Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed Unity

Assassin's Creed Unity
A legutóbbi Assassin's Creed Unity cikkek, hírek
1556 levél
Válasz 15.08.30. 19:54 #370
Aribeth
Ehhh. Amilyen lelkes voltam a közepén, egy idő után a miniküldetéseket is meguntam. Maga a történet a végére nagyon leült, és a Dead Kings is csalódás volt. Erről ennyit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.08.22. 16:04 #369
Aribeth
Nálam eddig az AC3 volt a negatív csúcs, de most nehéz eldöntenem, hogy melyik a problémásabb.
- A sztori és a főhős egyikben sem elég erős. És a mellékkarakterek sem, az egy szem Haytham kivételével. E téren még mindig Ezio és Edward haverjai és ellenségei viszik a prímet.
- Az AC3-ban volt kellő mértékű változatosság a ronda város-végtelen erdőségek-hajózás-Desmond vonallal, és ó, hogy mennyire csíptem ott a Desmondos küldetéseket, itt meg csak Párizs van, és a modern szálat még az BF-nél is jobban elbliccelték.
- Viszont az ACU-ban megvan megint a misztikus kincskeresős elem, ami az AC3-ból fájóan kimaradt, mert ki nem szarja le az amcsi polgárháborút, az idegőrlően megmászhatatlan hegységeket, a medvevadászatot meg a pitypangszedést a réten, legalább belerakhattak volna néhány kurva indián barlangot, ahol Connor két picsulás között elugrálhat, és nézegetheti a First Civilization által felfestett high-tech világító barlangrajzokat, de nem tették. A BF sem volt a legizmosabb e téren, de azért Edward járt pár olyan helyen, amelyektől letettem a hajam.
- És az ACU-t telerakodták remek mellékbizbaszokkal, mint a nyomozás, és az "ismerd meg Párizs híres látványosságait" rejtvényekkel, ezért az ilyenek miatt tőlem hatalmas pirospontot kap a játék. Ettől még nem lesz kevésbé egyhangú a város és a szereplők, de legalább elszórakoztat egy ideig.

Szóval...
Legközelebb egy BF-hangulatú, változatos helyszínekkel és remek karakterekkel teli, AC2/ACB-jellegű Indiana Joneskodó küldetésekkel és ACU-s nyomozásokkal telezsúfolt, AC3-as modern szállal rendelkező játékot kérnék szépen a Jézuskától.

Ám van egy olyan sanda gyanúm, hogy az idei viktoriánus Londonos darab pont nem ebbe a kategóriába fog tartozni... (Meg amekkora angol kultúra-rajongó voltam tizen- és kora huszonéves koromban, ma már pont annyira nem bírom elviselni őket, így nem igazán esz a fene egy londoni játékért.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
8624 levél
Válasz 15.08.22. 15:31 #368
davkar9
Nyomozósokat nagyon élveztem, mindegyik után elengedetem egy csi miami yeeeeeeeaaaaah-t. Aztán közbejött a főküldi során az a ronda bug, ami miatt nem lehetett folytatni kb semmit. Így csak újrakezdeni tudtam, de akkor már csak végigrohantam a főküldin mert itt toporgott a DAI, azóta meg nem volt kedvem hozzá. Ha nem lett volna ez a sok gebasz vele, akkor is a leggyengébb AC rész. Unalmas a főhős, unalmas a történet, Párizsban pedig semmi érdekes nem történik. Rogue viszont kellemes meglepetés volt, mindenki (játékosok és az ubi is) jobban járt volna inkább azzal.
Simple. Eternal. Beige.
3082 levél
Válasz 15.08.22. 12:10 #367
Sucee
Én a sztorit hoznám fel mindenképp a legnagyobb negatívumnak a játékkal kapcsolatban (Xone verzióm van, szóval kimaradtam a PC-s anyázásokból). Egyszerűen... Nem érdekelt. Hiába csináltam egymás után akár három főküldetést, alig láttam a folyamatosságot, Elise itt, Elise ott, deszeretem, majdmilyenjólesz.
Komolyan, a coop küldetések jobb sztorifelvezetést kaptak.
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
1556 levél
Válasz 15.08.22. 09:53 #366
Aribeth
egymástól
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.08.22. 09:22 #365
Aribeth
Az első tíz-tizenöt óra után már majdnem átneveztem Assassin's Creed: Dögunalomra, de aztán valamikor elkapott a gépszíj. Nagyon tetszenek a Nostradamus feladványok, a nyomozós feladatok és a Belle Époque miniküldetések is.

