Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

8695 levél
Válasz 17.01.14. 23:18 #158
davkar9
De ez egy civil szervezet. Persze adom, biztos ami biztos azért csak fel kéne szerelkezni, de lehet, hogy az lesz a lora magyarázat, hogy fegyver helyett inkább erősebb pajzsot használnak. Aztán amíg az ellenség lövi őket addig odabent malmozgatnak vagy elhúzzák a csíkot. Mako átskinezése szerintem is megoldható lett volna, de lehet, hogy nem csak tanácsot kértek hanem egy az egyben kiadták az NFS csapatnak az irányítás megtervezését-elkészítését.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 17.01.14. 12:37 #157
Sucee
De ez szimplán faszság, ME3-ban még Cortez a shuttle-ről (!) lőtt ki valamit egyik Rannoch küldetésen. Nem hadihajót akarok, de ki a tököm indul el egy ismeretlen galaxisba felfedezni úgy, hogy egy szimpla egyszemélyes ellenséges "starfighter" ellen sincs tűzereje?
Játékmenetet ez amúgy se befolyásolta volna, gondolom nem fogunk repkedni. Nomad esetében meg egy mounted gun "harcrendszer" (ME1?) kétlem, hogy olyan nagy ügy lett volna.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8695 levél
Válasz 17.01.14. 07:50 #156
davkar9
Ezek jóhiszemű telepesek, nem hadihajókkal fognak felfedezésre indulni. A Tempest kecses hattyúnyakára se lehet odabaszarintani egy dupla thanixot, nincs hely. Nomad más kérdés, de ennél el lehet nézni a fejlesztői lustaságot, mert az +1 harcrendszert jelentett volna. Persze ha szívás lesz a folytonos gázolásra hagyatkozni egy jó kis löveg helyett, akkor szidni fogom őket rendesen.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 17.01.13. 19:43 #155
Sucee
Azért azt nem mondanám, hogy a fegyverek teljes hiányával annyira felnőtt volna hozzá.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
32032 levél
Válasz 17.01.12. 22:11 #154
Creativ3Form
Adja nagyon. Bár azért a járműnek enyhén Arkham Knight utánérzése van.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8695 levél
Válasz 17.01.12. 19:23 #153
davkar9
Tempest & Nomad

Ezek az eligazító videók nekem nagyon bejönnek! Úgy tűnik, hogy külsőre-belsőre sikerült felnőni a Normandyhoz, remélem a legénység/csapat is hozza majd azt a szintet.
Simple. Eternal. Beige.
8695 levél
Válasz 17.01.11. 19:04 #152
davkar9
+1

