Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
18844 levél
Válasz 16.04.09. 12:33 #465
Peace
Megvan na hiba:

http://www.thebitbag.com/division-daily-reset-not-yet-updated-fans-get-frustrated/145475
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18844 levél
Válasz 16.04.09. 12:12 #464
Peace
Kicsit lemaradtam, úgy egy hete nem játszottam. Ma reggel beléptem, és nem voltak daily-k. Az lehet????
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.08. 20:44 #463
ivanova36
- Sentry's Call: sniper set :
2: +30% headshot damage
3: +20% damage to elites
4: Headshots mark the enemy, increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target cen receive up to three marks.

- Striker's Battle gear: combat assault set
2: +20% enemy armor damage
3: +100% critical hit damage
4: Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.

- Path of the Nomad: DZ / solo set
2: +50% scavenging
3: +20% Health on kill
4: when recieving a fatal damage, you are instead healed to full health. Can occure once every 10 minutes

- Tactician's Authority: support és tech bonus
2: +4000 skillpower
3: +20% skill haste
4: Every 60k damage your group deals adds 1% power to you for a may of 100%. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage

Operationbe ebből 3 kell majd. Négy játékosra. Négy "kasztra" (healer/cc/support/dps). Kérdés hogy a négy kaszt mennyire lesz létszükséglet. Lehet elég lesz egy healer, esetleg egy support, és két dps, 1 CC skillel? Majd kiderül kedden. A videóban 6 részesek voltak a setek. Addig is kis brainstorm:

A kép alapján a Sentry's Call az egyértelmű dps és erősen a marksman rifle-re utal a talentje is. Kérdés hogy Vectorral osztott fejesek lesznek a hatékonyabbak vagy a marksman rifle-el. 4 db elég a talenthez, így a maradék kettőre mondjuk Striker's Battlegear 2 darabja is megfelelő a +20% enemy armor damage miatt.

Tactician's Authority gear
Számomra nagyon Healer esetleg Support gearnek néz ki.

Striker's Battlegear
Vectoros dps-eknek is jó lehet, kiegészítve a Sentry's Call 2 darabjával illetve CC esetleg Support-nak hiszen ők ketten lesznek azok akik nem nagyon lesznek dmg topon.
Azért ezt a geart nem temetném olyan hamar. 4 innen, 2 a Sentry-ből és máris kellemesebb:
+30% headshot damage
+20% enemy armor damage
+100% critical hit damage
Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.
Vectorral vagy más automata putyputtyal eléggé gyorsan fel lehet stackelni 100%ot, mondjuk Vectorral pont a 3. tár felétől fog nagyot ütni, egy AR kb 2. tár felétől fog jobban harapni, míg LMG-vel az első tár felétől, már ha minden lövés talál. Feltéve ha lesz annyi golyófogó szivacs hogy fel lehessen stackelni a buffot és ténylegesen legyen haszna is.

Mondjuk a gearek koncepcióját sem értem egészen. Ha már 4 "kasztot" javasolnak, miért nem lehetett volna 4 külön, egyértelműen nekik való setet kitalálni, és pluszba lehetett volna a DZ set.
A DZ settől nem vagyok lenyűgözve, igaz nem is DZ-zek nagyon, így nem tudom az a talent mennyire hasznos, de a challengingekből kiindulva ahol ha egyszer esik az ember ott jó eséllyel többször is fog és a vége esés-kelés, az a 10 perc kb halottnak a csók. WoW raiden hasznos volt hasonló talent, de ott a bossharcok között volt ideje újratöltődnie. Kint a nagyvilágban meg haszontalan volt hiszen ha valaki egyszer lenyomott és ez mentett meg, akkor másodikra is le fog nyomni talán kicsit lassabban, de le fog. Kicsi az esélye hogy ez menti meg az embert és 10 percig nem fog kelleni.
Most jutott eszembe hogy a mai redditezés közben olvastam a 350-700k-s fejlövésekről, így talán annyira lesz haszna hogy nem oneshotolnak DZben.
18844 levél
Válasz 16.04.08. 18:51 #462
Peace
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/t31.0-8/12976957_926124684170122_1207666564078319133_o.jpg

4. set egyértelműen!!! A többi gáz!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.08. 09:50 #461
ivanova36
30 alatti tudtommal nem dob HE-t, de ha

10 kiskari meghív egy 30ast a városába, majd
20 logoutol a partiból (opcionálisan átmegy a főkarakterére és vissza invelteti magát a 30as haver mellé, és így már ketten lesztek) akkor elméletben az ő városában ragadsz és az egész városban ott lesznek a nevesített 30as sárga mobok, pl Bullet King.
30 Végigmész mindegyiken, majd
40 bontjátok a partit.
50 goto 10

A killek elméletben nem mentődnek mert a házigazda nincs ott a killkor. Jelenleg ez az egyik Caduceus farm alternatíva. Persze eshet az instákban is:

Larae Barret - Lexington Event Center, final boss
Raptor - General Assembly, mid-mission boss
Domino - General Assembly, mid-mission boss
Finch - Lincoln Tunnel Checkpoint, final boss
Kosinski - Broadway Emporium, final boss - HARD DAILY
Guard - WarrenGate Power Plant, Final room first kill - Hard, Challenge
Hornet - Russian Consolate, Final Boss - Challenge Mode
Scarecrow - Police Academy, final boss

Ha csak HE craftanyag kell akkor lehet gyorsabb egy General Assembly hard vagy éppen most megy a Brainstorm Warrengate erőmű nevesítettjeiről, hogy a Guard az most 4-nek számít vagy 1-nek, illetve az Operation lesz még kérdéses, hogy ott mennyi nevesített lesz, illetve farmolható lesz-e hardban.

A városi szivacsokra a resetet azt én is szeretném, legalább heti egyszer, és akkor nem kellene kiskarakteres megoldás ha Caduceust szeretne az ember.
Craftalapanyag account wide-ra állítását is sokan kérték, és nem is látom az okát hogy miért ne lehetne átállítani. A több együttes konvertálására pláne most lesz majd nagyobb igény, más kérdés hogy a linkelt patchben leírták hogy nem akarják hogy lootvadászat helyett a craft legyen az elsődleges gearforrás, így jó eséllyel lekezdik nehezíteni a craftot, lásd 10 zöld -> 1 kék, 15 kék -> 1 sárga... ennek ellene menne ha kényelmesebbé tennék a tekerdátmindkékre vagy tekerdátmindsárgára gombbal.

