Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight
A legutóbbi Batman: Arkham Knight cikkek, hírek
1 levél
Válasz 16.10.12. 16:57 #117
Ferro27
Sziasztok!
Xbox One specifikus kérdésem lenne, tudnátok segíteni? Az "Explosive Gel"-t miután felfújom a falra nem tudom detonálni, elvileg Left Analog Controllerel kell, de nem akar felrobanni
3079 levél
Válasz 16.08.11. 13:45 #116
Sucee
Majdnem egy hónappal később, most próbáltam újra. De még mindig a kurva anyját, én ezt nem tudom megcsinálni. Ez a helykorlátozás még mindig nevetséges.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3079 levél
Válasz 16.07.20. 11:31 #115
Sucee
Bugos fos, sokszor anélkül is felrobbanok, hogy bárki célozna rám. Lassan előidézi nálam a Dark Souls hatást ez a szar.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
3079 levél
Válasz 16.07.20. 11:22 #114
Sucee
Mondjuk most jobban felbasz az "Untouchable" challenge, ahol körbedobál tankokkal, és minél tovább túl kell élned találat nélkül. Nem lenne nagy ügy, ha nem egy 5 méteres körre korlátozná a mozgást, de hát ez így egy nagy vicc.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31905 levél
Válasz 16.07.17. 13:48 #113
Creativ3Form
Heh, de még mennyire fogod. Az összes autós Riddle versenyt utáltam, főleg az uccsót. Lesznek olyan Riddle autós feladványok, amikor nem versenyezni kell, hanem ügyeskedni, taktikázni...na azok rohadt jók. De a versenyek gusztustalanok egytől egyig.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3079 levél
Válasz 16.07.17. 12:37 #112
Sucee
Enyhe késéssel elkezdtem végre én is a játékot, és egy dolgot már most tudok: amennyire tetszeni fog minden más, annyira fogom utálni a batmobile-t és Riddlert együtt.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
18841 levél
Válasz 15.09.20. 20:41 #111
Peace
Bármennyire is imádom magát a hőst és az univerzumot, bővebb ismereteim sajnos nincsenek.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.20. 19:00 #110
Creativ3Form
SPOILER
Akkor ezek szerint a Red Hood rajzfilmet se láttad, valamint nem ismerted Batman történetének ezen részét. Így okés, hogy nem esett le.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.20. 18:47 #109
Peace
Nem. Én szépen elkönyveltem, hogy ki lett nyírva, azt jóidő.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.20. 18:44 #108
Creativ3Form
De még akkor sem, amikorSPOILER
a játék szinte végig megmutatta nekünk, hogy Joker mit művelt vele? Hogyan kínozta, törte meg, "lőtte" le? Ha valamikor, akkor le kellett volna esnie.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.20. 18:43 #107
Peace
Nekem meglepi volt. Nem esett le, de mondjuk nem is nagyon agyaltam rajta, tudat alatt meglepetést szerettem volna.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.20. 16:49 #106
Creativ3Form
Nemáááááááááááááááááááááár!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.20. 16:37 #105
Peace
Mikor felfedte magát.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.20. 15:03 #104
Creativ3Form
Kérdés...SPOILER
neked mikor vált egyértelművé, hogy kicsoda Arkham Knight? Nekem sajna naggggggggyon hamar, kb. amikor az első "old man" elhagyta a száját. Reménykedtem benne, hogy nem ő lesz, de aztán a játék még direkt rá is vezetett a Jokeres bejátszásokkal, így még az utolsó utáni reményem is elszállt, hogy mégsem ő lesz az.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.20. 13:48 #103
Peace
Nekem hála az égnek az a kis pár 100 kbyte-os optimalizáló progi teljesen rendbe rakta, és semmi problémám nem volt a játékkal. Kíváncsiságképp feltoltam mindent maximumra egyszer. Nem sokkal lett szebb.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.20. 12:22 #102
Creativ3Form
Háááát...azért sztem a PC-s portos botrány miatt vannak még páran, akik nem vitték végig. De ne legyen igazam.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.20. 08:43 #101
Peace
3 hónappal a megjelenés után nehogy már!!!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.09.19. 23:21 #100
Creativ3Form
Azért az utolsó mondat eléggé spoileres.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.09.19. 23:15 #99
Peace
Kiba**ott komoly lett ez a játék!!! Ez az a sorozat, mely minden egyes résszel jobbra sikeredett! Még akkor is, mikor már azt hittem nem lehet hova fokozni! A legújabb rész viszont mindent visz! A hangulat, a kezelhetőség, a látvány, a történet!!! Fenomenális! Mr. J pedig ismét hatalmas! A hangulat 50%-át ő adja.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18841 levél
Válasz 15.07.29. 22:55 #98
Peace
http://steamcommunity.com/app/208650/discussions/0/523890046870624615/

