Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
254 levél
Válasz 13.09.28. 20:15 #122
mark1993
Melyik repülőt látnád szívesen az ArmA 3-ban ?
1349 levél
Válasz 13.09.28. 19:53 #121
jawsika
Mert miért ment el a kedved?
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
899 levél
Válasz 13.09.28. 19:51 #120
sulyid
Kijött az első értékelhető ARMA 3 mod... F-18 SH
http://www.armaholic.com/page.php?id=22594
899 levél
Válasz 13.09.25. 21:39 #119
sulyid
Mivel nekem elment a kedvem az alap ARMA 3-tól, az ARMA 2-őben meg csak repkedni szoktam, így gyakorlatilag én már nem...
3023 levél
Válasz 13.09.25. 21:35 #118
joccc
Nekem megvan,de sajnos a 3 után nem visz rá a lélek,mert ez minden szempontból előrelépés. Bocsánat,ha csak fölöslegesen írtam be,de érdemes kipróbálnod,ha netán még nem tetted volna.
-
254 levél
Válasz 13.09.25. 20:56 #117
mark1993
Nyomja még valaki az ArmA 2-őt ?

207 levél
Válasz 13.09.24. 19:19 #116
Feró Flex
Mégis értek hozzá
Tesztelek egyet
207 levél
Válasz 13.09.24. 19:10 #115
Feró Flex
Üdv Bajtársak!

Na végre ide értem Én is és látom megy a szerkesztés.

Érdekes lett az új rész de ez Bisiknél tíz éve így megy kérem.

Lackó,kiteennéd a küldiket sztimen kivül mert nem értek hozzá?
207 levél
Válasz 13.09.24. 19:06 #114
Feró Flex
10960 levél
Válasz 13.09.24. 18:57 #113
Lacko
Semmi gond. Szívesen segítek minden arma-szerkesztőnek.

Viszont a rosszhír, hogy az új küldim (a partraszállós) amiben szintén használok UPSMON-t egyszercsak megint dobta azt a hibaüzenetet, amit korábban is. Elég dühös vagyok,hogy miért nem bírják rendesen kijavítani.

Illetve csomószor teszteltem ezt a küldit és iszonyatosan jól működött minden, erre most meg a támogató heli, amikor úgy érezte, hogy nagyjából leszedett mindenkit, akkor megállt a a levegőben és várt. Eddig ilyen egyszer sem volt, folyamatosan repkedett és ölte az ellenséget.

Jó, hát ilyen ez az arma, meg ilyen is volt, néha egész máshogy történnek benne a dolgok.
3023 levél
Válasz 13.09.24. 18:48 #112
joccc
Lacko megtaláltam a problémát,illetve eszembe jutott. Elnéztem,mert csináltam egy új küldetést eromuUPSMON címen,s ugye akkor megint teljesen más a helyzet,mert oda meg nem másoltam be a témákat... Bocsi az idődért!
-
10960 levél
Válasz 13.09.24. 16:50 #111
Lacko
Hát pedig minden jónak tűnik. Ismered az email címem? Átküldöm privát üzenetben és oda küldd el az egész Eromu.Altis könyvtárat összecsomagolva és akkor megnézem mi lehet a baj. Pedig minden okénak tűnik.
3023 levél
Válasz 13.09.24. 14:00 #110
joccc
Persze. Itt vannak tessék:
1
2
-
10960 levél
Válasz 13.09.24. 13:32 #109
Lacko
Tudsz csinálni egy printscreent a mappádról, hogy hogyan néz ki és mi hol van?
3023 levél
Válasz 13.09.24. 10:41 #108
joccc
Hm azt írja,h Scripts not foung /scripts/UPSMON.sqf,pedig a küldetésembe másoltam be a scripts mappát a dokumentumokba a C meghajtón... Nem értem.
-
3023 levél
Válasz 13.09.24. 10:24 #107
joccc
Nagyon jól hangzik, most csak 1 óra múlva tudom újra megnézni sajnos,de kíváncsian várom,h h fog szuperálni ez. Mondjuk alapvetően a 2-höz képest a 3 AI-ja nem rossz,mert tényleg keresnek téged este rendesen (lekapom az NV-t róluk),de azért biztosan jobb lehet ezzel.
-
10960 levél
Válasz 13.09.24. 10:02 #106
Lacko
A hosszabb kommentedre válasz:

1. kisebb patrolokra is rohadt jó ez a script, mert ezek is együtt fognak működni, ami rohadt jól néz ki.

