Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2014

14264 levél
Válasz 14.05.01. 10:06 #405
balays82
Már 20 éve annak, hogy elment az egyik legnagyobb zseni. Senna még ma is csak 54 éves lenne. És persze nem szabad megfeledkezni Roland Ratzenbergerről sem. Nagyon remélem, hogy a Forma 1 utolsó áldozatai voltak, legalábbis ami a versenyzőket illeti, ez legalább adna némi halvány értelmet a haláluknak.
14264 levél
Válasz 14.04.22. 22:54 #404
balays82
Az azért más dolog, amikor valakinek azért van motivációs problémája, mert az ellenfele egy jobb autóban veri rommá, ami ellen semmit nem tud tenni. Az szinte természetes. Egy szezon elején azonban furcsa, akkor is, ha van egy sokkal jobb csapat, mivel a saját csapatán belül mindenkinek bizonyítania kell. De lehet, hogy ez csak egy teoretikus felvetés, mert Vettel tagadja, hogy ebből fakad a gyengébb teljesítménye. Ráadásul neki egyébként is az év második fele szokott jobban sikerülni. A spanyol fejlesztési csomag sokat segíthet rajta.
11785 levél
Válasz 14.04.22. 21:13 #403
Ghoost
Szerintem tavaly Alonsonál is voltak motivációs gondok, az év vége felé főleg, de teljesen meg is tudom érteni, amikor bármit csinál úgyis rommá veri valamelyik másik autó, ezt elég nehéz lehet feldolgozni, ennyi éven keresztül. Massa se nagyon sarkallta jobb teljesítményre éveken keresztül, de sajnos úgy néz ki, hogy Kimi sem fog tudni ráhelyezni semmilyen nyomást.

Kíváncsi vagyok Vettenél meddig fog ez tartani, és hogy fogja bírni. Tényleg jót tesz a fejlődésének, hogy most visszakerült a földi halandó F1es pilóták közé az Olymposról.
756 levél
Válasz 14.04.22. 20:55 #402
pb69
Azért ez az "évek óta gyenge a Ferka és csak Alo tartja bennük a lelket" elmélet erősen sántít. Elismerem, hogy kiemelkedő klasszispilóta a spanyol, de azért ne legyünk naivak. A csapat köré lett építve, mert egyéniség és mert ő hozta a masszív főszponzort. Az elmúlt évek arra lettek kihegyezve, hogy ő a szenttehén, ő mindig kihozza mindenből a 200%-ot, de ez csak szimpla marketingfogás, semmi több.

Egyrészt egyáltalán nem olyan gyenge a Ferrari, mint mondani szokás. Tény és való, hogy hosszú évek óta ugyanazokkal a gyengeségekkel küzdenek és nem tudnak túllépni ezeken. De ezek inkább optimalizálási kérdések, mintsem globálisan az autó gondjai. Ezekbe részletesebben nem mennék most bele, korábban megtettem, visszaolvasható.
Idén annyiból rosszabb a helyzetük, hogy még a Ferrari motor is elmarad a Mercitől. Ez a motorkérdés (beleértve a teljes erőforrás-rendszert) ebben a szezonban abszolút döntő lehet.

Alonso valóban sokat küzd és kapar, illetve közel a maximumot is hozza ki az autóból. Ő olyan típus, akinek motivációs gondjai soha nem voltak igazán. Persze a nyilatkozatai már mást mutatnak, mert azért tudatosan elég ügyesen tudja csavarni a szavakat.
A klasszisa bármely csapatnak sokat jelentene, de túlmisztifikálni azért nem érdemes a teljesítményét. Főképp annak tükrében, hogy az elmúlt 4 évből legalább 2 esetben valamilyen szinten kezében volt a VB-cím sorsa, ahogyan a McLaren-es évében is.
Sok esetben azt érzem, hogy esetében a túl sok magyarázkodás és beszéd a legfontosabb pillanatokban tudja kifejteni negatív hatását és elkaszálni a végső győzelmet. A Ferrari-ra vonatkozóan pedig úgy gondolom, hogy nem túl szerencsés, ha egy csapat van valakiért és nem fordítva.
14264 levél
Válasz 14.04.22. 18:17 #401
balays82
Vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy eltaláltad a harmadik helyezettet. Az első kettő mostanában kőbe van vésve, az nem számít.

