Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Pozitív Titanfall értékelések [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Pozitív Titanfall értékelések
Megjelentek az első külföldi beszámolók a Respawn Entertainment napokon belül megjelenő akciójátékáról.

Titanfall

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek
27766 levél
Válasz 14.03.12. 04:43 #11
LordMatteo
A kibaszás társas játék, sose feledd.
4187 levél
Válasz 14.03.12. 04:05 #10
Madrac
48 GB a PCs valtozat... Az osszes audio tomoritetlen benne... OMFG
Quoth the raven, `Nevermore.'
6483 levél
Válasz 14.03.11. 22:51 #9
GustyX
Ezeket te honnan szedted?
Inkább csak megmosolyogtató a hozzászólás eleje
Ha igaz lenne, nem kevés szart vettem volna cuki fémdobozzal vagy csak azért mert szar vagy csak fémdoboz miatt.

A második bekezdésedet nem értem honnan jött, nem írtam erről a játékról mint olyan hú de nagy újdonság az FPS-ek körében, de leírom: szerintem az, pont azok miatt, amit te is írtál. Emiatt jó is lehet játékmenetileg, de nekem nem tetszik az egész. Az egész ahogy megvan alkotva, sem a titánok megjelenése, sem a fegyvereké, sem a karaktereké, egyik videó alapján sem jött elő úgy isten igazából, hogy igen, ez kell. Arról nem is beszélve, hogy én sosem vágytam nagy újdonságokra, sosem hangoztattam fújjfújj ugyanaz, így ez a mégsem kell sem igaz. Ebből nem tudom hogy következhetne az, hogy utálni kell, akár az én esetemben, akár sok másik játékos esetében. Értelmesebbnek tartom a fórumon kívüli "fogyasztókat" is, legalábbis nem feltételezem mindenkiről a 10évesvérpistikehülyepöcscsaknévmiattveszikmeg szintet.

Hidd el, eddigi tapasztalat alapján a zombis és CoD4 FPS-eket is sokan unják/utálják, de nem elegen a változtatáshoz. Ez esetben talán érthető a fejlesztői/kiadói hozzáállás.

Azért meg nem kell összeesküvéseket gyártani, mert az éppen jött aktuális kedvenced valakinek nem tetszik, nem érdekli.

Nem igazán, szándékos. Az sem sokban különbözik a klasszikus FPS játékmenettől, de mégis év játéka. Meg annak már az első videóiból áradt a hangulat és egyszerűen minden FPS fannak kötelező játék.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1489 levél
Válasz 14.03.11. 20:54 #8
GeryG
Hát... a Titanfall alatt meg Source motor van, mégis szerintem a látottak alapján hozza a ma elvárható szintet. Cserébe tök jól optimalizált. Pedig a motor már... (gugli in progresssz) hopsz, pont 10 (TÍZ!!!) éves. Jó-jó, most ne jöjjenek a "de annyira átírták, hogy már semmi köze az eredetihez, blablabla" szövegek. Igaz, de attól még Source motor marad!!! Szerintem ez tök poén.

(más kérdés, hogy a CoD széria Q3-as motorral sehogy sem néz ki ma már...)
10985 levél
Válasz 14.03.11. 20:09 #7
VodevilX
Amúgy több mint érdekes, hogy ezek a codok, miként fogynak, miként kapnak mindig meg minden kritikai támogatást, hogy még inkább vigyék.


Mi volt mindig is?
"Jó, jó, picit ugyanaz, picit még mindig a q3 engine leszármazottja hajtja, de JÓÓÓÓÓ!!! Vegyétek, vigyétek!"

És viszik. És még milyen áron... Activisionék nem hallottak, róla, hogy mi zajlik a nagyvilágban, évente egyszer leakciózni egy 3-4 éves játékot? Áhhh... Szerintem náluk ez ROFL kategória. (jó tudom, pont most van steamen, de baszki -50% 60 euroról?...)
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
8621 levél
Válasz 14.03.11. 19:45 #6
davkar9
Nálad pedig picit szembetűnő, hogy minden szarra rá vagy izgulva és sokkal inkább szempont egy játék megvételénél, hogy van e hozzá fémdoboz (és jé, éppen a cod ghost), mint maga a játék minősége. "Tényeket" (=a véleményemet, nyilván kitartok mellette) közlök mindkét említett játékkal kapcsolatban. ME3mal kapcsolatban nem tartották be amit ígértek (és ennyi, tervben van egy újrázás, a spoiler topicban majd folyt köv.). Codban az mw1-ben van a legtöbb órám, mw2-még elment, azt vettem utoljára. Mikor voltak ingyenes hétvégék a steamen kipróbáltam a későbbi részeket, ugyanaz megy minden évben. És veszik... Az egyedüli fejlődés amit fel tudtak mutatni, az a ghost indokolatlanul megemelkedett gépigénye. De hé, éljen, éljen, ezentúl 3 csapat ontja majd magából az egy kaptafára készülő részeket! Ha a single részéért vagy úgy oda - és valamiért úgy sejtem, hogy ez állhat a háttérben - ott szintén ugyanazt kapod évről évre, akcentusos gonosz másik/x világhatalom színeiben, pontosan alád dobják a gránátot, valami jármű amitől el kéne alélni, stb.

