Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Xbox One-n csak 720p felbontásban fog futni a Call of Duty: Ghosts [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Xbox One-n csak 720p felbontásban fog futni a Call of Duty: Ghosts
Míg a Microsoft konzolján nem FullHD felbontásban fog futni a napokon belül megjelenő játék, addig PS4-en a jelek szerint igen.

Call of Duty: Ghosts

Call of Duty: Ghosts
A legutóbbi Call of Duty: Ghosts cikkek, hírek
3006 levél
Válasz 13.11.03. 08:49 #12
gregmerch
Úgy gondolom, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni egy (esetleg néhány) nyitó cím teljesítménye alapján az új generációról. Az előző (illetve egyelőre mostani) konzolok közül a PS3 rendszerint a 720p-t tudja alapból, és annál a néhány játéknál, melyek felhúzhatók 1080p-re, külön át kell állítani a masinát (minden egyéb lehetőséget ki kell ilyenkor lőni, mert különben marad 720-on). Az XB360 ezzel ellentétben szinte kizárólag 1080p-ben fut. Mindehhez annyi a hozzáfűzni valóm, hogy ha a tévé nem írná ki az aktuális felbontást, én bizony nem venném észre. A God of War III-nál én is felskáláztam FullHD-re a képet, de vissza is raktam kb. 10 perc után, mert jobban tetszett a natív 720-as felbontás (amit egyébként HD-nak hívnak, vagyis már bőven nagy felbontásnak számít).

Ha már itt tartunk (és ez sry, de OFF lesz): múltkor megnéztem egy 4K-s tévé képét a MM-ban, és kb. ugyanaz volt a véleményem róla, mint anno a BR-ről, mikor először láttam, vagyis az, hogy irreálisan éles a képe, amilyet a való életben talán nem is lát a szem. Egyébként a 4x-es felbontás egy 2x-3x akkora tévén, mint a mostani átlag arányaiban nem hat 4x élesebbnek, hiszen a 32"-os képátmérőjű panelen megoszló egységnyi képpont helyett most egy 65-80-90"-os átmérőjű panelen oszlik meg 4x ennyi. Kíváncsi vagyok, mikor terjed el, illetve mikorra lesz elérhető áron is hozzáférhető ez a technológia - jelenleg a "legkisebb" tévék (értsd alatta: 65") is 1 millába fájnak. (A nagyokat meg se mertem kérdezni.) Az viszont igencsak durva, hogy gyakorlatilag a tech-demókon kívül semmi nem tud 4K-s felbontást produkálni. Kérdeztem is az eladótól, hogy az rendben van, hogy valaki vesz egy ilyen cuccot, de mit tud rajta futtatni? Válasz: "hát igen, még egyelőre semmit, de azért már vannak 2K-s filmek és lejátszók." Erről ennyit.

OFF is OFF, a témához tartozó egyéb véleményemet pedig már tegnap megírtam. Én a CoD:G felbontásától függetlenül várom az új konzolokat, első körben a PS4-et. Aztán majd ha egy GoW (bármelyik szériára értve) nem fut rendesen rajta/rajtuk pár év múlva, akkor én is felvonom majd a szemöldököm.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
43 levél
Válasz 13.11.03. 00:07 #11
Breaker
Igazából tudna mind a ketto csak nem 60FPSen! Márpedig azt rakták le fő kritériumnak, és az hogy az uj XBOX One-on nem lesz kepes futni a COD:Ghost 1080p-ben azt garantalja, hogy mar most tudtak olyat késziteni amivel stresszelhetok az uj gen konzolok.

