Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Újabb információk az Everquest Nextről [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Újabb információk az Everquest Nextről
Nem a szokványos modellt követi majd a játék a csapatban betöltött szerepünket illetőleg sem.

EverQuest Next

EverQuest Next
A legutóbbi EverQuest Next cikkek, hírek
16069 levél
Válasz 13.08.13. 00:23 #23
david139
Gondoltam közben utánajárok, hát messzire nem jutottam, csak az igénytelen rusnya fos launcherig, ahonnan aztán minden alkalommal lefagy a játék, amint indítanám
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
16069 levél
Válasz 13.08.12. 20:39 #22
david139
Akkor mért nem játssza senki?
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
581 levél
Válasz 13.08.12. 19:39 #21
stero
Nem vagyok wow fanboy, sosem nyomtam vele huzamosabb ideig, egész egyszerűen jogos hype-ot kap a játék. Ez minden.
290 levél
Válasz 13.08.12. 19:14 #20
stenga
Lotro volt az ami még hozzta azt a szintet nagyábol hangulatban meg desingban ami viszadta a Lotr világát.
4187 levél
Válasz 13.08.12. 19:11 #19
Madrac
Na igen, a F2P rendszerek alt eleg rosszak lettek. SOE a koronazatlan kiraly ebben, EQ2 F2P kb jatszhatatlan a limitaciok miatt. SWToR nehol meg extremebb mondjuk...
Korrekt F2P megoldas a Secret World es a Rift, de a DDO, LOTRO paros is egesz emberi.
Quoth the raven, `Nevermore.'
3081 levél
Válasz 13.08.12. 19:03 #18
Sucee
Nekem alapvetően nagyon tetszett az Old Republic... Amíg volt előfizetésem. F2P óta egyszer jelentkeztem be, már le is töröltem, köv. subscribe-ig (ha lesz egyáltalán) felseleges... Nagyon elcseszett rendszert hoztak össze.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
4187 levél
Válasz 13.08.12. 19:00 #17
Madrac
Na igen, sokat fog, keveset markol az SWToR. De van jo par mas hasonlo balfogas is, Secret World egy igen remek jatek, jo vilaggal, remek Lore es kb no endgame. De eleg hosszan lehetne sorolni mi miert bukott el.
Quoth the raven, `Nevermore.'
290 levél
Válasz 13.08.12. 18:55 #16
stenga
Persze ez nem csak a fejlesztök hibája, nehéz ilyenbe nagyot alkotni, kell egyfajta múlt hozzá.Wownak ott volt a warcraftm, könnyeb dolguk volt, mert volt mire épitkezni, de azt tökéletesen csinálták.De pl ott a StarWars, 1000x nagyobb meg kidolgozottab világ mint a wow, és mégis sikerült egy tök üres szarkupacot összehozni az Swtor-al.
4187 levél
Válasz 13.08.12. 18:33 #15
Madrac
Stero: Ok, ertem, WoW fanboy vagy, mondhat akarki akarmit.

stenga: EQ2nel tudom hogy ott a Lore is mogotte, igen erdekes es osszetett cucc, de igazad van, sok helyen inkabb csak egy diszlet az egesz es kesz. De azert ott is megvan, hogy lehet hogy 10 ev multa ott is meglenne a remek Lore mar mogotte, a sok esemeny meg a tobbi...

Egoraptor: Hat az tuti hogy az EQ2 grafikai motorja igazan jol bemutatja hogy terheljuk le a gepet. A gond ott volt vele, hogy amikor ok fejlesztettek akkor arra szamitottak, hogy inkabb az orajel fog felmaszni es nem tobb mag jon be, illetve hogy a grafikus kartyak igy megerosodnek. Utana meg mar nehez vmit szinte az alapokrol atirni.
Quoth the raven, `Nevermore.'
581 levél
Válasz 13.08.12. 18:22 #14
stero
Nem tudom ti mivel játszottatok, de én látom az eq2-t itt van előttem megy a gameplay és borzalmas a design. Csak hasonlítsuk össze pl ashenvale-el. Lenyűgöző látvány a viszonylag gyenge grafika ellenére is. Monumentális, a dizájnerek abszolút kitettek magukért az egésznek van egy atmoszférája. EQ2-ben írmagja sincs ennek vagy hasonlónak. Az a játék ÜRES!
290 levél
Válasz 13.08.12. 18:05 #13
stenga
Meg a wownál van tartalom is mögötte, mindennek megvan a helye és szerepe stb, van egy hatalmas lore mögötte ami képes még mindig ott tartani a playereket, máshol meg pont ezt hanyagolják és itt buknak megJöhet akármilyen szép uj grafika, meg forradalmi dodgeolós harc
86 levél
Válasz 13.08.12. 17:43 #12
Egoraptor
EQ2 = realisztikus grafika, kimaxolva szép viszont magas gépigény mai szemmel nézve is
(és ahhoz képest mennyit erőforrást használ lehetne sokkal szebb) ergo unoptimalizált engine