Valahol az az érzésem hogy nem tudják mi lenne a jó megoldás, csak próbálkoznak, hátha megtalálják azt ami a többségnek tetszik. Dicséretes hogy próbálkoznak, de lehet felesleges lefutni ezeket a köröket, hiszen más játéknál már beleütköztek ilyen problémákba azok készítői (Bordeslands, Diablo 2-3, WoW, Destiny).
Leginkább ezekkel példázódnak a játékosok mikor egy Divison hibára próbálnak megoldásokat találni.
Éppen most olvastam a Gearscore-ról hogy lehet láthatóvá teszik majd mindenkinek, a szintkiírás mellett.
Minap megkaptam a magamét az egyik Challengingben ahol alttal voltam hogy 0 a DZ szintje így biztos friss 30as, nulla tapasztalattal a challenging terén és nulla gearrel. Végigmentünk gond nélkül, nem feküdt senki, de rosszul esett hogy matchmaking után egyből le lettem nézve hogy mennyire "kezdő" mert nincs DZ50-e. Valahol ettől tartok a GS bevezetésekor is.

A WoW-ban, aki ismeri a GS történetét az ugorhat a következő bekezdésre, aki nem annak érdekes lehet. Az egyik kiegészítő során a játékosok elkezdtek egy addont használni, meglepő módon a neve Gearscore volt, mely összeszedte a játékosnál lévő összes geart és egy számot kalkulált belőle. A szám azt mutatta, milyen jó vagy milyen rossz felszerelése van az adott játékosnak. Megjelentek ezzel egy időben a felhívások hogy nehezebb instákba csak ilyen és ilyen gearscore-al várnak embereket. Később ez továbbfokozódott és már raidekre (10-25 fős) is alkalmazták. Ennek két mellékhatása volt: mivel a táskában lévő itemeket is beleszámolta, elkezdtek az emberek egymás elől itemeket vinni az instákból, raidekből, csak a GS növelése miatt, sokszor nem is karakternek illőeket, pl tank elvitt egy healerpajzsot mert annak a pajzsnak nagyobb volt a gearscoreja emiatt a tank gearscoreja is növekedett, valamint megjelentek az elképesztő elvárások. Napi HardCore instákba raidszintű gearscoret követeltek meg a játékosok. Normál raidre meg HC raid szintűt. Nemsokára a GS őrület lecsengett, mert a Blizzard látott benne fantáziát és átvette, Itemlevel néven. Később behozta a DungeonFinder-t mely enyhítette a GS okozta problémákat, de jó pár újabbakat hozott be, de az egy másik történet.

Egyelőre tartok a GS itteni hatásaitól. Ha a DZ rang ezt hozza ki az emberekből akkor nem sok jót várok a GS-től sem. Persze az is lehet hogy jó lesz a végén a GS és jelenleg a craftolt gearben DZ0-s játékosokat, altokat egy szintre helyezi a DZ50es játékosokkal. Más kérdés hogy ez nekik hogyan fog tetszeni, illetve a setek majd hogyan fogják ezt megkavarni.
A másik amivel egyetértek a GS-el kapcsolatban hogy valahol azért szét fogja még jobban zilálni a jelenlegi játékosközösséget. DZ-ből ugye lesz egy 160- és egy 160+ os, emellett az MM is GS alapján fog válogatni, megint csak szétszedve a játékosokat. Tegnap Normal Madison Hospitalban a végső bossharcig eljutottam mire összeszedett 3 játékost, akik közül egy ért fel a bosshoz a harc végéig. Kis alttal mentem, de nem hiszem hogy ennyire kevés új karakter lenne, 30 nappal a megjelenés után. Vagy ha mégis, akkor lehet hogy csak rossz időpontot fogtam ki és mindenki craftalapanyagot farmolt, vagy...
Lehet pár opció nem ártana az MM-hez:
- +/- 30 GS az amiből válogasson: inkább várok többet de nem húzok friss 30-ast challengingben
- megyek bárkivel aki jelentkezik: megyek bárkivel, csak induljunk már végre
- ne számolja bele az inventory-ban lévő cuccokat csak ami rajta van.
8621 levél
Válasz 16.04.08. 08:13 #460
davkar9
HE az ugye 30+. Hülyeség lenne, ha a 30 alattiak is dobnának. Ha van eszük, akkor legalább erre tesznek egy napi limitet, mert így valóban a gyorsabb hard pályák farmolása megy majd ezerrel. Persze az is lehet, hogy ezek a dropok csak szar sárgák. Liláról válttani megéri farmolni, de a jó cuccok továbbra is csak a random crafttal szerezhetők.

Városi szivacsokra kéne egy heti reset. Craft matikat átrakhatnák accosra, körülményes kissé ez a cuccok oda-vissza mozgatása. Egyszerre több anyag fejlesztése is bekerülhetne (alapból benne kellett volna lennie), space hosszan->2 mp->esc->újból módszer elég lassú, amikor elég sok zöldem van. Patch előtt még fel kéne fejleszteni, amit lehet.
Simple. Eternal. Beige.
673 levél
Válasz 16.04.08. 05:45 #459
ivanova36
"killing a named NPC will grant you a guaranteed High-End drop" - akkor vagy beköltözünk az ENSZ székházba challenging és/vagy hard módban, vagy megyünk haver kis altjának a városába nevesítetteket öldösni a HE itemekért és/vagy a HE craftalapanyagért.

Az elgondolások nem rosszak, legalább látják a "hibát" és próbálnak változtatni rajta, kérdés hogy az eddigi bossfarmolási metódusokat lehet-e majd használni az Operationben vagy erre ott már figyeltek.
12566 levél
Válasz 16.04.07. 21:42 #458
McCl@ne
Új infók a loot rendszer átalakításáról, szerintem csupa jó, de én ilyen pozitív vagyok
Respect is not given. It's taken.
673 levél
Válasz 16.04.07. 09:12 #457
ivanova36
Reddit:
olvasgattam a craftolás körüli felháborodást, íme jó pár javaslat amit a probléma megoldására tettek a játékosok:

"A stash nem account függő legyen hanem állítsák át karakterfüggőre, vagyis minden karakternek külön stash-e legyen."
- annak idején tolták a több karakteres játékot, bár ha a PxC közös marad sok hátrány nem lenne ha a stash elkülönülne. Viszont így aki a craft recepteket karakterenként csoportosította, az megszívja. Alternatíva lenne de nem olvastam egyik javaslatban sem:
1: stashből kivételi limit: 9 item / nap / karakter. Így az altot lehetne felszerelni akár naponta az adott szintre, 30-asok között mehetnének a legyártott itemek átadása, viszont lvl3-6os felszerelés átbizniszelése szétszedésre már nem érné meg.
2: vendortól vásárolt felszerelést nem lehetne szétbontani. Megszűnne a lvl3-6os felszerelés átbizniszelése, és megvédené a játékost a vásárolt PxC / credites gear szétszedésétől 30on is. pl félmilliós Pakhan deconstruct...
3: 1-29es itemeket nem bonthatna szét 30as, csak felfeljebb 29-es karakter. Így ha megveszed az olcsó itemeket és a karaktert felhúzod, akkor neki is meg kellene venni a recepteket hogy legyárthasd a geart. Finomított verzióban +/- 5 szintnyi eltérés lehet a felszerelés és a szétbontást végző karakter között, vagyis 30as karakter max 25-ös itemet bonthatna, kisebbet nem.


