Fórum » Beszélgetés a játékokról
Tom Clancy's The Division
Respect is not given. It's taken.
Szóval fasza ez a játék coopban, vevő lennék egy 4 fős sztori és map pucolásra is. Alt karival, ha megvan a teljes csapat megyünk. Akkor amikor mindenki ráér, a lényeg, hogy együtt. Ha csak napi 1 órát, akkor csak annyit. Egészen más élmény, legalább 1-2 pontot javít az értékelésnél.
DZ-ben csak 2 játékossal futottam össze, szerencsére nem álltak neki keménykedni. Egy benzinkutas division pont körül lődözgettem, kétszer hívtam helit. Valóban full party kell ide, mert egyedül egy kicsit unalmas. Lassan összehozhatnánk egy domeos bandázást.
Akkor most jöhet a DZ (és az uninstall).
Most Ballistic Shield-el kísérletezem de eddig nem nagyon tetszik. Lövéseket ugyan felfogja ami szemből jön, de a pisztoly gyenge nagyon a tényleges sebzéshez. Csapatban meg Hard módban nincs igény a tankolásra, csak rohanunk végig. Sőt ahogy tapasztaltam, LMG-re sem, ugyanis volt hogy anyáztak mert elnyomtam az ellenfél snipereit vele és nem tudták őket leszedni hanem kerülni kellett, meg közel menni. Így marad a mesterlövész + SMG nekem is.
Elején a Pulse (Recon Pack)-ot használtam singleben, csapatban meg Pulse (Tactical Scanner)-t, míg a dokink rám nem szólt hogy az van neki is használjak mást.
First Aid (Overdose)-t is kipróbáltam de saját heal körülményes volt vele Hard módban egyedüliként, így elvetettem.
Turretnek egy hátránya van az utolsó területeken, könnyen meghackeleik és téged kezd el lőni.
Mást nem láttam használni a csapattagoktól. Következő karakter Ballistic Shield és vagy Smart Cover (Recharger), vagy Mobile Cover (Countermeasures) lesz, hátha lesz haszna a "tankolásnak" majd a raiden.
30-on azt tapasztalom hogy Hard módban megy a rohanás, kommunikáció sincs nagyon, megy mindenki és lövi ami lila-sárga. Taktika az nincs, de 3 főnél nem is nagyon kell, ledarál mindent a csapat viszonylag gyorsan. Emiatt a helyhez kötött skillek használata problémás, és kevésbé hasznos. Hacsak nem fogja meg a csapatot egy egy komolyabb tűzharc vagy a pálya végi bossfight. Na ott lehet nyomkodni mindent CD-re.
Signature skillnek a Recovery Linket használom, a Medic szárnyból, HP túltöltés és masszív heal. Volt hogy az 5 medkit kevésnek bizonyult egy egy küldetéshez.
Ami viszont fontosabb mint a skill az szerintem a gear. Persze ha rákattansz egy skillre, pl Turret, akkor esetleg lehet ráépíteni a geart, de ennyire specializálódásra egyelőre nem hiszem hogy szükség lenne, pláne hogy a raid majd felborítja megint a geareket. Meg egyelőre nem is találtam olyan skillt amihez a geart igazítani kellene, mert annyival erősebb vagy hasznosabb lesz. Jelenleg 30on a PC farm mellett a megfelelő gear is prioritás, így érdemes a fő fegyveredet körültekintően kiválasztani és ha van rajta talent, és az megéri, akkor érdemes a geart hozzá igazítani, még ha a dps rovására is menne.
Egyik utolsó Side mission jutalma egy LVOC-C assault rifle ami 30as lila, és két talent van rajta, 30as napizáshoz jó kezdőfegyver.
Skilleken kívül vannak még talentek, őket se feledjük el.
Sticky Bomb skill mellé Police Up talent sem lehet rossz kombó, bár nem teszteltem még, majd a következő karakterrel
amúgy én scan+stickygreande-el megyek.
a haverom pedig a heal+turret kombót tolja.
