Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2014

31912 levél
Válasz 14.02.19. 16:40 #205
Creativ3Form
Lesz egy szar évük, nabumm. Legalább jól fogtok szórakozni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 14.02.19. 16:22 #204
ufodani
Ez tényleg érthetetlen, egy sokszoros VB csapat..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.02.19. 16:07 #203
balays82
Mai végeredmény:

1. Nico Hülkenberg Force India-Mercedes VJM07 1:36.880, 78 kör
2. Fernando Alonso Ferrari F14T 1:37.879, 64 kör
3. Lewis Hamilton Mercedes W05 1:37.908 74, kör
4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes MP4-29 1:38.295, 81 kör
5. Sebastian Vettel Red Bull-Renault RB10 1:40.224, 14 kör
6. Adrian Sutil Sauber-Ferrari C33 1:40.443, 82 kör
7. Robin Frijns Caterham-Renault CT04 1:42.534, 68 kör
8. Danyiil Kvjat Toro Rosso-Renault STR9 1:44.346, 5 kör
9. Romain Grosjean Lotus-Renault E22 1:44.832, 8 kör
10. Felipe Massa Williams-Mercedes FW36 - 5 kör
11. Jules Bianchi Marussia-Ferrari MR03 - 3 kör

A Red Bull ennyire oldotta meg a hűtési gondokat. Szerintem ők erre az évre kiírták magukat a versenyből, de az év első felére mindenképpen. Ahogyan az összes Renault motoros csapat. Egyedül a Caterham tud érdemi munkát végezni, de ők amúgy sem tényezők.
14264 levél
Válasz 14.02.19. 12:05 #202
balays82
Ezt látni és hallani kell!

Elvileg ez a híres GoPro kamera, állítólag ilyen volt Schumi sisakján is, amikor balesetet szenvedett.

Egyébként ma délig a Red Bull egy installációs kört tett meg, a Toro Rosso még ennyit sem. Van ott baj rendesen.
14264 levél
Válasz 14.02.19. 09:32 #201
balays82
Két csapat van, amelyik még ki sem dugta ma az orrát a pályára Bahreinben. A Red Bull és a Toro Rosso. Pedig azt gondolná az ember, hogy elég sürgős lenne már nekik. A Lotus és a Caterham közben köröz, náluk eddig bírja a terhelést Renault motor.
15994 levél
Válasz 14.01.31. 21:16 #200
ufodani
A F1 főorvosa legfrissebb péntek estije, a szedálás csökkentéséről, annak következményeiről, lefolyásáról.
Gyerünk Schumi
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.31. 12:19 #199
balays82
Ezt találta ki a red Bull a hűtési gondok részleges megoldására.

Elég maszek megoldás, annyira nem is hatékony, mert ma sem nagyon köröznek. Newey közben már rajzolja is újra az autót.
Rosberg ma délelőtt már versenyszimulációt ment, több mint 70 kört rakott az autóba mindeféle gond nélkül. A McLaren is sokat van a pályán. Úgy tűnik, nagyon jól sikerült az a Mercedes motor.
14264 levél
Válasz 14.01.30. 23:29 #198
balays82
Élőben azért nem volt rossz az a visítás, meg kellene majd hallgatni ezeket is. Bár, ha tényleg GP2 és Formula Renault szinten van a hangerő, ahogyan mondják, akkor nagyjából tudom, mire lehet számítani. A tévében meg igazából mindegy is, úgysem jön át az érzés, meg nem is az a lényeg.
15994 levél
Válasz 14.01.30. 20:44 #197
ufodani
Hangversenyhez. Nekem jobban bejön ez a mélyebb, öblögetősebb, mint a visítós repülős.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.30. 19:48 #195
balays82
Igen, a tisztességes szó talán tényleg nem a legjobb kifejezés. Inkább azt szeretném, ha legalább 3-4 csapat egyenlő küzdelmét láthatnám, bár ez inkább már utópisztikus gondolat. Az biztos, hogy a Red Bull és Vettel kudarcát sokan várják, sokan már most ki is kiáltották. Amin nincs is mit csodálkozni, mert ilyen szintű szenvedést és tehetetlenséget még egy újonctól is ritkán látni, nemhogy az elmúlt fél évtized domináns csapatától.
15994 levél
Válasz 14.01.30. 19:24 #194
ufodani
Nem azért, hogy ők nyerjenek, hanem hogy tisztességes versenyben győzzék le őket.

Ez persze így is van szép gondolat és igaz is. De ha már tisztesség(erkölcs-becsület). Azért kevés csapatnál volt felfedezhető a történelemben, h ne próbált volna trükközni bármivel is. Azaz, egyik csapat sem tisztességes, ha már ezt a kifejezést használjuk.
Newey ügyesebb volt az elmúlt években mindenkinél. Vagy -pl a ferka- nem volt olyan ügyes mint a RB. Ha most Newey elkúrja(nem fogja), az az ő( RB ) baja.
Ilyen megvilágításban mondtam én, h nem bánnám.

