Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
6480 levél
Válasz 16.11.02. 23:01 #372
GustyX
Project Argo.
Állítólag egy új játék, total conversation az Arma 3-hoz, amellyel CoD-sítják egy picit az alapjátékot.
Kickstarterre ezzel és azonnal kapnak tőlem 50 eurót. Feltéve, ha az Arma 3 single playere is kap egy butított változatot.

update magamnak: Hivatalos rész.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10960 levél
Válasz 16.07.15. 07:12 #371
Lacko
Részben megoldódott: a repcsiken a Q a rotor turbózás és ezzel lehet függőlegesen felszállni. Viszont függőlegesen leszállni még nem sikerült. Elvileg a Z (magyar billentyűzeten az Y) ami lassítja a rotort, de nem sikerül olyan finoman leszállni vele, mint egy helivel. Én úgy emlékszem, hogy arma2-ben helis irányítás volt, amíg át nem váltott repcsire. Kár, hogy itt nem így van.
10960 levél
Válasz 16.07.14. 09:06 #370
Lacko
Tudja valaki, hogy arma3-ban (arma2-ben még nekem is ment), hogyan kell ezeket az új VTOL repcsiket függőlegesen felemelni?
Motorok mennek, nyomom a PgUp-gombot, ami heliknél a felemelkedés, de semmi. Nyomom az előre gombot, ami repcsiknél a gyorsítás, de semmi.
Rotorok szépen felfelé állnak, de nem akar felszállni.
1186 levél
Válasz 16.07.09. 17:56 #369
Baracklekvár
Csak az addonokhoz tudok hozzászólni - gondolom senki által nem olvasott, csilló hosszú apróbetűs felhasználói szerződésben benne van valahol elrejtve, hogy a gyári fejlesztőcsapat nem felelős az unofficial addon-okban rejlő esetleges jogellenességért, illetve a felhasználók jogellenes magatartásáért.

(Nem mintha a nagy fegyvergyártók olyan nagyon neheztelnének azért, hogy reklámozzák a termékeiket, de hát mégiscsak levédett formák, szerkezetek és márkanevek. Való világban már korántsem ennyire megértőek, ha valaki csak picit hasonlót is előállít-elnevez, mint a levédett termék..)
pogessor.pcdome.hu
254 levél
Válasz 16.07.09. 16:02 #368
mark1993
Még a nemlétező A-10X Super Warthog vagy a prototípus fázisban megragadt RAH-66 Comanche is ilyen levédett szarok ? Az A-10-esnek a rendes, védett, cégbeli neve a Thunderbolt II, a Warthog csak ilyen közönség általi keresztelés. Mindegy, lehet config-al módosítani egy-két repülő - kézifegyver nevét ?

És azzal, hogy a játékos önhatalmúlag nevezi az addonját rendesen M249 Para-nak vagy másnak, azzal mi van ?
1186 levél
Válasz 16.07.06. 19:08 #367
Baracklekvár
Mert a játék kb. 2035-ben játszódik, tehát már minden egy továbbfejlesztett, fiktív eszköz.. És így nemigen kell licenszdíjat fizetni, s még indok is van rá.
pogessor.pcdome.hu
254 levél
Válasz 16.07.06. 18:22 #366
mark1993
Az ArmA 3-ba levő "valós" lőfegyvereket és járműveket miért nevezik máshogy, mint a valóságban ? Régebben gond nélkül nevezték az AH-1Z-t AH-1Z-nek, most viszont a RAH-66-osból AH-99 Blackfoot vagy a Leopard 2 Revolution-ből MBT-52 Kuma lettek.
254 levél
Válasz 16.06.20. 15:08 #365
mark1993
Milyen névvel lenne megfelelő ?

