Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Mass Effect: Andromeda

1556 levél
Válasz 16.09.12. 20:34 #72
Aribeth
"Ha az Andromeda nagy felfedezgetése kimerül abban, hogy egy-egy előre megírt bolygóra lemegyünk és ott az utunkba eső virágot leszkennelhetjük (egyfajta gyűjtögető feladatként) az kifejezetten kiábrándító lesz."

+1
Továbbá ugyanígy idegesíteni fog, ha a DAI-hoz hasonló baszott nagy, mégis üres helyszínek lesznek, amiken mondjuk minden második órában jön szembe valami értékelhető elem (mellékszereplő, feladat), a többi pedig gyakás gyakás hátán, meg esetleg virágok meg csorba üvegek gyűjtögetése.

Mindenesetre várom az új játékot, és bízok abban, hogy ezt is szeretni fogom. Ahogy minden morgásom ellenére az összes Bioware játékot szerettem az elmúlt tizenvalahány évben.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 16.09.12. 20:31 #71
Aribeth
"és hát pont erről szóltak azok a játékok, hogy Shep rohangált a galaxisban mindenki seggét kinyalva, hogy talán fogjanak már össze a reaperek ellen"

Találó megfogalmazás.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8621 levél
Válasz 16.09.12. 20:29 #70
davkar9
Ezzel önmagában nincs is baj, de ne a 'diversity for diversity's sake' menjen. Traynor és Cortez csupán csak ezért kerültek bele a 3-ba, közben meg semmi karakterük nem volt. Amit pedig Kaidennel csináltak az egyenesen undorító. Ezzel szemben Dorian a DA világ egyik legjobb karaktere lett. Ha itt is hasonló módon közelítik meg a témát, akkor felőlem jöhet. Legszívesebben az asari promó karaktert is kihúznám a megdönthetőek listájáról, sokkal jobban működne egy nagynéni szerep. Ryder családról szól most a történet. Apuval haverok, jelen volt/van a gyerkőcök életében is.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 16.09.12. 19:54 #69
Sucee
BW-t ismerve sajnos a buzileszbi lófasz nem hinném, hogy enyhül. Lassan már örülök, hogy az elején még csak male-female lehetőség van.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8621 levél
Válasz 16.09.12. 19:43 #68
davkar9
Ugyan miért lenne meredek? E3-as trailer végén 4-5 bárkát is látni, nekem ez egy elég komoly projectnek tűnik, nem csak egy ilyen gyorsan összeütött B-tervnek. Galaxisokat átszelő szállítóhajók megfelelő felszereléssel és legénységgel/szakértőkkel. Közben a reaperek ellen nem tettek semmit. Ingame lore és események szerint ez nem nagyon jön össze. Az első óra után persze már úgyis le lesz szarva a trilógia és a hogyan kerültek ide. Ha azonban nem tudnak kitalálni egy elfogadható magyarázatot, akkor egyezzünk ki egy sima soft rebootban. Nem magyaráznak semmit, nem utalnak semmire a régiekből. Ugyanúgy "ismeretlenül" ugrunk fejest egy új sci-fi világba, mint anno az első résznél. Azt semmiképp se szeretném, ha a nagy utalgatási kényszer oda vezetne, hogy már megint hülye cerberus ügynökökkel harcolunk és a nagy csavar az lenne, hogy a remnant igazából a reaperek/az egyedüli faj aki legyőzte a reapereket és a vereség miatt azok mi galaxisunkba menekültek.

A látottak/hallottak alapján úgy néz ki, hogy a #27-esben lévő leak nagy része benne lesz a játékban. Azok elég jól hangzanak. Ha nem esnek a DAI open world hibáiba (szép nagy helyek, de üresek) és nem ismétlik meg a ME3 hülyeségeit*, akkor nem lesz itt baj.

*Nem, most nem (csak) a végére gondolok. Az erőltetett polkorrekt baromságok, az elsietett történet (kroganok után szinte minden) és az a buzi kajlaleng.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 16.09.12. 17:54 #67
Sucee
Lehet, hogy én értettem félre (sokat nem olvastam utána), de én úgy tudom, hogy ez nem egy annyira nagyszabású akció (davkar által említett párezer elég meredek), hanem egy kis osztag, az meg simán hihető.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1432 levél
Válasz 16.09.12. 12:53 #66
-T0ng-
Azért azt ne felejtsd el dav, hogy a Cerberus milyen ügyesen tudott tevékenykedni és egy új Normandy-t összehozni úgy, hogy arról se a Szövetségnek, se a Fellegvárnak nem volt tudomása.

