Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Nem számítástechnikai témák

»» Forma 1 2014

31934 levél
Válasz 13.12.12. 00:43 #55
szbszig
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
15994 levél
Válasz 13.12.11. 23:24 #54
ufodani
Haha
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.12.11. 22:49 #53
balays82
Vettel meg hozzájuk képest is annyival előrébb, hogy már nem is látszik a képen.
31910 levél
Válasz 13.12.11. 22:47 #52
Creativ3Form
Ráadásul Kimi van előrébb...ahogy az a valóságban is lesz.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.12.11. 22:46 #51
ufodani
Lájk mi? Az elhiszem!
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31910 levél
Válasz 13.12.11. 22:06 #50
Creativ3Form
Rush

Elég faja.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31934 levél
Válasz 13.12.11. 02:37 #49
szbszig
Ez a dupla pontos utolsó futam engem is kiakasztott, amikor olvastam. És nagyon jól összefoglaltad, én is ezekre gondoltam rögtön, hogy normál körülmények között nyerni nem nagyon lehet vele, bukni viszont annál inkább annak, akit ott ér majd műszaki hiba; meg hogy az sem mindegy akkor, hol lesz az utolsó futam, melyik csapat autóinak kedvez a pálya...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
2883 levél
Válasz 13.12.10. 22:51 #48
Nayrobi
Csak voltak kérdések, hogy akkor mi alapján mennek a rangsorolások, illetve azt hiszem ufodani írta, hogy egy hagyományt nulláznak le, ami nem az, hiszen csak 17 évig volt érvényben, főleg ezekre reagáltam.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.12.10. 21:18 #47
balays82
Szerintem éppen az állandó rajtszám az, amin nem akadt ki senki.
2883 levél
Válasz 13.12.10. 20:52 #46
Nayrobi
Szerintem kár kiakadni a rajtszámos történeten, mert a jelenlegi rendszer sincs 20 éves, valamikor 96-97 környékén vezették be, hogy a vb pontverseny állása szerint adják a rajtszámokat. Amúgy én ezt jó dolognak tartom, így talán lehetnek megint olyan ikonikus szám/pilótapárosok, mint Mansell 5-öse vagy Villeneuve 27-es rajtszáma, de ott van a Nascarban Jeff Gordon 24-ese, ezek nélkül el sem lehetne őket képzelni.
PSN: nayrobi11
4065 levél
Válasz 13.12.10. 19:37 #45
xeLaR
Hát illik akkor több időt tölteni a családdal kéremszépen. Egy kihagyott évad senkinek sem fog feltűnni
-ReLax- Everything you know is wrong / black is white, up is down and short is long / and everything you thought was just so important / doesn't matter... -xeLaR-
14264 levél
Válasz 13.12.10. 19:36 #44
balays82
Egyesek számára még sok is.
15994 levél
Válasz 13.12.10. 19:24 #43
ufodani
Belőle elég egy is
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.12.10. 19:22 #42
balays82
Vettel mellesleg hamarosan apuka lesz.
14264 levél
Válasz 13.12.10. 19:11 #41
balays82
Helmut Marko azt mondta, hogy az eredeti javaslat szerint az utolsó négy futamon duplázták volna a pontokat, de annyira azért nem volt határtalan a hülyeség, hogy ezt is elfogadják. A Red Bull képviseletében Christian Horner állítólag ellenezte a pontduplázós zárófutamot is. Ami hihető, hiszen az elmúlt évek alapján nekik ehhez nem fűződött érdekük.
14264 levél
Válasz 13.12.10. 18:26 #40
balays82
Mondjuk, ennél mindig is jobb megoldásnak tartottam a VB pontverseny állása alapján történő rangsorolást, szóval szerintem nem lenne olyan nagy gond, ha ezt vezetnék be helyette.
11785 levél
Válasz 13.12.10. 17:28 #39
Ghoost
És mi lesz azokkal a szituációkkal, amikor a rajtszám alapján rangsorolták az autókat? Pl ha nem futnak mért kört vmelyik időmérő szakaszban?
14264 levél
Válasz 13.12.10. 14:36 #38
balays82
Teljesen jogos felvetések az 5 másodperccel kapcsolatban. Én is attól félek, hogy sűrűn fogják majd alkalmazni, a jelenlegi bíráskodási gyakorlatból kiindulva. Ha jól tudom, úgy szól a szabály, hogy a kerékcsere alkalmával lehet majd letölteni a büntetést, olyan módon, hogy a csere után 5 másodpercig még nem lehet majd elindulni. Ez azonban több kérdést is felvet. Mert mi van akkor, ha megbüntetnek valakit, aki már nem cserél kereket? Nyilván a végén kell hozzáírni majd az idejéhez (ilyen most is van, ha valaki a futam végén kap büntetést). De olyan is előfordulhat, hogy valakit pl. a rajtnál büntetnek meg, az első kerékcserére pedig akár 15-20 kört is várni kell majd. Ilyenkor a pályán levő helyzet nem a valóságot fogja tükrözni, a kiosztott büntetéseket valahogy nyilván kell tartani, úgy, hogy a nézők (főleg a helyszíniek) is képben legyenek a tényleges állást illetően, ellenkező esetben átláthatatlan és kaotikus lehet az egész futam.
És akkor még olyan finomságokról nem is beszéltünk, amikor valakinek jobban megéri majd egy szabálytalan előzéssel túllépni az őt feltartó ellenfelén, mert bőven ki tud utána autózni olyan előnyt, hogy az 5 másodperces büntetés is belefér. Ezzel pedig máris a visszájára fordult az eredeti szándék, mert az enyhe büntetés akár szabálytalanságra is ösztönözheti a versenyzőket, ahelyett, hogy visszatartaná őket. A részletszabályokat ugyan még nem ismerjük, ahogyan az sem, hogy gyakorlatban hogyan fog működni a rendszer, de jelenleg elég sok a kérdőjel.

