Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Watch_Dogs sokadik gépigény [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Watch_Dogs sokadik gépigény
Az új megjelenéshez közeledve új gépigénnyel jelentkezett a Ubisoft. Egy rövid trailerben a Vigilante Editiont is bemutatták.

Watch_Dogs

Watch_Dogs
A legutóbbi Watch_Dogs cikkek, hírek
1488 levél
Válasz 14.04.09. 14:13 #11
GeryG
Igen, ezek valóban jónak tűnnek, de azért ezek még messze vannak a premiertől, így csak a trailerekre támaszkodhatunk. Azok meg sajnos az utóbbi években egyre gyakrabban csapják be az embert (Farc Cry 3, Aliens: Colonial Marines, stb.), szóval ezért inkább a már megjelent játékokat nézem.
8615 levél
Válasz 14.04.07. 21:33 #10
davkar9
Vicc, akár komolyan gondolják ezt a gépigény, vagy csak valaki megint trollkodik. Nem is lenne ezzel baj, ha a játék úgy is nézne ki, hogy ez indokolt legyen. Csak hát a legutóbbi nem promóvideók egy nem állejtős játékot mutatnak. Nem is érdemes ezzel foglalkozni, majd a megjelenéskor kiderül mi is az igazság. Annyi lesz esetleg, hogy boltba rohanás helyett előbb megnézek egy "demót". ACIV-gyel kapcsolatban is voltak rémhírek aztán mégis jól elvoltunk.

Nextgen grafikájú játékok: The Division, Witcher 3.
Simple. Eternal. Beige.
69 levél
Válasz 14.04.07. 12:22 #9
YuriLexandro
A lényeg, hogy a grafika nem fejlődik annyira, hogy indokolt legyen a magas gépigény. Pusztán csak azért emelik egy játék gépigényét, mert eltelt pár év?
Részemről is inkább a játékélmény dominál mintsem a grafika, nem is nagyon tudo játékot amivel csak a grafika miatt játszottam volna, erre személyes példa a Crysis 3, gyönyörű a grafikája, de egyszerűen nem fogott meg.
Egyszerűbb ráfogni hogy nextgen, nem kell az optimalizálással vesződni és máris dollármilliókat spórolnak meg.
1488 levél
Válasz 14.04.06. 17:33 #8
GeryG
Korszakalkotót évekre visszamenően nem láthattunk már, mondhatni a PS3-X360 előtti idők óta nem. A HD felbontás megjelenése óta nem volt igazán nagy grafikai fejlesztés, mindig csak apróságokban javulnak a játékok. De azért egy Beyond: Two Souls látványra messze nem hasonlítható össze mondjuk egy Gears of War első résszel. (direkt maradtam az előző konzolgenerációnál)

Sajnos nincsen tökéletes játék, mindenben ezrével találnál ilyen jellegű negatívumokat. És ez mindig is így lesz. Azzal nem vitázom, hogy a grafikai fejlődés alaposan lelassult az elmúlt években, de én ezért nem a konzolokat teszem felelőssé. Ha viszont jön egy játék, ami igenis megemelné a szintet, hozna egy sor pofás új effektet, akkor azért PC-n erősen csengetni kell, mert ennek sajnos azért ára van. Erre példa a Crysis széria is, ami mindig is az aktuális technológiai lehetőségek határait feszegette, cserében mocsok optimalizálatlan(nak tűnt). Az, hogy kinek mi tetszik, tök szubjektív kérdés.

Én inkább amondó vagyok, hogy ha már grafikáról beszélünk, az összhatás legyen lenyűgöző, ne feltétlenül a részletek. Nekem pl. a Metro: Last Light a legkevésbé sem szép, hiába tűélesek a textúrák és szépek az árnyékok, hiába van tesselation még a patkányok hátán lovagoló bolhák lába szárán is. Az összhatás nekem túl semmilyen. De ez is szubjektív, nem egy jó barátom van, akiknek az a játék az etalon.