https://www.youtube.com/watch?v=BWpILNjyKrE
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
5202 levél
Válasz 15.07.29. 22:48 #97
Skorpio90
Optimalizáló progi?
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
18841 levél
Válasz 15.07.29. 22:33 #96
Peace
Zseniális a hangulat, eddig veri az összes részt!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
18841 levél
Válasz 15.07.29. 16:01 #95
Peace
Már az első kocsival a tetőn ugrálás nem megy, mi lesz itt később! Egyelőre agyfa**t kapok, de menni fog ez...
Amúgy a játék egyszerre szép és ocsmány. A low textúra valami vicc. De szerencsére a kis optimalizáló progival nincsen szaggatás és mikrolag, büszke vagyok a kis videókártyára.
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
38 levél
Válasz 15.07.09. 19:10 #94
johnson19
Na végigvittem én is a játékot. Steam szerint 71 óra alatt. Megvan a 100%. Persze sok AR Challenge-hez még hozzá se szagoltam, meg ugye ott van még a Harley féle DLC. Meg természetesen a New Game +. Szóval egy darabig még el fogok vele szórakozni.
A benyomások: ahogy mások is leírták, a PC-s port kritikán aluli. És nem csak a grafikáról beszélek, azt már sokan kitárgyalták. A Freeflow rendszer például teljesen hibás. Miért szakad meg a kombóm nagyon sokszor, ha egy Ground Takedown-t csinálok? (De a kedvencem, mikor végrehajtja a takedown-t, mutatja az animációt is, majd a rosszfiú felkel a földről. És ezt hányszor megcsinálja!)
Vagy például az Environment Takedown (leginkább a Batmobile Assisted Takedown) sokszor többször nem működik, mint ahányszor igen. Csak nyomkodom a Space-t meg a bal klikket, de hiába. A különféle gadget-ek special combo-i is érdekesek. Azt mondja a játék: Hold (Unassigned Button)! Ja, nem is tudtam, hogy van Unassigned Button a billentyűzetemen.
Persze lehet, hogy a fenti hibák a konzolokon is megvannak, és ez port-tól független. Bár kétlem.
Ami a sztorit illeti, zseniális. Bár néha kicsit már túl sok, de azért még zseniális.
SPOILER
Joker újra játékba hozása fantasztikusan lett megoldva! Nagyon nem akartam megint a bohócot egy újabb Arkham játékban, de meg kell mondjam, hogy eszméletlen nagyokat röhögtem megint a beszólásain. A Knight viszont kábé az első "Old Man" beszólásától kezdve gyanús volt nekem. Aztán a Panessa Studio után már 90%-ban biztos voltam benne, hogy ki is ő. És persze tényleg JT volt.

A 100% utáni befejezés viszont...hát hogy is mondjam, nekem nem testzett. Ráadásul teljesen felemás is, nem derül ki egyértelműen, hogy mi is történt a végén igazából. Lehet, hogy a New Game+ befejezése után más lesz a helyzet, hiszen maga a New Game + is egy érdekes csavarral indul, ami kicsit más, mint a sima játék kezdése.
Ami a játék audio részét illeti, szuper. A szinkronhangok is, a zenék is. Itt nincs hiba.
A Batmobile megítélése nálam is elég vegyes. Voltak olyan részek, amiket imádtam, de néha a nem létező hajamat akartam tépkedni, mert olykor annyira ótvar az irányítása, hogy az hihetetlen.
Amit még kiemelnék, azok a Riddle fejtörők. Szerintem messze ebben a játékban lettek a legizgalmasabbak. Szinte mindegyiket máshogy kell megoldani. Volt olyan, amin szinte órákig törtem a fejem, mire beugrott, hogy: "Úristen, hát persze! Ez miért nem jutott eddig eszembe?" Az pedig, hogy néhánynál a Batmobile-t is kell használni, szintén nagyon tetszett.
Összességében a trehány, ótvar port ellenére remekül szórakoztam. És nagyon remélem, hogy sikerül a portolási hibákat is kijavítani idővel - bár már se a Fogtündérben, se a Mikulásban nem hiszek, így valószínűleg ez is gyermeteg ábránd.
12089 levél
Válasz 15.07.03. 11:12 #93
Gobiakos
"Ha elütjük őket, akkor a Batmobil felületével érintkezve kapnak egy kis sokkolást. Ez bármilyen sebességénél így történik, csapódjanak bárminek, nem halnak meg. Látom a kis Newton fiú jelentkezik ott a hátsó sorban. Tudom mit akarsz kérdezni."

