Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Egyszerre legfeljebb 12 játékos a Titanfallban [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Egyszerre legfeljebb 12 játékos a Titanfallban
A márciusban érkező akciójáték legfeljebb hat a hat elleni küzdelmet engedélyez. Szóbak került az irányítás is.

Titanfall

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek
9326 levél
Válasz 14.01.09. 22:39 #19
Kanduhrka
horrorgeeks.blogspot.com
10254 levél
Válasz 14.01.09. 21:25 #18
MattMatthew
Gonosz gomba volt a rántottádban reggel?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
9326 levél
Válasz 14.01.09. 20:54 #17
Kanduhrka
Ez mind szép és jó, meglátjuk, valóban ilyen élményt ad. Én már kétkedve fogadok, minden ilyen beszámolót, mert lássuk be, öngyilkosság lenne azt mondaniuk, hogy:

"- Igen, tudjuk, hogy kevés a 6v6, de a p2p rendszer jelenlegi korlátai miatt, nem vagyunk képesek laggmentes, össze nem omló játékélményt biztosítani. És ezzel már a Modern Warfare 2 óta szenvedünk, és igen, így is lesz lagg, de be lesz építve a laggkompezáló, amiről szintén tudjuk, hogy elég szarul működik, de nincs jobb ötletünk. Csalás elleni védelmet természetesen nem tervezünk, a csalás az a játék része, rábízzuk a játékosokra, hogy kikkel szeretnének együtt játszani, hasonlóan, mint a valóságban egy Monopoly társasjátéknál. És igen, tudjuk, hogy régebben a javításokkal együtt adtunk ingyen pályákat, de számunkra elsődleges a profit, és tudjuk, hogy az utolsó fityfasz szarért is pénzt tudunk kérni tőletek. És meg is kapjuk. Körülbelül 1, de inkább 2 év múlva jön a folytatás, megszüntetjük a supportot, mert szeretnénk ha megvennétek a következő részt, hisz mi is pénzből élünk."
horrorgeeks.blogspot.com
621 levél
Válasz 14.01.09. 16:06 #16
SwitcX88
"6-6 ellen a maximális játékosszám" - írta Twitteren Vince Zampella, a Respawn főnöke. "Kiderült, hogy így a legjobb az egyensúly az MI-vel."

A Titanfall pályáin számos MI-által irányított karakterrel találkozhatunk, akik velünk, vagy ellenünk dolgoznak, illetve vannak mechek, melyeket vezethetünk is, de kísérőként is jöhetnek velünk, ilyenkor őket is az MI irányítja követő, vagy őrző módban.

Zampella a következőket írta még a témával kapcsolatban: "Hihetetlenül szórakoztató, sokat teszteltük. Az egész arról szól, hogy mit találunk a leginkább szórakoztatónak. A 6-6 elleni játék őrült élmény tud lenni, nagyon jó. Nagyobb csapatokkal is végeztünk teszteket, de érzésre ez volt a legjobb."

A Twitter üzenetet és a rajongók reakcióit követően Drew McCoy, a Titanfall producere a NeoGAF fórumon részletesebben is beavatta az olvasókat a döntésük mögött meghúzódó filozófiába, és azt ajánlotta mindenkinek, hogy próbálja ki a játékot, mielőtt ítélkezne felette.

"Vince-nek igaza van, rengeteg létszám kombinációt kipróbáltunk (egészen az 1-1 ellenitől a nagyon nagy tömegekig), és a pályákat, ill. a játékmechanika alapjait arra az élményre támaszkodva építettük fel, amelyik a legjobb volt. Aki "számos játékot" akar játszani, annak talán nem a miénk a legmegfelelőbb. Nem tudom."