De persze értem én amit mondasz, viszont nem fogok sírógörcsöt kapni, ha nem úgy jön most össze, ahogy ő szeretné
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.30. 18:55 #193
balays82
A motorokat megtekerték, csak éppen Forma 1-es autóba nem rakták őket idáig. Ott ugye egy csomó más rendszerrel kell összehangolni az erőforrást és itt jött a gond. Ahogyan lentebb írtam, nem is a motor a fő gond, hanem az elektronikai rendszerek, illetve maga az ERS. Nincs neki elég hely, nem kap elég levegőt, ettől pedig tönkremegy. Az pedig nem titok, hogy a Toro Rosso és a Red Bull szorosan együttműködik, így nem csoda, ha ugyanazokkal a gondokkal küzdenek. A Caterham helyzete egy fokkal jobb, a Lotust meg nem tudjuk.

Ha visszagondolsz az elmúlt évekre, a Red Bull mindig is küzdött hasonló gondokkal, sorozatos generátor hibák, gyakran meghibásodó KERS. Most meg jött a teljesen új, a KERS-nél is bonyolultabb ERS, aminek jól kellene működni, mert sokkal erősebb és tovább használható, mint az előző rendszer. Ha nem rakják rendbe, akkor az nagyon nagy hátrány.

Newey pedig híres arról, hogy az autók tervezésekor az aerodinamikát tekinti elsődleges szempontnak, minden más ennek van alárendelve. Ez be is jött az elmúlt években a befagyasztott motorok, illetve a lényegében változatlan szabályok keretei között, de nem biztos, hogy kifizetődő akkor, amikor új az erőforrás, meg egy csomó más technológia is. Szóval simán félretervezhette az idei autót, megesett ez már vele korábban is (pl. amikor a McLaren tervezője volt), csak erre már sokan nem emlékeznek.

szerk:

Én viszont nagyon remélem, hogy megoldják a gondokat. Nem azért, hogy ők nyerjenek, hanem hogy tisztességes versenyben győzzék le őket, mert annak van értéke. Nem úgy, ahogyan elverték a Ferrarit 2005-ben, miután ellehetetlenítették őket a gumikkal. Hozzátéve, hogy amennyiben bukik a Red Bull, azt kizárólag magának köszönheti majd. A Ferrari egyébként nincs nagyon kisegítve a Red Bull vergődésével, mivel jelenleg úgy néz ki, a Mercedes jár a mezőny előtt, de még a McLaren is kellemes meglepetés eddig.
15994 levél
Válasz 14.01.30. 18:45 #192
ufodani
Sztem is megoldja, bár nem bánnám ha nem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 14.01.30. 18:40 #191
Nayrobi
2009 előtt volt azért pár autó, amit ő tervezett és lassú volt vagy ha gyors is, akkor totál megbízhatatlan, nagy koponya, de ő is tud hibázni, mindenesetre szerintem megoldják Bahrainig a gondokat és az élen lesznek újra.
PSN: nayrobi11
15994 levél
Válasz 14.01.30. 18:29 #190
ufodani
A motorok olyanok amilyenek, nem értek pölö ahhoz, h ezeket nem tekerik meg a gyárban? Olyan nincs, h összeraktuk oszt nesztek itt van egy zsír új amit még meg sem forgattunk.
Amit viszont a legkevésbé sem értek, az Newey. Az istenkirály eltervezte volna? Persze emberből van de érted.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.30. 16:58 #189
balays82
A Red Bull elfelejtett szólni a fiókcsapatának, hogy inkább ők is pakoljanak össze. A Toro Rosso fél órán belül kétszer próbált elindulni, mindkétszer azonnal piros zászló lett a vége, még a pályára sem jutottak ki. Szánalmas az egész. Azért remélem, ha meg fog törni a Red Bull uralma, nem ilyen módon történik meg, mert ez senkinek sem jó, kivéve a kárörvendőket.
14264 levél
Válasz 14.01.30. 15:22 #188
balays82
Túl szépek voltak ezek az orrok, hogy igazak legyenek. Illetve majd meglátjuk. Newey szerint is veszélyesek amúgy az orrkúpok, de ő azokra is gondolt, amelyek elvileg szabályosak. Eddig a Lotus megoldásáról lett hivatalosan is kimondva, hogy az.
A McLaren hátsó felfüggesztése ugyancsak vita tárgya, a Ferrari és a Red Bull szerint nem szabályos, mert terelőelemként viselkedik, illetve a megengedettnél több elemből áll.