"Tervezett craftváltozás az exploitokat kihasználók miatt lesz bevezetve, de csak őket nem érinti hátrányosan, hiszen mára már 999-re fel vannak tankolva. Megoldás: új craftalapanyag az első operationből a lvl32es itemekhez."
- még talán elfogadható, amennyiben nem akkora random drop lesz, mint a sárga Division Tech, hanem pl minden egyes Hard Operation után 1-2 db, nehézségtől függően Challenging Operation után 2-4 db járna és egy lvl32es itemhez kellene 10-12 darab.



1773 levél
Válasz 16.04.06. 19:35 #456
warcat
Láttam xbox töltést,ahhoz képest ég és föld az SSD,de más játékokhoz képest még mindig lassú sajnos.Különösen a ki- és belépés,átlépés másik karakterre.
Gyanítom másra is várni kell az adatokon kívül.
18844 levél
Válasz 16.04.06. 19:16 #455
Peace
Egyébként nem. Mindig csak betolok egy aktuális képet karimnról, azt annyi.

Ettől függetlenül kíváncsian várom nagyon a peccset. Pénteken meglesz elvileg az EVO 850-esem, és átkerül a játék SSD-re. Nagyon kíváncsi vagyok a töltési sebességre!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.06. 08:34 #454
ivanova36
Tegnap warcat egy részét már bemásolta, a többi meg nem igazán újdonság, egy két tételt kivéve. De köszönöm a linket, jobb így egybe olvasni, mint redditen összevadászni a részeit.

Reddit: volt egy két érdekes észrevétel a játékosok részéről a tervezett patchet illetően
- PxC drop buff lesz, de akkor amikorra már nem nagyon lesz rá szükséged. - Gyakorlatilag 2. héttől vagyok 30 és PxC-t farmolok, de csomó recept még mindig nincs meg, igaz 3 karakternek gyűjtöm, mindhárom statos felszereléshez a recepteket és nem csak egy main karakternek. Bár a main esetében a héten lett meg az optimális el iy ment rá nem kevés PxC. Kalibráláshoz és DZ receptekhez nem fog már kelleni, így több marad a hiányzó tervekre. De hogy utána mire fog majd kelleni, az jó kérdés. Esetleg a heti-két heti PxC gear megvétele vendortól max.

- az új craftarányok felborítják a jelenlegi fejlődési görbét, és sokkal tovább fog tartani a normális gear összeállítása - meglátjuk mit dob az operation, de egyelőre nem látom olyan sötétnek a craft problémát a patchnotes alapján. Persze jobb lenne ha a talált cuccot lebontva legalább annyi vagy legalább fele nyersanyag összejönne mint ha legyártottam volna, pl egy lila fegyverből ne 1-2 kék weapon part jöjjön hanem 3 plusz 1 electronics is, de ezek ellenére max lassabb lesz a craft, illetve lehet érdemes lesz az altokkal is foglalkozni ha más nem lvl6ig felhúzni őket.

- lvl32es craft gear kell majd operation challenginghez és hard operationből heti egy darab lvl32es item fog esni - erről valahol van bővebb info, mármint a heti 1 ről? mert eddig mintha az lett volna az állítás hogy nem lesz heti limit.
Ha mégis lesz heti limit, és a craftot is így változtatják akkor lehet tényleg időhúzásnak ítélni az egész patch craftváltozásait.

- turret már nem lesz suppressre használható - pedig hasznos kiegészítése volt, de így akkor marad a shock vagy flame verzió CC-re
- HE gear kalibárlás craditbe fog kerülni, nem PxC-be - hurrá, miután elköltöttem 500 PxC-t rá sebaj limitközelben voltam úgy is, keddig meg össze lehet hozni a limitet ismét

12566 levél
Válasz 16.04.06. 07:59 #453
McCl@ne
Te sem nagyon olvasod ezt a topikot, igaz?
Respect is not given. It's taken.
18844 levél
Válasz 16.04.06. 06:42 #452
Peace
Ezt amúgy néztétek már?

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-GB/news/detail.aspx?c=tcm%3A154-245851-16&ct=tcm%3A148-76770-32
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.05. 21:15 #451
ivanova36
Ezen a hétvégén nem nagyon leszek, max délutánonként, akkor meg napizás, de ettől függetlenül ha összeáll a 4 fő akkor hajrá.
8621 levél
Válasz 16.04.05. 20:41 #450
davkar9
Péntek este-hétvégén mehet az alt húzás? Vasárnap estig szerintem pont be tudná fejezni egy teljes csapat. Zónánként takarítunk, 2-3 teljes után vissza a bázisra skilleket feloldani, szinten/+1nél instát tolni.

Egy hét szünet után beléptem most a napira, egy hard után meguntam. Közös játéknak még talán lenne értelme.
Simple. Eternal. Beige.
673 levél
Válasz 16.04.05. 20:08 #449
ivanova36
kb első MMO-juk mind a készítőknek és kiadónak ami ekkora közönséghez jutott el. Csiszolnak rajta és talán jó lesz. Más kérdés hogy szerintem is jelenleg a gyártható gear a legjobb, kivéve a két nevesített fegyvert (Caduseus és Midas), valamint a vehető nevesített Pakhan. Meglátjuk hogy kedden a DZből átrakott receptek mit tudnak és hogy a raid maga hardban milyen lesz majd.
1773 levél
Válasz 16.04.05. 19:55 #448
warcat
Lol, mintha Massive olvasta volna...

Crafting:

Increased costs for converting crafting materials and crafting High-End items:
10 Standard (Green) materials instead of 5 to craft 1 Specialized (Blue) material
15 Specialized (Blue) materials instead of 5 to craft 1 High-End (Gold) material
10 High-End (Gold) materials instead of 8 to craft 1 lvl 31 High-End (Gold) item
Changed deconstruction yield of Standard (Green) and High-End (Gold) items:
Deconstructing a Standard (Green) item yields 1 Standard material instead of 2
Deconstructing a High-End (Gold) item yields 1 High-End material instead of 2
Added new level 31 and 32 High-End items Blueprints to Vendors
Removed Division Tech requirements from some level 31 High-End Blueprints

Hát,akkor keddig kell összehozni amit lehet.
1773 levél
Válasz 16.04.05. 19:49 #447
warcat
A craftolás és a játék újabb abszurd oldala:

A jövőheti patch és új receptek(remélhetőleg nem mind dark zone-os) miatt elkezdtem nézelődni,hogyan tölthetném fel craftalapanyagokkal a karaktert.

Jelenleg most szerintem a Police Academy maradt a mobile coveres rövidítéssel.
De persze így is gyökérlassú és pl tools alapanyag alig esik.