Arról nem is beszélve, hogy ha valaki már az első rész történéseit követően megijedt a fenyegetéstől, bőven elég ideje volt arra, hogy létrehozzon egy ilyet.

A harmadik rész seggnyalása simán szólhat arról is, hogy nem bíznak Shepard projektjében és nem akarják kivárni, hogy legyen belőle karika, így az egyes fajok titkos körei, vagy maga a Fellegvár egy titkos köre pont arra játszik, hogy a B-terv minél előbb megvalósuljon.

Természetesen a legegyszerűbb az lenne, ha egy vég kanonikussá tehető lenne (a la Price of Persia a többi meg felejtős) viszont így meg megőrizhető lenne egy kisebb logikai bukfenccel a játékosok döntése.

Nekem már a pre-alpha is kifejezetten tetszett (függetlenül attól, hogy nem értem a Pro nyálverést). Ami kissé kérdéses számomra az továbbra is a felfedezés, illetve az, hogy ez mennyire lesz előre megírt. Nekem annak idején az első rész után kifejezett felüdülés volt a második rész megoldása (előre megírt bolygók és küldetések voltak). Kicsit olyan volt, mintha egy-egy Star Trek epizódba csöppentem volna, ugyanakkor hiányzott a felfedezés és a kicsit nyíltabb mászkálás (természetesen úgy hogy ne a kopár, üres sivatagi bolygót járjam be). Ha az Andromeda nagy felfedezgetése kimerül abban, hogy egy-egy előre megírt bolygóra lemegyünk és ott az utunkba eső virágot leszkennelhetjük (egyfajta gyűjtögető feladatként) az kifejezetten kiábrándító lesz.
471 levél
Válasz 16.09.08. 21:16 #65
Novae
Jól van már pokróc uraság értem én, hogy bosszant a 4K-s zönge, de szerintem itt most igazából nem is ez volt a lényeg, hanem hogy egyáltalán kaptunk némi kis infót a készülődő (remélem) remekműből.
A megjelenést '17 első negyedévére ígérték, de biztos vagyok benne, hogy kapunk még infókat, beleértve a 4K-s fejlesztést is.. persze, ha szeretnél még ezen pörögni
18844 levél
Válasz 16.09.08. 17:13 #64
Peace
Nem tetszett, hogy csak egy 4K-ra kihegyezett pre-alpha techdemót láthattunk. Főleg nem az a szöveg, amit lenyom a 4K-ról az elején. Irritáló. Várom a novemberi előzetest, de félek, hogy ebből 2017 vége előtt nem igen lesz megjelenés.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
8621 levél
Válasz 16.09.08. 16:11 #63
davkar9
M és F Ryder testvérek lesznek, az első trailer N7-es páncélos figurája pedig az apjuk volt.
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 16.09.08. 08:56 #62
davkar9
Félreértettél. Nem kell, nem is lehetne és igazából nem is szeretném, hogy bárkit is visszahozzanak a trilógiából. Kizárólag a szinkronhangokról beszéltem. Alix volt Traynor a ME3-ban. Egy béna kis mellékszereplő, aki végigjátszásról végigjátszásra haladva kifejezetten idegesítő. DAI-ban viszont övé a főszerep és kitűnő munkát végzett. Ugyanígy Zevran, Jon Curry-t a hangja alapján fel sem ismernéd amcsi inqusitorként. Szóval valami hasonló átkötésre számítok itt is.

"Spoileres" rész játékról játéra ugrás szempontjából logikus lenne, viszont a történet szempontjából már nem. Azért egy ilyen bárka porject elég nagy meló és pénz és hát pont erről szóltak azok a játékok, hogy Shep rohangált a galaxisban mindenki seggét kinyalva, hogy talán fogjanak már össze a reaperek ellen. Maguktól egy ilyen haaznemjönössze ötlet eléggé hihetetlennek tűnik. Egy önkényes retcon (nem az első alkalom lenne, helló Anders!) lenne a legjobb. Zöldet kéne csak kukázni. Piros után egyszerű: világbéke, de ideje más helyeket is felfedezni. Kéknél is megoldható: godShepard kezd átvedleni a kis kék majommá, talán jobb lenne párezer embert átküldeni máshova. MVB befejezésnél pedig aztán semmi gond: a harc vége kipusztulás lesz, mentsük, ami még menthető.