Nalam a BF4 Ultran GTX 580! SLI-ben 1080p-ben 70FPS alapbol, utana 50ig megy le(egyszer lattam eddig 47et) -> Magyarul kb ezt a szintet is alig tudják hozni az uj konzolok, ugyhogy szvsz ismét bőven nem fognak versenyezni a PC-kel.
1488 levél
Válasz 13.11.02. 18:12 #10
GeryG
Egyébként meglepő számomra, de a BF4 PC-n egész jól lett optimalizálva. No persze egész erős vas van nálam alatta, de pl. a harmadik rész érzésre sokkal rosszabbul futott. Ez most Ultrán szépen teljesít, a legdurcibb helyzetben is stabilan 30 fps felett marad. Okay, off vége.
14264 levél
Válasz 13.11.02. 14:02 #9
balays82
Igen, egyik konzol sem tudja a FullHD-t az Bf4 esetében. PS4-en állítólag 1600X900-as, Xbox One-on 1280X720-as felbontásban fut. Ami szerintem nem feltétlenül a két konzol hibája.
2883 levél
Válasz 13.11.02. 12:44 #8
Nayrobi
Én azt szoktam példaként felhozni, hogy nézzük meg az nfs sorozatot, minden évben megjelent, szépen látszik a fejlődés, ott a Carbon ami a ps3-mal debütált, illetve nézzük meg a Rivalsról a videókat, ég és föld a különbség, nem is lesz itt semmi gond, már a Killzone is elég brutál, pedig még nagyon az elején járunk, pontosabban még ott sem.
PSN: nayrobi11
3006 levél
Válasz 13.11.02. 09:32 #7
gregmerch
Azért az gyanítható, hogy egy méregdrágán kifejlesztett új generációs konzol csúcs teljesítményét nem egyből a premierkor fogja, és/vagy tudja prezentálni, pláne nem egy harmadik partner által fejlesztett játékkal. Mire egy-egy ilyen új masina "beérik", el kell telnie pár évnek. A PS3 pl. nagyjából a God of War III-mal érte el ezt az állapotot, ami vagy 4-5 évvel annak debütálása után jelent csak meg. A hardverparknak is fel kell nőnie hozzá, fejlesztői oldalon is. Amúgy is, hiába fejlesztenek valami hatalmas durranást, ha abból nem tudnak a felhasználók a mostani átlagnál sokkal többet kihozni a ma elérhető áron rendelkezésre álló eszközökkel - pl. hiába tud egy játék 4K felbontást, ha az ahhoz szükséges megjelenítővel csak nagyon kevesen rendelkeznek egyelőre. (Tudom, hogy pl. az nVidia ebben elől jár, és a támogatásukkal fejlesztett játékok már akár most is képesek erre, de nagyon kevés embernek van egyelőre ezt a felbontást is bíró megjelenítő eszköze, pláne minimum 2db SLI-be kötött GPU-ja a legújabb erőművekből.) Az utóbbi években a már elavultnak mondható konzolpark "visszahúzta" a pécés játékokat, és a hardverek fejlesztését is. (Egy 2., 3. vagy 4. generációs i-jelű Intel processzor között például nem sok a különbség, és egy mai csúcs játék is remekül fut egy 5-6 éves vason - persze némi kompromisszummal.) Most, mikor a konzoloknál is végérvényesen bekövetkezik a "nagy ugrás" a 64bit felé, és azok hardvere nagyságrendekkel haladja meg az elődökét - gyakorlatilag egy erős játékos pécével egyenértékűek -, a pécének kell majd "fejlődni". Ez alatt azt értem első sorban, hogy a fentiek okán kicsit "ellustult" vásárlók most majd kénytelenek lesznek fejleszteni, mert az új címek bizony már nem fognak olyan szépen muzsikálni a régi gépeken. Így vagy vesznek egy új konzolt, vagy fejlesztik a régi pécét - ez nyilván megdobja az eladásokat processzor és egyéb fronton is, és nagyon meg lennék lepve, ha az elkövetkező hardvergenerációk nem lennének immár nagyságrendekkel fejlettebbek a mostaniaknál, illetve nem lenne sokkal nagyobb köztük a különbség, mint eddig volt. Mindebből csak annyit akartam kihozni, hogy egyelőre senki ne várjon csodát az új generációs konzolokra kiadott játékoktól, az talán még a saját fejlesztésű programok esetén sem lesz még érzékelhető.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
407 levél
Válasz 13.11.02. 09:17 #6
Attak
Iiiigen,igaz,kicsit nem eléggé keltem fel...
Viszont -lehet kicsit off- de ha jól tudom,a bf4 next-gen konzolokon sem megy fullHD-ben. Ennyi kraft lenne bennük? Nekem ugyan nincs konzolom,de azért ez szerintem kicsit gáz...
Fuck moneyocracy!
43 levél
Válasz 13.11.01. 23:47 #5
Breaker
Nem tudom ki hogy van vele, de ez a trailer nekem nem tunt nextgen grafikanak. Remelem még a mostaniakon "forgatták"
6480 levél
Válasz 13.11.01. 21:12 #4
GustyX
Megérte bejelentkezni ezért...

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14642 levél
Válasz 13.11.01. 20:31 #3
Razor03
Hűű de jó mán' ez a játék!
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14264 levél
Válasz 13.11.01. 19:40 #2
balays82
Akkor ezért nem érted. Mert a PS4 az erősebb valamivel. Én inkább azt nem értem, hogy mi olyan van a Ghosts grafikus motorjában, amivel az Xbox One már most nem bír el Full HD felbontásban.
407 levél
Válasz 13.11.01. 18:45 #1
Attak
Nem értem...a ps4 gyengébb...
Fuck moneyocracy!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.