én 20on eddig a bb8-al mentem, de a füstös verzióval. a dmg-e semmi, de még a sárga neves bossokat is bedisorienteli egy ideig. nem rossz az.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Én sokáig nagyon jól elvoltam az elején az alap gyógyító és alap seeker bomb (BB8 ) kombóval, de most már kicsit nyűglődök. Pl. a lőszerutánpótlós station nem tölti vissza a lőszert (vagy csak félreértettem valamit?), a darabokra robbanó BB8 meg lófaszt nem ér, mert általában szétkapják így 25-ös szint környékén, mielőtt odaérne.
Arra gondoltam, hogy a mai napot rászánom a tesztelgetésre, de néhány ötlet jó lenne, te/ti többet olvasgattok a témában, az tisztán látszik
(Amúgy a mesterlövész puskák tényleg rohadt jók, ajánlom mindenkinek! A 22-es szintű küldetés végével - amikor védeni kell a JTF-es katonát, amíg programoz a tetőn - kifejezetten sokat szoptam sniper nélkül, utána pedig elsőre meglett!)
Respect is not given. It's taken.
Mesterlövészre akkor szoktam rá amikor az utcán kocogva 2-5 ellenfél álldogál vagy járőrözik. Fedezékbe be, majd elkezdem a fejeseket kiosztani. Automata mesterlövésszel nem ment a 1 lövés 1 halott, így átszoktam a normál mesterlövészekre, na azzal már ment, egészen 22-24 szintig. Ott vagy nem kaptam/találtam jó mesterlövészt így automatára voltam kényszerítve, de ez a taktika nekem bevált az utcán. Épületben más a helyzet, oda Assault rifle + lmg lett a párosítás. Ettől függetlenül egy mesterlövész, egy smg és egy shotgun mindig van a tatyóban, ha esetleg kifogyna a lőszer valamiből, legyen valami mással durrogtatni. Végső esetben ott a pisztoly, de az már csak nagyon végső megoldás, vagy ha ki van talentelve akkor minimális lőszerszedésre használom.
És úgy néz ki hogy a mindent bontok craftalapanyagnak taktika nem jött be. Úszok a hozzávalókban, csak a tervek nincsenek meg és jó darabig nem is lesznek, sok PC-be kerülnek és az idő alatt a városból össze lehet szedni a hozzávalókat, vagy akár a Dz-ből is.
Ellenben volt tegnap az Adv weapon vendornál szép sárga meggymagozó, félmillióért....
vége
SPOILER
Hard az megy egyedül is legalábbis a mai napi lement egyedül is és nem volt sokkal lassabb mint mikor adott szinten normálon ott jártam. Csapattal persze gyorsabb lett volna, de így is megvoltak kb másfél óra alatt.
Én is automatáztam , majd vissza szoktam az M44-re, de a vége felé már nem ment az egy lövés = egy kill, nameg most csak egy SCAR-H van ami lila, így azzal érem be. A One is None talent (50% esély hogy a fejlövésnél a kilőtt golyót visszatölti) besegít hogy ne fogyjon olyan gyorsan ki a lőszer mesterlövész puskákból, így a 25 lövésből simán összejön 40 körüli is ha az ellenfél nem ér hozzám közel.
Voltam bent csapattal DZ06-on, ott már 32es ellenfelek vannak és nem gyengék ráadásul shotgunnal 40 méterről leterít az ellenfél pár lövésből szal vagy eszement jó gear kell oda vagy irdatlan sok HP. Rouge ügynök nem járt arra akkor, cuccokat sikeresen ki lehetett menteni. Sajnos a Dz rang nem igazán jött ott így marad a DZ01-02 legalább 15-30as rangig.
Napi challengingbe meg azért kell csapat. Az nem igazán solozható ahogy láttam.
SMG+Snipert láttam másnál is de nekem az SMG lőszermennyisége karcsúnak tűnik a szembe rohamozó 2-3 lila ellen, még úgy is ha sniperrel legalább 1-2-t legyengítettem.
