Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2014

756 levél
Válasz 14.11.02. 23:06 #855
pb69
Hát nagyon egysíkú lett már ez a F1. NSO fórumán is tizedannyi hozzászólás, mint szokott, arról nem is beszélve milyenek... csak trolltopik lett belőle. Az ismeretségi körömben is egyre kevesebbet beszélünk a sportágról, akkor is javarészt a hülye szabályokról és a jövőről.

Rosberg nekem csalódás, mert ennél azért többet várnék tőle. Tudom, hogy képességekben nem igazán ér fel Hamilton-hoz, de teljesen töketlen alak. A középmezőnyben el lehet lavírozni az ilyen mentalitással, de egy VB-címhez ennél több kell.
Nem látom rajta a győzni akarást. 1-2 manővert leszámítva az egész szezon arról szól, hogy várja a sült galambot Ham műszaki hibái képében. Ha meg azok nem jönnek, akkor jó lesz neki a 2. hely, azért legalább küzdeni se kell.
Kettejük közül inkább őt favorizálnám, mint az angolt, de azt kell mondjam, egy ilyen sótlan figura nem érdemli meg igazán a címet. Valahogy az az érzésem, hogy ilyen hozzáállással egy Vettel, Ricciardo, Alonso, Hülkenberg, Bottas csapattárs mellett se lett volna nagyon esélye, de még Button, Magnussen vagy Kimi is lenyomhatta volna, ha megszerzik a motivációt.

Vettel nagy versenyt ment, nem tudom mi nem klappolt az autójával, de megérte kiböjtölni a végét. A rengeteg kerékcsere mellett még a végén kihozták, de végül bejött a dolog. Korábban is volt már pár ilyen, alighanem Vettel is sokkal jobban élvezi így a dolgot, pláne ha be is jön a húzás. Kíváncsi leszek mi lesz jövőre Kimi mellett.
31870 levél
Válasz 14.11.02. 22:43 #854
Creativ3Form
Vettel ahhoz képest, hogy a boxból rajtolt és, hogy kb. 5 körönként közölte a rádión, hogy szar a verda, csak feljött a 8. helyre. Not bad Vettel, not bad.

Szerk.: Közben 7.-ként intették le.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
2883 levél
Válasz 14.10.10. 17:29 #853
Nayrobi
Szerintem biztos, mert ez az első orosz nagydíj, és a Marussia mégis csak egy orosz csapat, tehát talán ez még fájdalmasabb döntés számukra, minthogy Rossi kihagyja a saját hazája versenyét. Ahol szerintem már indulni fog.
PSN: nayrobi11
11784 levél
Válasz 14.10.10. 16:39 #852
Ghoost
Bianchi autója a garázsban marad a hétvégén, pedig Rossi már másodjára élte bele magat, hogy versenyezhet, kíváncsi vagyok, ha az USA nagydíj jott volna, akkor is így dönt-e a csapat.
2883 levél
Válasz 14.10.10. 09:32 #851
Nayrobi
Csak ne úgy folytatódjon mint 94-ben, amikor a következő hétvégén Monacoban Wendlinger bukott és került kómába 20 napig.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 14.10.09. 22:26 #850
balays82
Az Orosz Nagydíj sajtókoferenciája.

Elég csak megnézni az arcokat, beszédesek. A közhangulat jelenleg 94-et idézi a Forma 1-ben. Talán nem is szerencsés, hogy ilyen röviddel Bianchi balesete után versenyezni kell, de a versenynaptár adott. Nyilván megoldják, mert profik, de valószínűleg senkinek nem lesz könnyű teljesíteni ezt a hétvégét.
14264 levél
Válasz 14.10.09. 08:46 #849
balays82
Ha Baku is annyira lesz sikeres, mint Detroit és Phoenix, akkor nem jósolok nagy jövőt ennek a pályának sem. Abból a szempontból is hasonlítanak, hogy a Forma 1-es hagyományok nélküli helyszínre erőltetik a versenyt, ami a múltban, illetve az utóbbi időben sem jött be sokszor (Törökország, India, Dél-Korea).