2. Ahol kell a waypoint, ott kell és kész. Ott ne használd az UPSMON-t! Nálam is vegyesen vannak WP-s és UPSMON-os csapatok. Általában,akik támadnak, azoknak WP-t adok, akik védekeznek, azokat UPSMON-ozom.

3. ArmA2-ben az UPSMON marha jól küldi az utánpótlást! Az utánpótlásnak szánt csapatot leteszed a fenéve és odraksz járműveket (BMP-t vagy teherautót vagy helikoptert.... bármit) és amikor megtámadsz egy falut, akkor a faluban lévő rádióznak az utánpótlásba, azok bepattannak, jönnek, kiszállnak és harcolnak ellened (ezekhez persze nem szabad "nofollow"-t írni és akkor ők az utánpótlás). De arma3-ban nálam ezt nem csinálja. csak hát az van, hogy egyre több féle UPSMON van már arma3-ra, szóval lehet, hogy van, ami jól működik. ha találok jobbat akkor adom.
10960 levél
Válasz 13.09.24. 09:55 #105
Lacko
Bocs, akkor azt kell írni a parancsnok initjébe, hogy:
nul=[this,"town... stb
3023 levél
Válasz 13.09.24. 09:48 #104
joccc
Tehát: 1. átmásoltam a dokumentumokba a scripts mappát a küldetésembe.

2. csináltam init.sqf fájlt,amibe beraktam,amit írtál

3. bemásoltam a patrol vezetőjének az init-jébe ezt:

[this,"town3","nofollow","move","delete:",300] execvm "scripts\UPSMON.sqf";

DE átírtam town1-re,mert town1 nevű markert csináltam. Erre ezt írja ki:

Type script,expect nothing!
-
3023 levél
Válasz 13.09.24. 09:39 #103
joccc
Rendben,köszi ezeket nem tudtam,mármint ezeket a parancsokat,vagy minek mondjam.

Valszeg igen,nekem is a nofollow lesz a nyerő a leírásod alapján. Bár őszintén szólva egy-egy bázis megtámadáskor legfeljebb csak a járőröző csapatok vezetőinek adom ki akkor ezeket,de belőlük meg csak kb 4-5 pár van minden mapon. Mondjuk gondolom az is sokat jelent,de azért ez az UPSMON gondolom teljes létszámú ellenségeknél érzékelhető igazán, nem patroloknál.

Mindenesetre kipróbálom. Viszont vannak technikai gondok,mert ahogy írtad is nem szabad waypointokat adni a csapatoknak,de például van egy olyan küldetésem,ahol egy járművel be kell menni egy városba,s beszélni egy emberrel,amikor rajtunkütnek. A probléma meg ott jelentkezik,h a beszéd pillanatában kezd el támadni az AI,tehát addig hold fire,s helyzettartás parancson vannak,s a beszéd triggerére támadnak. Na ezt viszont akkor nem tudom,h h tudnám megvalósítani ezzel az UPSMON-nal.

De azt sem igazán látom egyelőre,h például az erősítést h valósítsam meg,mert általában minden mapomra rakok 1-2 teherautónyi erősítést,amit általában az triggerel,ha az ellenség meglát.

Egyelőre kipróbálom,h h mükszik,ezeket csak azért írtam,mert ha egy leheletnyivel is jobb az AI,mint a simába,akkor tuti,h ennél maradok,s meg akarom tanulni,h hogyan lehet a fentebb említett problematikákkal megbirkózni.
-
10960 levél
Válasz 13.09.24. 09:28 #102
Lacko
Szuper! Én meg nem tudtam mennyire vagy profi/kezdő és elsőre nem akartam túlmagyarázni. De ha így sem megy, kérdezz nyugodtan. Én azt csinálnám a helyedben, hogy a playert az egyik ellenségre állítanám a szerkesztőben a zónán (marker) belül és megnézném, hogy elkezdenek-e mászkálni az UPSMON-nal hajtott emberkék. Két tanács: 1. Indulás után 10-15 másodperccel kezdenek el csak mászkálni, addig álldogálnak. 2. Te ne adj nekik waypointokat4 Azokkal összeakadhat az UPSMON.

