Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» The Evil Within

10984 levél
Válasz 16.06.07. 16:48 #41
VodevilX
Ma egy esedékes The Evil Within 2 bejelentésről szóló pletykába botlottam

Nem volt ugyan akkora elsöprő siker talán, mint várták... de nagyon is hiánypótló volt a piacon! És ugyan Shinji Mikami is utolsó horror? vagy eleve játéknak szánta.. De nekem akkor is nagyon tetszene egy ilyen meglepetés bejelentés!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.29. 20:31 #40
VodevilX
Azt még kihagytam: KI A FRANC CSUKJA BE AZ AJTÓKAT?
Ettől függetlenül, most pár nap elteltével azon gondolkoztam, hogy részemről lehet GOTY. Jó persze azt hozzá kell tenni, hogy részemről már csak az AC Unity érdekes idén, előtte meg volt a Wolfenstein plusz egy Diablo kieg, ami mégis csak egy kieg...


Amúgy, ma megkapta az első patch-et a játék, most már menüből megy a 60 fps unlock, illetve a fekete csíkokat is ki lehet kapcsolni.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.26. 16:31 #39
VodevilX
Szóval... nagy vegyes élmény volt ez a játék. Le sem tagadhatja, hogy inkább RE4 mint ruvival horror, mert a recept egyértelműen:
RE4 - sok lőszer + lopakodós ölések = TEW
Ahogy lentebb írtam, nem számítottam rá, hogy a játék többször szembe állít kötelező, öld le ezt a pár tucat ellenfelet egy vagy több hullámban szituációval, egyszerűen nekem passzol a survival horror gyökerekhez, amit oly hangsúlyosan emlegettek.
Amúgy meg hiába a kevesebb lőszer, egyáltalán nem éreztem vészesnek ilyen téren a játékot. Vagy az is lehet én vagyok túlságosan spórolós, de max 2szer voltam úgy a játékban, hogy mindenem üres, ami persze még sem akkor volt teljesen igaz, mert szétszedett csapdákból bármikor lehet az nyílpuskához lőszert gyártani, az meg mindig volt elég. Minden más alkalommal volt nálam, annyi amennyi kellett, hozzá kell tenni, hogy nem is lövöldöztem el ész nélkül sem, na jó néha igen, mert egyszerűen a célkereszt néha teljesen hiába volt rajta valakinek a fején, még akkor képes voltam 2-3 lövéseket mellé lőni, tulajdonképpen úgy érzem önhibámon kívül.
Másik nagy negatívum, a fekete csíkok még elmennének, de a kamera kezelése... bah szörnyű! Annyira túl közeli, túl kicsi a FOV, sokszor nagyon nehéz azt látni amit szeretnél, és garantálom, hogy a játék hosszára is minimum 1,5 órát rádobott, hogy a hülye kamera miatt fél órákig tartott alaposan átnéznem a helyszíneket felvehető dolgok után kutatva, és most nem a különösen eldugottakra gondolok, hanem amit alapból nem biztos hogy észreveszel, még akkor sem, ha épp ott mész el mellette. Ráfoghatják, hogy ez volt a "Shinji Mikami vizió" egy része, nem is a koncepcióval van baj, de nagyon rosszul sikerült kivitelezni, sokkal idegesítőbb mint amennyire hatásos, mert egyébként tényleg adja a nyomasztó feelinget, de az a sok halál ami ennek köszönhető az szimplán bosszantó.
De a hangulat tényleg ott van, kíméletlenül szinte mindenhol! Nagyon nagyon jók a helyszínek, és hozzá a hangok, meg a zene... nagyon jól teremteti meg az ideális atmoszférát a játékhoz.
A történet rendben van, bár gyanús, hogy érdemes lesz még a sztori dlc-kre odafigyelni, mert van még mit megmagyarázni.
Technikailag sajnos az idtech5 hozza a formáját... viszont néhol a dinamikus fény/árnyék effektekkel kárpótol.
Majd lehet neki fogok újra az új, nehezebb fokozaton, 60fps meg widescreen és FOV fixxel, már csak kíváncsiságból, hogy úgy mennyivel rosszabb/jobb, ha normálisabban lát az ember.

