Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Beszélgetés a játékokról

»» Max Payne

Max Payne

Max Payne
A legutóbbi Max Payne cikkek, hírek
1592 levél
Válasz 01.07.31. 18:40 #115
imq
Megvan,de nem megy
Légyszi segítsetek:elindítom a progit,megjelenik a max-es logo,és elkezd tölteni,aztán egy kis idő elteltével,megjelenik,hogy hiba és ott azt írja,hoyg hiba van a mitudoménmelyik fájl moduljában vagy mi?
Segítsetek!!!!!!!!
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
40 levél
Válasz 01.07.31. 18:16 #114
Birdy
Egy-ket velemeny a hivatalos teszteloktol:
Telefragged: 91%
Game over: 90%
Pc Arena: 4.5/5
Gameguru: 93%
184 levél
Válasz 01.07.31. 11:37 #113
[Tapir22]
haliho.nincs valaki aki megsajn'lna egy ilyen csoro 33.6 -os modemu sracot es valamilyen modon eljuttatna neki is a max payne-t ha kell cd-t veszek s0t meg fizetek is ha kell(kb1000-1500 at)nem euroban!!
thanks.kovacspet22@freemail.hu
"Ha leesel egy szikláról,próbálj meg repülni... Mást ugysem tehecc...
184 levél
Válasz 01.07.31. 11:36 #112
[Tapir22]
haliho.nincs valaki aki megsajn'lna egy ilyen csoro 33.6 -os modemu sracot es valamilyen modon eljuttatna neki is a max payne-t ha kell cd-t veszek s0t meg fizetek is ha kell(kb1000-1500 at)nem euroban!!
thanks.kovacspet22@freemail.hu
"Ha leesel egy szikláról,próbálj meg repülni... Mást ugysem tehecc...
10 levél
Válasz 01.07.31. 11:27 #111
szuszu
kössz,már addigra sikerült megcsinálni...
152 levél
Válasz 01.07.31. 01:19 #110
Rocceau
Igen!
4293 levél
Válasz 01.07.30. 21:03 #109
KoKo
Reapest asszem én említettem az éttermet nekem nagyon tetszett!

Szuszu:A második folyosó utáni teremben haksz meg! Asszem ott van 1 sötét rész, rögtön neked szembe ahogy kijössz a folyosóból! Menj a fal mellé és néz el balra(ha nem tévedekArra kel tovább menni,van valami amit át kell ugorni(nem biztos
Utána bejutsz egy terembe ahol kidőlnek a szekrények át kell ugorni nem égsz meg!
Vigyáz a palack elne találjonOtt pedig a szekrényt kell átugrani!

Amúgy a Büdös tesztelők szavára meg nem adunk!!!!
Ugye Emberek?!!
No other way but down!
10 levél
Válasz 01.07.30. 20:46 #108
szuszu
ja igen étteremről van szó,de én már több órája próbálkozom és nem...a prologgal is annyit szivtam,nem való nekem ez a gyorsasági,ügyességi rész
4293 levél
Válasz 01.07.30. 20:44 #107
KoKo
Hi Ewerybody!

Imq,Guba:A jó **** anyukat a tesztelőknek és a német gameszarnak is!
Ez a Game Kolin Mekré és Mephisto szavaival élve ISTEN KIRÁLY!!
Ilyen gamel még életemben nem játszottam!
Ui:Mi a különbség a különböző game módok közt?!(még nem próbáltam ki,csak azért kérdem!)De kifogom!Ma reggel fejeztem be én is!

Elég érdekes vége van, de nem rossz!
A BIT A CLOSER OF HEAVEN Nem biztos hogy jól idéztem

CSáó
No other way but down!
3313 levél
Válasz 01.07.30. 20:09 #106
Reapest
Szuszu: Hotel? Nem az étteremre gondolsz? Én nemrég haladtam túl rajta és valaki már megemlítette ebben a szobában, hogy király volt az a rész: nagyon 1et értek vele! Sajnos pontos leírással nem tudod szolgálni, csak annyiban tudok segíteni, hogy bíztatlak: ne adjad föl, mindig van valahol egy kis járható rész, én is többször próbáltam újra, míg sikerült végigjutnom ezen a helyen.
10 levél
Válasz 01.07.30. 19:56 #105
szuszu
Sziasztok !

