előre is köszi. Akkor irány az Anachronox és előkerítem azt a nőt, ha kell a fől alól is.
Amúgy neked is jó játékot! Szerintem ígértes drabnak látszik ez a game. Majd meglátjuk...
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.08. 17:59 #12
jatfield
Pontos helyszínt nem tudok, de van egy nő, aki felhívja a figyelmedet egy tetőre, ami pár lépésre van tőle. Ott lesznek karmolásnyomok, ezeket kell lefényképezni, és a fotókat elvinni az idióta polgármesternek . Ezzel vége is szakad ennek a résznek. Sok szerencsét, és jó játékot!
1803 levél
Válasz 01.07.08. 17:55 #11
Demeter
** Jatfield **
Mivel te már túljutottál az első részen segíthetnél nekem egy kicst. Odáig már megvagyok, hogy szereztem fotókat az elrablás színhelyéről, és visszavittem a - polgármesternek - aztán megbízott, hogy nyomozzak tovább a gyerekrablás ügyében. Kereszbe kasul bejártam már a " várost " de nem igazán jutottam előrébb. Már mindenkivel beszélgettem, sőt Laurie-t már arra is rávettem, hogy találkozzon velem 3-kor a Taverna mögött de mindhiába. Valami támpont, hogy mit csináljak??
Amúgy nem tudom, hogy miért de most meg műkxik a game!
És egyre inkább tetszik...
".....örökké nem eshet...... "
1803 levél
Válasz 01.07.08. 16:32 #10
Demeter
Bammeg!
És nekem meg fagy ez a dög! Bár tudnám, hogy mi miatt. És mit hallok, olyan ( azaz hasonlít ) a harcrendszere mint a kedvenc játékaimnak?? Hát akkor azt hiszem, hogy itt az idő, hogy beszerezzem a gamét. De ha az is fagyni fog, akkor nem tudom, hogy mit csinálok. Bár ahogy olvastam mielőtt bárki is a full-al próbálkozna, illő letölteni azt a 4 megás patch-et ami igencsak sok bugot javít benne. Hmm...majd meglátjuk.
Amúgy tetszik a skill használat pl. amikor zárakat kell kinyitni. Adott egy bizonyos idő és azalatt kell a megfelelő kódokat kitalálni. Kicsit a System Shock-ra emlékeztet.
Szerintem Jatfield tényleg be kellene szereznünk, mit szólsz?
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.08. 13:43 #9
jatfield
Na, ma már fél 11-kor fenn kukorékoltam, úgyhogy befejeztem a demo első részét, a második rész pedig tele van harccal, úgyhogy most már saját tapasztalatból mondom, hogy tényleg hasonlít a FF-k harcrendszerére- 3D-s, körökre osztott, szép effektusokkal a támadásokhoz. Ötletesek a harcon kívül használatos skillek is, mindegyik karakternek más van, és mindegyik skill használatakor egy kis ügyességi/kirakós minijátékot kell megoldani. Nekem nagyon tetszik a játék, azon gondolkozom, hogy be kék szerezni...
1803 levél
Válasz 01.07.07. 19:57 #8
Demeter
Hát bakker próbáltam, hogy uninstall aztán újrafelrakni de mindhiába. Egy pár percnyi játék után egyszerűen kifagy! Pedig már kezdett tetszeni a dolog.
Amúgy ha full screen-re rakom akkor az nálam a monitor azt írja ki, hogy az 1280x960-at jelent szal ennyin " fut " ( azaz futna ! )a game. És ilyen felbontás mellett már igencsak jól néz ki. Legyen az akár a quake2-es engine vagy sem.
Viszont a harcra én is nagyon kíváncsi lennék - főleg, hogy mondod az FF VII-hez hasonlítják - tényleg olyan lehet?
Mesélj majd róla.
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.07. 19:12 #7
jatfield
Nohát. Nekem egyszer sem fagyott (még . A felbontásból asszem kétféle van 640x480 meg valamelyik 1024x768 feletti, amit a monitorom már nem tud, úgyhogy nekem az alacsonyabbikban fut. De -mint a legtöbb mai játék- még ilyen alacsony felbontáson is jól néz ki, nem győzök csodálkozni, hogy milyen tartalékai vannak/voltak a Quake2 engine-nek. Nekem a harcok hiányoznak, kíváncsi vagyok rájuk (a FinalFantasyVII-hez szokták ezen a téren is hasonlítani ezt a gamét), eddig elég kalandjátékoid a játékmenet, bár még csak fél órát játszottam.
1803 levél
Válasz 01.07.07. 19:01 #6
Demeter
Naszóval egy két észrevétel a gaméval kapcsolatban:
A grafikai rész teljesen rendben van, szépek a textúrák ( bár fogalmam sincs, hogy milyen felbontásban ment a játék illetve, hogy milyen módban ) és igen részletes. A hangok terén sem volt gond bár ahhoz képest, hogy a subtitles " voice over " -en volt egy árva kukkot sem hallottam. Az irányítás terén sem voltak gondok key + mouse párosítás elég jó keveréke volt megtalálható benne.Szal akkor az úgymond " háttér " meg is volt. Elkezdtem vele játszani ( bár fogalmam sem volt, hogy mit kell csinálni ) de sajna elég rendesen elég rendesen fagyott! Neked nem Jatfield?
Szal tetszene így első ránézésre, de ez a qurva fagyás...igencsak idegesít. Na mind1 majd próbálkozom újra, de az is lehet, hogy van már hozzá patch ami orvosolja mindezt?
Megyek is és megnézem.

Amúgy Jatfield köszi a linket de már a 3dgamers-ről lehúztam.
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.07. 18:55 #5
jatfield
Most látom, még a www.rivastation.com/index_e.htm -en is ott van2 link.
3488 levél
Válasz 01.07.07. 18:51 #4
jatfield
Én a fileplanet UK linkjéről szedtem.De kint van a legtöbb nagy kűfődi 3d/gamer site-on (pl.: www.3dfiles.com). Hajrá!
1803 levél
Válasz 01.07.07. 16:49 #3
Demeter
Okés, első kérdés: mond a linket ahonnan lehúztad a demót.
Most te jössz!
".....örökké nem eshet...... "
3488 levél
Válasz 01.07.07. 16:17 #2
jatfield
Hopp, meg is van. Most ti kérdezzetek .
3488 levél
Válasz 01.07.07. 15:46 #1
jatfield
Letöltöttem a demót, és ajánlom az rpg-kedvelők figyelmébe a játékot, király. Csak egy problémám van vele: Nem tudja valaki, hogy hogyan kell fényképezni a gyerek elrablásának színhelyén? Szégyen, hogy ennyire az elején akadtam meg, dehát ez van. Szóval aki tud, segítsen, légyszíves!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.