Nayrobi:

Valencia nekem is tetszett, de ott más gondok voltak. Viszont a városi pályák hagyományos pályákkal szembeni térnyerését nem tartom szimpatikusnak. Ahogyan azt sem, hogy egy versenyből másfél órás turisztikai bemutatót akarnak csinálni, maga az esemény meg csak másodlagos. Igen, tudjuk, hogy Baku nagyon szép és sokba is került, hogy az legyen, nem kell ehhez még futamot is rendezni.
2883 levél
Válasz 14.10.09. 04:28 #848
Nayrobi
Szerintem csak annyi a helyzet, hogy a rendezők megmondták, hogy milyen nevezetességek mellett kell elhaladnia az autóknak és a két végpont messze van egymástól, így oda behúzott egy egyeneset, hogy ne legyen 8 kilométeres a pálya, mert így is 6km felett van, ennyi. Amúgy nem tűnik rossznak, mondjuk én a valenciai városi pályát is imádtam, pedig arra sokan köpködtek. Meglátjuk.
PSN: nayrobi11
31927 levél
Válasz 14.10.08. 23:48 #847
szbszig
A viccet kicsit félretéve, itt leírják, hogy a pálya vonalvezetése a régi amerikai, városi futamokra hajaz, amiket 1982 és 1991 között tartottak előbb Detroitban, aztán Phoenixben. Mondjuk nem tudom, azok mennyire voltak sikeresek. Meg azt sem, hogy az akkori kocsik mennyivel voltak lassabbak és alkalmasabbak az ilyen jellegű pályákhoz.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
14264 levél
Válasz 14.10.08. 21:27 #846
balays82
Ismerjük felülről az összes pályát, egyik sem ilyen vicces. Tilke életműve pedig azért elég vegyes, nem minden pályáját sikerül annyira jól megrajzolnia. Az mondjuk igaz, hogy itt korlátozottak voltak a lehetőségei, be is kellett húznia néhány jó hosszú egyenest, meg derékszöget.
15992 levél
Válasz 14.10.08. 20:00 #845
ufodani
Kettős záróvonal
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31927 levél
Válasz 14.10.08. 19:54 #844
szbszig
Szembeforgalom is lesz benne ott középen? Akkor az előzésekkel majd vigyázni kell.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1259 levél
Válasz 14.10.08. 19:10 #843
PrOHax
Kérlek szépen, ez egy kulcsot akar ábrázolni
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
15992 levél
Válasz 14.10.08. 19:08 #842
ufodani
Tilke azért garancia. Bár ehhez inkább csak a neve kellett, hiszen annyi dolga lehetett, h egy cerkával szépen bexelte az utcákat . Mert íveket, döléseket bizony nagy bravúr lett volna.
Felülről sztem akár másik pálya is lehet hervadt.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
12084 levél
Válasz 14.10.08. 17:51 #841
Gobiakos
14264 levél
Válasz 14.10.08. 17:00 #840
balays82
Íme a Forma 1 legidiótább vonalvezetésű pályája Bakuban. Mellesleg Európa Nagydíj néven fog futni a verseny, ami végképp megerősíti, hogy az FIA-nak van humorérzéke. Szerintem ez is legyen inkább este, hogy szépen csilloghassanak a város fényei, mostanában ez úgyis fontos szempont.
756 levél
Válasz 14.10.07. 21:48 #839
pb69
Szörnyű, hogy 20 évvel az imolai eset után újra ilyen jellegű izgalmakat kell átélni a F1 kapcsán. A véletlenek szerencsétlen összjátéka bizony sokszor emberéletekbe kerülhet. Bízzunk benne, hogy amilyen peches volt a balesetnél, olyan szerencsés lesz a gyógyulásban.
14264 levél
Válasz 14.10.07. 21:35 #838
balays82
Már Gary Hartstein, a Forma 1 volt főorvosa is leírta a véleményét erről. Szerinte is a legrosszabb fajta agysérülés, nagyon rossz kilátásokkal. Bianchi helyzete persze nem teljesen reménytelen, bízzunk abba, hogy hasonló csoda történik, mint Schumacher esetében, aki egyébként Jean Todt szerint egyre jobban van és képes lesz viszonylag normális életet élni. Szurkolok mindkettőjüknek.
1259 levél
Válasz 14.10.07. 17:55 #837
PrOHax
Sajnos úgy néz ki hiteles az index.... mindenhol ezt írják Szegény srác, 25 évesen... nagyon sajnálom és tudom, nem szép dolog ilyet írni, de nem is tudom mi lenne jobb neki...a 90%-ba vagy a 10%-ba tartozni
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
31927 levél
Válasz 14.10.07. 17:03 #836
szbszig
"Továbbra is az intenzíven tartják a jokkaicsi Mie kórházban, kritikus, de stabil kondícióban, mint eddig, ám új információ, hogy a 25 éves francia pilóta diffúz axonális károsodást (DAI) szenvedett, ami a leggyakoribb eset a súlyos feji sérüléseknél: azt jelenti, hogy nagyon nagy kiterjedésű az agysérülése. (...) A Wikipedia szerint a betegek 90 százaléka soha többé nem ébred fel a kómából, aki pedig mégis, az is csak súlyos, maradandó károsodásokkal."