Jelenleg csak két panaszt tudnék felhozni a játékkal szemben:
1. Nem érzem összeszedettnek a sztorit. Jó, jó, de lehetne jobb is. Kábé mint a Brotherhoodban.
2. Párizs tényleg lenyűgöző, fantasztikus munkát végezte vele. Azonban az egész egy nagy masszának hat, minimális benne a változatosság. Persze, az egyes kerületei elméletben eltérnek egymástól, vannak elegáns szakaszok, vannak nyomornegyedek, van mezőgazdasági szakasz, de azért nem olyan nagy a különbség, és mivel mindenhol ott dekkol a forradalmár csőcselék, a különbségek még jobban elhalványulnak. Összefoglalva, ha egy játéknak egyetlen hatalmas helyszíne van, és annak a helyszínnek nincsen két olyan pontja, amelyek szignifikánsan különbözne egymással, akkor az elég hamar egyhangúvá válik.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.07.16. 21:59 #364
Aribeth
(Szerk: végre besötétedett.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.07.16. 21:53 #363
Aribeth
Órák óta Párizsban tökölök és felfedezek, letudtam párat a főküldetésből is, de még mindig naplemente van, és ez az állandó sárgás-narancssárgás színvilág rohadtul idegesítő. Lesz itt valamikor napszakváltás, esetleg még időjárásváltozás is?
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
1556 levél
Válasz 15.07.16. 21:03 #362
Aribeth
Ez a metrós rész... érdekes. Van némi steampunk hangulata.

Tegnapelőtt telepítettem fel a játékot azzal, hogy akkor most már talán kijött minden ápdét és pöcs, ami zökkenőmentessé teszi, nekem meg ettől az ide-oda változó időjárástól amúgy is szociopata hangulatom van, ezért most jólesik a hentelés/orgyilkolás/háztetőkön ugrálás.

(Bár Párizs és a forradalom nem túlzottan érdekelnek.)
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
10258 levél
Válasz 15.03.15. 10:12 #361
MattMatthew
*sóhaj*
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.03.15. 09:51 #360
Aribeth
Hangulatgyilkosok.

off
És Daenerys szemöldöke sötétbarna, beeeeeeeeeeee!
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31934 levél
Válasz 15.03.15. 02:56 #359
szbszig
De miért négy assassin kerget két szerencsétlen katonát? És egy egész álló nap kell, hogy utolérjék őket? Ez így nem túl hatékony szerintem...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10258 levél
Válasz 15.03.14. 23:14 #358
MattMatthew
"Elkaptátok a katonákat akik elloptak két rezet a csövestől?"
"Nem, de jót futottunk a városban!"

Legalábbis sok jel nem mutatott közben arra, hogy azokat kergetik, dehát az eagle sense nyomra vezette őket a végén, pedig már kezdtem aggódni, h nem lesznek meg.
(Persze, ha a kukacoskodásomat leszámítjuk akkor jó kis videót hoztak össze!)
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1556 levél
Válasz 15.03.14. 22:16 #357
Aribeth
Imádom ennek a csatornának a videóit.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31911 levél
Válasz 15.03.14. 14:05 #356
Creativ3Form
Kemény. Remélem az AC film készítői is nézik ezeket és rájönnek, hogy mennyire "egyszerű" ilyet csinálni és reméljük nem CGI emberkéket kell majd néznünk, ahogy ugrálnak a tetőkön. Már ha lesz benne tetőkön ugrálás. Annó a Prince of Persia filmbe is maximum két olyan jelenet volt, ami a játéksorozatra volt jellemző.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 15.03.14. 12:51 #355
ufodani
És ez?
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31934 levél
Válasz 15.03.13. 17:53 #354
szbszig
Akkor még két észrevétel, ami nem technikai jellegű:

A főküldetések során az opcionális feladatok a létező legnagyobb baromság szerintem. Bár ezt már a AC III-nál is elmondtam, de a helyzet semmit sem változott sajnos. Csak csökkenti az élvezetet, nem tudok úgy a sztorira figyelni, mindig azt lesem, hogy bal oldalt alul milyen marhaság jelenik meg. Vagy nem jelenik meg, mert teljesen véletlenszerűen van olyan is, hogy akkor villantja fel, mit kellett volna csinálnom, amikor már túljutottam azon a részen, és elértem a következő checkpointot. De mindezek ellenére talán még mindig működhetnének ezek az opcionális feladatok, ha szervesen illeszkednének a küldetés fonalába, és a főfeladat teljesítését valóban megkönnyítenék, vagy legalábbis nem nehezítenék. Ezzel szemben csak egy példa: sequence 5, memory 2. Olyan büszke voltam rá, hogy rejtőzködve és lesből támadva végiglopóztam a pályán, és megtaláltam bent, az emeleten a dokumentumokat úgy, hogy az őrök nem vettek észre egyetlen alkalommal sem; erre a plusz feladat az lett volna, hogy gyűjtsél pistol killeket. Jó hangosan pufogtatva, amire garantáltan az összes létező őr odacsődül rögtön a kis alapterületű épületben...

