Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Sniper Elite III [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Sniper Elite III
A mesterlövész játék, amelyben nem kell mesterlövészkedni.

Sniper Elite III

Sniper Elite III
A legutóbbi Sniper Elite III cikkek, hírek
1187 levél
Válasz 14.09.25. 22:40 #22
Baracklekvár
https://www.g2a.com/sniper-elite-v3-steam-cd-key-preorder-eu.html

pogessor.pcdome.hu
1492 levél
Válasz 14.07.08. 13:15 #21
GeryG
Nekem semmi bajom vele, évek óta remek szolgálatot tesz. MSI Afterburnert nem ismerem egyáltalán, de majd kíváncsiságból ránézek. Köszi a tippet!
27769 levél
Válasz 14.07.08. 13:12 #20
LordMatteo
Képekhez tudom ajánlani az MSI Afterburnert, egyrészt normálisabban néz ki, másrészt sokkal jobb képeket lehet vele csinálni anélkül, hogy a gép beájulna. A FRAPSsel nekem csak rossz tapasztalatom van.
A kibaszás társas játék, sose feledd.
1492 levél
Válasz 14.07.08. 13:04 #19
GeryG
Nem, nekem valóban nem számít az fps szám és vélhetőleg tök véletlenül került oda a képekre is. Default beállításoknál nem menti a képekkel együtt a számot. A FRAPS meg értelemszerűen a képek rögzítéséért kell.
Egyébként a PC-s tesztjeim 99%-ánál saját képek vannak, csak nagy ritkán feledkezem meg erről. Plusz most már a PS4-es teszteknél is zömében sajátok lesznek. De ha megnézed, a régebbi tesztjeimnél sosem volt kint a szám.

Viszont, ha esetleg olvasói igény van rá (mondjuk, összevetve a konfigommal) a játék teljesítménye miatt, akkor lehet róla szó, hogy később is kint legyenek.
6483 levél
Válasz 14.07.08. 12:51 #18
GustyX
Kotakus pontozás, bővebb pro/kontra résszel, esetleg rövidebbre (Dome egypercesre) fogni az írást és bővebben kifejtve a pro/kontra részt.

Viszont végre (vélhetőleg) saját képek vannak cikkben, amiken ott figyel a FRAPS-os FPS szám, egy olyan cikkírótól, akinek ez nem számít
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
5241 levél
Válasz 14.07.08. 12:37 #17
Pras
Vaaagy szövegesen jobban kiemelni, hogy a pontszám/értékelés a cikkíró véleményét tükrözi, tehát nem a "Jó játék / nem jó játék" megfogalmazással élnénk, hanem az "örülök, hogy játszhattam / fájt tesztelni"-vel.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
5241 levél
Válasz 14.07.08. 12:35 #16
Pras
Esetleg még azt tudom elképzelni ilyen brainstorming-jelleggel, hogy az értékelést tokkal-vonóval elhagyni, és a cikkekben a kulcsmondatokat félkövérrel szedni, vagy valahogy kiemelni, illetve az utolsó, rövid bekezdést kötelezően rövid összefoglalásra tartani fenn, szintén kiemelve.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1492 levél
Válasz 14.07.08. 12:28 #15
GeryG
Valahogy nekem is van egy sejtésem, hogy az olvasók 99%-a a lenti pontszámmal kezdi a tesztek olvasását. Lehet, elég lenne elrejteni a pontszámos részt, ami csak úgy válna láthatóvá, ha két kérdésre válaszol az olvasó a teszttel kapcsolatban.

Viccet félretéve lehet, hogy tényleg ez lenne a legjobb megoldás, mivel így tényleg csak a szövegből derülne ki, hogy mi a véleményünk az adott játékról.
14264 levél
Válasz 14.07.08. 12:23 #14
balays82
Persze, ez már régen el lett rontva, és nem is nagyon lehet megreformálni a 10-es rendszert, mert az emberek gondolkodását is meg kellene változtatni.

GeryG:

Talán tényleg nem lenne rossz a Kotaku értékelési rendszere, mert annyira semmitmondó, hogy muszáj lenne a cikk tartalmát figyelembe venni, a végére odaírt pontszám helyett.
1492 levél
Válasz 14.07.08. 12:13 #13
GeryG
Pedig pont ez a túlzott árnyalási lehetőség az oka szerintem annak, hogy elcsúsztunk 5-10 közé. Plusz ez generálja az ilyen 7-es vagy 8-as egy játék szintű vitákat is. Elgondolkoztam, ez a játék egy 5-ös skálán hányat érdemelne nálam, és rögtön rávágtam, hogy 3,5-et Mert a közepesnél egy fokkal jobb, de mondjuk már a jót nálam nem biztos, hogy eléri. Ezért lett 10/7, ami átszámolva kb. ugyanaz.