Ez sajnos nagyon rossz hír... Mondjuk az Indexen olvastam, ahol se a sérülés nevét, se a kórház nevét nem sikerül leírniuk helyesen, utóbbit most már több mint három napja folyamatosan. Remélem, a többihez sem értenek igazán, és talán mégsem olyan súlyosak a következmények, mint amit mondanak...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
15992 levél
Válasz 14.10.06. 21:25 #835
ufodani
ly..húúú
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15992 levél
Válasz 14.10.06. 21:22 #834
ufodani
zt krv stnt! Most látom először. Ezt tényleg hogy lehet túlélni, vagy legalábbis ott a hejszinen.. A becsapódáson kívül 54G-ről beszélnek.
Lélegeztetőn van és stabilan kritikus, azaz nonstop életveszély. A Schumit műtő doki is ott van vele.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.06. 18:40 #833
balays82
Így van, én is azon. A másik, hogy többszöri újranézés után sem értem, hogyan fért át egyáltalán Bianchi feje a munkagép alatt.
31927 levél
Válasz 14.10.06. 17:56 #832
szbszig
Tegye mindenki a szívére a kezét, ugye sokszor gondoltuk már azt, hogy miért köröz még a biztonsági autó, vagy miért lengetik a sárga zászlót, lassításra kényszerítve a pilótákat, amikor már csak a pályán kívül, az aszfaltozott résztől távol maszatolnak ott egy-két autó hátramaradt roncsával? Hát, ezért...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
998 levél
Válasz 14.10.06. 17:22 #831
Sityi
Úgy tűnik, ugyanazt az oldalt olvassuk. Amin én talán a leginkább megdöbbentem az az, hogy hogy arrébbdobta azt a 6,5 tonnás munkagépet a becsapódás ereje.
14264 levél
Válasz 14.10.06. 16:39 #830
balays82
Binachi balesete amatőr felvételen.