SMG+sniper kombó viszont jelentősen javított a játékélményen! Kár, hogy csak lvl 27 körül fedeztem fel.
Első napi feladat hardon az égő pláza (Broadway Emporium) volt. A normállal ellentétben a pláza másik oldaláról s halálosan pontosan lődöztek az ellenfelek, ráadásul a boss is úgy sprintelt utánam mint Bolt 100m-en. Kétszer odakozmáltam de végül meglett. Sajnos a Support Stationt (ammo cache moddal) nem nagyon tudtam kihasználni a nagyon mozgásigényes harc miatt, de gépkarabély mellé rendszeresítettem egy LMG-t és így már folyamatos tűz alatt tudtam tartani az ellenfeleket. Végén dobott pár lila felszerelésmodot a 15 PC mellé.
Második feladat a Grand Centra Station volt, szintén hardon. A korábban bevált gépkarabély+LMG, turret+support station kombóval haladva szépen végig lehetett menni egészen a legvégéig amikor is védekezni kellett. Ide berakott a két támadó lila shutgunos mögé egy sárga harmadikat ami lekaszált közelérve. Rájuk készülve turret, gránátok és frissen tárazott gépkarabély+LMG már elég volt hármójuknak. A többi közül egyedül a sárga mesterlövész volt az ami kicsit megakasztott, míg közel nem mentem hozzá, utána kapott egy tárat a frissen vásárolt 30as kék assault rifle-ből. Pár lila mod és armor a végén meg a 15 PC.
A haramdik fealdat Challenging fokozaton lenne 30 PC-ért, Lincoln Tunnel, de egyelőre halogatom.
A supply station használatára rá kellett kicsit érezni mert ugye nem volt mindegy mikor rakom le hogy gyógyítson-lőszert töltsön. Ahogy tapasztaltam a CD-je kb két teljes tár kilövése után járt le, így a két fegyvert felváltva használva és a végén pár lőszert meghagyva majdhogynem folyamatosan lent lehetett újratárazás során. Persze volt hogy tárazás közben járt le akkor inkább ledobtam megszakítva a tárazást.
Virus Lab +1
Hazmat Unit +1
Pharmacy +1
Így kijön 4.
Érdekes, maszkokat cserélgettem és leesett 3-asra a karakterlapon. Relog után 4-re visszaugrott.
Teljes történet végigjátszva, bázis 100%-ra kifejlesztve 32 órát vett nálam igénybe. Utolsó két területen ládákból is elkezdett esni a sárga craftalapanyag, valamint a bázison is sikerült 1-2-t kikapni a ládákból. Csak a receptek beszerzése lesz érdekes.
Hardon nekiestem a Madison Square Gardennek. Nem volt rossz, persze nehezebb volt, kb egy ellenfél 2/3 tár volt 40k-s gépkarabéllyal. Szerencsére volt elég lőszeres láda és jól is voltak elosztva. A tetőn a baseball ütős fickók szívattak meg csak, nem gondoltam volna hogy felkel miután negyed HP-n kapott egyet az M60-as tusával. De felkelt és rám emelete a karót. Második nekifutásra már nem értek közel. Egyelőre nem éri meg nekem 39k-s SCAR-H-val mesterlövészkedni, lila ellenfelekről 4 lövés csak az armort bontja le.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Volt olyan is hogy az utcán előre haladva jobbra fordultam, majd mire vissza, kb 10 méterre berakott egy 4 fős járőrt, egy shotgunos, két gépkarabélyos meg egy gránátost. Meglepődtünk mindannyian.
Gyorsutazást csak a külditerület elérésekor használom, azon kívül akkor ha kevés a lőszer, medkit, akkor hs vissza a safe houseba. Útközben bele lehet futni pár ellenfélbe akik dobhatnak cuccokat is, plusz betévedhetsz üzletekbe, műhelyekbe craftalapanyagért.