Még esetleg egy olyat tudnék elképzelni, hogy a bárkákat a reaperek indítják. Új galaxis? Na akkor ott is "meg kell őrizni" az életet! Két hajó tele indoctrinated bábokkal elég lesz. Igen ám, de az andromedába megérkezve elmúlik a hatás, mert kiértek a hatókörből. Az univerzum szempontjából öcsi hülyéskedése egy kis szaros galaxisban amúgy is jelentéktelen. Így akkor nem kell foglalkozni a trilógiával és a "döntések" miatt sem lehet senkinek panasza.
Simple. Eternal. Beige.
1432 levél
Válasz 16.09.08. 08:05 #61
-T0ng-
Én nem bánnám Nolan North-ot, bár az is igaz, hogy folyton az Uncharted ugrana be

Az EA szerintem nem akart nagy felhajtások mellett egy Mass Effect részt belengetni, egyszerűen nem akarta, hogy kevesebbnek tűnjön, mint aminek láttatni szeretnék. Ha jól emlékszem annak idején a DAI esetében is nagyon jól működött ez a dolog (ott is zárt ajtós felvételeket néztünk a megjelenés előtti utolsó pár hónapig).

Mellékszereplőként nem hiszem, hogy visszahoznának bárkit is, főleg mivel ( és ez a 2. és 3. részre különösen igaz) az előző trilógia sportot űzött abból, hogy hány társad marad a rész végén életben. Ilyen esetben pedig bármilyen döntésedet felül kéne az íróknak bírálniuk, amit pedig ők nem akarnak.

SPOILER
A legvalószínűbb eshetőség történet szempontjából, hogy Shepard első, második és különösen harmadik részben véghezvitt tettei és egyáltalán a Reaper támadás arra sarkalta az emberiség és a Fellegvár fajainak egy részét, hogy kitaláljanak az ősi szuperfegyveren kívül egy B tervet is, ami jelen esetben az Ark, ami nem más, mint egy hatalmas kolónia hajó, amit elküldenek az Androméda galaxisba, mielőtt kiderülne, használható volt-e a fegyver a Reaper ellen.


Ha kicsit is igaz, amit a spoiler részben leírtam, akkor ezzel egy vonással elérték, hogy minden döntésed megmaradjon, mégse kelljen figyelembe venni. Ez viszont azt jelenti, hogy mikor ez a rész játszódik, az előző trilógia szereplői közül már nem igazán lesz pályán senki.

A felfedezés aspektus kifejezetten izgalmasnak tűnik, az más kérdés, hogy mennyire lesz felületes a dolog vagy lesz jelentősége. (mert akár egyfajta melléktevékenység is lehet, mint anno az ősi relikviák keresgetése az első részben).

8621 levél
Válasz 16.09.08. 07:30 #60
davkar9
Mintha még a demó karakter arca is hasonlítana egy kicsit, bár lehet, hogy az csak terelésnek van. Nolanra lehetne építeni egy trilógiát, unchartedek befejezésével pedig ideje is lenne egy új fő karakterre. A bioware előléptetéses (Traynor, Zevran-> Inquisitor,) hagyományoknak megfelelően pedig lehet, hogy újabb korábbi mellékszereplőből válik fő-. Sera dai-s sikere után nem lennék meglepődve, ha kapna valami kisebb-nagyobb szerepet.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 16.09.07. 22:42 #59
Sucee
"We should be... good" alapján Rydernél én nagyon reménykedem, hogy ez bizony Nolan North. Nem teljesen megszokott a hangzása (előtte még annyira sem), de az az egy "good" a végén, a kis szünettel, és a "basszameg, már most tudom, hogy tévedtem" hangsúllyal akár Unchartedben is lehetne.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
471 levél
Válasz 16.09.07. 22:17 #58
Novae
Értem a lelkesedésedet.. amúgy a Bioware-nek mindig is megvoltak a különcségei - EA ide, vagy oda - ezért nem csodálkozom, hogy nem várt pillanatokban csöpögtetnek infókat.

"Felfedezés, kaland, ez kell ide!"