A másik a Nostradamus Enigma feladványok. Amik sokáig nagyon tetszettek. Én az a típusú játékos vagyok, aki végigolvas mindig minden bejegyzést a játékbeli adatbázisban, enciklopédiában. Én nagyon jó ötletnek tartom az AC játékoknak ezt a történelemtanító, történelem-megszerettető aspektusát. Na de visszatérve, ezek a Nostradamus Enigma küldetések kifejezetten az ilyen játékosoknak készültek szerintem, akik végigolvastak mindent, és utána személyes tapasztalatom szerint már viszonylag könnyen felismerhetők a feladványokban szereplő utalások. Jó, volt néhány rosszul megtervezett, vagy rosszul megfogalmazott, vagy túlságosan kétértelmű feladvány is, most nem akarok annyira belemenni a részletekbe, bár tudnék példákat mondani mindegyikre, de a túlnyomó többségük tetszett. Úgyhogy nagy lelkesen megcsináltam mindet, aztán mentem a jutalmamért a kávézó pincéjébe, és ott kiderült, hogy csak egy újabb skint kapok gyakorlatilag. Pedig armournek nevezi azt a rohadt ruhát, de semmilyen statisztikádat nem javítja, tényleg csak egy újabb kinézet az egész, amiből már amúgy is össze tudsz állítani milliót. Iszonyú kiábrándító volt ez is...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
15994 levél
Válasz 15.03.13. 09:03 #353
ufodani
Hát igen. Pont az a baj az Unityvel, h ahány konfig, annyiféleképpen viselkedik a játék. Optimalizáció...mellesleg én nem futottam bele hasonló gondba, másba persze bőven.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31934 levél
Válasz 15.03.13. 05:10 #352
szbszig
Oké, itt a vége a játéknak, azt hiszem. Sequence 7, memory 3 (Bellec), eljutok az első quick time eventig, és fogalmam sincs, mit kéne csinálni. Villog az E billentyű folyamatosan a képernyő közepén, néha sárga színre vált, néha pirosra is, de bármit csinálok, nem megy tovább. Hiába nyomogatom akár lassan, akár gyorsan, próbáltam nyomva tartani is, a villogással egy ütemre nyomni, továbbá az előzőeket tetszőleges időzítéssel és kombinációban, de semmi. Már ez önmagában röhejes, hogy nem egyértelmű egy ilyen banális quick time eventnél, mit kéne csinálni a gombbal pontosan. Aztán kb. fél óra teljesen felesleges küszködés után kiléptem, felmentem a netre, megnéztem egy pár walkthrough-t, meg hogy miket írnak az emberek, és a következőt állapítottam meg. A walkthrough-k konkrétan meg sem említik, egyik sem, ezek szerint annyira triviálisnak kéne lennie. Ennek ellenére emberek százai panaszkodnak mindenfelé, még az Ubisoft hivatalos fórumán is. Megoldást ugyanakkor sehol sem találtam rá, és az Ubi sem nyilatkozott. A legvalószínűbb talán, hogy ez is azzal áll összefüggésben, hogy ez a játéknak nevezett fos nem képes normálisan futni, és folyamatosan szaggat, ezért irreálisan gyorsan kéne nyomkodni a gombot, hogy sikerüljön ez a feladat. Úgyhogy csupa olyan tippet láttam csak, amik a beállításokkal való machinálást és/vagy valami framerate-et meghackelő program letöltését és telepítését ajánlják. Ezekkel viszont biztosan nem fogok szórakozni, egyrészt már csak elvből sem, másrészt meg az eddig látottak alapján annyit nekem nem ér az egész.
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
31911 levél
Válasz 15.02.21. 13:08 #351
Creativ3Form
Heh, na igen. Rég ment fel ennyire bennem a pumpa játékon, mint amit az Unity kiváltott belőlem ez tény. És belegondolva is durva, hogy 3 hónap kellett ahhoz, hogy kijöjjön egy olyan patch, amivel játszható lett. Miközben nem egy haverom, akiknek hasonló konfigjuk van mint nekem, már kitolták, és semmi problémájuk nem volt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
1556 levél
Válasz 15.02.21. 11:07 #350
Aribeth
Megkapja az esélyt, csak te voltál nálam a referenciaszemély itt és az FB-n is: ha kijön egy olyan patch, amitől nem kapsz dührohamot, akkor valószínűleg végre játszható a játék, és talán nem fogok ki "se előre, se hátra" bugokat az utolsó felvonások valamelyikében.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31911 levél
Válasz 15.02.21. 10:46 #349
Creativ3Form
Adj neki egy esélyt sztem, mert úgy néz ki ezúttal tényleg javított a patch. Ráadásul a mobil alkalmazásos láda nyitásokat is kivették, azaz most már mindent kitudsz nyitni benne, amit ki lehet. Asszem a sárga ládák voltak ilyenek...na, most már kinyitható, ráadásul még tolvajkulcs se kell hozzá.
Az emlékezetes küldikből kihagytam a háborúsat is, az még jóféle volt.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
15994 levél
Válasz 15.02.21. 10:14 #348
ufodani
12 igen. A dlc tolja feljebb majd a sequence számot.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
1556 levél
Válasz 15.02.21. 09:23 #347
Aribeth
Ha te azt mondod, hogy rendesen fut nálad a játék, akkor lassan én is visszateszem a gépre.
Abból a pár órából, amit a játékkal töltöttem, nekem is az volt a benyomásom, hogy fájdalmasan semmilyen, de a városban bolyongásért talán megéri majd a pénzét.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
31911 levél
Válasz 15.02.21. 02:39 #346
Creativ3Form
Bár már szinte mindenki végigtolta, aki számít de jelentem, hogy a tegnap kiadott újabb patch VÉGREEEEEEEEEEEEEEE, VALAHÁRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA helyretette a játékot! Amikor olvastam, hogy jön az új javítás, feltelepítettem, fel is tette az új patchet és láss csodát, 2 nap alatt kb. 3-4 órát öltem bele, csináltam főküldetést, mellékküldetést, bolyongtam a városba és gyűjtögetni valókat morzsáztam össze meg ládákat nyitogattam, és ez idő alatt összesen KÉT ALKALOMMAL akadt csak be a kép 5-5 mp-re. Se szaggatás, se kamerarángatás melynek köszönhetően a karakter ugye 180 fokot fordult, se FPS csökkenés a magaslatokon, se kifagyás meg hiba üzenet a déli területeken...szóval semmi. Úgy néz ki végre kitudom tolni...ideje is lesz, elég mérges lettem volna, ha elporosodott volna a polcon.
De mindezek ellenére, hogy tudtam haladni, és visszajött a kedvem a játékhoz, sajna nem vagyok elragadtatva. A 9. szekvencia 2. memóriájánál járok, és két momentumot leszámítva (még a legelején a börtönös, majd a nem olyan rég véghez vitt "merénylő" leleplezése) sajna unalmas és semmilyen a sztori és úgy a játék maga. A grafikát és a látványt leszámítva talán a legsemmilyenebb AC rész eddig. És ebben a véleményemben nincs benne a bugok okozta dühöm. Remélem a maradék 4 szekvencia (már ha jól tudom, hogy 12 van összesen) kicsit felpörög és jobb lesz, mert ez egyelőre csak egy nesze semmi fogd meg jól rész.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