Egyébként ez a Stratégiai Munkacsoport a Red Bull, a Mercedes, a Ferrari, a McLaren, a Williams és a Lotus képviselőiből áll, így főleg nem értem, hogyan sikerült ilyen döntéseket meghozniuk. A dupla pont egyszerűen agyrém, már csak azért is, mert az első évben rögtön a totálisan jellegtelen és szinte semmi kihívást nem jelentő Abu Dhabi Nagydíj lesz a szezonzáró, ahol inkább fele pontot kellene adni, nemhogy duplát. Lehet, hogy éppen az arabok pénze van az egész mögött?
15994 levél
Válasz 13.12.10. 13:03 #37
ufodani
Duplán, azaz 2x cibulkázzon le a FIA.
Az állandó rajtszám nekem tök mindegy, ezzel egy hagyományt nulláznak le.
Az 5 empé lehet még érdekes, ez ad majd futamon belül okot a legtöbb anyázásra, ezt szórni fogják mint a csillagot/ /, ez elég szubjektív. És ezt hogy? A leintés után minuszolják? És ha vkinek összejön v 5(miért ne), v tök mindegy mennyi, akkor a szoftver mutatja a képernyőn, h 'Kubica', csak virtuálisan -mondjuk- 3., valójában csak 10.?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2550 levél
Válasz 13.12.10. 11:18 #36
Pomee
Ezért kell visszahozni - szezon zárónak - a Nordschleife-t és ott tényleg lehet 50 pontot adni a győztesnek...
Never underestimate the power of the Dark Side...
756 levél
Válasz 13.12.09. 21:08 #35
pb69
Besz@rok, komolyan mondom nonszensz. Minden nagyobb szabálymódosító csomagra jut 1-2 agyabeteg blődség. Pár éve a tankolás betiltása, a DRS, most meg ez az utolsó futamos baromság.