Engem is lekötött a gép elé a játék,de már kezd elegem lenni,hogy a PartII chapter4 résznél nem tudok kifutni a hotelból a tűz elöl, tudna valaki segiteni hogy merre kell menni ? bár tudom,irásban elég nehéz,de mégis
általában a második folyosó rész utáni helységben halok meg és még csak azt se tudom merre fussak...nem látom a kijáratot
23 levél
Válasz 01.07.30. 19:37 #104
GUBA
Birdy nézz körül kicsit a Gamespoton és találni fogsz érdekes dolgokat!Utálom azokat a teszetlőnek "hivott" majmokat akik azt hiszik magukról, hogy ők bizony mindent tudnak és ők aztán megállapitják, hogy mi a jó!De fikázás az remekül megy nekik.Nemtom mit hisznek magukról...
Na mind1 haggyuk őket fikázni azt várják tovább az ő szuper tökéletes, csodálatosan új műfajt teremtő játékukra.
ByeZ
GUBA
184 levél
Válasz 01.07.30. 19:11 #103
[Tapir22]
nem igaz! nekem lesz meg uccsónak! ja hali mindenkinek.
birdy:azért kösz hogy válaszoltal sokan ezt sem teszik.mégegyszer kösz.
"Ha leesel egy szikláról,próbálj meg repülni... Mást ugysem tehecc...
1592 levél
Válasz 01.07.30. 18:12 #102
imq
Na talán mégsem én leszek az utolsó...holnap meglesz!!!
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
925 levél
Válasz 01.07.30. 14:15 #101
Lacc
Ja, és nem tudom, figyeltétek-e, a vége fele, mikor egy rádióba belehallgatsz, azt mondja a hírekben, hogy az a cég (a nevét már elfelejtettem, de tudjátok, aminek az elnöke az a nőszemély), nagyonbb monopólium akar lenni, mint a ... . Na most a kiírásban pontok vannak, de ha hallgatod a Microsoftot mondja...
YEP YEP! - Kipling :P
925 levél
Válasz 01.07.30. 14:13 #100
Lacc
>>>Reapest

