Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Bejelentették a Combat Mission: Red Thundert [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Bejelentették a Combat Mission: Red Thundert
Végre hivatalosan is bejelentették Combat Mission sorozat új, keleti fronton játszódó részét.

Combat Mission: Red Thunder

Combat Mission: Red Thunder
A legutóbbi Combat Mission: Red Thunder cikkek, hírek
443 levél
Válasz 14.02.06. 08:36 #20
uhu
Amúgy végigolvasgatva a pcdome-os hozzászólásaidat, mindegyikből árad a megbántottság, frusztráltság, düh és az ebből eredő vagdalkozás. Javaslom, próbáld megkeresni az életedben a valódi örömforrásokat és akkor rájössz, hogy azok nagyobb boldogságot fognak okozni mint pár ismeretlen ember becsmérlése az interneten...
443 levél
Válasz 14.02.06. 08:31 #19
uhu
"Egyreszt nem ertem a negativ kritikakat egy olyan jatekkal szemben, amit huszon egy nehanyan fejlesztenek..."
Egyrészt nem kell értened - elég, ha elfogadod... Különbözőek vagyunk, különböző a véleményünk. Indokolni természetesen lehet, kinek, miért tetszik/nem tetszik, csak ne várjad el, hogy azért mert te valamit gondolsz, a másiknak kötelező ugyanazt gondolnia.
Amúgy az összefüggést nem értem, hogy azért mert egy játékot 20+ éve fejlesztenek, miért ne lehetne negatív kritikát írni róla? Ez a sok idő automatikusan hozza magával hogy a játék tökéletes lesz?
443 levél
Válasz 14.02.06. 08:28 #18
uhu
Nem csak magyarok játszanak szívesen magyar egységekkel, hanem a többi nép is. Ha nem hiszed, nézz körül a Panzer Corps fórumokon. Sőt, továbbmegyek: a többi kis nemzettel is sokan szeretünk játszani. Ha ezeket meg összeadod (finnek, olaszok, magyarok, románok, horvátok, szlovákok), már elég jelentős %-ot tesz ki.
Hogy mekkora volt amúgy a magyarok aránya, ez idő és hely függvénye: pl. a 44-45-ös kárpát-medencei hadszíntéren nagyjából a teljes tüzérség 50%-át a magyarok adták és gyalogságban is tekintélyes létszámot jelentettek. (Kár a nemzeti kisebbrendűségi érzéseidet belekeverni ebbe a témába.)
4 levél
Válasz 14.02.05. 13:45 #17
Halfstereo
"ingyen, hoppá!"
meg "azert ezt elegge lehet tudni"
mik ezek???
amit en latok egy par nerd okoskodik meg tologatja az orran a szemuveget
es hummognek. Igazabol ez bosszant. Mindenki expert meg okostojas
es akkor mintha valami Times magazine kritikusok lennenek brummognak hogy "a t-34 esnek kettovel kevesebb lancszem van megmodellezve a jatekba!! Megis mi a turot kepzeltek ezek?!" meg "ha nem raknak bele magyar egysegeket en nem tudom mit csinalok"
mit csinalnatok...megveszitek letoltitek esz jatszani fogtok vele igy is ugy is szal nem tudom mit pavaskodtok mint boxedzo a kocsmaban

Persze en sem vagyok kulonb mert en meg beregisztralok hogy elmondjam egy par botcsinalta Times kritikusnak hogy micsoda pojacak mikor ilyeneket irogatnak es meg csak nem is kedvesen fogalmazok szal mindenki megsertodik
veszett fejsze

Eh...hummogjetek inkabb
En meg megveszem es jatszok vele es majd elmeselem nektek mennyire rossz hogy nincsenek benne kulonleges kakas tollas hegyi vadasz osztagok
elvezhetetlen
pfff
5240 levél
Válasz 14.02.05. 13:29 #16
Pras
" Egyreszt nem ertem a negativ kritikakat egy olyan jatekkal szemben, amit huszon egy nehanyan fejlesztenek..." - Kevesen fejlesztik? Ja, akkor teljesen rendben van...