Nagyon vicces lesz, hogy pl. vkit épp az utsó futamon ér el a műszaki hiba és ezzel duplán bukik. Ahogyan nagyon nem lesz mindegy az sem, hogy melyik futam lesz az adott évben az utolsó. Nyilván RB-Ferrari viszonylatban nem azonos feltétel mondjuk Barcelona és Abu Dhabi, ahogyan a McLaren is jobban örülne egy Hungaroringnek vagy a Merci Kínának. Röhej.

Nem értem miért ilyen erőltetett műfosokkal akarják "izgalmasabbá" tenni a F1-et... Én mondjuk az állandó rajtszámoknak se annyira örülök, de az mondjuk részletkérdés.
14264 levél
Válasz 13.12.09. 20:14 #34
balays82
Ülésezett a Forma–1 Stratégiai Munkacsoportja, amelynek eredményeként döntést hozott arról, hogy a jövő évtől a szezonzáró nagydíjon DUPLA PONTOKAT osztanak majd egyéniben és a konstruktőriben, így fokozva az izgalmakat.
Mi van??? Ez az oltári nagy baromság honnan jött? Kezdem azt hinni, hogy a Forma 1 tudatos lejáratása, ami itt folyik. Ugyan mitől lenne különb az utolsó futam a többitől, amiért dupla pontot érne az azon megszerzett helyezés? Nagyon korrekt dolog lesz, amikor valaki majd ezzel nyer VB címet, alig várom. Nevetséges már ez az egész.

Bevezették az állandó rajtszámokat is (0 és 99 között), illetve az 5 másodperces büntetést az olyan szabálytalanságokra, amelyekért túlzás lenne az áthajtásos.
15994 levél
Válasz 13.12.04. 16:17 #33
ufodani
Marad a 19 futam

A 2014-es előzetes versenynaptár:

Március 16. – Ausztrál Nagydíj

Március 30. – Maláj Nagydíj

Április 6. – Bahreini Nagydíj

Április 20. – Kínai Nagydíj

Május 11. – Spanyol Nagydíj

Május 25. – Monacói Nagydíj

Június 8. – Kanadai Nagydíj

Június 22. – Osztrák Nagydíj

Július 6. – Brit Nagydíj

Július 20. – Német Nagydíj

Július 27. – Magyar Nagydíj

Augusztus 24. – Belga Nagydíj

Szeptember 7. – Olasz Nagydíj

Szeptember 21. – Szingapúri Nagydíj

Október 5. – Japán Nagydíj

Október 12. – Orosz Nagydíj

Október 2. – Amerikai Nagydíj

November 9. – Brazil Nagydíj

November 23. – Abu-dzabi Nagydíj
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.12.03. 20:25 #32
balays82
Lehet, viszont az elmúlt négy évben sikeresen kialakította azt a mítoszt, hogy a Ferrari alapvetően nem jó autó, csak az ő emberfeletti képességei miatt harcoltak többször is a VB címért. Furcsa módon tavaly még a vezetőség is adta alá a lovat, de idén már elegük lett ebből, vagy rájöttek, hogy ez a márka számára nem éppen jó reklám. Nem véletlen, hogy Montezemolo még a twitter üzenetei cenzúrázását is kilátásba helyezte. Szerintem is jó esély van egyébként rá, hogy az utolsó közös évük következik (hála az égnek, teszem hozzá), amint talán csak egy VB cím változtatna.
756 levél
Válasz 13.12.03. 17:51 #31
pb69
Ezt én így nem merném kijelenteni. Annak ellenére, hogy nagyon hangzatosak a 180%-ról szóló bullshit marketingdumák, a tények nem feltétlenül támasztják ezt alá.
Kétség nem férhet hozzá, hogy a Ferrari képtelen volt Alonso alá egy hosszabb távon (mondjuk fél szezonon át) domináns autót rakni (mint esetenként Vettel alá a R, ezt elismerem.
Az viszont hazugság, hogy 4 évig alárendelt szerepük volt. 2010-ben messze a legmegbízhatóbb konstrukció volt, ahogyan tavaly is. Márpedig ez nagyon fontos egy autó megítélése szempontjából. A rajtokat tekintve a Ferrari szintén a többiek előtt járt. Igazából az egykörös tempó volt az a gát, amit nem tudtak megugrani az évek során.
Na most Alonso 2010-ben a kezében tartotta a VB cím sorsát, de tavaly is masszív előnye volt. Sok tényező vezetett a "bukásához", amiben ő maga is jelentős szerepet vállalt. Természetesen nem mondom azt, hogy más (leginkább Vettel, Hamilton vagy Kimi) tuti nyert volna legalább 1 címet ezzel a Ferrari-val (hisz lehet, hogy ott nem hibázott volna, ahol Fernando, máshol viszont igen, ahol ő nem), de elképzelhetőnek tartom.
A végeredmény az, hogy a Ferrari 2007, Alonso pedig 2006 óta nem nyert VB-t, tehát a közös eredménylistájuk (2010-től) igencsak szegényes. Ha már annyira hangoztatják, hogy Alo simán vb lett volna a RB-ban (amivel egyébként én is egyetértek, max. nem 4x), akkor attól se zárkózhatunk el, hogy a Ferrari-val is lett volna vki más.