Mit lehet tenni? Már említettem korábban,hogy a kiskariknak még nagyon olcsók a vendoros cuccok.
Egy példa: lvl 30 lila fegyó árusnál kb 6000 kreditet ér.Ha szétszeded, 2 kék weapon parts a jutalmad...
Ha ugyanezt a fegyvert berakod a ládádba,majd eladod kiskarival,zöld pisztolyokat vásárolva 200cr/db körüli áron 60 darab zöld weapon partsot kapsz,ami 2 High end ÉS 2 kék weapon partsra tolható fel.(LOL,jók az arányok)Ugyanez igaz a tools-ra is,extended magazine 198 credit.
Itt persze bejön az,hogy ha ezeket harmincasával ki-be pakolgatod,hogy a nagykari szétszedje,horribilis idő.De itt jön a képbe az,hogy mi van akkor,ha a kiskarit csurig feltöltöd nyersanyagokkal 4-es szinten (már ekkor is elérhető a crafting stationben a high-end upgrade) majd szimplán felszintezed 30-ra.Phoenix kreditből megveszed neki a receptet és hajrá.Szükség esetén ha kifogyott,törlöd és újra.

Azt,hogy ezt egyáltalán fontolgatni lehet és kell,megint csak megmutatja,mennyire nem átgondoltak a rendszerek és mennyire eltúlzott grindelést kaptunk alig létező dropokkal.
673 levél
Válasz 16.04.05. 19:30 #446
ivanova36
Lenyomva, HARD-ok maradtak
18844 levél
Válasz 16.04.05. 18:25 #445
Peace
Kéne két ember challenge-re ASAP!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18844 levél
Válasz 16.04.05. 17:31 #444
Peace
Most is mehet. Később nem tudom hogy leszek...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18844 levél
Válasz 16.04.05. 13:58 #443
Peace
Este 8 körül benne vagyok egy challenge-be meg a két hard-ban. Csak egy karakterem van.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.05. 12:49 #442
ivanova36
A mai state of the game beszélgetés zanzásítva redditről:
- Division tech eshet majd NPC-ktől is
- hátizsák hiba javítva 1.1-ben javítva lesz, egyelőre ne legyen modolt tárgy a tatyóban, akkor nem jelentkezik a hiba
- ingame csaló jelentésre lesz majd lehetőség 1.1-től (/report (username))
- első csalás 3 nap ban, második dobás, 3.-nál kispad végleg.
- a játékosok 41%-a fejezte be a fő történeti szálat, de csak 8%-a ment el az utolsó echohoz
- jelenleg az összes karakter 37%-a lvl30-as
- lesz újabb podcast az incursion/endgame/balancing témakörben
- Falcon Lostból kis ízelítő
következő héten jön, 4 gearset (1 DZ / 3 PVE), több infó a héten, Gearscore be lesz vezetve, napi-heti megbízatások DZ/PVE/crafting témakörben, Supply drop a DZ-ben, csapattársak közötti trade
- 1.1 patchnotes ma lesz kiadva, ízelítő:
PxC drop mennyiségek ellenfelektől: lvl30: 1-3, lvl31: 2-4, lvl32: 3-5, lesznek új lvl31-32es újabb gyártható cuccok, DZ tervek kikerülnek onnan és a BoO-ba vándorolnak és nem kell Division tech hozzá, újabb DZ tervekhez továbbra is fog kelleni Division tech, DZ rangok és vehető itemek párosítása: 15/25/40/75/90 Dz rangonként lehet másabb itemeket venni, új szint a DZ-n belül, ketté lesz választva a játékosbázis: Full HE gear (160) és a nem Full HE gear (<160)

---------------------------------------------------------------------------------------

Mai reset infók:

HARD 15 Phoenix Credits, Blue Crafting Material
Time Square Power Relay HARD
Hudson Refugee Camp HARD

CHALLENGE 20 Phoenix Credits, Yellow Crafting Material
Lincoln Tunnel Checkpoint CHALLENGE

---------------------------------------------------------------------------------------

LFG:
ma 15:15-15:30-tól napi hard és challenge küldizés, 3 karakterrel legalább egyszer mindegyik lenyomva a napi PxC miatt, utána megbeszélés szerint, végső esetben pár Lincoln Tunnel Checkpoint CHALLENGE
673 levél
Válasz 16.04.05. 09:31 #441
ivanova36
Tegnap nekiestem a karaktereimnek és elkezdtem a szerepekhez hozzá igazítani őket, illetve a felszerelésüket. Egyelőre csak a CC karaktert érzem majdnem késznek, még kell jó pár prototype mod neki az advanced modok helyére és készen is lesz.

CC: Sticky Bomb (Flashbang) és Seeker mine (Gas Charge), ultija a Recovery Link (csapat heal).
Fegyvere a Caduceus és tegnap sikerült az összes talentjét beüzemelni (Coolheaded (headshot reduce skill cd 5,50%): 1889f(irearm),1889e(lectronics), Restored (killing remove all negative status effect): 1417s(amina),1889e(lectronics), Self-Preserved (crit hit with this weapon heal the user 3% od the dealt dmg)). Lexington Event Centert látogattam meg vele, természetesen Challengingben. Azt kell hogy mondjam, a Coolheadednek köszönhetően a harcok alatt kb 5-8 másodpercenként tudtam a Stickyt vagy a Seekert dobálni. A csapattagok közül senkinek sem volt CC-je, így még hasznosabbnak éreztem ezt a szerepet. Igaz healer sem volt nagyon, de még Supply Station is csak elvétve. Smart Cover (Trapper), és Pluse (Tactical scanner) az volt mindenkinél gyakorlatilag, így a pulse állandóan fent volt.
A sticky és seeker felváltva dobálva eléggé effektív CC-t hozott össze, már ha a sticky jóra ragadt rá és amikor seeker célba ért. Persze megfelelő dps is kellett a többiek részéről mert egy ilyen CC rota alatt (sticky flashbang lejárta előtt ment a seeker) gyakorlatilag az LMG-s lvl32-es mobot lekaszáltunk és hála a sok fejlövésnek a köv mobra is mehetett a sticky...

DPS: karakteremmel szívtam a legtöbbet tegnap. Craftolható lvl31es sárgákban van, plusz a vásárolt lvl31es holster. A többi lvl30as lila, így a Vectorjának egy vagy több talentje nem volt üzemképes. Kellett volna neki összese 2385 Firearm, 1889 stamina és 1889 electronics, hogy minden üzemeljen a vectoron. Végül a Lexintgton challengingeknek hála összejött a PxC a Prototype modokra, így megvettem mindhármat és pár rekalibárlás és kb 500 PxC elköltése után (gear mod slotok és statok rollolása sokat elvitt) sikerült összehozni a kért firearm-stamina-electronics mennyiséget, de a stamina és electronics éppen hogy meglett, kb 2-10 ponttal tudtam csak túllőni. Ma majd letesztelem challengingben hogy mit alkot.