McCoy elmondta, hogy bár a játékosok létszáma nem nagy, a játék nagyon izgalmas, mindig történik valami. "Szó szerint meg kell állnom pár kör után pihenni, mert a szívem néha nem bírja. Ne felejtsétek el, hogy ki lehet szállni a Titánból, és rá lehet bízni az MI-re, ami azt jelenti, hogy egyszerre 12 pilóta futkározik a falakon, 12 Titán dübörög odalent és több tucatnyi MI teszi még a dolgát."

McCoy-nak nem tetszett, hogy a Titanfall MI-jét sokan botnak nevezik, ezért elmondta, hogy az MI a játékban nem az emberi játékosok helyettesítésére van. A játékosok száma az MI miatt lett 6-6, az MI-nek megvan a maga szerepe, ami egészen más, mint a játékosoké, és ennek megfelelően képességei is mások.
581 levél
Válasz 14.01.09. 15:58 #15
stero
Ha lesznek botok akkor nem kizárt, hogy vételezem a játékot. Úgy már nem lehet rossz. Azért egy 10v10 nem ártana botokkal legalább. Szeretem ha van kit lőni
621 levél
Válasz 14.01.09. 15:39 #14
SwitcX88
Viszont ha a MI brutál erős lesz, simán jó az a 6v6 is. Gondolom legalább a duplája lesz így. Eléggé aréna szerűnek tűnik, nagyon várom!
581 levél
Válasz 14.01.09. 15:10 #13
stero
CS-ben nagyon kicsi pályák vannak. Ott egy 5v5 tökéletesen elég.
Itt viszont a trailert elnézve teljesen úgy tűnt, hogy ez valami gigászi scifiháború lesz, nekem óriási csalódás, hogy ilyen alacsony populációval fog dolgozni a játék .
Pedig nagyon vártam, hogy legyen egy BF-hez hasonló játék más köntösben. Iszonyat hangulat lett volna tömegekkel ostromolni meg ugrabugrálni a romokon.
A LoL-t ne hasonlítsuk már egy FPS-hez arról nem is beszélve, hogy ott egy rakás legyártható egység is harcol az oldalaldon melynek hatására egyáltalán nem érzed, hogy 5v5 a felállás. Meg egy MOBA-ban nem is túl jó ötlet az ilyen. Egyébként a CS-t is elhet játszani egy csomóan. Tudtommal nincs 12-es korlát ott se. Volt, hogy játszottuk 10 v 10-en. Persze ez a kisméretű pályák miatt eléggé nagy káoszba torkollott.
10254 levél
Válasz 14.01.09. 09:23 #12
MattMatthew
Nekem is a CS jutott eszembe, hogy ott sincs gond a kis létszámból.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
27765 levél
Válasz 14.01.09. 09:19 #11
LordMatteo
Van valami kevésbé népszerű rétegjáték, a League of Legends, nem tudom hallottatok-e róla, ott 5v5 a legnagyobb harc ami elérhető...

Lehet, hogy van értelme, ha már az USA-ban is stadionokat töltenek meg a bajnokságok döntői, és több millióan játszanak kompetitív szinten vele.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
401 levél
Válasz 14.01.08. 23:11 #10
Zoo_Lee
Esetleg a sztori-központú bevetések miatt elképzelhető lesz, hogy a játékosok mellett lesz pár bot is? Bár lehet ez hülyeség, tulajdonképpen, ha annyira küldetésorientált lesz, amilyennek beharangozták, az a tizenkét játékos végig egymás közelében lesz, arról nem is beszélve, hogy egy-két titán megjelenése esetén szerintem azok is a közvetlen környezetükbe vonják a többi playert.