Hülkenberg:
Szerintem a Lotus, a McLaren és a Ferrari is bánni fogja még ezt az elszalasztott lehetőséget. Sajnálom szegényt, de a pénz az úr...
11785 levél
Válasz 13.12.03. 17:07 #30
Ghoost
A Ferrari nagyon is sokat profitált Alonsóból, mégis hol lennének nélküle?
2883 levél
Válasz 13.12.03. 17:04 #29
Nayrobi
Szerintem ő lesz az új Alesi, mindig rosszkor, rossz helyen.
PSN: nayrobi11
14264 levél
Válasz 13.12.03. 16:31 #28
balays82
Hülkenberg -> Force India

Szegény srác, sehogy sem jut egyről a kettőre.
756 levél
Válasz 13.12.02. 23:26 #27
pb69
Azt nem is értem amúgy, hogy miért kell elmaradnia egy rendezvénynek ilyen okokból. Nyilván nem most derültek ki a bizonytalanságok. Még időben el kéne venni a rendezési jogot ilyenkor és odaadni olyannak, aki képes normálisan összehozni. Azért egy ilyen kaliberű eseményre biztosan lenne jelentkező, még akkor is, ha akár néhány hét alatt kell tető alá hozni.

Amúgy ez a potenciális Alonso-McLaren frigy egyre több helyen, egyre több "komoly" ember szájából kezd cseperegni. Kíváncsi leszek mi lesz belőle. Ha a Ferrari jövőre nem tud hosszútávon domináns autót tenni a spanyol feneke alá, akkor nem lennék meglepve ha váltana. Elvégre túl sok pozitív hozadéka (egyik oldalnak sem) nem volt a vörösekkel való kapcsolatnak.
14264 levél
Válasz 13.12.02. 23:00 #26
balays82
A thaiföldi politikai helyzet miatt idén sajnos elmarad a Race of Champions. Egy újabb ok arra, hogy az ilyen rendezvények végre visszakerüljenek oda, ahol helyük van, vagyis Európába.
15994 levél
Válasz 13.11.30. 16:47 #25
ufodani
-Maldo
+Koba
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
2883 levél
Válasz 13.11.30. 16:26 #24
Nayrobi
Hát, Kobayashi miután egy bemutatón összetört egy f1es ferkát, nem hiszem, hogy valaha visszakerül, persze ez nem nagy dolog, de amikor ennyi tehetség van, akkor ez is számít. Kovalainennek pedig volt 2 futama, hogy bizonyítson, nem jött össze, talán a Caterhambe befér. Maldonadoról már kifejtettem a véleményem pár hete, szóval nem megyek bele, mert azt hiszem csak én állok ki mellette
PSN: nayrobi11
756 levél
Válasz 13.11.30. 11:59 #23
pb69
Nagyon nem örülök neki, hogy az időzített bomba marad. Annak meg pláne nem, hogy egy Lotus erősségű csapathoz egy ilyen bohóc kerül be. Igencsak antipatikus csapat lesz számomra jövőre. Az pedig, hogy a venezuelai folyton ökörségeket beszél, nekem nem annyira pozitívum.
Közben meg egy Kovalainen, Kobajasi stb. nem fér be a mezőnybe, max. a legtrágyább autókba. De ezt a Valsecchi gyereket is megnézném már mit tudna. Csak sajnos kell a hely a befizetett "zseniknek".
11785 levél
Válasz 13.11.29. 18:20 #22
Ghoost
Pénz beszél... Én amúgy örülök, hogy marad a mezőnyben, ő nem egy futószalagról leesett droid legalább, hanem van saját véleménye, és nem fél ki is mondani.
Egyébként is bosszant, hogy sosincs már 1 db vezetői hiba, kicsúszás, ütközés se a futamok 99%án, legalább amíg Pastor itt van, nagyobb az esély ezekre is
14264 levél
Válasz 13.11.29. 17:46 #21
balays82
Maldonado jövőre a Lotus versenyzője lesz (sajnos). Grosjean is marad.
14264 levél
Válasz 13.11.29. 15:51 #20
balays82
Hivatalossá vált, hogy Bahrein jövőre éjszakai futamot rendez majd.