Az értetlenkedéseden én, sajnos, nem tudok segíteni, révén nincs pedagógusi végzettségem, de javaslok vetni egy pillantást a játék Wiki-lapjára, ha máshol nem tudod megnézni, hogy a CMBO óta mennyire tartozik hozzá a minél bővebb unit roster a játékhoz. Ha nem érdekel a történelem, akkor nem tudom, miért érdekel ez a játék. Ha érdekel a történelem, akkor nem tudom, miért gúnyolódsz azokon, akik a magyar történelemmel is interaktívan foglalkoznának, ezt máshol pedig NEM tehetik meg ilyen színvonalon, mint itt. Ahogy foglalkoztak is, időt, energiát és munkát belefeccölve, hogy akár te is - ingyen, hoppá! - letölthesd annak idején a magyarítást, a magyar egyenruhák színhelyes hajtókáját vagy a Magyar Mission Pack-et, vagy együtt játszhass velük/velünk a Keleti Front Kampányban.

"Az meg igazan furcsan nezne ki ha Pista nem is jatszott a jatekkal de kritizalja... ami meg jobb ha esetleg kaloz verziokat futtat." - M-hm, szóval az a titokzatos Vér István nem kritizálhat "látatlanban" egy olyan játékot, ami a rendelkezésre álló, már közkézen forgó, két törzsjátékhoz felhasznált CMX2 motor valamint a kiadott ismertetők függvényében korrektül körülhatárolható; te viszont látatlanban megmondhatod, hogy Pista mennyi pénzt költött a játékaira.
Igazán furcsa észjárású ember vagy te, nem mondom, és még óvatosan írtam körbe, hogy hova rakd a személyeskedésedet.
Javaslom, vagdalkozás helyett pörgesd át inkább az eddigi epizódokat, jó játékok többnyire. Tényleg.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
4 levél
Válasz 14.02.05. 13:27 #15
Halfstereo
"Azert ezt elegge lehet tudni"
ez mi?
most jottel a homokozobol ? "Ellegge lehet tudni" ilyet utoljara a noverem kislanya mondott.. ahj...
Azert mert az elozo resz foglalkozott vele meg nem jelenti hogy barmifele elvarast es igenyt kene benyujtanod draga Lacko. Remenykedhetsz maximum vagy ide irkalhatod a forumra a kis velemenyed es az elvaradosdat de attol meg nem fog megvaltozni semmi. Arra hogy mire van kereslet es mi mennyibe kerul meg majd ok eldontik a kis lelkesedesed meg a tobbi csak bla bla


10960 levél
Válasz 14.02.05. 10:36 #14
Lacko
A Battlefront a kiadó és a FEJLESZTŐ is. Azért ezt eléggé lehet tudni...
Húsznál kevesebben (tíznél is kevesebben) fejlesztik.