Közben a Red Bull a mai napot is feladta, egyre erősebbek a hangok, hogy Newey félretervezte az autót, egyszerűen nincs elég helye a hajtáslánc és az ERS számára. Akkor viszont óriási bajban vannak, mert ezt nem lesz egyszerű helyrehozni.

Végül és jó eséllyel utolsósorban is:

Marussia MR03
15994 levél
Válasz 14.01.30. 14:28 #187
ufodani
http://www.f1-live.hu/f1-hirek/veszelyben-a-red-bull-es-a-mercedes-orra-mi-szabalyos-es-mi-nem/

Ne máá
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31912 levél
Válasz 14.01.30. 12:51 #186
Creativ3Form
F1: megerősítették Schumacher felébresztését
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.01.30. 12:22 #185
balays82
Azta! A Red Bull egész délelőtt nem ment ki a pályára, majd délben végre rászánták magukat, erre Ricciardo alatt már a felvezető körben elfüstölt a motor. Azt hiszem, jobban tennék, ha összecsomagolnának és hazamennének, ennek így semmi értelme. A Toro Rosso és a Caterham legalább most már ment valamennyit, tehát egyáltalán nem biztos, hogy csak a motor a gond. Newey sem véletlenül panaszkodik annyit az ERS miatt, szerintem ez az autó egyszerűen nincs kész.
15994 levél
Válasz 14.01.29. 18:43 #184
ufodani
Button és az ő sisakja..
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.29. 15:14 #183
balays82
Korai is lenne még. De az biztos, hogy a Renault nem állt készen az e heti tesztre, amire tettek is utalásokat korábban. Az azonban komédia, hogy egy motor beindítása is gondot okozzon, szerintem rombolja az egész Forma 1 tekintélyét. Sok idő azért nem lesz a javításokra (és azok tesztelésére), hacsak nem sikerül kiharcolni extra tesztnapokat. Kíváncsian várom az Ausztrál Nagydíjat, szerintem régen látott mértékben fognak hullani az autók.
15994 levél
Válasz 14.01.29. 15:08 #182
ufodani
Inkább nem mondok semmit. És nem, NEM kárörvendésről van szó, az nem az én asztalom.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.29. 14:55 #181
balays82
Valami komoly baj van a Renault motorral (állítólag az ERS miatt), a tegnapi nap után ma sem nagyon mennek, csak Vettel tett meg mért kört, ő is alig párat. A Red Bull be is jelentette, hogy befejezték a mai napot. Ez így két nap után nulla, a franciák máris hátrányba kerültek a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, akik elég szépen gyűjtik a kilométereket, főleg a németek.
14264 levél
Válasz 14.01.29. 11:01 #180
balays82
A hivatalosan meg nem erősített hírek szerint pontosan egy hónappal a balesete után megkezdték Schumacher felébresztését a mélyaltatásból. Ha ez igaz, akkor rendkívül fontos napok következnek jövője szempontjából.

Közben zajlik a jerezi teszt második napja is, bár ez túlzás, mert túl sok esemény továbbra sincs, mért kört is csak ketten futottak eddig. Mivel éjszaka esett, előrehozták a péntekre tervezett esőgumi tesztet mára.
14264 levél
Válasz 14.01.28. 19:32 #179
balays82
Jaja, azzal együtt értettem én is.
15994 levél
Válasz 14.01.28. 19:24 #178
ufodani
És az ív fölötte.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.28. 19:20 #177
balays82
Mármint az orr? Az tényleg eléggé hasonló, csak a Mercedes megoldása elegánsabb.
15994 levél
Válasz 14.01.28. 18:41 #176
ufodani
Same
Többé kevésbé.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 14.01.28. 18:36 #175
ufodani
Nagy valószínűséggel megbízhatósági verseny lesz az idei év, de a nyári szünetig biztos.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.28. 18:04 #174
balays82
Räikkönen elsőségével zárult az első tesztnap Jerezben

"Produktív" nap volt, összesen 93 kört tett meg az egész mezőny együttvéve, máskor egyetlen szorgalmasabb versenyző is többet megy. Kimi legjobb körideje 9 másodperccel marad el a tavaly időktől, de állítólag letekert motorral, óvatos üzemmódban teszteltek a csapatok, ami nem is csoda, abból kiindulva, hogy így is mennyi technikai hiba volt. A Red Bull pl. egy rosszul elhelyezett rugó miatt bukta a mai napot, a McLaren be sem tudta indítani az autót. A Lotusnak nagyon fog hiányozni ez a hét, mire a többiek már javában teszik a kilométereket az autókba, ők még csak akkor küzdenek majd meg ezekkel a gondokkal.
14264 levél
Válasz 14.01.28. 15:25 #173
balays82
Caterham CT04