31934 levél
Válasz 15.02.12. 21:25 #345
szbszig
Azért kicsit árnyalnám a képet, mert közben találkoztam elég rossz Murder Mysteryvel is. Azóta megcsináltam párat, és hát akadt közte olyan, ahol hiába volt meg minden helyszín és minden nyom, így sem volt egyáltalán egyértelmű. Annyira, hogy akár három-négy emberre is rá tudtam volna fogni gond nélkül. Mondjuk azt hozzá kell tenni, hogy ilyenel még csak négy- vagy több csillagos feladványnál találkoztam, a háromcsillagos vagy egyszerűbb esetek azért általában eléggé egyértelműek, ha megvan minden nyom. A fentieken túl az is elég butaság például, hogy egyes embereket azért kell kizárni, mert nem hajlandók nyilatkozni, meg más sem beszél róluk érdemben, szóval nincs konkrét rájuk utaló bizonyíték, de amúgy tökre elkövethették volna ők is az egészet. A valóságban ez nyilván nem így működik. Mondjuk így a sokadik eset után belegondolva az egész koncepciót lehetett volna máshogy csinálni. Arra gondolok, hogy ne beismerő vallomással záruljon minden eset az elkövető részéről, ami szintén nevetségesen életszerűtlen, hanem lenne egy aktívabb és komolyabb felügyelő ott a rendőrségen ahelyett, amelyik csak alszik folyton, és ő vizsgálná meg az általam összegyűjtött bizonyítékokat meg azt, hogy kit vádolok az elkövetéssel, és az eset végén ő hagyná jóvá, hogy valóban előzetesbe kerüljön az illető. Vagy nem, és olyankor megindokolná, hogy miért nincs igazam, és miért nem lehetett ő, vagy miért nem ő a leggyanúsabb alak. Persze ezzel elveszne az a varázsa az egésznek, hogy te oldottad meg az ügyet egyedül, meg hogy egyáltalán valóban megoldottad, hiszen az illető nem vallott, és később a bíróság akár fel is mentheti. Természetesen ez csak egy játék, de érdekes kérdés szerintem, hogy a való élethez képest mennyi egyszerűsítés az ideális. Vagy csak én bonyolítom túl, és jó így, ahogy van? Egy ilyen szintű játéktól, ami nem is a Murder Mysterykre van kihegyezve, ezek tényleg csak mellékküldetések benne, több valósághűséget felesleges lenne elvárni?
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
10985 levél
Válasz 15.02.11. 22:06 #344
VodevilX
Engem is alaposan megszívatott néhány... Van olyan, amit nem jelöl, csak meg kell találnod a "környéken", de olyan hely is van amit jelölt, de vagy 15 percig kerestem a bejáratot... Érdemes inkább valami útmutatóhoz fordulni ilyenkor...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
31934 levél
Válasz 15.02.11. 21:59 #343
szbszig
Nekem nagyon tetszenek ezek a Murder Mystery küldetések, csak az nem, amikor megakadok, és nem tudom, hogyan kéne folytatni. Arra gondolok, amikor a térképen bejelölt összes helyszínt bejártam, és ott minden nyomot megtaláltam, meg még a helyszínek környékét is nagyjából, mert van, hogy nem jelöli a következő helyszínt, de ha ott van a közvetlen közelben, akkor mondjuk még oké. Viszont ha nem ad semmilyen támpontot, hogy hova kéne menni utána, és láthatóan hiányzik még helyszín, meg az elkövető személye sem egyértelmű, olyankor mi van? Ez most bug, vagy feature, vagy egyszerűen csak én vagyok béna?...
Serbia is like Nokia: each year a new model, and it's getting smaller.
1 levél
Válasz 15.01.24. 10:23 #342
bloodydeathh
Sziasztok!! Van egy hatalmas nagy gondom. Idáig semmi infót sem találtam erről a hibáról.
Nos nekem az AC Unity ps4-n van meg. December első hetében vettem meg. Akkor ki is játszottam, és a platinát is bezsebeltem. Utána töröltem a ps4-ről. Mert 64 gb az azért 64 gb. De megjelent a Dead Kings dlc, amit szivessen kijátszottam volna. De amikor feltelepítettem újra a ps4-re a játékot, és leszedte az aktuális legújabb frisítést, meg a már említett dlc-t. Elíndítottam volna a játékot, de bejött valami kegyetlen lassan akadozva az ubisoft logó, majd kiírt egy hiba üzenetet.
Sérült a feltelepített file. Vegye ki a lemezt, törölje le a gépről, majd helyezze vissza a lemezt, és telepítse újra. Ezt eljátszotta 3x mindig lekelett tölteni mindent hozzá. Negyedjére csak úgy sikerült elindítani a játékot, hogy a 69 órás mentésemet letöröltem. Gondoltam remek. Akkor kezdjük elölről az egegészet. De csak a börtönig jutottam, majd megint kidobott a játékoból, és ugyan azt a hibát írta ki. De újra telepeítís után elindította a játékot. De mikor a mentésre mentem, hogy folytatnám a játékot újra kiírta a hibát. Megint újból feltelepítettem töröltem a mentést, és elkezdtem elölről a játékot. De most csak az estélyig jutottam. Ott megin kiírta a problémát.
Szával ötletem sincs, hogy mit tegyek egyszerűen dűhítő, hogy van egy játékom, amit nem tudok használni. Mert a többi 20+ játékom megy. Jó párat kiplatináztam, és olyankor mindig törlöm a gépről. De szinte mindet újból feltelfeltelepítettem egyiknél sem volt gond. Egyedül csak a Unity-t nem lehet elindítani.
Persze tudom én, hogy ez a honlap első sorban pc-vel foglalkozik, és nem konzolokkal. De egyszerűen nem tudok hova fordulni. Rengeteg helyen leírtam a nyomorom. Külföldi honlapokat böngésztem, de senki sem látott halott ilyesmit.
Elölre is köszönöm a segítségeiteket.
2853 levél
Válasz 15.01.22. 12:52 #341
RAI*DEN
Ha már úgyis ennyire pörög a topic, valakinek van valami tapasztalata az ingyenes kiegészítőt illetően? Őszintén szólva nekem nem nagyon volt eddig még időm sajnos arra, hogy belekukkantsak, pedig letöltöttem(fránya vizsgaidőszak megint csak az utolsó napig csúszik nekem, de legalább hozza az eredményeket ) már One-on.
652 levél
Válasz 15.01.22. 00:13 #340
thri77
Hát igen, a tavalyi évben különösen megszaporodtak a Unityhez hasonlóan szinte játszhatatlan formában érkező stuffok. Ez nagyon nem OK, jó volna ha nem folytatódna a tendencia. Sajna konkrétan nem tudok hozzászólni a témához, mert ugyan beharácsoltam a játékot a karácsonyi vásárlási lázban (lám engem is elért a fogyasztói láz de játszani még nem volt időm vele. De a képek alapján értem mire gondolsz. Sajna megint csak azt tudom mondani: Ubi....