Azért elvárás, mert ez volt a világon az első olyan komoly, taktikai játék, ami igenis foglalkozott a magyar haderővel. Játékban itt láttam először Csabát, Turánt, Toldit. Ezért elvárás: ha egyszer képesek voltak erre, akkor legyenek képesek rá másodjára is. Főleg úgy, hogy minden támogatást megkapnak - ha kérnek. Nem egy olyan modellert ismerek, aki elkészítené nekik a magyar harcjárművek modelljét ingyen. Szóval ez nem pénz kérdés. És különösen nem 10.000 USD nagyságrendű kérdés. Ráadásul nem a magyar játékosoknak készítik a magyar egységeket. A CM mindig is híres volt arról, hogy egzotikus egységeket (románok, olaszok, finnek, magyarok) tesznek a játékaikba és ezzel IS kitűntek a 213dik, tucatjáték közül, amiket a német kiadók fosnak magukból II.VH-s RTS címen. És van kereslet olyan játékra, amiben nem csak a német (és főleg nem csak Tigrisek) csapnak össze nem csak oroszokkal (és főleg nem csak T-34/85-ösökkel). Mert ahogy nem a magyar honvédség döntötte el a II. világháború kimenetelét, ugyan úgy nem volt jellemző a Tigris tankok jelenléte sem. A Tigris éppen olyan kuriózum, mint a magyar baka.
És amit nem csak 14 magyar játékos, de több tízezer amerikai játékos is szeret a CM-ben, hogy KIHÍVÁS. Azaz nem tizenéves, kis pöcsöknek valósi klikkelgetős, észnélküli fos, ahol a Tigris letipor mindent és teljesen felesleges a taktika. Hanem olyan játék, ahol magyar bakákkal kell megállítani egy T-34-esekkel támogatott orosz támadást. Ami kicseszett nehéz! És ha ez sikerül, na akkor tényleg büszke lehetsz magadra. És erre van kereslet, nem csak a Kárpát-medencén belül.
4 levél
Válasz 14.02.05. 10:02 #13
Halfstereo
Ha lesznek az nem annak az oka lesz mert egy magyar behummogot a battlefront (mellesleg kiado) -nak ok meg majd elpiromkodnak mint egy szuzlany akire raszolnak biologia oran hogy ne fogdossa magat a sexualis felvilagositas alatt...
es inkabb bonus a magyar jatekosnak egy ilyen tartalom mintsem elvart kovetelmeny
264 levél
Válasz 14.02.05. 09:43 #12
Krieger
Egyet értek de én mégis arra fogadnék, hogy előbb utóbb lesznek magyarok.
4 levél
Válasz 14.02.05. 08:26 #11
Halfstereo
Hat... Egyreszt nem ertem a negativ kritikakat egy olyan jatekkal szemben, amit huszon egy nehanyan fejlesztenek...Masreszt nem ertem mitol lehetne a magyar egysegek jelenlete egyfajta elvaras. Mintha a magyar hadsereg globalisan behatassal lett volna a tortenelmi esemenyekre korulbelul ugy emlitik ezt a problemat tobben is.
De amugy is valoszinuleg arra fognak tobb 10.000 USD-t kolteni hogy az a 14 magyar jatekos boldog legyen...komolyan mintha MO lenne a vilag kozepe...ugyan mar sracok...
Szerintem az MO-n uldogelo Ver PC Pista aki hetente valami vilaghaborus tisztnek oltozik be es ugy mennek az erdobe egymast kergetni tegye ossze a ket kezet hogy szuletik egy ilyen jateknak folytatasa amire csorgathatja a nyalat, es raadasul bovitik folyamatosan. Az meg igazan furcsan nezne ki ha Pista nem is jatszott a jatekkal de kritizalja... ami meg jobb ha esetleg kaloz verziokat futtat.
Maradjon mindenki pozitiv en azt mondom
264 levél
Válasz 14.02.05. 01:11 #10
Krieger
Data könyvtárban nézz körül.
5240 levél
Válasz 14.02.05. 01:04 #9
Pras
Na, ez nekem új.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
264 levél
Válasz 14.02.05. 00:56 #8
Krieger
Be lehet ám állítani a hotkey-eket.
5240 levél
Válasz 14.02.04. 22:35 #7
Pras
Háát, ízlés kérdése, de én még mindig indokolatlannak tartom a csoportosítást. Ha ez lesz, persze, akkor ez lesz, new wave, meg minden, de eleve ilyen dolgokon is fennakadok, hogy pl. az egyik leggyakrabban használt utasítás, a Move forróbillentyűje hogy az istenbe' lehet 'N'?
A lángszórót megtekintettem; annyira felkészítettél valami öt év impotenciát okozó vizuális gyomrosra, hogy szinte felüdülés volt látni a képet. Biztosan dolgoznak majd rajta, de ha így marad, azon sem fogok azért olyan rengeteget rágódni, ha amúgy a grafika nem lesz rosszabb a CMBfN-nél. Mondjuk, ha megpróbálom legalább egy másodpercre előkaparni az objektív(ebb) énemet, akkor eléggé hajmeresztő, hogy 2014-ben az feature, hogy a víz fodrozódik, amikor egy böszme harckocsi átgázol rajta, de hát na...
A Battlefronthoz meg erőt és kitartást, hátha lesz belőle valami.

Óó, ha visszamegyek Budapestre, megint el kell kezdenem cseszegetni KisCsirkee-t, hogy üljünk össze egy-két CMBB menetre.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 14.01.31. 17:15 #6
Lacko
Na kipróbáltam és lehet, hogy ez nem ugyan az, mint amire gondolsz. Szóval nem jobbklikkre, hanem Space-re ugrik fel a popup parancskiadó felület, de az is alcsoportos. Itt van pár kép:
Kép1
Kép2
Kép3
Jól látható, hogy először a csoportok nevei ugranak fel és ha arra rámész, akkor nyílik le a a második oszlopnyi parancs. Én annyit mondanék ennek a védelmében, hogy elég sok parancs van és így átláthatóbb. Abban tényleg ez a jobb, hogy ami egy adott egységnél nincs, az meg sem jelenik (a főcsoport sem), így hamarabb megtalálni a keresett parancsot.
A hintek hiánya engem is zavar, de a parancsokat elég hamar elsajátítottam (ez nem azt jelenti, hogy nem érnek még most is meglepetések... )
Lángszóró: na olyan képet elfelejtettem a hírhez csatolni - de lehet, hogy tudat alatt védtem őket, mert nagyon ergya a láng, ami kijön a csövön. A hivatalos oldalon találsz a galériában lángszóróst is.