A CoD kb. addig volt innovatív, és mutatott fel igazi újításokat, amíg a fő szérián (1-2, Modern Warfare 1-2) ezek a srácok dolgoztak, korai lenne megvonni tőlük a bizalmat.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
1485 levél
Válasz 14.01.08. 20:03 #9
GeryG
Olyan gyorsan ítélkezik mindenki. Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy gamescomon kipróbálhattam a játékot. És bár nem figyeltem a létszámra, a legkevésbé sem tűnt kevésnek a játékosok száma. Emlékeim szerint a katona vs. titán harccal sem volt semmilyen gond, vagyis egyiknek nem volt túl nagy, másiknak nem volt túl kicsi a pálya.
Mondom, nem figyeltem, hogy hányan voltunk (bár a terem elég pici volt, szóval a 12 fő tök reális), de kizártnak tartom, hogy az ottani demóhoz képest visszafejlődne a játék. Szerintem egyetlen infó miatt balgaság azonnal temetni a játékot és szidni a fejlesztőket... március szerencsére már egyáltalán nincs messze.
6479 levél
Válasz 14.01.08. 20:00 #8
GustyX
Szerintem itt senki sem várja el a 64 főt (bár BF3 Metro 64 fővel=überállat).

Megnéztem ezt, és nagyon úgy tűnik hogy a pályák nagyok lesznek, pörgés nem lesz olyan nagy és nagy pályára kevés ember elven fog működni, ami szerintem sokaknak nem fog tetszeni. Emellett lehet jó, de fél órákat kutyagolni a kontakthoz, majd egyből várni a respawnra. Nekem nagyon nem tűnik túl izgalmasnak.

A titánokkal meg nem hiszem hogy élvezetes lehet össze-vissza pattogó emberkéket vakon kergetni.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
2745 levél
Válasz 14.01.08. 19:48 #7
cygary
Az indokolja, hogy ez még mindig nem egy Battlefield, és a 4. rész után nem is kívánhatja senki, hogy az legyen. Hiába a sok játékos egy multi ettől még nem lesz jó. Sőt, ha képtelenek csapatmunkára bírni az embereket akkor egyenesen kaotikussá válik (lásd Brink,).

A Counter-Strike-ban évek óta megy a kisfős csapatás, de rengeteg multis címben van külön pár fős játékmód, arról nem is beszélve hogy kompetitív versenyeken sem véletlenül 4-5 emberes limitek vannak. A Respawnos srácok ehhez értenek, nyilván ezt a megközelítést viszik tovább. Na meg ehhez csapjátok hozzá a Titánokat, és az NPC-ket és a gyors respawn időt, és máris látjátok hogy nem lesz itt gond.

Csak azért mert nem 64 ember rohangál a pályán ne írjunk már le egy (végre) új multis címet, ami ráadásul jól is néz ki.
Beg that I succeed, for I have seen the throne of the gods, and it was empty
9326 levél
Válasz 14.01.08. 17:31 #6
Kanduhrka
Dehogynem kevés. Ahogy már kevés volt a 2009-es MW2-ben is, amikor elkezdték a p2p rendszert. Gyanítom, hogy most is az lesz, de így nálam már bukó a megjelenés napi vétel, és inkább megvárom az első teszteket.
horrorgeeks.blogspot.com
621 levél
Válasz 14.01.08. 17:08 #5
SwitcX88
Nagyon elkiabáltad. Először mutassanak egy normális játékmenetet.
581 levél
Válasz 14.01.08. 16:00 #4
stero
Idióta barmok.
Garantált bukás.
Titanfall - avagy hogyan bassz el egy játékot 1(!) lépésben. Pedig nagyon vártam.
621 levél
Válasz 14.01.08. 14:46 #3
SwitcX88
3211 levél
Válasz 14.01.08. 14:38 #2
Raistlin666
A végén majd lesz 1v1 is? Komolyan azok után, hogy 64-en gyepálják egymást bizonyos helyeken ki akar majd nyomozni az ellenfél után???

Az új COD résznél se értettem, hogyan merhetik ezt. És főleg mi indokolja? A lustaság???
6479 levél
Válasz 14.01.08. 14:16 #1
GustyX
6vs6?????
OMG.
Hát....Szóval...Nem kevés az? Vagy a titánok lesznek rosszak a kicsi pálya miatt, vagy a játékosszám lesz kevés a nagy pálya miatt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.