Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Divinity: Original Sin

10257 levél
Válasz 16.10.01. 10:12 #111
MattMatthew
Legalább fél év kihagyás után megpróbáltam felvenni ismét a fonalat a Luculla Forestben, elég kevés sikerrel. Bár lenyomtam egy trollt meg pár orkot, az rémlik, hogy előbb Hiberheimnél kellene valamit megcsinálnom amit még ott nem tettem. Csak ott a fagyás ellen nem sok eszközöm volt azért jöttem vissza, ha jól emlékszem. A hóemberek veszélyesek.
Továbbá gond, hogy nem tudom már, hogy hova akartam fejleszteni a karaktereket. Van pár pontom, de nem tudom, hogy azokat direkt tartalékoltam-e valamire. Felszerelést illetően meg esélytelennek érzem, hogy ezt most átlássam. Pedig egyre inkább kéne tudnom, hogy ki milyen állapotból tudja kiszedni a másikat, mi ellen mivel lehet védekezni stb...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.11.09. 16:11 #110
gothmog
38-as hozzászólás a topikból. Ott majdnem eldőltem a székkel a röhögéstől, amikor megláttam a játékban a sírfeliratot.
Endure. In enduring, grow strong.
10257 levél
Válasz 15.11.09. 16:04 #109
MattMatthew
Hiberheim!
Töltési időn tényleg sokat javítottak.

Sírok Cysealben zseniálisak! Csak egy-kettőt linkelek.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10257 levél
Válasz 15.11.01. 09:25 #108
MattMatthew
SC-n aszongyák, h sajtot kell lerakni nekik, és arra odamennek és nem szaladgálnak. Illetve a PetPal képességgel rendelkező karakter elől nem szaladnak el, csak a többi karakter elől (akik meg a petpalossal össze vannak láncolva többnyire, szóval összességében mégiscsak elszaladnak).

Mintha könnyebbek lennének a harcok! Bár lehet, hogy csak arról van szó, hogy most jobban sikerültek a karakterek és jobban ismerem a csatákat...
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10257 levél
Válasz 15.10.31. 22:39 #107
MattMatthew
Mókás így hanggal, bár mintha a két szereplő hangja régen jobb lett volna. Patkányok zseniálisak, no meg Alix is!

Van valami jó módszeretek arra, hogy patkányokkal hogy lehet beszélgetni? Fél percig szaladgálok utánuk és kattintgatok rájuk mire megszólítom őket.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12565 levél
Válasz 15.10.28. 09:42 #106
McCl@ne
Pont most olvastam ezt én is, de nem igazán értem. Állítólag a varázslatok effektjei fejlődtek, de könyörgöm, hát azért ez messze nem egy olyan játék, aminek meg kéne fingatnia egy átlagos gépet. Pl. játszottam valamennyit laptopon is, amikor megjelent.
Mondjuk mindegy, ha 6 éve nyúzod már a gépedet, akkor amúgy is időszerű a csere gondolom. Legalább teljes pompájában tudsz játszani minden idők legjobb PC-s rpg-jével, a Witcher 3-mal
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 15.10.28. 09:25 #105
gothmog
Na, azt hiszem, mégsem fogom egyhamar... Most olvasom, hogy DirectX 11 kompatibilis VGA a minimum hozzá, az enyém pedig csak 10.1-es. (Így hiába bírná még erővel, technikailag már nem boldogulna vele.)
Jövő tavasz/nyár környékére tervezek teljes gépcserét (2009 közepe óta nyúzom a mostani konfigot), az EE-t a jelek szerint addig jegelnem kell.
Endure. In enduring, grow strong.
4133 levél
Válasz 15.10.27. 17:20 #104
gothmog
A közeljövőben tervezem nekiugrani! Jó tudni, hogy azért az eredeti kiadást is meghagyták. (Igaz, nem hiszem, hogy bárki is azt fogja előnyben részesíteni az EE-vel szemben.)
Endure. In enduring, grow strong.
12565 levél
Válasz 15.10.27. 16:45 #103
McCl@ne
Steam-re felkerült az EE, külön címként, szóval nem az eredeti játékot cserélte le!
(hátha érdekel valakit )
Respect is not given. It's taken.
10257 levél
Válasz 15.09.03. 19:42 #102
MattMatthew
EE-be a mentést úgysem viheted át, szóval nem gáz, ha nincs meg!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
16065 levél
Válasz 15.09.03. 19:15 #101
david139
Jól hangzik ez az EE, lehet én is neki futok harmadszor... Sajnos első alkalommal tönkrement a gépem, úgyhogy buktuk a mentést lvl ~15 körül. Aztán másodszor is nekifutottunk, de mire beértük magunkat, már kicsit megfogyott a lelkesedés, ki is ment a fejemből, mikor a windowst újraraktam, így másodszor is buktuk a mentést. Pedig a sztori érdekelne
I'll still come out laughing, 'cause me? I never fail, loser!
4133 levél
Válasz 15.09.03. 18:00 #100
gothmog
Ha kijön az EE, akkor nálam is lesz egy újrázás!
Kíváncsi leszek, hogy a történeten mit változtatnak, bár nagy elvárásaim nincsenek. A sztori volt a játék - szerintem - egyetlen gyenge pontja, és valahogy kétlem, hogy "hiperszuperré" tudnák ezt átalakítani. Ugyanakkor ez kevéssé zavar, mert a harcok/harcrendszer fenomenális, a játék tele van kreativitással, mindig volt benne valami új, valami érdekes, így biztosan élvezni fogok egy második végigjátszást is!
Endure. In enduring, grow strong.
10257 levél
Válasz 15.09.03. 12:14 #99
MattMatthew
Jön az EE belőle, kicsit a történeten is kalapálnak. Épp szüneteltettem a játékot amikor jött a hír arról, szóval azt még megvárom a végigjátszásig.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.09.03. 11:10 #98
Christoph
Na így 4 hónap alatt, nyári kihagyással csak sikerült végigjátszanom . 22. szinten zártam a kalandot. A két végső csata nem volt nagy kihívás, a démon ellen alig sérültem utána nyers erővel 1-2 knockdownnal simán szétvertem a sárkányt elsőre. Kicsit alálőtték a nehézséget, gondolom azokra gondolva akik a mellékküldetéseket kihagyták.