Mondtam is Dinónak, hogy vezessük be a Kotaku-féle IGEN/NEM/MÉG NEM rendszert. Ebbe nem lehet belekötni. Egy játék vagy tetszett vagy nem. Vagy még később lehet belőle valami, mondjuk MMO-knál.
5241 levél
Válasz 14.07.08. 12:12 #12
Pras
Na, most jobban a fején találtad a szöget, mint gondolnád! Amúgy igen, voltaképp minden pontban igazad van, csak az egész problémás, amíg ez történik olyankor, amikor valaki a súlyozást érdemben használni is próbálja.

@GeryG: Jogos, az én fejemben is megfordult, mégis a WWIIO-t említettem, mivel méreteiben, felépítésében és lehetőségeiben egy egészen más dimenzió.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
1492 levél
Válasz 14.07.08. 12:07 #11
GeryG
Bár nem vagyok szaki, de a VH-s FPS-ek között a Red Orchestra is a realista alkotások közé tartozik, nem? Ezt most tök naivan kérdezem.
14264 levél
Válasz 14.07.08. 12:06 #10
balays82
Ezzel az erővel akkor ki is lehetne dobni a 10-es skálát, elég lenne az 5-ös is. Maximális 5-ös ott sem nagyon lenne, a 4-3-2, mint "zseniális-átlagos-gyenge" elosztás pedig reálisabb lenne. De elvileg éppen azért elfogadott a 10-es skála, mert nagyobb mozgásteret ad az értékeléshez, jobban lehet súlyozni a játékok között.
5241 levél
Válasz 14.07.08. 11:59 #9
Pras
Véleményem szerint a pontozás teljesen reális. Ha a Gauss-görbe X-tengelyére húzom rá ezt a nullától tízig terjedő skálát, akkor ötös az átlagos játék, világos, hogy ha az összes értékelést megnéznénk, akkor azoknak is ezt az eloszlást kellene tükrözniük, öt körüli csúccsal. Ehhez képest nagyon el lesz nyomva hetes felé a módusz, de ebben például én magam is, mint szökőévenkénti cikkíró ludas vagyok. Éppen azért, mert megszoktuk, hogy a skála felső harmadát használjuk, jóformán 9-8-7, mint "zseniális-átlagos-gyenge" osztással. Márpedig, ha az érdemi használatát nézem a tizes osztályozásnak, úgy vélem, egy teljesen vállalható eredmény született. (Ez a megszokott nyelvre átszámítva olyan nyolc egész egyharmados, ha így már okésabb. )

A másik dolog meg az, hogy ez a széria hármas számú része, és az emberek még mindig realizmust keresnek? Igaz, hogy néhány Rome II - Total War topikban hasonló volt a helyzet, amikor a - kiegészítőkeg nem számolva - nyolcadik(!) törzsjátéknál is személyes sértettséget érezett néhány kolléga, amiért nem a vörös megfelelő árnyalatával voltak lekenve a római trirémiszek. Én ezt a kommersz címeknél nagyjából a Panzers-szel fejeztem be, de egyrészt az első cím volt, másrészt, ahogy mondani szokás, még fiatal voltam és kellett a pénz... lényeg a lényeg, aki világháborús FPS-ben legalább érintőleges realizmust akar a játékmenetben, az dobbant WWIIOnline-ra.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
14264 levél
Válasz 14.07.08. 11:56 #8
balays82
A múltkor valaki beírta, hogy a 8/10 egy erős közepes játék, szóval ennek alapján a 7/10 már tényleg a "rossz" kategóriába esik. Csak akkor vajon mi lehet ezek alatt?
54 levél
Válasz 14.07.08. 11:55 #7
KobraP
A nem rossz játék , mint kifejezést használtam . Nem ténylegesen úgy hogy rossz .
1187 levél
Válasz 14.07.08. 11:53 #6
Baracklekvár
"- A hang elnyomás vicc számomra . Aki életében halott már mesterlövészpuska hangját az tudja ..Amikor a lószertartó felrobban akkor talán tényleg eltudja fedni a lövés hangját , más esetben ... "