Armorra jelenleg nem sokat adok, a fő statokat nézem illetve egy fontos van még, a +lőszermennyiség. Ha statot is bukok, lőszermennyiségget nem szeretek, bár volt olyan küldetés ahol két szobánként volt lőszeresláda. Character - Skillsnél letekersz a Survivability-ig és ott látni mennyi sebzést csökkent az adott armor értéked.
Melee karakternek inkább baseball ütő járna nem ballistic shield+pisztoly
16 óra alatt 22es nem rossz, én lassabban haladtam, de ma meglett a 30 26os területen. Meg belefutottam egy érdekes easter eggbe, de jól el volt helyezve
Akváriumban egy Typhoon osztályú tengeralattjáró-makett volt. (Vadászat a Vörös Októberre című könyv-film szintén Tom Clancy írta)
Amit hasznosnak ítéltem még azok a fegyver-talentet és persze a hozzá tartozó fegyvert is, mely kill esetén pár % hp-t tölt vissza. Ezzel ha sikerül visszatölteni akár egy kicsit az üres hp szegmensbe, akkor az a szegmens nekiáll visszatöltődni automatán, medkitet vagy Recovery Link sig skillt spórolva meg.
Nah nem floodolok tovább, holnap úgysem vagyok egész nap. De azért csak kellene majd együtt is játszani valamikor!
Ami viszont nagyon fontos kérdés!!!!! Mennyire fontos tényező a páncél? Gondolom, hogy eléggé, mert sebzésfelfogó tulajdonsága lehet. De ha mondjuk van egy lövedékálló, aminek duplája a páncél értéke, viszont a három fő stat-omból kettő több ezret veszít, akkor megéri??!!!!! Én mindig inkább a 3 STAT-ot nézem, és nem a páncél értéket. Ez hülyeség? Ti hogy csináljátok?
Egyszer lementem a csatornába loot után (hátizsák) nézelődve, nem ott volt, visszamásztam és ott viszont tényleg a semmiből termett oda 5 kapucnis köcsög. Szerencsére alacsony szintűek, így ebből nem volt gebasz. Az is fasza volt amikor a 10-13as területen egy sárga event után 50m-rel arrébb odaszart 3 18-as ellen. Sárga neves buzi volt, szaftos target gondolom, de miért pont ekkor kell behozni.
Szóval többnyire élvezem én, nincs itt baj, de egyre sűrűbben csúsznak be ilyen rondaságok.
Nem kell átszelni a fél várost, a safe house-ok gyorsutazási pontként is funkcionálnak, bármikor ide-oda teleportálgathatsz. A legtöbb szerepjátékkal ellentétben itt én is használom. Úgy 15-ös szintig sétálgattam mindenhova, még rohanni sem szoktam, de aztán rájöttem, hogy nyilván nem véletlenül kerültek bele
Az a baj, hogy hülyékkel mész Normális csapattal kurva jó közösen lenyomni egy küldetést, de amúgy még hardon is ki lehet szólózni a legtöbbet.
Kicsit hiszti szagú ez a komment Én újabban rohadtul türelmetlen vagyok a játékokban, nem maradok már meg úgy előttük, mint régen, de ez elől alig bírok felállni, annyira fasza. Nem is nagyon tudok belekötni, talán a crafting lehetne egy kicsit használhatóbb, vagy nem tudom, de ezzel sem igazán volt gondom eddig.
25 óra játék után még csak 19-es szinten, 56% a sztoriban és nem DZ-ztem 2 napja És akkor hol vannak még a majd érkező Season Pass tartalmak, a high end DZ, meg a többi finomság! Év játéka szagot érzek!
Respect is not given. It's taken.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
Beültem egy csapatos küldire, hát... Őrült tempó megy így, nehezebbek az ellenfelek, ami nem + kihívás hanem inkább frusztráló. Én még vígan keresgéltem a felvehető cuccokat, másik kettő meg rohangált a sztori után, mintha időre menne.