Ami katonák terén OFP-ba a Hyakushiki és LSR-féle ami katonák voltak a kedvenceim, ezt ArmA 1-ben Zerg63 próbálta pótolni, hogy ráhúzta a skinjeiket az A1-es ami katonákra, ami ideiglenes megoldás volt és érdemben igazán a Project 85-ös srácoknak sikerült, a Project 85' át lett portolva A2-be, és mellé még megjelentek DeltaHawk ami katonái, amik hozták legjobban az OFP-os Hya és LSR katonák "feelingjét" és A3-ba nagyon jól lett átportolva.

Az UCP-s és Multicam-es gyakorlót viselő katonáktól idegenkedek, én az M81-es erdeinél és a hat/háromszínű sivataginál ragadtam meg :S És végül a személyi felszerelés is legyen korhű, ne csak a terepmintát sikerüljön összehozniuk.
10960 levél
Válasz 16.06.20. 14:50 #364
Lacko
Nem, az nem az. Bár szerintem a nevét sem szabadna ellopni. Szóval másnak kéne lenni.
De amúgy szerintem az sokkal jobb is lenne, mivel modot (és a sziget is egy mod) lehet automatikusan átportolni, de az full szar lesz, mivel semmi olyan dolgot nem tartalmaz majd, ami arma2 vagy arma3-as újdonság/hasznosság. Tehát az újraépítés nemcsak, hogy rendben van, de még nagyon jót is tenne. Bár ezzel érdemes megvárni a Tanoa DLC-t, mivel abban benne vannak a növények, amik kellenek a dzsungeles részhez.

Pl a szlovén gyerek Dualát és Lingort eléggé gépiesen átkopizta és így azért nem annyira jó, mert egy csomó minden máshogy működik A3-ban, mint A2-ben. Rohadtul nem értek hozzá, de pl mondjuk az, hogy egy kőkeritésre le lehet támasztani a fegyvert, ez egy beállítás, ami A2-ben még nem volt. Tehát ha csak gépienes kopizgat, akkor ezt az A3 újitást nem fogja tudni.
Aztán a bejárható szobák is ilyen. A CUP-osok tökre folyamatosan dolgoznak az alap Arma2 szigeteken, hogy jól működjön A3 alatt. És még most se tökéletesek.
254 levél
Válasz 16.06.20. 13:41 #363
mark1993
És az alapokról való teljes újraalkotás, portolás nélkül is lopásnak számít ? Pl. csinál valaki egy Tonal szigetet port nélkül, akkor is lopott ?
10960 levél
Válasz 16.06.20. 07:02 #362
Lacko
Azért nem ilyen egyszerű. Ez nem egy automata dolog. Hanem tökre kézi pöcsölés. És akkor már egyszerűbb egyből A3-ba. Csak sokkal több meló A1-ből, mint A2-ből.

A Revolt tényleg rohadt jó volt. Nagyon-nagyon hangulatos. Annak idején, amikor kijött az Arrowhead, reménykedtem, hogy képesek lesznek egy ilyen kampányt összehozni takistánba is (mármint a csehk, hivatalosba), de nagy lószart. Mondjuk a BAf dlc kampányénak volt egy, egyetlen küldije, ami hangulatában hozta a Revoltot, de hát édes kevés volt.

Az van a modokkal és küldetésekkel, hogy ezek szellemi termékek. Nem lopkodjuk csak úgy őket. És ha valaki nem engedélyezi, akkor azt nem portolják. Én se örültem volna, ha a megkérdezésem nélkül alakítják át a Pirogot RHS-es ruszkikra.
Ami viszont jelen esetben lényeges, hogy ha valaki nem válaszol semmilyen megkeresésre, akkor azt úgy kell venni, hogy nem engedélyezte és nem szabad a szellemi termékéhez nyúlni. Pl van valami mod, amit rohadt sokan imádtak A2-ben, de nem szabad portolni, mert a készítője időközben elhunyt. Fel lehet használni inspirációként és nulláról újra lehet csinálni hasonlóra, de ha kiderül, hogy akár csak egy kis részét felhasználtad, akkor kinyír a közösség. Igaziból magánhasználatra lehet csinálni bármit, csak nem publikálhatod.
Namármost a Tonal készítői (jó rég készítették), már nem elérhetőek. Nem játszanak, vagy nem armáznak, vagy meghaltak... nem lehet tudni. Mindenesetre senkinek sem válaszolnak.