Baromi jól összerakott, igényes játék lett kisebb hibákkal. A harcrendszer végig nagyon élvezetes ötletes lett. Végig azt éreztem, hogy milyen keveset használok ki a lehetőségekből, pályaelemekből, rengeteget lehet kombinálni. A víz- és levegőmágiába bele se szagoltam, witchcraftot sem használtam sokat. Az íjász erős, talán túl erős is lett az extra nyilaival, charmolással. A harcok tényleg jók voltak, viszont megfelelő szintű ellenfelekkel játszva nem kellett szétszakadni a győzelemhez, de azt sem mondanám, hogy pofonegyszerű volt minden. Nem voltak olyan idegtépő csaták, mint pl. egy BG-ben ahol addig kellett sakkozni, amíg rá nem jössz, hogy mi az ellenfeled gyengéje.
A fejlődésrendszer, tárgyhasználat egyszerűsége is nagyon átgondolt volt, okosan rakták össze. Engem az sem zavart, hogy nem kellett fajokkal, ezer kaszttal vacakolni (úgyis a férfi harcos a kedvencem ), nem lett túlbonyolítva.

1-2 szó a gyengéiről, amit már korábban is említettem. A világa hangulata, zenék rendben voltak, viszont nem tudott teljesen beszippantani a játék. Talán azért is lehet, mert a sötétebb, baljósabb hangulatú világokat jobban szeretem (BG, Witcher sorozatok) a mesés dizájn kifejezetten taszít (pl. Fable). Itt azért éreztem egy ilyet, ha nem is ment el egyáltalán a bohóckodásba. De ez az impes-nagyotmondós világmegváltó főszál egyszerűen a kutyának nem kellett szerintem a játékba. A végére már arcátlanul közhelyesre sikeredett. A mellékküldetések is az elmegy kategóriába tartoztak 1-2 kivétellel.
Ami még zavart az a pixelvadászat (a kapcsoló a szikla oldalában, amire semmi utalás nincs sehol, de ott van, meg a 10. bokorban levő kulcs) és az értelmetlen szerintem néha majdnem kitalálhatatlan feladványok. Ezeket nem tudtam hovatenni, néha annyira nem voltak méltóak a játékhoz.

Nem tudom nevezhetjük e klasszikusnak, mert hozott annyi újat, hogy megérdemelje, de én egy kicsivel gyengébbnek éreztem a kedvenceimtől. Ezt valószínű a hangulat-történet szál miatt érzem így.
12565 levél
Válasz 15.05.16. 10:30 #97
McCl@ne
Nem vittem végig, meg a Shadowrunnal is adós vagyok még magamnak, de sajnos beütött a GTA V, és az a kurva nagy helyzet, hogy annyira zseniális a játék, hogy másfélszer végigjátszottam azóta Már a IV. részt is eléggé szerettem, de ez egy XXI. századi mestermű, nagyon közel a tökéletes játékhoz.
Most pedig jó lenne beleugrani ezekbe, de mit az Isten, küszöbön a Witcher, újra kéne tolni a 2. részt, stb., úgyhogy megint ott tartok, hogy parkolópályán lesz kb. 20 játék
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 15.05.16. 10:17 #96
gothmog
Nálam a Shadowrun: The Dragonfall D.C. lett a nyerő az utóbbi néhány év kínálatából.
(Egyszerűbb, kevésbé grandiózus, mint a DOS vagy a PoE, de az izgalmas, rejtélyekben bővelkedő, jóféle módon megírt és fordulatos történet, a nyomozgatás és a harcok tökéletes elegyét adta szerintem.)

A PoE-t végigvittem, és bár összességében tényleg nagyon jól sikerült, de a végére úgy éreztem, hogy kicsit sok volt. A harcok egy idő után monotonná váltak (néhány csatát leszámítva már abszolút automatikusan ment minden, nem voltak izgalmas pillanatok), a rengeteg mellékküldetés mindig letérített a főküldetés ösvényéről (pedig ez utóbbi eléggé érdekelt), sőt ki is "zökkentett" a beleélésből időnként, és valahogy nem találták el mindenhol jól az olvasgass/beszélgess és gyakd a szörnyeket kettős arányát. Voltak olyan részek, amikor órákig kb. csak párbeszédszövegeket (és ezen keresztül a PoE világára és politikai történéseire vonatkozó szövegeket) olvasott az ember, máskor meg "diablózott" a megadungeon-ben.
Ritkán mondok ilyet, mert alapvetően szeretem, ha minél több tartalmat sűrítenek egy játékba, de a PoE szvsz kicsit sok volt, fárasztó lett a végére. Ha töményebbre veszik, picikét megnyirbálják, pár sallangot (pl. megadungeon) kivesznek belőle, s ezzel párhuzamosan még jobban ráfekszenek a fősztorira, akkor nagyobbat tudott volna ütni nálam. Így, a játék végére még a főküldetés befejezését is némileg enerváltan és lefáradtan vettem tudomásul, pedig egyáltalán nem volt rossz (feltéve, ha végigolvasta az ember a játékbeli párbeszédszövegeket és igyekezett meg is érteni azokat: a politikai dolgokat, a világ működését, a történéseket... mert egyébként nem egy "hiperlátványos" vagy áll-leejtős valami a zárás, hanem inkább gondolkodj el az összefüggéseken jellegű.
Így is jó volt, többségében igen élveztem, de amikor végigvittem, az a határozott érzésem támadt, hogy elég volt belőle egy időre.
Viszont nem tudom, végigvitted-e, a legvégén igen jó pont jár azért, hogy amolyan Fallout1-2 módra nagyon részletesen végigveszi a játék, hogy melyik helyen miként alakult a helyiek vagy éppen a társaid sorsa a döntéseidnek köszönhetően.
(Most már nincs pontosáz a Dome-on, de én most 8,5-öt adnék a PoE-re, ha számszerű formában is értékelnem kellene.)

