Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Mozgásban az EverQuest Next [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Mozgásban az EverQuest Next
Végre eljöhet az online szerepjátékok következő generációja?

EverQuest Next

EverQuest Next
A legutóbbi EverQuest Next cikkek, hírek
16062 levél
Válasz 13.08.06. 19:25 #19
david139
Hát akkor ennyit erről a játékról.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
290 levél
Válasz 13.08.06. 17:41 #18
stenga
Akkkor itt is dogdge dodge 1-2-3-4, heal, dodge, dodge. Komolyan ettöl a GW2es "forradalmi" harcrendszertöl még az ösrégi wowos targetelös klikkelös is jobb...
86 levél
Válasz 13.08.06. 17:27 #17
Egoraptor
Ha lehet az interneten keringő információknak hinni akkor
valóban limitált hotbar-ról beszélünk konkrétan 8 képesség,
ebből 4-et a forgatott fegyver határoz meg és 4 szabadon
választható lesz.

Secret World, GW2 stílus.
86 levél
Válasz 13.08.06. 16:15 #16
Egoraptor
Szerintem EQ Next-nek annyi köze van EQ1/EQ2-höz mint
GW1-nek GW2-höz, loreon és világon kívül semmi. Legalábbis
nekem ez jött le a Twitch-es élőadásból. Sőt, Dave azzal kezdte
hogy lore-ba is belenyúltak. Akció alapú harc miatt számíthatsz egy
limitált hotbar-ra lásd GW és akkor egyből ott tartunk hogy könnyebb
kihúzni a kalapból a konzol verziót is.

Nem mellesleg Dave Georgeson elég részletesen elmondta
hogy a fegyvereknek nagy jelentőségük lesz a használható
képességek szempontjából (lásd GW2) váltod fegyvert változik
képesség is szindróma.

Csak arra akarok kilyukadni hogy a 8 soros hotbart valószínű
nem látod viszont.

http://www.twitch.tv/everquestnext/profile
itt megnézhető Highlights-ba az egész Debut.
5 levél
Válasz 13.08.06. 13:49 #15
eq2
Ami a ps portot illeti anno eq2-nél is ígérték a ps3 portot hisz volt eq1-ből ps2 verzió majd a 6. expansion után közölték ennyi volt és szabadon választhattál a Mac vagy a PC verzióra való konvertálásból. Csak annyit hogy a shadowknight-om illetve a wizard-om 8 soros hotbar-t használ... Azt úgy hogy használod nem billentyűzettel/egérrel?
5 levél
Válasz 13.08.06. 13:41 #14
eq2
8 év EQ2 (plusz 2 év EQ1) után vicces volt a hozzászólásosokat olvasni. Látszik nem próbálta érdemben senki. Az emotion rendszer már most is játszható az eq2-ben de ezt el is mondták a bejelentéskor is de ki is próbálható egy webkamera mellett ingyen is... Persze ehhez egy HD pro kamera kell... árat meg nézzen hozzá bárki. Az alatt nem tudod teljesen kihajtani. Az eq tradicionálisan hardverzabáló (várhatónan sli és fullos i7 kell neki 8-16 giga ram társaságában és ssd is akár...) így lesz ez a next-tel is így idehaza nem lesz sem emiatt, sem a havidíj miatt elterjedt játék. (igen van f2p de az olyan is) Emiatt eleve kár a gőzért. Legyünk racionálisak nem lesz a kezdetek kezdetén f2p hisz a fejlesztések árát vissza kell hozni. (Egy double xp weekenden simán 1 max 2 nap alatt feltolod max lvl-be a karektert f2p is. De az endgame-t nem kaphatod meg az alatt meg üres a játék na akkor mire is jó a f2p? ;o) Kipróbálni...))

PvE: eq-ban? megalol, sosem volt sosem lesz!
PvP: eq-ban? megalol, sosem volt sosem lesz! (a nagafen szerver egy külön világ...)

Nem ismerek olyan játékost aki nem PvP tiltással játszana. Maga az EQ sosem volt balanszolt mindig az aktuális hype-olt class fog győzni. Minden GU átvariálja a classokat és akik előtt erősek voltak utána lehet tök gyöngék.

Az BattleGrounds amit kínkeservesen kihoztak a sok hülye ingyenes mmo like és ctf játékfannak semmi köze a játékhoz, külön a játékban NEM HASZNÁLHATÓ skilleket használ és külön páncélszettet kíván.