Na jó egy harmadikat is: az UPSMON-nak van csomó más paramétere, ezekkel érdemes szórakoznod picit, hogy melyik mit csinál:
"fortify" a team keres búvóhelyeket (bunkereket, házakat) és azokba beveszi magát.
"move" nem ássák be magukat, folyton mozgásban vannak.
"nofollow" nem jön ki a zónából (marker). Ha ezt nem állítod be, akkor ők egymással is rádióznak és simán egy másik városból is jönnek segíteni a társaiknak: azaz elhagyják a védendő zónáikat. Szóval én mindig bekapcsolom.

Van valami olyan, hogy ambush, akkor meg bujkálnak, amíg közel nem érsz. De azt nem használtam még. És még csomó dolgot tud, amit nem használtam.
3023 levél
Válasz 13.09.24. 09:19 #101
joccc
Köszi,ja egyébként jó helyre másoltam,csak az INIT-ről nem tudtam.
-
10960 levél
Válasz 13.09.24. 08:27 #100
Lacko
Oké, megpróbálom részletesebben:

1. Szóval a küldetés mappa az nem a steam/arma3/missions, hanem a mydocuments/arma3/missions-ben van és az a neve, ahogy elnevezted a küldetést. Ide bele kell másolni a scripts könyvtárat.

2. Az init.sqf-et magadnak kell létrehoznod. Én álatlában ezzel kezdem a küldi szerkesztést, ezért azt hittem, hogy te már létrehoztad. Ebbe csomó hasznosat rakhatsz, de ha nem akarsz, akkor elég azt a pár sort, amit lentebb leírtam, de az fontos. Az init.sqf filet is a küldetés mappába tedd, oda, akol a mission.sqm file található.

3. A téképre le kell tenned négyzet alakú markereket, amiket elnevezhetsz bárhogy, de én mindig town1, town2, stb hívom őket. Ezek lesznek a területek, ahol az AI járőrözni fog. Ebbe tedd bele a rajokat és a parancsnokuknak írd az initjébe, amit lentebb írtam. Persze a town1 helyett azt tedd be, ahogy te a markert elnevezted.
3023 levél
Válasz 13.09.23. 23:30 #99
joccc
Bemásoltam a küldetésbe a scripts mappát,majd keresem az init.sqf-et,de nem találja sem a C meghajtós Arma 3 dokumentumaiban,sem a játék installációs helyén sem. Így a 2. felét nem tudom vmiért megcsinálni. Csak az UPSMON-nak van init_UPSMON.sqf-e. Vagy arra gondoltál ?
-
3023 levél
Válasz 13.09.23. 21:05 #98
joccc
Kosz Lacko! Hazaerek megnezem az UPSMON-t, es ha lesz meg egy kis idom, akkor a kuldidet is, mert arra is kivancsi vagyok!
-
10960 levél
Válasz 13.09.23. 20:37 #97
Lacko
Na kiraktam az első komoly küldetésemet is:

Beachhead

Ha valaki közületek játszana vele, érdekelne a performancia: mennyire szaggat be?
10960 levél
Válasz 13.09.23. 17:29 #96
Lacko
jocc: feltettemakkor a netre. nem találtam a mailcímedet, úgyhogy innen leszedheted.
A tartalmát másold be a küldidbe (de hagyd meg a könyvtárstruktúrát). Annyi plusz, hogy az init.sqf elején legyen ez:

if ((!isServer) && (player != player)) then
{
waitUntil {player == player};
};
//Init UPSMON scritp (must be run on all clients)
upsmonbl = compile preprocessFileLineNumbers "scripts\Init_UPSMON.sqf";
_null = [] spawn upsmonbl;


És utána a résztvevő AI groupok parancsnokainak initjébe pedig ez:

[this,"town3","nofollow","move","delete:",300] execvm "scripts\UPSMON.sqf";
10960 levél
Válasz 13.09.23. 12:13 #95
Lacko
Szerintem jobbá teszi. Majd otthonról küldöm.
10960 levél
Válasz 13.09.23. 12:13 #94
Lacko
Amíg alfa meg béta volt, addig volt olcsó. A törzsgárda akkor megvette, szóval most már csak a CoD-ból áttértek veszik. Nem hiszem, hogy egyhamar lejjebb menne. Illetve nem is értem az árpolitikát. Nagyon egyértelműen pénzt akart a BIS, mert látszott, hogy fogyóban a zsé és elvben ez a húzónevük. Erre kiadták töredék áráért alfaként, amit minden BIS fan megvett: ergó elbukták az összes biztos vásárlót a teljes árúra. Aztán iszonyat gyorsan verték a fejlesztőgárdát, hogy: kiadni, kiadni. Olyan gyorsan, hogy se repülőgép, se kampány, se komoly küldik. Erre most azt ígérik, hogy mindez majd jön ingyenes DLC-ben. De akkor miből jön be a pénz? Biztos van ráció benne, meg stratégia, amit én nem értek. Talán az lehet, hogy eddig ők egy noname fejlesztő és kiadó voltak és csak a DayZ miatt vették az arma2-t a vásárlók (leszámítva azt a pár 10ezer törzsvásárlót, aki úgyis megveszi, mert fan). Most meg ugye a Steam a kiadó és ezért százezrekhez jut el, akik meglátják a screenshotokat, dobnak egy hátast és perkálják a teljes árat. Amúgy tényleg tele vannak a szerverek ilyen kis pöcsökkel, akik vagy a DayZ-ből jöttek vagy tényleg a CoDról pattantak át és fingjuk sincs mi folyik és magasról szarnak mindenre (pl, hogy a parancsnok utasításait betartsák, vagy együttműködjenek) és hát még az ilyen mini-rambók a legjobbak, mert őket ugyan lelövik, de legalább kárt nem tesznek. Mert a sok köcsög meg azzal vezeti le a frusztrációját, hogyha már az ellenséget nem képes gyilkolni, akkor ölni kezdi a sajátokat. Szóval lehet, hogy ezekből van pénz. És drukkolok a BIS-nek, hogy fejjék is meg az ilyen idiótákat. Csak egyre furább ez a videojátékos piac.
2048 levél
Válasz 13.09.23. 12:03 #93
PanzerWolf
Köszi a válaszokat!Akkor ezt is eléggé hamar dobták a piacra ahogy nézem. Ha lejjebb megy az ára akkor talán megveszem.Egyenlőre jegelve a dolog.Mint írtam az időm is eléggé kevés lett.
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
3023 levél
Válasz 13.09.23. 11:32 #92
joccc
De mindenképpen jobbá teszi a jelenlegi UPSMON-od a játékot,AI-t nem ? Ha igen,akkor légy szíves küldd már el PM-ben,mert akkor én is kipróbálom,s beépítem az én egyszerű küldetéseimbe is. Előre is köszi!
-
10960 levél
Válasz 13.09.23. 10:55 #91
Lacko
Panzi: Ghille-t még nem próbáltam. De normál ruhában változó. Van olyan, hogy olyan messziről, ahonnan te sem találod el őket, nekik sem sikerül és körbelőnek, ami nagyon fasza, mert rohadtul adja a lefogótűz hangulatot és kúszol fedezék mögé ezerrel. De olyan is volt már, hogy simán lekaptak. Mondjuk én nem rejtőztem (korábbi armák tapasztalta alapján), hanem sima mezőn vagy úton voltam.

Az árát egyelőre nem emiatt nem éri meg, hanem kicsit lelketlen az egész. Nagyon hiányzik belőle, ami ArmA2 megjelenésekor megvolt. Egyszerűen az arma3-ban jelenleg kevés a lehetőség és a fejlesztők úgy érzik, hogy a lehetőségeket majd szépen bepakolják ingyenes (vagy nem) DLC-kbe. Illetve a modderekre bízzák a dolgot. Jelenleg nagyon kevés az egység és a fegyver. (nincsenek nők és repülők) Egy-egy harckocsi a két oldalon... Nagyon sok cucc teljesen ugyan az a két oldalon csak más a neve (pl UAV-ok és fegyveroptikák). Kicsit idegenné teszi a játékot az ismeretlenség: 2035-öt írunk és minden túl futurisztikus.

jocc: Most nagyjából működik alapjáraton, de csomó minden, ami ment A2-ben az itt most nem: pl ha a védendő zónában van statikus géppuska, ágyú stb, akkor azt használja az AI. Itt most leszarja az AI a direkt nekik otthagyott cuccaimat és csak sima gyalogságként harcol.

Az erőműben én nem az épületet romboltatom le a játékossal, hanem néhány fontos eszközt: 3db kimenő vezetéket és a benti trafókat. Ezeket simán lehet robbantani. Annyit kellett csak trükköznöm, hogyha felrobbantják a villanyoszlopokat, akkor a levegőben ott maradnak a drótok és emiatt én lescripteltem, hogyha hullik a villanyoszlop, akkor hulljon a drót is. Külön poén, hogyha a saját katonák a lehulló drót közelében állnak, akkor meghalnak És mindenki rám lesz dühös és az AI lőni fog rám. De ez mondjuk életszerű, mert ha a magasfeszültség rájuk zuhan, az nem kellemes.