Support: tegnap nála is kicsit optimalizáltam a geart és a modokat, de a fegyvere jelenleg csak egy lvl30as lila ACR-E, így sokat nem kellett operálni, a modokkal ahol lehetett növeltem az electronicsot és a gearen meg skillpowert rollolgattam, így lett neki a mostani karcsú 20k skillpower. Electronicsos receptek még hátra vannak, így azokkal jó eséllyel tovább növelhetem, a cél valahol 60-80k HP és 40k skillpower körül lenne, de az armorral nem foglalkozok nagyon, hiszem a jelenlegi állás szerint tank nem igazán fog kelleni. A tanknak indult karakteremet tekertem át supportra de még hátra van pár chellenging hogy megszokjam a skilljeit Supply Station (Ammo Chache) és Smart Cover, tankos ultival (Survivor Link)


Tank: tegnap összefuttam egy tankkal challengingben. Ballistic Shielddel tankolt és mellé nyomta magára az Overhealt. Nem volt rossz felállás, de sajnos többször beállt a lővonalba, így gyakran kellett helyet változtatni és emiatt kimozdultunk a Smart Cover mögül. Életképesebb lett volna a dolog ha megpróbálja elfordítani az ellenfeleket, vagy a dpsek mögül tankolta volna őket. Gyakorlatban lvl30 előtt bohóckodtam én is a Ballistic Shielddel, de azon a szinten egy LMG-s mob ementálivá lyuggatott seperc alatt. Itt viszont jól bírta a strapát, részben az aktív CC miatt, részben a nagy dps miatt. Lexington tetején a túszszabadítás utáni mobpackot az lift szobájának az ajtójában tankolta így nagyon kellett helyezkedni hogy tudjuk sebezni a mobokat, de végül összejött. A tank viszont jó ha egy gyufaszálnyi HP-val élte túl, ultik ellenére.
673 levél
Válasz 16.04.04. 16:46 #440
ivanova36
Ahhoz nem kell raid, csak időpont és máris mehetünk Challengingezni vagy DZ-be szintezni vagy csak a hardokon végigfutni.

Noha nem remélem hogy olyan nagy taktikázás kellene a raidre, lehet nem ártana pár challenging kör hozzá ha másért nem hogy összeszokjon a csapat és/vagy szokjuk a szokatlan skilleket.

Komolyabban úgy is csak a raid kijövetelekor lehet készülni rá, mert addig csak a sötétben tapogatózunk. Pl én is elkezdtem a karaktereimet 1-1 szerepre átalakítani. Még a dedikált healerem hiányzik de lehet nekiesek annak a 4. karakternek a napi PxC után és elkezdem felhúzni.

Jawsika: TS annyiból lenne hasznos hogy akkor a kimaradt kolléga is tud szurkolni meg akkor is lehet csevegni a témáról ha éppen nem vagyunk ingame akármilyen okból.
1356 levél
Válasz 16.04.04. 16:28 #439
jawsika
nekem adná, benne lennék. szerintem a haverom is. meg magyarul az igazi. ts-t tudunk adni
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
18844 levél
Válasz 16.04.04. 15:38 #438
Peace
Én lennék a legboldogabb ha végre ennyi idő után összehoznánk egy mikrofonos full magyar group-ot!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12566 levél
Válasz 16.04.04. 15:12 #437
McCl@ne
Én pl. benne vagyok. A karaktert is szívesen átalakítom, ha kell, mármint szinte bármelyik kasztot szívesen kitanulom, ha van türelme a többieknek is hozzá Viszonylag tűrhetőek a statjaim is, meg az ilyen random hard futamokon sem szokott velem gond lenni, sőt.
Respect is not given. It's taken.
673 levél
Válasz 16.04.04. 15:01 #436
ivanova36
Kérdés hogy a jelenlévő fórumozó kollégák közül ki lenne benne a "raidelésbe". Vagy mindenki oldja meg majd saját magának haverral, pug-gal?
18844 levél
Válasz 16.04.04. 12:57 #435
Peace
Ha a dps-t úgy képzelik el, hogy 200k+ sebzés és 30k HP, őt elég nehéz lesz éltben tartani.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.03. 15:42 #434
ivanova36
A két hét múlva érkező Operation/Incursion/Raid-be a készítők szerint kell majd egy healer, egy cc, egy support és egy dps.
Mivel a játék egyelőre nem teszi kötelezővé, nem oktatja ezen "kasztok" felépítését és használatát, a játékosokon múlik hogy hogyan is képzelik el az alábbi szerepek. Na meg kérdés hogy kinek melyik kaszt játékstílusa fog tetszeni vagy hogy a raid egyáltalán meg fogja-e követelni ezt a leosztást, vagy csak kezeljük ajánlottnak és el lehet tőle térni.
Ha a készítők elgondolásánál maradunk, szerintem:
Healer: First Aid (Defibrillator vagy Overdose) és Supply Station (Life Support vagy Immunizer), healer ultival (Recovery Link). (Ulti : ultimalte képesség, melyet az adott szárny 1000 supplyos fejlesztése ad és a T gyorsgombra kerül)
CC: Sticky Bomb (Flashbang) és Seeker mine (Gas Charge). Ultija a csapat felszerelésétől függne.
Support: Supply Station (Ammo Chache) és Smart Cover, tankos ultival (Survivor Link).
Dps: Pulse (Tactical Scanner) és First Aid (Booster Shot), Dps ultival (Tactical Link).
Viszont állítólag lesz olyan boss is melyet nem fog majd a golyó, így arra is készülni kell, akár Sticky Bomb (BF, akár gránátokkal.
Vélemény?
4251 levél
Válasz 16.04.02. 13:16 #433
csuroach
közben vakon meglett... most a helikopternel vagyok, érdekes hogy se előtte se utána csak abba a szobában volt ez...
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
673 levél
Válasz 16.04.02. 12:46 #432
ivanova36
Kérdés hogy egyedül nyomod-e vagy máshoz csatlakoztál, illetve mindig csak ott hibás vagy máshol is. Ha mással akkor lehet nála van a gond és neki kell egy relog, ha egyedül akkor relog vagy vga driver frissítés.

Nálam ott nincs hiba, játszható gond nélkül. Korábban volt effektezési gond a város azon részén a GTX 750 Ti-men, de az nVdidia 364.72 drivere megoldotta ezt a problémát. Ati oldalról nem tudok nyilatkozni.

Ha továbbra is vacakol, vegyél fel uplay-en barátnak és végigmehetünk rajta, hogy meglegyen.
4251 levél
Válasz 16.04.02. 11:53 #431
csuroach
azóta már enged játszani, olyan kérdésem lenne, hogy gepemmel van a baj vagy normális hogy ENSZes küldetésnel nem tudok tovább menni, mert annyira textúra hibás a kép hogy nem látom az ellenfeleket
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
4251 levél
Válasz 16.04.01. 19:21 #430
csuroach
csak engem nem enged be?
"A fiataloknak azt üzenem, élvezzék ki a játék minden pillanatát, mert nagyon hamar vége lesz." - Mario Lemieux
1356 levél
Válasz 16.04.01. 15:00 #429
jawsika
értelek, bár pár aspektusban nem értek egyet. először is a Diablo 2 idejében az embereknek nem voltak más, hasonló játékai, de legalábbis kevés, és nem tudták, hogyan, mi módon lehetne jobban csinálni. amikor a 3 kijött, sok mechanika, ami a játékban helyett kapott, nem volt jó (RMAH pl) és a játékosok hivatkozhattak arra a neten, hogy máshol ez hogy megy és az mennyivel jobb. ezért nem is értem, pl a division esetében a fejlesztői döntések okait sok esetben.