Az ICQ-t le lehet tölteni a www. icq.com, ingyen, és csak pár mega...
YEP YEP! - Kipling :P
40 levél
Válasz 01.07.30. 13:05 #99
Birdy
Nem tudom, hogy te miket olvasgatsz, de a gamespot aradozott a jatekrol. Nem tudom, hogy kik azok a "tesztelok", bizonyara nagytekintelyu forumbikak, akiknek a velemenyet mondjuk nyugodtan le lehet szarni. Akinek van szeme, es egy kicsit is ert a jatekokrol, az latja, hogy ez a jatek egy unikum. Tenyleg, nem tudom merre olvasgatsz, mert ahogy en lattam a neten, a program teljes siker.
23 levél
Válasz 01.07.29. 23:25 #98
GUBA
Hahó!Sajnálva tapsztaltam, hogy Gamespoton elég vegyes volt a fogadtatása a játéknak!Egyes tesztelők 5.4-et sőt 3 alatt is értékelték a játékot.Egyszerűen nem értem mit szapulnak ezen a játékon!Vegyük a száraz adatokat!Adott egy félelmetesen jól megirt engine(Max FX), ami tapasztalataim szerint elég gyors, és valóban lenyűgöző látványt nyújt.A hangok terén is remek munkát végeztek finn rokonanink, talán még a NOLF-ot is felülmúlja ilyen téren.A zene is elég jó, bár sokaccorra hallgatva kicsit unalmas de igy is veri a nagy átlagot.
Vegyük a következő pontot:vagyis Maga a játék, mert ugye a fenti adatok mit sem érnének ha játék egy éppkézláb sztorimentes unalomtenger lenne.Ám szerencsére ez nemigaz.Remek történet, jó játszhatóság, és lenyűgöző játékmenet és a pályatervezés is megér egy meghajolást.Namost az imént felsorolt adatok is már messze az átlag felé emeli a programot, és még nem emlitettük a látványos "slow motion"-el fűszerezett akciójelenteket, és a képregényszerű átvezető részek amelyek rendkivűl hangulatosak.Persze ennek a játéknak is vannak hiányosságai de ezek mind eltörpülnek a sok pozitivum mellett.
Sokan arra hivatkoznak hogy semmi eredeti nincs a játékban de ez nemtom miért baj?Azzal ők nem elégednek meg hogy műfajban elérték a csúcsot és messze lekörözik a konkurenciát, és technikai téren sincs nagyon ami felvenné vele a versenyt,ráadásul mindez nagyobb lassulások nélkül!?Hát ennyit a Gamespotosokról!Ez volt az én szubjektiv véleményem, ne haragudjatok kicsit hosszú lett.Ha mégsem értenétek velem egyet irjatok.
Ja és mégvalami:Elég sokat hallottam, hogy azt állitgatják hogy ilyen koppintása a Mátrixnak, meg hogy igy nem az igazi.Hát kéremszépen a programot több mint három éve fejlesztik...Hol volt három éve a Mátrix?Jó mondjuk elképzelhető, hogy az évek folyamán csempészték bele a dolgokat, de szerintem ez igy sem von le semmit a játék érdemeiből.
Byez
GUBA
6609 levél
Válasz 01.07.29. 22:34 #97
Kolin Mekré
Hello!
Kérdezz kettőt, és könnyebet!
SOK
Eggyik haver itt volt nálam amikor elkezdtem, mire mégegyszer eljött már végigvittem , de nem a áték rövidsége miatt, hanem azért mert rátelepedtem éjszaka a gépre (hála az égnek most nem dolgozok)
Szóval jó sok!!!!
Ha tippelni kellene hány órás akkor izé hát...jó sok
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
750 levél
Válasz 01.07.29. 22:22 #96
Ackbar Admiralis
Hány pályás a game?
6609 levél
Válasz 01.07.29. 22:00 #95
Kolin Mekré
Üdv
Én is végidvittem...szabad kameramosgás?
Ejha!!
Mindjárt megnézem.
1 jó hír (főleg nekem) remélem holnap megveszem a Duron 800-ast, hjaj egy kicsit jobban megy majd mint a cerkámon (cerka=Celeron ne godoljatok rosszra
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
40 levél
Válasz 01.07.29. 21:58 #94
Birdy
Ime:

Command line option "-developerkeys" enables the following additional keys:

C - Cycle through three camera modes
PageUp - Cycle mesh up
PageDown - Cycle mesh down
Ctrl + PageUp - Cycle TextureSet up
Ctrl + PageDown - Cycle TextureSet down
Home - Increase game speed
End - Decrease game speed
Home + End - Set game speed to 1.00x
Insert - Teleport Max to next start point
Delete - Teleport Max to previous start point
F7 - Switches AI movement network connections visualization
F8 - Switches AI movement network node visualization
F11 - Toggle statistics on / off
F12 - Open Console
Arrow Left - External camera left
Arrow Right - External camera right
Arrow Up - External camera forward
Arrow Down - External camera backward

Start the game with "-developer" added to a MAxPayne.exe shortcut.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
While Ingame press F12
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
God (/Mortal)
ShowFPS (or ShowExtendedFPS)
NoClip (/NoClip_off)

Get + TAB (or type the following):

GetBaseballbat
GetBeretta
GetBerettaDual
GetDualBeretta
GetDesertEagle
GetSawedShotgun
GetPumpShotgun
GetJackhammer
GetIngram
GetIngramDual
GetDualIngram
GetMP5
GetColtCommando
GetMolotov
GetGrenade
GetM79
GetSniper

GetHealth
GetPainkillers
GetBulletTime
GetAllWeapons
GetInfiniteAmmo

1146 levél
Válasz 01.07.29. 20:03 #93
Warhawk
Birdy:
Ha télleg olyan yok, akkor pls a kódokat vagy leírni ide, vagy elpostázni. Köszi!