Amúgy ez a két kintlévő küldim csak teszt. Tegnap kezdtem neki az első komolyabbnak, ami a Chesty Puller kampányom első küldetésének az arma3-asított változata. Kicsit szerénytelenül hangzik, de beszarás hangulatos. Igaz, hogy az arma3 még kevésbé optimalizált sok egységre, ezért néha meg tudja szaggatni a gépem, ha komolyabb csata alakul ki, de ezen még küzdök. Kirakom majd ide, hogyha van időtök (és kedvetek, akkor segíthetnétek tesztelni). Nagyon hangulatos, ahogy előre törnek melletted a többi rajok és dübörögnek a támogató IFV-k, a fejed felett meg egy heli rakétázza a védőket. Géppuskatűz, füst, ordibálás... Még zenét kéne találnom hozzá. (most poénból áthezlyeztem a sztorit iráni oldalra, szóval valami perzsa rockot kerestem, de a YT-on csak borzalmas szar perzsa rock van.
3023 levél
Válasz 13.09.23. 09:08 #90
joccc
Lacko pont én is ebben az erőműben csináltam a küldetést. Most már jó az UPSMON ? Én sajnos nem tudtam megoldani az épület felrobbantását,noha tudom,h h kéne nagyjából,de asszem az nem a meglévő épületekre jó.
-
3023 levél
Válasz 13.09.23. 09:06 #89
joccc
Nem. Itt ezeket mind helyrepofozták. Sőt,ha nem Ghillie-ben tolod,s jócskán messze vagy (3-400 m),akkor is elkezdik kutatni a horizontot utánad,ha rájuk lőttél,s nem egyből headshot,tehát óriásit fejlődtek sztem minden téren.
-
2048 levél
Válasz 13.09.23. 08:36 #88
PanzerWolf
Milyen lett a játék?Itt is átlátnak az ellenfelek a füvön mint a 2-ben? Jah és ghillie-ben is kiszurnak pikk pakk mint a 2-ben? Nézegetem a játékot de,kevés az időm rá mostanában és nem tudom megéri-e az árát?
Fenyeskardu Sturm 20W/Mo Feketebotos Necron 20N/Mo Ayzaz A Yazin 20Mo/Me Havas Jon 20R/Ri Vak Aemon 20Ri/Mo M A L B O R D U S 20E/Me D A R D A L I O N 20P/W Geor Dar Khordak 20A/E
10960 levél
Válasz 13.09.19. 19:15 #87
Lacko
Örülök, hogy segíthettem.

Közben kipróbáltam a steamen a workshopot is és kiraktam egy küldit
Nem nagy etwas, de első arma3 küldim altison (az első a kis szigeten volt, de azt még nem raktam ki).

Powerplant

3023 levél
Válasz 13.09.19. 18:19 #86
joccc
Ez nagyon jó,mert végre használhatóvá teszi a snipert éjszaka is,fény nélkül.
-
3023 levél
Válasz 13.09.19. 18:07 #85
joccc
Köszönöm! Uzsgyi neki, ki is próbálom!

Egyébként azt is én mondtam,h a fejlesztők a búváros videóban is beígérték,h átlehet öltözni az ellenség ruhájába,s infiltrate-beszivárgós missziókat is lehetővé tesz ez. Tényleg sok mindent nem csináltak még meg egyelőre,de olvastam az oldalukon,h elég komoly munkák vannak még nekik,s sok mindent csinálnak még az ARMA 3 körül,tehát ez mindenféleképpen örömhír.
-
10960 levél
Válasz 13.09.19. 16:11 #84
Lacko
Valaki kérdezte itt az ellenség ruháját. Hát halottól tényleg nem lehet felvenni, de a szerkesztőben be lehet öltözni az ellenség ruhájába. Viszont engem azonnal felismertek benne, szóval nem hiszem, hogy működik. Viszont ha van kedvetek teszteljétek, mert lehet, hogy túl közel voltam az irániakhoz. Hátha távoltól nem vesznek észre az ellenség egyenruhájában.