WoW = stílusos, meseszerű grafika, pirítós sütőn is elfut lowon, kimaxolva szép

Nem igazán lehet összehasonlítani a kettőt, kinek a pap kinek a paplan kategória.
Pont nemrég volt egy nagy vita erről mmorpg.com-on, hogy melyik a szebb, érdekes hogy
itt is feljött.
4187 levél
Válasz 13.08.12. 14:24 #11
Madrac
Hat a leirasod utan ketsegbevonom, hogy akar csak lattad is az Everquest 2t, mert szerintem nagysagrendekkel szebb jatek mint a WoW. Mondjuk az a rajzfilmszeru kinezet alatvetoen nem az en vilagom. EQ2ben tuti nincsennek hot ures retuletek Sinking Sandset kiveve, de az egy rohadt sivatag. Es meg ott is romok vannak, oazisok, stb, hogy nem ures sehol se az tuti.
Quoth the raven, `Nevermore.'
581 levél
Válasz 13.08.12. 14:10 #10
stero
Igenis magasra tette a lécet. Ismerem az everquest 2-t és ott is egy marék bauxit volt a dizájntervező. Hót üres területek, 2 fa a horizonton meg egy 6 poligonból álló sziklatömb és ez a "világ". Ha 5 percig is játszott valaki a wow-al akkor egy ilyen játékra áttérni szó szerint fájdalmas. Nem vagyok megszállottja a grafikának, én a design-nak vagyok a megszállottja, vagyis van egy alap igényszintem amit ezek a vérszegény látványvilágú mmo-k nem ütnek meg. És nem csak én vagyok így. Mai napig játszok heroes 3-al napi 3-4 random map meccset pedig asszem 98-as játék, de a design és a hangulat (pl zene és hangok) még mindig magával ragadóak pedig elhiheted, hogy nem mutat jól egy 800*600-as játék egy 22"-os monitoron és mégis.
A grafika ilyen téren tehát nem számít, nem érdekel a shader effekt meg a glow meg apjaf*sza, dizájn legyen mindenek előtt. Ez egy mmo alapvető sajátosságának kellene, hogy legyen. Az, hogy bele tudd élni magad az adott világba, elhidd, hogy ez most tényleg egy alternatív világ és nem egy kiterített poligonmezőn rohangászol az ürességben. Pont a rengeteg tartalom és sok év fejlesztői munka miatt tette a wow magasra a lécet. Én sem a vanilla wow-ról beszélek hanem az egész eddigi contentről.
4187 levél
Válasz 13.08.12. 13:49 #9
Madrac
Mindig a falnak megyek ettol a "WoW magasra tette a lecet" dologtol. Azert lett akkora siker, mert
1 A Warcraft strategiak megalapoztak neki
2 Mert egyszeru volt a tobbi korabeli MMORPG kozott.
Jo pelda az Everquest 2, ami kb egyszerre jelent meg a WoWval, tartalomra kb ugyanannyit nyujtottak, de az EQ2 egy sokkal osszetettebb, bonyolultabb rendszerrel erkezett. Sokan nem is szerettek meg miatta, pl a craft rendszer nem csak annyi volt, hogy x db kell ebbol es megvarod, hogy elkeszul. A tobbi craftenek kellett hozzavalokat csinalni hozza, aztan maga a gyartasnal is nyomogatni kellett a megfelelo skilleket.
Most meg kijon egy uj MMORPG es megbukik, 70%ban mert tenyleg nem felel meg a kovetelmenyeknek, grafikailag, jatekrendszerre vagy epp az endgame teljes hianya miatt. De a maradek 30% se jar jol, mert mivel kell versenyezniuk? Egy olyan jatekkal ami ott van sok-sok ev ota es iszonyatos mennyisegu tartalom all igy mar mogotte.
Szerintem a WoW nem tette tul magasra a lecet, egyszeruen az emberek nem hajlandoak figyelembe venni, hogy mennyi ev fejlesztoi munkaja van mogotte, amivel nem versenyezhet egy uj jatek se.

