Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» 48 óra ingyen Titanfall [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: 48 óra ingyen Titanfall
Remek játékok ingyen az Origin Game Time kínálatában.

Titanfall

Titanfall
A legutóbbi Titanfall cikkek, hírek
2851 levél
Válasz 14.08.23. 13:30 #8
RAI*DEN
Én sem akarok kötekedni, sem fennkölt lenni, de játszottam Battlefield több részével(1942, 2142, 2-3-4 multijával), Counter Strike-al úgy 1.3 óta egészen a Source-ig amivel egy jó 3-4 évet végignyomtam, Call of Duty multival, Quake 3 arena és Unreal Tournamentekkel(egyedül az UT3-al nem nyomtam), tehát a műfaj krémjéhez volt szerencsém, és azt kell mondjam, hogy a Titanfall mint multi lövölde, véleményem szerint kurva hangulatos, és nem árt hozzá némi skill is. Az UT és Quake játékokat leszámítva, rengetegszer találkoztam azzal a problémával, hogy rengeteg a csíra kemper(lásd Bf-ek, és CoD-ok, a CS meg stílusa miatt magában is hordozza részben, de abban is sok az indokolatlan kempelés). Ennél a játéknál azt szeretem, hogy úgymond a kempereknek itt egyáltalán nincs sok esélye, mert a cím eleve egy pörgős játékstílust kíván meg az embertől, amihez ha elsajátítja az ember az ingame parkour rejtelmeit(amihez azért nem kevés gyakorlás kelletik és a pályák ismerete).

Amúgy ez a botozás leírása a részedről, meg a titán lehívása és akkor indulhat a rock n roll kb a játékmenet kiherélése . Én pl sosem ölök botokat, folyamatosan koslatok a pályákon, hogy más pilótákat mészároljak inkább le. A botok meg elég hülyék ahhoz, hogy ne tudjanak megölni, egy ellenséges pilóta már több kihívással bír, és a botok megölése csupán egyetlen egy játékmódban ér valamit, az összes többiben csak töltelék. Amúgy rendszerint én le sem szoktam hívni a titánt ha az adott játékmód nem kívánja meg(pl hardpoint dominationnél kifejezetten jól jön a titán azokhoz a hardpointokhoz, amik titánnal is elérhetőek, a LTS csak titánnal játszható, míg más játékmódokban is van haszna. Pl Pilot hunternél egy hatásos boost, de attrition játékmódon belül csak akkor hívom le, mikor már nagyon szorul a hurok a nyakam körül, marked for death-nél is csak akkor mikor én vagyok megjelölve, CTF-nél meg a titán nem rendeltetésszerű használata sokszor csak hátrány). Skill azért kelletik ide, meg kelló tapasztalat, hogy az ember tudja, hogy játékmódonként az egyes pályákon milyen húzásokból származik előnye illetve hátránya, illetve a gyors pozicionálás és folyamatos mozgással ténylegesen lehet borsot törni az ember orra alá. Legtöbben nem értik ezt a játékot és ordibálják rám, hogy cheater vagyok, mikor a kezdést követően irgalmatlan tempót diktálva az ellenfél kezdőhelyénél járok, és sok NOOB még csak azon gondolkozik általában, hogy hova és hogyan menjen kempelni(holott a játékmenet megkívánja a mobilitást és sebességet), de az első respawn után már megy is a rage, hogy hogyan meg miként jutottam oda, olyan rövid idő alatt .

Amúgy a fegyverek visszarúgásához annyi magyarázat társul, hogy ez nem fegyverszimulátor, de mondhatnám azt is, hogy a komolyabb mordályok igen is rendelkeznek visszarúgással(lásd LMG, sniperek, meg burst fire-es fegyverek, de a pisztolyoknál eléggé látványos pl), de akkor már azt is vegyük figyelembe, hogy olyan felszerelésben lép mezőre minden egyes pilóta, amivel bármilyen mértékű esést túl lehet élni, így könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy esetleg olyan enhance-ok is lehetnek a pilot outfiteken, amik esetleg a tökéletes célzást teszik lehetővé az egyes fegyverekkel .

De amúgy érdekes, mert a fegyvervisszarúgás többnyire az UT és quake játékokban sem volt olyan jelentős mértékben jelen emlékeim szerint
5202 levél
Válasz 14.08.23. 12:34 #7
Skorpio90
Nem kötekedésből, de akkor mondd, miért nem! Tényleg kíváncsi vagyok rá.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
5202 levél
Válasz 14.08.23. 12:33 #6
Skorpio90
Ma még adok neki egy esélyt, hátha változik a véleményem.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
128 levél
Válasz 14.08.23. 08:05 #5
jeszkar
Megértem én is, de két dolog, csak a botok ölésévvel nem lehet nyerni (összesen egy játékmód van, ahol egyáltalán számon van tartva, nem szoktam moba játékokkal játszani, de ha jól sejtem, ott sem lehet pusztán minionok gyilkosával nyerni - ugyanez igaz a Titanfallra.) Kettő, még jó, hogy kisebb a visszarúgása a fegyvereknek, mind történeti szempontból (a jövőben járunk, a fegyvereknek fejeltebbeknek kell lenniük), mind játékmechanika szempontból is (gyors mozgású, parkour-röző játékosokra kell lőni, felesleges nehezítés lenne).
2851 levél
Válasz 14.08.23. 03:20 #4
RAI*DEN
Megértem, ha nem tetszik, de nem tudok veled egyetérteni...
5202 levél
Válasz 14.08.22. 22:28 #3
Skorpio90
Én meg nem hiszem, hogy skillre lenne ahhoz szükség, hogy bedaráld azt a 3-4 balfasz botot, akik egy rakáson vannak, lehozd a Titánt és elkezdj aprítani, lehetőleg spawnkillinggel. Én is csináltam, nem nagy kunszt, de nem tud lekötni. Az meg külön vicc, hogy a fegyvereknek nincs visszarúgása, így a háztetőn kempelőknek még könnyebb dolguk van.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!
128 levél
Válasz 14.08.22. 21:37 #2
jeszkar
Én inkább úgy mondanám, hogy a játékosok többségének nincs skillje, nem tudják, hogyan kell gyorsan parkour-rözni, folyamatosan mozgásban lenni, hogy megnehezítsék a ellenfél dolgát (persze tisztelet a kivételnek). Mind "gyalogosan", mind titánnal fontos a jó pozíciók megtalálása, csak egyikkel gyorsan mozogsz, míg a másikkal lassan.
5202 levél
Válasz 14.08.22. 19:09 #1
Skorpio90
Kipróbáltam a Titanfallt, és az első 5 percben érdekes, a második 5 percben már nem annyira, a harmadik 5 percben meg már frusztráló. Ehhez a játékhoz semmi skill nem kell, innentől fogva kuka.
Die Hard 13 - Az élet most aztán már k*rva drága!

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.