Végeredményben, azért ez ez jó játék, csak vannak betegségei. Desokkal jobb élményt nyújtott mint az utóbbi 2 Resident Evil játék, talán még a 4nél is... Sőt a RE4nek kellett volna ilyennek lennie, de a RE7nek még nem késő
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.26. 15:05 #38
VodevilX
the end
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.19. 10:06 #37
VodevilX
Haladok közben a játékkal, bár a vártnál lassabban, most vagyok chapter 7ben... Ennek két oka van, egyrészt picit csalódott vagyok, mert nem teljesen azt kaptam amit vártam, a harc többször kötelező mint gondoltam, és sokkal nagyobb szabású is néha mint gondoltam. Erről sehol sem volt szó, hogy vannak olyan szakaszok ahol rád szabadít egy rakás Hauntedet a játék, akiket ki kell nyírnod/közben meg kell oldani az aktuális feladatod is, hogy tovább juss. Ilyenkor ez egyértelmű direkt harcot követel, a lényeg jönnek és támadnak, nem csak feltöltik a helyszínt, hogy szép lassan leszedd őket egyesével. A játék felénél, már legalább 2 ilyen rész volt és az ilyen picit kedvem szegi, mert tényleg egy az egyben RE4 jelleget ad a játéknak, csak tényleg kevesebb lőszerrel Ez is egyébként, pár jól megválasztott fejlesztés és bőven van annyi lőszer amennyi kell, csak ilyenkor fogy el minden, és a következő szakasz szól újra arról, hogy valamennyit megint össze kell szedni.
Másrészt viszont tetszik a játék, és jó lenne, ha minél tovább tartana
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.15. 17:56 #36
VodevilX
De fasza limited doboza

A játékot amúgy most kezdem igazán (újra) sajáttal, már Steamen élesben, bár nem mintha olyan sokat haladtam volna, tegnap chapter 1-2 ami amúgy sem túl hosszú meg inkább amolyan felvezetés. Természetesen survival nehézségen
A közelharc az arra jó, hogy félrelökd a lényeket, ha már szemtől szemben vagytok akkor már úgyis futni kell, bár láttam uprade menüben nagyobb közelharci sebzést, de nem hiszem, hogy 1-2 pontot beletolva majd mindenkit szét lehet verni
Azt meg nem is tudom miket kell keresni ebben a játékban, egyedül a zselét, azt ugye meg is mutatja, hogy kell vele fejlesztgetni, ha elkezd gyűlni...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
574 levél
Válasz 14.10.14. 21:07 #35
munszu
Közel harccal találkoztál, lökés/ütés?
Lehet én vagyok a béna, de nem igazán sikerült rájönnöm.
Nekem volt sok töltényem, viszonylag az íjhoz könnyű szerezni, de kb. 3 ellenségre mindent elhasználtam. XD
Ha nem fejre lősz szívás, de ha közel jönnek meg úgy nehéz, mert nagyon hamar elhalálozol.

Ezzel semmit nem árulok el, de a szobrokat keressétek, megéri egy egy nehezebb pillanatodban.
10984 levél
Válasz 14.10.14. 20:09 #34
VodevilX
Közben én is kipróbáltam ám, sokkal jobb 60fps-el, nem csúszik el a kép/hang szinkronja sem, szóval nem értem, hogy ez hogy nem lehetett alap... Viszont szerencsére teljesen jól is megy, bár nem is vártam semmi mást, ha már itt figyel az új vgam... Másrészt viszont a szokásos engine bajok megvannak, néhol piszok jól néz ki, néhol nem és nem vagyok benne biztos, hogy tényleg mindig úgy viselkedik mintha maxon lenne, átvezetőben minden hirtelen váltásnál ott a fél-1 másodperces textúra késés... Egy házilag tweakelt config.ini jellegű dolgot még simán el tudnék képzelni. De az fények, árnyékok pl az említett erdőben kiválóak
Amúgy a magát a játékot is azért erőteljesen szokni kell, főleg arra gondolok hogy a kamera kezelésre (RE4 módra, mikor a fél képernyőt a hősünk háta teszi ki néha) rájön még a szélesvásznú kép is, nehogy véletlen lásd hova lépsz... Ez picit azért szerintem már túlzás, értem én, hogy ez nagyban segíti a nyomasztó érzést, de azért jobb lenne, néha picit látni is. A harcról meg még nagyon nem tudok mit mondani, lőszer nélkül nehéz
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
574 levél
Válasz 14.10.14. 19:26 #33
munszu
Ma volt szerencsém kipróbálni Box360-on, nekem eddig nagyon tetszik.
