Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division

Tom Clancy's The Division
A legutóbbi Tom Clancy's The Division cikkek, hírek
736 levél
Válasz 16.04.21. 17:08 #509
Gerő a nyerő
~9másodperces késés 4 napja. 100mbit-es netem van, nincs kihasználva a sávszél és ez a szerver cloud dolog csak mondva csinált kifogás. Egyszerűen kevés a hardware-ük és spúrak betenni pár plusz blade-t. Az utóbbi patch óta ráadásul grafikai hibáim is vannak (artifact-flickering), ami előtte nem volt, szóval vicc...
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
671 levél
Válasz 16.04.21. 15:37 #508
ivanova36
Lagot nem tapasztaltam eddig, igaz ma még nem voltam bent.
Bugosabb? Igen, bár nem DZ-zek, így a dps-hpregen glich nem érint, ahogy fejlövésért zseton sem foglalkoztat. Falcon Lostba meg majd a hétvégén megyünk szerintem, ha lesz kedv meg csapat.
Jobban zavarnak a pályáról kiesések és a térképről nem lehet instát indítani bugok.
Bár más is írt már hatalmas lagról, remélhetőleg ha tényleg a karbantartás okozta ezt azt javítják hamarosan.
Más elmélet szerint a lag oka lehet hogy a szerverfelhő nem hozzád legközelebbi részébe rakott be hanem valami tengertúliba és azért nagy a ping. Egyik reddites kolléga elmélete szerint a belépéskor azt figyeli elsősorban hogy a melyik szerveren mennyien vannak, és a nagyobb népességűre rak be, kompenzálva a PC-Steam 110k-ról 20-30k-ra leesett játékostáborát.
736 levél
Válasz 16.04.21. 15:13 #507
Gerő a nyerő
Én most jutottam el arra a pontra, hogy itt a vége a játéknak... 4 napja nem lehet játszani a laggtól, és nem mellesleg bugosabb a játék mint valaha. RIP Division.
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
671 levél
Válasz 16.04.21. 13:51 #506
ivanova36
Némi info a Scavenginget illetően:
"Evidently it only affects the quality of blues and purples from random mobs. As in: not named enemies, not bosses, not mission rewards and most importantly not material chests."

Vagyis nem befolyásolja a bossokból, ládákból, küldijutalmakból és craftalapanyagládákból szerezhető tárgyak minőségét a rajtad lévő scavenging mennyisége. Két részes Nomad set, hello.




671 levél
Válasz 16.04.21. 08:01 #505
ivanova36
A keddi karbantartás után, amikor is nem javítottak a játékmeneten semmit, ma újabb karbantartás lesz, melynek célja, hogy:
- ne lehessen máshogy elintézni az APC-t , csak az elgondolt módon, C4-el,
- ha az ellenfelek spawn szobájába bemegy a játékos az a spawn pillanatában meghal,
- a Reward vendortól ne lehessen továbbá "végtelen mennyiségű" PxC-t és craftalapanyagot szerezni.

Kezdésnek nem rossz, reméljük a napikat is helyreteszeik, igaz a mostani beragadt Broadway, Russian Consulate HARD-ok nem rosszak, de a Warrengate Power Plant Challenge-t le lehetne cserélni valami kevésbé durvábbra.
671 levél
Válasz 16.04.19. 08:30 #503
ivanova36
Még egy kis mai adag:
állítólag a napik változtak:
Daily Missions

Daily Hard difficulty missions grant a bonus 10 Phoenix Credits and 5 sets of superior crafting materials, while Challenge missions grant 20 Phoenix Credits and 1 set of High-End crafting materials.
Difficulty Location
Challenging WarrenGate Power Plant
Hard Broadway Emporium
Hard Russian Consulate

Mai patchnotes:
"Please keep in mind that there will be no game changes during this maintenance."
"Nem történik semmi változás."

Fegyvermizéria:
Honnan, GS, Mi, típus, dps, ár, dmg
The Last Call 131 Classic AK-47 Assault Rifle 31,954 63800 4331
Kerman Station 131 Tactical ACR Assault Rifle 34,413 63833 3964
The Meat Locker 131 Tac Vector SMG+22% CritHit 32,932 56345 4807
The Grindhouse 131 Enhanced AUG SMG+20.5% CritHit 33,787 55875 4601
Adv Weap Vendor 131 Burst MP-5 A4 SMG+21.5% CritHit 36,263 55586 4147

Itt is látható hogy azonos GS szinten mekkora eltérések vannak az SMG-k javára. Az hogy a lövésenkénti sebzésük az AR-ekhez képest mekkora az egy dolog, pluszba rájön még a crithit és rpm is. Ezek felett még olcsóbbak is mint egy AR, azt már csak hab a tortára.
671 levél
Válasz 16.04.19. 07:58 #502
ivanova36
Peace: sajnos az ismert hiba. Akkor jön elő, ha a térképről aktiválod az újrajátszást és utána ugrasz oda. Így viszont az egész csapattal kiszúr aki ezt teszi. Részmegoldás: odaugrasz és ott a bejáratnál aktiválod az újrajátszást, a nehézségi szintet és a csapatkeresést. Feketeöves megoldás: Open-re állítod a csapatot, és nem ugrasz be másikba, invre sem. Ekkor te elszel a leader, és hozzád kezdenek csatlakozni. Eredmény: nem rúghatnak ki a bossharc alatt, loot előtt.

McCl@ne:
Jó olvasni hogy téged ennyire leköt. Engem sajnos kezd kevésbé, igaz én két végéről égettem a gyertyát eléggé sokáig.
Minap lett meg a 210. óra, 3db 30as, 1db 24es, DZ 19 a max. Így hogy 3db 30assal nyomom a napi két hardot és 1 challenginget, erre így hétköznap elég a 2-4 óra, és nem unatkozom közben, van mit csinálni. Utána egy kis altozás esetleg a napi megbízásokhoz craftalapanyag keresés. A gond akkor van nálam ha több mint 4 órát szeretnék játszani, pl hétvégén. Akkor a hetikre fekszek rá és próbálom összeszedni azokat, de az is max 5-6 óra egy szombaton, 3 karakternek. A fennmaradó időben kezdtem húzni a 4. altot. És még így is marad pár óra "játékra szánt idő" amit nem tud a Division jelenleg kitölteni.

A fegyverpárosításnál pedig sok életképes alternatíva van. Minap challengingben is volt bent egy shotgun-sniper párost használó kolléga. Nem volt panasz rá, tette amit kellett és aprított is rendesen a super 90 shotgunnal és az M44-es sniperrel.

Alapelgondolás az volt, hogy:
eléred a 30at, mész normál instákat, összeszeded a cuccod onnan, mész hardokba, összeszeded a cuccod, mész challengingekbe, összeszeded a cuccod, mész DZ-be, összeszeded a cuccod és teljesen gearelt leszel, ami hiányzik, legyártod és a végeredmény 183GS HE az összes felszerelési helyen.