A mi Dualás coop kampányunkat is a Revolt ihlette persze. Ott is úgy kezdődik mint egy sima peacekeeping küldetés, aztán eldurvulnak a dolgok.
254 levél
Válasz 16.06.19. 22:24 #361
mark1993
Akkor először A2-be kell portolni, és onnan 3-ba. Szépen sorjában.

Mi az, hogy nem adtak engedélyt a portolásra, az addonok módosítgatása is ilyen jogvédett hülyeség ? Duala sivatagos, szavannás, addig Tonal egy éles dzsungeles és sivatagos részre bomlott. A Revolt98 nagyon jó volt, DeltaHawk ami katonáival meg valami fekete felkelős cuccal újra lehetne alkotni.
10960 levél
Válasz 16.06.19. 20:24 #360
Lacko
Fúúú, te ilyenekre emlékszel?
Hát az van, hogy ugye még arma1-hez volt a megjelent kampányom - Perpetua (amihez egy csomó akkori Dome forumozó is adta a hangját) - és azt is megpróbáltam portolni, de az elég nehéz volt: Sokkal nagyobb a különbség az arma1 és az arma3 között, mint a 2 és a 3 között. Szóval arma2 küldetéseket sokkal könnyebb portolni.

Az Estrella iszonyat sok küldi (ráadásul egy csomó el sem készült). Ezen kívül még nagyon elmesélő volt, azaz nem a harcon volt a hangsúly, hanem a sztorin. Az első küldiben kb lövés nélkül - órákig osonva, kúszva - kell felrobbantani az olajkuatakat. Ezt ma már nagyon kevesen szeretik. És ahhoz képest a megvalósítása iszonyat sok munka volt. És a portolása is az lenne.

A BAS Tonal + egyéb modok rohadt jók voltak anno OFP idejében. Nekik állít amúgy emléket a Duala sziget. Azt portolták arma3-ra, de nem hiszem, hogy Tonalt fogják. Elvileg az a társaság már nincs, de nem adtak engedélyt senkinek a portoláshoz. Szóval marad Duala. Azon arma2-ben csináltunk is konrádékkal egy coop kampányt. El is kezdtem portolni, de ott meg azon akadtam el, hogy a Dualát készítő szlovén srác csak részben portolta: nincsenek gerillák, meg kővel dobálózó civilek. Ezek mind nekem kéne scriptelnem - ami megoldható, csak idő. A Lingoros coop-kampányt el is kezdtem (azt könnyebb volt).

De most pihenek. Rohadt sokat portoltam az elmúlt hónapban. Úgyhogy inkább újrajátszom a hivatalos kampányt + várom Tanoa-t.
254 levél
Válasz 16.06.19. 19:33 #359
mark1993
Gyorsan nyomtam entert,

még a BAS Tonal modot és 2 ahhoz való hadjáratot (a tiéd és a Revolt 98-at) is át lehetne portolni, de ezt ArmAHolic-on fogom felvetni.
254 levél
Válasz 16.06.19. 19:31 #358
mark1993
Az Estrella hadjárat is át lesz portolva ? Akármennyire megvetem és találom ocsmány eszmének a kommunizmust, de a latin-amerikai mozgalmi dalokkal fogyaszthatóvá teszik
10960 levél
Válasz 16.04.27. 07:29 #357
Lacko
Kijött nemrég egy nagy frissítés a CUP addonhoz (ez egy több addonból álló rendszer: weapon, units, vehicles, terrian... stb, ami az Arma2-es cuccokat portolja át Arma3-ba). Úgyhogy most már kb minden (pár fájó kivétellel: pl arma3 nem tud nőket kezelni) megvalósítható A3-ban, ami vanilla A2-ben ment.
Úgyhogy nekiláttam és elkezdtem átportolni a Chesty Puller kampányomat. Iszonyat nagy hangulat újrajátszani ezeket a küldetéseket, csak már az A3 felturbózott motorjával: szebb is, de maga az az AI is sokkal jobb: sokkal messzebbről elkezdődik a lövölde és megy a fegyverropogás, nem úgy, mint A2-ben, ahol az AI csak akkor sütötte el a fegyverét, ha biztosan talált.
Szóval a küldik a régik, a jól ismert nosztalgikus helyzetek, de közben meg teljesen egyedi, teljesen új a játékmenet és az élmény.

