Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Arma 3

Arma 3

Arma 3
A legutóbbi Arma 3 cikkek, hírek
10961 levél
Válasz 13.09.18. 08:42 #72
Lacko
Az első játék utáni újra beállítás azért lehetett, mert lehetséges, hogy első játék előtt még nincs kész a profilod. és amikor létrejön a profilod, utána lehet csak elmenteni a beállításokat. Poénból tegnap kipróbáltam, hogy csináltam egy második profilt, hogy felhúzzam a grafikát és megnézzem, hogy úgy milyen, de nem akartam elállítani, ami már megvan. és akkor a billentyűket is újra ki kellett volna osztani.

A célzó berántása nektek már korábban is gondot okozott, amit nem értettem, mert nekem mindig működik. Arra gyanakszom, hogy pont a célzó témában nagyon összetett dolgok vannak: a jobb egérgomb tartja vissza a lélegzetet, zoomol egy picit, ráadásul ha pont egy ellenségre célzol és úgy nyomd le a jobbegeret, akkor azt tudomására hozod a saját csapatagjainak, hogy ott van. ezen kívül ha duplán nyomod meg, akkor meg kijelöli a célt (pl ha tankparancsnok vagy). Szóval túl sok mindent csinál és ha még az optika előrántást is arra teszed, az lehet, hogy néha összekeveredik. Én optikára az OFP-s beállítást rakom mindig: a NumPad-on a 0-t. Mert én eleve a nyilakkal irányítok és úgy kézre esik. Ráaádsul még így is túl sok mindent csinál a jobbegér gomb és tervezem is, hogy változtatok ezen, mert amikor benézek a célzóba és jobban látni akarom, hogy mi van ott a távolban, akkor benyomom a jobbegeret egy kisebb fajta zoomért (amit a BIS fókuszálásnak hív), viszont ezzel visszatartom a lélegzetem is, ami arma3-ban (ellentétben arma2-vel) azt jelenti, hogy 2-3 másodperc múlva zihálni kezd a karakterem és rángatja a scope-ot ezerrel. Ami nagyon zavaró. Szóval én szét akarom választani a fokuszt és a levegő visszatartást is.
Szerintem a célzásoddal is csak ez a baj (eleinte nekem sem ment), mert te is fókuszálsz és utána lehetetlen célozni. Szóval ha megszokod, hogy csak akkor tartsd vissza a lélegzeted, amikor épp lőni akarsz 1 másodpercen belül, akkor menni fog.

Sajnos ilyen kevés cucc van alapból. Az armaholicon nagyon sok küldi van, de azok többsége is szar. majd otthonról küldök egy listát, hogy mik jók. Azokat érdemes kipróbálnod, amikre azt írják, hogy tisztelgés az OFP előtt, mert azok régi OFP küldetések átülttetve arma3-ra. Elég jópofák. Meg hát én is elkezdtem csinálgatni küldiket, majd küldök én is, ami kész.
12857 levél
Válasz 13.09.18. 08:25 #71
konrad
Lehet, hogy még várok vele, amíg ki nem jönnek olyan addonok, amelyek visszarepítenek a jelenbe, mert nekem furcsa ez a 2035(!)... Jó előrementek az időben. És az arma 4 mikor fog játszódni?
12857 levél
Válasz 13.09.18. 08:22 #70
konrad
Na hát ezt nekem még szükségem lesz gyakorlásra és a szoktatásra. Mondanom sem kell, hogy ugyanúgy "megmaradt" az a hülye húzás a játékban, mint az arma2-ben: hiába kalibrálod át a billentyűzetet a neked megfelelő módra az elején, amikor először belépsz a játékba, minden "visszaáll" az alapbeállításokra. Majdnem az ideg szétvágott, hogy játék közben kellett szórakoznom az újbóli behangolással.

Közben a scopot hiába állítom be a másodlagos egérgombra, az első pálya elején működött, a pálya közepétől már nem, hiába nyomkodtam...! Célzásban iszonyat béna vagyok, egy ellenséget sem bírtam eltalálni! Mire odaértünk a kis faluhoz, ki is lőttek, mint a dámvadat... A grafit elég jól lehet beállítgatni, bár én nem húztam túl semmit, de így is szépnek találom.

