Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Mortal Kombat [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Mortal Kombat
Két év után idén nyáron végre PC-re is megérkezet a NetherRealm Studios remek verekedős játéka.

Mortal Kombat

Mortal Kombat
A legutóbbi Mortal Kombat cikkek, hírek
27766 levél
Válasz 13.09.06. 17:30 #11
LordMatteo
A mostaniak mellé elfér bőven.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
15 levél
Válasz 13.09.05. 17:09 #10
jorgenapo
Remélem, ezek után kiadják PC-re az Injustice: Gods Among Us-t is.
15994 levél
Válasz 13.09.04. 23:57 #9
ufodani
Egy újabb tárnàt nyitsz a cinkbányádban?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
27766 levél
Válasz 13.09.04. 23:19 #8
LordMatteo
És akkor most jövök én, ha már elkezdtem stilisztikát is tanulni a sok minden más mellé...
A kibaszás társas játék, sose feledd.
51824 levél
Válasz 13.09.04. 23:14 #7
Barthezz
Ez le is jött a cikkből, hogy csak sztorit toltad és a towerben nem mélyedtél el. Utóbbi nélkül nehéz átlátni a játék igazi erejét és az újdonságok többségét. A konzolos cikk meg a pc-sek számára nem túl releváns, plusz 2 éve volt, így senki nem emlékszik már az abban írtakra.

Nah de nem csesztetni akarlak, de jó cikket szvsz csak akkor lehet írni, ha több időt fordít az ember a játék megismerésére.
31909 levél
Válasz 13.09.04. 23:09 #6
Creativ3Form
Igaz, sok mindenre nem tértem ki, mivel ezekre annó a konzolos változatnál már kitértek. Meg őszintén szólva, annyira bele se mélyedtem. A sztorit kitoltam, valamint a PC-s irányítást és portot tisztáztam, és nagyjából erre tértem csak ki.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
51824 levél
Válasz 13.09.04. 22:41 #5
Barthezz
+1

Nagyon sok a pontatlanság. A challenge towert Crea egybemostad a ladderrel, holott az felel meg a régi MK-k klasszikus tower-ének és ott vághatunk neki a DLC karakterekkel is. A ladderről amúgy említést sem tesz a cikk.

Plusz a végén a negatívumoknál nagyon bökte a szemem az alábbi sor: "Összességében nagyon kevés játékmeneti újítás"
Hogy miiiiii? Nem csupán az X-Ray-ből áll az újítások sora:
- enhanced attack
- combo break (2. super meter fokozat, apropó, a super meter esetén említésre sem került ez a 2 dolog az X-Ray-en kívül, holott legalább annyira fontosak és egy teljes fight kimenetelét eldönthetik)
- kombók összefűzésének lehetősége
- fejlesztett tagged fightok: super meter használatával azonnal egy kombós belépő, vagy a háttérből támogatás a másik karakterrel egy enhanced lövéssel (pedig utóbbiról még kép is került beszúrásra a cikkbe)
- bekerült a pause menübe a kombók és kivégzések listája (szintén újdonság az eddigi MK-kkal szemben, nem kell többet nyomtatott papírokat nézegetni)
- test your luck játékmód, random feltételekkel
- test your sight, test your might (bár utóbbi az MK1-ben benne volt)
- és hát a story mode és a challenge tower már önmagában is egy hatalmas játékmenetbeli újítás

Fentiek nagy részéről említést sem tesz a cikk. Szóval sorry Crea, de tényleg nagyon összecsapott és felületes írás lett ez most.

+ egy személyes vélemény: Erősen ajánlott a kontroller, mivel a korábbi 5 gomb (kis ütés, nagy ütés, kis rúgás, nagy rúgás, védekezés) kiegészült további hárommal (dobás, karakterváltás és az x-ray másik gombja). Ezt így már elég nehéz kényelmesen belőni billentyűzetre.

6483 levél
Válasz 13.09.04. 22:27 #4
GustyX
"...EGÉSZ sztoriját" - nekem is szemet szúrt.
Így már kevésbé lesz érdekes annak, aki még nem kezdte el.

Bár mentségére szóljon, hogy ez a játék kibaszott mód nem arról szól, és legyen jó akármennyire a sztori, mellékes szvsz.

Azt viszont nézem, hogy ehhez képest minden Mortal játékról oldalak vannak a sztorikat illetően a wikin
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
31909 levél
Válasz 13.09.04. 22:26 #3
Creativ3Form
A Challenge Tower-es részért elnézést, azaz én saram. Összekevertem valamivel, valszeg a sima 1v1 elleni gyakorlással. A sztorit nm tartom spoiler-nek, mivel már a játék megjelenése előtt jöttek róla infók (emlékeim szerint). A negatívum részhez meg direkt írtam oda az összességében szót. Mert van újítás, amik szívdobogtatóak a régi részekhez képest, de nem annyira sok. Lehetett volna picit több. Kicsit félreérthető így, elhiszem.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
5202 levél
Válasz 13.09.04. 22:18 #2
Skorpio90
Nem tetszett a cikk, mert számos pontatlanság van benne. Egyrészt a Netherrealm-nek semmi köze a pc-s porthoz, azt High Voltage készítette, őket illeti dicséret a billentyűzetet illetően. Másrészt a Challenge Tower-nek meg nem vághatunk neki a DLC karakterekkel, épp ez az, hogy azt is megszabja a játék, hogy kivel kell teljesítened a feladatokat. A grafika pedig gyönyörű a tűéles textúráival, az átvezető videók konvertált minőségével meg nem lehet mit kezdeni. Ja és Creative, komolyan elspoilerezted egy bekezdésben a játék EGÉSZ sztoriját?

Meg ez: "Mindemellett azok az extrák, amelyekkel feldobták, nemcsak a rajongók szívét dobogtatják meg, hanem azokét az emberekét is, akik nem annyira a műfaj kedvelői, akár ügyetlenségük, akár más indokuk miatt." ->erre a negatívumoknál: "Összességében nagyon kevés játékmeneti újítás"

Kicsit jobban át kellett volna nézni a cikket.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
3081 levél
Válasz 13.09.04. 22:04 #1
Sucee
"Mi PC-sek abban az örömben részesültünk, hogy a játékhoz későbbiekben megjelent összes plusz választható karaktert megkapjuk alapból, így akár velük is nekivághatunk a Challenge Tower küldetésnek"
Wut? A towerben nem lehet karaktert választani, és a DLC karakterek pedig nem kaptak külön kihívásokat.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.