Nem is szeretem az előrendelést én se, pont ezért. A Kickstater is ezért nem szimpatikus, nagyon sok túlvállalást láthattunk, profiktól is. Nna de nem akarok nagyon offolni, kicsit elkanyarodtunk a témától, csak hát az Ubi kapcsán kijött a dolog.
652 levél
Válasz 15.01.22. 00:08 #339
thri77
Igen, ebben nagy igazság van, ami a reális célokat illeti. Csak hát nagyon elüzletiesedett a játékipar, kemény a konkurencia és mindenki profitot akar gyorsan. Ez nem jó. Ezért vállalnak be lehetetlennek tűnő határidőket, pedig ha egy apró részlet nem stimmel, már borul az egész. Ugyanakkor kis odafigyeléssel gyakran meg lehetne ezeket a dolgokat akadályozni. Sajnos az Ubisoft élen jár mostanság ebben a hibát hibára halmozásban.
10985 levél
Válasz 15.01.21. 23:57 #338
VodevilX
Ismerem én is a játékipart ne aggódj, sajnos... Botrányos, hogy mit meg nem engednek maguknak, és az még inkább, hogy a birka nép meg előrendel mindent, olyan szinten, hogy nyugodtan megtehessék. De eddig azért egyáltalán nem volt ilyen durva. Már elég abba belegondolni, hogy a tavalyi BF4 után el sem tudtam volna képzelni, hogy bárki ilyen rövid időn belül képes lesz így kiadni egy AAA címet. De most nem ez a lényeg. Bár hátha meglesz a hatása, ha most a BF Hardline, Batman, GTA 5 vagy a Witcher 3 elég súlyos akár több hónapos csúsztatásaira gondolunk.
Nincsenek régi képeim, de lehet találni biztosan youtube gameplayeket, ez nem így nézett ki ultrán, itt most csak pár lépés a különbség:
kép1
kép2
kép3
kép4
Ez tényleg új szint... És mondom, közben talán egy icipicit jobb, de nem annyival, mint amennyivel rondább, és most ultráról beszélek mégegyszer megjegyezném, nem low, márpedig ez szerintem mindenkit arra emlékeztet... és ez egy mekkora? mintha 6 gigás patchben jött volna. Ez szerintem különdíjas teljesítmény az tuti!
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
208 levél
Válasz 15.01.21. 23:46 #337
DervisHUN
Igen, és szerintem nem a fejlesztőknek kéne gyorsabban dolgozniuk, hanem a menedzsmentet kéne úgy irányítani, hogy reális célokat tűzzenek ki amit tudnak teljesíteni, vagy olyan formában szervezni a készítést, hogy ha bárhol hiba van, akkor az ne akadályozza a végleges játékot, hanem még a vége előtt be legyen foltozva.
Persze ezekben közre játszik az is hogy az utóbbi években drasztikusan megnőtt a játékokban a lehetőségek, helyek, variációk, részletesség nagysága és ezt képtelenség kellőképpen leellenőrizni a megadott idő alatt.
652 levél
Válasz 15.01.21. 23:32 #336
thri77
őszinte leszek: nem teljesen értem mi a gondod. De amit írni próbáltam, az pont az, hogy amiért ilyen bugok vannak, az egyértelműen trehányságra vezethető vissza.