Amúgy a CUP-ban benne vannak az Arma1-es dolgok is: Sahrani, RACS, SLA... és ezért próbából átportoltam a Perpetua kampány első küldetését is. Az különösen vicces, hiszen domeos forumozók adták a hangjukat a szinkronjához. Sajnos az A1 scriptnyelve olyan sokban különbözik az A3-tól, hogy sokkal nehezebb volt életre kelteni a küldit. Szóval ha befejezem a Chesty portolását, akkor is A2-es küldiket fogok portolni. Viszont egy-egy A1-est is megpróbálok azért, csak nosztalgiából.

Szóval jó ez az Arma3, csak ahogy az ismertetőben is írtam, rohadt kevés és életidegen benne a tartalom. Viszont ha minden korábbi arma tartalma belekerül (és ehhez nem 500 féle addont kell telepíteni, hanem elég egyetlen CUP) akkor jó lesz!
254 levél
Válasz 16.03.11. 19:02 #356
mark1993
Használja valaki DeltaHawk 80'-as, 90'-es évekbeli amcsi katonáit ? Mind ArmA 2-höz, mind ArmA 3-hoz kiadták őket:

http://www.armaholic.com/page.php?id=22318

http://www.armaholic.com/page.php?id=30004
10960 levél
Válasz 16.02.20. 07:31 #355
Lacko
Na a hipiszupi Eden update óta nem indul el az arma 3. Validate-oltam a steammel, frissítettem video drivert, újratelepítettem az egészet... semmi. Ugyan az a hibaüzenet, hogy nem sikerült a dll-eket inicializálni és kampó.
Ráadásul úgy nézem a fórumon, hogy nem vagyok egyedül.

Ilyenbe se futottam még.
Ez az új launcher szarabb, mint az Uplay.
10960 levél
Válasz 15.09.10. 20:35 #354
Lacko
Na itt van arma3-ban is: https://www.youtube.com/watch?v=UjBgeQxPDW0
254 levél
Válasz 15.03.11. 20:29 #353
mark1993
Félig - meddig off, kedvenc ArmA 2-es filmecském:

https://www.youtube.com/watch?v=7DyaCRbjst0
207 levél
Válasz 15.02.16. 11:55 #352
Feró Flex
Igen sikerült.

Arma3,kerültek be jó dolgok,járműből lövés,ballisztika
10960 levél
Válasz 15.02.13. 15:49 #351
Lacko
Milyen frissítésekre gondolsz?
És sikerült akkor leszedni a 3db Maighty Justice coop küldit a dropboxból?
207 levél
Válasz 15.02.13. 10:22 #350
Feró Flex
Jók az új frissitések
207 levél
Válasz 15.02.13. 10:21 #349
Feró Flex
Öhh de igen benyaltuk mi is!Semmi gond ez ilyen asztán ez van
10960 levél
Válasz 15.02.13. 09:31 #348
Lacko
Pirogban, amikor koopban teszteltük, volt néhány érdekes hiba (csak koopban!). Volt egy olyan, hogyha meghalt valaki, akkor feltámadáskor a térkép másik felén lévő teherautóba került, amit persze nem vezethetett, úgyhogy elég hosszú volt az út vissza a harcolókhoz. Remélem ti nem futtok bele ilyenekbe. Meg ez csak egyetlen küldinél volt, a többi simán ment.
207 levél
Válasz 15.02.12. 11:18 #347
Feró Flex
Köszi szépen!