Más játékok is használják a fenti fejlődési görbét, és ott nem érzi a lelkiismeretes játékos hogy meghekkelte a készítők gondolatmenetét azzal hogy inkább gyártásból szerzi be a max geart.

Ezzel szemben mi játékosok mit tettünk a Divisionben?
eléred a 30at normál-hard instákban, mész challengingbe amíg meg nincs a kellő PxC mennyiség, majd legyártod a neked tetsző HE itemeket, és mész DZ-be a maradékért.
Első karakternél:
ez az út a legrövidebb és mint tudjuk az ember a legkevesebb munkával akarja a legtöbbet elérni. Ha ehhez Lincoln Tunnel / Lexington event center challenge farm kell 30 PxC / futam, ami kb 30 perc szedett-vedett csapattal is, akkor azt teszi egy hétvégén át és a végén megveszi a számára legjobb recepteket.
Második karakternél meg jó eséllyel:
eléred a 30at normál-hard instákban, accountközös stashből felöltözöl az első karakter által legyártott HE-kbe, és mész Challengingbe PxC-t farmolni, vagy DZ-be.

Vectorgond:
Receptek: vector, extended magazine, firearm térdvédő, hátizsák, maszk, firearm mod. Max 1000 PxC.
És miért vector: tervezési hiba miatt. SMG-k erősre sikerültek, AR-eknek nincs meg az a plusz ami a többi fegyvernek, pl SMG-nek a plusz crit, Snipernek a plusz fejlövés sebzés, LMG-nek a hatékony suppress, shutgunoknak a közelre oneshot, és mivel nem igazán volt alternatívája, a Black Market AK max, ami nem mindenkinek fekszik, maradt a Vector kizárásos alapon. Sajnos a Liberator talentjei fixek, LMG-t csak elvetemültek használnak, pl én, Pakhan LMG szintén, Aug, Navy MP-5 meg DZ recept volt akkor. Ezzel szemben a Vector csekély anyagköltségből sokszor legyártható míg ideális talenttel nem esik, és challengingben sem esik hozzá hasonló, megfelelő talentes, vagy csak nagyon ritkán.
Megoldás lett volna ha nevesített gyártható vagy vehető fegyverek talentjeit lehet módosítani, vagy nem ennyire erős az SMG, és/vagy nem ennyire endgame cuccokat lehet gyártani, hanem tényleg kiegészítést, tehát nem HE 183asok lettek volna hanem pl HE 170esek. Jobbak mint a challengingben eső lilák, de nem jobban vagy egyenértékűek a DZ 183 HE-jeivel.

M1A imádat:
Itt is hasonló a helyzet, mint a Vectornál. Igaz ez nem gyártható jelenleg, múlt héten az volt, DZ75-ös ranggal, de ez az egyik legoptimálisabb sniper. Automata, 10es tár bővíthető 20 fölé is, a kis tár miatt kellően nagy fejest lehet vele kiosztani, és ugyebár szeretjük ha 300000-600000-1200000 számok repkednek fölfelé.
M44, túl kicsi a tár, 1-2 mellélövés és több ideig tárazunk egy harc alatt mint sebzést osztunk.
SCAR-H, Tenebrae, meg a többi automata sniper: nagy tár, kevesebb tárazási idő, cserébe kisebb sebzés / lövés.

Csalásról meg: igen, voltam én is Bulllet King - Hornet farmon, 6-6 órát kb, meg lent APC-t robbantgatni, talán 5 alkalommal. Miért?
Bullet King: kifejezetten a gyors PxC és a Caduseus miatt. Caduseus kiesett, mai napig használom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Ha gyártható lenne, simán gyártanám az összes karakteremnek, vagy megvenném akár 1000 PxC-ért is akáér a receptet, akár a fegvyert / darab.
Hornet farmot az Incursionre való felkészüléshez nyomtam, hogy ne én legyek a leggyengébb a csapatban.
APC: 5 próbálkozás után feladtam a csapatkeresést és incursion próbákat az ottani gondok miatt melyek egy része tervezési probléma szintén: a nulla kommunikáció, "nem keltesz kilépek a pékbe", kilépett helyére nem hozható új karakter csak előröl lehet kezdeni, és GS "qrvulás" miatt, így más megoldást kerestem hogy legalább egy 3-4db-os set meglegyen. APC robbantgatás során ezek meglettek, igaz a vége felé már jojozott a szemem a sok rohangálástól, de nem bántam meg. Miért? Meglett pár karakteremnek a 3-4-4 set, erősebbek, a napi challenging is simábban megy vele, és az adott challenging csapatot sem "hagyom cserben" az alacsony GS és dps miatt.

Fórumoktól és "ajánlott", meg "megszokott", meg "kötelezően elvárt" fegyverpárosításoktól függetlenül mindenki azzal a párossal menjen amelyik neki tetszik és amelyikkel élvezi a játékot, viszont sajnos vállalnia kell az ezzel járó következményeket is, amennyiben nem haverokkal szeretne csapatozni. Mivel a fentiek közül sok nem gyártható, és mivel ma már a GS mozgatja a megmaradt játékosok nagy részét, könnyen lehet hogy ki lesz rakva pár random csapatból az alacsony GS és/vagy alacsony DZ szint miatt.

Még remélem hogy ezekből a hibákból tanultak és helyrerázzák a következő Incursionnel a dolgot, akár úgy, hogy újabb gearscore szintet vezetnek be és törekednek hogy ne lehessen a rendszert megkerülni. Ha ezt sikerül összehozni, akkor onnantól kb tiszta lappal lehet indulni, az eddig jogtalanul szerzett előnyök elpárolognak, de félek hogy ha a 3 év fejlesztési idő alatt nem tudták ezt megoldani akkor ebben az 1 hónapban sem fog sikerülni.
18823 levél
Válasz 16.04.19. 06:42 #501
Peace
Tegnap beléptem, challenge bugos volt, nem volt nyitva ajtó, hard-nál ugyanez. Ki is léptem...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12558 levél
Válasz 16.04.18. 19:43 #500
McCl@ne
Hogy legyen egy kis "ellen"vélemény is, azért néha megnyilatkozom
118 óránál járok, 176-os GS-nál, 38 a DZ szintem. Remekül szórakozom a játékkal, napi szinten 2-3 órát is tolok bele néha, főleg mióta bejött az új patch és kibővültek picit a tennivalók.

