Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» GRID 2 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: GRID 2
Fél évtized után végre itt a folytatás.

GRID 2

GRID 2
A legutóbbi GRID 2 cikkek, hírek
11785 levél
Válasz 13.06.14. 15:50 #14
Ghoost
Nagyon hangulatos a belső nézet, én sokat használtam az első részben, de szintén a motorháztetőn vagyok a leghatékonyabb, mert így jobban látom az utat magam előtt, amit hátsó nézetben az autó segge kitakar.
Még csak ezt az első WSR dolgot teljesítettem a játékban, de nekem nem nyújt semmivel sem "többet" mint az első rész, ilyen formában nem sok létjogosultságát látom ennek a folytatásnak, de még később hátha fokozódik a játékélmény.
3007 levél
Válasz 13.06.14. 15:19 #13
gregmerch
Abszolút elfogadható érv. Sajnos ezért ennyi a baleset is az utakon, mert másoknak se ... (Bocs, nem tudtam nem lecsapni .)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1492 levél
Válasz 13.06.14. 15:14 #12
GeryG
Úgy tűnik, én vagyok kisebbségben. Nekem valahogy tényleg jobban fekszik a hátsó nézet, hisz így látom igazi pompájában a játékot, a pofás törésmodellt, így érzem, mennyit csúsztathatom még a kocsi hátulját úgy, hogy ne vágjam a falhoz. Nekem ez motorháztetőről nem megy.
3007 levél
Válasz 13.06.14. 14:55 #11
gregmerch
Nekem a hátsó nézet kicsit olyan, mintha távirányításos autómodellt vezérelnék, vagyis nem életszerű. Az is igaz, hogy a belső nézet meg sokszor rengeteget elfed a környezetből (hiányzik a "nézelődés" belőle - nem tudom jobban megfogalmazni). Így rendszerint nekem marad a motorháztető, vagy a lökhárító. De kormánnyal szinte kizárólag műszerfal.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1000 levél
Válasz 13.06.14. 14:44 #10
Sityi
En ezt az 5%-ot nem ertem, honnan vehettek. Nem igaz, hogy a Dirt 3 kapcsan csak nekem tunt fel, milyen alacsonyan ulok a kocsiban - es azt is nehezen hiszem el, hogy nem tudta volna a CM megcsinalni, hogy allithato legyen a kamera (a TDU1 is mar boven tudta). Ha jol megoldjak, nem 5% hasznalta volna, az tuti. En a belso nezet hive vagyok kontrollertol fuggetlenul, de ha nem jo vagy nincs mas, akkor kiulok a motorhaztetore.
14264 levél
Válasz 13.06.14. 14:36 #9
balays82
"A többinél sima, fekete nihil volt (ami valljuk be, borzasztóan olcsó megoldás, akkor már inkább ne csináltak volna semmit)."

Tegyük hozzá, hogy ez is csak rajongói nyomásra, egy patch után került a játékba, mert ott is volt elégedetlenkedés bőven, amiért csak a prémium autók kaptak belső nézetet.

5202 levél
Válasz 13.06.14. 14:02 #8
Skorpio90
Én csak akkor játszom belső nézetben, ha kormánnyal játszom. Ami sajnos már nincs, mióta a jó öreg Logitech Formula GP-m nem használható win 7 alatt
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1492 levél
Válasz 13.06.14. 13:54 #7
GeryG
Poénnak jó (anno a GT5-t csak és kizárólag a Fiat Coupe miatt próbáltam ki, ami persze pont nem volt megcsinálva, vagyis a játék is gyorsan repült tőlem), a műszerfalasdi, de én világ életemben hátsó nézetből autóztam a játékokban. Valahogy úgy vagyok vele, hogy egyfelől belsőnézetből semmit sem látok a csilli-villi autómodellekből, másfelől sokkal jobban érzem az autót hátulnézetből. Legalábbis játékokban, vezetni nem a csomagtartóról szoktam a valóságban...
3007 levél
Válasz 13.06.14. 13:48 #6
gregmerch
A GT5 esetében éppen az volt az egyik legnagyobb probléma, hogy a benne szereplő (egyébként elképesztő mennyiségű) autómodell csak egy töredékének lett megcsinálva rendesen a belső, műszerfal mögüli nézete. A többinél sima, fekete nihil volt (ami valljuk be, borzasztóan olcsó megoldás, akkor már inkább ne csináltak volna semmit).

Evvel szemben a Forza esetében minden modellnek (és ott is van azért nem kevés) rendes, élethű belső nézete volt, egyedi műszerfallal és kormánnyal. A Forza Horizonban ezt a fény effektek még pluszban nagyon feldobták.

Sajnos egyre inkább az kezd lenni a trend, hogy ha csak nem kőkemény szimulátorról van szó, akkor 2, maximum 3 nézet kerül be egy autós programba. Egy hátsó, meg egy motorház. (Maximum plusz még egy lökhárító, esetleg még egy távolabbi hátsó.) Pedig jó az a belső nézet, az adja az igazi érzést...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1000 levél
Válasz 13.06.14. 13:42 #5
Sityi
Erre mondta a CM, hogy 5% miatt nem eri meg reszletesen lemodellezni a jarmuvek belsejet. Jopofa ez a mod, de ez igy meg mindig nem az igazi.
3007 levél
Válasz 13.06.14. 12:28 #4
gregmerch
Persze, de akkor sem rossz egy pár amatőrtől.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1492 levél
Válasz 13.06.14. 12:20 #3
GeryG
Jó, látszik, hogy csak a kamerapozíciót fogták és áttették a modell belsejébe.
3007 levél
Válasz 13.06.14. 12:14 #2
gregmerch
Amatőr munkának nem rossz, de ha ezt a Codemasters Racing csinálta volna, már megették volna őket reggelire...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1492 levél
Válasz 13.06.14. 12:02 #1
GeryG
Hehe... rajongók megoldották a műszerfalas nézetet, bár tény, hogy elég sufni megoldás.
VIDEO

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.