Legalább hetenete egyszer játszunk egy kicsit haverral,Pirogot elkezdtük
10960 levél
Válasz 15.02.11. 20:24 #346
Lacko
Fero, összeszedtem, bezippeltem és felraktam a dropboxba, ha érdekel. Jó játékot!
10960 levél
Válasz 15.02.11. 07:26 #345
Lacko
Némelyik küldijéből csináltam. De nem publikáltam. Összeszedem őket (kb három küldi) és átküldöm majd neked.
207 levél
Válasz 15.02.10. 21:36 #344
Feró Flex
Lacko a Operation Mighty Justice nincs coop-ja.Jól gondolom igaz?
254 levél
Válasz 15.02.02. 21:30 #343
mark1993
Próbálta itt az ArmA / OFP sorozat militarizált, katonai felhasználásra szánt változatát, a VBS-t ? Mik a tapasztalataitok vele, ha próbáltátok ?
10960 levél
Válasz 15.02.01. 12:11 #342
Lacko
jawsikának igaza van. Töröltem a felesleges részeket a hozzászólásodból.

A válasz pedig az, hogy a Zeus egy ingyenes DLC. Illetve a készítők ingyenes DLC-nek hívják a hivatalos kampány három részét. Tehát négy ingyenes DLC van. De ezt nem kell külön (sőt nem is tudod leválasztani az alapjátékról). Szóval ha veszel egy arma3-at, abban benne lesz az összes ingyenes dlc alapból.

Fizetős DLC eddig kettő jelent meg és most dolgoznak a harmadikon: Kart (ez egy baromság, gokártozhatsz), Helicopter (ebben két új helikopter, moduláris dolgok, kábeles felfüggesztést, illetve ha szeretnél igazi heli szimulátort, akkor bekapcsolhatod a realisztikus módot és akkor kafább lesz - vagy nehezebb, ha annyit értesz a helikhez, mint én). És most készül a Marksman DLC, ami nyilván új fegyvereket és ehhez kapcsolódó új dolgokat fog tartalmazni.

Engem csak ez a két utóbbi érdekelt, de mindegyik fejenként 15 eur, ami rablás. Viszont lehet kapni egy dlc csomagot, ami 19 eur és tartalmazza mind3 fizetőst. Úgyhogy én ezt vettem meg és ha majd megjelenik a marksman akkor az nekem azonnal jár.

Ha nem veszel fizetős dlc-ket, elketyeg minden rendesen, csak néhány küldetés nem vagy szarul fog működni, illetve multiban érhet meglepetés. Jawsikáék mesélték, hogy nekik volt olyan, hogy nem tudtak beülni helibe multiban. Én simán elhiszem, bár eredetileg azt ígérték a fejlesztők, hogy aki nem veszi meg a dlc-ket (pl a helit), annak is látszani fognak az új helik, csak nem vezetheti őket. Aztán ha sokat használja mégis (több olyan küldit is játszik, amiben az új helik vannak és ezekben utazik), akkor egy idő után kiírja, hogy na most már vedd meg. És utána már utasnak sem ülhet be. nem szép megoldás.

De ha csak saját küldiket csinálsz, akkor nincs szükség ezekre a fizetősökre (mondjuk az ingyenesekre se, de az úgyis jár).
1350 levél
Válasz 15.02.01. 00:57 #341
jawsika
Ezt a dolgot, már a zárójelest ne reklámozd itt. Csak jó tanács.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
254 levél
Válasz 15.01.31. 23:50 #340
mark1993
Most milyen hivatalos DLC-k vannak az ArmA 3-hoz? Azért kérdem, mert mostanában beruházok egy ArmA3-ra és érdekelne, hogy mely DLC-ket adták hozzá ingyenesen és melyet fizetősen.
254 levél
Válasz 15.01.30. 19:54 #339
mark1993
Próbáltam, a rohamozó katonák állva maradtak, nem jutott eszükbe hasra vetni magukat / fedezékbe futni. Nem volt hibátlan, de jól nézett ki, tetszett, mikor menés közben lőttek, csak az zavart be, amikor 1-1 pillanatra megálltak nézelődni