Megpróbálok felvenni kapcsolatot a Battlefronttal. Bár ha tartják az eddigi sebességüket, mire kijön a magyar DLC nem lesz időd rá, mert a gyerekeidet kell felkészítened a BME-s felvételire.
5240 levél
Válasz 14.01.31. 15:40 #5
Pras
A hangokról jut eszembe; akár valami hangmintát is csinálhatnánk, ha Budapesten össze tudunk ülni. Van egy C1-es mikrofonom előfokkal, ráhúzunk egy zoknit meg átküldjük Audacity-n zajszűrésen, ha szükséges, és akár el is küldhetünk nekik néhány hangmintát.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5240 levél
Válasz 14.01.31. 15:37 #4
Pras
Amúgy valóban, én is azon vakartam a fejemet, hogy bár nem játszottam szét az agyam a BfN-nel, az azért ennél jobban, sőt, tulajdonképpen CM-es mércével kifogástalanul nézett ki...
A táblázat alatt a jó öreg "Enter"-billentyűs mókát értettem, amikor több sorban felsorolta a játék a spec. képességeket (cast turret, 90% quality armor, long-range optics stb.), majd az adott löveg adott lövedékének páncél... blablabla, közben kerestem egy képet; inkább, mint ezer szó.
Nem mondom, hogy csatákat fordított meg, mert az ember inkább rutinból (és/vagy a többnyire erősen vagy gyengén, de korlátozott helyzet függvényében) a dolgokat, nem nagyon volt olyan, hogy tényleg milliméterekkel matekoztam, de akár adott esetben mégis ténylegesen a táblázatra támaszkodtam, akár csak ütközet közben/után világosított fel, hogy pontosan mik is a jármű/löveg stb. specifikációi, számomra valahogy sokkal megnyugtatóbb volt, mint az, hogy "azé' lőttek ki, mer' narancssárga", még ha a program amúgy számol is tisztességgel, és bizony állandó használatban volt nálam ez a lehetőség. Gyakorlatilag jóval többször, mint az ugyanezen lap "másik oldalán" megtalálható killcount.
Azt viszont tényleg örömmel olvasom, hogy a legördülő menüs móka is visszatér, emlékszem, CMSF-ben ez nagy sokk volt nekem (hehehe, nomen est omen). Tudom, az Office-tól a Solid Edge-ig az összes rohadt szoftver már ezt az alcsoportos rendszert alkalmazza, ami elviekben lehet, hogy megkönnyíti a navigálást, de nekem eddig még mindig, minden esetben csak alámvágott, egyszerűen azért, mert úgy érzem, ilyen, relatíve kevés opciónál felesleges bonyolítás a csoportosítás. Ha elindítanám a játékot, a mai napig megesne, hogy egy-egy, akár vajmi alapvető parancsról nem tudnám, hogy hol van, vagy ha nem találom, akkor azért nem találom, mert idióta vagyok, vagy valójában nem is rendelkezik azzal a képességgel az adott egység. Továbbmegyek, általában véve a teljes "új" UI olyan, hogy - bár szavamra mondom, nem vagyok az a fajta ember, aki folyamatosan az ergonómián vernyog, sőt, de - pillanatok alatt agyf*szt kaptam tőle. Több olyan ikon volt, amit a kézikönyvből vadászgattam ki, hogy tulajdonképpen mi az istent is csinál, tooltip, vagy egyértelmű ikonográfia híján.
Persze, tudom, gyakorlat meg hotkeyek, de hát...
Nézzük a jó oldalát, ez még mindig nem "eltabletesített" vezérlés.