A DOS esetében pedig valóban a történet volt a gyenge pont. Kíváncsi vagyok, hogy miként forgatják majd meg a játékot.
Endure. In enduring, grow strong.
12565 levél
Válasz 15.05.16. 08:03 #95
McCl@ne
Na, ez a létező legjobb hír, ami jöhet! Pontosan az, amire a játéknak egy kis szüksége van. Bár nyilván nem fogják feje tetejére állítani a világot (tehát nem írják át ANNYIRA a sztorit), de azért van mit csiszolni rajta. Talán a játék egyetlen gyenge pontja volt, amúgy nem tudnám megmondani, mivel szórakoztam ennyire jól az Arcanum óta, mert még a Pillars-szal sem
Respect is not given. It's taken.
4133 levél
Válasz 15.05.15. 19:35 #94
gothmog
Enhanced Edition készül a játékból számtalan javítással és újítással, sőt a történetet is alaposan átdolgozzák/átalakítják. (Olyan szinten átalakítják a játékot, hogy a régi mentések nem is lesznek kompatibilisek az új verzióval)

Akinek megvan az alapjáték, ingyen szerezheti majd be az EE verziót.

Kicsit bővebben: ITT
Endure. In enduring, grow strong.
4684 levél
Válasz 15.04.20. 12:34 #93
Christoph
Látom akkor nem csak én jutottam erre a dialógusok, interakciók kapcsán. (Nem olvastam a hsz-ed mielőtt az előbbit megírtam).

Nincs baj a játékkal csak szerintem felesleges olyat belemagyarázni, ami nem jellemző rá.
4684 levél
Válasz 15.04.20. 12:32 #92
Christoph
Amit írtam. Nagyon sok a harc és nyers erővel elég könnyebb mindent megoldani, legtöbbször nem is lehet választani. Alig látom hasznát a magas karizmának, pedig próbálok békés utat választani. Illetve az npc-k sem túl kidolgozottak. Rengetegszer ugyanazt hajtogatja a város fele. A mellékküldetések sem túl változatosak.
Nem szidni akarom a játékot, de ha végiggondolod, hogy miért is volt akkora élmény, rájössz, hogy elsősorban a harcok meg a jól kitalált fejlődésrendszer miatt. Ezek kimagaslók, zseniálisan összerakták, de a történet, npc-k, a játék világa úgy általában szerintem nem éri el ezt a szintet.
Ez a kő-papír-olló meg nem tudom, hogy működik, de az biztos, hogy nem véletlenszerű. Számtalanszor kaptam ki 0-ra, úgy hogy 8-3-as felállással indultam, elég lett volna két kört nyernem, erre elbuktam 5-öt.
Jó persze a crpg is túl van dimenzionálva, mert PC-n lehetetlen a papíros játék szabadságát visszaadni. Ezek a karakterek közti beszélgetések jópofák (pláne, hogy itt pontozza is), csak hát ezek sem versenyezhetnek az élő szereplők közti dialógusokkal.
6388 levél
Válasz 15.04.20. 12:28 #91
Beny12
Az első pár szint után döntöttem úgy én is, hogy semmi másra nem teszek pontot, csak arra, ami a harcok során használható, ugyanis tele lett a hócipőm a dialógusok működésével, és azzal, hogy igazából megvan az alapkoncepció, hogy én vagyok a jófiú, és csak minimálisan szólhatok bele valakinek a halálába, az meg karizma, és bármilyen más talent nélkül működik. Mert éppen meg akarnám ölni, de a kő-papír-olló nem úgy hozza, akkor majd megy erőszakkal. Persze ez is a szerepemnek a része, de ezt a játék erőltette rám, mert egy idő után elgurult a gyógyszer, amit már említettem is a főkarakterek személyiségénél, hogy hiába az AI, néha mindkettővel beszélned kell. (ilyenkor de jó lenne coopba játszani). Egyébként nagyon fasza tetszik, csak nem érzem azt a nagy szabadságot, hogy minden párbeszédnél taktikázzak, mit mondok, mert valamit nagyon elcseszhetek. Lehet a végére máshogy lesz, és tényleg vannak endgame-et befolyásoló beszélgetések, de ha eddig ment erőből, végig menni fog.

Szeretném tartani én is a két varázsló kombót (lentebb írtam milyen elképzelésben), de gondolkozok azon is, hogy egy íjászt fogok beszerezni később a hősök csarnokából. Egyébként az elementál/pet idézés veszettül jól tud működni. A 2 varázslóm tud, de most már a rugóm is a witchcrafttal egy-két csontit, akik szépen aggróznak, még ha csak egy-két körig is. Két kör pedig pont elég nekem ahhoz, hogy idézzek először egy tűzlabdát, aztán a deadly spores-szal felrobbantsak mindenkit. A második mapon nem is foglalkoztam különösebben azzal, hogy merre kéne menni (most jutottam el arra a szintre, hogy át kéne gondolnom mit is csinálok), hanem 11-es szinten végigszántottam a goblinok (?) táborán, egészen a bányáig. Mindkét varázslónak megvan a glass cannon, és tényleg nem mindegy hova állsz, de az idézéssel egy tankkal és egy halom "crowd controllal" megoldható a jelentős létszámfölény is.

A legjobbak persze azok, amikor magamat is meglepem egy-egy kombóval. Véletlenül felgyújtottam a pókomat is, és besétáltam vele egy gázfelhőbe... De ilyen volt a fire element és a deadly spores páros is, amit jobb inkább távolról csodálni, aztán nem győzöm esővel rendezni a terepet, hogy a tankom és rugóm túlélje.