Ez pedig a gumikat érintő legújabb elképzelés:

Jövőre kötelező lesz két kiállás, és korlátozzák az egy szett gumin megtett távot?
14264 levél
Válasz 13.11.28. 20:47 #19
balays82
Én nem, így is sokszor túl nagy szerepe van az időmérőnek, bizonyos pályákon fél győzelem a pole.
31910 levél
Válasz 13.11.28. 19:23 #18
Creativ3Form
Minek? Hogy Vettel már fél távnál világbajnok legyen? Sorry, ezt nem lehetett kihagyni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 13.11.28. 19:21 #17
ufodani
Én pl támogatnám az időmérőt nyerőnek adható pont ötletét, mondjuk 5p.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
756 levél
Válasz 13.11.28. 19:14 #16
pb69
Ham-duma:
Persze, ezt tudjuk. Ha Vettel nem nyer, akkor Alonso nyerne. Ha Vettel javít 20 helyet a rajtpozícióhoz képest, akkor Alonso 27-et javítana. Ha Vettel nyer, akkor Alonso többel nyerne. Amikor Vettel nem lett vb, akkor Alo az lett volna. Amikor Vettel az lett, akkor Alo is az lett volna csak sokkal simábban. Vicces figurák.

Rajtszámok:
Az ismertetett formában nem látnám sok értelmét. Vicces, hogy pont a vb-nak nem lehetne állandó rajtszáma, mert az 1-es vándorolna. Így (kicsit változatosabb évek során) pont a nagyágyúknak nem lenne saját számuk, noha leginkább velük tolnák a reklámokat, nem mondjuk egy Chilton-nal.
Másrészt van csapatonként 2 autó, tehát 2 pilótát kell tudni megkülönböztetni. Ha ez nem sikerül a sisakfestés, a kamerafestés (vagy mi van ott az autó tetején...), az aktuális formátumú rajtszám és a pályán elfoglalt pozíció alapján, akkor nehezen képzelek el olyan megoldást, ami ezt kiküszöbölné. Max. ha az egész autó mondjuk 12-es alakú lenne vagy nem tudom.
12091 levél
Válasz 13.11.28. 18:34 #15
Gobiakos
31910 levél
Válasz 13.11.28. 18:09 #14
Creativ3Form
É nem lepődtem meg az "elegünk van már és unjuk Vettelt" hadjáratot ő kezdte meg Alonsoval karöltve.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
12091 levél
Válasz 13.11.28. 17:57 #13
Gobiakos
15994 levél
Válasz 13.11.28. 11:20 #12
ufodani
szerk.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.11.28. 09:06 #11
balays82
A mai napon minden bizonnyal hivatalossá válik, hogy Ross Brawn távozik a Mercedestől, a helyét pedig Paddy Lowe veszi át. Brawn némi pihenő után a McLaren-Honda alkalmazásában térhet majd vissza, akár csapatfőnökként is, Whitmarsh helyén.
15994 levél
Válasz 13.11.27. 18:15 #10
ufodani
Jajaja ez funny-s egy pöttyöt
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
14264 levél
Válasz 13.11.27. 18:12 #9
balays82
"Lewis Hamilton: Szerintem ebben a Red Bullban Alonso sokkal könnyebben nyert volna, mint Vettel."