-a hard a nevetségesen könnyű, normal setben a challenge sem jelent kihívást.
a dzben a rugók a tetőkre, a csövekbe kényszerülnek és védik a bejáratot, különben halottak, mert mindenki őket öli. ráadásul a rogue-ság nem kifizetődő, teljesen ellenérdekelt vagy, minimális, triviálisan alacsony jutalom jár hatalmas büntetés ellenében. kulcsok, xp, cucc minden veszik, ha kikapsz. ha meg kihúzod a manhuntot, kapsz 3k dz-moneyt. Röhej...
-mindenhol ugyanolyan loot esik, a hardban ugyanolyan statos itemek, mint challengen
-ha valaki elveszi a cuccodat, nem látod hol van, ki ő, semmit sem tudsz róla, sosem kapod vissza a loot-odat. legalább a cuccokat lopókat le lehetne lőni rugó-büntetés nélkül...

nem is értem minek van pvp a játékban, mert folyamatosan arról szól az egész, hogy NE CSINÁLD... sajnos.
Did you think we had forgotten? Did you think we had forgiven?
673 levél
Válasz 16.04.01. 10:39 #428
ivanova36
A Diablo 2 még mindig jobb mint a Diablo 3 szerintem és nem az Internet miatt

Játékról beszélni, ötletelni, eszmét cserélni, megvitatni a vele kapcsolatos dolgokat szerintem hozzá tartozik az adott játék fogyasztásához.
Internet előtt rá voltál kényszerülve hogy xy cikkíró véleménye alapján dönts hogy az a játék kell-e neked vagy sem, jó lesz-e vagy sem, haverokat be tudod-e rántani hogy LAN-on multizzatok vagy sem. Legfeljebb olvasói levelet írhattál hogy izé, elakadtál a c&c 4. pályáján, nem tudod megcsinálni a kapott egységekkel, mert bázist nem építhetsz, mi a teendő.
Ma már más a helyzet, és ez szerintem vele jár. Persze egyértelmű, hogy az Internet előtt is mindenki született kritikus volt, bár a hangját csak a játékgépet körülállók hallották, nem a játékot ismerők.
Igen, van egy fejlesztési koncepció a játékok mögött, többnyire és ugye a cél a haszon. Nem véletlenül készülnek el már 2-3 éve a játékok úgy, ahogy. Ettől függetlenül számtalan példa van hogy a fórumokon, hivatalos oldalakon feldobott játékos ötletek-kérések bekerültek az adott játékba, valamilyen formában.
A tetszik-nem tetszik rész meg a vele járója, de azzal is tisztába van mindenki, hogy nincs, és nem is lesz soha olyan játék ami mindenkinek tetszene. Ettől függetlenül hangot adunk az elvárásainknak, óhajainknak, megvitatjuk egymással, noha kevés ilyen ötletből lesz tényleges eredmény, "életben tartja" a játékot és mint emberek szeretünk az éppen aktuális kedvenc játékunkról beszélni.
Az előre fanyalgás meg "fikázás" az általunk elképzelt és a fejlesztők által fejlesztett folytatások-kiegészítések ellentétének szól.
Redditen én is sok panaszt olvasok hogy ez nem jó, az nem jó, egy részével egyet is értek, pl DZ kikapcsolható legyen a PVP, de ettől még nem fogok a Vectoroma dőlni hogy nem kerül be ez az újítás, "pedig ugyanannyit fizettem érte mint bárki más, megérdemlem hogy lássam a teljes tartalmat" , így marad az hogy nem megyek be oda. Mondjuk azért sok panasz alaptalan szerintem, mert vagy semmiért akarnak HE-t, vagy olyan változásokat akarnak melyek már túlmutatnak a játék alapkoncepcióján.
Ettől függetlenül elolvasom őket és ha arra méltó, itt is megemlítem mint érdekesség, hátha valaki nem olvasta.
12566 levél
Válasz 16.04.01. 10:13 #427
McCl@ne
Volt egy cikk a Diablo 3 megjelenése után, angolul, ha jól emlékszem, ahol arról beszéltek, hogy mekkora különbség volt a Diablo 2 és a 3 megjelenése után a két játék megítélésében, abban, ahogy a rajongók az egyes részekhez álltak. Nagyjából annyi volt a lényege, hogy a Diablo 2-t sok-sok szeretet fogadta, a hibák ellenére imádták, a patchekre hónapokat kellett várni (sok helyen offline voltak csak elérhetőek, mert annyira még nem volt elterjedt mindenhol az internet). A Diablo 3-nál mindenért, és minden ellen mentek a petíciók már a bejelentés után, az összes patch már a megjelenése előtt szarrá lett kritizálva, és persze az ilyen redditeken is mentek az elemzések egész nap, hogy mi miért szar és hogyan lehetne jobb. Én pl. minden magyar fórumot olvastam a megjelenés előtt, és mindenhol a fikázások, az elméletgyártások, a "hogyan lehetne jobb?" ment.

Röviden: az internet kinyírja a játékok iránti szeretetet. Lassan már majdnem mindenki többet ír és olvas a játékról, mint amennyit játszik vele. Mindenki szakértő (nem csak ebben, pl. mióta elterjedt az internet, azóta mindenki filmkritikus), mindenki tudja, hogyan lehetne jobb, és persze minden szar már azelőtt is, hogy megjelent volna.

Persze van pozitív oldala is: a sok gyakorlati visszajelzés pl. a bétatesztek alatt, vagy egyes fórumokon konkrét párbeszéd a játékosok és a fejlesztők között, ezek mind-mind segítik, hogy jobb legyen egy játék. De azt az egyszerű tényt elfelejtik az emberek, hogy a fejlesztők mögött van egy cég, tőke, szaktudás, elképzelés, stb. Ezeket összerakva készítenek egy játékot, ami ha tetszik neked, akkor játszol vele, ha meg nem, akkor játszol mással, vagy kiviszed sétálni a kutyát. De ez a reddit buzulás, meg játékok darabokra cincálása egy kibaszottul életszerűtlen folyamat. Ez egy szórakoztatóipari termék, amivel szórakozni kell. Ott van a kurva nevében. Akit nem szórakoztat, hagyja a fenébe, keressen egy másikat. De sokaknak több örömöt nyújt fórumokon osztani az észt a játékról, mint játszani vele. Ugyanez igaz a filmekre is, ami - számomra - még idegesítőbb.
Respect is not given. It's taken.
673 levél
Válasz 16.04.01. 08:47 #426
ivanova36
Nehezítést szerintem sem csak ellenfelek hp és dmg növelésével lehet elérni, hanem újabb mechanikákkal, lásd drón, vagy akár környezeti változások.
De kezdésnek első körben a fegyvereken kellene módosítani, hogy mindegyiknek legyen értelme hogy használjuk és legyen valamennyire valósághűbb hatásuk. Redditen van pár jó elemzés hogy hogyan is kellene az LMG, SMG, AR és shotgunnak működnie hogy megérje mindet használni. Pl Shotgunnak 10m-en belül visszalökése lenne és némi disorient effektje, LMG meg nagyobb sebzést produkálna fedezéken kívüli ellenfelek ellen.
Ezek után lehetne az AI-t kicsit feltupírozni hogy próbáljon bekeríteni, használjon fedezőtüzet ha a társa mozog, és használja ki a létszámbeli fölényét.