Miután kitaláltam a nekem fekvő játékstílust, összefarmolgattam hozzá a szükséges geart is. Igaz, nincs kimaxolva, néhány cuccból még lehetne jobbat pörgetni, de legalább megvan a napi motivációm ehhez is.
30-as szint fölött alakul ki úgyis nagyjából mindenkinél, hogy milyen fegyvereket és skilleket preferál, nálam ez az assault rifle + marksman rifle kombó lett, illetve megy a lőszervisszatöltő support station és a smart cover/recharger skill összeállítás. Utóbbit kicsit későn találtam ki, pedig rohadt jó, az egymást erősítő hatásai miatt folyamatos a lőszer és hp utánpótlás, plusz az egyéb extrák.
Fegyverből nagyon sokáig egy lila LVOA-S-t használtam, egyszerűen semmi nem ért a közelébe, de ezt most lecseréltem egy HE Military SA-58-ra. Burst módban tüzel, tehát hármas sorozatban, és a különböző kiegészítőknek hála általában mindhárom ugyanoda megy. Ez nem kevés újrapörgetett modolásba került, de elég jó a végeredmény. Húzásról nem beszélhetünk, nagyon pontos, gyors és halálos fegyver lett. Igen, közelről nem egy Vector, de nincs mindenki közel. Különben is röhejesnek tartom a Vector imádatot, az meg tényleg vicc, hogy mindenki ezzel tolja.
Aztán emellé elkészült ma a Tenebrae, ami ugye egy nevesített mesterlövész puska. Elég szar sebzés jött ki a fixen meglévő 3 talent mellé (mindhármat tudom szerencsére használni), de még így is kurva jó fegyver. A SCAR módosított verziója, tehát félig-meddig assault is, nagyon gyors, nagyon erős és nagyon jól használható.

Ezek egyáltalán nem papírforma fegyverek, tehát ha valaki körülnéz fórumokon, akkor szinte senki nem használja ezeket, de pl. az én játékstílusomhoz nagyon jól fekszenek, sokkal hatékonyabb vagyok így. Egyébként egy-egy összeállítás (de még modolások!) között is óriási különbségek vannak, és nem vagyunk belekényszerítve egyikbe sem, úgyhogy a sok szidalmazással szembe menve én ki merem jelenteni, hogy a játék ezen része pont elég érdekes ahhoz, hogy sok-sok tucatnyi(!) órát beleölhessünk.

Ma megvettem végre a headsetet is, úgyhogy majd nyomhatom haverral párosban, vagy esetleg magyar csapatban.
Egyébként még egy apróság, ami lehet, hogy nevetséges, de ilyen balfasz is kell a világra: nem csalok. Hívtak már többen is (ivanova is), hogy csináljuk meg a Falcont, kihasználva a glitch-et, de én nem akarom. Nincs ezzel semmi baj, megértem én, hogy mások ezt tolják egész nap, tényleg elfogadható érv az elbaszott craftrendszer mellett, de én inkább kihagyom. Eddig egyetlen csalásban vettem részt, amikor a stadion tetején öltük a boss-t, újra és újra. Azt is megbántam, egyszerűen enélkül is meg lehet lenni.

Igen, vannak hibái a játéknak, de kb. 6 hét alatt 120 órát toltam bele, ami elképesztően sok, és egyáltalán nem érzem, hogy unnám. Minden nap leköt egy kis időre és ezzel tökéletesen meg is felel az elvárásaimnak. Pedig én sokszor játszom egyedül vagy idegenekkel, mind a 38 DZ szintemet úgy szólóztam össze, társak nélkül, tehát még az igazi co-op feeling is várat magára.

Mindezzel nem akarok senkit megcáfolni, meg különösebben ellenkezni, csak szerettem volna, ha van itt egy ilyen vélemény is. Ez egy nagyon jó játék, ami még ebben a folyamatosan (hol előre, hol vissza) fejlődő formájában is elég volt ahhoz, hogy 120 órára behúzzon.
Respect is not given. It's taken.
671 levél
Válasz 16.04.18. 13:13 #499
ivanova36
Azért legyen egy kis lelkesítés is:
https://www.youtube.com/watch?v=9OwMHsZr6-0
671 levél
Válasz 16.04.18. 12:54 #498
ivanova36
Kis Division érdekesség:
https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/4fb0gp/major_cringe_watching_hamishs_stream/

Community Manager egy csapattal tolja a Falcon Lost Incrusion-t, challenging módban. A dolog érdekessége a csapattagok neve és felszereltségi szintjük és állították a közvetítés elején, hogy: sosem csaltak. Legalább 2 twichelte is a falon átjárásait mikor kijöttek azok a hibák.
CM reakciója: igen, elképzelhető hogy a 222 GS geart legálsian szedték ki a csapattagok, nem láttam videót róla hogy csaltak volna.


671 levél
Válasz 16.04.18. 12:04 #497
ivanova36
Attól függ mit kerestél. Az alapverzió 12k körül volt, és első karakterrel a végigjátszás nekem kb 40 óra volt. Ez messze több, mint a hasonló CoD: MW3 volt a maga 7-9 órájával. A többi karakterrel gyorsabb persze, de ez érvényes a legtöbb játékra. SWTOR-hoz meg, igaz 8 történet van benne és hogy összességében talán hosszabb idő mint egy Division végigjátszás, de előfizetés nélkül ott nem jutsz valami messze, legalábbis két éve ez volt a helyzet, plusz a 8 történet ugyanazon a helyeken játszódik nagyjából, a tartalom jó része is ugyanaz. Más kérdés hogy nem igazán lehet-érdemes összehasonlítani a kettőt.
Egyelőre a gond az, hogy a Division készítői nem lőtték be jól a fejlődést és a gear szerzést. Ennek a következménye, hogy 1-6 hét alatt megunták az emberek. Rendszerint a Diablo 2-3, Destiny-vel hasonlítják össze és pl a D2-vel a mai napig játszanak. Igaz a D3 is csak egy nagyobb kieg-patch után lett játszható, sajnos itt is elkövetik ugyanazokat a hibákat. És hogy tovább szomorítson a dolog, két mondat a Massive oldaláról:
"We would love to hear from you but are busy bees and can unfortunately not answer all emails. Game ideas are great, but keep them to yourself, we only use in-house creativity."
Tehát náluk az "in-house creativity" = egy terem, 15 támadó hullámmal. Ennyit tudtak összekalapálni állítólag 1 év alatt. Vagy kivágni a játékból, nézőpont kérdése.