Egyébként egy genyább dolog van a harmadik szintnél. A New York Minute, amikor időre kell menni! Csak "picit" idegesítettem fel magam rajta...
40 levél
Válasz 01.07.29. 19:49 #92
Birdy
Ha mar itt tartunk:

Pc IGN: 9.3
Gamespot: 9.2
Voodooextreme: 92%

Mintha osszebeszeltek volna

Probalgatom a 3. nehezsegi szintet, szivatos, mert csak otszor lehet menteni chapterenkent.

Aki mar vegignyomta, annak ajanlom a cheatek nezegeteset (szabad kameramozgas, folyamatos allithato bullettime, stb.), allat shotokat lehet csinalni, es lehet gyonyorkodni a toltenyhuvelyek potyogasaban.
Igazan itt latszik, hogy milyen allat a fegyverek (es pl. a toltenyhuvelyek) texturazasa.
5959 levél
Válasz 01.07.29. 18:43 #91
Mephisto
Az első ismertető a gamespot.com-ról

Created by Finnish developer Remedy Entertainment, Max Payne has been in production for a very long time. It's a gritty third-person shooter that's clearly inspired by the stylish cinematography and choreography of the Hong Kong action movie genre, particularly the work of director John Woo. Like many of Woo's films, Max Payne is rife with gunplay that's almost indescribably beautiful to watch--and yet actually playing it is even better. Max Payne does have a few weaknesses, most notably in that it isn't very long and lacks any multiplayer features--but these things are hardly detrimental. After all, it's not often you get an outstanding and original action game that's not just different from all other shooters to date, but also in many ways superior.

The action in Max Payne is dramatic, great-looking, and intense...
You play as the title character throughout the game. Max is a modern-day New York undercover cop whose wife and baby daughter were brutally murdered and who has since been framed for a heinous crime. Thus begins his blood-soaked battle to find the truth--and to get revenge. The game has many superlative qualities, but one of the best things about it is how it actually plays. It's very easy to get into, as the control is smooth, simple, and responsive. You use the keyboard to make Max run in any direction and use the mouse to aim your weapons. The game's third-person camera perspective trails closely behind Max and gives a good sense of your surroundings, which is important since you'll need to move carefully through the game's enemy-infested environments. By default, the left mouse button fires your equipped weapons as rapidly as possible, while the right mouse button triggers Max's "bullet time" special ability, which temporarily puts everything in slow motion, as in a John Woo movie or the 1999 sci-fi hit, The Matrix.

Bullet time is spectacular. The sounds of gunfire become muted and distant, and you hear a rush of air and then the pounding of Max's heart--and you'll invariably hold your own breath as all this happens, because the effect is so well done. Bullet time isn't just for show--it effectively gives Max superhuman reflexes, as while all the action in the game is slowed, you can still aim as quickly as you can move your mouse. Hence, bullet time lets you perform incredible feats of marksmanship--and, in combination with the movement keys, deadly acrobatic leaps in any direction. This particular technique, called a "shootdodge," is the key to surviving most of the game's gunfights. As you launch yourself through the air, you'll actually see the enemy's bullets (or shotgun pellets) zing past you, even as you keep your weapons trained and firing on the enemy as you sail by. Bullet time is a serious advantage, but you're limited to using it in small increments and thus can't afford to use it unless you really need it. Not only does this make the game seem very well balanced--especially since taking out bad guys is how you replenish your bullet time--but it also keeps the effect from feeling too overused.