Amit viszont rühellek, az a jég. Baze egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy melyikre mikor léphetek rá, és melyikre nem. Biztos segítene a bodybuilding azon, hogy ne csússzak el (vagy segít egyáltalán valamelyik stat?), de nem egyszer ment el a kiélezett harc azon, hogy a SAJÁT tyúkszaromon csúsztam el 2-3 körre, és nem tudtam felállítani semmilyen spellel.
10257 levél
Válasz 15.04.20. 12:16 #90
MattMatthew
Ha már látszik, hogy oda fog érni a varázslóhoz az ellen akkor a közelében lévő szörnyet vagy elteleportálja (ő vagy más, tekercset használva) vagy egyéb bénító varázslatot/nyilat használ. Pl


"Ilyenkor előjön az, hogy nem minden elemében crpg ez a játék, nagyon a tápolásra kényszeríti az embert."
Miért is?
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.04.20. 11:59 #89
Christoph
Így a 12. szinten egyre világosabb, hogy hogyan is kellett volna igazán ütős csapatot összehozni. Elakadtam Luculla forestban és végigjátszásos youtube videókat nézegettem. Az egyiken 11-es szintű csapat volt (én is ott tartok most), és hát sok mindenben máshogy nézett ki, mint mi. Eleve két varázslója volt (nekem egy battlemagem van és kész), idézett teremtmények orrba-szájba, (pókidézés könyvet én nem is találtam...) és a varászlónő nagyon jópofára sikeredet: 16-os int. (nekem 11-en van a battlemagem), a többi tulajdonsága gyakorlatilag a kezdő 5-ösön és felvette a glass cannon talentet. Így volt keményen 120 hp-je . De az biztos, hogy kétszer annyit sebzett a varázslatokkal, mint én. Igaz, hogy a battlemagemnek van 550 hp-ja 11-es ereje meg masszív teljes páncélja, így pl. amikor mögém idéztek egy földelementált akkor nem haltam meg két ütéstől, hanem varázslás nélkül lecsaptam .
Mindenesetre azokban a csatákban, amit néztem youtube-on az idézések miatt el sem jutottak a szörnyek hátulra, így bedarált a csapata mindenkit. De kíváncsi vagyok mi a fenét csinál a varázsló, ha rászállnak. Mert ugye hiába védőmágia, az a 120 életerő lófasz. A harcosom, akinek nagyon komoly 120-as páncélértéke van, a keményebb harcokban a 800-as hp-ja jó felét simán leviszik, nem is sok idő alatt. Na most, ha a nyomorult varázslót bárki eléri és megsuhintja, kíváncsi vagyok mennyit bír.

Az viszont a srácot igazolja, hogy iszonyat ütőereje van a csapatának, ha jól taktikázik verhetetlen. Madorán látom, (akit szándékosan semmi másra nem trenírozok csak az ütőerőre. 3-4-esen van már most a willpower, 2 kezes fegyverhasználat stb.), hogy bizony a játék ezt a típusú fejlesztést preferálja. Ok, hogy a főkarakteremnek 4-es a karizmája és a kő-papír-ollóba verhetetlen, de a csaták nagy része nem dumálható ki. Madora azért így jóval nagyobbakat csap. Ilyenkor előjön az, hogy nem minden elemében crpg ez a játék, nagyon a tápolásra kényszeríti az embert. Nem áll távol tőlem a tápolás jó tud az lenni , csak kár, hogy pont most próbáltam kiegyensúlyozottabban játszani .
10257 levél
Válasz 15.04.17. 18:14 #88
MattMatthew
Ezt el is felejtettem, de első pályás fira+earth nyűglődés miatt a mage-em is kapott witchcraftot és egész baráti dolgokat tudott azzal.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6388 levél
Válasz 15.04.17. 16:59 #87
Beny12
Ja, nálam most az van, hogy a wayfarer alapból mage, de íjat használhat. Az elején pedig egész jól jött, amíg nem volt olyan sok spellem, vagy nem találtam ki mit is szeretnék, így tudtam lövöldözni mindent, igaz, hogy sok action point kellett hozzá (a 6 elég soknak számít, amíg nem veszem ki a glass cannont).

Ez a dolog valamennyire engem is zavart, de igazad van. Azon gondolkozok, hogy beszerzek egy witchcraft pontot a rugómra, és valamilyen buff/debuff skillt veszek neki. Sebzést ilyenkor valszeg nem érdemes az alacsony int. miatt.
10257 levél
Válasz 15.04.17. 14:59 #86
MattMatthew
Lehet multiclass jellegű, de a jack-of-all-trades karaktereknél nem szabad meglepődni, ha nem tudják olyan jól a dolgokat mint az adott területre specifikált karakterek. Fura lenne, ha az íjászattal szemező varázslónak is a kezébe lehetne adni bármilyen specializált íjat és vesszőt és azt ugyanúgy használná.
Ha több az eszköze valakinek akkor ezek egyenként gyengébbek lesznek és ez így van jól.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.04.17. 14:31 #85
Christoph
Nagyon adta magát az a tűz-föld kettős, ahogy Beny is írja. Az lenne az ideális, ha víz-íjász lenne valaki. Mert hátulról komolyan tudná támogatni a csapatot. De ilyenkor jön elő a játéknak az a része, hogy nem engedi a "multiklassz-típusú" játékot. Ahhoz, hogy normálisan sebző íjat adj valaki kezébe nyomni kell felfelé a dexterityt meg a perceptiont. De a mágusnak meg az intelligencia kell, na meg nem árt a speedre is tenni... ez így kivitelezhetetlen. Ha ezek nem magasak, akkor értelmetlen az egész, méghozzá fegyvernél néha irreálisan sokat követel, így erősíti az egydimenziós karakterfejlesztést.
Most úgy vagyok, hogy más szempontból is érzem a vízmágia hiányát (gyógyító spellek), így Madorát erőszakoltam meg egy 1-es szintű hydrosophisttal, hogy legalább gyógyítgatni tudjon valamit. Most az egyetlen hp-t adó skillem a főkarakterem first aidje. Végül is potionokből is ki lehet egészíteni, csak elegánsabb varázsolni.
6388 levél
Válasz 15.04.17. 06:42 #84
Beny12
Már csak azért is lenne jobb, mert így "olcsóbban" lehet kombózni az olaj (earth) és fire spelleket. Igaz, hogy mindkét magenél kivettem a glass cannont, és egy fire spelles haste-tel bármilyen kombinációt meg lehet csinálni egy körön belül, de logikusabbnak tűnik, hogy ezt ne egy emberrel csináljam.
10257 levél
Válasz 15.04.17. 06:36 #83
MattMatthew
Két mage volt nálam, Jahan a water+ari és volt egy fire+earth, és azt vettem észre, hogy első pályán az utóbbi többnyire csak malmozni tudott, meg esetleg tápolni a többit, míg Jahan mindkét elemmel tudott sebezni az éppen támadó szörnyeken. Szóval lehet, hogy egy water+earh és air+fire leosztásnak nagyonn létjogosultsága van.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6388 levél
Válasz 15.04.16. 23:28 #82
Beny12
Jahan baromi hasznos volt, sőt, igazából az air és water spelljei passzolnak a játékstílusomhoz és szórakoztatóak is, de basszameg nagyon nem fekszik az attitűdje, egyelőre még megtartom, mert jobbat nem tudok helyette, de Madorát az első adandó alkalommal elküldtem, és lecseréltem egy másik tankra a Hall of Heroesban, bármit csináltam rinyált, nem nagyon rajongott a varázslókért. Jahannak is ez lesz a sorsa előbb-utóbb, csak ki kell találnom a main heronak egy új koncepciót. Eredetileg úgy akartam, hogy az egy summoner wayfarer lesz, de aztán szembesültem a "csak egy peted" lehet dologgal. Ha majd bejön az a lehetőség, hogy jó pénzért újra oszthatom a pontokat, akkor csinálok belőle egy geomancer, fire mage-et, vagy inkább geomancer, water. Jahant pedig lecserélem egy fire + air mage-re.