Én is ezt remélem a játéktól + a fejlesztők már letettek nem egy remekbeszabott darabot az asztalra, ezért joggal várományos a cím.
8621 levél
Válasz 16.09.07. 22:00 #57
davkar9
Továbbra sem értem, hogy egy ilyet (mondjuk még 7+ perccel kibővítve) miért nem lehetett már az E3-on vagy valahol máshol is ellőni? Piszkosul betalált, nagyon adja a hangulat! Semmi művészkedős sziváványfaszság, semmi mentsdmegavilágot. Felfedezés, kaland, ez kell ide! Oké, 3 percből nem érdemes messzemenő következtetéseket levonni. Úgyis majd valami "csináljunk valami fontosat, ami majd az otthoniakat (milky way, shep, reaperek elleni harc) segíti, de úgysem jön össze, mert ez új játék" történet kerekedik ki belőle. Ha viszont a trilógia "törölve" lesz és tényleg tiszta lappal indítunk a ME elemeket felhasználva akkor annak nagyon fogok örülni. Elég a hősökből, felfedezőket akarok!

És most várom, hogy az internet ebből a pár mondatból kitalálja a szinkronszínészeket.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 16.09.07. 21:48 #56
Sucee
Ja és igen: N7 napon jön a rendes trailer, ahogy azt illik. (miértnemszerkeszthetek)
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3081 levél
Válasz 16.09.07. 21:45 #55
Sucee
Most jöttem linkelni
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8621 levél
Válasz 16.09.07. 21:44 #54
davkar9
Ideje volt már!
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 16.06.14. 10:41 #53
Sucee
Ryder név megerősítve.
Viszont én továbbra sem értem, minek adhatunk keresztnevet.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8621 levél
Válasz 16.06.12. 22:36 #52
davkar9
Új videó

Ismét csak egy bts videó, elég sok game engine részlettel. Jöhetne már végre egy rendes trailer, gameplayes és/vagy egy hangulatkeltő is.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 16.04.03. 11:17 #51
GustyX
Állítólag már az is kiszivárgott
Legalábbis ami a kerettörténetet illeti.

A lényeg, hogy 1, jól legyen optimalizálva 2, legyen steelbookos CE-je () 3, legyen hozzá magyar felirat 4, ne legyen alacsony FOV.

És meg is van a jövő év akció RPG-je
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10258 levél
Válasz 16.04.03. 06:55 #50
MattMatthew
Csak a történet ne szivárogjon ki!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6483 levél
Válasz 16.04.02. 20:38 #49
GustyX
Leaked prototípus gameplay.
Jó lesz ez!
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
18844 levél
Válasz 16.03.02. 12:42 #48
Peace
Mindig játékmenet videóban reménykedek, ha felszínre kerül egy ilyen poros topic, aztán rendszerint csalódok...
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31908 levél
Válasz 16.03.02. 12:02 #47
Creativ3Form
Na, hivatalossá vált, hogy idén már nem játszunk az Andromedával. Megerősítették, hogy a játék csak az utolsó üzleti negyedévben, vagyis a 2017 januárjától márciusáig tartó időszakban debütál.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31908 levél
Válasz 15.11.08. 21:24 #46
Creativ3Form
+1. Én vigyorogva felnéztem a polcra, hogy megvannak e még...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 15.11.08. 20:57 #45
Aribeth
Amikor Hale benyögte a végén azt a bizonyos mondatot, kicsit kirázott a hideg, és már automatikusan nyúltam az első rész dobozához, hogy akkor most újra kellene telepíteni. Utálom és szeretem, amikor így manipulálják a játékosok érzelmeit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8621 levél
Válasz 15.11.07. 21:31 #44
davkar9
Új teaser