Vettelnek 397 pontja lett, az egész Mercedes GP-nek 360 pontja. Vettel megnyerte az utolsó 9 futamot, összesen 13-at a 19-ből. Ennél könnyebben? Mit ittál Lajos?
4187 levél
Válasz 13.11.27. 17:25 #8
Madrac
Ez max azt mutatta meg kinek ki a baratja.
Quoth the raven, `Nevermore.'
15994 levél
Válasz 13.11.27. 16:45 #7
ufodani
Vettel v Alonso

Mark Webber: Mindketten nagyszerű versenyzők. Csak annyit mondhatok, hogy nagyon örültem annak, hogy az utolsó versenyemen Fernando ellen harcolhattam.

Felipe Massa: Az én szememben mindketten kiváló versenyzők. Most Vettel lett a világbajnok. Fernandót pedig sokan a legjobbnak tartják. Azt akarják, válasszak közülük? Nos, nem fogok!

Jenson Button: Nem tudnám megmondani. Ha csapatfőnök lennék, akkor megtudnátok, kit választanék.

Sergio Perez: Noha idén minden Vettelről szólt, egyértelmű, hogy Alonso a jobb.

Romain Grosjean: Ez egy nehéz kérdés, és őszintén szólva nem is tudnék válaszolni rá.

Heikki Kovalainen: Alonso a jobb.

Lewis Hamilton: Szerintem ebben a Red Bullban Alonso sokkal könnyebben nyert volna, mint Vettel.

Nico Rosberg: Nem tudom, hogy Alonso számít-e a legjobbnak, de az egyik legjobb, efelől nincs kétség. Hogy jobb lenne Sebnél? Talán.

Nico Hülkenberg: Ezt lehetetlen megmondani, és lehetetlen tudni is.

Esteban Gutierrez: Alonso, igen, Alonso. Még mindig ő a legjobb.

Adrian Sutil: Csupán annyit mondhatok, mindketten nagyon jók, de nem szeretném azt mondani, hogy egyikük jobb a másiknál.

Paul di Resta: Nehéz megmondani. Vettel a világbajnok, de Fernando… Mégis mit mondhatnék Alonsóról, amit még nem mondtak el róla?

Pastor Maldonado: Szerintem Vettel nagyon is jó, de egy csapat helyében én Alonsót választanám inkább, efelől semmi kétség. Fernando egy igazi zseni.

Valtteri Bottas: Nos, ez nehéz kérdés. Én mindkettejüket azonnal leigazolnám.

Daniel Ricciardo: Nagyra tartom Fernandót, de szerintem Seb a jobb!

Jean-Eric Vergne: Szerintem meglepő lesz a válaszom, de én Vettelt mondanám.

Jules Bianchi: Alonso felé hajlok, de nem mondhatok többet ennél, mivel én a Ferrarinál dolgozom.

Charles Pic: Nekem vannak német és spanyol barátaim is, tehát egyiküket sem
szeretném megsérteni…

Ricciardo...csóri mit mondjon Massa viszont nem döntött és ez is beszédes.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
15994 levél
Válasz 13.11.26. 19:19 #6
ufodani
Na meg is zavarodtam, ezt még a másikba kellett volna
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.