De hogy irjak vmit az Everquest Nextrol is. Ez a mindent lerombolhatunk dolog nem tunik egy cseppet se jonak. Jon a sok unatkozo marha es lerombolnak egesz zonakat csak mert lehet? Meg per pillanat az a jatekmenet amit megmutattak se tul igeretes, de ez biztos sokat valtozik majd a megjelenesig.
Quoth the raven, `Nevermore.'
581 levél
Válasz 13.08.12. 13:08 #8
stero
Az a baj, hogy a WoW olyan magasra tette a lécet, hogy mindenki csak kapálózik azóta is, de megütni a szintet senki nem tudja és már kezdem nagyon unni, hogy nincs egy igazán tartalmas, fasza MMO a piacon csak a WoW meg néhány hc (de borzasztó grafikájú) játék amely le tud kötni hosszú távon is. Sorra bukik meg minden mmo és vált át f2p-re. Valaki nyögjön már ki egy rendes MMO-t könyörgöm mert ez ami itt megy már a gamereknek is fárasztó. A wildstar nagyon bejön a maga wowra hajazó stílusával, de úgyis megbukik mint az összes többi. Pedig a dizájnerek ott nagyon kreatívak voltak a világ megalkotásakor, szép, hangulatos. A máig nagyon menő hc mmo-kkal pedig az az óriási probléma számomra, hogy bár nagyon tartalmasak, de a dizájnerük egy fogyatékos kacsa lehetett vagy egy marék bauxit nemtudom, de én speciel nem tudok élvezni úgy egy alternatív világot, hogy ott a látóhatáron van 2db 12 koligonból álló kopasz fa meg egy kiterített egyszínű sík ahol a látóhatár kb 20 méter. Akármennyire is hc, élvezhetetlen. Ti tudtok valami ígéretes mmorpg-ről amely megjelent vagy meg fog jelenni a közeljövőben? Szívesen játszanék már valamivel, de sehol semmi :\
86 levél
Válasz 13.08.12. 09:43 #7
Egoraptor
Nem tudom, papíron jól hangzott mielőtt megjelent GW2, aztán 2-3 hét múlva visszasírtam
a GW1-es PvP-t és Dungeonokat. Persze relatív kinek mi a 'jó'.
290 levél
Válasz 13.08.10. 16:59 #6
stenga
Miért kell azt az fos gw2es harcrendszert másolni?Mitöl olyan jó?És ha annyira jó akkor miért nem pvpzik már a kutya se?
1 levél
Válasz 13.08.10. 15:11 #5
Valorian
Remek, a SOE-nak úgy látom sikerül egy egyszerű GW2-klónt készíteni a legrégebben létező és legösszetettebb mmo világból, tehetségesek a srácok, mit ne mondjak. Ez egyelőre egy hatalmas nagy csalódás sajnos.
16069 levél
Válasz 13.08.09. 13:57 #4
david139
Kár, hogy ezt is casual mmo-ra csinálják.
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
30 levél
Válasz 13.08.09. 13:30 #3
Keelia
Most már igazán kíváncsi vagyok, hiszen a GW2 rendszere tényleg nagyon jó, és azt továbbfejlesztve... huh, már várom ezt az MMORPG-t
86 levél
Válasz 13.08.09. 13:28 #2
Egoraptor
No meg a GW1-ből meg biztos más játékokból is megismert interrupt Mesmer
stílus ami az ellenség képességeinek megszakításán/megzavarásán/blokkolásán
alapszik. Ilyesmit ha belehegesztenek lesz még esély...
86 levél
Válasz 13.08.09. 13:21 #1
Egoraptor
Aggro rendszer nélkül jöhet a dodge spam fejetlen csirke kommandó.
Remélem a CC képességeket legalább erősre csinálják. Ne mindig
csak a kitérést kelljen már nyomni...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.