Na meg a szinkronszínészi szakma azért még mindig elég "kicsi" és így viszonylag könnyű felismerni az embereket. A Ryderek esetében is gondban vagyok, hogy kivel kezdjem. Felfedezős karakternek mindig ffi/ember/mágus (és x játék megfelelői) mennek, de a most egyre jobban hajlok a FRyder felé. Evolve középszerű (alatti) játék lett, f2pvel, de már előtte is, beszívták, a fejlesztők a rolót is lehúzták, viszont Fryda ott Cairaként már bizonyított.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 17.01.11. 18:24 #151
Sucee
Nálam a játékoknál a hangok mindig spec. helyet foglaltak el (bár lehet, hogy azért, mert a gépem mindig gyenge volt, és színtévesztő is vagyok, így a grafikát sosem éltem át úgy, ahogy kellene ), legyen az szinkronhang, hangeffekt, vagy zene. Szeretem beleélni magam az adott játékba, és engem ebben mindig a hangok segítettek leginkább, vannak kedvenc szinkronszínészeim is, és ez kicsit befolyásol is, már a karakter megismerése előtt sokkal pozitívabban állok hozzájuk, mint egy ismeretlen hang esetén.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19069 levél
Válasz 17.01.11. 14:03 #150
Peace
Nincs azzal gond, hogy lekössön. Mindig van mivel játszanom és jól elvagyok köszönöm szépen. Csak ez a rajongás nyűgöz le, hogy szinkronszínész meg remélem lehet majd vinni csapattagnak meg a többi. Nem csak ennél a játéknál. Bennem ez nincs meg és irigylésre méltó.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3115 levél
Válasz 17.01.11. 13:43 #149
Sucee
Ugyan már, folyton sulykolod saját magadnak is ezt a dolgot. Nekem ~17 évesen is volt egy időszakom, amikor képtelen volt bármilyen játék lekötni, nem kell ezt ennyire drámaian venni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
19069 levél
Válasz 17.01.11. 09:40 #148
Peace
Mindig irigykedek Rátok kicsit emiatt! Hogy belőlem kiveszett ez a tűz és lelkesedés, hogy ilyesminek örüljek vagy érdekeljen. Telepítem, játszok és ha adja nagyon, akkor piszkosul örülök.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8695 levél
Válasz 17.01.11. 08:09 #147
davkar9
Hawke! A Reyes nevű karakternek adja a hangját (vgas trailerben a nyomozós résznél hallható, páran már akkor meg is tippelték őt). Ő valószínűleg Cullen-Josie-Leliana típusú fontosabb npc, de van olyan verzió is, miszerint csapattag lesz (ráadásul kvarián!). Ha magunkkal vihető, akkor máris bérelt helye van a partyban.
Simple. Eternal. Beige.
8695 levél
Válasz 17.01.06. 13:53 #146
davkar9
Sibling Rivalry with Tom Taylorson & Fryda Wolff

Ezeket a bts sketcheket már a DAI-nál is bírtam, jópofa.
Simple. Eternal. Beige.
119 levél
Válasz 17.01.06. 11:30 #145
sluq
Originen most ingyen a 2. rész
3115 levél
Válasz 17.01.05. 22:40 #144
Sucee
Nem azt mondtam, hogy nem létezik, hanem hogy akárki is játszik, az nagyon nem tud játszani. Oké, hogy mást akar bemutatni, de ha megnézed, az új funkciókat is teljesen haszontalanul nyomja be, és csak nyeli a lövéseket.

Zenével kapcsolatban meg rájöttem, nem Star Trekre emlékeztet, hanem erre. És nem is enyhén.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
36 levél
Válasz 17.01.05. 21:56 #143
ApexShow
"Akkor felteszem ugyanazt a kérdést, mint legutóbb: cover?!"

Ebben a videóban ugyan nem húzódik fedezékbe a főhős, de amint súlyosan megsebzik, a játék kiírja, hogy "Find Cover". Csak épp az emberünk nem nagyon fogad szót és ki tudja, milyen nehézségen játszott... Nézd meg a videót újra! Az ez előtti gameplay videóban már konkrétan látszik, mikor a vanguard hős fel charge-ol a toronyba, majd fedezékbe húzódik... csak ott történik egy vágás a videóban. A BioWare ezeken kívül azt is kijelentette, hogy megmarad a fedezékrendszer, de immáron jóval nagyobb szerepet kap a helyváltoztatás, amit egyrészt a JetPack-nek köszönhetünk, illetve annak, hogy látszólag felerősítették a pajzsot. Maguk a képességek ezáltal jóval hasznosabbak lesznek, hisz ahogy látom, nem minden esetben fogunk tudni fedezékbe vonulni. Szóval ki tudja, mi fog még kisülni ebből a harcrendszerből.
19069 levél
Válasz 17.01.05. 14:16 #142
Peace
Nekem igazából kimondottan tetszett ez a dúrrbele mészárlás, olyan Űrgárdistás volt! Francnak óvatoskodni! Mondjuk tuti lesz benne cover system, de nem is ez a lényeg, hanem hogy hibernáljam magamat márciusig.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3115 levél
Válasz 17.01.05. 12:22 #141
Sucee
Ahogy végül folytatták a zenei motívumot, az meg már inkább Star Trekre hajazott. Mindenesetre tetszett amúgy.