Végem, nyihogok!
2852 levél
Válasz 15.07.03. 09:39 #92
RAI*DEN
Teljesen komoly. Viszont teljesen megéri, annak ellenére, hogy a riddle-ök megoldása geciunalmas... Imho, ez a legjobb játék idén a witcher 3 mellett, kár, hogy a PC-seknek elég méretes szar került a palacsintájukba a pocsék port révén, de hát nincs mit tenni.
31905 levél
Válasz 15.07.02. 19:19 #91
Creativ3Form
SPOILER
Ez most komoly, hogy amíg nem tolom ki Riddle-t is 100%-ra, addig nem kapok stáblistát?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Ne na szórakozzunk már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
18841 levél
Válasz 15.07.02. 08:27 #90
Peace
Mire feltörik a DRM védelmet, játszható állapotba hozzák remélhetőleg.

Vagy pedig elkönyvelik buktának, és leveszik róla végleg a kezüket. Az indulás után már ki hinné el nekik, hogy helyrehozták, amit elk*rtak?
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.07.01. 22:01 #89
Creativ3Form
"A megszólaltatott források szerint a Warnernél abban a hitben voltak, hogy ez így elegendő lesz. Azt is megerősítették, hogy a porton egyáltalán nem dolgozott a Rocksteady, őket ugyanis teljesen lefoglalta, hogy a játékot PS4 és Xbox One platformokon játszhatóvá tegyék. Az egyik forrás szerint a megvalósítás lehetetlennek tűnt a jelenlegi konzolokon, ezért is kellett olyan sokszor elhalasztani a megjelenést. "

Röviden és tömören, a Rockestady pontosan tudta, hogy milyen retek a PC-s verzió, csak mivel nem volt idejük foglalkozni vele a konzolos verziók miatt, inkább szartak rá, és hagyták, hogy kimenjen olyan állapotban, amilyenben kiment. Hát gratulálok. Inkább tolták volna el a PC-s verziót 1-2 hónappal...anyáztunk volna az tény, de lehet kicsit jobb portot kaptunk volna. Nem lett volna ez egyszerűbb, mint utólag bocsánatot kérni?
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1259 levél
Válasz 15.07.01. 21:18 #88
PrOHax
Arra reagáltam is, viszont olyan javulásra gondoltam ami nem igényel ilyen "átírom ezt..átírom azt részt a fájlban" dolgot