Aha, szóval lesz egy jó utat búcsúceremónia Sheparddel és ennyi a kapocs a régi trilógiához.
Simple. Eternal. Beige.
342 levél
Válasz 15.06.16. 13:04 #43
harras125
Úgy tűnik így lesz.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
8621 levél
Válasz 15.06.16. 08:28 #42
davkar9
Ez már nem él, itt van újra.
Simple. Eternal. Beige.
8621 levél
Válasz 15.06.15. 23:42 #41
davkar9
6483 levél
Válasz 15.06.15. 22:59 #40
GustyX
Köszönjük a semmit.
Remélem kapunk is valami infot.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 15.06.15. 22:07 #39
davkar9
Nyeregbe cowboyok!
Simple. Eternal. Beige.
1432 levél
Válasz 15.05.21. 09:37 #38
-T0ng-
Viszont a, ha az Csillagok között "B" tervéhez hasonlóan alakítják a Mass Effect következő részének sztoriját akkor igazából mindegy is, hogy életben maradtak-e vagy sem, hisz még a harmadik rész vége előtt elindítják azt így azok, akik részt vesznek benne soha nem tudják meg mi is történt a Tejút-rendszerben.
342 levél
Válasz 15.05.21. 07:54 #37
harras125
Az én játékomban a quariánok kipusztultak.
Öreg vagyok ehhez a sok játékhoz, abba kéne hagyni
1432 levél
Válasz 15.05.04. 08:53 #36
-T0ng-
Éljen! És ha tartják a Dragon Age Inquisition ütemtervét, akkor ebből jövő év tavaszán lesz valami, ha nem akkor ezt is kihozzák még idén novemberben, ugyanakkor ilyenkorra már voltam a Dragon Age-ből kiszivárgott tartalmak pl. a PAX-ról.

Mindegy is várom sok szeretettel!
8621 levél
Válasz 15.05.04. 07:57 #35
davkar9
Teaser teaserének teaserje

Egy hónap múlva e3, valószínűleg idén már kapunk egy reveal trailert.
Simple. Eternal. Beige.
1432 levél
Válasz 15.04.21. 18:46 #34
-T0ng-
Szerintem abszolút nem trógerség... ennyi erővel a második rész is az lenne, ha a rossz befejezést választod, hisz akkor a háromba tovább se tudod vinni a mentést.

Függetlenül ettől mindegyik befejezésbe közös, hogy az emberiség, és úgy a galaxis egésze megtizedelésre kerül a Reaper-ek által, aminek a hosszútávú következményei akár az is lehet, hogy új otthont kell keresnünk. Ez a távoli időbe és galaxisba elhelyezés azért jó megoldás, mert így az első trilógia eseményei kellően távoliak és átlagosak, hogy bármelyik befejezés kimagyarázható legyen egy nagy általános magyarázattal...pl.: " A Kaszás inváziót követően a galaxis többé már nem volt ugyanaz a hely, mint korábban. Az ismert fajok többsége megtizedelődött, a veszteségek pedig a Fellegvár széthullásához vezettek. Az élet újrakezdése az évek múlásával egyre kilátástalanabb lett, ahogy a háború korábbi szövetségét lassan szétrombolta a korábbi sérelmek és az életben maradásra törekvés. A szétszéledő fajok pedig új lehetőségeket kerestek...új irányokat, új világokat, új életet"

Voila....és még csak magyarázni se kell, hogy mi történt a háború idején, és valóban mindegy ilyen szemszögből, hogy győztek-e vagy sem
756 levél
Válasz 15.04.21. 18:16 #33
pb69
Nyilván nem lenne az első eset, de igencsak tróger megoldás lenne. Végigtoltad a trilógiát, megválaszthattad a galaxis sorsát a végén, aztán játssz úgy az aktuális résszel, hogy simán kuka az egész.

Mondjuk nekem annyiból szerencsém van, hogy a választásom a potenciálisan legkompatibilisebb egy esetleges folytatással.
1432 levél
Válasz 15.04.20. 10:11 #32
-T0ng-
A harmadik rész befejezése olyan lett amilyen. Ugyanakkor nem az első eset játékban, hogy nem mindegyik befejezés számít kánonnak (PoP esetében is több befejezés volt mégis csak az egyik vitte tovább a történetet). A befejezések közül, legalább 1 olyan, ami nyugodtan tovább viheti a történetet:
SPOILER
Shepard a történet szempontjából mindegy, hogy él, vagy meghalt hisz a 4. részben ennyi idő távlatából úgyis egy történelmi személy lesz. A Föld szempontjából jöhet az is, hogy túléli, de ha azt nézzük, hogy új élőhelyet kell az emberiségnek keresni, simán belefér az is, hogy a Föld elpusztult az emberek pedig a quarianok sorsára jutnak.