Ez az össz mission ami benne van, aztán jóccakát? Hát nem vitték túlzásba a BIS-esek!
12857 levél
Válasz 13.09.17. 16:08 #69
konrad
"Mekkora is a legkisebb surranó???"

Ha jól emlékszem 38-as! Nekem 39-es a csülköm, de katonai sulin volt egy egy számmal kisebb lábú hallgató társam, kapott is egy ilyen picit!

Nem baj: megvárjuk amíg Tomikának 39-es lesz a lába, aztán megkapja tőlem ajándékba az Oakly Desert bakancsomat!
10961 levél
Válasz 13.09.17. 15:11 #68
Lacko
Nekem ezt nem csinálja. csak akkor, ha a kiválasztott cél megsemmisült. De akkor se mindig. Viszont a lézeres tüzérségre mások is azt írták a hivatalos fórumban, hogy furán működik.
3023 levél
Válasz 13.09.17. 14:47 #67
joccc
Bakker ez a szar Dart nagyon felcseszi az agyam... Rengetegszer,ha elengedem a turret irányítását visszamegy középre a cél,vagyis nem tudom mi a fenéért,de elfelejti a lézerezett célt,s olyan mint ha benyomná alapra az egészet... Nagyon felbasz,mert sokszor minden egyes kva átváltásnál ki kell,h jelöljem,s ebben az esetben nem is tudok a darttól függetlenül az emberemmel tevékenykedni csapás közben...
-
10961 levél
Válasz 13.09.17. 14:45 #66
Lacko
Konrad: az zöld sapó elöbb is volt, mint a sivatagi, viszont nyáron a melegben a sivatagi dukál, de így összel-tavasszal meg a zöld "rejt" jobban. Azért ez a két sapka még nagyon nagy lenne a fiamra, de igazad van, lassan be kell szerezni valami komolyabb cuccot. Mekkora is a legkisebb surranó???
3023 levél
Válasz 13.09.17. 13:55 #65
joccc
Csak megpróbálnám,de nem találom sajnos egyelőre.
-
10961 levél
Válasz 13.09.17. 13:26 #64
Lacko
A civil élettel vigyázz. Az arma2-ben is egy sima modul volt (gondolom ez itt is megmaradt) és az zabálja a procit. Csomo küldimből ki kellett venni, mert az én gépemen még csak-csak, de akik felhúzták a grafikát és nem volt benne ráhagyás, azoknál beszaggatott a civil élet miatt.
3023 levél
Válasz 13.09.17. 13:10 #63
joccc
Hm. Nekem a bétában volt rá alkalmam kipróbálni,s ott két helyen is kipróbáltam,s mind a két helyet csurig pakolta katonával, járművekkel,tehát ott működött. Valszeg falunál nem annyira jön be ez. S akkor ezt az UPSMON-t ugye nem lehet egyelőre megoldani a 3-ban ?

Egyébként most egy erőműnél csinálok missziót,s itt sem rakta normálisan teli katonákkal az erőmű területét,csak lerakott 2 autót,meg pár katonát.

Viszont nem tudom,h hogyan lehet civil életet varázsolni egy faluba. Azt tudom,h a bétában meg tudtam csinálni valahogy,méghozzá egyszerűen,mint egy site például,de nem találom a teljesben.
-
10961 levél
Válasz 13.09.17. 09:25 #62
Lacko
Nálad működik a Site module? Én egy falura ráraktam, hogy 200m-es körzetben iráni site a falu és erre annyi, hogy a falu közepére meg néhány házba lepakolt iráni katonákat, akik állnak ott mint a hülyék. Az UPSMON-ban az AI a megadott területen járőrözik, sétálgat, amíg béke van. Ha meg kitör a haddelhad, akkor a rajok nem csak önállóan bohóckodnak, hanem összefognak, bekerítenek, dobálják a füstgránátot meg az igazait. Ha páncélossal támadsz rájuk, lerakják az aknákat... szóval értelmesen reagálnak.
Ennél persze sokkal többet tud az UPSMON (például lehet végtelen támadást vagy végtelen védekezést is csinálni vele - ilyenkor ő intézi, hogy az ellenség újraéledjen és jöjjön - de én szeretem ezt a részt magam intézni).
10961 levél
Válasz 13.09.17. 09:21 #61
Lacko
lehet, hogy most működik, de az alphával próbáltam a FRAPS-ot és nem írta ki az FPS-t a sarokba. Akkor azt hittem, hogy a steam blokkolja le, de lehet, hogy nem. Kipróbálom ma, mert az van, viszont Afterbourner meg nincs.
3023 levél
Válasz 13.09.17. 08:38 #60
joccc
Ez az UPSMON,akkor ugyan olyan lenne elvileg,mint a 3-ban a Site modulok ? Mert én még a bétában próbálgattam azokat,s nem voltak annyira rosszak. Még a 3-ban nem csináltam olyan küldetést,aminél érdemes lett volna ezt használni.

