Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» GRID Autosport [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: GRID Autosport
A TOCA Race Driver 3 szellemi utódja és örököse?

GRID Autosport

GRID Autosport
A legutóbbi GRID Autosport cikkek, hírek
4 levél
Válasz 14.07.14. 21:43 #9
HGabe
Gondoltam, hogy nem úúúúgy gondoltad, de... Miért ne kötözködjek?
Nevetni fogsz, de, amíg XP-m volt, addig sem akartak elindulni, csak éppen, lövésem sincs, miért. 98-on nem volt gond. Most ott dekkolnak a polcon, de eladni nem akarom őket, kellemes emlékek fűznek hozzájuk.
999 levél
Válasz 14.07.14. 21:24 #8
Sityi
Nem úúúúgy értettem a legbarnábbat...
A TOCA 3 nekem is itt van, de Win 8.1-en esélytelen, a Good Old Games meg sajna már nem árulja...
4 levél
Válasz 14.07.14. 21:19 #7
HGabe
Legbarnább?
Ókké, örök harag. Bár... Tényleg az a legbarnább. :s
Tudod... Angyal szóljon Belőled. -annyival fokozva, hogy én mindhárom ToCA-t szívesen fogadnám HD-ben, meg olyan módon, hogy el is fusson Win7-8-on, mert jelen pillanatban csak porfogónak jók a lemezek. :s
(Most eszembe juttattad a ToCA-t, én meg szívom a fogamat, mert ugye, nem megy.. Nem megy.. NEM MEGY.)
999 levél
Válasz 14.07.14. 21:01 #6
Sityi
Ha jól számolom, a Logitech Driving Force Pro kormányom idén hat éves és sokszázezer kilométert raktam már bele - ez az első alkalom, hogy a fék ilyen hülyén működik. Azért gondolom, hogy a játék baja, mert egyrészt a Project Cars alatt tökéletesen működik (meg persze más autós játék alatt is, de ezzel ellenőriztem, hogy biztos nem nélam van-e a hiba); másrészt ahogy már említettem, az ismerősöm gamepaddel is ugyanerre panaszkodott, plusz a kollégámmal két X360 kontrollerrel próbáltuk a dolgot. Tehát igen, analóg bevitel esetén is olyan, mintha billentyűt nyomnék le, ezért is a felháborodás. Billentyűzettel kivételesen nem is próbáltam (pedig szoktam), de egyik játékvezérlőt sem érzem gagyi kategóriának, így ha ezekkel gond van (egyik ugyebár DirectInput, a másik XInput eszköz, így le van fedve mindkét lehetőség), akkor azt hiszem, joggal kritizálhatok.
A 2. rész a szűkebb lehetőségek ellenére valahogy személyesebbnek tűnt. Egy autóverseny egyjátékos módja ma már nem csak annyiból kéne, hogy álljon, hogy a gép szépen elénkpakolja a versenyszámokat egymás után - a Grid 2 itt tényleg pilótaként kezelt minket. Adott egy hangulatot - akárcsak anno a Dirt 2 (a 3 és a Showdown már annyira nem) vagy az ős TOCA 3. Plusz a maga enyhén szimezett árkád módján egész jól el lehetett vezetgetni. A multi viszont itt sokkal jobb, van értelme saját kocsikba ölni a pénzt - ott el lehetett lenni a kölcsönverdékkal is.
A Grid 1-et már elég régen próbáltam, de az első, ami beugrik róla az az, hogy az volt a legbarnább. A viccet félretéve, vezetési élményben szerintem akkoriban az testesítette meg az arany középutat szimulátor és árkád között - nem véletlenül volt olyan népszerű. Ha a Codies úgy döntene, hogy egy HD remake-et készít belőle és semmi máshoz nem nyúlna a grafikán kívül, szerintem ma is remekül megállná a helyét (bár személy szerint egy TOCA 3 HD-nek örülnék úgy istenigazából egy Colin McRae 2 HD mellett ).
4 levél
Válasz 14.07.14. 20:36 #5
HGabe
Szia(Sztok)

SityiSXT, asszem, félreértelmeztelek.
Analóg eszköznél is rögtön blokkol?
Aaazért kérdezem, mert nálam nem. Igaz, kicsit hülye a beállítás, de nálam kormány esetében a pedál normálisan reagál, attól függően, mennyire nyomom. Az a vicces, hogy ezzel szemben a gamepad-et képtelen vagyok belőni.
(Mindez azért fura, mert a kormány egy régi, relatíve olcsó izéke, a pad meg egy normális, X360-as.)

Ne érts félre, nem vitázni, vagy kötözködni akarok, de a NFS-del kapcsolatban... Hmmm...
Nekem elsőre az ugrott be, hogy a 2. rész halva született termék lett, így gyorsan javítani akarták a saját ballépésüket. ha nagyon pénzvadász módon gondolkodnak -mer' mér' ne?-, akkor ehhez az epizódhoz négyszer annyi DLC-t ejtenek el, mint az előzőhöz.