Volt amikor csapdát is benéztem,és pont menekülés közben vergődtem hogy kiszabaduljak.
A grafika még itt is szépnek mondható, bár a Rage-sem volt csúnya, se a wolfeinstein new order, illetve Alien isolation(tudom hogy az más motor ), és itt a készítőket szeretném dicsérni, hogy azért próbálták 360-ból is kihozni azt amit lehetett.

A játék menet kellően változatos, helyszínektől sokszor ráz a hideg, főképp a ködös erdőben, jól megcsinálták.
Az MI-t sok helyen szapulták, de mindig az a kérdés ötlik fel bennem, hogy mégis egy zombi szerű ösztön lénynek milyen legyen a mesterséges intelligenciája?
Úgy jó ahogy van, ha hangosan mész, akkor észre vesznek és rögtön keresnek a környéken ahonnan a zaj jött, a lőszerrel vigyázzatok nagyon hamar el lehet szórni, és akkor nincs más mint a bujkálás, és becserkészés.

A 'kraftolás', illetve karakter fejlesztés is jó pofa, egy negativum van számomra eddig az az hogy nem lehet akárhol menteni, illetve nincsenek mentési pontok, csak fejezetenként vagy a kórházban.
Így ha sietnék valahova, elég nehéz letenni hogy ne keljen elölről odáig eljutni.

Ja és elég sok mindent fel lehet fedezni, relativ egy egy nagyobb mappot kapsz amit bejárhatsz.

Remélem semmi spoilert nem tettem bele, nem akartam.
Nálam az eddig látottak alapján 10/8 simán, a túlélő horror, Resi/Silent hill hangulat miatt is.

Kellemes borzongást mindenkinek!
14264 levél
Válasz 14.10.14. 14:50 #32
balays82
Szerintem nem kell különösebb jelentőséget tulajdonítani ennek a 10 százalékos különbségnek. Nem arról van szó, hogy ugyanazok a magazinok adtak eltérő pontszámot a két verzióra, hanem arról, hogy egyesek csak egyik, mások meg a másik gépen teszteltek. Mivel a többség PS4-en, így ott nagyobb a szórás is, de ettől függetlenül valószínűleg csontra ugyanazt a szintet hozza mindkét konzolon. A lényeg pedig az, hogy a tesztek alapján egy erős 8 pontos játék, így mindenképpen beszerzésre érdemes. Várom majd a ti véleményeteket is, ha pedig nagyon jókat írtok róla, akkor lehet, hogy megtörök, és gyorsan megveszem én is.
3006 levél
Válasz 14.10.14. 12:56 #31
gregmerch
Én sem éreztem a hardverigényt reálisnak soha. Minden idTech 5-ös motort használó játék remekül futott eddig egyszerűbb konfigurációkon is, nem kellett hozzájuk a legújabb i7-es proci, vagy 4Gb VRAM (ok, 3 azért ajánlott volt), pláne egyetlen kártyába sűrítve. Nekem is az volt az érzésem, hogy "vedd meg next-genre" volt a rejtett szlogen. Este meglátom, hogyan muzsikál, mikor felteszem mindkét gépemre.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
10984 levél
Válasz 14.10.14. 12:21 #30
VodevilX
Olvastam PC verzióról, állítólag vicc a gépigény... Simán megy elég széles körben, mindenféle gépeken... igazából olyan mintha elriasztani próbálták volna az embereket ezekkel a marhaságokkal
Sőt fórumon megadták a konzol parancsokat is, 60 a fps is rendben van, illetve ígértek fixet az esetleges hibákra max60ig, de lehet totál korlátlanra állítani is. A képarány viszont más tészta vagy bezoomol és nincs 2 feket csík, de akkor oldalt is levág a képből, vagy úgy lehet hagyni, ahogy Mikami megálmodta. Utóbbival nem lesz bajom, nem zavar, viszont a 60 fps még kérdőjel, mert éjjel 2kor már mentek a streamek egyébként mikor feloldották Steamen, és mintha nem lett volna teljes szinkronban kép és a hang...