Tegyetek le egy amcsi katonát és írjátok be az init-jébe: removeUniform this; this adduniform "U_O_CombatUniform_ocamo";

Illetve Joccc megtaláltam a FLIR távcsövet is: az a neve, hogy TWS és van TWS MG is (gondolom az utóbbi a géppuskákhoz valósi), de sima puskára ráraktam a TWS-t és simán hőkamera volt.
3023 levél
Válasz 13.09.19. 13:05 #83
joccc
Kár ezért az UPSMON-ért,mert tényleg jól hangzott. Sajnos néha tényleg érdekes dolgokat csinál az AI,de alapvetően azért nem katasztrofális,de tényleg nem dobál füstöt,meg hasonlók.
-
10960 levél
Válasz 13.09.19. 10:14 #82
Lacko
Simán lehet, hogy rosszul emlékszem és neked van igazad. Beléptem egy német szerverre, ahol egy éjszakai küldi ment és az elején volt az a virtual ammo box és abban válogattam és kerestem jó scope-ot és úgy rémlik, hogy találtam infrásat.

Az UPSMON scripttel eléggé szopok. Ezt ugye egy spanyol srác írta, aki továbbfejlesztette az UPS scriptet. Az UPS-t az eredeti készítője folyam,atosan fejleszti arma3-ra és az működik is (de kevesebbet tud, mint amit az UPSMON). Viszont az UPSMON-nal nem foglalkozik a készítője, hanem mindenféle emberek (mint én) pofozgatják és mindenki máshogy és elég fos lett. A legújabb változat konkrétan szétfagyasztja az arma3-at, de az eggyel korábbi verzió meg szaggat mint állat. Kicsit szomorú vagyok emiatt. Pedig sokkal könnyebb lenne a küldi szerkesztés, ha ez működne rendesen, mint arma2-ben.
3023 levél
Válasz 13.09.19. 10:10 #81
joccc
Rendben,köszönöm. kerestem,de nemigen találtam. Pedig már azt hittem,h teljesen ismerem a játékban lévő arzenált.
-
10960 levél
Válasz 13.09.19. 09:36 #80
Lacko
Joccc, tegnap nem nagyon volt időm szórakozni vele, de remélem ma lesz és akkor megnézem neked azt a scope-ot.
3023 levél
Válasz 13.09.18. 16:12 #79
joccc
Micsoda ??? Lacko megtudnád keresni,h melyik volt az,meg h hogyan lehet azt előhozni ? Csak sima jobb klikk ?
-
899 levél
Válasz 13.09.18. 14:56 #78
sulyid
Látom nem csak nekem hiányzik az AK-A10-MI24 kombi
12857 levél
Válasz 13.09.18. 13:40 #77
konrad
Én is hiányolom a szarukeretes szemüvegeket! Viszont a napszemüvegek között van egy-két szörnyű darab, főleg az a fehér keretes, neon zöld lencsével. Jujjj.
10960 levél
Válasz 13.09.18. 13:19 #76
Lacko
Én pont tegnap találkoztam olyan puskatávcsővel, ami infrás volt.
3023 levél
Válasz 13.09.18. 13:05 #75
joccc
Ha már 2035-ben vagyunk egy hőérzékelőst elbírhatott volna még a játék az NV mellett, mert oké h a drónokon vannak hotok, de azok a jelenlegi A-10eseken, Ka-50-eseken is vannak. De ez legyen a legnagyobb probléma.
-
10960 levél
Válasz 13.09.18. 12:59 #74
Lacko
Általában igaz ez a pirosítás ha duplán ki van osztva, de valamiért a jobb egérgombra direkt több dolog van kiosztva és ezért nem is lesz piros. Elvileg ezeket már az arma2-ben is tudta a jobbegérgomb, csak ott a levegő visszatartás nem volt ilyen szigorú, mint arma3-ban.

Szemüveg pedig sokkal több van, mint arma2-ben, csak mind napszemüveg vagy taktikai és nagyon kevés a normál szemüveg. Pl az én jó kis Lennon-szemüvegem is teljesen hiányzik. Ház ez van.
12857 levél
Válasz 13.09.18. 12:45 #73
konrad
No biztosan igazad van Lacko, ezt délután meg is nézem a billentyű kiosztáson: viszont úgy emlékszem, hogy az ellenkező egérgomb nem piros (mert ugye az piros, amelyik gombon több funkció van beállítva!).

Még a játékról: elég szegényes a szemüveg kollekció, illetve a választható karakterekről már nem is beszélek! Mondjuk nem a legfontosabb dolgok ezek!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.