Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» H-Hour: World's Elite Unreal Engine 4 bemutató [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: H-Hour: World's Elite Unreal Engine 4 bemutató
A SOCOM egykori fejlesztői új akciójátékon dolgoznak, amelyhez a népszerű grafikus motor legújabb változatát használják.

H-Hour: World's Elite

H-Hour: World's Elite
A legutóbbi H-Hour: World's Elite cikkek, hírek
6479 levél
Válasz 14.07.03. 18:03 #5
GustyX
Várom, bár az eddig látottak alapján ehhh...kategória.
Igaz a megjelenés bőven messze van még.
A kampányra is kíváncsi vagyok, mert ilyen nagyon hiányzik a piacról.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
1484 levél
Válasz 14.07.03. 17:56 #4
GeryG
Egyébként valóban meglepően kevés játékban találni tükröt még ma is, pedig nem hiszem, hogy különösen erőforrás-igényes lenne a leprogramozása. De ez nem csak UE jellemző, rengeteg más játéknál is így van sajnos.
61 levél
Válasz 14.07.03. 17:40 #3
shatana
Hát én hány UE-es játékkal játszottam mindben hiányzott a tükör a falról ( vissza olvasva lehet hogy kicsit félreérthető voltam sry a tükrökre gondoltam mint pl: a fürdőszoba tükör )
849 levél
Válasz 14.07.03. 13:47 #2
fZolee
Lehet az en emlekeim csalnak, de az utobbi 6-8evben mar eleg tisztesseges tukor megjelenitesekre emlekszem.
i5-4570, 16gb RAM, Geforce GTX 660 DirectCU II OC
61 levél
Válasz 14.07.03. 13:42 #1
shatana
Látványra szép és jó de lemerem fogadni, hogy a tükröket még mindig nem kezeli. Elég illúzió romboló az ha egy szépen kidolgozott játéknál mondjuk elbújunk, vagy csak bemegyünk a fürdő szobába és ha végignézünk, a tükör helyén egy szürke pacát látunk.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.