Nem tudom, meddig marad fenn a videó, de az biztos, hogy ez egy hatalmas bukás volt. Még darus kocsi nélkül is az lett volna, mert pont a korlát megbontásánál csapódott be az autó, óriási sebességgel. Komolyan, nézni is rossz, nem csoda, hogy Bianchi olyan állapotban van, amilyenben, sőt inkább az a csoda, hogy egyáltalán él. Az sem sokon múlott, hogy más is megsérüljön.

szerk:

Na mindegy, már nem törlöm.
998 levél
Válasz 14.10.06. 16:38 #829
Sityi
Egy szurkolói videó Bianchi traktorba csapódásáról. Hátborzongató - így látva az a csoda, hogy még él.
14264 levél
Válasz 14.10.05. 22:16 #828
balays82
Az nagyon nem jó hír, eddig az volt a biztató az állapotában, hogy önállóan lélegzik. Sajnos mostanában ki vagyunk képezve fejsérülésekből, de azért bízzunk benne, hogy ha Schumi életét meg tudták menteni, akkor Bianchi esetében is menni fog. Tovább egyelőre nem érdemes nézni. Maga a baleset egyébként de Villota ütközéséhez hasonlít, csak még annál is súlyosabbnak tűnik. Gyanítom, ezt most komoly szabálymódosítások fogják követni az autók biztonságát és a pályán való mentést illetően, de tökéletes biztonság úgysem érhető el soha, az ilyen fatális esetek kivédhetetlenek.

Egyébként mondhatjuk, hogy ez egy fekete nap a Forma 1 történetében, Andrea de Cesaris is meghalt motorbalesetben ma, 55 éves volt és többek között Schumi első csapattársa is.
998 levél
Válasz 14.10.05. 21:52 #827
Sityi
Másodjára is megműtötték Bianchit, és sajnos rá kellett rakni lélegeztetőgépre. Ajjaj, remélem, megússza - nem kéne egy éven belül még egy Schumacher méretű baleset.
14264 levél
Válasz 14.10.05. 11:26 #826
balays82
Vannak olyan képek, amelyeken látszik, hogy nincs meg a Marussia teteje, elég borzasztó látvány. Nyilván fejsérülésről van szó, ami soha nem jelent jót. Pont azt mondtam Sutil kicsúszásánál, hogy szerencsére ezért nem kell beküldeni a biztonsági autót, de inkább mégis be kellett volna. Azért amikor már úgy gondolnánk, hogy a Forma 1 nem veszélyes, mindig jön egy figyelmeztetés, hogy nagyon is az. Reménykedjünk, hogy ez is "csak" figyelmeztetés lesz, nem rosszabb.
15992 levél
Válasz 14.10.05. 10:15 #825
ufodani
A tegnapi gondolkodás nagyon bejött a RB-nak, ma pedig a McLaren próbálkozott hasonlóval. A Mercinek tök mindegy, erőből mindent megoldanak. Érdekes a Williams vajon miért nem megy esőben.
Teljesen más befutókat tippeltem, ezt is elúsztatta az eső.
Bianchi...
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.05. 10:01 #824
balays82
És nincs is folytatás. Itt valami komoly gond lehet Bianchival, nem véletlen, hogy nem mutatnak semmit.
14264 levél
Válasz 14.10.05. 09:56 #823
balays82
Na mi a fene történt vajon? Nem biztató az a sok mentő.
15992 levél
Válasz 14.10.05. 08:40 #822
ufodani
Vagy a tegnapi szőlő volt ilyen savanyú
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15992 levél
Válasz 14.10.05. 08:38 #821
ufodani
Mattiaccinak inkább a gyárban kellett volna jobban kavarnia, nem pedig az egójával bomlasztani és 'szétzavarni' a csapatot. Hogy Alonak mekkora van az egy dolog. De ilyen tudással neki lehet is.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.05. 08:29 #820
balays82
A Ferrari most megkönnyítette Alonso döntését a jövőt illetően. Évekig semmi, most meg három futam alatt két műszaki hiba, ez meglepő.
15992 levél
Válasz 14.10.05. 08:28 #819
ufodani
Rohadjon meg... Csak h ne vigyorogjon Alo ma is mint már pár napja
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15992 levél
Válasz 14.10.05. 08:17 #818
ufodani
Csak gyorsan döntsenek, mert mindjárt kezdődik a WTCC is.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.05. 08:08 #817
balays82
Ebből így nem lesz verseny sajnos.
14264 levél
Válasz 14.10.05. 00:46 #816
balays82
Ja tényleg, innentől egy hajóban evezünk majd. Kemény lesz, de nem szokatlan, 1996 és 2000 között, majd 2005-ben és 2006-ban már megtapasztaltam a nehéz időket Ferrari szurkolóként, remélhetőleg annál rosszabb most sem lesz a helyzet.