Az inFamous összességében nagyon rendben van, élmény nézni a tv-t játék közben. Míg pl. számomra ott volt a Killzone SF, ami szintén egy effekt dömping, mégsem nyűgözött le az összhatás.
3006 levél
Válasz 14.04.06. 17:26 #7
gregmerch
Azért lássuk be: a minimum gépigény egy kb. 5-6 éves konfigurációt kíván. Ha pedig jó egy Q8000-es Intel (minimum 6 éves széria), akkor egy i3-as is az kell legyen. A "next-gen" grafika pedig egy túlmisztifikált valami. Mindaddig, amíg nem terjed el a 4K, meg az SLI/Xfire kártyahasználat 2-3-asával, addig nem lesz orbitális változás. Meg lehet, hogy akkor se. De az nem ma lesz. Addig meg, szerintem, mindenki a játékélményt nézze, ne a statisztikákon lovagoljon. Ha nem írnák meg a fejlesztők jó előre, hogy XY játék "csak" 900p-ben, meg 720p-ben fut, és "csak" 30FPS-sel az új konzolokon, akkor a kutya nem venné észre. Ezek szubjektív vélemények, senki ne vegye kérem magára. Lényeg, hogy kiváló, jól teljesítő, mutatós, és szórakoztató játékok jelennek meg napi rendszerességgel. Ennek örüljünk. Kizárt, hogy ne futna tűrhetően egy mai erősebb, vagy átlagos gémer Pc-n a WD. Én se rohanok el pl. miatta lecserélni a CPU-mat i7-2600-ról i7-3770-re. Biztos vagyok benne, hogy nemigen lenne érezhető a különbség.
i7-4790, Asus Maximus VI Gene, 2x8Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, ASUS GTX 970 2xSLI; i7-3770K, Gigabyte GA Z77X-UD3H, 4x4Gb Kingston HyperX DDR3 1600MHz, Gigabyte GTX TITAN ; PS, XB, ND, AND
2006 levél
Válasz 14.04.06. 17:24 #6
Corvus5
Számomra azt jelenti, amit a neve is sugall. Egy korszakalkotó újítást, amivel lehetőségek tárháza nyílik meg, és eddig nem látott vizuális élményt kapunk. Sztem nálam sokkal jobban tudod, hogy mikor és melyek voltak a játéktörténelem fontos állomásai, amik ezeknek a kritériumoknak megfeleltek. Most történt bármi ilyesmi? Semmi olyat nem láttam még, ami túlmutatna azon, hogy egy játék azért szebb, mint egy 2 évvel ezelőtti, mert eltelt 2 év. Minimális lineáris javulás figyelhető meg évek óta. Mi alapján jelentjük ki ma egy játékra, hogy nextgen grafikája van? Az inFamous: Second Sonról néztem most ingame videót... szép, több tucat olyan játék van, ami részben vagy egészben megüti ezt a szintet. Számomra totál élettelen az egész környezet, sárga pálcikák állnak ki a földből fű gyanánt, a tűz még a Magickaban is élethűbb... meg átrohan úgy a faszi a tócsán, hogy a víz még csak meg se rebben? Háááttt...
1488 levél
Válasz 14.04.06. 16:31 #5
GeryG
De akkor definiáljuk már ezt a "nextgen grafika" dolgot. Kinek mit jelent, mitől lesz nextgen a nextgen? Mert én már nem tudom. Hány meg hány játék jelenik meg, ami nagyon jól néz ki, de mindenki húzza a száját rá, hogy "ez nem nextgen"... MI AZ?! Itt van a WD (csak, hogy témánál legyünk ), ami az eddigi videók alapján igenis nagyon pofás, de persze teljes képet csak május végén kapunk majd. De pl. itt van az inFamous: Second Son, ami ráadásul konzolexkluzív és nagyon is szép lett, éles textúrák, korrekt modellek és effektek. Okay, itt-ott csaltak a fejlesztők, de az összhatás egészen pazar. Mégis minden felől azt hallom, hogy "ez nem nextgen"...
2006 levél
Válasz 14.04.06. 15:42 #4
Corvus5
Én mezei felhasználóként még sehol nem láttam nextgen graikát, nextgen gépigényt viszont egyre többet. Már önmagában a konzolok lekorlátozó hatásának megszűnésével álleejtős dolgokat illene kihozni a pár éves vasakból is. Vagy legalább a semmire ne legyen már exponenciális gépigénynövekedés.
1488 levél
Válasz 14.04.06. 12:34 #3
GeryG
Én azért megvárnám a megjelenést. Utána úgyis kiderül, hogy a leírtak mennyire vannak köszönőviszonyban a valósággal. Nem ez lenne az első eset, hogy sokkal "gyengébb" gépen is eldöcög a játék.

Azzal együtt, hogy ez tényleg nevetségesen magas, azért valahol mi is furák vagyunk. Egy részről mindenki hisztizik, ha egy játék csúnya. Ha meg jól néz ki, mindjárt mindenki a száját húzza a gépigényre.
Tudom, tudom, most fogom megkapni, hogy optimalizálás és hasonlók, amivel egyet is értek, csak azért valahol lássuk be: nem várhatjuk el egy játéktól a "nextgen" grafikát (hű de rühellem ezt a kifejezést...) és az 5-6 évvel ezelőtti gépigényt egyszerre.
1598 levél
Válasz 14.04.06. 12:18 #2
Yaho0
Úgy látszik, hogy az optimalizálás már csak a független játékfejlesztőknél divat. Ez a gépigény valami borzalmasan nagy, az emberek elenyésző többsége rendelkezik egyáltalán a minimális követelményekkel. Kicsit több, mint 1 éve vettem ezt a laptopot és nem is olcsón, de annyi idő alatt simán kuka az egész :S Elkeserítő :S
R.I.P
407 levél
Válasz 14.04.06. 09:10 #1
Attak
Bf4-gyel lehet játszani egy i3-mal is,itt meg nem...röhej.
Fuck moneyocracy!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.