A másik kezdőkari egy rugó, szintén tele cc-vel. kezdésnek stealth + haste, aztán lehet sunyulni. Blind, knockdown, charm. A pickpockettel meg elég olcsó az élet, teleraksz egy táskát ékszerrel, azzal fizetsz a vendornál, aztán visszalopod.

Sajnos már egy hete nem nyúltam a játékhoz, és úgy néz ki egy ideig nem is fogok, talán most hétvégén pár óra erejéig visszatérek. De pl. az első map után pár nap kimaradt, mert egyszerűen nem volt kedvem otthagyni a jól megszokott kis várost, a megismert történetet, és belecsöppenni egy teljesen új szituációba. Aztán persze az is magába szippantott ahogy kezdtem megismerkedni az emberekkel, de azóta meg nem értem rá játszani... Na meg nem kell túlzásba se vinni, figyelnem kell arra, hogy lehetőleg maradjak az eltervezett szerepnél, de volt, hogy felhúztak az NPC-k és átmentem pusztítóba... Na akkor jegelnem kellett. Ami még furcsa, hogy pl hiába állítottam be AI-t mind a kettő karakternek, mindig van olyan szituáció, amikor mind a kettővel nekem kell beszélni. Hát bazmeg, nem ezért állítottam be...
10257 levél
Válasz 15.04.16. 22:29 #81
MattMatthew
Tűz elementállal ilyen tűz sebzésűeket nagyon jól le lehet kötni, el vannak vele tűz sebzéseket osztogatva amíg a parti dolgozik.

Jahan az első térképen végig esőket nyomott, a nélkül húzós lett volna! De szép munka, hogy így is megoldottátok!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
6388 levél
Válasz 15.04.16. 22:25 #80
Beny12
Én azt úgy csináltam meg, persze miután arccal belerohantam a tűzgolyóba, hogy a párbeszéd előtt nyomtam egy rain spellt, utána rögtön beküldtem a tankot, gyorsan végigpörgettem a beszélgetést. Ezzel azt értem el, hogy a tankra verte el a spelljét, megmaradt a manám is, és nem égett halálra senki. A történet onnantól ugyanaz mint nálad. Én sokszor használom a teleportálást is, elég vicces
4684 levél
Válasz 15.04.16. 18:52 #79
Christoph
Természetesen Braccus Rex a helyes neve .
4684 levél
Válasz 15.04.16. 18:46 #78
Christoph
Nyomorult Baccus Rex . Na szóval ez a bemegyek csapattal és majd lesz valami miután lement 80%-kal mindenki életereje meg még égnek is nem nyerő taktika szerintem. Érdekes ezt a trükköt neten nem olvastam, de 3. próbálkozásra simán szétcsaptam mindenkit:
Annyi az egész, hogy úgy kell sakkozni, hogy közel kerüljön a csapat Braccushoz amikor a beszélgetés folyik. Így nem a tűzzáporral indít, hanem odajön és csapat egyet, sebez egy karakteren kb. 60-at (5-600 9. szinten kb. a hp-m) ennyi . Onnantól meg először a mérget okádót kell semlegesíteni, az hamar megvan a tüzes mellé idéztem egy tűzelementált, az azt sebezte=gyógyította . Diedrik nem téma és marad Braccus. Na ez a legjobb: rávarázsoltam 2 crushing fistet, mindkétszer benyelte aztán a földön fekve 4-en körégyűltünk és 2 kör alatt szétvertem. Ennyi volt az egész.
Az a baj, hogy én nem tudtam mit csinálni a tűzzel, egy eső varázslat pl. jó lenne, de se tekercsem se semmi, nekem ez így nem ment hogy alig marad élet az elején meg még égek is és akkor mire felgyógyítanám a csapatot, jön a mérgező szörny jobbról... komolytalanul nehéz, esélytelen. És a vicc, hogy én első alkalommal amikor bementem Braccushoz véletlen olyan közel volt hozzá,m hogy nem próbálkozott a tűzzáporral, így adta magát, hogy ez lesz a nyerő taktika, csak akkor még őt kezdtem el ütni mindenkivel és így nem sikerült elsőre bedarálni.
4684 levél
Válasz 15.04.16. 15:26 #77
Christoph
Igen, altra kidobja, csak az meg illúzióromboló. Annak nem látom értelmét, hogy olyan helyre dugja, amit lehetetlen kiszúrni, sok értelmét nem látom. De már túltettem magam ezen, nyomom az altot mindenhol azt kész.

A játékstílusom ilyen szempontból ellentmondásos. Egyik részről mindent maxon akarok megoldani, a másik részről meg nem akarok guideokat használni, magam akarok mindent felfedezni. A kettő általában nem megy sehol, csak néhol nehéz rájönni egy küldetés logikájára.