Viszont nagyon idegesítő,h a Convoy még mindig szar. Annyit sikerült elérniük,h a nem vegyes futófelületű járművek tudnak convoyban menni safe, form column parancsokkal,de ha már beraksz egy tankot a convoyba,akkor indul a cirkusz.

Most azt csinálom új ötleteket vadászva,hogy nézem a yt-on a videókat a készített küldetésekről,mert egész jó ötleteket adnak.
-
3023 levél
Válasz 13.09.17. 08:30 #59
joccc
Fraps-et manapság már nem igen használnak,mert sokféle software problémát okozhat egyes rendszerekben.

Manapság a "divat",s ami tényleg jó,s hasznos az az MSI Afterburner-nek az Monitoring része. Ott lelehet kérni számtalan infot, többek között azokat,amiket írtam is lentebb. Egyedül a proci kihasználtságot nem tudom,azt egyszerű Task Manager-rel mérem,hiszen teljesen alkalmas erre az a része. Az MSI Afterburner ugye alapvetően videókártya tuningoló program,s ebből következően minden fontos infót lehet vele monitoroztatni, még a hűtő sebességét is. Csak nyilván nekem ez irreleváns jelen szempontból, azért nem írtam!

Tehát manapság ezt a programot használják,s olvastam a Frapsről nagyon,de nagyon érdekes dolgokat. Asszem Gregmerchnek is voltak talán gonjai vele,vagy Darck Archonnak,nem mondom már meg neked 100%-ra,h kinek volt,de tudna a Frapsről mesélni...
-
6483 levél
Válasz 13.09.17. 08:04 #58
GustyX
FRAPS?
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10961 levél
Válasz 13.09.17. 07:44 #57
Lacko
Még egy dolog a fizikáról: arma2-ben elég hülyén néz ki, hogyha felrobbantasz egy nagyteljesítményű elektromos vezetéket, akkor az oszlop leomlik, de a drótok fent maradnak. Na arma3-ban ez sokkal bénább. Felrobbantottam 3 tornyot és úgy is fentmaradtak a levegőben, pedig arma2-ben ilyenkor már leesnek.
Jó tudom, nem ezen múlik, meg át meg lehet scriptelni, hogy ha a torony hullik, hulljon a vezeték is. Csak picit reménykedtem...

A pozitív viszont az, hogy megcsináltam pár showcase-t és azok rohadt jók voltak. A kedvencem, amikor utászok vagyunk és először együtt megyünk a rajjal, aztán feleződünk és a félrajnak én leszek a parancsnoka és meg kell tisztítani egy AT állást, aztán egy útzárat és végül aknátlanítani egy utat. Na az tiszta Arrowhead hangulatú volt és nagyon bejött.
10961 levél
Válasz 13.09.17. 07:15 #56
Lacko
jocc:

1. Te mivel méred az FPS-t? Van a steamnek vagy az arma3-nak saját FPS mérője vagy külső progit használsz? Mert amikor a grafikus beállítások vannak, akkor a sarkában méri az FPS-t, de az egy viszonylag üres térképet mutat jó messziről, szóval érdekelne a saját FPS-em is. Illetve milyen progikkal mérted ki a proci és videokártya kihasználtságot?