(Uplay Brazíliától be lehet szerezni a Goldot 41 euróért )
Főkarival mentem egy kicsit. Sokat nem változott a béta óta. A küldik lehetnének érdekesebbek, mert így csak a pontért megyek oda. A harc- és a loot rendszer viszont úgy látszik el fogja vinni a hátán a játékot. Sztori is talán érdekes lesz, ugyan kuka hősünk van, de legalább az átvezetők jól néznek ki. Grafikán nem tudom mi/változott, alapból beadta highra, elég pöpecül néz ki. Uplyes számláló néha40, inkább 60-akat jelez. Összességében eddig jó az élmény, megérte.
Az égő pláza amúgy még normálon is elég nehéz, mert a végén, amikor a boss nekiáll ballagni utánad a lángszóróval, még küldi rád az embereit. Amíg azok élnek, addig kőkemény a buli, utána már gyerekjáték.
Már alig várom, hogy hazaérjek, most single estét tartok, lépek 2-3 szintet, 16-17 körül van a következő küldetés, ami komolyabb
Respect is not given. It's taken.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Respect is not given. It's taken.
Baldur is blessed with invulnerability to all threats, physical or magical.
Nem partyztam még de amiket lehetett olvasni róla:
- a csapatban a legnagyobbhoz igazítja az ellenfeleket, így ha egy 9es megy segíteni 4-5ösnek akkor az ellenfelek is 9esek.
Star Trek Online-ban erre is van jó megoldás: kapcsolható skálázódás. Max szinten is visszamehetsz egy kezdőnek segíteni és leskálázódsz az ő szintjére hp és sebzés tekintetében. Itt ilyen nincsen.
- a feladatokat újrajátszva adnak ismét jutalmakat, így akár craft alapanyagért is megérheti visszamenni kisebb feladatokat újra végignyomni, akár társakkal
DZ csapatban jól hangzik, de ahhoz megfelelő létszám is kell szerintem. 3-4 fős csapat nem nagyon tud mit tenni cucckimenekítés során 2-3 rouge + támadó npc-k ellen. Hacsak nem számítanak rá és inkább két lépcsőben menekítik ki a cuccot. Csapat fele kimenekít, a másik meg vigyáz rájuk és fordítva. És még ekkor is berepülhet egy sticky bomb+seeker bomb kombó vagy két sticky bomb és ment is a levesbe a kimenekítő csapat....legalábbis youtube videók meg béta alapján ez a véleményem.
Amiről még nagy élménnyel számolnak be az az első 3 főküldi (Security-Medical-Tech szárnyak megnyitása) a BoO-hoz, és azokat csapattal hard módban lenyomni. Kezdő karakterrel kevésbé magabiztosan skillek nélkül azért kemény.
Ez az egymáshoz lépegetés hogyan zajlik? Aki a "host" annak a küldijei látszanak vagy ha lvl1-nél 16-oshoz megyek akkor tele lesz a térkép spoileres küldikkel? Ha ez nem zavar, akkor oda is beenged? Nehezebb ellenfelek miatt nyilván hülyeség lenne, de akkor újrakérdezem, kisebb szintkülönbségű küldik esetén? Fordítva, magasabb szintű újracsinálhat így küldiket újbóli rewardét/xpért vagy olyankor már csak részvételre játszik?
Respect is not given. It's taken.
Pár hete nem gondoltam volna, hogy ez a játék, ami nem mozgatott meg, ennyire leköt majd. Simán ott lesz az év végi elszámolásomnál ez 100%.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
Ami nagyon jó, hogy mintha egy hónapok munkája alatt gondosan beállított szerver balansz jellemezné a játékot, tökéletesen eltalált a létszám mindig. Értem ezalatt, hogy belépek a DZ-be, eljutok az első komolyabb (4-5-6 fős, nevesített főnökkel bíró) csoportig, és vagy már lövik őket mások, vagy becsatlakoznak, miután elkezdtem. A loot is jól ki van találva, akibe kellő mennyiségű ólmot fektettél, az neked is dob valami jót.