Remélhetőleg a májusi incursion már kicsit fantázia dúsabb lesz és nem lehet majd szétcsalni. Addig meg van 3 hét összeszedni a szükséges PxC mennyiséget és 1-2 set itemet legyártani.
736 levél
Válasz 16.04.18. 11:38 #496
Gerő a nyerő
Ez amit felvázoltál az endcontent-el elég elszomorító pláne hogy ~20 rongy volt a játék és alig kaptunk érte valamit. Megmerem kockáztatni lehet egy SWTOR előfizetéssel jobban jártam volna az olvasottak alapján, pedig az se nagy cucc mint az tudható. De mind1, meglássuk mit hoz a jövő. Köszi még egyszer!
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
671 levél
Válasz 16.04.18. 10:52 #495
ivanova36
Gerő:
Akkor sorban:
alapgear az dicséretes, de annál azért több kellene még ha hard incursionbe 140 a min és 160 az ajánlott. Pár legyártható 182-es nem árt, viszont a Damascust csak GS miatt legyártani, max akkor ha van felesleges anyagod hozzá. Ebből is látszik hogy a GS rendszere "kijátszható".
Most jutottál el oda hogy PxC farm kell, ám ugye az maradz a napi hardok+challengek és mellette challenge farm. Próbálj meg annyit összeszedni, hogy a set-ből legalább kettőt le tudj gyártani, vehető recepből, 330-400 körül vannak, de csak kettőt érdemes legyártani magadnak. Jellemzően dps-re a Sentry az amit javasolnak.
DZ: átestél a 160GS-en így a 160+ os szinten szembe jöhet egy 4 fős 224-es csapat is, és persze esélytelen vagy ellenük. Ez a DZ és a GS tervezési hiányossága, kellene még legalább egy 200GS+os szint is.
Egyedül most PxC farm, amíg nincs meg legalább a két gyártható sentry. Utána lehet pug-al Incursionbe menni.
Vagy úgy döntesz hogy "csalsz", és mész egyedül APC-t robbantani.
Statra gyúrásnál meg arra menj ami neked tetszik. Más játékstílus kell a full elektronikáshoz és más a tiszta dps-hez. Délután felveszlek és ha a csapat menne incursionbe rendesen, nem csalva, akkor megpróbálhatunk összehozni valamit.

Peace: igen, a 300+ PxC receptekkel nagyon elszálltak, de vannak ott 204GS-es fegyverek is, 900 PxC-ért Mondjuk a 2-3 alt sokat segíthet ha a hetiket is csinálod velük, ugye az plusz 30-60-90 PxC, más kérdés hogy DZ-be kell bemenni. Hétvégén voltunk bent Cleanerekre vadászni, 50 db az kb 1 óra alatt meglett és mivel nem lootoltunk le sem vadászott senki, ami meglepő volt.

Általánosságba véve most vannak gondok a játékkal. A játékosok eljutottak a végjátékig és tapasztalják hogy olyan nem nagyon van.
Az Incursion-t mint olyat elrontották. Az egy terem 15 hullám, nem annyira élvezetes, mintha mondjuk a játékosok által sokat emlegetett Empire State Building, 8 fő, 3+ boss alulról felfelé haladva, stb. 30-on vagy csalsz és lesz 190GS+ os geared vagy próbálkozol puggal, de a hétvégén is gyakorlatilag pug az csalásra keresett embereket.
Tehát rendesen incursiont most nem fogsz tudni tolni, hacsak nem szerzel csapatot rá. De ha szerzel is, és sikerül hardban lenyomni az is "csak" 193GS-es körüli cuccot ad, és az is kérdés hogy számodra használhatót-e vagy sem. A heti első Incursionért járó (214GS) jutalmat is kikapcsolták, lassítva a haladást.
Receptek ára az egekben, craft költség 2x-3x magasabb mint eddig, PxC költség 3x, ezekhez képest a PxC mennyiség hardban csökkentve, és ezen a heti 30 PxC sem sokat segít. 1 óra alatt míg összeszedtem az 50 Cleanert, 3 Lincoln tunnel challenging is belefért volna, de minimum 2, ami ugye máris 60 PxC. Altok segítenek a problémán, nem fásulsz bele a grindbe olyan gyorsan, meg a napi hardok is változatosabbak ha az altok másra vannak összeállítva, pl cc-dps-support.
A patch után amikor a bossok dobtak 4 HE itemet is gyorsan lecsökkentették 1-re.
Személy szerint meglátom hogy a májusi Incursion mit hoz és utána döntök a folytatásról.
18823 levél
Válasz 16.04.18. 08:32 #494
Peace
Én eléggé beleuntam. 179-es a gear értékem egy darab zöld itemmel. A challenge az már nevetségesen egyszerű, az incursion-t lehetetlen megcsinálni random csapattal, a receptek árát meg felvitték az egekbe, így egy eszetlen farmolássá vált az egész. A DZ-be is próbálnak bekényszeríteni napi meg heti feladatokkal, de én be nem megyek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
736 levél
Válasz 16.04.18. 08:26 #493
Gerő a nyerő
Na végre elértem egy alapnak mondható geart (ilvl 166). Viszont kezdem érezni, hogy a DZ és úgy minden egyedül nem csak játék és öröm, kb halálra vagyok ítélve ha solozok. Igen-igen, MMO átka tudom.

Sokat agyaltam, de nem jutok dűlőre... Mire lenne érdemes gyúrni stat ügyileg? Eddigi meglátásaim szerint hiába gyúrtam firearms-stam kombinációra, DZ-n minden jötment alap geares leöl, pedig nem vagyok nyomi (elvileg). Gondolkodok azon hogy átmegyek Stam-Elektro vonalra, de ahhoz új fegyvereket kéne szerezni + teljesen át kéne alakítanom a teljes játékstílusom teszem azt turret+first aid kombóra a jelenlegi pulse+turret helyett. Majd teszek fel este képeket a karakter statjairól-gearjéről, hátha az alapján tudtok valami okosat mondani, amivel jobb lehetek.