"ellenfelek minden frakciónál, semmi taktika, csak engedd a tárakat a szivacsokba"
Rikereknél nem nagyon láttam healert és technikust, ahogy az első utcai bandánál sem volt nagyon LMG-s ellenfél, ha jól emlékszem, se sniper. Vagy ott az SMG-lángszoró kombós hátán PB-palackos csóka. Tehát vannak eltérések a frakciók között, nem is kicsik. Más kérdés hogy hardban nem ellenfelek már.
Taktikát meg lehet helyettesíteni gearrel. Első Challengingek a beszámolók szerint 2 órásak voltak, a gear hiánya miatt, most meg 12-15 perces futamok vannak, "csalás" nélkül is.
Jelenleg challengingben is ha megszorulsz, egy jókor eldobott és nem meghekkelt Seeker Mine sokat segíthet a csapatnak, vagy flameturret. Ha meghekkelik akkor meg nehezítés

Tény, hogy hard módban nincs kihívás, hacsak a csapattársak nem gondoskodnak róla, és lassan a challenging is séta lesz, ahogy egyre többünknek lesz meg a 30-31es HE gear. Ez a játékbeli fejlődés velejárója. Erre nehéz, ha csak nem lehetetlen dinamikusan nehezedő feladatokat alkotni. Bár nem elképzelhetetlen, hogy adott szint vagy most már nevezzük gearscore-nak, GS felett akár plusz boss is megjelenhetne az adott pályán, plusz lootért, opcionálisan, vagy kötelezően a főboss előtt
De olyan nehezítés is lehetne mely akár az egész pályát, akár csak a főbb csaták helyszínein a környezetet megváltoztatva akadályozná a játékost:
- Madison Field Hospital tetején drón vagy helikopter lövöldözne, akár úgy hogy a pálya egyes részein a fedezékeket időlegesen használhatatlanná tenné, pl gyújtólövetéket lő és 5-10m es területen rövid ideig felgyújt mindent a becsapódás körül.
- Lincoln Tunnel Checkpoint közepét a bombaszakértő védése részt kicsit átalakítani, kevesebb fedezéket odarakni és időnként vízbetörés lenne a védekezés során, nehezítve a fedezékek használatát. Akár oldalról törne be, akár felülről és kimosna a fedezékből.
- Subway Morgue több és nagyobb robbanó palackok melyek ha szét lesznek lőve, sokkal tovább égnének, így csökkentve a felhasználható fedezékek számát. Esetleg másik palackot kilőve olthatóak lennének ezek a tüzek, vagy a plafonon a sprinklerek meglövésével, de nem ész nélkül. adott tüzet csak a felette levő sprinkler limitált vízmennyisége tud eloltani. Ha korábban lövöd ki, akkor azt a fedezéket ha felgyújtja egy palack, akkor azt a fedezéket a harc során elfelejtheted
- Amherst's Apartment végén a helikopteres résznél a tető elkezdene rogyadozni, és a fedezékek sorra omlanának lejjebb, nehezítve a sniperek-gránátosok-lángszórosok elől elbújást
- Times Square Power Relay áram bekapcsolása után az utolsó téren a közvilágításból több nagyobb pocsolyába áram kerülhetne, így "korlátozva" hogy mikor hová tudsz bújni a több hullámban és irányból érkező ellenfelek elöl
A többiben is hasonlóan, valami környezeti dolog ami nehezít még ha nehezítés kell, esetleg egy két fertőzöttebb helyen időnként egy egy nagyobb terület befertőződik, vagy eleve fertőzött lenne mondjuk 5-ös szintű maszk kellene oda de ugye az nincs, így azokon a helyeken gyorsan kellene áthaladni. De cserébe azt lehet csapdának használni az ellenfél ellen, stb...ok ez utóbbi időlimites dologra hasonlítana, de kivitelezhető lenne hogy ne a visszaszámlálót kelljen lesni menet közben.


Set itemekre visszatérve: a videó alapján a set és a lvl31es HE felszerelések azonos GS-el rendelkeznek, így már csak a set talentek lesznek a mérvadóak. Viszont a videóban egy karakteren egy set nem 4 hanem 6 részből állt, így lehet hogy a set talentet már 4 résznél megkapod és emiatt lehet megéri 4-2 arányban két különböző set hordása.

18844 levél
Válasz 16.04.01. 08:14 #425
Peace
Igazából szerintem kimondottan jól működik a taktikai rész, de csak challenge módban jön elő. Ott ha igazán értelmesek a csapattársak, akkor jó helyre bújnak, jól használják a smart covert, jól időzítik a gránátokat és így megkönnyítik a helyzetet. Vagy ha hagyják, hogy elkanászodjanak és szétszóródjanak, akkor fekvés van belőle, vagy legalábbis szorult helyzet. Én az ilyen challenge módokat imádom, mikor jó csapatot fogok ki. Igazából ezért a pár percért lépek csak be, mert több időm már nincs rá. DZ meg csak felba**za agyamat.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 16.04.01. 07:56 #424
davkar9
Legyen különbség a frakciók között. A hc militari arcok legyenek nehezek, ez rendben is van. A fegyenc sebezzen többet, de legyen butább, kövessen el több hibát. Az utcai suttyók pedig a vicc határán legyenek, ne pedig nehézgéppuskás félistenek. Használják a környezetet az instákban. Legyen több csapda, tereljenek arrafelé. Mozgassák meg a játékosokat. Attól taktikai lövölde, hogy percekig lőjük az ellenséget a smartcover mögül? Lehetne több jelentőségük a képességeknek. Egy jókor elsütött bb8 vagy egy gránátvető, egy jól elhelyezett sentry fordíthat egy szorult helyzeten. Ha nem akkor fff… akár wipe is lehet belőle.

Azt is el kéne már dönteniük, hogy akkor most solo vagy pedig a coopot játékot akart/nak készíteni, a kettő nem működik egyszerre.
Simple. Eternal. Beige.
18844 levél
Válasz 16.04.01. 07:43 #423
Peace
Te hogy nehezítenél egy taktikai lövöldét? Ha nem a több és erősebb ellenfelekkel. Időlimit? 4 helyett 2 játékos mehet csak be?