Amúgy meg elég durván jól néz ki egy két igazi HD PC screenshot alapján
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3006 levél
Válasz 14.10.14. 11:20 #29
gregmerch
Néztem a teszteket, és Metacriticen a PS4-es verzió 75, míg az X1-os 85 százalékon áll, ami azért jelentős különbség, még ha az előbbi 20, az utóbbi pedig 6 kritika átlagából jön is ki. PC-s eredmény nincs, eddig mindenki next-gen-en tesztelte...
Írt a bolt, ma mehetek a PC-s Limited Edition-ömért. Este install lesz ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3006 levél
Válasz 14.10.13. 17:24 #28
gregmerch
Az idTech 5 nem támogatja az SLI-t ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3211 levél
Válasz 14.10.13. 17:05 #27
Raistlin666
Ha nagyon szaggat akkor javaslok egy SLI TITAN fejlesztést. Nehogy már csorbuljon itt neked az élmény!
10984 levél
Válasz 14.10.13. 16:30 #26
VodevilX
Nekem meg úgy néz ki szerdán jön, csütörtök helyett!
Szerencsére hosszra is rendben van, átlag 15 óra az korrekt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
3006 levél
Válasz 14.10.13. 14:40 #25
gregmerch
Ha igaz, holnap mehetek a PC-s Limited Editionért a boltba. Remélem most nem járok úgy, mint múlt héten az A:I-vel, amiből azóta se jutott nekem (sebaj, megvettem neten, olcsó boltban mindenestől). Kíváncsi vagyok, mennyire vágja oda a hardveremet. A Shadow of Mordor a 6Gb VRAM-os GTX TITAN-on mindent kimaxolva simán fut 60 fps-sel, míg a 3Gb VRAM-mal ellátott GTX 780-amon már a textúrát lejjebb kell vegyem (HIGH-ra ULTRA-ról, ami persze szinte észre sem vehető különbség). Az Alien: Isolation mindkét gépemen szuperül fut mindent kimaxolva. Kíváncsian várom hát az idei év egyik legnagyobb hardver killerét ...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 14.10.13. 12:54 #24
balays82
Igen, a helyszínek és az atmoszféra engem is megfogott már passzív szemlélőként is, azt éreztem, hogy ezzel nekem játszanom kell. Ennek ellenére nem lesz elsőnapos vétel, várok még vele egy kicsit.
10984 levél
Válasz 14.10.13. 08:35 #23
VodevilX
Azóta láttam még egy 8/10et. Ezek szerint a játék hasonlít a RE4-re csak visszatáncolt picit az akcióvonalról, lassabb, megfontoltabb megközelítésre biztatva tényleg nagyon megritkított lőszer mennyiséggel, az biztos, hogy nekem ez nagyon nagy plusz! Emellett zseniális helyszínek, remek atmoszféra. Minden úgy néz ki, hogy pont olyan lesz a játék, mint amilyennek várom ! Egyedül a crossbow hülye kék célzó csíkja nem tetszik... de azt hiszem kibírom majd
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.10.12. 23:28 #22
balays82
Úgy látom, a Videogamer rosszalkodott egy kicsit, de legalább nem rosszindulatúan állt a játékhoz. Meg most már azt is tudjuk, hogy holnap még nem lesznek tesztek, csak a megjelenés napján. Nem szeretem ezt, olyan, mintha a kiadó sem bízna a saját játéka minőségében. Szerencsére úgy tűnik, itt nem erről van szó.