Ezt nem akartam felhozni hibaként, mert a játékmenethez önmagában illik; lehetőségek arra, hogy lopakodhassunk, trükközhessünk.
Ugyanakkor az észrevételed jogos, bár 100-ből 99 embernek aligha okoz az ilyesmi törést...
Emlékszem, amikor egy társaságban pár szót beszéltem arról, hogy egy sörétessel szétlőttem egy köteg lufit (poénnap volt lőtéren), valaki közbevetette, hogy a lufik szétdurranása biztos nagy zajt csapott. Már nem volt lehetőségem válaszolni, de kb. az maradt bennem, hogy "egyébként biztosan, de nem lehetett észrevenni a sörétespuskától.."
pogessor.pcdome.hu
1492 levél
Válasz 14.07.08. 11:48 #5
GeryG
Emberek, a 10/7 mióta rossz játék?! Nálam eddig a 10/5-nél indultak a tényleg rossz játékok, a 10/6 volt az "adjunk neki egy esélyt, hátha" kategória, 7-től felfelé pedig már jónak minősül.
Azt hiszem, tényleg kell már az a pontozás-reform! Dinoooooooooo!
54 levél
Válasz 14.07.08. 11:27 #4
KobraP
Nekem nagyon tetszett ez a része. Sokkal jobban mint a V2 . Az előre gondolkodás része tettszett , nem csak ez a rohanás egy hangtompítós sniperrel és lövök akit látok és senki nem vesz észre ( SGW ) .
Bár elismerem vannak benne hiányosságok számomra amelyek a következőek :

- Túl egyszerű a legnehezebb szint . Szerintem a mesterséges intelligencia hibája . Illetve hiányoltam egy olyan kis csavart hogy véletlenszerű viharok ,téves hírszerzés , rossz célpont , hibás térkép stb. Ez lehetett volna egy még nehezebb szint .

- Az elite attól elite hogy amikor lőnie kell a mesterlövész puskával akkor azt hiba nélkül végzi el . Tény hogy én a cím problémáját úgy orvosoltam volna hogy Sniper elite V3 - és valami kis rejtőzős frappáns nevet adtam volna .

- Teljesen felesleges cenzúra . Tudjuk ki az ellenfél , ki is mondják , Dlc-ben meg is öljük vezetőjüket , akkor egy szimbólumtól most népfelkelés lett volna . Inkább világháború hűbb lett volna . A Soutparkban emiatt nem is bántam a cenzúrát ( bár nem is követeltem volna )
.
- Hamár ilyen nagy reklámot kapott az Xray akkor egy kis biológiai motort is belerakhattak volna . Vér , Elvérzés stb .

- A hang elnyomás vicc számomra . Aki életében halott már mesterlövészpuska hangját az tudja ..Amikor a lószertartó felrobban akkor talán tényleg eltudja fedni a lövés hangját , más esetben ...

A sok negatívum ellenére én adtam volna neki összesen egy 8ast mert nem rossz játék .
10258 levél
Válasz 14.07.08. 10:57 #3
MattMatthew
V2-vel az volt a legnagyobb bajom, hogy a bulletcam/x-ray kivételével a FarCry3 nagyságrendekkel jobb mesterlövészes játék.
De ezek szerint címadás tekintetében továbbra sem jeleskednek a készítők.
"There are two types of beings in the universe: those who dance, and those who do not."
1492 levél
Válasz 14.07.08. 10:33 #2
GeryG
Az értékelés minden esetben szubjektív, akármennyire is törekszünk az objektív véleményezésre. Mint minden kritika, a kritikus véleményét tükrözi, ezesetben az enyémet. A SE3 nem rossz játék, csak valahogy hiányzik belőle az összeszedettség. A középszerűségen szerintem felül tudott emelkedni, mert szórakoztató és szép is,csak valahogy - és ezt írtam is - nem áll össze egy kerek egésszé.

A lopakodással nekem sincs bajom, csak így egy picit keserédesnek tűnt a végeredmény. Ha nem erőltetnék rá a sniper kifejezést, nem érezném átverésnek (a szó nem rossz értelmében). Az egész reklámhadjáratot a mesterlövészkedésre hegyezték ki az X-Ray-jel és egyáltalán a címmel. Ehhez képest tényleg minimális a szüksége a puskának. Ezért írtam, hogy egy másik címmel közelebb állnának a valósághoz. Ezzel együtt még mindig tartom, hogy jó játékhoz van szerencsénk.
1187 levél
Válasz 14.07.08. 10:15 #1
Baracklekvár
A kritikához hozzátenném - itt is - hogy aki korábban szerette a Hidden&Dangerous játékot, az kimondottan fogja ezt is. Gyakorlatilag e téren hiánypótló, a meg nem jelent Hidden&Dangerous3 lehetne. Számomra kiváló, hogy meg kell tervezni minden lépést, s lopakodásból, aknatelepítésből, hasonló csínytevésekből áll a játék.

Nálam valami ilyesmi az érzés:
SniperElite3=Hidden&Dangerous + SplinterCell + Hitman + SniperElite2

Én jellemzően le szoktam húzni a játékokat, s ugyanígy sok esetben túlzónak tartom a PlayDome értékelést, így lényeges, hogy a 7.0 szerintem nem hogy túlzó, de inkább kritikus értékelés, a 7.5-8 közötti számomra(!) a valóság - éppen azért, amit fentebb írtam.

pogessor.pcdome.hu

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.