Köszönöm a segítséget !
254 levél
Válasz 15.01.30. 19:22 #338
mark1993
Nem csak filmekre, hanem leírásokra, történelemkönyvekre is alapozom ezt. Első világháborúban mind a cári oroszok, mind az angol-francia erők intéztek olyan rohamokat, amik 50.000 katona életébe is kerültek. Vagy a második világháborúban a szovjetek is jó sokszor tékozolták el embereik életét ilyen módon. Az ilyesfajta kivéreztetést a franciák és az amerikaiak ellen is alkalmazták a vietnamiak Geoffrey Regan szerint.
10960 levél
Válasz 15.01.30. 18:45 #337
Lacko
A háborús filmek hazudnak.

Nem biztos, hogy 100%-os eredmény, de írd be az összes rohamozó katona init-jébe, hogy:

this setUnitPos "UP"; this allowFleeing 0;

Próbáld ki, aztán írd le, hogy mit tapasztaltál, változott-e valami a támadók viselkedésében.
254 levél
Válasz 15.01.30. 16:23 #336
mark1993
Nekem nem tűnik jövőbeli az ArmA 3, az itt felvonultatott fegyverek, harckocsik és repülő eszközök 80%-a jelenleg is létezik.

MBT-52 Kuma = Leopard 2 Revolution (indonéz Leo)

M2A1/4 Slammer = Merkava 4

IFV-6c Panther, CRV-6e Bobcat = Namer

T-100 Varsuk = T-95 Csornij Orjol

IFV-6a Cheetah = Namer alvázra épített légvédelmi páncélos

M4 Scorcher, M5 Sandstorm = Merkava 4 alvázra épített tüzérségi járművek

AMV-7 Marshall = Patria AMV

AFV-4 Gorgon = Pandur II

MSE-3 Marid = Otokar Arma

FV-720 Mora = FV510 Warrior

Ifrit = ZiL Punisher

Strider = LGS Fennek

Hunter = Oshkosh M-ATV

AH-99 Blackfoot = RAH-66 Comanche

A-164 = modernizált A-10-es

Ezek milyen megfontolásból adtak új neveket a járműveknek az eredetik használata helyett ?
254 levél
Válasz 15.01.29. 21:23 #335
mark1993
Hogy lehet megcsinálni, hogy az ellen ész és félelem nélkül rohamozzan egy állás ellen ?

Amikor jön felém egy támadócsapat, és lövök a levegőbe vagy tévesztem el őket, egyből hasra vetik magukat vagy próbálnak valami tereptárgy mögé bebújni. Én azt szeretném, hogy ilyenkor változatlanul rohanjanak az állás felé hasalás / fedezékkeresés nélkül, úgy mint a háborús filmekben és leírásokban.
10960 levél
Válasz 15.01.23. 22:04 #334
Lacko
Röhögtem a kommenteken: "a 34.-et vedd meg DLC-ben!" Gonosz, de van benne valami.
6480 levél
Válasz 15.01.23. 21:41 #333
GustyX
Arma 3 - 33.
Lassan el kellene kezdeni a cuccot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10960 levél
Válasz 15.01.12. 07:41 #332
Lacko
Hát azért ezek összefüggnek. Mert hiába van 8gb ram-od, ha csak 1-2-t használ belőle az arma, akkor azt jelenti, hogy a többi adatot 4-6 gb pedig folyamatosan ír/olvas fileba, ami plusz lassít.