Ami az xp grindereket illeti lehet lelövik ezzel az "újítással" csakhogy a játékosok derékhadát alkotó casual gamereket ezzel elverik a játéktól. Sok játékos (60-70% legalábbis a uk szerveren) az endgame-ig fejleszti a karaktert és ha elérte újat kezd.... Sosem méretteti meg magát a végjátékban és bevallom a karakterfejlődés és a karakter kiismerése nélkül olyan lesz mint a PL után a többség. Halott! Ezért halt el a PUG rendszer is. Egy egyszerű endgamer/raider checkbox-szal el lehetett volna intézni és akkor max lvl/aa/prestige csak éppen nem tud low lvl/non-raid zónákba menni.

A játék még nincs kész még a zárt beta sem indult el és utána fog a nyílt beta jönni szóval itt nagyon sok minden fog változni. A hc gamerek a pénz miatt a gearless játékot nem fogják tolerálni (ahogy a public channeleken ezt szóvá is tették). Eddig is ebből "éltek", eztán is ezt szeretnék. Az amerikai szervereken még inkább hisz usa dollárért vehetsz cuccot és a profik sokat profitálnak szóval ki fogják nyönyörögni hogy jó legyen nekik. A soe is keresett rajtuk nem keveset nem hiszem hogy a fejőstehenet kidobnák az ablakon... Btw a keménymag annyira rosszul reagálta le hogy a kerra oroszlánon eleve kiakadtak mint a sezlonrugó...

Jó volna ha mind az xp mind a pénz grindereket elűznék a játékból de ez így reménytelen....

Ami a grafikát illeti mint tudott a planetside2 motorját kapja meg es hangsúlyosan PhysX-et használ szóval nvidia vagy ati+nvidia javallott amin szintén sokan fel fognak zúdulni.

A kiscsaj mimikája látható. Egyrészt ha soemote (ez a neve meglepő módon) bekapcsolva játszol nem a sima karakterwindow-t látod hanem maga a soemote arcokat ill ha bárkivel szembeállsz azét. De a saját karaktert is kifordíthatod ha úgy szeretsz játszani... Egy sima parasztvakítás mert egy pug alatt amikor dühöngsz (vered a fejed az asztalba stb stb stb) akkor mindenki látja és nem túl jó omen minden infót megosztani és ha pl bnőd térdelve szeret game közben azt sem akarod ugye megmutatni... ;o)

Ami a világ elpusztítását illeti azért Norrath világa minidg is korrekt soe kontroll alatt állt. Emlékezzünk csak a letiltható PvP-re illetve a killing steal büntetésekre illetve a bugok kihasználását is igen komolyan tiltják. Én anno pont ezért illetve a supportért kezdtem még eq1-gyel játszani. A beta alatt be fogják engedni a játékosokat és ha kiürítik a játékot fognak csavarni a játékon illetve mindennek lesz következménye... Nem lehet mindent büntetlenül megteni. Sosem kellett félni hogy kirabolnak vagy a hullát kirabolják vagy éppen vki lehetetlenné teszi a feléledést mint másik játékokban. Ilyen dolgokért nagyon komolyan közbelépnek a gm-ek. Anno eq1-ben Rathe mountains-ben egy raider necro ölte az óriásokat és mindent lenyúlt előlünk. Írtunk petíciót és 10 perc múlva a srác kapott 2 hét ban-t. A 2 héttel ezelőtti GU során kreált revamped dungeon-okat pl sokan campelik de elkezdődtek a videós feljelentések és gyorsan meg fog oldódni a helyzet... a soe ebben minidg határozottan kiált a normális játékosok mellett. Egyszerően neki a fix előfizetők támogatása az érdek....

Ami a játékosokat és a véleményüket illeti pont a hc gamerek vinnyognak és sírnak mindenért. Sajna sok könnyítést és butítást "köszönhetünk" nekik. Akik normálisan játszanák ők vannak kevesebben vagy legalábbis kevésbé aktívak a fórumokon.

