Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» No Man's Sky - fedezd fel a világűrt és oszd meg mindenkivel [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: No Man's Sky - fedezd fel a világűrt és oszd meg mindenkivel
A játék alapötlete, hogy mindenki ugyanabban az univerzumban játszik és amit egy játékos felfedezett belőle, azt onnantól mindenki más is láthatja.

No Man's Sky

No Man's Sky
A legutóbbi No Man's Sky cikkek, hírek
827 levél
Válasz 13.12.12. 16:08 #10
_Sun_
A lényeg, hogy egy galaxist sem kell létre hozni, mert az valós időben jön létre játék közben. Ha egymáshoz közel indulnak a játékosok, és van térkép is akkor nem igazán értem miért probléma, hogy nincs korlát. Pontosan annyi galaxis jön létre, amennyit a játékosok létrehoznak azzal, hogy felfedeznek.

A .kkrieger egy techdemo, ami egy versenyre készült és meg is nyerte.

A sztori egy ilyen játékban senkit sem érdekel, ez nem az a műfaj. A sztorit a játékosok hozzák létre saját interakciójukkal. És pont azért éri meg ezzel foglalkozni, mert ez a technológia nem korlátozná ebben őket a játéktér határaival.

Ha az eredeti elképzelés valósul meg, az nagyon valószínű, hogy rétegjáték lesz. Ilyen léptékű alkotás, ebben a műfajban nincs a piacon.
Gaming is about killing time, not killing people
10589 levél
Válasz 13.12.12. 13:32 #9
Dark Archon
Tényleg rohadt felesleges lenne egyébként ennyi galaxist létrehozni, a büdös életben nem találkozna senki senkivel. A várható játékosokhoz kell adaptálni a galaxis méretét.

A Krieger meg lehet, hogy nagy szám volt 2004-ben (ja nem, mégsem), de ma már nem kellene a kutyának sem (és azóta sem kellett, különben nem maradt volna béta fázisban).

Nem is éri meg ezzel szórakozni, mikor giga/terabyte-okban mérjük már a háttértárakat és, ha emellé teszel egy Alpha Prime-ot, ami elfoglalt ugyan pár száz megát, de fényévekkel jobban néz ki, van sztorija, stb.
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
827 levél
Válasz 13.12.12. 12:33 #8
_Sun_
A procedural eljárásban óriási lehetőségek lennének, de eddig senki sem épített erre komolyan. Procedural eljárással létrehozott játékra jó példa a .kkrieger. Érdemes megnézni mit lehet összehozni 97,280 byte-on (96kb!).
Egy ilyen jellegű játék, mint a No Man's Sky pont iskolapéldája lehetne az eljárásban rejlő lehetőségeknek, ha sikerül azt rendesen megvalósítani. Ezzel a módszerrel valóban végtelennek tűnő változatosságot lehet létrehozni, véges erőforrásokkal is.
Hogy hasonló példát idézzek a Procedural generation wiki-s oldaláról:
"An extreme case was Elite, which was originally planned to contain a total of 2^48 (approximately 282 trillion) galaxies with 256 solar systems each. The publisher, however, was afraid that such a gigantic universe would cause disbelief in players, and eight of these galaxies were chosen for the final version."
Reménykedem, hogy ezúttal tényleg megvalósulnak az eredeti tervek.
Gaming is about killing time, not killing people
10589 levél
Válasz 13.12.12. 12:05 #7
Dark Archon
S a nagy változatosság, hogy a növényzet színe random?
Dark Archon | i5-2500K - GTX 760 - 8Gb - Windows 7 x64 | BF4: DarkArchonHUN
1489 levél
Válasz 13.12.12. 09:00 #6
GeryG
Számomra azért vicces a dolog, mert soha nem voltam nagy űrhajó-szimulátor rajongó. Ehhez képest a Star Citizen polgárai közé tartozom már magam is (vagyis én is támogató vagyok), mert nagyon felcsigázott. Ez is érdekes, de valahogy a trailer sem győzött meg igazán. Tök steril az egész...

Ha már sci-fi, akkor inkább a stratégiai vonal, abból meg nálam mostanában a Star Drive a befutó.
1431 levél
Válasz 13.12.12. 08:48 #5
-T0ng-
Nekem valahogy nagyon gyanús ez a játék...Persze lehet csak azért, mert ha nekem a végtelenségig növő univerzumot ígérik számos felfedezhető bolygóval, önkéntelenül is felmerül bennem, hogy hányszor fogom viszont látni ugyanazt a bolygót újra és újra, más néven, más küldetéssel.

Abban azt hiszem viszont mindenki egyetért, hogy kijárna egy tisztességes űrhajós szimulátor végre, mert az amit az X-Rebirth nyújtott közel sem volt kielégítő.
1489 levél
Válasz 13.12.12. 08:22 #4
GeryG
Kérdés, hogy hogy sikerül. Azért nem kis ígéret, hogy kvázi végtelenségig terjedő univerzumot kapunk, ami akkor nő, ha felfedezzük. Mindezt pofás grafikával, valóban mindenben teljesen eltérő bolygókkal stb. Ez egy kicsit már emlékeztetne a Ready Player One regény Oasis virtuális valóságára. Persze jó lenne, ha tényleg így lenne, de azért én fenntartásokkal kezelem a projektet. Sok nagy ígéretet hallottunk már régen is, amikből semmi nem valósult meg...

A Star Citizen is egy hatalmas ígéretkavalklád, ami vagy hatalmasat fog robbanni, ha egyszer elkészül... vagy hatalmasat bukik. Nekik már régen nincs arany középút!
8617 levél
Válasz 13.12.12. 07:52 #3
davkar9
Nekem úgy tűnik, hogy ez egy hatalmas középsőujj a Star Citizen felé. Nem kell ide 30 millió és folyamatos ígéretek, garázsban megcsináljuk ócón ugyanazt.
Simple. Eternal. Beige.
16065 levél
Válasz 13.12.12. 00:05 #2
david139
Azért jó lenne tudni, hogy egyáltalán miféle játék ez
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
5240 levél
Válasz 13.12.11. 23:43 #1
Pras
Ez már-már gyanúsan jól néz ki.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.