Ha gondoljátok, adjatok hozzá a friendlisthez: Gerathorn
Asus Z97P, i5-4690K, 2x4 GB Kingston Hyperx 1333Mhz, Asus Radeon R9 280X DirectCU II 3GB GDDR5
18823 levél
Válasz 16.04.16. 11:12 #492
Peace
Pont napi challenge felénél adta meg magát a monitorom... Szegény még megvárta, hogy meglegyen a TV, aztán eltávozott. Hétfőn még beviszem műszerész kollégának, de gyanítom, hogy már nem lehet életet lehelni belé.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1773 levél
Válasz 16.04.16. 09:03 #491
warcat
Közben megint van exploit Falconra,eszem megáll,én mondjuk tegnap elmentem aludni inkább.
671 levél
Válasz 16.04.16. 06:18 #490
ivanova36
Tegnap este 22:00 körül lelőtték a szervereket karbantartásra, íme az eredmény:
[Changelog] April 15, 2016 Maintenance
Here is the list of changes that will be implemented with the hotfix on April 15:
Falcon Lost
Fixed an exploit where players could attack the APC without triggering new waves of NPC
Fixed a bug where the Weekly Reward for Falcon Lost was not granted correctly
Fixed the rewards for Falcon Lost incursion not being received if the group leader had previously completed the mission
Dark Zone
Fixed a loophole where players could enter a lower gear score bracket in the Dark Zone
Missing characters
Fixed a bug on Xbox One where players could no longer see their characters. Please note that in order to fix this issue, we restored the account data of the affected players to that of April 12, 12pm CEST | 6am EDT | 3am PDT
NOTE: Unfortunately, the Incursion weekly rewards will not be granted this week. They should work as intended concluding next weeks maintenance.
1773 levél
Válasz 16.04.14. 17:29 #489
warcat
Sikerült reprodukálni a bugot, hard és challenging letolva, de utóbbi nagyon lassú.
Elvileg már dolgoznak a hotfixen,innen ráérne valaki? Teli csapattal 20-30 perc lenne egy kör.Esélyes,hogy még max néhány órán át fog élni a lehetőség.
671 levél
Válasz 16.04.14. 10:55 #488
ivanova36
671 levél
Válasz 16.04.14. 07:24 #487
ivanova36
Igen, a set árai 300+ PxC-nél kezdődnek és csak a mask-térdvédő páros van a receptek között. A többit össze kell vadászni, innen-onnan.
Challenging is nehéz volt az elején, de ahogy nőtt a gear és a tapasztalat, na meg a skillek ismerete, úgy volt egyre könnyebb. Igaz az orosz konzulátust challengingben még ma is elkerülöm. Jelenleg PxC-t próbálok én is farmolni hogy meg tudjam venni a hiányzó recepteket, és mivel csökkentették a napi challenging és hardok PxC jutalmát, tovább fog tartani mint eddig.
Incursion-be meg lehet majd szombaton benézek megint, hátha sikerül hardban végigmenni rajta. Olvasgattam pár tippek oda, de egyelőre nem biztos hogy a taktika az ami problémás.
Leírás szerint ezek a hullámok sorrendje és tartalma:
1. Starting enemies, variety.
2. Grenaders
3. Drones
4. Shotguns, grenaders, first explosives round: 4 sörétes+1 gránátos hátulról jön, ahol leugrasz a terembe balra sárga villogó jelzi az ajtót ahonnan jönnek
5. Snipers, 4x on the left.
6. Mixed enemies.
7. Drones.
8. Mixed enemies with drones, second explosives round.
9. Machine gunners.
10.Shotguns and machine gunners, drones and one agent.
11.Machine gunners, third explosives round.
12.Machine gunners and drones.
13.Mixed enemies and a few agents.
14.Drones and many agents.
15.Final explosives round, non-stop enemies.
A robbanószeres résznél vagyok egyelőre elakadva, mert akárhányszor lent voltam sosem láttam meg ki viszi a robbanószert meg hogy honnan jön, valaki gyorsabb volt, ami nem lett volna gond, csak így az ember nem tanulja meg.
Az APC rakétáira meg talán működő taktika hogy jobb fent az emelvényről lődözöl és úgy helyezkedsz hogy a hatalmas betonoszlop közötted és az APC között legyen. Ekkor a rakéták az oszlopot találják el, nem téged.
Van végigjátszás is , igaz a videón 196-203-as csapat van challengingben.
18823 levél
Válasz 16.04.14. 06:22 #486
Peace
Igazából a challenge is először ilyennek tűnt, hogy random csapattal teljesíthetetlen, aztán pár hétre rá már 90%/-ban sikerült röhögve végigmenni. Csak kinek van ezt kedve kivárni??!!!!! Annyi időm tényleg nem lesz, hogy még ilyen assignmentekkel is foglalatoskodjak, a napi 3 küldire is csak heti kétszer ha sort tudtam keríteni. Szóval szerintem hónapok, mire én teljes set-hez jutok. 1 szem sniper maszkot legyártottam kedden, arra el is ment összes PC-m. Nem kicsit tolták fel az árakat!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.14. 05:34 #485
ivanova36
Szerintem nem kor és GS függő a dolog.
Skill elosztás és csapatjáték az ami kell hozzá. Vagy pár nap és lehet nerf lesz egy két helyen, amennyien írogatnak a redditre hogy random csapattal teljesíthetetlen...
Viszont, tegnap volt egy "csendes" nerf: a patch napján még 4 HE itemeket dobó challenging bossokat visszavágták és már csak 1-2 HE itemet dobnak a 4 helyett.
18823 levél
Válasz 16.04.13. 21:52 #484
Peace
kb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
12558 levél
Válasz 16.04.13. 21:47 #483
McCl@ne
Pedig azzal bőven jó vagy, láttam embereket, akik 30-40k HP-vel csinálták meg viszonylag lazán, egy jó csapatban. Érdemes streameket nézni, de szerintem idegenekkel esélytelennek tűnik. Még összeszokott játékosoknak sem mindig megy elsőre, de ha kifogsz ilyen 15 éves nyomikat, akkor már léphetsz is ki.
Respect is not given. It's taken.
18823 levél
Válasz 16.04.13. 21:26 #482
Peace
A 100k HP-mal jónak gondoltam magamat, de azt vettem észre, hogy mindenki elhullott és körbevettek....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1773 levél
Válasz 16.04.13. 20:21 #481
warcat
Sajnos a gear nem ad skillt ugyebár ,ha meg mindenki firearms+picistamina buildes,na az nem fog menni.
18823 levél
Válasz 16.04.13. 19:16 #480
Peace
Ez egy fos! 180+os csapattal 3. hullámnál fekszünk.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.13. 05:49 #479
ivanova36
A WoW példád jó pár szép régi emléket felhozott, dark iron farm és craft, Fireres poti és gear farm, raid előtt a kötelező farmkörök Felwood-ban tökre vadászva, később a kötelező lőszergyártás, stb...persze le voltak írva hogy min 100 Fireres kell MC-be, sokan nem foglalkoztak vele, de legalább a két tank és a két healerüknek tényleg kötelező volt.

Más, 172-ről 183-ra feltoltam a GS-t, legyártottam a Striker's Battle gear két darabját receptből, a 2: +20% enemy armor damage setbonus miatt. Még nem teszteltem élesben de kellett a modokkal játszani, hogy a meglévő fegyvertalentek üzemképesek maradjanak. Majd ma kiderül hogy ez a 183 mire lesz elég.
Kollégáim, hála a garantált sárga lootoknak, 123 körülről 145 körülre pakolta fel a GS-t pár Lincoln Tunnel Challenge futam alatt. Érdekes volt hogy hardban is van sárga drop a bossból, igaz csak egy szemben a challenging 4 darabjával. Egyelőre számomra még mindig a craft az ami fejlődést hoz, igaz challengingben nem esett set még.
12558 levél
Válasz 16.04.12. 20:12 #478
McCl@ne
Most tolták végig, elsőre meglett nekik. Jól nyomták, csapatmunka volt, folyamatosan kommunikáltak, brutál kockák egyébként, ismerik is egymást, DE! a csávónak 150k körüli sebzése és 35k körüli hpja(!!!!!) volt. Hát az úgy mi a fasz? Mindegy, kicsit tápolok még, 180-ig fel akarom tornázni a geart (most 165 asszem), aztán nekiugrok
Respect is not given. It's taken.
12558 levél
Válasz 16.04.12. 19:54 #477
McCl@ne
Itt megy most élőben, még van pár kör, ha nem halnak ki. Magyarul megy, kurva idegesítő gyökér a gyerek, de legalább meg lehet figyelni, hogy mi van.
Respect is not given. It's taken.
1773 levél
Válasz 16.04.12. 19:26 #476
warcat
Nem voltam még,csak néztem videón,de önmagában nincs gond azzal,hogy csak ennyi, illetve faék bonyolultságú.