Pár emberen sikerült segítenem, alapvetően pozitív hozzáállással játszom, olykor be is kockáztatok, hogy segíthessek, haltam már párszor emiatt, de legalább izgalmasabb a játék. Egyetlen büdös fasszopóval sikerült összefutnom tegnap, valami chris akármi volt a neve, ő többször is hátbalőtt, miközben a helire vártam. Persze pofán lőttem én is párszor, végülis egy igazi kis balfasz volt, nyilván egyszerűbb így neki, mint kemény harcban megszerezni a lootot, de nem volt bosszantó, és pont ez a jó a játékban. Állati jól ki van egyensúlyozva, már még csak 14/16 a single/DZ szintem, szóval ez a bekeményedés még odébb van, de egyelőre nagyon élvezem
Respect is not given. It's taken.
Később nem csak a baseball ütős ellenfelek lesznek érdekesek hanem lesznek majd shotgun-osak is, na az két lövéssel leterít ha közel ér hozzád.
Emiatt mielőtt megtámadok egy csapatot el szoktam nyomni a nagy hatósugarú pulse-t vagy távcsövessel végignézem őket melyik ellenfél milyen "kaszt" és annak megfelelően választom ki a prioritást, hogy melyiket kell először leszedni. Ehhez hathatós segítség egy mesterlövész puska pl M1A, vagy M44, mely kis lőszer-kapacitású (5-6), de cserébe 1 fejlövés = 1 halott, ellenben az automatákkal (20 lőszer/tár) ahol azért kell neki 2-3 fejlövés.
19-es szinten meglett az első signature skill, vagyis sikerült a három ág közül a medic-ben az 1000-es fejlesztés (ön és társak gyógyítása), de még nem teszteltem élesben.
Elkezdtek páran gondolkozni és az ügynökeikből valamilyen kasztot kihozni, de nekem egyelőre ez a fajta kasztosdi egyedüliként nem az igazi.
Tank: mobile cover/smart cover és ballistic shielddel tankol, és pisztollyal-lefűrészelt csövű sörétessel igyekszik magára vonni az ellenfél figyelmét. Fő statja a Electronics és Stamina, bár nincs egyértelmű utalás hogy melyik legyen az elsődleges.
Healer: First Aid és Support station (lőszer upgraddel), Elektronics-ra gyúr, másodiknak nincs különösebb javasolva.
DPS: Sticky bomb, Pulse, Turret (kb lvl20-ig), Firearm mint fő stat mellé Electronics.
(Másik monitoron beszélgetni szoktam ismerősökkel xboxozás közben, hát ez Division közben kevésbé fog működni.)
Kb. fél óra játékidő, és imádom.
I'm the person who once probed all of the uncharted worlds in Mass Effect 2 to 'Depleted' status
“If you want something you've never had You must be willing to do something you've never done.”
A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Legnépszerűbb cikkek
- 1. 2500 évig építgethetjük városunkat a Memoriapolisban
- 2. Outcast - A New Beginning teszt – Visszatérés Adelphára 25 év után
- 3. Két új traileren a CoD-verőnek kikiáltott Gray Zone Warfare
- 4. Assetto Corsa Competizione - Nürburgring 24hr Pack DLC teszt
- 5. Ermac közelít a Mortal Kombat 1-hez
Legfrissebb fórumtémák
- 23:11
- Elden Ring [40]
- 21:02
- Ki mivel játszik mostanában? [7855]
- 19:10
- Dark Souls: Prepare to Die Edition (PC) [hozzászólások] [11]
- 19:03
- Politika - az egyetlen ilyen célú topic a Dome-on [43672]
- 17:09
- A magyar labdarúgó válogatott [4448]
- 12:07
- Horizon Forbidden West [53]
- 00:24
- GG - GameGuess játék [737]
- 17:05
- Sorozatok [10785]
- 01:32
- SPORT - Kosárlabda [516]
- 21:04
- Helyzetjelentés [156879]