Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» 21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: 21-én jön a Far Cry The Wild Expedition gyűjtemény
A széria négy játéka jelenik meg egy csomagban, PC-re, PS3-ra és X360-ra, letölthető formában.

Far Cry: The Wild Expedition

Far Cry: The Wild Expedition
A legutóbbi Far Cry: The Wild Expedition cikkek, hírek
14642 levél
Válasz 14.02.16. 18:05 #50
Razor03
1920x1200/32xAA
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
5202 levél
Válasz 14.02.15. 15:23 #49
Skorpio90
És azt is tegyük hozzá, hogy mozgás közben jön ki igazán a szépsége.

Én úgy érzem, hogy a mai napig legmeghatározóbb grafikai fejlődés 2005-ben jött el, amikor olyan játékok jöttek ki, mint a SWAT 4, Republic Commando, FEAR. Ezeknek a grafikája ma is simán vállalható, és remek példa a lentebb említett Max Payne 2, illetve a Sands of Time is.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
14642 levél
Válasz 14.02.15. 12:27 #48
Razor03
Találtam még 1600x1200 felbontású képeket, bár nem tudom milyen beállítással mentettem, de még így is szebb mint a videóban . Nem értem mi az oka a bődületes visszafejlődésnek.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
14642 levél
Válasz 14.02.15. 12:17 #47
Razor03
Igen, igen... és akkor még nem beszéltünk a zseniális AI-ról (az ellenség összehangoltan tudott támadni, láttak és hallottak). Lehetett persze Rambo módjára is hentelni, de én általában úgy vittem végig a pályákat, hogy mindenki fejlövést kapott és egyszer sem vettek észre.

Azzal nem értek egyet, hogy az akkortájt csúcs gépeken nem ment jól a játék. Emlékszem, hogy 1.4 GHz körüli Celeron procival, 512 MB SD memóriával és egy 256 MB GeForce FX 5600 kártyával medium és very high (Dx9) közti beállításokkal már jól futott a játék. Aztán vettem FX 5900-et, meg 3.0 GHz-es P4 procit 1 GB DDR-el (mikor már megfizethető volt) és ezzel az összeállítással very high-on lehetett játszani.

Szerintem azóta sem jelent meg olyan játék, amit ilyen szépen és aprólékosan be lehetett állítani a gép teljesítményéhez mérten.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
9326 levél
Válasz 14.02.15. 09:19 #46
Kanduhrka
Van benne igazság, bár a 2005-ös FEAR talán még ma is megállja a helyét. Szóval szerintem egyrészt erősen játék függő (negatív példa: Battle for Middle Earth), másrészt, én inkább kb ez idő tájt húznám meg a határt, mert akkoriban jöttek ki az olyan újgenerációs játékok, mint a Doom 3, a Half Life 2, a Quake 4, vagy a Call of Duty 2, amik azért nagyon odabasztak (grafikailag).

Szerintem akkor értünk el egy olyan határt a videojátékoknál, amióta nem igazán volt olyan cím, ami a grafikában egy új lendületet adott volna. (talán a Crysis kivétel)
- nyilván itt csak a hatásra gondolok, mert új ficsőrők azért megjelentek, de értitek mire célzok -
horrorgeeks.blogspot.com
9326 levél
Válasz 14.02.15. 09:05 #45
Kanduhrka
Akkor nem csak én emlékeztem hasonlóra A mostani videó valahogy elég szarul prezentálja a játékot, pedig valóban jobban néz ki a cucc.
Én egyébként azok táborát erősítem, akiknek még szörnyekkel együtt is bejött a játék, leginkább azért, mert amellett, hogy gyönyörű és hangulatos pályákkal pakolták tele (vagyis inkább helyszínekkel), volt benne kihívás! Nem volt több annál, ami - egy egyszerű lövölde, de fantasztikus körítéssel.

A második rész picit vontatottabb lett, de szintén pofás grafikával, ami annak ellenére, hogy 2008-as a játék, szerintem még mindig ütős!! Persze grafikailag a 3. rész a csúcs, játékmenetben jobban bejött, mint a 2. rész.

