Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Dying Light

18824 levél
Válasz 15.06.23. 15:36 #26
Peace
A nagy dög kalapácsos megölésére van valami jó módszer? Az összes molotovot és shurikent hozzávágtam már, aztán 5ször meghaltam, mert mindig visszarohantam csapkodni a fejét, majd egyszer csak eldőlt. De ez így nagyon gáz. Az sem igazán hatja meg, ha felrobban mellette egy benzines hordó.......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3073 levél
Válasz 15.02.03. 14:48 #25
Sucee
Hja, természetesen plothole, nem loophole, nem kéne háromkor írnom.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3073 levél
Válasz 15.02.03. 02:56 #24
Sucee
Hát ez most felcseszett.
Múzeumos küldetés, 70% körül:

SPOILER
Ez a "választani kell, hogy melyikünk éli túl" dolog talán működhetett volna... Ha nem teszünk el játék elején egy adag antizint, amikor az összes többit elégetjük. Ha már semmire nem használtuk fel a számtalan lihegős szenvedésünk során, gondoltam csak előhúzzuk, mielőtt Jade zombivá válik. Lófaszt. Vagy én nem figyeltem, vagy ez egy hatalmas loophole. Legalább találná meg ez az idióta Crane egy későbbi cutscene keretében, hogy "vazz megmenthettem volna". Bah.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
998 levél
Válasz 15.02.01. 20:26 #23
Sityi
Kis meglepetéssel készülünk a játék kapcsán - érdemes lesz figyelni a YouTube csatornánkat!
5202 levél
Válasz 15.01.31. 15:58 #22
Skorpio90
Nem bírtam ki, greenmangamingen megvettem Ráadásul a Ryse is akciósan volt, az is beficcent.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
806 levél
Válasz 15.01.29. 18:53 #21
SolidSnakeGH
Köszi a linket, így már világosabb a történet.
Jó dolog, hogy a technológia már ilyet enged meg, azonban tényleg totál felesleges azonos részletességi szinttel lerenderelni távoli objektumokat.
3073 levél
Válasz 15.01.29. 18:50 #20
Sucee
Én azzal nagyon keveset játszottam, nem jött be egyáltalán. Megölhetetlen zombival én még nem találkoztam eddig (sztori 25%), éjszakaiakat is ki lehet könnyen játszani. Bár én zombik esetében alapban nem vagyok szívbajos, lehet, hogy másnak ez már félelmetes.

Másféle ugrálós zombik egyébként nappal is vannak, ha hangzavart csinálsz, na azok nagyon idegesítőek. (Félreugrálnak az ütéseid elől, és hiába futsz el, folyton megjelennek újra.)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10984 levél
Válasz 15.01.29. 16:43 #19
VodevilX
Mondjuk nem kell csodálkozni, itt a draw distance nem azt jelenti, hogy milyen messzire látsz el, hanem, hogy milyen távolságig jelenít meg nagyon részletesen, és teljesen feleslegesen.
Nem hiszem, hogy a pár száz méterre lévőt fának is ugyanolyan részletességgel kell megjelennie a maximális élmény érdekében, mint ami mellett állsz éppen. Ha leveszed 50%ra, vagy 1/3-ra akkor sem fogod észre venni a különbséget.
Itt vannak a geforce tweak guide összehasonlító képek
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
806 levél
Válasz 15.01.29. 16:20 #18
SolidSnakeGH
Hogyha valóban univerzális teljesítményesési problémáról van szó, akkor nagy kár, hogy a Techland is beállt a kapkodó kiadás, majd utána fixálás tornasorba. Érdekes lenne tudni, hogy ez csak a PC verziónál jött-e elő.

A Naughty Dog hozzáállása becsülendő, azonban nekik ha lehet így mondani valamelyest könnyebb dolguk van, hiszen csak egyetlen hardverre fejlesztenek (PS4), ami minden felhasználónál hajszálpontosan ugyanaz, míg PC-knél ahány ház, annyi fajta. Ergó csak a PS4 esetén könnyebb a teljesítménykihasználást jól belőni.
652 levél
Válasz 15.01.29. 16:10 #17
thri77
Szép.
Techland Is Working On A Performance Patch For Dying Light, Recommends Using View Distance At 50%

Itt egy más fajta felfogás, lehet a lengyel srácoknak sem ártana átgondolni.
190 levél
Válasz 15.01.29. 11:01 #16
Trufa
Újabb zombis szarság. Dead Island a legjobb!
8608 levél
Válasz 15.01.29. 09:22 #15
davkar9
Két ütéstől törő fegyvereket én kifejezetten utáltam a Dead Islandben. A kisbusz kipofozásáig elszenvedtem, utána viszont lekaptam egy trainert aztán 1-hit killes csíttel, pisztollyal és machetevel fejeztem be a játékot. Még az alap zombikkal el is lennék, de látom itt is felbukkannak a megölhetetlen bengák. Éjszakai ugrálóknak pedig már a gondolatától is kiver a víz. Lehet bele kéne nézni a „demóba”, ha már demó nincs, biztosan akarom én ezt?
Simple. Eternal. Beige.
3073 levél
Válasz 15.01.29. 01:47 #14
Sucee
Játszogatok én is így esténként, egészen elvagyok vele. Történet természetesen a legbénább sablon, but hell, ugyanúgy működik, mint az előző ötszáz ugyanilyen. Plusz Roger Craig Smith egészen tűrhetően alakítja Crane-t, sokszor tényleg úgy reagál a "random npc elküld egy újabb questre" jelenségeknél, ahogy én is teszem a gép előtt ülve.