Ami a WoW-ot illeti az ölte meg a klasszikus mmorpg-t, nem gondolom hogy akár az eq vagy az eq2 a WoW utánérzés lett volna. Sajna elkezdtek utána futni hisz a játékosállomány fenntartása igenis fontos nekik is. Ez sokat rontott a játékon és sok a WoW-on szocializálódott pillanatembert hívott Norrath világába is. (Ezzel együtt a játékot csöndben átalakították) Az hogy pénzelő tehenet csináltak egy réteg szórakozásból és olyan tömegeket csaltak a játékokba akik mást igényeltek valójában örökre megpecsételték a klasszikus mmorpg-k sorsát... Jelenleg a tömegek pár hetes játékot keresnek az mmorpg-k ehhez túl lassúak. A mostani játékosok zöme egy fél egy év alatt felépíthető karaktert lusta kivárni. Így csodát nem is várhatunk, ugyanis a játékokat a bevételt hozó tömegeknek írják...
86 levél
Válasz 13.08.06. 09:57 #13
Egoraptor
Hát nem tudom, GW2 előtt is azt gondoltam hogy hú majd 1 évig simán játszom vele
aztán lett belőle 2 hónap. Azóta is rémálmaimban jönnek elő a dungeonok ahol mindenki
futkos mint egy fejetlen csirke és a dodge a legtöbbször használt képesség. PvE/PvP zergről
nem is beszélve. A pusztítható környezetnek sok értelmét nem látom, úgy is regenerálódik 3
perc alatt (ha nem így lenne 1 nap alatt tönkre-vágnák a játékosok ). Építkezés mindenképpen
plusz pont. Rétegek: felszín, barlangrendszer, láva - plusz pont. Használj bármilyen képességet
bármilyen karakterrel = PvP sosem lesz balance közeli, PvE nézőpontból viszont baromi
szimpatikus képesség gyűjtögetéssel egyetemben. Stílusos grafika realisztikus helyett nálam
nagy minusz. De mindez nem számít mert vannak ORKOK akik nomád pásztorkodó életformát
folytatnak! Juhú!!!! ?!
290 levél
Válasz 13.08.05. 16:23 #12
stenga
Annyira próbáltak a megszokott mmo-s elemeken ujitani hogy pont rosszab lett.
pl. Ne legyen grindfest gearfüggöség, helyette semmi plusz nem adnak az itemek, vagy ne legyen ölj meg 10 disznót questek, helyete vannak random eventek ami kb ugyanazt csinálod mint a disznós questekbe, és ugyanugy ismétlödik az a 10-15 féle event.
Ne legyen havidj, ok, de cserébe endgame sincsNéha jön valami event és annyi.
Amugy remek játék lett ,single meg multis co-op rpgnek, de mmo-kal egy lapon emlegetni nem kéne szerintem
18830 levél
Válasz 13.08.05. 14:03 #11
Peace
A kiscsaj jópofa arcmimikáján kívül más újat vagy érdeklődést felkeltőt nem mutatott. Azt meg úgysem látjuk hátulról.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
30 levél
Válasz 13.08.05. 12:02 #10
Keelia
Szerintem simán lekörözi a többi MMO-t, és nem csak hangulatban meg grafikailag, de tényleg ízlések és pofonok
581 levél
Válasz 13.08.05. 10:04 #9
stero
Én amondó vagyok, hogy az ilyen roleplay gyilkoló vérpistikéket büntetni kellene, pl ahogy az elder scrollsban is van: legyilkolhatod a városőrséget meg úgy mindenkit, de súlyos következményei lehetnek mert úgyis elkapnak a maradék városőrök és benyomnak egy cellába. Tehát lehetne vérpistit játszani, de olyan következményei lehetnek melyek végeredményben a trollkodó játékuknak az élvezeti faktorát fogja mélyen csökkenteni. Ez abban az esetben oldható meg, ha a 80% legalább role player a maradék 20% pedig GTA módjára trollkodik és kihasználja a szabadság adta lehetőségeket (ezzel visszaélve). Lehet, hogy ez amit írtam életképtelen, de valami ilyesmi rendszerrel kell visszaszorítani az MMO-ban GTA-zó gyökereket. Csupán annyival elintézni, hogy "valós szerepjátékként éld bele magad a játékba mert így mindenki élvezeti faktorát növeled" , nem fog menni mert Vár István le se fogja sz*rni.
Most, hogy igazán belegondolok tényleg elég nehéz ez jól működő rendszert összehozni. Valahogy az mmo szerintem még sokáig összevisszaugrálás és community helyeken rohangálás lesz ahol mindenki a képedbe tolja az eladni kívánt sz*rjait. Engem legfőképp ez idegesít: színes "cosplay" lények ugrálása a városokban .. teljesen kinyírja a hangulatot. Senki nem képes role playerként játszani egy MMO-t. Ez csak a big bang theoryban működik
51 levél
Válasz 13.08.04. 22:21 #8
Fade
Sajnos muszáj lesz valamilyen szinten szabályok közé szorítani, különben már egymás játékának rovására fog menni.. de azért reménykedni lehet.
290 levél
Válasz 13.08.04. 22:03 #7
stenga
+1
Közönség nem lenne meg hozzá, ugyis lenne X% vérpisti akit nem érdeklne az egész és tönkrevágá.
Ha jol tudom az SW Galaxies is hasonlo volt, ott is a játékosok alakitottak sok mindent, az se volt tul népszerü.
Pedig tényleg ez lenne a next-gen. Játékosok által alakitott világ ahol minden mindenel összefügg, épitkezés , rombolás, stb.
401 levél
Válasz 13.08.04. 20:34 #6
Zoo_Lee
Az aktuális bejelentéseken nagyon látszik, hogy pár éven belül forradalom várható az MMO-k világában, és a dinamikusan változó, gyakran játékosok által generált tartalom fog a középpontjában állni. Everquest Next, ArcheAge, az Infernum tavalyi gamescomon mutogatott sárkányos játéka (hirtelen nem emlékszem a címére, pedig én írtam róla cikket, hopsz), hogy csak a legfontosabb példákat említsem.