Fedezéknél amúgy nem az zavar, hogy meddig húzza, úgyis Insanityn játszom majd, inkább az, hogy konkrétan nem láttuk még a működését normálisan.
Egyébként a DAI hatás = konzolos butítás, nem ilyen vagy-vagy dolog. Feltételezem amúgy, hogy baromi pörgős harcot akarnak minél kevesebb megszakítással, ezért a kevés képesség. Viszont ez megint akkora öngól, hogy feloldanak neked mindent, szabadon válogathatsz class képességek között, csak épp nem használhatod őket normális összhangban.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8695 levél
Válasz 17.01.05. 12:08 #140
davkar9
Én is azon gondolkodtam, hogy most már zeneileg is DAI. Itt-ott. Vga-s alapján úgy érzem, hogy megint Sam Hullick és barátai lesznek vagy legalábbis őket dolgozzák át. Igazából mindegy, lesz amilyen lesz, a galaxy map zenéből viszont nem engedek. Azt akár kottára pontosan ugyanúgy, de minimum egy egyből felismerhető átdolgozást kérek!

Fedezéknél megint bejön a technikai fejlődés, frostbite mellett kellett az átdolgozás, de valóban érdekes a hiánya. Élesben dől majd el úgyis, hogy meddig lehet így húzni, insanityn csak el kell majd néha bújni. Multiban lesz ennek igazán jelentősége. A sarokban kempelős taktikát akarták kihúzni a játékosok alól, úgy látszik ez sikerülni fog. Nekem inkább ez a kötetlen kaszt váltogatás nem tetszik annyira. Oké, lesz valami lore magyarázat rá, de eddig bevált a 6 osztály. 2 használható képesség is vajon csak konzolos butítás vagy újabb DAI hatás?
Simple. Eternal. Beige.
6507 levél
Válasz 17.01.05. 12:05 #139
GustyX
"...nem hiszem el, hogy nem tanultak ME3-ból, és ilyen irtózat közel hagyták a kamerát a karakterhez." - körülbelül, f@sz verjen már beléjük. Bár hozzáteszem, azt nem tudjuk, hogy van-e benne FOV csúszka, bár a 2. és 3. rész alapján nem lesz benne és controller támogatás sem.
Az előbbi viszont nagy divattá vált, sok játék van, amiben egyszerűen baromira közel teszik a kamerát a karakterhez és csak buherálással lehet változtatni, vagy úgy sem.

Amúgy várom, magyar felirat is jöhetne hozzá, de az kizárt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
164 levél
Válasz 17.01.05. 11:59 #138
Ricsi1976
Párszor anno nekiszaladtam, amire rájöttem, hogy nem szabad erőltetni.
3115 levél
Válasz 17.01.05. 10:19 #137
Sucee
Akkor felteszem ugyanazt a kérdést, mint legutóbb: cover?! Nem tetszik ez a kereszttűzbe sétálok mentalitás. Plusz nem hiszem el, hogy nem tanultak ME3-ból, és ilyen irtózat közel hagyták a kamerát a karakterhez.
Mondjuk továbbra is tetszik és kell, Inquisitiont is imádtam a sok nagyobb játékmenetbeli változtatása ellenére, és azóta is játszom. On that note, 0:21-nél a mostani videóban csak én vártam az Inquisition főtémát hirtelen?

