Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» GTA V vs. Max Payne 3 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: GTA V vs. Max Payne 3
Érdekes videó látott napvilágot, amelyben a Rockstar hamarosan megjelenő nagyágyúját a legutóbb megjelent nagyágyúval hasonlították össze, kiváltképp a harcokat. Emellett vadonatúj képek is érkeztek.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto V
A legutóbbi Grand Theft Auto V cikkek, hírek
528 levél
Válasz 13.08.13. 03:14 #19
Yourmom
Vodevil: szimplan szar Ugyanilyen iranyitasi problemaim vannak xboxon. az elottem szoloval pedig nagyon erosen egyet ertek, ez a GTA jatek nagyon jo lesz igy. MP3 at 6x kivittem 2x er nehezen annyira elveztem a lovoldozes rendszeret, a jo tortenet az meg mar ra adas volt
546 levél
Válasz 13.08.02. 15:43 #18
Bomc.
Inkább azt oldják meg, ha átülök egy másik kocsiba, akkor eltűnik a körözés...ne kelljen mindig kocsimosóba vagy metróalagútba menni...
31931 levél
Válasz 13.08.01. 20:04 #17
szbszig
Ez a másik véglet, igen. Meg kéne találni az egyensúlyt a kettő között. Mert a mostani GTA IV-ben az van, hogy száguldhatok 200-zal az egyirányú utcában forgalommal szemben, vagy éppen frontálisan ütközhetek bármelyik civil kocsival, a rendőr a füle botját se mozgatja, ellenben ha csigatempóban elvánszorogva mellette csak súrolom a rendőrautót, akkor azonnal sziréna be, és elkezd üldözni. Én benne lennék, hogy a gyorshajtásra és a karambolokra is lecsapjanak a rendőrök, de csak a durvábbaknál kezdődjön városon belül autósüldözés, mert így reális. Vagy még jobb lenne, ha egyszerűen be lehetne állítani a menüben, hogy a rendőrök mennyire legyenek érzékenyek a szabálysértésekre. Mint ahogy be lehet állítani például a forgalomsűrűséget, ami egyébként szintén befolyásolni tudja a játék nehézségét, úgy a rendőrökre is lenne egy csúszka valahol. Nem is lenne bonyolult leprogramozni, és így mindenki elégedett lenne szerintem.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10960 levél
Válasz 13.08.01. 19:08 #16
Lacko
A mafia 1 túl kegyetlen volt rendőr szempontból: 1km/h-val átlépted a megengedettet és máris a nyomodban voltak. Mindezt egy olyan korban, amikor nem is volt mér radar... Plusz genyóság volt, hogy menekülök egy kocsival, amit üldöz 3 kocsi, mindháromból négy gépfegyveres hajol ki derékig és folyamatosan lőnek... erre mi a rendőr legnagyobb gondja? Hogy túl gyorsan hajtok.
1489 levél
Válasz 13.08.01. 18:22 #15
GeryG
Jogos, a rendőrös dolgot én se értettem sose.
Sokat dobna a hangulaton, ha kénytelenek lennénk betartani a KRESZ szabályokat, ha alkalomadtán megbírságolnának gyorshajtásért vagy ilyesmi.
10985 levél
Válasz 13.08.01. 18:15 #14
VodevilX
De amúgy akkor különbség van a konzolos és a PC-s GTA IV közt irányításban, vagy csak szimplán szar...
Mert azon felül mit csodálkoztok Ez a dolog rendje, hogy fejlődik, nyilván pozitív irányba.
Én is most játszom a 4.et és hát értem miről beszéltek, de annyira nem zavaró azért. La Noirban inkább az volt mikor tényleg valami nyomhoz akartál odamenni

Egyébként egyetlen egy dolog kellene már, de az nagyon és elég régóta... Mafia jellegű AI a biztosuraknak De komolyan, vagy ha nem is kötelezően, de egy classic és egy ilyen realistic cop mode. Tulajdonképp felfoghatatlan, hogy ez miért ilyen primitív még mindig, mert mondom, még csak erőltetni sem lenne kötelező...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
2222 levél
Válasz 13.08.01. 11:42 #13
gary007
Hát a Rockstaros játékok irányítása tényleg megér egy misét. A GTA IV esetén nekem is az volt a bajom, hogy nagyon nehézkés a karakter mozgása. Amikor állt, akkor volt egy kis hatásszünet mire elindult, meg a fordulás se volt az igazi. A lövöldözés szerintem nem volt gáz, a fedezékrendszer egész jó volt, a vezetést meg szerintem kifejezetten jól megcsinálták. Az autókon végre érződött, hogy van súlyuk, fékezni is kellett, és nem voltak olyan hihetetlenül túlkormányzottak mint az előző részekben.
Az L.A. Noire is hasonló tüneteket mutatott, lődözni meg vezetni még jó volt, de amikor oda kellett navigálni Cole-t egy nyomhoz és megvizsgálni...