Ez is elég érdekes lett. Mellesleg a beindítás után kb. 10 másodperccel megadta magát a motor, még a garázsból sem tudtak vele kiállni. A Red Bull és a McLaren technikai hiba miatt még eddig sem jutott egyelőre.
14264 levél
Válasz 14.01.28. 14:10 #172
balays82
A Mercedes úgy kezdett, mint tavaly. Hamilton autójáról leesett az első szárny, ami után a gumifalban kötött ki. Nagyjából ennyi volt számunkra az első nap. Igaz, hogy a többiekhez képest így is sokat ment.
31912 levél
Válasz 14.01.28. 12:49 #171
Creativ3Form
Felvétel a mai tesztnapról.

Eeeeeeeej de furcsa a hangja a verdának.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31912 levél
Válasz 14.01.28. 11:37 #170
Creativ3Form
Tyhűűűű, ez a Merci bitang szép lett! És hála az égnek a Red Bull se fasz orra szavazott...csini lett az is.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.01.28. 11:20 #169
balays82
Eddig nem nagyon merészkedett ki senki a pályára, aki mégis, az alatt meg gyorsan lerobbant az autó (Hamilton, Raikkönen, Perez). Mért kört még senki nem tett meg. Érdekes lesz ez így.

Egy jó kép a Mercedes WO5-ről.

Szerintem nagyon szép lett.


14264 levél
Válasz 14.01.28. 09:06 #168
balays82
Force India VJM7

Na, ez viszont...méretes. Szinte már perverz.

Ezzel vége mára a bemutatóknak, a Caterham halasztást jelentett be, a Marussia pedig visszament a gyárba, kijavítani valamit az autón.

Innentől nem a kinézet a fontos, hanem a teljesítmény és a megbízhatóság. A Mercedes már a pályán, elkezdődött a 2014-es idény. Érdekes tesztnapok elé nézünk, sok technikai hibára lehet számítani.
14264 levél
Válasz 14.01.28. 08:46 #167
balays82
Red Bull RB10:

kép1

kép2

Ez sem lett rossz.
14264 levél
Válasz 14.01.28. 08:33 #166
balays82
Mercedes W05:

kép1

kép2

kép3

Szerintem az eddigi legszebb autó. Úgy látszik, így is lehet orrkúpot csinálni.
12091 levél
Válasz 14.01.27. 23:12 #165
Gobiakos
Oké, most azonnal kérem vissza lépcsős "kacsa-orrot"! Grrr!!!
14264 levél
Válasz 14.01.27. 18:51 #164
balays82
Nem is az a gond, hogy csúnyák ettől az autók, mert nem azok, csak annyira komolytalanná teszik a kinézetüket ezek a megoldások. De ez nyilván nem a csapatok hibája, ők ezeket tudták kihozni a szabályok keretei között. Szóval köszi FIA!
15994 levél
Válasz 14.01.27. 18:38 #163
ufodani
Vagy. Na hát ez így aztán .
Ez inkább hangyász v morzsa porszívó mint a ferkusz.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 14.01.27. 18:33 #162
balays82
31912 levél
Válasz 14.01.27. 18:28 #161
Creativ3Form
Tor(r)o Rosso
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.01.26. 16:16 #160
balays82
És itt a Sauber C33 is.

szerk:

A francba!
31912 levél
Válasz 14.01.26. 16:14 #159
Creativ3Form
A Sauber is bemutatta a járgányát.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
14264 levél
Válasz 14.01.26. 13:57 #158
balays82
STR9 - The first run of the V6 - Scuderia Toro Rosso 2014

Nem is olyan rossz, bár a V8-hoz képest kicsit vérszegény, a V10-ről nem is beszélve. Nem fogja szétszakítani a dobhártyákat.
15994 levél
Válasz 14.01.25. 19:10 #157
ufodani
Annyira azèrt nem tragédia.
Szemből mint az a bazi nagy plankton imàdó cápa eksön közben.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 14.01.25. 15:29 #156
pb69
Nem tudom, biztos én vagyok az igénytelen, de engem mindig le tudnak nyűgözni ezek az autók.

Nyilván vannak jobban és kevésbé jobban tetsző darabok, de egyáltalán nem érzem át azt a "felháborodást", ami évről évre erősödik, miszerint milyen rondák ezek az új F1-esek. Nyilván folyamatosan változik a kinézet, de én ugyanúgy el tudok gyönyörködni és ámulni egy tavalyi Mercedes-en, mint egy 2000-es évek eleji Ferrari-n vagy egy régebbi Lotus-on.

Az eddig bemutatott autók is furcsák még valamelyest, de nekem aligha lesznek esztétikai problémáim ezekkel kapcsolatban sem.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.