De ne szaladjunk ennyire előre, egyelőre azért kell izgulni, hogy reggel 8 órától ne csak a nagy semmit bámuljuk majd. Lehet, hogy nem ártott volna előrébb hozni azt a rajtot, mert ismerve a versenyirányítás jelenlegi felfogását, kicsit komolyabb esőben már nem fogják elindítani a futamot.
756 levél
Válasz 14.10.05. 00:28 #815
pb69
Megnéztem volna, ahogy lehervad a mosoly Massa arcáról.

Nekem amúgy nem lesz kemény. Valahogy mindig is adott pilótának szurkoltam, nem pedig csapatnak, így nem lesz önhasadás Vettel-nek pirosban szorítani. Max. sokkal jobban fog idegesíteni, ha egy helyben topog a Ferrari, mint eddig.
15992 levél
Válasz 14.10.04. 20:36 #814
ufodani

Mekkora poén lett volna!
Üdv a Csapatban pb-vel egyetemben Nektek ez most innen kemény lesz, kiváncsi leszek, ha úgy alakul, akkor ki h fogja védeni a RB-t...
Én nem megyek Aloval, mint ahogy Massával sem tettem, nálam első a Ferrari! Mindenesetre nekem sem lesz egyszerű, h nyomjadmávettel
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.04. 20:15 #813
balays82
Ez jó. Alonso helyében rávágtam volna, hogy Williams.
756 levél
Válasz 14.10.04. 19:47 #812
pb69
Jézusom, hogy lehettem ilyen lamantin... Amióta felbukkant, Vettel-szimpatizáns vagyok és képes vagyok leírni, hogy 3x-os vb... no comment, nem tudom hol járt az eszem...

Massa meg hatalmas troll.
15992 levél
Válasz 14.10.04. 17:32 #811
ufodani
Ehh
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.10.04. 14:03 #810
balays82
Egyébként Alonso kommunikációja is érdekes. Azt mondja, még nem dőlt el semmi, de saját kezében van a sorsa, több lehetőség is áll előtte. Közben meg a Mercedes is kijelentette, hogy nekik nem kell a spanyol. Akkor meg csak egyetlen értelmes lehetősége van, a McLaren. Azt is el tudom képzelni, hogy az új Ferrari vezetőség egyszerűen kihúzta a lába alól a talajt, nem várták meg, hogy ő hozzon döntés, hanem elébe mentek a dolgoknak Vettel szerződtetésével. Ha így volt, akkor Alonso valószínűleg nem mérte fel jól a tárgyalási pozícióit, másrészt nem kicsit lehet frusztrált a jelenlegi helyzet miatt.
14264 levél
Válasz 14.10.04. 13:47 #809
balays82
Vettel nem háromszoros, hanem négyszeres VB-ként megy a Ferrarihoz. Várható volt, hogy erre előbb-utóbb sor kerül, maga Vettel is elmondta régebben, hogy szeretne ott versenyezni egyszer. Talán csak az időzítés meglepő, de olyan szempontból az sem, hogy a Red Bull valószínűleg jövőre sem lesz VB esélyes, akkor meg van ideje felépíteni magát egy új csapatban. Sokan persze biztosan azt fogják mondani, hogy megfutamodik Ricciardo elől. Én azt gondolom, az osztrákoknál kihozta magából a maximumot, Newey háttérbe vonulásával pedig nem biztos, hogy fényes jövő vár a csapatra. Mindenesetre az érdekes lesz, hogy akik tavalyelőtt még kifütyülték őt a futamok után, jövőre már teljes szívvel neki fognak szurkolni. De ugyanez volt Alonsóval is, az ő népszerűsége azóta verdesi az eget, amióta vörösben van.