Mindenesetre örülök, hogy Max Payne-es lesz a GTA V, a 3. tényleg nagyon jól kezelhető volt.
10960 levél
Válasz 13.08.01. 11:07 #12
Lacko
Sokkal nehézkesebb PC-n, mint az MP3.
6483 levél
Válasz 13.08.01. 10:21 #11
GustyX
Mondjuk ki: konzolos.

Hasonlókat éreztem a Sleeping Dogsnál. Jó, de olyan lásd #9. Gamepaddel viszont jobb.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5011 levél
Válasz 13.08.01. 10:17 #10
Gump
Most látok először ilyet. Szidták már sok mindenért a GTA IV-et, de hogy ne lehetne irányítani...
1356 levél
Válasz 13.08.01. 01:37 #9
jawsika
PC-n Niko irányítása olyan, mintha te néznéd a képernyőt, és egy haverodnak mondanád, hogy mit nyomjon, aki nem lát semmit. Csúszik, késik, hatalmas, lomha íveket ír le minden fordulásnál, ugyanakkora nyomásra teljesen más mértékben reagál. Kegyetlenül rossz. Ha pedig autóba ülsz, akkor kezdődik csak az igazi móka. Onnantól kezdve minden autóból kivágták a féket, és a kormányt nem fordítják, hanem egy satuba fogott tökű gibbon rángatja. Borzasztóan tönkretesz minden élményt PCn az irányítás.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
851 levél
Válasz 13.07.31. 15:21 #8
fZolee
Ha a sajat jatekukbol atemelik a tokeletesen mukodo reszeket annak csak orulni lehet.
Autok iranyitasa legyen rendben meg es rohogve ev(tized) jateka lesz az eddigiek alapjan.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
5202 levél
Válasz 13.07.31. 15:08 #7
Skorpio90
Mivel a Max Payne 3 minden tekintetben zseniális volt, ezért aztán csak jól járunk azzal, ha a GTA V-ben is azt a játékmechanikát fogják használni. Az eddigi GTA-k leggyengébb oldala mindig is a lövöldözés volt, amit megváltoztathatott volna a 4. rész, de aztán ott is elkúrták.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
10960 levél
Válasz 13.07.31. 14:34 #6
Lacko
Én is jawsikaval értek egyet: az MP3-hoz képest nagyon nehézkes az irányítása a GTA4-nek: nehézkes, lassú, mindenbe beakad. Mondjuk nincs is annyi ellenség - hál Istennek a GTA4-ben, de ha az MP3-ban ilyen nehézkes lenne mozogni, akkor kb az első pályát tudtam volna megcsinálni, de a favellában biztosan elvéreztem volna.
31931 levél
Válasz 13.07.31. 13:23 #5
szbszig
Konkrétan mire gondolsz? Én most játszom a GTA 4-gyel, de nincs különösebb problémám az irányítással, és viszonylag hamar meg is szoktam.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1356 levél
Válasz 13.07.31. 13:12 #4
jawsika
Én PC-sként csak abban bízok, hogy a gtaV irányítása olyan lesz, mint a MP3-é, nem mint a gtaIV-é. Kegyetlenül rossz volt PC-n.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
33 levél
Válasz 13.07.31. 10:50 #3
mee
Nagyon rácuppantak erre a témára, és még mindig nem értem miért. Az egészre ennyi az egyszerű és érthető válasz: Rockstar Advanced Game Engine. A GTA 4 óta használatban van a Rockstar-nál (pontosabban 2006-tól), nagyon jól skálázható, miért cserélnék le? A MP3 harcrendszere pedig nagyon jól sikerült.
Osborne Cox ???
6483 levél
Válasz 13.07.30. 22:10 #2
GustyX
Remélem CoD-ból is csinálnak ilyen videót

Várom, annak ellenére, hogy GTA.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
528 levél
Válasz 13.07.30. 21:57 #1
Yourmom
Vegre lesz egy GTA jatek elvezetes lovoldevel!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.