Az meg hogy létezik olyan, hogy bugfixek az első patchekre vannak halasztva valós dolog és még csak nem is újkeletű. Tíz évvel ezelőtt hazai cégeknél is külön lista volt már arra, hogy a szűkös határidők miatt mi lesz csak később, megjelenés után javítva (utólag, patchben).
1432 levél
Válasz 15.01.21. 23:30 #335
-T0ng-
Hát a 2. részt nálam nem veri semmi! Hangulatra ott volt az az utánozhatatlan, valahol a Da Vinci kód és a Timeline között, hozzáadva a kellő AC hangulatot, amit az első rész megadott. Nem volt semmi felesleg még se hozzáadva, se elvéve. Hangulatba ott van a Revelations, ahol a második rész, a követős újítás tényleg el lett találva, még egy filmszerű hatást is adott a játéknak, de a Tower Defense játékot azt nem értettem. Valahogy engem soha nem támadott meg senki, és hamar meglettek a max. szintű bérgyilkosaim.

A 3. helyen erősen rivalizál a harmadik rész és a Black Flag. Tetszett a harmadik rész hangulata és a Függetlenségi háború időszaka még érdekes is volt, de annyira nevetségesen vezette a kezed a küldetéseknél, hogy már-már CoD szintre emelte a játékmenetet. Ezzel szemben a Black Flag teljes mértékben hozta a nyitottságot. A hajózás eszméletlen volt, Edward szerethető, de az egészben pont annyi AC volt, hogy a karakternek köze volt az előző rész főhőséhez, felvett egy ruhát és pár küldetés erejéig még a bérgyilkosoknak is besegített, a fennmaradó 90% meg kalózkodás töményen.