Ugyanakkor a 4. már csak azért is izgalmas ebből a történet szempontjából, mert végre a Star Trek féle military sci-fi vonalból áttérnek kicsit a rouge-like outlaw sci-fi irányába, mint amilyen anno az Andromeda vagy a Farscape volt. Számomra már a 2. rész kicsit számkivetett története, a galaxis bűnözői oldalának bejárása is már felüdülés volt, az első rész hős szövetséges katona történetéhez képes.
756 levél
Válasz 15.04.19. 23:00 #31
pb69
Az emberiséggel (az elcsépeltségen kívül) van egy komolyabb probléma is, amiről már beszéltünk is korábban. Állítólag a sztori időben és térben is távol fog játszódni Shepard vonalától.

Na most a trilógia után nehézkesen játszódhat, mert akármilyen sok év telt el, Shep döntése olyan szinten befolyásolta a galaxis sorsát, hogy nem tudják egységesen továbbvinni. Ugyebár olyan lehetőség is volt, amelyben hagyjuk lezárulni a ciklust és az összes civilizált faj elpusztul. De a szerves-szintetikus hibriddé válás se épp elhanyagolható e téren.

Viszont ha emberiség, akkor a trilógia előtt se játszódhat sokkal, hiszen mi csak nemrég fedeztük egyáltalán fel a reléket és kapcsolódtunk be az intergalaktikus események sűrűjébe.
3081 levél
Válasz 15.04.19. 22:39 #30
Sucee
Nem kéne feltétlenül kínálat, építhetnék egy másik faj köré az egészet. Az a helyzet, hogy tényleg nem érdekel már megint az emberiség vergődése. Ettől függetlenül hiszem, hogy tudnak nagyon jó dolgot összerakni, csak ez egy kicsit turnoff hatású volt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
8621 levél
Válasz 15.04.19. 22:34 #29
davkar9
ME-ben ezt "nem lehet". Annyi faj van, hogy biztos menne sírás ha *kedvenc* nem kerülne be a kínálatba. (off daiba amúgy fölösleges volt a kanári). Erre (is) jó volt a multi, mindegyik fajból volt karakterem, mondjuk ezúttal jó lenne ha csak egy lenne mindenkiből, azt pár csúszkával testre lehetne szabni és elég lenne csak a képességeket állítgatni (tudom, tudom, pénzes bolt rng ládákkal). Többi része alapján sid meier's mass effect, nem ragaszkodom én ehhez. Így dai után nagy területeken akarok a makoval rohangászni az első rész mintájára, a történet és hangulat téren is hasonlót várok el. Bár azért ezt az újabb rejtélyes idegen faj elhagyott kulcsai és kidobott sörösüvegei körül forgó galaxist nem kéne újból eladni... E3on remélhetőleg majd lesz valami. Tavalyi dumálós videó és a múltkori concept artok alapján van azért remény, de könnyen kukába való project is lehet belőle - most a me3 befejezéstől teljesen függetlenül.
Simple. Eternal. Beige.
3081 levél
Válasz 15.04.18. 16:23 #28
Sucee
Olvastam én is, a "humanity" szónál az összes lelkesedésem ment a kukába (már amennyiben ez majd igaznak bizonyul). A faszért nem lehet leszállni az emberiségről egy scifi játékban, ahol már egy egész trilógiát szenteltek annak, hogy hogyan illeszkedünk be, és válunk meghatározó fajjá a galaxisban?
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
6483 levél
Válasz 15.04.18. 15:36 #27
GustyX
Némi kiszivárgott info. Pletyka ofc.

Ha közben eltűnne:

"Last Month I Took a Random Survey About Mass Effect 4. Here Is What I Found OutRumor (self.masseffect)

submitted 15 hours ago by benjamin_stone

Sometimes I take surveys online for a little extra money.

One day last month I got one with this:

The Next Mass Effect Context:

The next Mass Effect game takes place in the Helius Cluster (a cluster of 100s of solar systems in the Andromeda Galaxy), far removed by time and space from Commander Shepard’s heroic acts and the final events of the Mass Effect trilogy. You are a pathfinder, a combat trained but un-tested explorer leading an expedition into the Helius cluster to establish a new home for humanity. As you explore this sprawling series of solar systems (over 4x the size of Mass Effect 3), collecting resources and building colonies, you will encounter the savagery of untamed lands in the form of cut-throat outlaws and warring alien races. To survive and colonize the wild reaches of space, you will need to grow your arsenal, your ship, your crew and make strategic (and often uneasy) alliances to fight against increasingly menacing foes. Along the way, you will encounter the remains of a once powerful and mysterious alien race, the Remnant, whose forgotten technology holds the key to gaining power in this region of the galaxy. As you uncover who the Remnant were, and the mysteries their ruins contain, you are drawn into a violent race to find the source of their forgotten technology that will determine the fate of humanity.

