Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Thief [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Thief
Tíz év után Garrett ismét sötétségbe burkolódzik.

Thief (2014)

Thief (2014)
A legutóbbi Thief (2014) cikkek, hírek
3007 levél
Válasz 14.03.12. 08:30 #10
gregmerch
Visszatérve a képek témaköréhez: a cikkben illusztrációként szereplő screenshot-ok akár a PS4-es változatból is lehetnek. A játék semmivel sem néz ki rosszabbul az új konzolon.

i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
5454 levél
Válasz 14.03.11. 23:28 #9
Dino
davkar9: A PS4 facebookra share-elés funkcióját használni azért meglehetősen macerás lenne screenshotokhoz, de ami ennél is rosszabb, az az, hogy bizony elég nagyarányú JPEG-tömörítést használva nyomja fel a gép az elkészült képeket, ilyen eredménnyel. (Ez a file kb. 350 kbyte, ami kb. 75-ös fokozatú tömörítésnek felel meg, ha a 100 a legjobb minőség.) Nagyon remélem, hogy előbb-utóbb egy szoftverfrissítéssel bekerül "save to USB" funkció is a share részlegbe, lehetőleg beállítható tömörítési minőség mellett...
14264 levél
Válasz 14.03.11. 23:06 #8
balays82
"Szóval kíváncsi vagyok, hogy Garret miért ment vissza tolvajkodni."

Pedig benne van a cikkben a válasz:

"A kanadai csapat egyfajta rebootnak szánta a játékot, amely főszereplőjében és körítésében kapcsolódik szervesen az alap trilógiához, amelynek azonban a készítők szerint se nem előzménye, sem pedig folytatása a történet."
2129 levél
Válasz 14.03.11. 22:40 #7
Balanses
Jól emlékszel, és ez egy nagyon szép lezárása volt a trilógiának; úgy fejeződik be ahogy elkezdődött, és Garret a kulcs jellel a kezén elfogadja Őrző sorsát. "You have talent. It is no easy thing to see a Keeper. Especially one who does not wish to be seen" mondja ugye a lánynak Garret Stephen Russel hangján.

Szóval kíváncsi vagyok, hogy Garret miért ment vissza tolvajkodni. Bár ahogy elnéztem a kommenteket erről semmiféle magyarázatot nem ad a játék, sőt... Persze lehet hogy csak én vagyok olyan szőrszálhasogató, elvakult rajongó, aki ilyenekkel törődik.
3007 levél
Válasz 14.03.11. 22:10 #6
gregmerch
A tesztpéldányhoz kapott review guide füzet értelmében csak Garrett (no és a Város) köti ezt a részt az eddigi trilógiához, és a történet teljesen független tőlük. A szereplők elméletileg teljesen újak, de lehet, hogy az a kislány Erin volt...

A képeket nem tudom egyelőre, hogyan lehet elővarázsolni, bár a Thief-ben a DS4-es "share" gombja különféle online feltöltési lehetőségeket hoz elő. Egyébként valóban érdemes megnézni gameplay videókat a neten, azok teljesen jól mutatják a next-gen erejét. (Létezik egy összehasonlító videó is az 5 féle változat grafikai, teljesítménybeli különbségéről. Érdemes rákeresni, tanulságos.)
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
3728 levél
Válasz 14.03.11. 20:33 #5
Juraviel.Ihuan.Bedvin
Ha jól emlékszem a Deadly Shadows azzal ért véget, hogy egy kislány megpróbálja kirabolni Garretet. Ez most tisztelgés az ős felé, ha már ezzel kezdődik, nem?

14264 levél
Válasz 14.03.11. 20:22 #4
balays82
"Kíváncsi lennék már az új konzolok erejére. Főleg a nextgen TR és AC ismertetőknél lett volna ez jó."

És ehhez miért van szükséged néhány Dome cikkhez beszúrt képre? Tele van az internet ilyen videókkal, amelyekből ráadásul jobban meg is ismerheted az új konzolok erejét, mint néhány képből. Vagy ott van a Twitch, amelyen folyamatosan streamelik a játékokat, PS4-eseket és X1-eseket is. Adjak még tippeket?

A cikkhez:

Egyetértek a tartalmával és pontszámmal is. Nem lett hibátlan a játék, de a hibáit összevetve az erényeivel, végeredményben egy jó és hangulatos játékot kapunk.
8615 levél
Válasz 14.03.11. 19:57 #3
davkar9
Saját képeket továbbra sem lehet összehozni? Vagy csak nem sikerült még rájönni a hogyanra? Természetesen nem baszogatás, nekem úgy rémlik Dino ps4-es cikkéből, hogy csak valami fészbukra-máshova feltöltős nyakatekert share opció van, de erre a célra be lehetne fogni a dome profilt, nem? Kíváncsi lennék már az új konzolok erejére. Főleg a nextgen TR és AC ismertetőknél lett volna ez jó.
Simple. Eternal. Beige.
3007 levél
Válasz 14.03.11. 19:36 #2
gregmerch
Monotonitás alatt ilyesmiket értettem én is. Ugyanaz a bútorzat van mindenhol (5-6 féle), ugyanazokat a tárgyakat visszük el, ugyanazt a pár mondatos párbeszédet folytatják az őrök stb. De szerencsére a questek változatosak, és vannak ugye a collectible cuccok, amelyek viszont egyediek (még ha hasonlóak is egymáshoz). Amit még hiányoltam, az az volt, hogy amenyyiben csak betévedtem valahová (útközben egy ablakon, csatornán keresztül), és körbejártam, illetve körbeloptam a helyszínt, soha nem kellett tartanom attól, hogy valaki van odahaza, és rajtakap. Ez talán az egyik legelhanyagoltabb rész, pedig nagyon sokat dobhatott volna az élményen...
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
157 levél
Válasz 14.03.11. 19:28 #1
erpy
Monotonitás? Az oké, hogy egy játéknak az a célja, hogy minél tovább lekösse az embert, de az hogy egy szobában van kb ~10-15 dolog amit ellophatunk, és ezek ellopása, ablak felnyitás, dolgok zsebre tétele, szobából távozása kb igénybe vesz majd 1 órát (kicsit túzlok) az más kicsit sok. Pedig csak lopni mentünk, és nem questet csinálni...

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.