Az Alonso vs. Vettel résszel egyetértek, hozzátéve, hogy itt azért kijön, hogy Alonso már rutinos vén róka, Vettelnek pedig nem sok tapasztalata van a mostanihoz hasonló helyzeteket illetően. Talán ezért is lehet a fejlődése szempontjából hasznos ez az időszak. Állítólag nem fekszik neki ez a Red Bull, a szokásosnál jobban koptatja a gumikat, a kanyarokban sem elég stabil, pedig eddig ezek voltak az erősségei. De ugye most már nem áramlanak úgy a gázok az autó alatt, ahogyan eddig. Ha tud alkalmazkodni, akkor ismét bizonyítja, hogy klasszis, ha nem, akkor meg szerencsésnek mondhatja magát, hogy megadatott neki egy olyan időszak, mint amilyen az elmúlt 5 év volt.
15994 levél
Válasz 14.04.20. 21:37 #400
ufodani
Évek óta gyenge a Ferka és évek óta Alo tartja a lelket a csapatban a kivételes klasszisával. Maga a Ferrari nagyjából ott tart, ott van, ahol anno Massa és most Kimi evickél.
Motiváció? Hát igen, ez is érdekes kérdés ha Sebára vetítjük. Bala ezt pedzette is. Én nem/sem/ mondom azt, h nem klasszis versenyző, viszont ebbe a fogalomba beletartozik az említett motiváció is.
Ha pöpec a verda, akkor minden zsír, minden pink, és húú de nagy versenyző az aki egy ilyet hajt. De mielött még bárki is beszólna, leszögezem, h Seba világéletében 'ember' volt és az a mai napig is és továbbra is a top 3 tagja. De nézzünk rá Alonsora, aki alatt évek óta olyan a verda amilyen, és mégsincs elkedvetlenedés, nincs motivációhiány.
Sztem a Merci brutál fölénye ebben az évben ki fog tartani, hiszen amíg a többiek fejlesztenek, nyilván ők sem vakaróznak majd eközben. Max egy kicsit közelebb ér hozzájuk a RB, és inkább ők mint a Ferka - így érzem, bár ne így lenne.

3 hét múlva Barcelona, jönnek az európai futamok, már most várom.

Ja, mellesleg az első 3 sorrendjét eltaláltam
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.20. 14:05 #399
balays82
Ahogyan Hamilton említette is a verseny végén a csapatrádión, az 56. helyett véletlenül már az 55. körben leintették a versenyt. A versenyszabályzat értelmében ilyen hiba esetén a leintés előtti utolsó kör végi eredmény a verseny hivatalos végeredménye, tehát ebben az esetben az 54. köré. Ez most nem nagyon befolyásolt semmit, csak Kobajasi veszített egy pozíciót, de adott esetben lehetett volna sokkal komolyabb következménye is. Például, ha Ricciardo előbb éri utol Alonsót és sikerül megelőznie a végén. Vagy mondjuk az utolsó körben kiesik az első, ennek ellenére mégis nyer. Szóval ez elég durva és amatőr hiba volt.
756 levél
Válasz 14.04.20. 11:45 #398
pb69
Az a helyzet, hogy ez a F1 nagyon messze van attól, hogy jobb legyen, mint az elmúlt években...

A Merci olyan domináns, mint anno a Brawn vagy a RB 2011-ben. Ham spórolt a gumikkal, a benzinnel meg kb. mindennel és meg se közelítette senki. Rosberg minden lehetséges hibát elkövetett, mégis összességében simán bejött 2.-nak.