Max will brandish an impressive variety of highly authentic real-world weapons throughout the game, including pistols, submachine guns, shotguns, sniper rifles, grenades, Molotov cocktails, and more. He can carry as many weapons as he can get his hands on, though you'll have to keep track of your ammunition reserves. There will always be plenty of bad guys around to soak up all your lead, so you'll have to use your different weapons as strategically and as conservatively as possible. Besides, Max is rather vulnerable--a bullet in the head, let alone a grenade, can kill him. But he can unflinchingly withstand relatively minor wounds. You can then completely recover the damage he's sustained by using painkillers, which you'll find scattered about in desks and bathrooms and such.


...and the story is well done, unusual, and involved.
These sorts of design decisions--the fact that you can carry an entire arsenal and keep on shootdodging even if you've been shot, as well as the fact that painkillers cure lead poisoning--stand in sharp contrast with the game's incredibly realistic appearance. But these aspects of the game are what help make it so much fun. Max Payne isn't about fumbling for clips and putting tourniquets on wounds; it's about finesse, style, and fast pacing. Because of how it plays and how well the settings of the game are laid out, Max Payne's pacing is relentless (it really helps that the game's loading times during missions are almost instantaneous). Because of how it looks, its sense of style is extraordinary. And because of how it controls, it's all about finesse. It's a game of pure, intense action.

The game's story is almost as well done as the action itself--and that's saying a lot to its credit. The story unfolds partly through noninteractive sequences in the actual game engine, but mostly by using still images that look like they came straight out of a graphic novel. These great-looking comic-book-style cutscenes--which you can tell use stylized photographs to depict the various characters in the game--detail an over-the-top crime story that's as confounding as it is engaging. Though you'll see comic book captions on all the stills, all the dialogue is spoken as well. Max also speaks quite a bit during the game itself. You might initially be taken aback by the rather forced performances of all the actors, but in time, you'll find that the style is well suited to the theme of the game and that Max's deadpan yet melodramatic delivery is particularly affecting. The distinct look of the graphic novel imagery, the hammy voice acting, and the heavy-handed dialogue actually all fit well together, and the story sequences are interspersed frequently and consistently enough throughout the game that the story always remains important and intact. The story of Max Payne has several noteworthy highlights and generally just twists and turns so much or just looks so good that you'll no doubt enjoy the ride.
For years, Max Payne has looked great in what few screenshots Remedy has released of the work in progress. The good news is that the game's visual quality completely lives up to the very high expectations produced by the early press. No game to date has featured such sharp, starkly realistic detail in its environments--and the different environments in Max Payne not only look real, but they also generally act real. You can manipulate most scenery objects in the game--flush toilets, turn on televisions, and so on--and at the very least, you can shoot everything up real good. The aftermath of a gun battle in Max Payne is often quite remarkable, as countless empty shell casings, empty clips, bullet holes, debris, and dead bodies cover the scene. Much of the game takes place in New York City's scummy parts, which have a deliberately unattractive, gloomy look about them. You might wish there were more contrast overall, since the game's few sequences that take place in more out-of-the-ordinary areas are especially good-looking and memorable.

There's an impressive amount of detail in every environment.
Max Payne requires a fast PC, but if you have one, it'll run smoothly for you. The game's special effects are gorgeous--you'll quickly learn to distinguish one gun's bright, glowing muzzle flash from another's. The effect of errant gunfire hitting glass and various other environmental objects is completely convincing, and the game's lighting and fire effects are colorful and impressive. The animation in Max Payne is also excellent for the most part, especially for Max, who is very lifelike in everything he does and looks exactly like the great heroes of Hong Kong action cinema as he shootdodges. Grenade explosions also produce spectacular results, as they send nearby bodies careening head over heels through the air. But most of all, seeing bullets fly by in bullet time is an incredible effect that never ceases to be thrilling.