VodevilX: Jah, hogy még azóta sincs Steam-en....akkor ok azt nem figyeltem...
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
10985 levél
Válasz 15.07.01. 21:17 #87
VodevilX
Gyanítom amíg nem kerül vissza Steam-re, addig nem nagyon kell vele foglalkozni annak aki eddig nem adott érte pénzt.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31905 levél
Válasz 15.07.01. 21:14 #86
Creativ3Form
Lentebb, a 70-es hsz-emben dobtam egy linket, ami segít. Nekem megjavult vele, konkrétan már a finish előtt vagyok, csak a Riddle kérdőjelek kivételével, mindent kiakarok nyomni 100%-ra, mielőtt nekifutok az uccsó menetnek.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1259 levél
Válasz 15.07.01. 20:44 #85
PrOHax
Pont ez lett volna a kérdésem, hogy a javítás után érzékelhető-e valami javulás?...de ezek szerint nem
You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
18841 levél
Válasz 15.07.01. 07:36 #84
Peace
Úgy látszik itt sem fogom megtudni, hogy hogyan fut 7870-en. 2 videót találtam jútúbon, az egyiken teljesen elfogadhatóan megy, a másikon szétszaggatja magát low detail-en. Mivel nincs "demo", így ez egyelőre nagyon kimarad. Kár volt felspanolnom magamat az Origins-el......
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.06.29. 00:49 #83
Creativ3Form
18.7 óra játék után (a Steam írta így, én meg hiszek neki), így állok jelenleg. A versenyes Riddle részeket letudtam. Idegőrlőek, de megoldhatóak. Billen kérdéses, én az összes versenyes részt kontrollerel csináltam meg. Persze nem mondom, hogy billel képtelenség, de én nem akartam szenvedni. De még nincs vége, mert még bőven 200 felett van a sima, összeszedni való kérdőjel. Ahhoz nem biztos lesz erőm tekintve, hogy háromszor-négyszer akkora a terület, mint a City és az Origins esetében. De kit tudja...
Összességében továbbra is megvagyok elégedve, a hangulat és az atmoszféra jó, a verda eszméletlen nagy királyság, egyedül talán tényleg csak az elején volt egy-két frusztráló főküldi vele, de ha azon túl vagyunk, ragaszkodni fogunk hozzá mint egy kiskutyához. Legalább is én ritkán repkedek, kivéve ha kötelező vagy ha olyan mellékküldi van, ami épületek tetején kezdődik.
Szóval kár ezért a port problémáért, mert bizony többet érdemel ez a játék, mint amit a PC-s tábortól - hozzáteszem jogosan - kap. Erős 9-es...9.5-ös...
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 15.06.28. 19:20 #82
Creativ3Form
SPOILER
Hallod...ez most valami bug, hogy az uccsó Riddle verseny után nem tudom elhagyni a helyszínt? Macskanő megszerezte az uccsó kulcsot, a nyakörv átváltott "F" feliratúra, jött is Riddle szövege, hogy "lassan a testtel, vár ránk még egy utolsó utáni challenge szoba", visszaváltok Batmanra és nem tudok kimenni. Odamegyek a verdával ahol a lift van és nem történik semmi. Mi a geci ez??!?!?! 15 percet szoptam az uccsó kőrrel, ha most bebugozódtam, és nyomhatok a restartra, embert fogok ölni.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8617 levél
Válasz 15.06.28. 16:59 #81
davkar9
Megvolt a ráalvás, egészségetekre.

A Batman Arkham Knight megjelenési dátuma a 6 évvel ezelőtti legelső részhez hasonlóan szinte teljes csöndben közeledett. Persze már megint, hiszen volt már legalább 1(?) halasztás, mondván a játékot még csiszolni kell. (*visszafojtott nevetés*) Végül csak eljött a június vége, befejeződik a Denevér meséje. Fórumon gyakran megfordulók tudhatják, hogy nem igazán állt a várólistám élén a játék és ahogy elnéztem mások is csak kerülgették. Tudjuk mi ez, mire számíthatunk, az uborkaszezon beállta előtt még pont jó lesz.

Na de elég a fecsegésből, essünk túl gyorsan a kötelezőn. Napok óta ettől hangos a net, akit nem érdekel a játék az is belefutott. Nincs mit szépíteni, a játék PC-s portja egész egyszerűen szörnyű. Alapvető beállítások hiányoznak, 30 fpses korlát van (bár ezen szösszenet megírásakor már befutott egy patch, ami állítólag javít a teljesítményen és ez a korlát is kikapcsolható), indokolatlanul belassul, olyan helyeken is, ahol nem lenne szabad. A textúrák beállításánál normal a maximum, ennél magasabbra csak 3gb-os kártyával lehet menni (én egy 4 gigás 970-esen csücsülök, engem se engedett), de erős a gyanúm, hogy ez a beállítás egész egyszerűen kimaradt. PC-s verzió ezek miatt lekerült a Steam kínálatából és a dobozos forgalmazás is szünetel. 2015. AAA-s játékfejlesztés, bravó!...