Collect Resources to Fuel your Growth:

Scour solar systems and planets within the Helius Cluster to find valuable resources and blueprints of long forgotten alien technology that will allow you to craft better equipment and weapons, such as improving your leg armor to allow you to jetpack jump, or upgrading your cryo-beam (laser cannon) to target enemies or do area damage around you to clear out close threats. As you build your arsenal and resource infrastructure, you will be able to explore deeper into the increasingly dangerous and resource-rich solar systems of the Helius Cluster.

A Capable Crew:

Throughout the story, you will recruit seven distinct crew members to fight by your side. Each crew member has a unique personality and specific abilities that open up strategic options as you choose which two of them to bring into each mission. For example, Cora has the ability to deploy a biotic shield that protects everyone in the bubble while still allowing you and your squad to fire out of it. Your crew will grow alongside you as you explore the Helius Cluster, and you can choose how you upgrade your crew’s weapons, gear and abilities to increase their individual combat effectiveness. Create the perfect squad to react to any situation and to support your preferred gameplay style.

Your Crew, Your Story:

Your crew members aren’t merely hired guns – they are part of the living universe in the Helius Cluster that develops in response to your actions and choices. Increase each crew member’s loyalty by pursuing missions that are important to that specific character. For example, when a Krogan colony ship has been stolen by one of the outlaw factions leaving the colonists stranded without resources to survive, your Krogan squad mate, Drack, is determined to strike out against them. If you take the mission and help him track down the outlaws’ hideout to return the ship to its rightful owners, Drack’s loyalty toward you and your squad will increase and Drack will unlock a brand new skill tree.

Explore each individual’s backstory and develop your relationship with them through conversations and unique missions. True to Mass Effect, what you choose to say will directly affect your crew’s loyalty and relationship with you, and will open up different conversations and narrative opportunities at the end of the game depending upon how you approach each encounter.

Deployed Strike Team Missions:

The Helius Cluster is 1000s of light years across, and you can’t be everywhere at once. As you develop more colonies, resource bases and settlements, you have to be able to keep them safe. Spend resources to recruit mercenaries and develop an AI controlled Strike Team that you can deploy to take on randomly generated, time-sensitive missions. Strike Team missions take many forms, including settlement defense and Remnant artifact recovery, which will take real-time to complete. Send your Strike Team out on a mission while you continue playing the main game and they will return, 20 – 30 minutes later, having gained rewards such as XP, currency and equipment based on the success of their mission. Spend money and resources to train your Strike Team and acquire better gear for them, which will increase their success rate and allow them to take on more difficult missions for greater rewards.

Active Strike Team Missions:

When you encounter a Strike Team mission in the Single-Player mode, you can leave your Strike Team at their base and decide to tackle the mission yourself with your Multiplayer roster of characters. You also have the option of tackling the mission by yourself, or recruiting up to three friends to play with you. The more friends you bring, the greater the challenge and the greater the reward. These missions will play out using the Next Mass Effect’s multiplayer Horde mode (more details on this later). These missions will include a variety of thematically appropriate objectives, like defending a Settlement against Khet attacks, or recovering a Remnant artifact off of a planet before an outlaw gang gets there first. By taking an active role in strike team missions, you can earn special Single-player rewards in addition to the usual multiplayer specific characters, weapons, weapon mods, and pieces of equipment which can be customized between missions. Additionally, players who join another person’s Strike Team mission will receive bonus in-game currency and multiplayer XP for helping others with their missions.

Multiplayer “Horde” Mode:

The next Mass Effect’s “Horde” multiplayer pits you and up to three of your friends against waves of enemy troops on various battlefields throughout the galaxy. Players fight together to survive increasingly difficult enemy attacks and accomplish objectives, like disabling a bomb near a colony base or assassinating a target. Progress through multiplayer missions to gain XP and earn new multiplayer specific weapons, characters, weapon mods, and pieces of equipment, which can be customized between matches. Multiplayer play will also earn you APEX funds (in-game currency), which can be used to purchase items and gear in the Single Player game.