Nekem konkrétan nagyon jó érzés és elégedettséggel tölt el, hogy annó az első challenge módom az orosz konzulátus volt, és első pultnál feküdt a csapat. Tegnap éjjel meg olyan gyönyörűen végigfutottunk rajta, és haltak az ellenek, mint az álom! Le is gyártottam gyorsan a narancs stukkert, úgyhogy most már minden felszerelési tárgyam 30-31-es narancs narancs modokkal.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 16.04.01. 07:38 #422
davkar9
Hát ez nagyon gyenge, látszik, hogy már az alapok is elég szarok. Rohadtul amatőr megoldás ez a nehézség/kihívás=kurvasok hp és nagy sebzés és akkor még direkt erre gyúrnak rá. Meguntam a farmolást, de ha érdekel az új content akkor mégsem úszom meg? Egyforma ellenfelek minden frakciónál, semmi taktika, csak engedd a tárakat a szivacsokba. Drón első olvasásra nem volt rossz, jobban belegondolva viszont ez is csak egy shotis/közelharci vagy hirtelen alánk vágott gránát.

DZ változtatással remélem pont az ellenkező hatást fogják elérni és a 'basszuk el a másik játékát' helyett inkább az lesz, hogy több csapat fog össze és segíti egymást ezeken a drop helyeken (korábban lásd a verem vagy a mozi).
Simple. Eternal. Beige.
673 levél
Válasz 16.04.01. 07:13 #421
ivanova36
Olvasd tovább, a Gear Score résznél majd kiderül hogy dehogynem kerülhet be alulgearelt a csapatba.
18844 levél
Válasz 16.04.01. 06:42 #420
Peace
"...nem kerülsz majd össze alulgearelt játékosokkal" YESSSSSS!!!!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
673 levél
Válasz 16.04.01. 06:00 #419
ivanova36
A patch sok részével én sem értek egyet. Noha nem hallgattam még meg a csevegést, így csak a közzé tett tartalomra tudok reagálni, de mintha a játékosok közötti feszültségkeltésre utaznának szándékosan a "béna" megoldásaikkal.
Raidre javasolják a kasztokat, melyeknek eddig nem volt nyomuk a játékban, de most hirtelen kelleni fog. Akkor aki eddig full dpsre öltözött öltözzön át supportra vagy cc-re hogy eljusson raidre? Aki eddig tanknak készült, electronics-stamina ballistic shield-smartcover gearben az menjen játsszon a hello kitti online-al? A dps az a set-ek alapján a snipert jelenti csak? Vectorosok hello! Pláne hogy gyártható, elfogadható teljesítményű sniper nem igazán van.
Tippre nem kell majd guildezni-klánozni, hanem ahogy a mostani challengingeket is lehet teljesíteni minimális kommunikációval és megfelelő gearrel, ezt is lehet majd.
Set-ek nem fogják degradálni a geart, aham, hogyne, ha 4 részes a set simán felveszem a 4 részt, majd a maradék kettőre másik set 2 részét, ha engedik és hello lvl31es HE gear. Vagy 3-3 arányban attól függ hogy melyik megoldás lesz erősebb.
Trade során ledobja a földre és akármelyik csapattag felveheti? he? Akkor a DZ-ben immár nem csak kétszer kell megküzdeni a jutalomért hanem ez lesz a harmadik "lehetőség" is. PVE-ben meg egy második küzdelem.
Megbízatások, nem sok jóra számítok, esetleg beleraknak a meglévő instákba egy új feladatot, hogy pl világítsd ki a Times Square-t, és a napi hardok mellett oda is lehet menni azt teljesíteni. Ha meg egybe esik, hurrá. Több PxC az viszont jól hangzik.
DZ balhé: játékosoktól olvastam a javaslatot először és bekerült, plusz pont.
Dead cam: lényegtelen, ha a csapat nem kap fel azonnal az a csapat "hozzáértését" bizonyítja
Gear set: 4 féle set, ráadásul solora az egyik, akkor ezt hogy, menjek csapattal hogy magamnak kiszedjem a jó DZ geart, ismét balhé forrása, meg a cucc átadás miatt a hisztié.
Gearscore: jó ötlet hogy lesz, MM figyelembe veszi, és ekkor olvastam, hogy a táska tartalmát is. wtf? WoW-ban csináltuk ezt az ottani GS-el, hogy nagy GS-es intes pajzs volt a táskában a tanknak hogy mehessen instázni nagy GS-es tankos pajzsért, ismét balhé lehetőség

Mint ama bizonyos Dzsinn, amelyik teljesíti a kérésed, de ahol tud keresztbe tesz közben, lásd idevágó X-akták, vagy a Bájkeverő című film.
Trade kell, megkapjátok, de küzdj meg érte hogy a tiéd is legyen a cucc.
Incursion kell, megkapjátok, de a meglévő "szentháromságot" felejtsétek el, kitaláltunk 4 osztályt nektek, amit eddig nem kellett használni, most van két heted rá hogy felöltözz egy szerepnek megfelelően, hja hogy egy hónap alatt sem jött össze az optimális geared, nem a mi problémánk. A dps az nálunk sniper, nálatok meg vector, sz*r ügy, oldd meg, de nem adunk sniper receptet. GS kell, megkapjátok de a táskát is beleszámoljuk hogy bizonytalan legyél tényleg rajta van-e a megfelelő gear és nem csak kiesett neki és elrakta valaki más "elől" hogy nagyobb legyen a GS-e.

Tudom, semmi sem jó, semmi sem kielégítő, de első olvasatra a fordítás közben ezek voltak a reakcióim az olvasottakra. Ma végighallgatom és hátha árnyalja valamennyire a képet.
1773 levél
Válasz 16.03.31. 23:59 #418
warcat
Na azért nem kell beájulni,a bétázók elmondása alapján azért ehhez a bővítéshez megollózták a sima release-t,aztán most kiadják egyben azzal amit azóta alkottak hozzá.
12566 levél
Válasz 16.03.31. 23:40 #417
McCl@ne
Én is éppen most olvasgatom. Megjelenés bő egy hónappal ilyen szintű tartalombővítés Mármint ez szerintem példátlan (pláne a UBI-nál) és dicséretes! Persze megint lesz majd, aki 4 óra játék után minden full set birtokában fikázza a játékot, de az én egyszerű igényeim ki vannak elégítve
Respect is not given. It's taken.
1773 levél
Válasz 16.03.31. 23:38 #416
warcat
Szerintem rossz az irány,én biztos nem fogok guildezni/klánozni Division miatt (ennek nem is igazán adtak hátteret),ha tényleg igazán nehéz lesz (konzulátos + pár lapát) akkor a tömegeknek nem igazán lesz ez elérhető,márpedig jelenleg mindenkinek szegényes a tartalom.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.