Ez volt a bulvár rész, térjünk is rá a játékra, ami egyébként elég jól sikerült. Nagyon nagy kár ezért a „botrányért”, sokkal jobb lett volna, ha sikerül enélkül megúszni, mert ez bizony rá fogja nyomni a bélyegét a fejlesztő és a kiadó más játékaira. A hozzám eljutott hírek alapján a Rocksteadyt felmentem, Warnerékre kell csúnyán nézni. WB logóval ellátott játékokkal PC-n mostantól csak óvatosan. Történetünk az Arkham City után indul 9 hónappal, (AC spoiler és kezdő 5 perc, amit már az idei E3-on a Sony konferencián bemutattak) Joker meghalt, az ő hamvasztásával nyitjuk a játékot. Bizony, kedvenc bohócunk végleg kiszállt. Nem is baj, talán már sok is lett volna, ha immár 4. alkalommal is őróla szól a játék. A nemezis névkártyát ezúttal Scarecrow tűzi fel a kabátkájára, gonosz tervéből már az AC-ben kaptunk egy easter egg-nyit. Az említett nyitójelenetben az új koktéljából ad egy kis ízelítőt. Ütős cucc, pár csepptől teljesen kifordulnak magukból az emberek, percek alatt mészárszékké változtatva egy békés kis kávézót. Ez volt a demó emberek, holnap az egész várost elárasztom vele. A városvezetés és a fejlesztők utasítására a várost kiürítik (6 és fél millió ember rendezett sorokban kivonul egy éjszaka alatt, nem semmi!), Batman, tiéd a pálya.

És érkezik! A szőke herceg fehér lovon, Batman Batmobilon. A klasszikus designt vegyítették a Nolan filmek monstrumával, a végeredmény egy igazi szörny, egy versenytank. Egy gombnyomással képes váltani fürge járgányból pusztító harci gépbe. Hohó, álljunk csak meg egy pillanatra, hogy van ez? Nincs ok a pánikra, ha Batman beül egy tankba, attól még Batman marad - ő pedig nem öl. Az arzenál rendelkezik ugyan egy 60 mm ágyúval és egy géppuskával, ha azonban a rosszfiúkra lövünk automatikusan a nem-halálos lövedékkel kapnak egy jó nagyot. Ha elütjük őket, akkor a Batmobil felületével érintkezve kapnak egy kis sokkolást. Ez bármilyen sebességénél így történik, csapódjanak bárminek, nem halnak meg. Látom a kis Newton fiú jelentkezik ott a hátsó sorban. Tudom mit akarsz kérdezni. Nézd, ez most így működik, ezen túl kell lépnünk.

A komoly fegyverzetre azért van szükségünk, mert a címadó új gonosz (akiről spoilerek nélkül is leírhatom, hogy kicsit csalódás és a leleplezését követően is akadnak még kérdőjelek) lepofozható katonák mellett különféle és fajta drónokat is hozott magával a buliba. Azokkal már nem kell finomkodni, csak hadd szóljon. A Batmobil élménye elég hullámzó, erőltetett árkád tankozás, kellemes csaták (később) van itt minden. Nem csak a harci módra írtak játékrészeket, fontos szerepe van bizonyos puzzleknél és gyakran versenyeznünk is kell vele. Utóbbiért régi jó ismerősünk Riddler felelős. Huh, egy pillanatra meg kell állnom fújni egyet, mert feltörtek az emlékek. Hát itt lesznek anyázások rendesen, szerintem még az ügyesebbekből is ki fog szaladni egy ’hogyazajó...’. Az igazsághoz azért hozzátartozik, hogy az ő natúr kihívásai egy-pár próbálkozásból teljesíthetők, az igazi fejfájást az ugyanezeken a pályákon teljesítendő challangeek jelentik. Ezúttal bele lettek építve a játékba, persze feloldás után a főmenüből is elérhetőek. A teljesítendő szót használtam, méghozzá tudatosan, mivel 3 csillagos teljesítés esetén juthatunk hozzá 1-1 fejlesztési ponthoz. Ezek ugyan nem kellenek minden skill begyűjtéséhez, mivel a küldetések után, harc végi összegzésből bőven jut annyi, hogy a fontosabbakat megszerezzük. Maximalisták azonban kössék fel a gatyát, mert némelyik esetében indítás előtt extra feladat van, pl. egy free-flowon belül 3 throw counter, nekem ezt nem is sikerült összehozni. Na de az idegesítő challange versenyeket leszámítva azonban összességében a Batmobil egy ügyes újítás, ha sikerül megszokni/ismerni többször fogjuk már használni.