10984 levél
Válasz 14.10.12. 22:40 #21
VodevilX
http://www.readersgambit.com/evil-within-review/
http://www.videogamer.com/reviews/the_evil_within_review.html
Egy ps4, egy xbox one 8/10, jó lesz ez
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.10.12. 20:39 #20
VodevilX
Érdekes lesz az biztos. Szerintem a PC verziót szénné fogják alázni, mert van ugye a 30fps limit, illetve 2.35:1 képarány... ehhez a 30 fps-hez jön még egy ilyen elmebeteg gépigény... talán mintha az is felmerült volna, hogy nem is lesz beállítások, mintha csak tényleg nagylelkűen kiadnák a játékot PC-re is, kb "nesze itt van nektek is" hozzáállással. Megy is a fikázás rendesen, de elég korlátoltak néhányan, ezzel a hozzáállással... De még ha így is lesz, és tényleg szar a PC port, akkor sem érdekel, csak működjön! Azon felül meg szerintem is teljesen meggyőző minden más a játékkal kapcsolatban, egyáltalán nem tűnik bénának, vagy tucat játéknak, szóval a konzolos verziókra simán egy teljesen korrekt értékelést várok.
Az a baj, hogy nekem csak csütörtökre jön meg a játék...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.10.12. 20:13 #19
balays82
A hétvégén nézegettem streameket a játékról, nekem nem tűnik ez agyatlan hentelésnek. Sokszor hosszú ideig egyáltalán nincs is harc (amikor van, akkor eléggé taktikázni kell a lőszerhiány miatt), vannak viszont fejtörők. Az általam látott helyszínek kivétel nélkül nagyon hangulatosak voltak, a grafika sem rossz, de már a Wolfenstein esetében sem volt vele különösebb gond. A játékmenet alapján pedig le sem lehetne tagadni a Resident Evil örökséget, ami számomra mindenképpen pozitívum. Az animációk (pl. ajtók berúgása) vagy éppen a hangeffektek (pl. cserépedények összetörésekor) minta egy az egyben onnan lettek volna átvéve, de a kezelőfelület is hasonló. A világ és a történet kellően elborultnak tűnik, olyan japános dolgokkal fűszerezve, hogy a főhős képességeit villamosszékbe ülve lehet fejleszteni.
Szóval nekem tetszik, amit a játékból láttam, de jó lenne, ha holnap mondjuk feloldanák az embergót, aztán publikálnák a teszteket is, amelyek remélhetőleg megerősítik majd ezeket a benyomásokat.
10984 levél
Válasz 14.10.08. 22:45 #18
VodevilX
Én most nem hiszek senkinek... Na jó olvastam pár meggyőző véleményt különböző nyilvános demozásokról, viszont már ott téma volt, hogy ez bizonyára "love it or hate it" játék, az igazi hardcore survival fanok megtalálják benne amit keresnek, a jött ment játékosok viszont nem biztos.
De ezt a hentelést amúgy sem tudom elképzelni, hisz mindenhol azzal jönnek, hogy kevés a lőszer, (de még a zsebed se túl mély, szóval elég könnyű max lőszert bespályzolni és szétlövöldözni is egyaránt), illetve, hogy ha más nincs más, akkor futás az életbenmaradásért.
De nehéz lesz ezt a pár napot kibírni
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.10.08. 22:11 #17
balays82
Akik már játszanak a játékkal, azok nem sok jót írnak róla. Állítólag nem valami szórakoztató a játékmenet, szinte csak hentelésből áll az egész. Bemész egy helyiségbe, bezáródik az ajtó, megölsz mindenkit, kinyílik, továbbmész, kezdődik elölről. Remélem, ez azért túlzás, ha azonban nem, akkor ebben a formában nekem felejtős lesz.
10984 levél
Válasz 14.10.08. 20:04 #16
VodevilX
Azért bízom benne, hogy alapból jó 10 óra legalább lesz. Azon felül meg valami tényleg survival, de mégsem aljas szemét nehézséggel (valami fórumon mintha olyat láttam volna, hogy ha bárki megüt instant meghalsz) azért kitesz majd sok sok visszatöltéssel meg miegymás 15-20at is Én amúgy általában beérem közepes nehézséggel, főleg azért legtöbbször, hogy haladjak. De most hajlandó vagyok a survival érdekében feljebb kapcsolni.