2. Köszi a hozzászólást a képekhez! Hát igen, nagyon büszke vagyok a kissrácra!

3. Kérdeztél scripteket: szerintem a legfontosabb script a UPSMON. Enélkül arma2-es küldit már le sem ülök készíteni, annyira fontos. Sokkal hangulatosabb, élethűbb és nehezebb lesz az ellenség mozgása. (vagy a saját támogatóké, attól függ kikre húzod rá a szkriptet. Viszont arma3-ra elég bénán portolták. Nekem tegnap rohadtul nem működött, pedig még kézzel is javítgattam rajta. Enélkül viszont nagyon béna lesz küldiket készíteni. Egy ideig reménykedtem benne, hogy most már annyi beépített module van a szerkesztőben (ezek gyakorlatilag szkriptek, csak könnyebb kezelni őket), hogy ezekkel minden megoldható. Van is olyan module, hogy egy várost vagy egy bázist töltsön meg ellenséggel, de állati ostobán állnak, mint a hülye és semmi életszerű nincs bennünk.
3023 levél
Válasz 13.09.16. 22:59 #55
joccc
Sajnos a játéknak a gép iránti kihasználtsága még elég gyatra,s ráadásul be is szaggat néha. Konkrétumok. Nálam autodetectel high-very highon fut 25-45 FPS között,de néha teljesen érthetetlen módon beszaggat,s leugrik 19 köré 1-2 pillanatra. 60-65 százalékban használja a videókártyát,s maximum 55-60-ra a procit. 1-1,5 GB videómemóriát használ. Tehát enyhén sem lehet azt mondani,h megterhelné a gépet,noha közel sem fut maxon,vagy ahogyan futni tudna. De egyébként le a kalappal,mert ARMA 2-höz képest még így is egy áldás,felüdülés ez. Csak ilyenkor mindig elégedetlen vagyok,h ha még egy kis időt ráfordítanának,amit azért remélem patchek formájában ráfognak,akkor teljesen jól futna sztem mindenkinek. Mármint nem az,nekem bőven jó ez is,de ha még jobban kihasználná az erőforrásokat az lenne az igazi számomra.
-
12857 levél
Válasz 13.09.16. 17:26 #54
konrad
Királyság! Jól néz(tek) ki, látom a usmc sapit is zöldre cserélted: mondjuk Tomikára ráadhattad volna a régi sivatagi színűt, így apa-fia sztereóban demonstrálhatta volna az arma3-at!
3023 levél
Válasz 13.09.16. 16:05 #53
joccc
Az első képnél szarban vagyok, mert nem tudom, h melyik a faszább a gyermek vagy a polo, de szerencsére a 2. képnél már nem tettél ki ilyen nehéz választások elé!
-
10961 levél
Válasz 13.09.16. 15:59 #52
Lacko
Parancs, értettem!

kép1
kép2

Az, hogy ArmaIII a hátára van írva. De remélem elhiszitek, mert a survive, adapt, win a hivatalos kampány három része.
12857 levél
Válasz 13.09.16. 14:40 #51
konrad
Fényképet, fényképet!!!!!!
3023 levél
Válasz 13.09.16. 10:27 #50
joccc
Haha. Nagyon helyes!
-
10961 levél
Válasz 13.09.16. 09:04 #49
Lacko
Ma arma3-as pólóban jöttem dolgozni...
899 levél
Válasz 13.09.15. 19:19 #48
sulyid
Amúgy a nagy pálya nekem is gerincre vágja a gépet... szóval én egy kis pályán játszódó küldetésben lennék benne ha lenne multi...
10961 levél
Válasz 13.09.15. 18:13 #47
Lacko
Na a biztatásotokra feljebb húztam a grafikát (azért nem ultrára, de very highra) és tényleg szépen megy 40-50fps-sel. Amit viszont azonnal érdemes kikapcsolni az a fejrázás. Szerintem ha az be van kapcsolva jobban szaggat a játék. Lehet ez csak voodoo, de én úgy láttam. Persze az is lehet, hogy a fejrázás hatott úgy, mintha szaggatna.