Nekem is tetszik ez a Kimi-Vettel felállás, de azt kétlem, hogy Vettel olyan feltételekkel szerződött a Ferrarihoz, ami nem garantálja, hogy maximális támogatást kap csapaton belül. Így az is lehet, hogy jövőre végképp bebizonyosodik, hogy Kimi egyszerűen tényleg túl van már a fénykorán, azért nem vette fel a versenyt Alonsóval sem. Engem egyébként annyira feldobott ez a bejelentés, hogy már nem is érdekel, ki nyer idén, a jövő évet várom. Furcsa lesz 2009 után ismét a Ferrarinak szurkolni (persze már nem úgy, mint Schumi idejében, mert az egyszeri és megismételhetetlen korszak volt), de azért menni fog.
2883 levél
Válasz 14.10.04. 10:52 #808
Nayrobi
Én azt furcsállom, hogy hetek óta hallani, hogy a Red Bulltól kulcsfigurák léptek le, de azt nem tudni, hogy hova. Na most ha ezek többsége a Ferrarihoz megy, akkor Vettel valszeg kijátszotta az egész csapatot a hátuk mögött és már régóta tudta hogy lelép, majd a utolsóként ő is távozott. Ha ez igaz, akkor egy geci, de zseniális húzás volt tőle. Schumacher is azért lehetett legenda a vörösöknél, mert a jó embereket szedte össze a jó pozíciókba az előző csapatából.
PSN: nayrobi11
756 levél
Válasz 14.10.04. 10:43 #807
pb69
Vettel-Kimi és Ric-Kvyat. Alo tuti lelép, valszeg McLaren. Azt a mocskos rohadt életbe. Azért ennyi és ekkora hír így egyszerre még akkor is megcsapja az embert, ha már pletykáltak róla.

Alo-ról már leírtam korábban a véleményem, szerintem mindkét fél felszabadul így kicsit. Vettel-nél nagyon érdekes ez a lelépési záradék, ami a vb-helyezéséhez van kötve. Pláne annak tükrében, hogy már régebb óta fontolgatja a váltást, ezen szezonban pedig magához képest alulteljesít, de a RB is sokszor szopóágra tette...

Nem tudom, hol tart a Ferrari a jövő évi autó fejlesztésével és mennyire kalkuláltak Vettel-lel. Vagy még tényleg Kimi lesz majd a favorit jövőre, a németnek meg csak tanulóév lesz. A vörösöknél nem divat az egyenlősdi.

Schumi anno 2x-es vb-ként lépett le a Ferkához, most Vettel 3x-osként. Persze akkor az egy ennél gyengébb Ferrari volt és meglepőbb volt a váltás, de van némi párhuzam. Schumi és Kimi után most újra egy Ferrari-nak szoríthatok, bár furcsa lesz a jelen mezőny két számomra legkedveltebb figuráját egy csapatban látni.
14264 levél
Válasz 14.10.04. 07:08 #806
balays82
Szerintem ezek után nem kérdés, hogy Alonso is megy, nehezen tudnám elképzelni egy csapatban őt Vettellel. Ahogyan írtam, én örülök ennek a változásnak, végre megint lehetek Ferrari szurkoló. Viszont van egy olyan érzésem, hogy jövőre mindkét versenyző szenvedni fog, nem 2015-re nézve tűnik jónak a döntésük. Kvyat nekem nem meglepő, Helmut Marko nagyon nyomja a Red Bull programos pilótákat, az orosz pedig elég meggyőzően kezdte a pályafutását.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.