Despite all this, if you really wanted to, you could still find some fault with the visuals in Max Payne. For instance, though characters in the game have a few different facial expressions, their faces aren't actually animated; and though you see blood where bullets hit flesh, you can't see the damage on the actual character. Furthermore, polygonal clipping tends to occur when characters get too close to each other (or to environmental objects), and some of the character animation during cutscenes can look a little awkward. The game's 3D geometry also isn't as complex as the razor-sharp textures are; some of the characters and objects can look a bit blocky compared with others. All these things are noticeable only because Max Payne otherwise looks so incredibly good--these scarce few elements are what prevent Max Payne from looking completely real, but they don't prevent it from being easily one of the best-looking games to date. The game's use of sound is excellent as well--though enemy goons have a fairly limited variety of death knells, the game's weapon effects, environmental sounds, and its intermittent use of music are all extremely well done.

Most of Max Payne necessarily revolves around shooting, though there are a few sequences that effectively break up the action. Still, there isn't any significant variety in the types of foes you'll face--whether you're shooting gang members, hired guns, or crooked cops, you'll need to employ the same sorts of tactics to succeed. Fortunately, all the bad guys in Max Payne do a great job. You can sometimes sneak up on them before they notice you. In battle, they'll take cover when possible, they'll toss grenades to flush you out or they'll flank you. They're consistently challenging and fun to fight, and you'll find that their intelligent behavior will always keep you on your toes. Of further note, the game uses a system that dynamically scales the difficulty of encounters depending on your performance. You might not initially notice this, but you'll notice that though the fighting isn't easy, it isn't impossible either.


Max Payne is filled with memorable moments.
A lot happens in Max Payne, and the fast pacing, constantly changing scenery, surprise encounters, and no-nonsense action result in a game that's rich with detail and makes for plenty of good memories, but isn't particularly long--it should take you about 10 to 15 hours to finish. The game has no multiplayer mode, but finishing it the first time does unlock additional new modes of play, including one that's simply more difficult because it makes you more vulnerable and your enemies tougher. Finishing this mode unlocks an even more difficult option that also limits the number of times you can save your game in each level. The other extra mode, called New York Minute, makes you race against the clock on every level. You have just one minute to finish each of the game's big stages, and killing foes adds a few precious seconds to make this possible. The core game always remains fundamentally the same despite these offshoot gameplay options; it's also a bit of a hassle that you can't skip the in-engine cutscenes. Fortunately, the basic gameplay in Max Payne is plenty enjoyable enough to justify spending a lot of time with the extra modes. The game also ships with the Max-FX toolset, which players so inclined can use to create Max Payne levels and mods. Still, despite these bonuses, many players will undoubtedly wish that the core game were even longer, especially since it's so good.

When a game has been in development for an inordinate length of time, you never can tell how it will finally turn out. Oftentimes, such games end up overwrought, incomplete, or behind the times. But once in a while, the extra time and effort paid by the developers is plainly apparent in the finished product. That's the case with Max Payne. Don't worry about what it doesn't have--you'll relish this highly polished, tightly focused, graphically stunning shooter for what it is. The game's incredible technical accomplishments and its original play mechanics all combine to make it one of the very finest shooters ever made.

Értékelés: Grafika 10
Játszhatóság: 9
Hang: 9
Szavatosság: 7
A cikkíró osztályzata 10

Jó kis játék, de nem merem beszerezni, mert ez lesz az első játék a p2-400-asomon, ami nem fog simán menni. (ezzel nem vagyok egyedül)
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
1592 levél
Válasz 01.07.29. 18:43 #90
imq
A német Gamestar 88%-ot adott rá...
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
11784 levél
Válasz 01.07.29. 18:37 #89
Ghoost
Szeirntem nekeme lesz meg uloljára.
1592 levél
Válasz 01.07.29. 18:33 #88
imq
Mephisto szinte biztos,hogy nem te leszel az utolsó,hanem én!Sebaj a cd galaxis-ban jövő héten jelenik meg,majd megveszem eredetiben.
Az ígéret szép szó, de a Landwirtschaftausstellung még szebb.
159 levél
Válasz 01.07.29. 18:32 #87
II Sc Fan
Ez a játék nagyon f@sz@!!!!!! Én is már végigvittem!! CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS!!!!!!!