Lézeres tüzérség: továbbra is próbálkozom vele, mert nem igaz, hogy csak a Predátor képes az UAV lézerét eltalálni. És továbbra is az van, hogy néha eltalálja a célt, néha baromira mellé megy és néha egyáltalán nem jön a lövedék. Pedig már azt is sikerült megcsinálnom, hogy a tüzérségnek ne is legyen más lövedéke csak lézeres, mert alapból van ez a sadram vagy mifene lövedék, ami a célterület fölött felrobban, kiugrik belőle egy csomó fémkereső rakéta és minden páncélost eltalál maga alatt. Na ezzel túl könnyű dolga lenne a játékosnak, mert azt akarom, hogy ő találja meg az elrejtett iráni tüzérséget és ő hívjon lézeres csapást rájuk.
1989 levél
Válasz 13.09.15. 16:36 #46
georgee
System Requirements (recommended):
---------------------------------
• OS: Windows Vista SP2 / Windows 7 SP1 -Pipa
• CPU: Intel Core i5-2300 / AMD Phenom II X4 940 -Pipa, PII X4 980
• GPU: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM -Pipa, HD 6950 2GB VRAM
• DirectX®: 11
• RAM: 4 GB -Pipa
• HDD: 25 GB free space, SSD / Hybrid HDD / SSHD storage -Pipa, mert SSD-en van

Megis kidob memo hiany miatt... hmm.
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
1989 levél
Válasz 13.09.15. 16:31 #45
georgee
Viszont megeszi a rendszermemom a jatek A nagy szigetet nem birja. Nincs mese kell neki a 6-8GB RAM. Amit nem ertek mivel az ajanlott confignal is 4-et ir... vagy hasznalna a swapfile-t es keves neki az 2GB limit?
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
3023 levél
Válasz 13.09.15. 15:24 #44
joccc
Házi pályáról jut eszembe,h tudom,h itt többen is nagyon értenek a map készítéshez. Esetleg leírhatnátok pár érdekes scriptet,ami nagyon jó hangulati többletet ad,mert éppen ilyeneket keresek. Gondolok itt pl ilyenekre,amiket én raktam be a sajátomba: trigger->meglát az ellenfél->riasztó megszólal->flaret lőnek fel. Mondjuk ez tudom nem vmi komoly dolog ez a flare,de nekem tetszik. Csak azért,mert tudom,h ez az editor úgy a legjobb,ha kiismerjük a lehetőségeit.

Leírom,h én milyen küldetést csináltam,s ha van esetleg vkinek tippje azzal kapcsolatban,h hogyan lehetne jobbá tenni,szívesen várom.

Küldetés:
Este van. Ellenségtől levettem az éjjellátókat. Egy raktárépület körül gyülekeznek. Van egy autó,ami világít,benne nincs ember,valamint 1-2 reflektor a raktár körül,tehát korom sötét van. 2 sniper adja a távoli támogatást,valamint van 2 közelharci egység,akik közül az egyik a droneokat kezeli. 4 tisztet kell megölni,majd elhagyni a területet,mert amint megszólal a riasztó,akkor 2 teherautónyi ember indul meg közelebbről,valamint távolabbról egy nehéz páncélos tank. Van airtaxi lehetőségem evakuálásra. S van egy dart,s egy drone lehetőség lézeres beméréses légicsapásra. Egyéni felszerelése van a 2 közelharci egységnek pár robbanószerrel sok gránáttal,füsttel, hangtompítós fegyverekkel.

Nagyjából ennyi azt hiszem. Tehát sikerült azért az alapokat kitapasztalnom,de tudom,h még sok jó dolog van ebbe az editorba,amit nem tudok,s ezért szeretném,ha a hozzáértők segítenének hangulatosabbá tenni a küldetést,vagy esetleg új küldetés ötletével kisegíteni.
-
899 levél
Válasz 13.09.15. 14:18 #43
sulyid
Valamikor egy pcdome (bocsi playdome XD) multi esetleg házi készítésű pályával?
12857 levél
Válasz 13.09.15. 12:50 #42
konrad
Csodás az utolsó in-game kép!
1989 levél
Válasz 13.09.15. 09:17 #41
georgee
Teljesen jol optimizalt a jatek! Marha hamar betoltodik minden ami meglepo. Itt van par kep, milyen beallitasok mellett mennyi FPS-em van es hogyan nez ki a jatek! 30 fps ala nem lattam esni. Configom meg: AMD PII X4 980, 4GB RAM, AMD 6950 2GB, (SSD-en van az ARMA)

