Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
10960 levél
Válasz 14.03.28. 21:38 #272
Lacko
Jaja. A multkor is passzolt: az arma2 megjelenesekor volt a gruz haboru. Az talan még kisertetiesebben hasonlitott a csernorusz konfliktushoz.
207 levél
Válasz 14.03.28. 20:53 #271
Feró Flex
Köszi a cikket jó lett

Most elkezdem a gerilla kampányt (2.rész),első szerintem is jó volt.
Érdekes hogy ez a Krímes dolog kicsitt passzol vagy akár passzolhatott is volna a történethez főleg ha kitört volna a csetepaté.
10960 levél
Válasz 14.03.27. 20:15 #270
Lacko
SPOILER
Semmivel. Engem is megdöbbentett. Azt hittem, hogy kihagytam valamit. De aztán olvastam a hivatalos fórumon, hogy nem hagytam ki semmit.
Az persze nyilvánvaló, hogy az a kütyü, amit elhoztunk, az csinálta a földrengéseket és az irániak készítették. Az is oké, hogy britek megpróbálták megszerezni.
Ha Millert választod, akkor azért robban ki a pokol, mert az angolok megszerezték, az irániak pedig megpróbálják visszaszerezni (de ebben te már nem veszel részt - ami szintén furcsa). ha a NATO-t választod, akkor azért lesz béke, mert az irániak elviszik magukkal békében a cuccot és kész. Szóval ezeket értem. Csak hát elég hülye vég.
254 levél
Válasz 14.03.27. 18:54 #269
mark1993
SPOILER
Lackó, mivel magyarázod a furcsa befejezéseket ?
6479 levél
Válasz 14.03.26. 16:31 #268
GustyX
Itt minden le van írva.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10960 levél
Válasz 14.03.26. 16:16 #267
Lacko
Ok. Átrakom az egészet.
És úgy kell csinálni, hogy:
szögletes zárójelbe tedd azt, hogy: spoiler
aztán a blokk végén szögletes zárójelbe azt, hogy: /spoiler
254 levél
Válasz 14.03.26. 15:51 #266
mark1993
Akartam használni a spoiler blokkot, csak nem tudtam és most sem tudom, hogy hogyan kell.

Az egész hozzászólást spoilerbe kellene rakni.
10960 levél
Válasz 14.03.26. 07:08 #265
Lacko
Mark beraktam a hsz-edet spoilerbe. Lécci ilyet ne írj le, csak ha használod a spoiler blokkot. Nem mindenki tolta még végig.

Én is írtam erről, amiről te a cikkben (és én is jeleztem, hogy ez a bekezdés spoiler, hogy aki még nem tart ott, az ne csalódjon).
254 levél
Válasz 14.03.25. 23:06 #264
mark1993
SPOILER
Miért ilyen furcsa végződései vannak a hadjáratnak ?

Ha a parancsnok utasítását követem, vagyis a tankokat lézerezni megyek, akkor NATO győzelemmel ér véget a hadjárat, nem érkezik semmilyen ellentámadás, de ha az angolokkal tartok a szuperfegyver felkutatására, akkor az egész offenzíva kudarcba fúl
207 levél
Válasz 14.03.25. 20:49 #263
Feró Flex
Köszi Lackó,közben én is beszereztem legálisan 1k-ért.
3023 levél
Válasz 14.03.25. 12:46 #262
joccc
A zeus mikor jelenik meg ? Arról esetleg van infója valakinek ?
-
10960 levél
Válasz 14.03.25. 11:03 #261
Lacko
Írtam róla ismertetőt - hamarosan megjelenik - abban leírtam a véleményem.
254 levél
Válasz 14.03.24. 17:52 #260
mark1993
Hogy tetszik nektek az új DLC és hadjárat ?
10960 levél
Válasz 14.03.20. 08:18 #259
Lacko
Tegnap tudtam meg, hogy van az arma3-ban olyan kapcsoló, hogy használja is mind a 4 magot a procimból és hogy ne csak 4giga ramot használjon, hanem többet.
Így a mai kampány premier előtt ez jól jön. Ha esetleg ti se tudtátok, hogy ez létezik, akkor ime a két kapcsoló:

-cpuCount=4 (ha négymagos a procid)
-maxMem=6144 (ha 6gigát akarsz adni az arma3-nak)