Establish Settlements:

Search solar systems for rare habitable planets to establish a settlement that could serve as a base for humankind’s new home in the Helius Cluster. As you build permanent settlements, you will make strategic choices on where to focus your new base’s resources. For example: Recon Settlements will clear fog of war from the space map and give the player more strike team missions to choose from, while Mining Settlements will periodically supplement the player’s supply of crafting materials.

Dialogue:

Building upon the rich history of strategic dialogue that has defined the Mass Effect series, you can make meaningful choices in every conversation you have with characters that impact the way your game evolves. The next Mass Effect adds deeper control over your conversations through a greater ability to interrupt and change the course of the conversation as it is happening. During certain conversations, you will be able to take action based choices, such as the option to pull out your gun and force someone to open a door instead of convincing them to do it through conversational guile. Action based choices give you more options for how you approach dialogue with characters in the game and can lead to more extreme outcomes on the story as it evolves around the decisions you make when interacting with a huge cast of NPC characters.

Seamlessly Travel Through the Next Mass Effect Universe:

As you pilot your space ship, Tempest, across the 100s of solar systems that are seamlessly connected in the next Mass Effect, you will encounter new planets filled with valuable resources, intelligent life, conflict, and alien technology that all give you opportunities to increase the power of your character, your ship and your team so that you can build them into a force that perfectly suits your gameplay style. Transitions between activities, like flying your Tempest (space ship) across a solar system to land on a mineral rich planet, then jumping into your Mako (land vehicle) to explore the surface of planet, all happen smoothly without loading screens.

Customize and Share Your Experience:

Discover new things in Andromeda Galaxy, like alien artifacts and natural wonders, that serve as trophies and decorations that you can use to modify the look of your character, Tempest (Space Ship) and Mako (land vehicle). Customize the way your squad and your character look with clothes and aesthetic modifications that you unlock throughout the game. Photos you take from the far reaches of the galaxy can be used to decorate your starship or sold to certain characters.

Remnant Vault Raids: Find and activate Remnant Monoliths to unlock Remnant vaults. Explore abandoned Remnant ruins to find and locate a powerful artifact, but once you remove it you will trigger the vault defenses that will arm traps, activate defense robots and even change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. Fight your way out of the vault and you will be rewarded with valuable loot, including powerful gear, crafting resources and Star Keys that can be used to unlock massive orbital facilities in space that grant permanent stat bonuses.

Optional Elite Remnant Vault Raids are scattered around the Helius Cluster located in special orbital facilities that are unlocked by Star Keys. Similar to the standard Remnant Vaults, you enter them to retrieve a special artifact which will trigger the vault defenses that arm traps, activate defense robots and change the architecture of the vault itself to stop you from escaping. However, Elite vaults ratchet up the difficulty of the encounter with increasingly powerful defense robots and traps, as well as roaming outlaws and deadly Khet patrols that are also in search of the elite artifacts. Elite Remnant vaults will test the limits of your combat and puzzle solving acumen, but with greater difficulty comes greater rewards. Gain rare loot, narrative acclaim and huge rewards for completing these daunting challenges.

Khet Outposts:

As you explore planets throughout the Helius Cluster, you will encounter Khet Outposts. These outposts are optional combat experiences where you enter the outpost and fight off waves of enemies. Destroy Khet outposts to earn XP, rewards and thwart their growing power in the region. Your allies will reward you with praise and increased narrative options as you fight to remove the Khet presence from the region.

Drive and upgrade your Mako (land vehicle):

Explore the surfaces of 100s of planets in the Helius Cluster in your versatile land vehicle, the Mako. Whether you are looking for a place to set up a colony, searching for a Remnant vault or attacking a Khet Outpost, you will enjoy getting there in your Mako. Equip and upgrade your Mako in dozens of ways, like adding turbo boosters, upgrading your shield generator or adding a Hostile Detector to your radar to create the ultimate planetary exploration vehicle. Finally, get your Mako looking the way you want with a custom paintjob.

...

They asked my satisfaction with each of those descriptions.

You can choose for yourself whether or not to believe me.

But please look at my posting history first. I'm no troll.

EDIT: And I love Mass Effect."
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1556 levél
Válasz 14.11.21. 23:02 #26
Aribeth
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 14.11.21. 22:18 #25
MattMatthew
Heeyyy!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
8621 levél
Válasz 14.11.07. 20:03 #24
davkar9
10258 levél
Válasz 14.11.07. 19:30 #23
MattMatthew
... ebbe nem lehet beletekerni.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.