A Ferrari-nál semmi nem változott idénre sem. Van egy jó és megbízható autójuk, ami viszont nem a legjobb és az eredmény leginkább a közvetlen riválisok aktuális formájától függ. Ha a RB, FI vagy Williams számára kedvező körülmények vannak, akkor lenyomják a Ferkát, amúgy nem.
Az se változott, hogy Alo a vezérbika. Kimi egyszerűen képtelen épkézláb teljesítményt hozni. Várható volt, hogy vagy nagyon jó vagy nagyon gyér lesz, egyelőre utóbbi jött be.

A RB is úgy tűnik elérte azt a határt, ahova ezzel a technológiával fejlődni tudtak és megrekedtek. Nem várok nagy előrelépést tőlük a közeljövőben, igazából arra leszek kíváncsi, hogy majd a szezon 2. felében következő "RB-pályás" időszakra összekapják-e magukat annyira, hogy megtörjék a hegemóniát.
Vettel is alulteljesít, de nem igazán értem a csapat hozzáállását se. Ma is rossz ütemben hozták ki kerékcserére, így bekerült Alo mögé, akit a gyenge motor miatt már nem tudott megelőzni. Pedig a patthelyzet fordítva is adott volt, a spanyol se tudta előzni, mert a kanyargós részeken meg a RB volt jobb. Elcseszték a kiállását, aztán elengedtették vele Ric-et, mondván más taktikán vannak, aztán kiderült, hogy mégse. Persze Ric se tudott már előzni. így bekocsikáztak egymás mögött.

A többi csapat pedig a futottak még kategória. Némelyiküknél kijöhet 1-1 villanás, de többre nem képesek.
14264 levél
Válasz 14.04.20. 11:08 #397
balays82
Egy 0 kommentes futam, az szép. Bár olyan is volt.

Rosberg nem tudta úgy elrontani az időmérőt és a rajtot, hogy ne legyen meg az újabb kettős Mercedes győzelem. Azzal lehetne biztatni magunkat, hogy most nem volt olyan óriás fölényük, de Hamilton üzemanyag fogyasztási adatai alapján ez hiú ábránd lenne, takarékon ment szinte végig. Ilyenkor azért mindig eszembe jut, hogy a pilóták között ő volt Vettel legnagyobb kritikusa, amiért rakétával megy, gondolom, most nem nagyon zavarja, hogy ő ülhetett bele egybe. Kíváncsi vagyok, mikor kap majd ő is olyan kritikákat ez miatt, mint amilyeneket Vettel kapott, de gyanítom, ez még nem mostanában lesz. Talán majd 1-2 év múlva.

A Ferrari ma egy kicsit az elmúlt évek teljesítményét idézte. Közepes kvalifikációs teljesítmény, nagyon jó versenytempóval kompenzálva. Nyilván nem Matticci érkezése miatt javultak ennyit két hét alatt, valószínűbb, hogy a bahreini két napos teszten találtak valamit, vagy egyszerűen csak a körülmények kedveztek számukra. Az látszott, hogy motorerőben azért jobbak, mint a Red Bull. Igaz, a Ferrari helyett elég lenne csak Alonsóról beszélni, mert Kimi nagyon csúnyán elsüllyedt a középmezőnyben. Egy percet kapott a csapattársától, ez már a kínos kategória. Ilyet Massa is tudott.

Vettel pedig egy kicsit alátámasztotta a tegnapi elmélkedésemet, egyszerűen kevés volt Ricciardo ellen. Most azért nem viselte túl jól ezt a helyzetet, keménykedett egy kicsit, de végül belátta, hogy fölösleges. Szerintem Ricciardo elengedése után fejben be is fejezte a versenyt.