Rengeteg tudatlan ember van, főleg firearms+némi stamina vonalon mozogva,akik semmit sem tanultak még meg a játékmechanizmusokból.Őket kézen kell fogni illetve ösztökélni egy kicsit,hogy alakítsanak már valamit magukon.

WoW példa: anno klasszikban amikor jött a döntés,hogy jövőhéten elindulunk Molten Core-ba, én elvégeztem a házifeladatomat és legyártottam, összeszedtem ami elérhető +defenses cucc volt kint a világban.Másik "tank" beállított valor setben, placcs kb 1 ütésből meghalt.
Tankolhattam egyedül a 2 óriást Ilyen szinten mozog itt a többség,hogy azt sem tudja,milyen statokat kellene válogatnia magára.Ha emellé beraknak valami viszonylag bonyolított taktikát,akkor nem sok minden lesz a matchmakinges csapatokból.
8608 levél
Válasz 16.04.12. 18:48 #475
davkar9
Vicc az egész. Gránátesőnél már doboltam az ujjaimmal, drónoknál ki is léptem. Raid címszó alatt bedobtak egy csőben játszódó horde módot. Komolyan ennyire futotta? Epeen ugyancsak nagy ötlet volt. Elég lenne, ha csak a gép tudna róla, így, hogy ki is van írva sokkal több party megy majd szét.
Simple. Eternal. Beige.
671 levél
Válasz 16.04.12. 17:48 #474
ivanova36
Incursion Falcon Lost:
Egyelőre csalódás az egész, és nem azért mert az eddigi 5 próbából egyszer sem sikerült befejezni.
Az egész egy nagy terem. Terem végében van a "főellenfél" egy Páncélozott csapatszállító (APC) és mellette két automata lövegtorony. Ennél fantáziadúsabb "instát" is össze lehetett volna pakolni New York városában. Számtalan jobbnál jobb ötlet merült fel redditen...végül kapunk egy termet.
Az ellenfelek 15 hullámban érkeznek, hullámok között drónok támadnak. Legjobb eredményem az 5. hullám, így csak addig tudok nyilatkozni.
Ahogy tapasztaltam a terem vezérlőjébe érve célszerűbb egyből leugrani és az első támadó csapatot kezelésbe venni. A probléma a 2-3 hullám körül jelentkezik amelyben sok söréteses és gránát vetős alak van. A 4. hullámnál már a hátunk mögül is támadnak ráadásul 4 söréteses + 1 gránát vetős. Kicsivel nagyobb pihenő lesz ekkor hiszen el kell jutni az APC-ig és oldalról robbanószert kell rá tenni. A két lövegtornyot ami végi ekkor CC-zni kell hogy ne a robbantást végző kollégára lőjenek. Sikeres robbantás esetén futás vissza az elejére, ugyanis a következő hullám fent a futófolyosókon érkezik 4-8 mesterlövész képében a terem két oldalán, kellően kereszttűzbe fogva minket. És ekkor elvérzett mind az 5 csapat.
Ami nálam gond volt:
- rohan mindenki, mintha időre menne. persze nem kell leülni tábortűz köré a csatornában, de trash moboktól tovább rohanni mikor még élnek hogy majd a többiek megoldják..hát nem a legelegánsabb
- "alacsony" gearscore-al repülsz egyből a csapatból amint meglátják (140GS a min, az alatt be sem enged HARD-ba, 160GS a javasolt, de 172-vel is kidobtak már 180-190es csapatból)
- nulla kommunikáció, se tipp hogy mit hogyan, se azt honnan jönnek, se hogy CC kell, vagy keltés
- nulla csapatmunka, mindenki megy a saját feje után, CC ha van is, csak a saját célpontjaikra
- keltés nem nagyon van, hacsak nem a saját supply station-öd kap fel.
- jellemző fegyverzet a Vector, de azzal nem nagyon tudnak lekapkodni mesterlövészeket meg 60 méterre lévő gránátosokat.
- kilőtt ügynök ha nem kapod fel azonnal kilép probléma nélkül, a csapatot is halálra és szétbomlásra ítélve. Nem lehet bentről új tagot beinvitálni, lehet előröl kezdeni, nem csak az instát, a csapatkeresést is.

Kezdésnek nehéz a hard, de ha a fentieket meg tudjuk oldani megcsinálható.
671 levél
Válasz 16.04.12. 08:14 #473
ivanova36
Na igen, eléggé nehéz egy vagy több fegyverhez igazítani a felszerelést, pláne ha ragaszkodsz egy "kaszthoz".
Tegnapelőtt és tegnap is egy-egy kolléga szembesült azzal hogy a hőn áhított gyártható Vectoron bizony 2300+ firearm kell a hasznos talentekhez. Nehezen szedhető össze ha electornics-ra gyúrsz közben.

Meglátjuk mit hoz a mai és hogy mennyire kellenek a javasolt "kasztok" hozzá. Tény hogy a CC az még challengingben is hasznos, bár egy karaktert tiszta CC-re nem biztos hogy be kell állítani.

Kipróbáltam a Sticky Bomb (Flashbang) + Seeker Mine (Gas) kombót és erős, azt kell hogy mondjam, de sajnos a saját gyógyítás éppen olyan fontos ha nincs "healer" a csapatban. Így Sticky Bomb (Flashbang) + Supply Station (Ammo Cache) mellett maradtam végül a CC karakteremnél. Caduseusnak hála és a sok ellenfélnek, jó ha van 10 másodperc a két Supply Station (Ammo Cache) lerakása között, így a heal és lőszer folyamatosan meg van oldva, CC meg szintén, jó ha 10-15 másodpercenként megy. Amire figyelni kell hogy ha másnak is van Sticky Bomb (Flashbang), a két robbanás CC-je nem adódik össze, így csak akkor kell lőni a másodikat, ha az első már ténylegesen lejárt. Kommunikáció nélkül volt hogy Lexington tetőn a szabadítás után a lemenő liftnél 3 Sticky Bomb (Flashbang) röppent be a tömegbe és utána 10 másodpercig nem volt semmi CC, max a gyújtógránát.
Seeker Mine (Gas) esetében pedig sajnos megesett hogy az ellenfelek túl messze voltak neki, így hiába dobtam feléjük szépen visszagurult hozzám és mellettem várakozott.
Sniper kolléga pedig rászokott a Sticky Bomb (Flashbang)-re mert vele könnyebben le tudja szedni az ellenfelek mesterlövészeit, így nem kell odarambózni hozzájuk, vagy másnak lőni oda valami CC-t hogy kijöjjenek fedezékből. Igaz így elbukja a Fist Aid (Booster Shot)-ot, de szerinte így hatékonyabb.
Tegnap este még mi is áttekertük az összes craftalapanyagot sárgára, miután befejeztünk 4 menet Lincolt Tunnel challenginget.
18823 levél
Válasz 16.04.11. 21:19 #472
Peace
Fos volt az a sniper, sokkal hulladékabb a 35-ös táras narancs mesterlövésznél!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
1773 levél
Válasz 16.04.11. 20:39 #471
warcat
Remélem nem a balanced m1a-t cserélted le rá