Itt van egy leírás is, aki még hackelni akarja a -high-jal is, de azt én már nem mertem bekapcsolni):
http://www.battleguns.net/forum/m/7737561/viewthread/6153624-arma-3-cpu-optimization-low-fps-fix
207 levél
Válasz 14.02.18. 16:29 #258
Feró Flex
Okés Mester körbejárom a kérdést.
10960 levél
Válasz 14.02.18. 15:19 #257
Lacko
Bocs. De én a nagyméretű hadműveleteket szeretem. Itt van kint vagy 50-100 egység egyszerre. Persze még is is nagyon ügyelek, hogy csak azokat kreálom le, akikre épp szükség van és ha meghaltak akkor törlöm. Nekem nincs FPS visszaesés harc közben, mert szerintem én eleve ráhagytam a grafikus beállításoknál. Fura, hogy nálad a hivatalos kampány szaggatás nélkül megy és ez meg szaggat, mert nekem a hivatalos kampány szaggatott néha.

Amúgy a 15 fps állandó vagy csak az elején, amíg letesznek a helik?
És lécci nézd meg a többit küldit is, hogy ott is van-e szaggatás?
És ha lehet tényleg ne a legelejét nézd, hanem 2-3 percet azért tölts benn, mert van olyan, hogy ennyi idő, amíg magára talál az arma.
207 levél
Válasz 14.02.18. 14:05 #256
Feró Flex
Az fpsem leesik 15-re
10960 levél
Válasz 14.02.18. 08:45 #255
Lacko
Én kösz. Aztán ha van megjegyzésed, ne kímélj - oszd meg velem!
207 levél
Válasz 14.02.17. 19:06 #254
Feró Flex
10960 levél
Válasz 14.02.17. 18:02 #253
Lacko
Fero, ha steamben a Workshop (magyarul Műhely) rákeresel a lenti címekre az arma3 küldik között, akkor ott van. Illetve itt a BIS forum link, első posztban ott vannak a steam linkek és a direkt linkek is, de a direktek kicsit már elavultak. Ha nem steam keresztül szednéd le a küldiket, akkor inkább szólj és frissítem a direkt linkeket is.

bis forum link
6479 levél
Válasz 14.02.17. 17:21 #252
GustyX
Már jó ideje szemezgetek vele, de csak azért, hogy meglegyen és valamikor elővegyem, nem biztos, hogy megérné.
De csábító.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
207 levél
Válasz 14.02.17. 15:48 #251
Feró Flex
Resistancebe lehet belefogok Ofp 1.99-el vagy Arma2 Cwr2-vel csak még nem döntöttem el..
Dobnál linket azokról a küldikről?
10960 levél
Válasz 14.02.17. 15:43 #250
Lacko
Szerintem is jó lett a hivatalos kampány (a második rész is), csak ez zavar rohadtul, hogy nem lehet megtartani a felszerelést, pedig ez már az OFP kampányban is alap volt, főleg a Resistance-ban és hát az arma3 első két kampányrésze a Resistance-ra hasonlít leginkább.

A többieknek mondom - akik eddig nem vették meg -, hogy cdgalaxisban 2000 HUF (töredéke a Steam árnak).

Sajnos csak az 4 db-os kampányom van arma3-hoz. Azokat már végigtoltad?
Mazi beachhead, Force Recon, Goose Green és Clearing.
207 levél
Válasz 14.02.17. 15:24 #249
Feró Flex
Sajnos nem,beszerzem az NV-t és a következő küldiben már nincs meg,sajnos ez gáz.Viszont 1.10-es verzió elég jól elfut a gépemen így már azért elég élvezetea és a kampány első része sem rossz eddig
Nincs valamid számomra Lackó?
10960 levél
Válasz 14.02.17. 14:01 #248
Lacko
És megmaradnak a cuccaid? Azaz át tudod vinni a felszerelésed az egyik küldetésből a másikba? Vagy mindig az alapfelszerelésed van minden küldi elején?
207 levél
Válasz 14.02.17. 13:53 #247
Feró Flex
Most csapatom az első kampányt de eddog jó)
10960 levél
Válasz 14.01.21. 19:10 #246
Lacko
Aki tolja a hivatalos kampányt:
Lehet itt menteni a felszerelést? Hát ezt még az OFP is tudta, hogyha a z egyik küldiben szereztem jó cuccot, az megmaradt a következőre. Itt meg az első pár küldetés után elveszik a cuccom (pedig hát van egy bázisunk!!!) és mindig újra kapok egy alapfelszerelést, amiben persze kevés a lőszer, szar az optika és nem úgy van beállítva minden, ahogy szeretem. Nincs valami lehetőség a bázison, ahol megtalálom újra az előző küldiben összeszedett cuccot?
Ez nagyon hiányzik. Amúgy rohadt hangulatos volt a 2. kampány rész első pár küldetése. Egyszerű, rövid, de hangulatos.
254 levél
Válasz 14.01.13. 01:13 #245
mark1993
Nyomja még valaki az ArmA 2-őt ? Azért kérdem, mert problémám merült fel vele kapcsolatban.
899 levél
Válasz 13.12.16. 18:05 #244
sulyid
Mindenkinek fel kell rakni a modot ha multiban használni akarod (szerintem simán rakd be a f-18 mod mappájába, semmi problem nem lesz belőle.