@Ricsi1976: Szerintem betegség nélkül is elnézzük az ellentétes véleményt, csak nem értem, hogy ha tudod, hogy a műfajt se szereted, akkor minek "erőlteted magadra"?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
164 levél
Válasz 17.01.05. 09:37 #136
Ricsi1976
Nekem ezek után sem tetszik Mondjuk lehet az az alapvető gond, hogy eleve lilát hányok a sci-fi játékoktól De nézzétek el nekem ezt a negatívumot, 2 napja lázasan fetrengek itthon
32032 levél
Válasz 17.01.05. 08:06 #135
Creativ3Form
Már-már azt hittem nem is fogunk egy normális gameplayt kapni a megjelenés napjáig. Jó volt ez, csak lehetett volna hosszabb. A 2. és a 3. rész esetében is sokkal több mindent mutattak már nekünk ennyivel a megjelenés előtt (a 2. résznél külön videó volt az összes kasztról), szóval most nem kényeztetnek el minket túlzottan.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8695 levél
Válasz 17.01.05. 07:47 #134
davkar9
19069 levél
Válasz 17.01.05. 06:01 #133
Peace
Nem volt ez rossz pedig. És megspóroltál egy linkelést is nekem.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8695 levél
Válasz 17.01.05. 05:26 #132
davkar9
Erre vártunk.

Biztos én vagyok mohó, de bakker... Felhypeolnak az "új videó jön" szöveggel erre ezt kapjuk. Oké, semmit nem tudni a játékról, ami jó. Ep7 is jól tolta a trailereket ilyen szempontból (a napi 30 tv spotos időszakig), de akkor is kéne már egy rendes 30 perces, ittvanmindenamittudnikell demó.

Az pedig a trollkodás netovábbja, hogy egy PB-Cora gameplayt "mutatnak", de csak PB-t látni a karakter képernyőn egy gyors lvl up erejéig.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 17.01.04. 22:50 #131
Sucee
Tudom, de normálisan úgyis csak péntektől van időm játszani, és legalább a letöltés már meglesz előtte.
Én kétlem amúgy, hogy lesz még csúszás, szerintem pont ennek elkerülése végett vártak ennyire sokáig a hivatalos bejelentéssel.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8695 levél
Válasz 17.01.04. 22:26 #130
davkar9
Most, hogy mondod, rémlik valami. A 21 mondjuk csak us, eu 23. Gondolom hétfőtől már kapható lesz itthon is aztán csütörtökig malmozhatunk, mert nem aktiválódik. Én azért felkészültem egy akár pár hónapos csúszásra is, de inkább halasszák el a megjelenést, ha szükség van rá. Unom már a félkész cuccokat.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 17.01.04. 21:55 #129
Sucee
Andromedán nagyon gondolkoztam én is, miután a Trilogy már megvan, elég jól festenének egymás mellett.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1564 levél
Válasz 17.01.04. 21:22 #128
Aribeth
Hmmmm. Látom, hogy már megint vagyonokat fogok költeni a Bioware-es artbookokra... (Még a The World of Thedas Volume 1-2. is hiányoznak a polcról, a hármat egyszerre lenne érdemes megrendelnem.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
3115 levél
Válasz 17.01.04. 20:55 #127
Sucee
Főleg, hogy nem is csak a március volt biztos, hanem a huszonegyedike is, az artbookkal már nagyon régen lelőtték, Amazonon (asszem ott) eleve azzal a szöveggel volt fent, hogy majd csak a játék megjelenésével együtt kapható.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
11014 levél
Válasz 17.01.04. 19:46 #126
VodevilX
Tökéletes, egyébként is laza évet várok, ilyen leosztásal teljesen jól néz ki: 3 hét múlva RE VII, utána ez, aztán meg pár hónaposan, akciósan a Wildlands (kivéve ha véletlen 10/10-ekkel felhájpolnak ) és kb ennyi... jelenleg Prey2-n kívül semmi mást nem tudok idén, amit még várni kell.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
19069 levél
Válasz 17.01.04. 19:44 #125
Peace
Nagyon várom!!! Nincs is egyelőre olyan idénre, ami jobban felcsigázna.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8695 levél
Válasz 17.01.04. 19:07 #124
davkar9
Meh, csak a megjelenési dátum: március 21. A március eddig is "biztos" volt, ez így kevés.