Egyébként senki nem említette a Max Payne 2-őt! Ugyan nincsenek benne a bullet time-on kívül igazán látványos effektek, de szintén jól néz ki a mai napig, főleg a HD változat.
horrorgeeks.blogspot.com
14264 levél
Válasz 14.02.14. 20:18 #44
balays82
Nincs is ezzel baj, úgyis egyre ritkábban van ilyen vitákra lehetőség.

GustyX:

Igen, tulajdonképpen így is mondhatjuk.
10984 levél
Válasz 14.02.14. 17:07 #43
VodevilX
Értem én, de pont ezt akartam, alaposan megvitatni ha már adott a téma

De amúgy az a legjobb, hogy mindenkinek igaza van kicsit.

Egyébként én is simán elfogadnám a Source engine-t, jó az! Persze azt vegyük figyelembe, hogy fejlesztették, és ez bizony látható a HL 2ben is, tehát 2004ben nem így nézett ki, mint ma.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 14.02.14. 12:08 #42
GustyX
Ahogy látom:
"...nincs is olyan messze egymástól az álláspontunk ebben a kérdésben sem".
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.02.14. 11:43 #41
balays82
Na jó, de én csak annyit állítottam, hogy jelenleg 10 évre visszatekintve még nagyon látványos a fejlődés, azt egy szóval sem, hogy 10 év múlva is ugyanilyen lesz majd. Nyilván nem, de azért biztosan észrevehető lesz még. És talán éppen akkor jön el az az idő - a vitaindító hozzászólásban is erre utaltam - amikor már nem mondhatjuk, hogy 2013-14 környékén nem is voltak olyan szépek a játékok, mint amilyenre emlékszünk. Vagy nem, de ezt innen megmondani szinte lehetetlen.

Jobban belegondolva azért nincs is olyan messze egymástól az álláspontunk ebben a kérdésben.
6479 levél
Válasz 14.02.14. 10:27 #40
GustyX
Értem én amit írsz. Csak mondhatni "egyet nem".

Az évszámokkal arra utaltam, hogy 2009-es játék egy 2004-hez képest óriási fejlődést mutatott grafikailag, ami viszont nem mondható el egy 2009-2013-as viszonylatban. Volt, van egyértelmű fejlődés, de ha marad ez a tendencia, hogy ugyanannyi idő alatt kevesebbet változik, akkor a mai abszolút csúcs is bőven megállná a helyét a későbbiekben.
Szerintem nem lesz olyan nagy grafikai előreugrás mint régebben és egy tíz év körüli játékot nem fogunk rondának találni, úgy mint most.

HL2-es csak példa a "mi lett volna, ha..."-ra, szóval csak olyan megjegyzés féleség.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.02.14. 09:58 #39
balays82
Hát én nem. A Source Engine pl. szerintem kifejezetten gyengén teljesít belső tereken. De a Half Life 2 szintjét már most bőven sikerült felülmúlni, szóval nem is értem ezt a feltételezést.
De itt nem is az a lényeg, hogy pl. én mivel lennék elégedett, hanem az, hogy ténylegesen mi fog történni az elkövetkező 10 évben, onnan visszatekintve pedig mit fogunk gondolni a mostani állapotokról. Úgy látszik, valamiért csak Gump érti, mit akarok mondani, bár legalább ez is ad némi megerősítést, hogy nem én fogalmazok teljesen érthetetlenül.
6479 levél
Válasz 14.02.14. 09:40 #38
GustyX
Ha ma minden FPS a HL2 szépségével, motorjával jönne ki, nem lennétek megelégedve???
Ugye, hogy igen! Pedig 10 éves cucc.
Ha pedig figyelembe vesszük azt, hogy az elkövetkezendő időszakban a grafikai változás nem lesz olyan nagyléptékű, mint az elmúlt időszakban (pl. 2004-2009 vs. 2009-2014), bőven sokáig elég lenne a leírt grafika.
Kártyák is megerősítik ezt.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5011 levél
Válasz 14.02.14. 09:14 #37
Gump
14264 levél
Válasz 14.02.13. 23:34 #36
balays82
Térjünk vissza erre a témára majd 10 év múlva.
6479 levél
Válasz 14.02.13. 22:20 #35
GustyX
Ha itt megállna minden a Crysis 3 szintjén, ámen, csókolom, köszi.
Sőt, én a Cryszarral is megelégednek, némi fizikával, rombolhatóság.
Szóval BF+Crysis=EPIC WIN 10 évre is előre.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.02.13. 22:00 #34
balays82
Egyetértek, egyre kisebbek léptékű a grafika fejlődése (egyre inkább lehet a részletekre koncentrálni), de ettől még mindig fejlődik. De az is tény, hogy pl. a Far Cry talajtextúrája csak egy elmosott zöld paca, amitől azóta természetesen láttunk számtalan szebb megoldást, és fogunk meg azoknál is szebbeket. Szerintem kicsit többet vagy más látsz bele a hozzászólásomba, mint amire én gondoltam, csak annyi lett volna a mondandóm lényege, hogy még messze vagyunk a játékok látványvilága terén attól, hogy azt mondjuk, innen már nincs tovább. Talán el sem jutunk addig soha. Nem az elmúlt évtizedek játékait akartam leszólni, ahogyan azt sem mondtam, hogy kizárólag a grafika határozza meg egy játék értékét.