Közben amúgy gondolkoztam a gépigényen... a legutóbbi játék a Wolfenstein New Order votl idtech5 enginnel... Megnézem a gépigényt, mit ír steam?
MINIMUM:
OS: 64-bit Windows 7/Windows 8
Processor: Intel Core i7 or equivalent AMD
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 460, ATI Radeon HD 6850
Hard Drive: 50 GB available space
Szóval szeirntem meg lehet nyugodni, akinek az elment annak ez is vígan fog...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.10.06. 22:15 #15
balays82
Én meg ugyanúgy vagyok, mint az Alien: Isolation esetében, nem tudom eldönteni, kell-e ez nekem megjelenéskor. Az Alient a tesztek alapján végül bevállaltam, remélhetőleg itt is segítenek majd eldönteni a kérdést. Az előző generációs grafikát leszámítva tetszik, amit eddig mutattak a játékból, Shinji Mikami pedig elvileg garancia arra, hogy nem is okoz majd csalódást. A "játszd végig a játékot kevesebb mint 5 óra alatt" achievement/trófea léte mondjuk kicsit aggasztó a sztori hosszára nézve, de ez is egyfajta Resident Evil hagyomány. Ott is végig lehetett rohanni a régebbi részeken. Csak éppen nem elsőre, nem is másodikra.
10984 levél
Válasz 14.10.06. 21:21 #14
VodevilX
The Evil Within - Fight for Life
ÁÁÁÁ, de rég vártam ennyire játékot!!!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
10984 levél
Válasz 14.02.14. 17:16 #13
VodevilX
No akkor USA augusztus 26, EU 29. Akkor szinte biztos, hogy jól indul az őszi szezon.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
18823 levél
Válasz 13.09.28. 16:25 #12
Peace
Az a röhej, és sokszor beszédtéma az ismeretségi körben sajnos, hogy a jelenlegi átlagkereset majdnem kétszeresét kapom, és a lakásomra és a hiteleimre elmegy a fele, a másik feléből meg megélek. És ilyesmire nem is merek gondolni, hogy mikor lesz egy rendes ruhásszekrényem vagy TV-m vagy bármi kicsit nagyobb volumenű eszköz vagy berendezés. Tudom. Háromszor ennyit kellene keresni, biztos nem tanultam eleget(ami mondjuk igaz), de akkor is elég elszomorító a helyzet.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3006 levél
Válasz 13.09.28. 10:47 #11
gregmerch
Ott a pont!
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
18823 levél
Válasz 13.09.28. 10:34 #10
Peace
Én a jelenlegi állás szerint 2 éven belül tudok venni magamnak végre egy TV-t a lakásba, szóval nekem már az is nagy szó lesz, hogy végre nagy képernyőn nézhetek majd filmeket a 21,5 inch helyett.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3006 levél
Válasz 13.09.28. 10:01 #9
gregmerch
Igen, az első 3DFX támogatással futó játék a gépemen, miután beszerelték a Wodoo 2-t, nekem is meghatározó volt az életemben (talán a FIFA 98 volt). Mintha egy teljesen új játékkal játszottam volna. Nekem is felejthetetlen az élmény .