Nálam a Unity könnyen kerülhetett volna a második helyre, de egyszerűen hányingert kapok, ha ránézek a dobozára. Számomra az elkeserítő, amit az UBI úgy alles zusammen csinál az játékaival pl. SLi terén. Tudják, hogy nem megy, kiadnak egy patchet, hogy az SLi problémát kezeljék, erre az eredmény az, hogy bár teljesítmény nőne, az árnyékok elszródnak, vagy a képernyőbe beleég az utolsó kép, amit a menü megnyitása előtt látsz. Látom, hogy nem egyedül panaszkodtam a Live Update blogon emiatt, de az embert meghallgatni már minek, ha kiadták a "final" patche-t.
10985 levél
Válasz 15.01.21. 23:16 #334
VodevilX
Akkor magyarázd már el azt is, amire lényegében gondol, hogy lehet az, hogy a játék fele embernek működik, felének tegyük fel nem éppen. Tehát ki és mire gondol, mikor megcsinálnak egy ilyet, és úgymond tönkre teszik a maradék embernek is a játékot. Ezt akár honnan nézem, 1 lépés előre, 3 meg hátra... Meg amit itt mondasz, basszus ez nem magyarázat semmire, hogy kiadnak egy befejezetlen játékot, mert ez sok minden volt, de egyértelműen befejezett verzió nem. Ezt nem lehet megmagyarázni, sehogy sem. Most a játékosokon a sor, és idén rettenetesen oda kell figyelni, ki mit vesz, de sajnos nem hiszem, hogy ez megérződik, mikor napjainkban a befejezetlen early access játékok a legkelendőbbek steamen is...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
652 levél
Válasz 15.01.21. 22:54 #333
thri77
Vagy inkább eleve bugmentes játék, nem? Régen nem volt erre lehetőség, vagy megcsináltad jól, vagy ha nem, akkor cseszhetted. Mostanában divat már úgy fejleszteni, hogy eleve tudják a fejlesztők, hogy mit nem csinálnak meg launchra, hanem majavascript:history.back();jd az 1., 2., 3. patchben javítják.
208 levél
Válasz 15.01.21. 22:51 #332
DervisHUN
Végül is akkor itt a vezetőség a felelős ezekért a "béna" patchekért, mert ők siettetik a kiadásukat, és nem hallgatják meg a fejlesztők véleményét, csak köpik a dátumokat. Én személy szerint jobban örülnék ha ritkábban jönne patch ami hibamentes.
652 levél
Válasz 15.01.21. 22:46 #331
thri77
Dehogynem, csak egyre komplexebbek a játékok és egyre szorosabbak a határidők. Főleg az utóbbi a gond - tisztelet a kivételnek - de sokan áldoznak a minőség oltárán. Néha szimplán azért mert a feszített tempó mellett nem jön ki a dolog, vagy az utolsó pillanatban elcsesződik; a másik verzió meg, hogy észreveszik, de már nem akarnak vele tovább szőrözni, mondván úgyis lesz következő patch.
208 levél
Válasz 15.01.21. 22:24 #330
DervisHUN
Ilyenkor azt nemtudom hogy nem tesztelik le az elkészült patchet? Az utóbbi években olyan orbitális hibákkal képesek kiadni 1-2 frissítést hogy ami korábban jó volt azt teljesen elrontják...
10985 levél
Válasz 15.01.21. 22:21 #329
VodevilX
Jóég... ma megnéztem 1.4-el... kár volt! Elképesztő... a játék rondább lett, ha elég messziről nézed a Notre Dame-ot akkor úgy néz ki mint valmi 15 éves játékban. Közben viszont semmi változás teljesítményben. Továbbra is majdnem ultrán, nem az nVidiás árnyékokkal, meg csak sima FXAA-val szerintem átlagolhatom 55fps-re, vagy ha úgy tetszik 45-65 közt ugrál. A menü továbbra is szétszaggatja a videókártyát, GPU-Z-vel néztem és mint ami meg akar dögleni 100% gpu load, 110% áramfelvétel, húzva van igen, de alig vitte más 100 fölé a Fire Strike 4K verzióján kívül, aminek ugye az a dolga, ha már a jelenleg legdurvább hardver benchmark. Nem csodálom, hogy az emberek visszaváltanának 1.3-ra ha lehetne...
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
208 levél
Válasz 15.01.19. 21:21 #328
DervisHUN
Fú köszi a válaszokat! Hát nem könnyítettétek meg a választást, de lehet hogy akkor sorban mindkettőt megveszem és akkor nem maradok le semmiről Csak 1 játék is úgy leköt ACből hogy mire végig viszem kijön megint 2
1556 levél
Válasz 15.01.19. 20:36 #327
Aribeth
Mivel a Black Flaggel kezdtem, eléggé elfogult vagyok, de az elmúlt évben végigvittem a sorozatot, és én is a BF-et és a második részt emelném ki, mint amik egyaránt izmosak a történet, a játszhatóság, a változatos helyszínek és a hangulat terén.
Shepard: She messed with my hamster, guys. Now it's personal.
2853 levél
Válasz 15.01.19. 20:16 #326
RAI*DEN
Szerintem az AC Black Flag az eddigi leghangulatosabb AC játék a 2. rész után, vagy azzal karöltve. Mint, ahogy lentebb is említették, a Unity sok téren visszalépett, arról nem is beszélve, hogy történet szempontjából is inkább csak tölteléknek hat, semmint teljesértékű résznek...
14264 levél
Válasz 15.01.19. 18:04 #325
balays82
Szerintem is érthetetlenenk az általad írt butítások. Az őrök csalogatásának hiánya sokszor nehezítette meg az én életemet is, bár cserébe többször tapasztaltam, hogy fedezékbe húzódva úgy változott meg az útvonaluk, hogy elkaphatóak legyenek. Nem mondanám, hogy ez jobb megoldás.