Akkor marad a hype holnap reggelre.
Simple. Eternal. Beige.
8695 levél
Válasz 17.01.04. 17:42 #123
davkar9
Az nvidiás demó itthoni idő szerint majd csak hajnalban lesz, de ma 7-8 (hülye időzónák) körül már csepegtetnek valami infót! Talán még egy rövidke trailert is bedobnak mellé. Ha nem is "rendeset", de egy újabb AI eligazítósat.
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 16.12.02. 20:44 #122
Sucee
Ó, ez tetszik. Jól sejtettem, hogy kapunk itt is egy Citadelt, de nem zavar egyáltalán a hasonlóság (ha nagyon akarjuk, történet szempontból is totál érthető, hogy egy már meglevő dolog alapján terveznek újat ). Durván sok időmet fogja elfogyasztani és megemészteni ez a játék, na.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3115 levél
Válasz 16.12.02. 20:37 #121
Sucee
Az a baj, hogy ez a "milyen fegyver jelenik meg" egy olyan dolog, amire gondolom könnyebb nem odafigyelniük. Igazából a BW is elérte azt a szintet a játékaival (egy bizonyos szemszögből csak), mint az Assassin's Creedek: oké, oké, szeretjük, de ideje pár dolgot kidobni, és sokkal jobbra csinálni.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8695 levél
Válasz 16.12.02. 20:35 #120
davkar9
Közben befutott egy új videó: Arks and Nexus Briefing



Thank you for using Avina. Have a pleasant day!
Simple. Eternal. Beige.
8695 levél
Válasz 16.12.02. 20:22 #119
davkar9
Nemrég fejeztem be a búcsúzó femShep végigjátszásomat. Vanguard-adept-adept. A 2-ben valamit nagyon rosszul csinálhattam, mert egy csomószor haltam easyn. Csak ilyen pár mpre kint vagyok a fedezékből, átfutok innen oda, de uhh, nem volt jó. A 3-nál viszont átestünk a ló másik oldalára, szinte már szégyelltem magam, olyan könnyű volt. Végül is nem nyúltam hozzá, m8 és pisztoly kombóval pont jó volt a súly-recharge time arány. M8 kötelező volt, mert azt annyira utáltam a trilógiában, hogy van nálam egy fegyver, de minden/több alkalommal is ezekre a default cuccokra vált az átvezetőkben. Bízom benne, hogy a MEA ezen a téren fejlődött valamit. Bár ki tudja, DAI-ban mindig lefejelem az asztalt a skyhold intronál amikor Solas percenként staffot cserél...
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 16.12.02. 13:20 #118
Sucee
Én legutóbbi újrajátszásomnál rájöttem, hogy ME2-3 élmény legnehezebben az igazi, pedig sose voltam nagy hardcore játékos, legtöbbször csak a történetért játszom. Bár elsőre én se tolom fel Andromeda esetén a dolgot, főleg, hogy ez már konzolos élmény lesz valószínűleg, ott nekem kicsit nehezebb átszokni egyik shooterről a másikra.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8695 levél
Válasz 16.12.02. 12:32 #117
davkar9
Ez egy pofátlan vanguard promó volt. Kíváncsi vagyok élesben meddig lehet így húzni, bár mondjuk úgyis easyn játszom majd. Multiban már érdekesebb lesz a helyzet, oda is hasonló élményt szántak. Alaposan átalakítja majd a kempelünk a sarokban taktikát ez a sok repkedés.

Tong: én nagyon remélem, hogy tényleg semmi közük nem lesz a trilógiához. Reaperek kukázva, se fenyegetés, se technológia. Az Andromeadában így nincsenek mass relayk, tehát kizárólag a helios clusterre korlátozódunk, itt pedig legyen 4-5+ rendszer, pár nagyobb (minimum DAI hissing wastes méret) és több kisebb (~storm coast) "bejárható" bolygóval. A lényeg az, hogy élet legyen rajtuk, ne pedig azok a nagy üres terek, mint ami a DAI-ban volt. Fontosabb helyeket nagyjából a western apporach mintájára tudom elképzelni: megaboss, ellenséges bázis, be/lakható zóna, pár érdekesség.