A Castlevania pedig azért EPIC, mert PC-n nincs igazán konkurenciája (ellentétben a konzolokkal), tehát minden csak viszonyítás kérdése. De ez viszont már tényleg csak egy kis szőrszálhasogatás a részemről.
10984 levél
Válasz 14.02.13. 21:39 #33
VodevilX
Na de épp ez az, hogy 20 évvel ezelőtt mi volt? Doom. Ez meg 10 éve, és egyik ugrás töredéke a másiknak.

Én is amondó vagyok, hogy nincs sok oka panaszra a Far Crynak, vagy 1,5 éve toltam HL2-t és Doom3at is, és még csak meg sem fordult a fejemben, hogy már idejét múlt látványt nyújtottak volna.

De akkor tegyük fel a kérdést mitől vagy mi a jó a grafika?
A textúrák és a felbontás élesedhet, meg lehet hullámzó Lara haj, vagy gomolygó füst AC4ben és Batmanben, meg számtalan vga erőszakoló effekt.
Szerintem átléptünk egy határt, ami sokkal inkább abban mutatkozik meg, hogy nagyobb kapacitás jut kitölteni az adott világot. Már nem csak 4 fal van meg minimális körítés, hanem a játékokba élet költözött, kitöltött játéktér millió egy dologgal, apróságok amik sokkal előrébb viszik az egészet, mint egy 4k felbontás. Akkor példámnál maradva Half-Life 1 vs 2, szerintem az az ég és föld, nem a Far Cry vs most Vagy a Castlevania jut még eszembe, azért nem egy csúcs játék technikailag, mégis annyira EPIC az elejétől a végéig. Lehetne vele szemben bármilyen CryEngine vagy Frostbyte3, ha egy "üres" játék alá tennék.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.13. 20:48 #32
balays82
Én nem mondtam, hogy ez bárminek a mércéje lenne. Csak szóba került, hogy 10 éve az állunkat kerestünk a Far Cry láttán, ma meg már nem is tűnik olyan szépnek. Ez egy normális folyamat, ha nem így lesz, az azt jelenti, hogy a grafika terén sikerült elérni a határokat.
10984 levél
Válasz 14.02.13. 17:07 #31
VodevilX
Ez azért erős szerintem. Mármint akkor menjünk vissza 10 években tovább? Felesleges, ez nem a játékiparnak való mérce.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14642 levél
Válasz 14.02.13. 13:52 #30
Razor03
Igaz csak 1280x1024-es képek (16xAA) de érdemes összehasonlítani a video-val.