Ezen kívül a játékmenet szinte ugyanaz, mint eddig, ütünk, vágunk, hárítunk, gyűjtjük a számokat, szórjuk a kombókat. Mások is kezdik ezt átvenni, egyelőre csak WB házán belül, pl a Shadow of Mordor, ahol ügyesebben is csinálták. Engem még mindig zavar, hogy a védekezéssel nem szakítjuk meg az éppen aktuális animációt, így ismét sokszor kaptam egy taslit, amikor éppen egy földön heverő, csillagokat látó figura mellkasán csücsülve akartam perecet kötni a nyakába a lábaiból. Vannak új, kütyüalapú kiütések, mivel azonban külön gombkiosztásról nekünk kell gondoskodni, ezért én maradtam a hagyományos mozdulatoknál. Néha a Batfamília számos tagjával is küzdhetünk vállvetve. A dual-takedownnak keresztelt „kivégzések” látványosak, a kombókhoz hasonlóan x darab ütéstől töltődnek. Végrehajtás esetén váltunk a másik karakterre, vele is ütlegelünk egy kicsit, vissza, így megy ez egészen a harc végégig. Feldobják a magányos pofonosztást, sajnos azonban ezek csak bizonyos mellékküldetések során érhetők el, Pingvint pl. Nightwinngel karöltve juttatjuk rács mögé, a városban viszont ne számítsunk rá. A nyílt harc mellett a predator mód is kapott némi újítást, egész pontosan új ellenségtípusok érkeztek, akik miatt néha alaposabban kell rákészülni a vadászatra. A medic például képes talpra állítani a már kiütött ellenfeleket (harcban is!), sokkoló aurával bevonni a még harcképeseket. Akadnak érzékelővel felszerelt katonák, akik bemérhetik a helyzetünket, ha túl sokáig vagyunk detective módban. Veteránoknak egyik sem jelenthet komolyabb fenyegetést. Sűrűn álldogálók semlegesítésére kaptunk egy vadonatúj mozdulatot; kezdetben 3, fejlesztve akár 5 ellenséget is leüthetünk egyiktől a másikig ugrálva pár másodperc leforgása alatt.

Az Arkham Origin helyszínelős minijátéka tiszteletét teszi egy rövid küldetés erejéig, cserébe az ott történtek és karakterek kapnak itt-ott egy említést, jelezve, hogy azért mégis csak a kánon része volt az is. A detektívmunka nagy része azonban kimerül biztonsági felvételek átnézésében és a különféle mellékszálak felgöngyölítésében. A főbb gonosztevők megjelentek erre az utolsó(?) táncra, persze akadnak olyan töltelék alakok is, akikről én most hallottam csak először. Bár a létszám szinte azonos, mégsem estek az AC féle ’túl sok’ hibájába, és ahogy említettem az is jót tett, hogy ezúttal Joker nem szerepel a játékban. Az én olvasatomban azért ezúttal is a Riddler a főellenfelünk, a játékidő nagyobb részét ismét az ő vackainak levadászása jelenti.

A történet maga elég izgalmas, egyedül az ütemmel van egy kis probléma. Nem egyszer van olyan, „Alfred, most azonnal oda kell mennem!”, de a főküldi előrelépésével együtt egy mellékküldetés is folytathatóvá válik. Nem jó ez a korlátozott szabadság, Assassin’s Creedet juttatta sokszor eszembe. Nincs meg a kütyüd, nincs haladás. Konkrét példa, Riddler új versenyével lehetne már haladni, de mégsem, mert a területre még nem hívható be a Batmobil, csak majd 4-5 főküldivel később. Van egy másik „hiba”, de ez leginkább a Witcher 3 átka. Nagyobbak tétek, nagyobb a veszély, szívesen láttam volna egy egyszerűbb morál/döntés rendszert: meddig mehet el, meddig hajlandó elmenni Batman? Kezdetben nem is jutott ez eszembe, egy bizonyos kihallgatás során gondolkodtam el rajta, hogy miért is nem raktak bele valami ilyesmit. Szinte tálcán kínálja a lehetőséget a történet, így akár 2/több féle befejezést is lehetett volna. Gotham is elég élettelen. Értem, hogy varázsütésre sikerült kiüríteni a várost és csak a söpredék maradt, de szívesen mentettem volna meg egy-két ott ragadt civilt, jobban segítettem volna a hatóságokat, mentem volna más közös küldikre a társainkkal. A város látképe azért szépen változik fejezetről fejezetre.