14264 levél
Válasz 14.04.19. 23:42 #396
balays82
Igen, Vettel talán már túlságosan jófiú, (szimpatikus módon) most sem kereste a kifogásokat, simán elismerte, hogy Ricciardo jobb volt. Van egy olyan elmélet, hogy egyszerűen nem annyira motivált jelenleg, mint amekkorát ez a helyzet megkívánna. Az elmúlt 4 évben új fejezetet írt a Forma 1 történelemkönyvébe, olyan szinte jutott, ahonnan már nem nagyon van feljebb. A tesztek során azonban kiderült, hogy az idei autó (vagy inkább a motor) nem sikerült jól, kínszenvedés volt az egész előszezon, bizonyos szempontból még mindig az, noha óriásit léptek előre. Megszületett a gyereke (azt is szokták mondani, hogy egy gyereke -1 másodperc, bár szerintem ez az elmélet nagyjából Schumi ideje óta nem állja meg a helyét), ez azért önmagában is átírhatja a prioritásokat, állítólag Vettel nem is tölt annyi időt a csapattal, mint korábban, sokszor megy inkább haza a családjához. Ami amúgy teljesen normális.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy eddig csak Malajziában volt tiszta hétvégéje, ahol verte is az ausztrált, tulajdonképpen ma kapott tőle ki először egyenlő küzdelemben. A technikai gondok eddig inkább őt hátráltatják, bár a csapat bénázásai meg Ricciardót.

Mindenesetre itt van ez az ausztrál srác, aki pont az ellenkező utat járja, élete nagy lehetőségét kapta meg. A közvélemény nem tartotta ugyan túl nagy tehetségnek, de azért nem szabad elfelejteni, hogy a WSR-ből ő is csodagyerekként került a Forma 1-be, csak éppen egy HRT-t vezetve elég nehéz ezt bizonyítani. Viszont később Vergne mellett sem tűnt ki, akit aztán tényleg túlzás lenne őstehetségnek nevezni, ezért sokan őt is elkönyvelték közepes versenyzőnek. Erre cáfol most rá keményen, Vettel teljesítményétől függetlenül is rendkívül jól teljesít, talán nem túlzás állítani, hogy ő a szezon meglepetése.

Egy biztos. Ha Vettel idén nem nyer VB-t, az nem igazán fog rontatni a (rendkívül vegyes) megítélésén, mert ez erőviszonyokat mindenki látni fogja. Ha azonban csapaton belül marad alul, az már annál inkább, ilyet egy négyszeres világbajnok nem engedhet meg magának a pályafutása csúcsán. Ha Vettel nem szedi össze magát, akkor azokat fogja igazolni, akik szerint nem klasszis versenyző, csak a verhetetlen Red Bull miatt nyerte agyon magát, Webbert pedig teljesen elnyomták mellette. A Forma 1 érdekében sem szeretném, ha ez megtörténne. De korai is még erről elmélkedni a negyedik futam előtt, nagyon sok van még hátra ebből az évből, mérleget vonni elég lesz az utolsó futam után is.
756 levél
Válasz 14.04.19. 12:32 #395
pb69
Jellemző szokott lenni, hogy ha minden rendben van egy csapatnál, akkor domborodik ki igazán a pilóták közti különbség, amúgy (leginkább műszaki gondok esetén) változatosabb a helyzet.

Most pl. a Mercinél elég egyértelmű, hogy Rosberg alapesetben gyengébb Ham-nál. A RB-nál is láttuk a jobb időszakokban, hogy Vettel jobb Webber-nél vagy anno Button Rubens-nél. Amikor problémák vannak, akkor már jön a kavarodás, hogy (csapaton belül) vajon kinek az autója mennyivel rosszabb és mennyivel megbízhatatlanabb stb.. Ilyesmi volt Webber-Vettel viszonylatában többször vagy pl. Button-Perez esetében.

Kimi-nél tudva lévő, hogy ha az autó nincs igazán jól összerakva neki, akkor elég hamar motivációt veszíthet és nem nagyon töri magát. Anno Massa is megverte emiatt és most Alo-val se nagyon tartja a lépést. Megjósolható volt, hogy a Ferrari szenvedése esetén nem a finn lesz az, aki erőlködik, megfeszül és a maxot hozza ki, hanem Alo.