Bár sejtem, hogy mire megy ki a játék, azért kíváncsi is vagyok a végére, hátha lesz valami csavar (bár az is kiszámítható ), és az végülis egy jó dolog, ha valami hajt előre.

Zombicsépelés meg még mindig fun, bár néha kicsit túlzottan sokáig tart. (Egy közepesen erős kalapáccsal öt-hat ütés a földön fekvő zombi fejére azért már túlzás.)

Ja, a hihetetlen gyorsan roncsolódó fegyverek megint jelen vannak, és megint ugyanúgy zavarnak, mint eddig, de egy idő után olyan sokat felhalmozhatsz magadnál, hogy nem okoz ez sem különösebb gondot.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8608 levél
Válasz 15.01.27. 19:54 #13
davkar9
Parkour mellett az éjszakai játékra volt kihegyezve, nem is csoda, hogy jól sikerült. Azért kíváncsi vagyok, hogy ez hány alkalommal működik, 4-5. estére már lehet unalmassá válik. Magamat ismerve, ha széttépnek egy párszor miután elmúlt a kezdeti varázs, akkor inkább nappal megyek 2 háztömbnyit és naplemente előtt egy órával spuri vissza a bázisra.
Simple. Eternal. Beige.
806 levél
Válasz 15.01.27. 17:03 #12
SolidSnakeGH
Dettó csak akció esetén fogok rá beruházni, 60 eurót most nem ér meg nekem, bármennyire is kíváncsi vagyok rá (plusz utóbbi napokban volt pár LucasArts GoG + Grim Fandango Remastered kiadásom, elég lesz ennyi most egy időre ).
1773 levél
Válasz 15.01.27. 15:00 #11
warcat
Én megvettem még orosz barátainktól míg lehetett,sajnos nem emlékszem pontosan hány kulcs is volt,mindenesetre olyan 20 € környéke volt.Szerencsére nem kapott zárat.

Letoltam az elejét,rendben volt semmi extra,viszont ahogy elérkeztünk az éjszakához,na azt sikerült fosatósra csinálni,ahogy lemegy a nap és mélyül a sötétség,wow!

És tényleg töksötét lesz ám,elő kell kapni a zseblámpát,hogy ellenőrizd az előtted lévő terepet.És közben persze a zombik elkezdenek mozgolódni,hörgések,sikolyok,aztán előkerülnek a speckó zombik is.és ugyebár ha engedélyezve hagyod,akkor jöhet más játékos zombiként rád vadászni(Dark Souls mintára).Co-Op-ra is kíváncsi lennék.
8608 levél
Válasz 15.01.27. 13:54 #10
davkar9
Valaki várta annyira, hogy lecsapjon a digitálisra? Steam és kulcsos helyen is drágább, mint az itthoni boltos. Így is max 50%os akcióban fogom megvenni, HA sokan dicsérik (és HA jogosan).
Simple. Eternal. Beige.
8608 levél
Válasz 14.06.13. 08:37 #9
davkar9
Gameplay

Tetőkről zombikat dobálni sokáig jó móka lesz.
Simple. Eternal. Beige.
5202 levél
Válasz 14.06.04. 23:16 #8
Skorpio90
Azért ezt a trailert elég rendesen összehozták!
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
6479 levél
Válasz 14.06.04. 20:52 #7
GustyX
Gamepaly trailer.
0:55-ig jó volt. De utána nekem már sok(k)
Meg ugye "action survival horror" game in FPS. Az a horror nem kellene oda.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18824 levél
Válasz 14.02.12. 10:07 #6
Peace
Már reméltem, hogy új, de ez a tegnapi.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8608 levél
Válasz 14.02.12. 09:18 #5
davkar9
Új trailer
Simple. Eternal. Beige.
5202 levél
Válasz 13.12.08. 12:03 #4
Skorpio90
Jó lesz ez.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
8608 levél
Válasz 13.12.08. 08:44 #3
davkar9
Új, PS4 gameplay. Videó minősége nem túl jó ezért nem jön át, hogy mennyire lesz ez szép. Ez és a fölösleges - és helyenként idegesítő - dumálás miatt nem olyan jó ez a videó mint a debut gameplay. A ’mindent megmászni’ra nagyon kíváncsi leszek, vicces lesz ha a távolban lévő toronyba is felmászhatunk a földszintről indulva, közben pedig egy bokáig érő bokor kifog rajtunk...
Simple. Eternal. Beige.
27765 levél
Válasz 13.08.16. 16:50 #2
LordMatteo
Ha a multiban lehet együtt csapatni más csoportosulások és a zombik ellen, és normálisan lesz megcsinálva (tehát nem ilyen 5v5 baromságokra gondolok), akkor érdekelni fog engem, illetve pár ismerősömet is. A singleplayer része nem túlságosan érdekel.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
8608 levél
Válasz 13.08.16. 15:49 #1
davkar9
Új Techland játék, szokás szerint zombikkal... Jó lenne most már ha visszatérnének a 2006-os év vadnyugatához, *sóhaj*, talán majd egyszer.

Na de miről is van szó. Zombis Mirror's Edge/ugrálós Dead Island. Valahol a kettő között van tökéletes jelző, mivel az itteni free-running nagyon hasonlít Faith mozgására, a harc viszont tagadhatatlanul Dead Islandes, azonban mintha most kevésbé lenne esetlen. De döntsétek el Ti, íme az első gameplay bemutató. Engem meggyőzött, várólista alsóbb szintjére sikerült felkúsznia.

Az E3 alatt egy CGI videóval nyitottak, ami nálam a zeneválasztás miatt egy kicsit félrement.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.