A Rocksteady állítása szerint ez volt az utolsó felvonás. Valóban így van-e, az jó kérdés, mindenesetre a Batman Arkham Knight - a PC-s port minőségétől függetlenül - remek lezárása lett a trilógiának. A grafika ugyan nem nextgen, ennek ellenére egyáltalán nincs miért szégyenkeznie, ismét bebizonyosodott, hogy az UE3 a játékmotorok Sigourney Weaverje. A játékmenet többnyire változatlan, az újítások kellemesek. A Batmobil a kezdeti idegenkedést követően a játék végére megszerethető, beleerőltetett újítás helyett hasznos eszközzé válik. Nincs már más hátra mint a pont. Nehéz. Első post-Witcher 3 értékelés, 5-10 játék múlva lehet vissza kell majd térnem rá. Vannak olyan hibái, amikről ugyan „nem tehet”, de hát kérem, van most egy új open world standard. A történet tényleg nagyon jó, befejezéskor hirtelen felindulásból szórtam is volna rá a 9-est. Viszont én ugye PC-n játszottam, aztán itt vannak az említett ~hibák is, így a vége egy erős

8/10

+
izgalmas történet
UE3 még mindig tud
Batmobil (játék második fele)

-
Batmobil (játék első fele)
versenyzős Riddler challangek
kihagyott döntésrendszer és open world lehetőségek
Simple. Eternal. Beige.
18841 levél
Válasz 15.06.28. 09:40 #80
Peace
Ezek szerint fa**ság volt az a minimum 3GB VRAM?

Mégiscsak megy HD 7870-esen...... 5448 Ft-ért van steam kód, még a végén elgondolkozom rajta.... Abból van mindig a baj!
Don't fool yourselves. War is all we are! Killing is all we are good for! The rest is delusion.
31905 levél
Válasz 15.06.28. 01:42 #79
Creativ3Form
Ne is mond...kb. az első találkozásuk alkalmával a fejemhez kaptam, hogy ugye nem...és de.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
3079 levél
Válasz 15.06.28. 01:32 #78
Sucee
Hónapok óta kering már a neten is ez, elég lehangoló.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
31905 levél
Válasz 15.06.27. 22:31 #77
Creativ3Form
SPOILER
Egyre biztosabb vagyok benne, hogy nem más ő, mint Jason Todd, alias Red Hood. Ahogy állandóan le öregemberezi Batmant meg, hogy folyamatosan azzal dicsekszik, hogy ismeri minden mozdulatát meg gondolatát...meglepne, ha nem ő lenne.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8617 levél
Válasz 15.06.27. 22:30 #76
davkar9
Na mondd!
Simple. Eternal. Beige.
31905 levél
Válasz 15.06.27. 22:13 #75
Creativ3Form
Nem kicsit áldom most az eszem, hogy pár hónapja az MK X miatt beszereztem egy kontrollert, ugyan is elég keményen megkönnyítik a Riddle versenyeket. Persze így is frusztrálóak, mivel néha ki kell centizni a dolgokat, de akkor is...így még látok esélyt arra, hogy még is meglesznek csinálva. Már csak azért is, mert már idegesít, hogy 4 rész óta szopat folyamatosan, és be nem áll a szája. Végleg le akarom rúgni a pofájáról az egóját.
Ja, és mellesleg már kimerem jelenteni, hogy tudom ki az Arkham Knight. davkar? Neked sejtésed? Mehet SPOILER-be, nehogy meglincseljenek minket.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8617 levél
Válasz 15.06.27. 15:26 #74
davkar9
Kész. Valószínűleg aludni kell rá egyet, de a port csapnivalóan szar minőségét leszámítva nagyobb bajom nem volt vele. Ja dehogynem,a riddler versenyek, azonban ez platformtól függetlenül fel fog húzni mindenkit.
Simple. Eternal. Beige.
31905 levél
Válasz 15.06.27. 14:25 #73
Creativ3Form
Na, egy laza 5 órát beleölvén azt kell mondjam, hogy kicseszett nagy királyság ez a játék!!!!! Nagyonnagyonnagyon nagy kár ezért a botrányos portért, mert ez bizony hatalmas élmény, ha minden rendben van. A hangulat, az atmoszféra zseniális, a játékmenet csiszolva lett, a történet úgy néz ki ezúttal rendben lesz (nekem ugye a City csalódás volt ilyen téren), és az összkép is remekül fest. A verda használhatósága pedig egyelőre 50-50% nálam ami az "idegesítő" és a "jópofa" faktort jelenti. A városban való autózgatásoknál nincs gond, plusz a harci mód valami eszméletlen nagy királyság, de amikor a fősztoriban rá vagyunk kényszerítve a használatára, mert máshogy nem tudunk továbbmenni, csak a verdával...na ott már vannak kellemetlenségek. Vékony tetőn való közlekedés, peeeeersze, hogy lecsúszhatsz meg túlugrathatsz, ráadásul nagyon nagyon könnyen... Szóval ez a része fog még kellemetlenségeket okozni ez biztos. És ahogy lentebb is írtam, a Riddle pályáknál meg egyenesen...heeehhh...aki kitalálta, hogy kössük össze a Riddle részeket a verdával, az nyugodtan lenyelhet egy zsák szöget, miközben sósavat öblöget hozzá. Szóval jó ez, én egyelőre elégedett vagyok. Már Arkham Knight-al is találkoztam, és kezdem sejteni, hogy ki ő...és ez elég elkeserítő, hogy 5 óra után már van megérzésem. Ja, és SPOILER
Joker visszahozása sztem zseniális. Rohadt jól oldották meg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31905 levél
Válasz 15.06.27. 02:01 #72
Creativ3Form
Na ja. Amúgy most tesztelgettem, jelenleg ezekkel a beállításokkal futtatom, és a segítségnek hála, nincs is probléma vele. Se akadás, se szaggatás, semmi. Vicc, hogy egy-két ilyen apró trükk és lássanak csodát, már is sokkal jobban fut a játék. Nevetséges, hogy ezt nekem, játékosnak kell meglépnem. Kíváncsi leszek, hogy majd az általuk kiadott frissítésekkel fog e ezekkel a beállításokkal úgy futni, ahogy a trükközésnek hála jelenleg.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1259 levél
Válasz 15.06.27. 01:15 #71
PrOHax
Komoly, hogy egy eredeti játéknál is ennyi baromságot át kell írni különböző fájlokban, hogy tudj is valamit élvezni. Régi warezos időszakomat juttatja eszembe De az legalább ingyen volt...