Ami a cfg módosítást illeti: csak annyi változtatás történt, ami a legtöbb játékban egyszerű módon elérhető (lod szintek kitolása stb.).
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1 levél
Válasz 14.02.12. 16:37 #29
Matt99
Új patchekkel el lehet érni 1920x1080-as felbontást.
http://kepkezelo.com/images/o4ok3kuh42cqq61yrs6.jpg
827 levél
Válasz 14.02.12. 15:47 #28
_Sun_
Konfigban a csillagos égig lehet húzni a grafikát, nem csak felbontás tekintetében. Ha látni szeretnéd mit tud a régi motor, tedd fel a The Delta Sector modot.
Gaming is about killing time, not killing people
14264 levél
Válasz 14.02.12. 14:56 #27
balays82
Igen, és akkor alakult ki az a nézet, hogy a Crytek csak techdemókat gyárt, aminek tulajdonképpen volt is alapja, hiszen a Far Cry is egy GeForce techdemónak indult eredetileg.
Emlékszem, nekem is memóriát kellett venni a gépbe, mert élvezhetetlen diavetítés volt a játék, a töltési idők pedig borzalmasak. Az akkor azt jelentette, hogy 512MB-ról bővítettem 1GB-ra.

Mivel 10 éve még nem igazán volt elterjedve az 1080p, meg az ilyen felbontású megjelenítők, ezért valószínűleg a Far Cry sem támogatta azt.
3006 levél
Válasz 14.02.12. 14:37 #26
gregmerch
Hehe !

Nem fogom megvenni. Lejjebb adtam már a gyűjtésből, viszonylag ritkán veszek meg valamit többször. Viszonylag...

Amúgy emlékszem, a Far Cry anno az ismeretlenség homályából bukkant elő 2004-ben (amikor mindenki a Doom3-at meg a HL2-t várta), és nagyon durván gyilkolta a hardvert! Nekem általában elég erős konfigurációm van (mint pl. most is), de azt is "megette reggelire". A Gamespoton kb. ekkor, ennek kapcsán kezdték el a "Can You Run It?" kezdetű rendszerfelmérést kialakítani.

Egyébként eddig nem lehetett futtatni az 1-et 1080p-ben? Fura...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
14264 levél
Válasz 14.02.12. 13:55 #25
balays82
Akinek megvannak, annak nem kell vele foglalkozni, de szerintem egy igazi gyűjtőnek illik megvenni legalább két platformra.
6479 levél
Válasz 14.02.12. 13:42 #24
GustyX
Nézd meg a trailert.

Mondhatni semmi érdemleges, max csak az 1. rész kap 1080 felbontást.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
3006 levél
Válasz 14.02.12. 13:23 #23
gregmerch
Újdonság lesz a csomagban, vagy akinek megvan minden eddigi rész, az ne is foglalkozzon vele?
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
1485 levél
Válasz 14.02.12. 12:25 #22
GeryG
Jó, ennyi erővel majd' az összes játékot lehet cfg-buherálni, hogy szebb legyen. Crysis 3-nál is volt valami ilyesmi, ha jól emlékszem, más kérdés, hogy használhatatlanná vált a játék tőle. És annak idején a Far Cry is tipikusan videokártya gyilkos játék volt, vagyis sokaknál álom maradt a maximum grafika. Persze ezzel együtt igazad lehet, nem is vitatkozom inkább.
14642 levél
Válasz 14.02.12. 12:20 #21
Razor03
A dome-os képek kb. medium grafikán készültek SM3 nélkül (1.3 patch)!!!

Majd keresek nektek olyan képet amit egy kis cfg buherálással meg 16x élsimítással saját magam mentettem. (feltéve ha érdekel valakit)

Mellé sem lehet rakni a dome-os képeknek. Úgyhogy szó sincs arról hogy az idő megszépíti a dolgokat (legalábbis ennél a játéknál) mert az eredeti változat igenis szebb volt!