(lentebbire)
Amúgy bár lehet,hogy könnyű aranyba felöltözni(főleg,ha csak ilvl30),még talán jól rolloltba is,de azért vannak kételyeim,hogy a buildedhez tudtad igazítani a cuccokon levő skillbónuszokat is,márpedig azok sokat adnak,szóval elég sok időt bele lehet ölni.Persze azt is megértem,ha ennyire azért nem érdekel az egész.
8608 levél
Válasz 16.04.11. 20:31 #470
davkar9
Felfejlesztettem sárgára a két karival a nyersanyagokat, bele is állt a görcs az ujjaimba. PXC vendornál volt egy fasza sniper, le is cseréltem a régi lilát. Ha a raid kuka, legalább a hátralévő 1 lvl DZre jó lesz.
Simple. Eternal. Beige.
18823 levél
Válasz 16.04.10. 16:58 #469
Peace
Igazából olyan kedvtelenül ment, monoton volt, és a napi reward hiánya is rávetette árnyékát. Most már inkább megvárom a keddet. Gondoltam, hogy ma még gyorsan kiskarival felvásárolom a piacot, de belegondoltam a kilogolgatásba és stash pakolgatásba, egyből elment a kedvem. Majd meglesznek az új cuccok, mikor meglesznek. Igazából most is az volt a baj, hogy viszonylag hamar aranyba burkolózott a kari és nem volt már hova fejlődni...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.10. 12:43 #468
ivanova36
Hogy-hogy nem volt sok értelme? PxC azért csak jött, ahogy craftalapanyag is, nem?
18823 levél
Válasz 16.04.10. 12:21 #467
Peace
Letoltunk ma két speed run-t challenge-en, de nem sok értelme volt, meg belépni sincs sok kedvem keddig.....
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.10. 11:15 #466
ivanova36
https://twitter.com/TheDivisionGame/status/719089651571695616

Please note that the issue with Daily Hard and Challenging missions will be fixed with the Update deployed on April 12.

Vagyis keddig nincs napi hard-challenging. Ennyit az 1000 PxC terveimről keddig. Összejött volna, ha ebben a 3 napban is lehetett volna napizni. Így marad az alt húzás és craftalapanyag gyűjtés.
18823 levél
Válasz 16.04.09. 12:33 #465
Peace
Megvan na hiba:

http://www.thebitbag.com/division-daily-reset-not-yet-updated-fans-get-frustrated/145475
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18823 levél
Válasz 16.04.09. 12:12 #464
Peace
Kicsit lemaradtam, úgy egy hete nem játszottam. Ma reggel beléptem, és nem voltak daily-k. Az lehet????
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.08. 20:44 #463
ivanova36
- Sentry's Call: sniper set :
2: +30% headshot damage
3: +20% damage to elites
4: Headshots mark the enemy, increasing the damage inflicted on the target by 15% for a duration of 10 seconds each. A target cen receive up to three marks.

- Striker's Battle gear: combat assault set
2: +20% enemy armor damage
3: +100% critical hit damage
4: Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.

- Path of the Nomad: DZ / solo set
2: +50% scavenging
3: +20% Health on kill
4: when recieving a fatal damage, you are instead healed to full health. Can occure once every 10 minutes

- Tactician's Authority: support és tech bonus
2: +4000 skillpower
3: +20% skill haste
4: Every 60k damage your group deals adds 1% power to you for a may of 100%. Bonus is reduced by 1% every second the group isn't dealing damage

Operationbe ebből 3 kell majd. Négy játékosra. Négy "kasztra" (healer/cc/support/dps). Kérdés hogy a négy kaszt mennyire lesz létszükséglet. Lehet elég lesz egy healer, esetleg egy support, és két dps, 1 CC skillel? Majd kiderül kedden. A videóban 6 részesek voltak a setek. Addig is kis brainstorm:

A kép alapján a Sentry's Call az egyértelmű dps és erősen a marksman rifle-re utal a talentje is. Kérdés hogy Vectorral osztott fejesek lesznek a hatékonyabbak vagy a marksman rifle-el. 4 db elég a talenthez, így a maradék kettőre mondjuk Striker's Battlegear 2 darabja is megfelelő a +20% enemy armor damage miatt.

Tactician's Authority gear
Számomra nagyon Healer esetleg Support gearnek néz ki.

Striker's Battlegear
Vectoros dps-eknek is jó lehet, kiegészítve a Sentry's Call 2 darabjával illetve CC esetleg Support-nak hiszen ők ketten lesznek azok akik nem nagyon lesznek dmg topon.
Azért ezt a geart nem temetném olyan hamar. 4 innen, 2 a Sentry-ből és máris kellemesebb:
+30% headshot damage
+20% enemy armor damage
+100% critical hit damage
Every consecutive hit deals 1% more damage. Stacks up to 100%. Missing shots drops bonus 2%. Bonus reduced by 1% every second.
Vectorral vagy más automata putyputtyal eléggé gyorsan fel lehet stackelni 100%ot, mondjuk Vectorral pont a 3. tár felétől fog nagyot ütni, egy AR kb 2. tár felétől fog jobban harapni, míg LMG-vel az első tár felétől, már ha minden lövés talál. Feltéve ha lesz annyi golyófogó szivacs hogy fel lehessen stackelni a buffot és ténylegesen legyen haszna is.

Mondjuk a gearek koncepcióját sem értem egészen. Ha már 4 "kasztot" javasolnak, miért nem lehetett volna 4 külön, egyértelműen nekik való setet kitalálni, és pluszba lehetett volna a DZ set.
A DZ settől nem vagyok lenyűgözve, igaz nem is DZ-zek nagyon, így nem tudom az a talent mennyire hasznos, de a challengingekből kiindulva ahol ha egyszer esik az ember ott jó eséllyel többször is fog és a vége esés-kelés, az a 10 perc kb halottnak a csók. WoW raiden hasznos volt hasonló talent, de ott a bossharcok között volt ideje újratöltődnie. Kint a nagyvilágban meg haszontalan volt hiszen ha valaki egyszer lenyomott és ez mentett meg, akkor másodikra is le fog nyomni talán kicsit lassabban, de le fog. Kicsi az esélye hogy ez menti meg az embert és 10 percig nem fog kelleni.
Most jutott eszembe hogy a mai redditezés közben olvastam a 350-700k-s fejlövésekről, így talán annyira lesz haszna hogy nem oneshotolnak DZben.
18823 levél
Válasz 16.04.08. 18:51 #462
Peace
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xat1/t31.0-8/12976957_926124684170122_1207666564078319133_o.jpg

4. set egyértelműen!!! A többi gáz!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
671 levél
Válasz 16.04.08. 09:50 #461
ivanova36
30 alatti tudtommal nem dob HE-t, de ha