Meg az is lehet, hogy az i3-asodnak is csak a negyedét használja (az én i3-asomnak csak ennyit használt a kapcsolók beállítása előtt.) Szóval hiába veszel i5-öt, lehet, hogyha az i3 mind a négy magját kihasználja az arma akkor gyorsabb, mintha az i5-nek csak egy magját használná. (persze nem felesleges az i5, de akkor is meg kell adni az armának, hogy teljesen használja ki, ne csak a negyedét)

Nem tisztem védeni a fejlesztőket, de azért használ ennyi procit GPU helyett, mert a grafika egy dolog, de a rengeteg AI procit eszik. Más játékokban, ez azért nem feltűnő, mert viszonylag primitív (scriptelt) AI van, amelyik tudja, hogy kb honnan (melyik irányból) érkezhet a játékos és arra van pár fedezéke, meg taktikája. Az armában meg ilyen nincs: mindenhonnan jöhet a játékos. És az AI sem tudja, hogy hol van, hiszen egy csomó hatalmas sziget bármelyik pontján lehet, így mindenre késznek kell lennie.

Amit én az AI-ban hiányolok, az az összefogás: rajon belül még csak-csak összedolgoznak, de rajok között már semmilyen kommunikáció nincs és össze se dolgoznak. Alap AI-vel (saját script nélkül) simán megtörténhet, hogy az egyik ellenséges rajjal már harcban állsz (fekszenek és lőnek rád), miközben a 20m-re álló másik raj, még mindig álldogál és bambul. Erre azért vannak nem-hivatalos megoldások, de pl a sok szempontból bénább OFP: Dragon Rising ezt simán tudja. Ott a rajokat is össze lehetett kötni hierarchiába és a főnök simán osztogatta a parancsot a beosztott rajoknak: ha az egyik rajjal harcba kerültem, simán elkezdett a többi raj bekeríteni.
1350 levél
Válasz 15.01.11. 19:57 #331
jawsika
nálam ugyanez
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
314 levél
Válasz 15.01.11. 16:58 #330
szabolint
Nem a memóriával van gond, hanem maga az ARMA széria iszonyat processzor zabáló, és sajnos nekem egy i3-as zümmög a gépemen, ez okozza a kicsi laggokat fps- csökkenést Amúgy az ilyen kis optimalizációs trükköket ismerem, mert a DAYZ standalone és az Arma 3 szinte egy motort használ és hát a fejlesztők nem nagyon törték magukat, hogy a gyengébb gépeken is elfusson, így abból kell gazdálkodni ami van. De reméljük 2-3 hónapon belül beesik az ablakon egy i5-ös és akkor nem lesz gond az armákkal sem
10960 levél
Válasz 15.01.11. 14:35 #329
Lacko
Pedig jöhettél volna.

Nekem akkor csinált ilyen reset beállítást, amikor létrehoztam próbaképp egy második profilet. Amikor telepíted, akkor alapból a gépnévre létrehoz egy profilet és mindent (graf + bill) abba ment el. De mondjuk ha neked az a név nem tetszik és multiba szeretnél másik nevet, akkor létrehozol egy profilt az új névvel: és már meg is szoptad, mert az lesz onnantól a default, viszont minden beállítás nullázódik. Elvileg ilyenkor csak annyi a dolgod, hogy visszaállítod az első profilra és akkor visszaállnak ezek a dolgok.

Elmenteni nem tudod, de ő maga egy fileban tárolja és azt le tudod copyzni valahova és szükség esetén visszamásolni:
Ez a MyDocuments/Arma3 alatt van. Van ott egy arma3.cfg file és profilnév.Arma3profil file is (nekem pl ebből több van, profilonként).

Neked is, meg szabolintnak is mondanám, hogy ebben a topikban korábban összeszedtem sok okosságot a graf beállításokkal kapcsolatban. Mivel az arma3 gfx beállításai olyan szinten bonyolultak, hogy nemlétező hajam is égnek áll. Perszenem saját kútfő, hanem más forumok okosai szedték össze. Pl hogy a leginkább FPS romboló a látótáv. tehát lehet veryhigh a beállítás, de 100m látótáv különbség 10-20 fps-t is jelenthet.