Itt a Titanfall és a te definíciód szerint tele van reformokkal és mégsem kell (meg még a kis ezer másik játékosnak sem, akik valami oknál fogva elhatározták, hogy ezt a játékot utálni kell). Persze, a titan kicsit csalás, nem tank, igazából az is gyalogos mert puskája van. De ugyan mutass már egy másik fps-t ahol hasonló parkour mozdulatokkal közlekedhetsz... Írtam is a béta után a bf topicban, hogy teljesen kiábrándító volt, hogy nem lehet megkapaszkodni a párkányban egy sima ugrás után. Designnal nem tudom mi a baj. Anno volt egy cod2, pár brothers in arms (ami ugye csak pár embert érdekelt) meg már nem is tudom mi és a játékos társadalom egy emberként mantrázta, hogy fujfuj világháborús játék, rengeteg van belőle. Most ott tartunk, hogy már a csapból is zombis és modervárferfes játékok folynak - én például már kicsit unom ezeket - viszont ezeket valamiért nem utálják. A Titanfall újít ezen a téren is, bár nem hinném, hogy pont a designnal lenne bajuk az embereknek.

Gyors összegzés; újít (oké, vérfrissít) a cod féle pörgős játékmeneten, gyalogos pályákra rak be járműveket, nem egy újabb vh vagy modern lövölde, akkor mégis miért áll hozzá mindenki ilyen ellenségesen? Mitől lett ez ilyen démoni játék?

Infinitet meg nyilván csak véletlenül hoztad fel. Vagy viccből.

gregmerch: bejelentés óta tudni lehetett, hogy ez egy multira kihegyezett játék lesz. Az e3 videó tényleg valamiféle single részt is sejtetett, de hamar kiderült, hogy egy multiba beleszőtt valamiről lesz csak szó. Én red orchestra 2 vagy tf2 féle x-y pálya jön egymás után -> ez a történet típusú "sztorira" számítottam, nagyjából valami ilyesmit is kapunk. Ha jól értettem a multi kampány "kötelező" is, a többi titan típust így lehet feloldani. Amúgy a mostani fpsek 90%-át el is felejtheted ha történetre vágysz, arra ott van a Metro, Bioshock (és társaik?).
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 14.03.11. 18:57 #5
gregmerch
Én pedig éppen ma mondtam le az enyémet. Ha lenne benne single kampány, érdekelne, de a multi nem kifejezetten az én asztalom...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
4187 levél
Válasz 14.03.11. 18:28 #4
Madrac
MW3 szerintem a legrosszabb CoD resz, igaz a legujabbat nem lattam. Mondjuk nalam egy jatek dedikalt serverek nelkul alapban halott.

Hogy a temahoz is kapcsolodjak, megvartam az ertekeleseket es vegul megrendeltem a Titanfallt en is. Bizom benne, hogy a DLCkkel nem teszik tonkre majd.
Quoth the raven, `Nevermore.'
6483 levél
Válasz 14.03.11. 18:22 #3
GustyX
Egy picit már szembetűnő ez az erőltetett CoD ellenességed, hasonlóan a ME3-hoz.
Jó volt a CoD4 is, de szerintem az MW3 a legjobb, úh ezt így tényként kijelenteni elég merész, ahogy én fanyalgókat sem igazán látok.
A reformot (nálam ez egyenlő újdonság) meg kb. mindenki vár, ahogy azt teszik egy új játék esetében, elég csak szétnézni itt a fórumon, hányszor írják be "jaj, semmi komolyabb újítás, innováció, lófasztuggyami..." és már nem olyan jó az adott cím.
Meg ez esetben, ahol a lényeg valóban a mész, lősz, a várt reform inkább egyenlő a rengeteg eladott példánnyal, ami akár felveszi a versenyt az etalon CoD-da és BF-del.

Ami miatt talán nem jön be a játékosoknak, az a design, megjelenés. Nekem speciel nem tetszik, míg az Infinite (mész-lősztől, jelentéktelenül több) nagyon bejött. Szóval nem feltétlenül sok a hülye majom.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
8621 levél
Válasz 14.03.11. 17:03 #2
davkar9
Nem igazán értem miféle megreformálást akarnak az emberek... Az FPS egy roppant egyszerű műfaj, a neve mindent elárul. Mész, lősz, ennyi, nem nagy agymunka. Bf a BC-ktől fölfele hozta a rombolást, elég nagy újítás volt a szétrombolhatatlan fakerítésekhez képest amik minden súterben ott voltak. BF4 levolutionja (még ha csalás is az egész) ennek most a csúcspontja. De nem kell, csakis a codcodcod! Itt a Titanfall, ötvözi a járműves és gyalogos (jalogos, gyalműves, lehet még ötletelni) a titanokkal, a sima lődözést pedig felturbózza a parkour mozdulatokkal. Néhány teszt ctf beszámolója alapján pont olyan élményt kapunk, mint amit a Mirror's Edge "multijától" vártunk volna. Vízszintesen és függőlegesen is megvan a codos pörgés amit elvileg szeretnek az emberek, erre megint csak a fanyalgás megy. Pedig mikor volt utoljára jó a cod? Az első MW idején. Ugyanazoktól a srácoktól kapunk egy új játékot, ami király. De hát fölösleges foglalkozni a hülyékkel, már a béta alatt is bebizonyosodott, hogy a codhoz szokott majmok ebben a játékban elvéreznek A tutorial (ami átugorhatatlan) után megkapsz minden tudást ami ehhez a játékhoz kell, hogy élvezhesd. Ha valaki nem képes alkalmazkodni az így járt, viszont ez nem a játék hibája.
Simple. Eternal. Beige.
6483 levél
Válasz 14.03.11. 16:13 #1
GustyX
Azért sokan rákattantak itthon, mivel a galaxisban már csak utánpótlást lehet rendelni.
Ennyit a CoD-ról és hogy csak névvel lehet eladni, elég hozzá a megálmodó fejlesztőcsapat is.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.