Első térképen a lávás terület nagyon aljas volt így, hogy tűz-föld mágusom van csak. A legnagyobb varázsfegyverem a tűzelementál volt, aki bírta a csapásokat, meg elvolt a láván, igaz sebezni egy dekát nem tudott senkin . Volt 2-3 víznyilam, meg Madora kezében egy komoly vízsebző kasza van, gyakorlatilag azzal a kaszával vertem le mindenkit. Nem baj, így legalább volt kihívás, vagy 4-5-ször nekifutottam, ez volt magasan a legnehezebb csatám. Vízmágussal 3 varázslattal el lehetett volna őket intézni.
10257 levél
Válasz 15.04.12. 19:19 #76
MattMatthew
Igen, ezt írta is, de morog miatta, hogy honnan kéne tudnia ezt meg azt!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4133 levél
Válasz 15.04.12. 09:50 #75
gothmog
bár az MI jobban is megszívathatna sokszor nem használja ki a pálya előnyeit.

Ó, lesz majd azért olyan csata (a játék vége felé), ahol azt fogod kívánni, hogy bárcsak kevésbé használná ki az ellenfél a pálya előnyeit... (Nem mondom meg pontosan, hogy mit csinál, mert spoiler lenne, csak annyit, hogy ez egy olyan dolog, amit te is alkalmazhatsz a megfelelő "talajviszonyok" és képességek birtokában, és instant halált jelent a legtöbb szörnynek/karakternek, ha megcsinálják vele)

Mattmatthew: szerintem ő is úgy van vele, mint én. Vagyis igyekszik spoilermentesen végigvinni a játékot, úgy, hogy mindent ő maga fedez fel. Így igaziak a meglepetések, a fordulatok is. Ha végigjátszást, strategy guide-okat bújsz előtte végi töviről-hegyire, akkor nagyon gépiessé tud válni a játék. Egyrészt nem "ösztönből", saját ötletekből fejleszted a karaktert, hanem "szakácskönyvből", pontos instrukciókat betartva, másrészt pedig, ha tudod, hogy hol milyen szörnyek lesznek, mi a stratégia ellenük vagy éppen melyik quesztnek milyen megoldási módozatai vannak és ezek közül melyik a legjövedelmezőbb, akkor megfosztod magad attól az élménytől, hogy te gyere rá minderre, vagy esetleg egy következő végigjátszásban (amikor másképpen próbálnád a dolgokat) új élményekkel gazdagodhass.

Én magam annyit szoktam az ilyen játékok előtt tenni (spoiler szempontból), hogy nagyon-nagyon alapszinten belelesek egy-egy karakter guide-ba, végigfutom a kasztokat (történetre, questekre rá sem nézek), de azokat is csak abból a szempontból, hogy megnézzem, van-e a játékban broken vagy éppen teljesen használhatatlannak bizonyuló kaszt vagy képesség. Ezeket ugyanis igyekszem elkerülni, mert ugyanúgy élményrontók tudnak lenni, mint a "kottából történő játék".
Endure. In enduring, grow strong.
10257 levél
Válasz 15.04.12. 07:04 #74
MattMatthew
Ha Tabot vagy Altot vagy vmit lenyomod akkor kiírja a felvehető dolgokat, így az eldugott kulcsokat is azt hiszem.

Volt egy jó strategy guide ami ilyesmiket leírt, nem túl részletesen ahhoz, hogy elvegye a felfedezés élvezetét. Szóval kb területek végigjárási sorrendje, oktatók, küldetések javasolt sorrendje. Sok fejfájástól megkímélt.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.04.12. 00:09 #73
Christoph
Komolyan nem tudom elhinni, hogy egy ilyen komolyan kidolgozott játékba ilyen ötlettelen, idegesítő dolgok hogy maradhattak: ez a kulcs eldugdosás nevetséges. Black coveban betették az egyik szikla mögé az egyik ládakulcsot. Persze erre lehet azt mondani, hogy nem kötelező megkeresni, csak mégis ott az a láda... és a poén hogy valami csont volt benne csak .
Régi templomnál kerestem a 6 szögletű medált, amiről kiderült, hogy majd csak Evelynnél lesz. De most komolyan, ezeket honnan kéne tudnom?? Az a baj, hogy vannak olyan dolgok, amikbe megakad az ember, segítséget nem ad a játék és a megoldás egyáltalán nem logikus. Ilyenkor jön a google... csak ilyenkor hülyének érzem magam, de nincs energiám kulcsot keresgélni a földön és hasonlók. Ezek olyan hangulatrombolók.
A játék többi elemében zseniális. A csaták egyre jobbak, nemhogy egysíkúvá válnának. Most értem el arra a szintre, hogy meg kell gondolnom mit tanuljak mit hagyjak ki. Egyébként így 4 fős partival, most hogy már tudom mit akarok minden elsőre megy, különösebb nehézség nélkül. Elkapni akkor tudnak, amikor valamit nagyon félrenézek, a környezet tud becsapós lenni, bár az MI jobban is megszívathatna sokszor nem használja ki a pálya előnyeit.
4684 levél
Válasz 15.04.10. 12:38 #72
Christoph
Köszi megnézem, pedig beszéltem is már vele a játék elején, csak akkor még nem volt szükségem, meg pénzem könyvekre. Remélem ott is lesz még, mert megcsináltam közben a "Arhu's Failed Experiment" questet.
Most megyek amúgy be a Black cove-ba, 7. szinten vagyok. Evelynnel még nem foglalkoztam, remélem nekem is meglesz a 10. szint, amire végigérek a térképen. Most egyelőre bírom a harcokat, nem mondom, hogy sosem töltök vissza, amikor eltaktikázom magam, de egyáltalán nem vészes. Most, hogy látom mibe nem is mibe kellett volna pontokat fektetni, meg kiket felvenni lehetett volna egyszerűbb is a játék. De így meg izgalmasabb volt.
Talentek közül mit gondoltok mik a tutik? Most 7 szintlépésnél kaptam megint pontokat. A leechet mindenképp megkapja a knight karim. Ezzel is szemezgettem a játék elején, de azt sem tudtam hol meg mennyi lesz a vér a játékban. A zombie pl. zseniális lett volna undeadek ellen, most már nem szórakozok vele. Harcosommal felvettem az opportunistot, meg a thin skint ezek sztem jó döntések voltak. Courageouson és Weather the Stormon gondolkododom a harcosaimra. A battlemagemnek meg talán a Glass Cannon, jó lett volna csak épp csatamágusnak hülyeség lenne. Esetleg megveszem Wolgraffnak és egyhelyben lőhet mindenkit, ha baj van, akkor meg eliszkol a tolvaj képességeivel .
10257 levél
Válasz 15.04.09. 15:10 #71
MattMatthew
Ahru árulja, Aureuséknál van, csak a felső szinten. Ő az alakváltó macska mágus! Legalábbis úgy rémlik, hogy ő árul föld/tűz skillbookot.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.04.09. 13:21 #70
Christoph
Úgy szerettem volna játszani (és ezt majd PoE-ben is így akarom), hogy semmit nem tudok a történetről, felvehető karakterekről stb. Így tényleg szívás (pláne, ha igazán ütős csapatot akarok), mert mint utólag megnéztem pl. Bairdotr tökéletesen az én emberem lett volna íjásznak, erre a lopakodó-betőrő, hátbaszúrós harcmodorú Wolgraffból csináltam íjászt . Hamarabb találkoztam vele és úgy voltam, hogy egy tolvaj-szerű valami úgyis kelleni fog (nekem minden rpg-ben a tolvaj íjászkodik, nem hátbaszúr, meg lopakodik), aztán szintet is léptem vele, így már nem akartam cserélni. Így egyébként, hogy van 4 felvehető karakter szinte bármilyen kezdőpárossal jó kombinációt lehet kialakítani. De ilyen tessék-lássék megoldásokkal sem tűnik túl nehéznek (eddig). Pláne, hogy 2 hőssel is végig lehet ugye vinni.