Viszont, engedj meg egy (2) kérdést: Csak úgy összegezve, mi az, amiben a 2. rész jobban tetszett? -és, az utóbbi 2 epizódhoz képest az 1. részről mi a véleményed?
(Nem szívatni akarlak, ezek ténylegesen felmerültek bennem.
999 levél
Válasz 14.07.14. 19:43 #4
Sityi
@HGabe - A Tuner kategóriával kapcsolatban igazad lehet, én nem foglalkoztam sokat azzal, révén a drift nem igazán az én műfajom. Nézni nem rossz, művelni nekem gyötrelem. Ami pedig az irányítást illeti, írtam, hogy komolyabb, mint az előző részé, de nem tetszik. Tekintsünk el attól, hogy mennyire árkád vagy szim, koncentráljuk csak az irányítás mikéntjére. Egy autós játékban alap kéne, hogy legyen az, hogy ha analóg a gáz és a fék (és most teljesen mindegy, hogy pedál vagy gamepad-ravasz szolgáltatja a jelet), akkor a játék is ennek megfelelően kezeli le: tehát ha csak kicsit nyomom le a pedált/ravaszt, akkor csak kicsit fékez / nem pörgeti fel annyira a motort. Érdekes mód itt a gázzal minden rendben, szépen tudom adagolni, csak a fék a borzasztó. Beszélgettem egy ismerősömmel is, akinek megvan a játék, ő gamepaddel tolja, és ugyanez a véleménye: túl hamar blokkol a kerék fékezéskor. Amikor az osztott képernyős módot próbáltam ki egy kollégámmal, ő is ugyanezen a véleményen volt. Nem azzal van igazából a bajom, hogy be kell nyomjak egy segítséget a játékban, hanem azzal, hogy ezen segítség nélkül nem tudok rendesen vezetni. Az NFS-sel kapcsolatos megjegyzésem pont amiatt született meg, mert ez így szerintem kicsit össze lett csapva. A Grid 2-nél ott voltak a beleélést segítő (ha mégoly blőd) videók és a korrektül sikerült némi szimes jegyekkel megtoldott árkád irányítás. Itt próbálták komolyabbra venni és több járműkategóriára ráhúzni - a végeredmény nem győzött meg, még némi csiszolás ráfért volna. És igen, azért is szidom a Grid Autosportot, mert fantasztikus játék lehetett volna, így csak egész jó lett.

@ufodani - Tudom, a Steam Útmutatók között is ott a link a "műszerfal-élesítőhöz" (és a működő tükrökhöz), de én nem ítélhetem meg ez alapján a játékot, muszáj a gyári állapotból kiindulnom. Ugyan még nem próbáltam ki, de azt a homályon át is láttam egy-két autónál, hogy a műszerfal így is döglött - akkor meg túl sok értelme nincs, nem igaz?
12 levél
Válasz 14.07.14. 18:19 #3
ryanmckane
Nem rossz a játék, de nekem nagyon hiányzik az, hogy nem a saját csapatommal küzdhetem végig magam a ranglétrán, mint az első részben.
15994 levél
Válasz 14.07.14. 13:46 #2
ufodani
Van egy cockpit mod, ami csodát nem tesz, de legalább nem pacát látunk a műszerfal helyett.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
4 levél
Válasz 14.07.14. 13:31 #1
HGabe
Sziasztok!

Olvasás közben azon agyaltam, hogy velem van-e a baj, vagy csak nem érzem át a cikk írójának gondolatmenetét?
Először is:

"Tuner kategóriában két versenyfajta található: az egyik a mára már kötelező gyakorlatnak számító drift, a másik a klasszikus amerikai izomautókkal való körrekord felállítása. "

A drift rendben van, tényleg megtalálható, de a "klasszikus amerikai izomautók" mellett, mintha erősen láttam volna japán autókat is, valamint nem éppen klasszikus amcsi verdákat. Tessék csak még egyszer végigjátszani, hátha feltűnik.

Aztán...
Az irányítás csak fura, de nem rossz. Sokkal realisztikusabb, mint eddig bármikor volt.
Azt nem értem, miért nyávog valaki az ABS bekapcsolása ellen (effektíve, célozván a realisztikusabb autós élményre), ha később kijelenti, hogy kifejezetten jobban tetszett neki az előző epizód, ami árkádosabb hatást kelt, mint bármelyik másik Codies játék?

A kicsit rosszmájú, NFS-sel kapcsolatos felvetés már csak hab a tortán. Jóval az idei NFS elmaradásának bejelentése előtt már lehetett tudni, hogy LESZ idén Grid.
(A feltevés megállja a helyét abban az esetben, ha az "elavult" EGO-ra sikerült valamilyen jövőbepillantó szoftvert is írni.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.