General
AA & PP
Display
In-game 1
In-game 2
Hiába, ha az egyetlen hang lakásodban a merevlemez olvasófejének percegése, hiába, mert nincs csajod...
12857 levél
Válasz 13.09.14. 23:29 #40
konrad
Bizakodom! Még nem telepítettem, majd holnap!
3023 levél
Válasz 13.09.14. 19:50 #39
joccc
Bizakodhatsz,mert jobban van optimalizálva,mint az Beta,nem hogy az Alpha!
-
899 levél
Válasz 13.09.14. 19:34 #38
sulyid
Nekem is voltak gyorsasági problémáim, ezért mindent minimumra + 1 km-es látótáv és most egy 10-15 fős multit AI ellen még bír a gép... Ha újratenném a kicsikét, kb 20-30 FPS-t tudnék még kihúzni belőle.
12857 levél
Válasz 13.09.14. 19:29 #37
konrad
Köszi sulyid: nálam már az alfa is elég szarul ment, de csak akkor, amikor sok faszkalap volt a hadszíntéren, de amúgy tűrhető volt!

#stenga! A konfigod némi biztatásra ad okot: megpróbálom!
290 levél
Válasz 13.09.14. 19:04 #36
stenga
És még így is faszán néz ki
290 levél
Válasz 13.09.14. 19:04 #35
stenga
Nálam is E6600 3ghz dual core, 8gb ram, hd6570 1gb.
1,5km látótáv, minden highon, aa af blur meg minden extra levéve, 20-40 fps, attol függ milyen sűrű akció van éppen.
899 levél
Válasz 13.09.14. 18:46 #34
sulyid
Az enyém is egy világ szarja de megvan a 20-30 FPS
Kemény 2,4 Ghz-s dupla magos, 2 GB RAM, ati hd4650 (asszem)...
12857 levél
Válasz 13.09.14. 18:42 #33
konrad
No most telepítem én is, kíváncsian várom... Sok reményt nem fűzök hozzá, mert a procim őskori származék, de azért feltelepítem, hátha...
10961 levél
Válasz 13.09.14. 16:48 #32
Lacko
Na most azért röhögtem. Mert ugye beharangozták, hogy vége a BIS-fizikának, a repülő tankoknak, mert mostantól PhysX. Hát lószart. Gunner vagyok egy tankban és a driver hülyén neki megy a parancsnok harckocsinak, amitől nagyot kellett volna koccannunk. Ehelyett jó kis OFP-módra felrepültünk 200m magasba. Juhééé!
3023 levél
Válasz 13.09.14. 14:38 #31
joccc
Kipróbáltam a CAS-os drone-t. Érdekes,mert ha CAS nélkül csinálom,akkor volt már olyan,h pl 4 vagy 5 rakétát is leadott egy run alatt,ami nagyon nagy csapáserőt képvisel,míg ez asszem eddig mindig csak 1-et adott le. De talán itt megvan az,ami amott nem volt,h csak arra mér csapást,amire én akarom.
-
3023 levél
Válasz 13.09.14. 14:16 #30
joccc
Ööö én CAS nélkülit raktan,csak simán. Leírnád pontosan,h h csináltad ? Mert a simánál kell loiter waypointot berakni,h alapból ne gyilkoljon szét mindenkit,csak távol körözzön,meg állítgatni kell a behaviour-t,h kinyírja őket,de működik korrektül.Viszont az a gond,h olyat nem lehet,h csak arra tüzeljen,amit én kérek. Úgy értve,h jön egy tank is,s automatikusan engageli,noha csak open fire parancsot adtam neki. CAS-ba te hívod ugye ? Vagy nem olyan jellegű,mint az airtaxi ? Kérlek írd már le részletesen,h hogyan csináltad,bár kipróbálom most én is a CAS-t.