A sérülés modellt pedig elég csak tesztelni.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 17:42 #243
joccc
Már néztem én is ilyen megoldásokat,de nem tudom,h ezek mennyire multi kompatibilisek. Nyugodtan rárakhatom,s nem kell majd nekik is átrakni,odaadni ? Nem mintha nagy dolog lenne,csak kérdezem. Mert látom,h nem modként funkcionál.

Meg a sérülésmodelleket sem tudom ezeknél a 2-ből átemelt dolgoknál,h h van megoldva,mindenesetre majd megcsekkolom feltétlen ezt is.
-
899 levél
Válasz 13.12.16. 17:38 #242
sulyid
Itt van az általad igényelt csapatszállító:
http://www.armaholic.com/page.php?id=23847
Szintúgy felhasználhatod ha nagyon igényed van rá. Szerintem a 3. kampány DLC előtt jönnek majd a repülők.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 17:08 #241
joccc
Nem rossz,nem rossz,de nekem még mindig az egyik fő hiányosságot a csapatszállító repülők okoznak járművek terén.
-
899 levél
Válasz 13.12.16. 15:59 #240
sulyid
Amúgy ezt az F-18 SH modot belehetne rakni pár küldetésbe is, tehát összetetebb / hosszabb küldetéseknél lehetne lehetőség légitámogatást hívni pl.
899 levél
Válasz 13.12.16. 14:30 #239
sulyid
Igen lehet dupla katt és belehet írni a szövegeket. Érdemes közösen megtárgyalni a szituációt, mivel lehet hogy mások jobban átlátják az adott helyzetet, illetve érdemes távcsővel és csekkolni a támadás előtt a helyeket hogy biztosan jó helyre lettek-e lerakva a markerek.

Ja és mindig legyen B terv.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 14:27 #238
joccc
Térképpel annyira nem szoktam foglalkozni ilyen téren ingame. Mivel lehet ott manuálisan,játék közben lerakni markereket ? Mert ez tényleg nagyon kimaradt eddig az életemből a játékot illetően,de tényleg hasznos lesz.
-
899 levél
Válasz 13.12.16. 14:19 #237
sulyid
Tényleg még ha LAN-on is toljátok ne feledkezzetek el a térképen bejelölni előre mindent mivel egy szorosabb helyzetben még jól jöhet hogy nem akkor kell kitalálni hogy most merre vonuljunk vissza mert ezek rohadt sokan vannak...
899 levél
Válasz 13.12.16. 13:30 #236
sulyid
Engem nem nagyon szokott zavarni ha pl 15 percig kell repülnöm a helikopterrel hogy kirakjam a többieket...
Egyébként én sem szeretek a nyakukban éledni, 5-10 perces utazás az azért jó mert közben fellehet osztani a feladatokat, mindenki felfegyverkezhet és megbeszélhetitek legalább a térkép alapján a követendő terveket.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 13:24 #235
joccc
Az a gond,h nem tudom,h az mennyire lehet vonzó másoknak,h csak az utazás a területre 5-10-15 perc. Mert én például szeretem,h nem az van,h ott spawnolsz a nyakukba,hanem meg kell közelíteni őket,de ez másnak lehet,h csak időhúzásként hat.
-
899 levél
Válasz 13.12.16. 13:20 #234
sulyid
Attól függ hogy milyen hosszúra van tervezve az adott LAN party. Ha délutántól másnap reggel 6-ig akkor kevés.
De az is sokat számít hogy milyen hosszúak az adott pályák, szerintem a normális pályahossz egy egyszerű küldinél durván 45 perc - 1 óra között van, ha összetetebb több alfeladattal akkor simán lehet egy-egy pálya akár 2-3 órás is ha végig élvezetes és izgalmas marad.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 13:11 #233
joccc
Lehet kipróbálom majd,akkor feltétlen szólok. Egyelőre még azon gondolkozok,h majd ha van időm,akkor milyen küldetéseket kellene kreálni. Szted 9 küldetés elegendő ? Jó nem nagy téma újat csinálni,mert kb 10-15 perc alatt megvan egy viszonylag korrektül összerakott küldetés. Már egészen belerázódtam.
-
899 levél
Válasz 13.12.16. 12:21 #232
sulyid
Ezt a modot nagyon erősen javaslom kipróbálni: http://www.armaholic.com/page.php?id=22594
Gyakorlatilag egy tökéletes repülőgép mod, mindennel amire csak szükséged lehet: légiutántöltés, teljes fegyverzet személyre szabás és egyéb szórakoztató dolgok.
Tudom hogy kevés az időd de valamikor ráérnél egy gyors tesztre ezzel a moddal? Azt akarnám kipróbálni hogy milyen egy másik vadászgéptől üzemanyagot vételezni.
3023 levél
Válasz 13.12.16. 08:43 #231
joccc
Én helyszínként,amit kinéztem,mert nagyon jó épülettel rendelkezik,az az altisi nemzetközi reptér. Nagyon nagy épülete van,s oda rendesen lehetne pakolni embereket,csak még nem tudom,h milyen küldetést csináljak oda.
-
899 levél
Válasz 13.12.15. 23:04 #230
sulyid
Én most egy olyanon gondolkodok hogy a sziget mellett 500 méterről kidobnak egy hajót v. kétéltűt és vele kell lerohanni a szigetet.
Oké viccen kívül egy nagyobb partraszálláson gondolkodom 4-5 teljesen feltöltött kétéltűvel lerohanni mondjuk a Stratisi repterek...
3023 levél
Válasz 13.12.15. 22:39 #229
joccc
Haha! Na ilyeneket látod sose próbáltam.