10 kiskari meghív egy 30ast a városába, majd
20 logoutol a partiból (opcionálisan átmegy a főkarakterére és vissza invelteti magát a 30as haver mellé, és így már ketten lesztek) akkor elméletben az ő városában ragadsz és az egész városban ott lesznek a nevesített 30as sárga mobok, pl Bullet King.
30 Végigmész mindegyiken, majd
40 bontjátok a partit.
50 goto 10

A killek elméletben nem mentődnek mert a házigazda nincs ott a killkor. Jelenleg ez az egyik Caduceus farm alternatíva. Persze eshet az instákban is:

Larae Barret - Lexington Event Center, final boss
Raptor - General Assembly, mid-mission boss
Domino - General Assembly, mid-mission boss
Finch - Lincoln Tunnel Checkpoint, final boss
Kosinski - Broadway Emporium, final boss - HARD DAILY
Guard - WarrenGate Power Plant, Final room first kill - Hard, Challenge
Hornet - Russian Consolate, Final Boss - Challenge Mode
Scarecrow - Police Academy, final boss

Ha csak HE craftanyag kell akkor lehet gyorsabb egy General Assembly hard vagy éppen most megy a Brainstorm Warrengate erőmű nevesítettjeiről, hogy a Guard az most 4-nek számít vagy 1-nek, illetve az Operation lesz még kérdéses, hogy ott mennyi nevesített lesz, illetve farmolható lesz-e hardban.

A városi szivacsokra a resetet azt én is szeretném, legalább heti egyszer, és akkor nem kellene kiskarakteres megoldás ha Caduceust szeretne az ember.
Craftalapanyag account wide-ra állítását is sokan kérték, és nem is látom az okát hogy miért ne lehetne átállítani. A több együttes konvertálására pláne most lesz majd nagyobb igény, más kérdés hogy a linkelt patchben leírták hogy nem akarják hogy lootvadászat helyett a craft legyen az elsődleges gearforrás, így jó eséllyel lekezdik nehezíteni a craftot, lásd 10 zöld -> 1 kék, 15 kék -> 1 sárga... ennek ellene menne ha kényelmesebbé tennék a tekerdátmindkékre vagy tekerdátmindsárgára gombbal.

Valahol az az érzésem hogy nem tudják mi lenne a jó megoldás, csak próbálkoznak, hátha megtalálják azt ami a többségnek tetszik. Dicséretes hogy próbálkoznak, de lehet felesleges lefutni ezeket a köröket, hiszen más játéknál már beleütköztek ilyen problémákba azok készítői (Bordeslands, Diablo 2-3, WoW, Destiny).
Leginkább ezekkel példázódnak a játékosok mikor egy Divison hibára próbálnak megoldásokat találni.
Éppen most olvastam a Gearscore-ról hogy lehet láthatóvá teszik majd mindenkinek, a szintkiírás mellett.
Minap megkaptam a magamét az egyik Challengingben ahol alttal voltam hogy 0 a DZ szintje így biztos friss 30as, nulla tapasztalattal a challenging terén és nulla gearrel. Végigmentünk gond nélkül, nem feküdt senki, de rosszul esett hogy matchmaking után egyből le lettem nézve hogy mennyire "kezdő" mert nincs DZ50-e. Valahol ettől tartok a GS bevezetésekor is.

A WoW-ban, aki ismeri a GS történetét az ugorhat a következő bekezdésre, aki nem annak érdekes lehet. Az egyik kiegészítő során a játékosok elkezdtek egy addont használni, meglepő módon a neve Gearscore volt, mely összeszedte a játékosnál lévő összes geart és egy számot kalkulált belőle. A szám azt mutatta, milyen jó vagy milyen rossz felszerelése van az adott játékosnak. Megjelentek ezzel egy időben a felhívások hogy nehezebb instákba csak ilyen és ilyen gearscore-al várnak embereket. Később ez továbbfokozódott és már raidekre (10-25 fős) is alkalmazták. Ennek két mellékhatása volt: mivel a táskában lévő itemeket is beleszámolta, elkezdtek az emberek egymás elől itemeket vinni az instákból, raidekből, csak a GS növelése miatt, sokszor nem is karakternek illőeket, pl tank elvitt egy healerpajzsot mert annak a pajzsnak nagyobb volt a gearscoreja emiatt a tank gearscoreja is növekedett, valamint megjelentek az elképesztő elvárások. Napi HardCore instákba raidszintű gearscoret követeltek meg a játékosok. Normál raidre meg HC raid szintűt. Nemsokára a GS őrület lecsengett, mert a Blizzard látott benne fantáziát és átvette, Itemlevel néven. Később behozta a DungeonFinder-t mely enyhítette a GS okozta problémákat, de jó pár újabbakat hozott be, de az egy másik történet.

Egyelőre tartok a GS itteni hatásaitól. Ha a DZ rang ezt hozza ki az emberekből akkor nem sok jót várok a GS-től sem. Persze az is lehet hogy jó lesz a végén a GS és jelenleg a craftolt gearben DZ0-s játékosokat, altokat egy szintre helyezi a DZ50es játékosokkal. Más kérdés hogy ez nekik hogyan fog tetszeni, illetve a setek majd hogyan fogják ezt megkavarni.
A másik amivel egyetértek a GS-el kapcsolatban hogy valahol azért szét fogja még jobban zilálni a jelenlegi játékosközösséget. DZ-ből ugye lesz egy 160- és egy 160+ os, emellett az MM is GS alapján fog válogatni, megint csak szétszedve a játékosokat. Tegnap Normal Madison Hospitalban a végső bossharcig eljutottam mire összeszedett 3 játékost, akik közül egy ért fel a bosshoz a harc végéig. Kis alttal mentem, de nem hiszem hogy ennyire kevés új karakter lenne, 30 nappal a megjelenés után. Vagy ha mégis, akkor lehet hogy csak rossz időpontot fogtam ki és mindenki craftalapanyagot farmolt, vagy...
Lehet pár opció nem ártana az MM-hez:
- +/- 30 GS az amiből válogasson: inkább várok többet de nem húzok friss 30-ast challengingben
- megyek bárkivel aki jelentkezik: megyek bárkivel, csak induljunk már végre
- ne számolja bele az inventory-ban lévő cuccokat csak ami rajta van.
8608 levél
Válasz 16.04.08. 08:13 #460
davkar9
HE az ugye 30+. Hülyeség lenne, ha a 30 alattiak is dobnának. Ha van eszük, akkor legalább erre tesznek egy napi limitet, mert így valóban a gyorsabb hard pályák farmolása megy majd ezerrel. Persze az is lehet, hogy ezek a dropok csak szar sárgák. Liláról válttani megéri farmolni, de a jó cuccok továbbra is csak a random crafttal szerezhetők.

Városi szivacsokra kéne egy heti reset. Craft matikat átrakhatnák accosra, körülményes kissé ez a cuccok oda-vissza mozgatása. Egyszerre több anyag fejlesztése is bekerülhetne (alapból benne kellett volna lennie), space hosszan->2 mp->esc->újból módszer elég lassú, amikor elég sok zöldem van. Patch előtt még fel kéne fejleszteni, amit lehet.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.