Egyébként a Unity nekem is jobban bejön, mint a Black Flag. Elismerem az utóbbi erényeit, de számomra nem igazi AC, valahogy nem illik bele a sorozatba.
3082 levél
Válasz 15.01.19. 17:24 #324
Sucee
Ez már nagyon emberfüggő, nekem a Black Flag hangulatát talán egyik sem múlta eddig felül. Ismerősnél játszottam Unityvel, semmi bug nem jelentkezett már (xbox one), 6. sequence-ig jutottam talán, de szerintem Párizs inkább unalmas, mint izgalmas.

Ha a szigetvilágot, tengert, és a szabadságérzetet szereted jobban, akkor Black Flag, ha pedig inkább az eredeti AC koncepciót folytatnád, Unity. Vannak egyébként jó újítások benne, de egy-két fura visszalépés is.
__________

Visszalépésekről jut eszembe, megemlítve apróságnak tűnik, de pl. 3. részben behozták a lehetőséget, hogy a rejtekhelyedre csald az őröket, na, itt most megint várhatsz rájuk. Elég zavaró tud lenni, ha már harmadszor csinálsz újra egy küldetést, és épp ez lenne egy bónusz feladat, hogy rejtekhelyről ölj. Érthetetlen, hogy ezt miért vették ki.
Egyébként ez a "hasznos újítást hanyagolunk" nem először fordul elő, Revelationsben amikor sétálva és beszélgetve kellett követni valakit, elég volt a közelébe menni, és a játék követte. Ezt aztán sikerült is eltünteni, hogy megint mindenkit lehagyjunk az npc-knél jelentősen gyorsabb sétánkkal...
You'd be surprised how people just tell me their darkest secrets. I must look trustworthy.
10985 levél
Válasz 15.01.19. 17:04 #323
VodevilX
Igaz a 4. rész is tetszett, de az inkább ilyen kalózos kitérő volt, ez viszont újra igazi nagyvárosi AC. Én személy szerint imádtam a nyüzsgő Párizst! Szerencsére nem volt túl sok problémám sem vele, még az 1.4-es patch előtt. Azóta sajnos nem tudtam játszani, mert szervizelik a videokártyámat, de a napokban visszakapom és megnézem a Dead Kings dlc-t.
Kérdés, hogy milyen géped van. Ha kb középút a minimum és az ajnálott közt, akkor már valószínűleg simán megbirkózik vele, mert szerintem a legnagyobb baj a teljesítménye, nem pedig a bugok. Kb 2-3szor kiestem a pályáról 40 óra játék alatt, szóval nem mindenkinél olyan vészes.
Apukám há te most nem engem vissza maga..ön...
208 levél
Válasz 15.01.19. 16:46 #322
DervisHUN
Sziasztok! Elég sok negatív véleményt olvastam még a megjelenés körül a játékról és az lenne a kérdés hogy ez valamelyest javult vagy még mindig ordító bugok vannak benne?
Másik, hogy aki játszott a Black Flag-el is az melyiket ajánlaná jobban? Utoljára a 3. résszel játszottam az nagyon bejött.
1432 levél
Válasz 15.01.16. 18:44 #321
-T0ng-
Én számítottam rá, hogy minél előbb ki akarják hozni, amolyan engesztelésképpen. (ugye aki első körbe megvette annak ez most ingyen jár)

Ettől függetlenül nem csodálkozom: Valószínűleg a DLC fejlesztése sem két hónapja kezdődött meg, tehát olyan alapja van, ami alapból hibás. Ha ehhez hozzávesszük azt is, hogy volt pofájuk kijavítatlanul kiadni, majd minden Patch ellenére befejezetlenül hagyni, máris érthető, hogy a végeredmény miért emlékeztet egy barna bűzölgő.....hagyjuk is.

Ez az egész már csak azért is szomorú, mert még, az eddigi legrosszabb résznek kikiáltott harmadik rész sem a technikai bugokkal vívta ki ezt a címet, sokkal inkább a lapos történettel. (teszem hozzá az AC II és a Revelations után máig a kedvencem)

Pont ma olvastam amúgy a Watch Dogs folytatásával kapcsolatba, hogy a játék producere azt nyilatkozta, hogy belátja, hogy az első rész csiszolatlan volt, az új rész esetében pedig kockázatot kell vállalniuk a fejlesztőknek....

Ez az én értelmezésemben azt jelenti, hogy újraértelmeznek egy csomó mindent, aztán majd sűrűn bocsánatot kérnek az eredményért.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.