MattMatthew: Ja a képekre rájöttem. Csak elkölteni nem nagyon tudom. Skillbookokat próbálok venni, de tüzeseket és földeseket egyszerűen nem találok sehol (első térkép - a főtéren árulnak vizet-levegőt, Aureusnál van man-at-arm), persze a csatamágusom meg tűz-föld, az meg csak elvétve van a küldetések közben. Fejlesztem a geomancert, erre egy nyomorult fortifyom van. Esetleg nem tudtok valami jó beszerzőhelyet? Ennyi "csalás" belefér, nem akarok kimaradni a jóból.
4133 levél
Válasz 15.04.09. 11:54 #69
gothmog
Azóta kijött két ingyenes extra karakter (az egyik talán ranger a másik tolvaj?), így jobban lehet variálni a kezdő két embert.

Különben igen, a legjobb körökre osztott harcrendszer, amit cRPG-ben valaha is láttam! Ráadásul később, ahogy jönnek az extra spellek és képességek egyre jobban meg lehet variálni mindent! És ugyanolyan szemét módon ki lehet használni a környezet adta lehetőségeket, mint ahogy az ellenség teszi ezt velünk néha.
Később lesznek majd grandiózusabb harcok (ez Christophnak megy), de okos fejlesztéssel nem lesz gond sehol.

Másik szférába nem kell majd sokat utazgatni. A játék 90%-a a megszokott világon fog játszódni. A történet sajnos elég átlagos, de minden másban nagyon jó a Divinity: OS, és nem válik önismétlővé, mindig tud majd valami kis újdonságot, pluszt adni az egész játék ideje alatt! (Hosszú, nálam kicsivel 100 óra fölött lett vége).
Endure. In enduring, grow strong.
10257 levél
Válasz 15.04.09. 11:43 #68
MattMatthew
" Örülnék, ha a történet nem menne el erre a másik szférába utazgatásba. "

Pontosan! Nagyon élveztem ezt a játékot, a körökre osztott harc izgalmait kevés dolog veri. De egyszerűen ez az isteni jelleg nagyon nem jött be, bár számíthattam volna rá a divinity névből! Ha valaki meghalt akkor csak előkapjuk a scrollt és minden rendben. Nem az ilyen jellegű fantasyt szeretem. Sajnos félbe is maradt, pedig a csaták utolérhetetlenek.
PoE világban és történetben úgy érzem, hogy jobb lesz, de a harcok itt sokkal élvezetesebbek.

Talán korábban linkeltük, írt vki egy kezdési összefoglalót, abban volt pl az, hogy az első két felvehető csapattárs víz/levegő mage és közelharcos, és ezt figyelembevéve érdemes karaktert alkotni.
Elején képeket érdemes lopni! Sokat érnek és sok van belőlük!
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
4684 levél
Válasz 15.04.09. 10:20 #67
Christoph
Mindenki a PoE-vel van elfoglalva, de sajnos nekem meg most lett a Divinityhez időm és energiám, így inkább ebbe fogtam bele.
Leírom, azért, hogy nekem mi a véleményem, azért még hátha elő fog kerülni a téma:

Én kifejezetten erős és nem "szerepjátszós" csapattal szoktam lenni, szeretem kihozni a legtöbbet a csapatból ütőerő szempontjából. Knight-Battlemage (nem wizard, ahogy írtam korábban) kettőssel kezdtem. Hamar kiderült, hogy Madora gyakorlatilag egy az egyben a generált karakterem, de mivel örültem, hogy nem ketten vagyunk, felvettem és így két tankom lett. A saját knightomat próbálom kiokosítani másban is (blacksmith, erősebb karizma ilyesmi jól jön pl.). Madora meg nem is tudom engedné-e, hogy a nyers erőnk kívül mással kapcsolatban tanuljon valamit Így a csatákban elég komoly, amikor ketten megindulnak a battering rammal, utána dust devil (később majd jön a whirlwind)... nem sok minden marad utánuk . Jók ezek a man-at-arm skillek, színesítik a közelharcot rendesen.
A battlemagemet egyre jobban tudom használni. Szerintem marha erősre fel lehet tápolni. Jelenleg 6. szinten 9-es erő, 9-es intelligencia, nagyon komoly varázsló, de közben meg simán megállja a helyét közelharcban is.
Wolgraff érdekes - 2-es scoundrel képességgel rendelkezik alapból, de engem az ilyenek általában hidegen hagynak. Mindenképp erős íj-számszeríj használót akartam belőle csinálni, tulajdonképp így lett belőle egy íjász, tolvaj képességekkel, illetve tudja segíteni a doctor/first skillekkel a többieket.