Andromeda idegenek annyira nem jönnek be. Ezek a nyúlhalkutya lények nem tetszenek, Kett szikla designja se annyira megnyerő (a kardsuhintós résznél lehet is látni egy pillanatra). Az élet alakulása is fura, itt is a 3 ujj, hátratört vádli jellemző az intelligens életformáknál. Jó lett volna valami idegenebb külső, ez így kicsit olyan protián megoldás (lebegő kopasz csáposizék retkonja átalakított collector skinre).
Simple. Eternal. Beige.
19069 levél
Válasz 16.12.02. 09:46 #116
Peace
Mindenképpen abban fogom nézni!!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
3115 levél
Válasz 16.12.02. 09:08 #115
Sucee
Combat alatt amúgy folyamatosan csak az járt a fejemben, hogy "menj már fedezékbe, használj már fedezéket". Azért a végleges játékban gondolom nem fogjuk ennyire vidáman nyelni az össztüzet a tér közepén.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1436 levél
Válasz 16.12.02. 08:29 #114
-T0ng-
Pont az az érzés kapott, mint az első rész első videói esetében: Pokolian gyorsan jöjjön már!

A hangulat, a látvány, a hangok és a táj! Én arra vagyok igazán kíváncsi, hogy ekkora tájakkal és egyedi bolygókkal hány helyszínre számíthatunk. Persze nem vagyok elégedetlen, mert hát annak idején ha jól számolok a 3 részben egyenként volt max. 5 nagyobb helyszín, plusz a második és harmadik részben volt egy-egy kisebb helyszín, amit be lehetett járni.

Ha itt csak annyi bolygót kapunk, mint ahány bejárható helyszín anno a DAI-ban volt én már kezet csókolok a készítőknek
8695 levél
Válasz 16.12.02. 08:13 #113
davkar9
4K-ban nézzétek, nagyon adja! Abszolút nem számítottam erre, és bár ez még mindig nem rendes gameplay demó, de elérte a kívánt hatást! ME1 ME3 játékmenettel, DAI alapokon, tökéletes keverék!

Jól hallom, hogy az a karakter Vivienne? Pontosan ilyen szinkron átjárásokra vágytam.

Na és a lényeg, turian női csapattag! FemGarrus, aka Vetra. We'll bang, ok?
Simple. Eternal. Beige.
8695 levél
Válasz 16.12.02. 06:01 #112
davkar9
>
Simple. Eternal. Beige.
19069 levél
Válasz 16.12.02. 05:30 #111
Peace
MASS EFFECT: ANDROMEDA – Official Gameplay Trailer - 4K
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8695 levél
Válasz 16.12.01. 22:54 #110
davkar9
VGA, látványfényes műmájerkedés, mert ez a kúl és ettől lesz show. Ide demót nem lehet hozni, nem az a fórum. Rossz a megjelenési dátum. Ha nyár vége-ősz lenne (és ez még előfordulhat), akkor ezzel a visszafogott, már-már titkolózós tempóval pont jó időben lenne az E3. Ott durrantanak, állak a földön stb, stb. #92-ben érdemes átfutni a GI hubot, az összefésülve a cikkből kiszivárgott infókkal mind mind nagyon finom, de most már tényleg jó lenne valami kézzelfoghatót is látni belőle. Az a 3 perces 4k videó az egekbe tolta a hypeot. Ha egy 10-30 perces változatot kaphatnék, pofázással, mindenből egy kicsit mutatással...

TLDR: reggel kiderül mit kapunk, de az az érzésem, hogy már megint csak "csalódás" lesz a trailer és megint mondanak egy "ekkor már lesz valami érdemleges is" dátumot. (esetleg február magasságában egy multi béta?)
Simple. Eternal. Beige.
3115 levél
Válasz 16.12.01. 21:05 #109
Sucee
Ah, I see. Azt hittem, volt valami infómorzsa, amiből kiderült ilyesmi, mert gondolkoztam pont, hogy trailert kapunk, vagy a 4K bemutatóhoz hasonló kommentált cuccot.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.