Vettel és Ric közt érdekesen alakulnak a dolgok, ezt nagyrészt annak tudom be, hogy a RB egyelőre nincs a topon. Ennek ellenére nagyon szép, amit az ausztrál csinál és kicsit csalódott vagyok Vettel teljesítménye miatt. Mindenesetre ha kisimulnak a dolgok a RB-nál (ha egyáltalán ez megtörténik idén), akkor szerintem Vettel fog dominálni.
Amúgy nekem nagyon szimpatikus Vettel hozzáállása. Minden alkalommal méltatja csapattársát és kiemeli a saját felelősségét abban, hogy gyengébben teljesít. A műszaki kifogások mellett azért megemlíti azt is, hogy a másik jobban dolgozhat, neki pedig fejlődnie kell.
11785 levél
Válasz 14.04.19. 09:14 #394
Ghoost
Az utóbbi években hozzászoktunk, hogy legalább minden 2. év izgalmas volt, mert volt legalább 2 olyan autó, amelyik nagyjából hasonló teljesítményt nyújtott az év során, és így kiélezett volt a vb harc, 2013 után viszont most már egyre egyértelműbb, hogy 2014 sem ilyen év lesz.
Bár én még a Red Bullt mindig nem írnám le teljesen, ha valamit találnak és Vettel is formába lendül, akkor még lehet változás az élmezőnyben, az európai futamokat mindenképpen várjuk meg, viszont ha ott sem változik semmi, akkor már nem is fog.
14264 levél
Válasz 14.04.19. 09:08 #393
balays82
Rosberg nagyon látványosan szenvedett ezen az időmérőn, hogy Hamilton közelébe legyen, de ez csak néhány elrontott körben nyilvánult meg. Demoralizáló vereség volt ez a csapattárstól, pedig elvileg ő is jó Kínában. Úgy nézett ki, Vettel most magabiztosan legyőzi Ricciardót, ezzel ellentétben ő is simán kikapott. Nem értem ezt a gyengélkedést, nehéz elhinni, hogy Ricciardo stabilan verni tudja őt, pedig egyre inkább ez látszik.
A Ferrari hozta a szokásost, azon belül Alonso és az esőben gyenge Raikönnen is. Ez sem az év csatája eddig, ahogyan a szezon előtt gondoltuk.
14264 levél
Válasz 14.04.18. 11:31 #392
balays82
De egyébként tényleg lehangoló, hogy milyen sokat vártunk ettől az évtől, erre csak annyi történt, hogy a Red Bull helyét átvette a Mercedes, de még nagyobb fölénnyel, a motorfejlesztés befagyasztása miatt pedig jó eséllyel már most lefutott ez a szezon. Kár érte.
15994 levél
Válasz 14.04.18. 10:07 #391
ufodani
Ezek után mi lesz, lekörözik saját magukat is?

Muhahaaaa
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.18. 08:57 #390
balays82
Sokadik próbálkozás után átment a törésteszten a Mercedes rövidített orrkúpja, amivel eredetileg is kezdeni akarták a szezont. Amit az első három futamon használtak, az vészmegoldás volt, a csere után állítólag gyorsabb és jobban vezethető lesz az autó. Ezek után mi lesz, lekörözik saját magukat is?

15994 levél
Válasz 14.04.17. 19:09 #389
ufodani
Kimi néni. WOW
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2745 levél
Válasz 14.04.15. 17:59 #388
dghost
Hopp, akkor ezt benéztem.
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
15994 levél
Válasz 14.04.15. 13:41 #387
ufodani
...
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.15. 11:50 #386
balays82
És ahogyan arra számítani is lehetett, nem csinált magából hülyét az FIA, így Ricciardo nem kapta vissza a második helyet.
14264 levél
Válasz 14.04.14. 21:09 #385
balays82
Így van. Meg néhány komoly hiba miatt (pl. Szingapúr) egyből elbukott vele a Ferrari egy egyéni címet is ugyanabban az évben.