Hol látható lángszóró, egyébiránt? Nem találkoztam vele a képeken, pedig egy hide&cover arc-es lángszórós jó móka bír lenni.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10960 levél
Válasz 14.01.31. 14:42 #3
Lacko
Bocs, az adattábla alatt mit értesz? Hogy egy tank milyen szögből milyen valószínűség szerint kap találatot? Vagy hogy a játékban kijelölt egységről kiírja, hogy mekkora veszteséget okozott az ellenségnek? Mert ez utóbbi van, az előbbi helyett meg - számomra - beszédesebb színkódok vannak számok helyett. De ha jól emlékszem vannak modok, amik lecserélik a színkódos részt számosra.

A parancskiadási rendszert, meg igyekeztek visszaalakítani, azaz lehet a panelen (alul) gombokkal, de a térképen jobbklikk, popup menu-ben is, mint a régi CM-ekben.
10960 levél
Válasz 14.01.31. 14:39 #2
Lacko
Nekem is az egyik szemem sír, de azért a másik örül

Újdonságok, úgy értendők, hogy CMx2 motorban. Azért ha azt sorolnák fel, hogy mi az újdonság a CMBB-hez képest, akkor másokat sorolnának. Például az általad is említett 1 ember, 1 figura. De hát azért a CMBB-ben nem volt emberenként leszimulálva a lövedék, hanem az egység kiadott magából valamennyi tűzerőt, ami egy másik egységen valamilyen hatást elért. Most meg az egyik katona lelövi a másikat. És a fal, meg a fa tényleg megvéd... stb (Természetesen ebből adódóan van egy csomó bug is ). Meg azért az is klassz, hogyha pl ráfestek egy számot a tank texturájára, akkor az a másik oldalon nem tükörben látszik. A katonák nem full egyenlően néznek ki, hanem van variáció... stb. A terep iszonyat sokkal jobb, mint a CMBB-ben. Pl a domborzat sokkal fejlettebb. A szerkesztő fényévekre van: külső képfile alapján is szerkeszthetsz. Megadhatsz mozgást az AI-nak: azaz nem úgy mennek, amerre szerintük érdemes - azaz toronyiránt - hanem a szerkesztő furmányos átkarolását is végrehajthatják. Ráadásul nem csak egyfélét, hanem többet, így újrajátszáskor egész másként viselkedhet az AI.

A kinézet becsapós, mert pl az én PC-men ennél sokkal jobban néz ki. Nem is értem, hogyan merték kiadni ezeket a screenshotokat, medium beállítással. Viszont a lángszoró nagyon meglepett, mert az egy az egyben a CMBB grafikája, picit sem javítottak rajta. Szerintem az a béta miatt van és reméljük sokkal jobban néz majd ki.

Engem is elkeserített, hogy a magyarokat ennyire kihagyták. De még jobban el fog, ha majd kijön DLC-ben és ugyan azok a kamasz hangok fogják felolvasni az angol kiabálások tükörfordítását, aminek köze nincs a korabeli magyar katonai nyelvhez. Valahogy el kéne érni a battlefrontos fiúknál, hogy normális emberekre bízzák a fordítást és a felvételt.
5240 levél
Válasz 14.01.31. 13:27 #1
Pras
Egyik szemem sír, a másik meg hümmög.
Egyrészt mennyit, mennyit vártunk erre... és őszintén, meg sem lepődök, természetesen, hogy no magyarszki. Ami tíz évvel ezelőtt patchben jött, az ma már DLC-nek is esetleges, mindenhol ez a tendencia, ez oké. Csak azért aggódom, hogy előbb-utóbb azért _legyenek_ magyar egységek.
Másfelől mókás az "újdonságokról" olvasni, amik inkább visszatérő dolgok, lévén, már a CMBB-ben - ha jól olvasom - mind egy szálig bent voltak. Váó! A hír az, hogy talán nem lesz visszalépés.

Az igazat megvallva, a hozzáállásom nagyon egyszerű és kétségkívül kritizálható: Semmi mást nem akarok, mint egy szépen kinéző, egy fő - egy figura CMBB-t. De némileg azért vakarom a fejemet, mert ANNYIRA még csak nem is néz ki szépen, az adattábla elhagyását és a - számomra még mindig - idióta parancskiadási rendszert és általánosságban vett kezelőfelületet még mindig nem tudtam megbocsátani nekik.

Végül annyit, hogy a BfN után azért nem sietek annyira az előrendeléssel. Előbb-utóbb valamilyen formában beszerzem, mert a név kötelez, satöbbi, de azért várok még ezzel.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.