Most olvastam a napokban, hogy a GeForce kártyák lesznek (gondolom nem kizárólag, vagy nem a végtelenségig) a 4K hivatalos támogatói, Nem is kell más hozzá, mint egy 31,4 illetve 35,6 collos, 4K képes monitor, meg SLI-be kötve 2-2 db GTX 770, 780, vagy TITAN. És akkor, a reklámszöveg szerint, végre megláthatod, hogyan is néz ki valójában pl. az AC IV, vagy a B:AO. Szerintem ez megint egy számháború kezdte lesz (lsd. megapixel, CD/DVD írási/olvasási sebesség, MHz/GHz órajel, GPU-k VRAM-ja, stb.). Nekem egy BD filmtől a szemem kifolyik egy "sima" full-HD felbontású tévén. Persze biztosan látványos a különbség, de egyelőre maximum a NASA-nak, meg a felső 10000-nek (világviszonylatban értve)van erre kerete. Mindenesetre egyáltalán nem érzem szükségét. Mindegy, valamerre fejlődni kell a világnak, és vele együtt a technikának is. A 3D is egy ilyen irány volt, de nagyon agonizál. Anno a palmtopok korszaka is nagyon rövidnek bizonyult. Ma meg már egy közepes okoselefon annyit (sőt, többet) tud, mint egy asztali PC nyolc-tíz évvel ezelőtt.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
18823 levél
Válasz 13.09.28. 09:46 #8
Peace
Nekem Voodoo 1 4 MB, és csak pislogtunk, mikor '97-ben bekapcsoltuk Mortal Kombat 4 alatt a 3DFX Glide-ot. Ilyen pillanat már kevés lesz szerintem, de azért csak tudnak még áll leejtőset mutatni nekünk.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3006 levél
Válasz 13.09.28. 08:14 #7
gregmerch
Bocs, nem gágyultam meg teljesen, csak nálam a túlélő horrorok alfája az bezony az AitD, mert avval találkoztam először. Így utólag visszaolvasva az előző hsz-emet azonban azzal szembesültem, hogy csak az én fejemben logikus, amit leírtam . Szóval azt akartam mondani, hogy nagyon örülök annak, hogy a stílus másik megalapozójának, megteremtőjének atyja egy újabb alkotáson bábáskodik az egyik kedvenc játékstílusomban, amelynek fénye sajnos sokat kopott az elmúlt évtizedben. Ezután pedig - jó szokásom szerint - nekiláttam nosztalgiázni, de akkor már a stílus kapcsán, amely nekem az AitD-vel kezdődött, mint ahogy azt már fent is írtam. Egyszóval, a gimis biológia dolgozatok relációanalízises feladataira visszautalva: "igaz, igaz; összefüggés nincs, tehát B".
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3006 levél
Válasz 13.09.28. 07:20 #6
gregmerch
PS4-re ez biztos vétel nálam . És igen, kizárólag fülessel, ezeket csak úgy érdemes . Jó hír, hogy még van aki (nem is akárki!) foglalkozik evvel a műfajjal! Pedig anno az AitD 1 amellett, hogy (az én szememben) megteremtette a túlélő horror műfaját (de legalábbis borzalmasan erősen megalapozta), azzal is ktűnt a tömegből, hogy a renderelt hátterek előtt 3D-s, poligon grafikás karakterek mozogtak, és a tárgyak is így festettek. Nagyon nagy váltpzás volt ez akkoriban, mikor a 2D-s játékok uralkodtak (point 'n click kalandok, rpg-k, platformerek, stb.), és GPU-kről még alig hallottunk (nekem egy Wodoo 2 12Mb-os volt az első ...).
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
18823 levél
Válasz 13.09.27. 21:22 #5
Peace
Az az egy biztos, hogy én itt halnék meg, ha ezt elindítanám este fejhallgatóval, nem való nekem az efféle izgalom már.
Az csak engem zavar, hogy egy ennyire igényesen kidolgozott játéknál nem nyomogatja le a kilincset a hősünk, csak előtte állva érzékeli, hogy nem nyílik?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
14264 levél
Válasz 13.09.27. 20:27 #4
balays82
Jó kis Resident Evil pótléknak tűnik. Ami Shinji Mikami miatt nem is csoda.
6479 levél
Válasz 13.09.27. 17:01 #3
GustyX
Gameplay.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18823 levél
Válasz 13.06.11. 18:53 #2
Peace
Fincsi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
10984 levél
Válasz 13.06.11. 18:39 #1
VodevilX
The Evil Within - E3 2013: Survival Horror Returns
Nos én úgy döntöttem, ez lesz a játék, amit nagyon várok! A Resident Evil atyja vissza kíván térni az akciótól mentesebb horror vonalhoz.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.