Más:

Ma volt a Red Bull fellebbezésének a tárgyalása, ahol a Mercedes talán keményebben támadta az osztrákokat, mint az FIA. Egy kis viszonzás ez a tavalyi tesztbotrányos tárgyalásért. Ítélet holnap várható.
2883 levél
Válasz 14.04.14. 19:18 #384
Nayrobi
Jean Todt volt a csapatfőnök 2007-ben, Domenicali egy darab csapatvb-t nyert 2008-ban és ennyi.
PSN: nayrobi11
2745 levél
Válasz 14.04.14. 18:06 #383
dghost
"Csak remélni tudom, h futottak 1 karikàt Brawn körül."
Ha igazak a pletykák és tényleg a Honda visszatérésére vár, akkor felesleges volt.
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
15994 levél
Válasz 14.04.14. 17:21 #382
ufodani
Ahogy mondod, valakinek a balhét. Egyfajta példa statuàlàs, senki sincs biztonsàgban.
Mattiacci? Ez meg ki ..szom. Mert h semmi köze a F1-hez az biztos. Nem vki már rutinos uomo-t kellett volna? Csak remélni tudom, h futottak 1 karikàt Brawn körül. Viszont ha ez a Matt el és bevàllalta, akkor 'nyilván' tudja a kiutat..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2745 levél
Válasz 14.04.14. 15:27 #381
dghost
Egyet kell hogy értsek. Nekem Domenicali mindig is "súlytalan" alaknak tűnt ahhoz, hogy egy világbajnok csapatot tudjon felépíteni. (v. hosszabb ideig a csúcson tartani, elvégre Rai amikor bajnok lett már Domenicali volt a csapat feje, szóval ezt az érdemet nem veszem el tőle )
Másrészről nekem megfelel a jelenlegi helyzet, hisz nem vagyok Ferrari fan. Elég volt nekem a 2000-es évek eleje/közepe amikor a Ferrari rommá nyerte magát.
"Törvénysértés jogot nem alapít!" - Deák Ferenc
14264 levél
Válasz 14.04.14. 14:24 #380
balays82
A Ferrari bejelentette, hogy Stefano Domenicali beadta a lemondását, az utódja pedig Marco Mattiacci lesz.
Sokan Domenicalit okolják a Ferrari évek óta tartó rossz (vagy mondjuk inkább úgy, nem elég jó) szereplése miatt. Én mondjuk nem tartozom közéjük, szerintem annál összetettebb a helyzet, hogy egyetlen emberen múljon a siker. Ugyanakkor valahogy törvényszerű volt, hogy előbb-utóbb valakinek el kell vinni a balhét, aki nem nagyon lehet más, mint a csapatfőnök. Másrészt viszont olasz vált olaszt, így kérdéses, hogy ennek lesz-e látványos eredménye. A Ferrari legutóbbi sikerkorszakához sem sok olasznak volt köze a kulcspozíciókban. Egy biztos, Domenicali leváltásától önmagában nem lesz gyorsabb a Ferrari, az egyéb lehetőségek pedig elég behatároltak.
15994 levél
Válasz 14.04.06. 21:04 #379
ufodani
Hoppácska?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.06. 20:39 #378
balays82
Büntették is Maldonadót egy 5 rajthelyessel, bár az arányok még mindig sántítanak, ha abból indulunk ki, hogy egy el(sem)szabaduló kerék 10-et ér. Meg kapott 3 büntetőpontot is, igaz, én simán megadtam volna erre a 12-őt is, hogy pihenjen egy futamot. Mondjuk, ha fogadni lehetne arra, hogy kinek lesz meg először a 12 pont, rá tenném a pénzem.
756 levél
Válasz 14.04.06. 19:30 #377
pb69
Ez a futam már egész jó volt, bár azért én messze nem voltam annyira elájulva, mint Szujó...