You tell me exactly what you want, and I will very carefully explain to you why it cannot be!
31905 levél
Válasz 15.06.26. 22:30 #70
Creativ3Form
Na gyerekek, egy fél jó hír. Az itt leírt módszerrel nekem javult a helyzet. Nálam úgy nézett ki a dolog, hogy...LOW-ra mindent, és 10 percenként átment diavetítésbe (ki kellett lépnem, mert csak úgy javult meg), ha pedig beszálltam a Batmobilba, játszhatatlanul szaggatott. Na, most 40-45 percet toltam le vele, és nem volt se diavetítés, se szaggatás. Egyedül az átkötő videónál szaggatott be, de se előtte, se utána. Nyomtam főküldit, megmentős melléket, nyomozós melléket és egy Riddlet. Nem mellesleg már az első autós Riddle résznél eldőlt, hogy én ezt nem nagyon fogom erőltetni. Úgy felkúrta az agyamat, hogy majdnem megfejeltem valamit. Valszeg az első Batman játék lesz ez, amiben nem csinálom meg a kihívásait, mert ha már az első ennyireennyire, akkor bele se merek gondolni, mi lenne itt később.
Szóval még mindig nem tökéletes a helyzet, mert nálam minden kikapcsolva és LOW-ra van rakva, de a helyzet hangyafasznyit javult. Így már adok egy esélyt a játszadozásnak.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
8617 levél
Válasz 15.06.25. 18:41 #69
davkar9
Azért egy hatalmas előnye van a PC-s változatnak: konzolon már rég a tvhez/be basztam volna a kontrollert ezektől a kurva riddler challangektől... Akar a franc fejjel lefele mariokartozni.
Simple. Eternal. Beige.
8617 levél
Válasz 15.06.25. 14:42 #68
davkar9
Visszaraktam már a 30fps korlátot is, de olyan szarul van összerakva, hogy igazából nincs is különbség ez és a 60 között. Gondoltam ha gyári beállítással megy, akkor jobban fut. Frászt. Most az tűnik a legjobb taktikának, hogy ha elkezd már játszhatatlanul szaggatni, akkor újraindítom. Óránként kell ki-belépnem a játékból. 2015-ben ezt merik eladni AAA-s játékként, gyönyörű.
Simple. Eternal. Beige.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.