Dartot kiveszik jaja. Én lekaptam róluk az NVG-t,de így is távolra kell mennem (100-150 m),meg magasra,h ha kigyullad a teherautó,akkor ne vegyék észre.
-
10961 levél
Válasz 13.09.14. 13:41 #29
Lacko
Én is kipróbáltam...
Szóval én először csak Dartot használtam. Leraktam egy support virtual artillery-t és azzal hívtam laseres lövedéket, miután belézereztem a célt a Darttal. Ez néha működött, néha nem. Valószínűleg az egyik őr észrevette a dartot és lőtt rá, mert olyan is votl, hogy megszakadt a kapcsolat vele, meg olyan is, hogy elment és nem lézerezte a célt.
Aztán kipróbáltam, hogy beraktam egy predátort (CAS) ami körözött a cél felett és akármit belézereztem a Darttal azt kilőtte. Szóval nekem nem kellett seek and destroy, simán kézzel becéloztam és a predátor meg kiszedte. Rohadt jól nézett ki. Még a tüzérséggel próbálkozom.
3023 levél
Válasz 13.09.14. 10:34 #28
joccc
Jaja tegnap kitapasztaltam,s megpróbáltam a küldetést,de amint írtad is,teljesen másról szól az a küldetés.


VISZONT sikerült megcsinálnom. Bezavart,mert egy friss videóban azt mondja a srác,h akármilyen parancsot adsz a drone-nak,ha meglátja a lézert kilövi,de ez nem igaz. Nálam a search and destroy hozza el a megváltást. Benyomom alapból editorba,h körözzön 2-3 km-re,s ha kell,akkor UAV terminálba átrakom search and destroyra a környékbe,s kilövi. Megy Dart-al a lézerezés is,tehát teljes a hangulat végre. De egyet nem értek,h Dart-ba néha automatikiusan elviszi a célpont megsemmisítése után a kamerát a célpontról,s ez marha idegesít. Na mind1 mondjuk a lényeg,h működik igazából.
-
10961 levél
Válasz 13.09.14. 09:22 #27
Lacko
Több dolog van. vannak olyan járművek (pl arma2-ben az egyik fajta harrier), ami ha meglát a levegőből egy lézerrel bemért cuccot arra rálő. Tüzérségnél is van ilyen. Ehhez le kell tenned a megfelelő tüzérségi modult és olyan lőszert kell benne megadnod, ami lézer irányzékú és akkor hívni kell a tüzérségi csapást, ugyan úgy, mint normál esetben, csak itt közben lézerezni is kell.
De én ezt így sosem használtam, hanem saját scriptet írtam rá, illetve egy spanyol srác Tomahawk scriptjét használtam lézeres megsemmisítésre. De ezt csak arma2-ben. Itt még nem csináltam ilyen küldit.

Amúgy én azt hittem, hogy az a hivatalos BIS küldi, amiről másik topiokban írtam (Drones) az ilyen lesz, hogy lézerrel megjelölöm a célt és aztán hívom a rakétákat, tüzérséget, valamit... de nem így van.
3023 levél
Válasz 13.09.14. 00:20 #26
joccc
Most azt próbálgatom,h a Dart-al bemérem a Laser designator-ral,s akkor hátha kikapja a Greyhawk,de nemigen akarja. Lehet,h nem lehet drónon keresztül ezt megoldani sajnos.
-
3023 levél
Válasz 13.09.13. 22:47 #25
joccc
Lacko említetted,h Te nagy UAV fan vagy. Én is kedvelem őszintén szólva. Letudnád írni,h mikkel lehet összekapcsolni az UAV-ok által bemért lézert ? Természetesen editorban kérdezem,h mikkel,és hogyan kell pontosan összekapcsolni. Sejtem lövegekkel,vagy azzal a Katyusha-szerű járművel,de nagyon érdekelne,h pontosan h kell,mert nagyon jó hangulatelemet nyújtana,ha tudnám megfelelően kezelni.
-
3023 levél
Válasz 13.09.13. 22:29 #24
joccc
Jah,de megy,csak oda kell a végére írni már,h _Opfor az NVgoogles után.
-
3023 levél
Válasz 13.09.13. 22:06 #23
joccc
Azt írták,h a teljesben majd lehet az editorban is inventoryt szerkeszteni mindenféle parancs nélkül. Ti megtaláltátok ezt ? Vagy ez is csak egy betartatlan ígéret ? Valamiért már nem fogadja el az unassignitem parancsot.
-

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.