A Merci fölénye van olyan sokkoló, mint a RB-nak 2011-ben, kíváncsi vagyok mikor jönnek elő a rakétás károgások. Rosberg pedig alighanem most ült bele a 2. sz. pilóta székébe. Volt egy presztízscsata, ahol Ham a legvégső határokig elment és úgy volt vele, majd Rosi visszavesz magából hogy ne legyen gond. Utóbbi ezt meg is tette, amire mondhatjuk, hogy okos dolog volt, de valójában szerintem inkább egy szolid behódolás.

A RB-nál érdekesen alakulnak a dolgok. Mondjuk arra kíváncsi leszek, most ki mennyire jegyzi Vettel autójának hibáit. Csak mert a kárörvendés már sok helyen adott, hogy Ric elveri, ill. az előző futamon jöttek az elméletek, hogy Webber-től megkapta az állandóan meghibásodó autót.

A Williams várható módon max. középcsapat szintig jut el, a mai meglepetéscsapat pedig a FI volt. A Ferrari és a McLaren piszkosul visszaestek. A tesztekhez képest egyelőre a RB rohamléptekkel közlekedik, míg mások lemaradni látszanak.

Maldonado meg no comment... Na az ilyen bohócot kéne még legalább a következő futamra is büntetni, nem azt, akinek eltolják a kerékcseréjét.
14264 levél
Válasz 14.04.06. 18:51 #376
balays82
Ki gondolta volna, hogy két unalmas verseny után egy Forma 1-es klasszikus fog következni? Érdekes ez a bahreini pálya, mert éveken keresztül a szezon legunalmasabb versenyei zajlottak itt, nem sokan sajnáltuk volna, ha végleg kikerül a versenynaptárból, erre már tavaly is elég sok volt az izgalom, amit most még fokozni is lehetett. Mondjuk az megdöbbentő, hogy a safety car után a két Mercedes 24 másodpercet vert a mezőnyre, sajnos ők más ligában játszanak egyelőre. Mögöttük viszont eléggé nagy a kavarodás jelenleg, most éppen a Force India ugrott nagyot előre, még a Mercedes motoros csapatok közül is.

Az is látszik, hogy Ricciardo veszélyes ellenfél lesz Vettel számára, sokkal jobb, mint Webber volt az utóbbi években.

Nico és Lewis között látszólag semmi feszkó nincs, de arra azért kíváncsi lennék, hogy Rosberg részéről ez most mennyire őszinte.
15994 levél
Válasz 14.04.06. 18:49 #375
ufodani
No hát ez gyönyör közeli volt, erre egyálltalán nem számítottam. Az egyértelmű volt, h ki lesz az 1-2, max ugye a sorrend. Vhol arra is lehetett számítani, h mögöttük szoros lesz, de h ennyire..
Nálam Ricciardo a hős, aki a rönóval 9 helyet hozott. és egyértelmű csalódás a Ferrari
Soha rosszabbat!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31904 levél
Válasz 14.04.06. 18:37 #374
Creativ3Form
Kemény, amit a két merci lenyom az élen.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.04.06. 18:19 #373
balays82
Amúgy szerintem jó eséllyel a lejjebb engedett orr miatt szállt el így a Sauber, a Lotus eleje egyébként is olyan, mint egy targonca.

Innentől Rosberg esélyei jók a győzelemre, mivel lágyabb keveréken van, Hamilton viszont keményebben.
15994 levél
Válasz 14.04.06. 18:16 #372
ufodani
zajlik az élet, jó ezt látni, persze - Gutiérrez
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.06. 18:14 #371
balays82
Gutiérrez mekkorát repült, te jó ég. Maldonado továbbra is egy idióta.

Safety car lesz. Meg egy jó kis tűzijáték a végére.
14264 levél
Válasz 14.04.06. 17:45 #370
balays82
Valteri, Felipe is faster than you.