Hozzáteszem nem vagyok elfogult, csak objektív, és mivel 150x végigvittem az 1. részt tudom miről beszélek...
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
1485 levél
Válasz 14.02.12. 12:03 #20
GeryG
Félreértettél: én imádom a Commandos és Desperados játékokat, ott is figyelnek a GoG.com-os virtuális polcomon. A Comm. első részével és annak kiegészítőjével mai napig játszom a laptopon. És cseppet sem zavar, hogy össze van szűkítve a kép 4:3-ba és olyan, amilyen. Az, hogy néha pixelt kell vadásznom, az már megint más kérdés. A lényeg, hogy ezeknél a játékoknál nem az idő szépíti a látványt.
5011 levél
Válasz 14.02.12. 11:52 #19
Gump
Emlékszem, hogy amikor a NFS: Porsche Unleashed kijött és játszottam vele, akkor úgy voltam vele, hogy olyan, mintha TV-t nézne az ember. Aztán visszanézve nyilván nem olyan. Meg előtte a Screamer 1-et is úgy néztük ezer éve haverokkal. Most meg a Crysis 1 is más hatást kelt már ennyi évvel később.
Van hová fejlődni.
5011 levél
Válasz 14.02.12. 11:49 #18
Gump
Nézelődtem én is, és tényleg az idő az, ami megszépítette. Mondjuk pont az általad említett kettőnél viszont nem értek egyet. Ha HD felbontásban menne, most is tetszene, mert ott pont nincs meg az, ami ilyen 3D-s dolgoknál, hogy x éve állt 50 poligonból az ember, most meg a csikk, amit eldob, az épül fel 100-ból.
Ez tök jól néz ki most is - nyilván máshogy látja mindenki ezeket - és ha menne 1920x1080-ban semmi problémát nem látnék rajta.
Ezért szeretem a régi 2D-s játékokat, mert művészetileg nagyon rendben voltak, én a Settlers első részével is tök jól elvagyok - nyilván tudom, hogy nem lehet összehasonlítani mai grafikával. Viszont az, ahogy kb. 10 pixelből kihozták a disznót, az zseniális még mindig.
Vagy pl. egy The Curse of Monkey Island is úgy jó grafikailag most is, ahogy van.
De ezen nem veszünk össze.
14264 levél
Válasz 14.02.12. 11:17 #17
balays82
+1

Arra leszek kíváncsi, mikor jutunk el odáig, hogy 10 évre visszatekintve már nem tűnnek röhejesen rondának az akkori csúcskategóriát képviselő játékok.
1485 levél
Válasz 14.02.12. 11:07 #16
GeryG
Akik úgy érzik, a régi változat szebb a felújítottnál, azok itt nézelődjenek.
Azzal persze egyetértek, hogy a játék a megjelenésekor nagyjából azt a színvonalat képviselte, amit most a Crysis 3, Battlefield 4 vagy a Killzone: Shadow Fall, vagyis grafikailag a csúcsot. De azért 10 év az 10 év, amin egy felbontásemelés és némi grafikai mütyizés nem segít. Tény: az idő szépíti az emlékeket! Ezért zseniális számomra még a mai napig a Commandos széria vagy a Desperados. Azok akkor meseszépek voltak. Mai szemmel csak mosolyog rajtuk az ember, de mégis az emlék szép.
14264 levél
Válasz 14.02.12. 11:06 #15
balays82
Muszáj bizony. De akkor ebben is egyetértünk.
5011 levél
Válasz 14.02.12. 10:38 #14
Gump
Nekem is ilyesmi benyomásom volt. Lehet, hogy az eredetivel trükközni kéne, hogy menjen 1920x1080-ban, de határozottan jobban nézett ki, mint ezek a képek (bár lehet, hogy csak az idő szépíti meg az emléket).
14642 levél
Válasz 14.02.12. 10:31 #13
Razor03
Ufffhhh ... inkább maradok az eredeti 10 éves változatnál, mert ahogyan ez kinéz hányinger keltő... GeForce 3-al volt ilyen a grafika.
Kevés vagy, mint Celeronban az L2 cache!
6479 levél
Válasz 14.02.12. 00:03 #12
GustyX
Látom muszáj használni itt az a smileykat...

Épp ezért írtam, hogy teljesen más játék, mert "az bizonyítja, hogy mennyit fejlődött a harmadik rész, hogy alig lehet összehasonlítani a másodikkal". Szóval érted, ugyanazt mondjuk.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.02.11. 23:48 #11
balays82
A CoD-ot meg a FIFA-t meg nem szereti mindenki, csak éppen veszik őket, mint a cukrot.

GustyX:

Nem értek egyet. Éppen az bizonyítja, hogy mennyit fejlődött a harmadik rész, hogy alig lehet összehasonlítani a másodikkal. Az, hogy teljesen másik játék, inkább az első és a másik két rész viszonylatában helytálló.
6479 levél
Válasz 14.02.11. 23:47 #10
GustyX
Far Cry 3 nem fejlődött semmit a 2. részhez képest. Az teljesen más játék.