Amúgy azok, akik már végigvitték és végignézték a creditset, azoknak a figyelmébe ajánlom a credits utolsó sorait.



-II Sc Fan-
I hate the school
6609 levél
Válasz 01.07.29. 18:22 #86
Kolin Mekré
Üdv!
SIKERÜLT VÉGIGVINNI!!!!! HUH
(Tapsot meg stb)
Mephisto: a játék istenkirály
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
3313 levél
Válasz 01.07.29. 18:06 #85
Reapest
Lacc: Bocs, nem vettem észre, hogy nekem címezted a levelet (ha tényleg nekem szólt az ICQ-s). A gáz csak az, hogy nekem most nincs fent az ICQ és nem tom, hol az a Guru-m, amin fent van (az igazat megvallva a múlt hónapi Guru CD-n kívül most egyet se találok, valahova lepakoltam őket és ellepte a por . Ha megtalálom, dobok egy levelet és küldöm a progit (nekem az ICQ-s nevem is Reapest, a számom: 104036193.

Még a pain-ről: Itt van baseballbat boy! És ennyit payne-ről. Mekkora szadista volt már az a baseballütős csákó!
3313 levél
Válasz 01.07.29. 18:06 #84
Reapest
Lacc: Bocs, nem vettem észre, hogy nekem címezted a levelet (ha tényleg nekem szólt az ICQ-s). A gáz csak az, hogy nekem most nincs fent az ICQ és nem tom, hol az a Guru-m, amin fent van (az igazat megvallva a múlt hónapi Guru CD-n kívül most egyet se találok, valahova lepakoltam őket és ellepte a por . Ha megtalálom, dobok egy levelet és küldöm a progit (nekem az ICQ-s nevem is Reapest, a számom: 104036193.

Még a pain-ről: Itt van baseballbat boy! És ennyit payne-ről. Mekkora szadista volt már az a baseballütős csákó!
5959 levél
Válasz 01.07.29. 17:53 #83
Mephisto
nana! ne nekem legyen meg utoljára.

Amúgy a játék 'csak jó', vagy istenkirály?
"A bölcselet csupán költészete azoknak, mikről még nincsen fogalmunk" M.I.
6609 levél
Válasz 01.07.29. 15:29 #82
Kolin Mekré
Juh-hély
Rájöttem
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
712 levél
Válasz 01.07.29. 11:37 #81
buek
NA én is elkeztem leszedni a warezcenterről.
925 levél
Válasz 01.07.29. 09:00 #80
Lacc
Na akkor mind1. Valaki nem tudja elküldeni a MaxFX telepítőkészletét, akinek van ICQ-ja, és megy is a pályaszerkesztő?
YEP YEP! - Kipling :P
3553 levél
Válasz 01.07.29. 04:39 #79
The Lord
segíteni azt nem tok
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
6609 levél
Válasz 01.07.29. 04:04 #78
Kolin Mekré
Hello!
The Lord:
"már igazságosztó is??? 1 előre nyerd meg a vbt!!"
OK szeretném de ez a Tommi Maki nagyon itt lohol a sarkamban...
A Max-el kapcsolatban tudsz segíteni?
Na hello
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
3553 levél
Válasz 01.07.29. 03:08 #77
The Lord
mr mcrae már igazságosztó is??? 1 előre nyerd meg a vbt!!
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
6609 levél
Válasz 01.07.29. 01:49 #76
Kolin Mekré
Üdv!