A képességekkel kapcsolatban nem vagyok 100%-osan elégedett. Egyszerűen folyamatosan szorítva van az ember, hogy tolja fel a közelharcosoknál az erőt, az íjásznál a dexterityt. Ha ezt nem teszem meg, akkor nem tudok egyszerűen normális páncélt, fegyvert használni. Így most úgy néz ki, hogy 11-es az erőm a két knightomnál, közben meg a dexterity 5-ön áll... mert nincs értelme oda tenni a pontokat. Néha 1-1 megy a speedre meg constitutionra, de ennyi. Így csak az a baj, hogy az ember rá van szorítva a tápolásra. Jó, nekem ez jelen esetben nem nagy probléma, de kíváncsi vagyok összetettebb karaktereknél mi a helyzet. Eddig nem igen látom hátrányát, hogy így felborult az egyensúly. Nem is az a baj, hogy az erőre tenni kell, hanem a kényszer, hogy ha 4-ből 3-szor nem oda megy, akkor csomó fegyvert, páncélt nem tudok használni.

Kicsit nehézkes hozzájutni skillkönyvekhez, nem tudom teljesen kihasználni a játékosaim képességeit, de azért találgatok egyet-egyet. A pénzt, mint az összes rpg-ben itt is elszúrták. Az elején, amikor kéne, akkor minden horribilisen drága, amikor keresztülmentem csomó dungeon-ön, akkor tele vagyok jó cuccokkal és hiába szereztem csomó pénzt, nincs már mire elkölteni. És ezt most érzem 6. szinten. Azért a BG-kben legalább lehetett gyűjteni komolyabb cuccokra, bírtam az ilyen hátsó titkos, extra különleges fegyverraktárakat. Itt eddig unalmasak a megvehető fegyverek.

A zseniális csatákat, gyönyörű pályatervezést, meg a hangulatot, talán az emlékezetesebb npc-k színezhetnék még. A történettel eddig nem nagyon haladtam, mellékküldetések teljesen elfogadhatók. Örülnék, ha a történet nem menne el erre a másik szférába utazgatásba.

Így összességében nem érzem nehéznek a játékot, simán nálam 1-2 szinttel erősebb csapatokat verek (normál nehézség). Ez teret enged olyan játéknak is, ami nem a szerepjátékos dolgokra is nyit és nem kell mindent tápolásra költeni.
4684 levél
Válasz 15.04.02. 22:08 #66
Christoph
Ha már a Pillars of eternity jól felpörgette a műfaj rajongóit felhozom a topikot, meg hát pár napja kezdtem neki.
Fura volt az elején ez a nagyon egyszerű karaktergenerálás és a két hős, egy crpg-től mást vártam, de nem baj ez nem kritika akart lenni. Gyönyörű a világa, de bizony kell egy idő, pár óra amíg magával ragadja az embert és megérti az alapokat. Nem vitték túlzásba a tutorialt, gondolom azért is mert rengeteg dolog később jön elő (ilyenek, hogy kell pl. identifyolni, craftolás stb.). Kellett hozzá idő, de hát ez része a műfajnak.
Jó, hogy nem lehet bárhova megindulni, mert levágnak a fenébe. Ugye a mostani rpg-k vagy lineárisak vagy az emberhez alkalmazkodnak az ellenfelek. A régi klasszikusoknál meg már tudom, hogy hol milyen erősségű ellenfelekre számíthatok .
Jól ötvözték a körökre osztást és a normál játékmódot, szerintem igazán jók a harcok, fura, hogy ha ellenséget látok nem kell azonnal spacet nyomni.
Most úgy néz ki, hogy 2 lovaggal (saját és Madorát vettem fel) egy varázslóval (saját) és Wolgraff a csapat. Igazából szeretem a tankokat a tolvaj meg kb. kihagyhatatlan így sztem jó is lesz a csapat. Jahant sajnálom, mert most jóval ütősebb így az elején, mint az én varázslónőm (meg most jöttem rá, hogy kicsit rossz irányba vittem a szintlépéseknél).

Eddig amit hibaként tudnék felírni az a tárgyak tök értelmetlen eldugása (kulcsok, értékes tárgyak), aminek persze semmi értelme, mert altra úgyis kijön... akkor meg ne dobják le a földre az ajtó kulcsát 20 méterre az ajtótól, semmi értelme. Illetve a kameraállás fura, hogy nem 360-ban forgatható, ez néha zavaró tud lenni. Még annyi, hogy a szövegek néha gyakran ismétlődnek, méghozzá tök más npck-től. Ettől függetlenül ez valóban ízig-vérig rpg, örülök, hogy 15 év után megjött erre az igény, illetve hála a kickstarternek.
10257 levél
Válasz 14.11.07. 19:32 #65
MattMatthew
Az húzós lehetett. 4 emberrel meg egy summonnal elég kényelmesen eloszlanak a sebzések meg hatások. Bár most az a baj, hogy egyik vari 3-féle summont is tud csinálni, másik (Jahan) meg egyelőre nullát és ugye egy karakternél egyszerre egy aktív lehet.

Minden esetre elég jól bevált egy tűz elementált beküldeni a tömegbe és mindenkire rádobni egy tűzlabdát.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
12565 levél
Válasz 14.11.03. 09:26 #64
McCl@ne
Én ranger-lovag párossal toltam végig a játékot lone wolf üzemmódban, szóval nincs semmi baj a rangerrel, sőt!
Respect is not given. It's taken.
10257 levél
Válasz 14.11.03. 09:05 #63
MattMatthew
Tűz elementál nagyon bejön! +1 célpont és tűzlabdákkal tudom gyógyítani miközben az ellent körülötte sebzem.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
10257 levél
Válasz 14.11.02. 13:54 #62
MattMatthew
Végül sikerült, de már nagyon elszoktam attól, hogy a visszatöltögetés is a játék része.
Madorát beküldtem (vhol 20 környékén volt a tűzellenállása), többiek szoba sarkában, kezdő tűzlabdák olyan 20%-át vitték le az életének és még ki sem gyulladt!!! Aztán pár kört még visszatöltöttem, hogy ne rettegve rohangáljanak a krakterek. Mindig volt pók vagy tűz elementál tanknak és hasted madora meg Jahan jég szilánkja hamar szétkapta a dögöket.
És megint úgy éreztem, hogy a ranger haszontalan volt. Sőt! Sikerült pár egész jó vesszőt ellőni adott hatásra immunis ellenfelekre.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.