VodevilX: ja és ez számomra teljesen felfoghatatlan. Mármint hogy nem rójják fel.

Nálam ha valami tényleg bejön és kapok egy folytatást, ami ad a sztorihoz és ennyi, nálam az bejön. Egyszer sem hiányoltam vagy hoztam fel negatívumként, hogy semmi újdonság nincs XY játékban. Ha jó vót, hát jó vót.

szerk: én nem annyira

http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
10984 levél
Válasz 14.02.11. 23:44 #9
VodevilX
De akkor is, az AC sorozatot mindenki szereti
Persze, hogy sokat fejlődött, a Far Cry 2 pedig még az AC2 előtt volt. Az a nyerő recept
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
14264 levél
Válasz 14.02.11. 23:35 #8
balays82
Az AC esetében azért néha fel szokták róni, csak például a Black Flag is pont hozott annyi újdonságot, hogy ezt könnyen el lehetett nézni neki.
A Far Cry 3 viszont szerintem kifejezetten sokat fejlődött a második részhez képest. Sokkal változatosabb és kevésbé monoton játékmenet, jobban felépített környezetben. A Ubisoft képes arra is, hogy belássa a saját hibáit és tanuljon azokból.
10984 levél
Válasz 14.02.11. 23:07 #7
VodevilX
Ha valaki, akkor pont az Ubi képes arra, hogy valami oknál fogva el tudja adni évről évre akár ugyanazt (legalábbis játék mechanikailag, más más környezetben), úgy hogy ezt mégse rója fel nekik senki, mint egy Codnál vagy valami EA éves sorozatnál mint Fifa vagy NFS.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
6479 levél
Válasz 14.02.11. 22:59 #6
GustyX
"a jeges, észak-orosz környezet eszméletlen fílinges lenne, rengeteg vadállat, csontig hatoló hideg," - Skyrim.

A 3. rész után én is várok folytatást, csak nehogy olyan legyen mint a 2. rész.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
401 levél
Válasz 14.02.11. 22:56 #5
Zoo_Lee
A Far Cry 4-el kapcsolatban talán a minap olvastam tippeket - többen állítják, hogy állítólag a Himaláján fog játszódni, de ha csak a havas táj fix, akkor én már inkább Szibériára tippelnék, a Far Cry 3-ban ugyanis Willis említette, hogy Rook Islandről orosz területre küldik, és nem lenne rossz, ha az alapvető játékelemek (gyémántkeresés, búvóhelyek felszabadítása, fegyvervásárlás és tuningolás) mellett legalább egy ismerős arc lenne, aki összekapcsolná valamennyire a részeket... ráadásul a jeges, észak-orosz környezet eszméletlen fílinges lenne, rengeteg vadállat, csontig hatoló hideg, amitől néha védett helyre kell bújni... ha elég jó megvalósítást kapna, nem bánnám, ha a sorozat ismét elvándorolna a trópusi szigetektől.
Eladó G-Vírust vagy Progenitor vírust keresek saját felhasználás céljából.
14264 levél
Válasz 14.02.11. 21:01 #4
balays82
Szerintem nem rondább, csak egyszerűen az ingerküszöb emelkedett meg egy kicsit az évek alatt, a HD felbontás viszont csodákra nem képes.
5202 levél
Válasz 14.02.11. 20:45 #3
Skorpio90
Miért van az, hogy minden ilyen HD kiadás rusnyább, mint az eredeti?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
1485 levél
Válasz 14.02.11. 20:02 #2
GeryG
És nem tippelek túl nagyot, ha azt mondom: hamarabb lesz Far Cry 4, de még Far Cry 5 is, mint Doom 4... Hogy efféle teljesen mellékes címekről, mint a Half Life 3, már ne is tegyünk említést.
10984 levél
Válasz 14.02.11. 19:58 #1
VodevilX
Basszus már ez is 10 éves... Mármint az első, (meg akkor akkor lassan a Doom3 is...)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.