Az ok, amiért mégis szkeptikus vagyok: a fejlesztőknk nagyon nagyon alaposan fel kell készülni minden eshetőségre, amit a játékosok művelhetnek, és ezen a ponton hatalmasat zakózhat az egyensúly, meg az egész ötlet úgy ahogy van. Nem sokan tudják, de anno az Ultima Online készítésekor a fejlesztők terveztek egy brutális, valóságalapú rendszert a játékba, ami alapján a játékosok minden tettének súlyos következményei lettek volna. Például a környék szarvasainak, birkáinak legyilkolása után a közeli farkasok éhesek lettek volna, így rendszeresen támadni kezdték volna a játékosokat és a közeli településeket. Ha a játékosok erre túl sok farkast öltek volna, azok átvonulhattak volna más területre, de ezzel mondjuk egy másik fajt is vándorlásra késztetnek, és egy másik város teljesen váratlanul ostrom alá került volna goblinok vagy hasonló mobok által.

A probléma? Néhány órával a béta indítása után a játékosok megöltek MINDENT. A szarvasokat, a birkákat, a farkasokat, a sárkányokat, aki egy-két nappal később logolt be, az gyakorlatilag nem is láthatott mobokat sehol. Így végül az egészet kivágták, és maradtak a meghatározott területeken respawnoló mobok.

Az Everquest Next ígéretei is nagyon jól hangzanak, de tartok tőle, hogy a tényleges megjelenésig még számos változtatás lesz, illetve mellékesen azért valljuk be, a SOE játékainak többsége nem a legkorrektebb f2p rendszerekkel rendelkezik, így még az is kérdéses lehet.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
17 levél
Válasz 13.08.04. 15:52 #5
Vinettu
Azért van rajta mit dolgozni, de nagyon várós !
290 levél
Válasz 13.08.04. 15:44 #4
stenga
GW2 inkább ne inditson el semmitAz annyira forradalmi akart lenni hogy átestek a másik oldalra sajnos.Bár graikailag meg hanglutban nem volt rossz de a többi része az no comment
30 levél
Válasz 13.08.04. 15:40 #3
Keelia
Nekem a GW2 grafikailag jobban tetszik, szebb, mint amilyen ez kinéz egyelőre, bár meg kell hagyni, egész impozáns. Guild Wars 2 elindított egy lavinát, örülök neki, hogy egyre több MMO próbál kilépni a WoW és társai taposta ösvényből, és mernek újat mutatni az elgyöpösödött játékosoknak
Kíváncsi vagyok rá, bár igazán igazi forradalmat még a GW2 sem hozott (noha szerintem ő közelítette meg a leginkább - igen, ez fanolásnak tűnhet, de sok MMO kipróbálása után az Aion óta egyik sem szippantott be még ennyire, mint ez), így nem merek állást foglalni ebben. Majd meglátjuk, de elég ígéretes.
290 levél
Válasz 13.08.04. 14:57 #2
stenga
Volt negatív példa elég már hogy ne hidjünk a hypenak (swtor ,gw2, tera és társai), igy forradalmi ugy forradalmi, majd hiszem ha látom
581 levél
Válasz 13.08.04. 12:05 #1
stero
Nagyon örülök annak, hogy végre a wow óta először láthatunk egy rendesen dizájnolt környezetet. Nincs azaz érzésem, hogy egy gagyi poligonvilágban vagyok, hatalmas terek, gazdag textúrák, tereptárgyak mindenütt. Van az egésznek egy realisztikus atmoszférája. Talán még a GW 2 megközelítette ezt, de az sem ennyire. Várós.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.