Pl én karácsonyra egy széles monitort kaptam (korábban egy 4:3-as volt) és a széles monitor annyival nehezebb számolni, hogy a pöpec beállításaim, amik hozták a 45 fps-t, lezuhant 15-re. És visszavettem a látótávból 200m-t (most kb 1500m a látótáv) és egyből felugrott az fps 45-re.
10960 levél
Válasz 15.01.11. 14:27 #328
Lacko
@szabolint: szóval bemész a steamen a Games picibetűs menübe és akkor bal oldalt listázza a játékaid. És ha az arma3-ra jobbegérrel nyomsz, akkor Properties (vagy tulajdonságok) és feljön egy dialógus ablak, amin alul van két gomb. A felső az, hogy set launch options. Azt nyomd meg.

Nekem ez van ott beállítva: -nosplash -showScriptErrors -cpuCount=4 -maxMem=6144

Ebből neked a második nem kell (sőt, zavaró lenne) mert az küldiszerkesztőknek hasznos.
a nosplash gyorsítja az indítást.
a cpuCount a magok száma
a maxMem pedig amennyit szeretnél, hogy használjon ram-ot. Mert hiába van pl nekem 8mb, ha ezt nem állítod, akkor max 2 gb-ot használ. Ez a 6144 pedig a 6 gb, csak valamiért ennyinek kell lennie.
6480 levél
Válasz 15.01.11. 14:06 #327
GustyX
Nyilván nem
Egyelőre még néha-néha ismerkedem a játékkal, de most majdnem instant letöröltem a picsába, mivel valahogy (pár nappal ez előtt jó volt és semmit nem csináltam benne) magától átállított mindent a játék, Feltűnt, hogy ez baromi szép, de olyan lassú, meg az irányítás nem az, ahogy én beállítottam (saját preset, elmenteni nem tudom hogyan lehet). configure és az Arma3 standardra volt állítva. Mondom anyád! Ettől függetlenül még mindig kurva szép, de lassú. Várjunk csak! Ha az irányítás más, akkor...
FPS 30 (és méghogy nem lehet észrevenni). Na jó, akkor ezekből a csúszkákból lentebb veszünk. Ja és hoppá, nem is kapcsoltam ultra beállításra. De minden ultra beállításon és közel maxon volt. Aha, köszi, ez sem volt baromira így.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10960 levél
Válasz 15.01.09. 17:20 #326
Lacko
Oké. Én is csak f8-tól vagyok.
TS-t beüzemeltem és a régi szerverekhez gond nélkül kapcsolódott.

Gustyx jössz este?

Ja és még két dolog: ne legyen bekapcsolva MOD )ezek a küldik mod mentesek, és nehogy bekavarjon valamelyik).
A másik, hogy indítás előtt, aki a szerver, az be tud menni a küldetés settings-ébe és ott van lehetőség kikapcsolni a fatigue-t, ami ajánlatos, mert az újabb patchek óta a zihálástól nem lehet játszani.
314 levél
Válasz 15.01.09. 17:13 #325
szabolint
Azt egyszer próbáltam, és annyi is volt, nem elég, hogy szinte ordítanom kellett, még amit mondtam a felét le se adta..... Annyi van még, hogy lesz egy kicsi csúszás szóval olyan fél 8 3/4 8 felé leszek csak, mert be kell rohannom a városba, de addig jawsikával a ts-t megbeszélitek. Bocsi a kellemetlenségért.
10960 levél
Válasz 15.01.09. 12:45 #324
Lacko
Nem kell nyomkodni a capslockot, van az arma-ban is voice activate. Mi próbáltuk arma2-ben. De ott azt csinálta, hogy ha kettőnél többen játszottunk, akkor időnként random embereket kivett és vagy ők nem hallottak minket vagy mi őket. Ezért tértünk rá a TS-re.

Azt nem értem, hogyha ezt az arma3-ban sem tudták kijavítani, akkor minek rakják még bele. Lássák be, hogy ez nem megy és hagyják ki.
1350 levél
Válasz 15.01.09. 11:59 #323
jawsika
Mi mindig TS-ezünk. Majd rádírok, megadom a dolgokat, friendlistestről talán megy.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.