Segítség kellene!!!
ELakadtam, a felfőkarcólóban vagyok, azt hiszem...ott jártam amikor a ismerős csajszit lelövik, de eltünik a test->lift stb ecetera...namármost bekapcsolom a gombot azon a bizinyos helyen kinyírok 1-2 rosszarcú öltönyöst-> go a lifthez DE nem megy le a lift merre kell a kkor menni!!!!
Segítsetek mert ez a helyzet nekem garantált hajhullást eredményezett
Előrre is kössz
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
3313 levél
Válasz 01.07.29. 01:13 #75
Reapest
Jaja, szadómazó! Nem volt korábban egy olyan trailer, aminek a végén ez volt a szöveg: "If you want Payne, I'll give you pain!".
3553 levél
Válasz 01.07.28. 23:15 #74
The Lord
de ez tuti vmi szadomazo game me max pain... hova a seggembe?
"Félelmetes amúgy, hogy tőled állandóan csak elégedetlenkedő levelek jönnek..." A köbön!
1146 levél
Válasz 01.07.28. 22:51 #73
Warhawk
Kolin Mekré: Sajnálom ezt nem tudom. Én is hiányoltam ezt az opciot, mert lett volna mit elmenteni...

Lacc: Biztonsági okokból nincs felrakva ICQ nálam. Ezen pedig nem is akarok változtatni.
6609 levél
Válasz 01.07.28. 22:32 #72
Kolin Mekré
Üdv!


Lenne 1 nagy kérdésem:
HOGYAN KELL VISSZAJÁTSZANI A "AKCIÓKAT" REPLAY????
Elméletileg úgy volt hogy vissza lehet majd játszani, de én a MaxFx Tools nevű program feltelepítése után sem tudtam hogy kell...
Mondjuk, 1 exe nekem valami C++ hibaüzenetre kilép... a többi az megy...

Szóval a lényeg a lényeg:
HOGYAN KELL VISSZAJÁTSZANI A "AKCIÓKAT" REPLAY????
Minden ellenállás hasztalan! 8-)
925 levél
Válasz 01.07.28. 21:46 #71
Lacc
Nem tudnád átküldeni a MaxFX telepítőlészletét ICQ-n (10 mega)? Plz! A számom 121376423. Schyte néven vagyok ott. Ha megtennéd, nagyon megköszönném!
YEP YEP! - Kipling :P
3313 levél
Válasz 01.07.28. 21:33 #70
Reapest
Warhawk: nekem is egy kicsit macerásnak tűnt a pályaszerkesztő használata, pedig egy ilyen engine pályáival én is tudnék mit kezdeni.

És tudod, egyszer Max mondja, hogy olyan jól csinálja, mint Chow Yun Fat, ez is elég durva utalás (John Woo filmjeinek egy részében ez az ürge játszotta a főszerepet).

Egyébként az engine-nel kapcsolatban: nem akarok már most károgni, de találtam egy-két nagyon zavaró hibát, amit azért ennyi év alatt illett volna kiküszöbölni.
2580 levél
Válasz 01.07.28. 21:33 #69
AriAmi
Ne lőjjétek le a pojénokat, amíg nem szerzem be! Megnyugodhattok, nagy valószínűséggel holnap már gyilkolászni fogok! >;->
4293 levél
Válasz 01.07.28. 21:27 #68
KoKo
Ave Mindenkinek!

Az éttermes rész tényleg nagyon brutális!
5x,6x futottam neki!
De megcsináltam, iszonyatosan jólnézki a tűz!
Elfutkorászik:Szagatás nélkül megy!
Csáó
No other way but down!
925 levél
Válasz 01.07.28. 20:25 #67
Lacc
Ja, meg az volt még nagyon király rész, mikor rádgyújtották az éttermet, és menekülni kellett a lángok elől! Na, az nagyon el volt találva!!!!
YEP YEP! - Kipling :P
925 levél
Válasz 01.07.28. 20:24 #66
Lacc
Honnan van meg? Tegnapelőtt feltöltötte Cobra11 a supergamez FTP szerverére, onnan szedtem le (ez az ISO)! De már letörölték. Egy image file volt, fel kellett írni CloneCD-vel. De most már megvan fullosan, CD-n, úgyhogy virul a szám!
YEP YEP! - Kipling :P

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.