Azon gondolkozok,h olyan küldetéseket kellene csinálnom,amiben 2 részküldetés van. Például egy túszmentés,valamint egy teljesen másik területet pedig egy bázison kell megölni egy tisztet.

Csak ezzel az a probléma,h ha valaki meghal,akkor marha sokat kell várnia,míg újrakezdődik egy misszió,vagy váltunk másikra. Respawnt meg nem szeretem,mert az komolytalanná tenné,meg könnyűvé.
-
899 levél
Válasz 13.12.15. 22:27 #228
sulyid
Most éppen azon gondolkodom hogy tesztelem hogy egy 500 méterről kidobott kétéltű jármű hogy bírja az utat.
Hajókkal ezt már sokszor eljátszottam... És nem tudom megunni.
3023 levél
Válasz 13.12.15. 22:12 #227
joccc
Nem azokról beszéltem. Opfornál megnéztem,náluk tényleg nem kétéltű,de próbáld ki a Stridert az Independentnél. Ja és most,h mondtad megnéztem a Bluefornál is,s náluk sem kétéltű a Cars. Akkor ezek szerint csak belefogtam az Independentnél,s általánosítottam. De náluk tényleg kétéltű,ez tuti.
-
899 levél
Válasz 13.12.15. 21:57 #226
sulyid
Viszont ezek nem Cars kategóriájúak hanem armored.
3023 levél
Válasz 13.12.15. 21:43 #225
joccc
Ezekre gondoltam,írtam is,h a harci frakcióknál a Cars alattiak. Természetesen a SUV-ok meg ezek nem kétéltűek,csak a harcászati szempontból komolyan kinéző kocsikra gondoltam!

Lacko nem tudod,h mi az a parancs,ami azt adja meg,h ÉLVE legyen a játékos a triggernél,azon belül is a condition-nél ? Mert vmi kellene,ami a !alive ellentéte,de nem találom. Azért kellene,mert nem tudom,h h oldjam azt meg,h akkor aktiválódjon egy trigger,ha ÉLVE hagyja el a területet a személy,s ne akkor,ha csak nincs jelen,azaz meg van halva.
-
899 levél
Válasz 13.12.15. 21:08 #224
sulyid
899 levél
Válasz 13.12.15. 21:05 #223
sulyid
A Cars alatti kicsik nem kétéltűek... teszteltem...
Ami késtéltű: MSE-3 (CSAT), AMV-7 (NATO), AFV-4 (AAF) úgyhogy ezekkel lehet számolni a különböző küldetésekhez... De ennyi is elég.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.