Óriási meccsek vannak ma. Legyen mostantól minden futam éjszaka.
15994 levél
Válasz 14.04.06. 17:37 #369
ufodani
na pont a szerk-edet akartam mondani . Kiv vok, mikor csördítenek rájuk.
De tényleg ez a nap fincsi, ők ketten és a többiek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.06. 17:33 #368
balays82
Azért egy Alonso-Kimi-Vettel-Ricciardo csata nem annyira élvezetes a 6-10 helyekért. A Mercedes motorok túl jók. Amúgy nem rossz verseny, idén eddig a legjobb, kicsit pesszimista voltam pénteken.

szerk:

Ráadásul Hamilton és Rosberg is nyírja egymást elől, ezt jó látni. Nem sokáig lesznek ők jóban.
15994 levél
Válasz 14.04.06. 17:23 #367
ufodani
Annyira annyi, h még pont sem lesz
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 14.04.06. 17:19 #366
ufodani
Ferrarinak annyi mára, úgy hogy igen!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.06. 17:05 #365
balays82
Ez az Massa, nagyszerű rajt. Most nyomjad neki!
14264 levél
Válasz 14.04.05. 18:03 #364
balays82
Tévedtem, Alonso egészen közel lesz Vettelhez, konkrétan egyel előtte. Kimi végre mutatott valamit, ahogyan Rosberg is meglepte a hibázó Hamiltont. Bottas sajnos továbbra is gyorsabbnak tűnik, mint Massa.
14264 levél
Válasz 14.04.05. 17:46 #363
balays82
Lehet, hogy most nem nagyon kell versenyezni velük. Vettel időmérője megint kuka az autó miatt, Ric meg a 10 rajthelyes büntetés miatt kerül hátra. Bahrein nem a Red Bull pályája idén. Egyébként botrány, hogy a Mercedes mennyivel a mezőny előtt van, ha ez így folytatódik, az rosszabb lesz, mint a Red Bull uralom.
15994 levél
Válasz 14.04.04. 23:16 #362
ufodani
Talán most a Ferka tud versenyezni a RB-al, de ezt inkább csak nagyon szeretném. A múlt héten a szabadokon Kimi helyen volt, aztán láttuk mi lett az időmérőn és a versenyen. Most Alo van becsapós helyen? Holnap kiderül.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4187 levél
Válasz 14.04.04. 22:28 #361
Madrac
Teljes szivembol kivanom hogy ne legyen igazad, de felek tole hogy lesz.
Quoth the raven, `Nevermore.'
14264 levél
Válasz 14.04.04. 21:41 #360
balays82
Nagyon szép ez a kivilágított bahreini pálya, meg nyilván rendkívül költségtakarékos is, de hogy ettől semmivel nem lesz jobb a futam vasárnap, az is biztos. Szemfényvesztés.
15994 levél
Válasz 14.04.04. 17:40 #359
ufodani
Ez az! Gyerünk
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.04. 17:37 #358
balays82
Hivatalos: Schumacher ébredezik!

Végre valami igazán jó hír! Amilyen visszafogott volt eddig a kommunikáció Schumi állapotát illetően, ez kifejezetten biztató, amire több mint 3 hónappal a baleset után talán már nem sokan számítottunk. Csak így tovább bajnok!
15994 levél
Válasz 14.04.04. 12:53 #357
ufodani
Első szabadedzés link
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.04.03. 19:31 #356
balays82
Helmut Marko ilyen, mindig kimondja, amit gondol, akkor is, ha hülyeség, vagy annyira nem sportszerű. Szerintem ezzel arra célzott, hogy a Mercedes annyival jobb náluk, hogy ezt önerőből nem tudják behozni őket, ha azonban a két versenyzőjük között feszültség alakul ki, aminek eredményeként egymástól veszik el a pontokat, akkor lehet esélyük. Emlékezzünk, hogyan nyert Raikkönen VB címet 2007-ben. Amúgy Rosberg már most elég frusztráltnak tűnik, tehát nem teljesen alaptalan Marko várakozása.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.