Watch Dogs 2
Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» EGX London 2014: Blade összefoglalója az első napról [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: EGX London 2014: Blade összefoglalója az első napról
Indie fejlesztésektől a Total War: Attiláig.

3127 levél
Válasz 14.09.28. 21:03 #10
Blade Runner
Flockers: Ugyanaz a téma, vagy műfaj, mint a lemmings volt, de attól még más és több, csak valahogy rá kellett világítani, hogy kb. miről van szó. Amúgy remek móka, és van benne annyi eredetiség, hogy érdemes kipróbálnia annak, aki szerette a Lemmings játékot, kiváló időölő.

DA: I Ez nekem is feltűnt, főleg úgy, hogy a játék producere ott volt a kiállításon, és ha valaki, akkor ő az, aki mindent tud a játékról oda-vissza, végül is minden alapvető döntés (hány kari, tulajdonságok, játékmenet, szabályok, térkép, és még csilló különböző dolog) az ő kezén ment keresztül. Persze nem szabin volt, hanem felügyelte, hogy minden tökéletesen menjen, vezényelte a segítőket, figyelte a játékosok reakcióit. Nem vicc, hogy exkluzív lesz az interjú, mással (legalábbis péntek estig) nem beszélgetett a játékról.

Tinykeep: Ötletesnek tűnt. Elsőre agyatlan hentelésnek hinné az ember, de valójában inkább érdekes puzzle. A pályákon van egy csomó csapda, amibe bele lehet csalni az ellent, vagy a különböző tipusú ellenfeleket egymásra lehet húzni és akkor ők egymás csépelésével foglalkoznak, a játékost meg békén hagyják pár másodpercre.
Blade
673 levél
Válasz 14.09.27. 11:20 #9
ivanova36
Flockers: kicsit sántít hogy ismét lemmings, csak más most birkák. Ennyire nem érdekel más senkit a Worms, hogy most "újabb" játékot kellett leporolni, ez azért kicsit lehangoló.

DA: I - érdekes hogy a művészeti emberke tartott előadást egy gamer rendezvényen. biztos a fődesigner szabadságon volt éppen...

Tinykeep: Egyedül a random generált rész ami megfogott benne. Bár néha az is unalomba fullad ha ugyanaz a cél csal más pályán, lásd Might Quest for Epic Loot... Ettől még vetünk rá egy pillantást
10961 levél
Válasz 14.09.27. 08:09 #8
Lacko
Igazából genyó vagyok, mert fórumban tényleg semmi gond ezzel, csak azt vettem észre az utóbbi időben, hogy a villamoson élő beszélgetésben is elhangzik a LOL, ASAP meg a WTF ("vétéef") stb. Ami szintén nem biztos, hogy baj, csak nekem fura. Na és ezt gondoltam kicsit tovább, amikor olvastam a WRE-det. Meg vicces is volt, mert ezt a rövidítést nem ismertem és elkezdett forogni a kerék, de mondjuk a környezetből nagyon hamar rájöttem.

Engem amúgy az SZVSZ (eszvéesz) is zavar élő beszédben, mert túl amerikai dolog ez a mindent rövidítsünk. És amennyi időt nyertünk a rövidítéssel, annak a sokszorosát veszítjük el a magyarázattal (persze csak amíg nem lesz 100%-osan elfogadott).

Visszatérve Attilára (vagy mondhatnánk ONTOPIC): nem nagyon hiszek benne, hogy direkt volt, de annak örülök, hogy magyar a designer-e. Gondolom egy angol designer még soha életében nem hallott pl László Gyuláról. (Tudom, tudom... az ő neve, most lehet, hogy nagyobb flame-t indít, mint a WRE )
51824 levél
Válasz 14.09.26. 15:32 #7
Barthezz
Jah jó, akkor ezért nem segített a Google. Azt hittem olyasmi ez is, mint a LOL és társai...
5241 levél
Válasz 14.09.26. 14:15 #6
Pras
Egy egészen érdekes témát feszegetünk most. Ha jól értem, voltaképpen az a dilemma, hogy milyen környezetben milyen mértékű "precizitás" az elvárható, és ennek egy pluszrétege ráadásul az, hogy az a "precizitás" valóban precizitás-e, gondolok itt most arra, hogy 1980-ban géppisztolynak hívták a gépkarabélyt, 1930-ban golyószórónak a könnyűgéppuskát és 1600-ban a Német Nemzet Szent Római Birodalmának a "Német-Római Birodalmat", ami utóbbit a németek tudtommal ma sem használnak.
Mindenesetre teljesen megalapozottnak találom az észrevételedet, legalább olyan szempontból, hogy amire van magyar elnevezés, azt használjuk úgy. Szimplán a fórumos reflex működött a WRE/ERE megjelöléseknél.

@Barthezz: A Nyugatrómai Birodalom.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
51824 levél
Válasz 14.09.26. 14:00 #5
Barthezz
Mit jelent a WRE és az NYRB?
10961 levél
Válasz 14.09.26. 13:54 #4
Lacko
Persze, persze. Nem ekézés volt a cél, csak viccesnek találtam.
Az NYRB se rossz. Ilyenkor mindig elképzelem a töritanáromat - aki amúgy vicces fickó volt - hogy mit szólt volna. De gondolom semmit. Szövegkörnyezetből kitalálta volna.
5241 levél
Válasz 14.09.26. 13:37 #3
Pras
A felvetés jogos, másfelől a BI óta a játék fórumaiban angolul élnek a rövidítések, élőszóban nyilvánvalóan nem kerül elő éppúgy, ahogy az enyerbé sem.
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca
10961 levél
Válasz 14.09.26. 13:27 #2
Lacko
A LOL, a WTF és az IMHO után megjelent a magyar nyelvben a WRE. Kiváncsi leszek annak a töritanárnak az arcára, aki először hallja majd felelésben.
5241 levél
Válasz 14.09.26. 11:59 #1
Pras
"Remélhetőleg azt a rossz sztereotípiát sem erőltetik tovább a fejlesztők, ami alapján Attilát és a hunokat mindenütt vérszomjas, barbár csürhének ábrázolják, miközben jól tudjuk, hogy mennyire fejlett és kultúrált nép volt a hun." - ...nincsenek illúzióim.
Báár, noha a trailer is egy kérlelhetetlen ellenségképet vázol fel, azért szerencsére a TW-re azért nem volt jellemző (emlékeim szerint) a zsigeri démonizálás. Mivel viszont a játékot egyelőre úgy fogom fel, mint egy Barbarian Invasion 2-t, ezért valószínűleg a WRE lesz a "főszereplő", a "barbár hordák" meg ugyanígy a "keletről, ködből kivágtató iszonyat", a Végítélet, de ennyi még talán belefér a hangulat érdekében. A játék sötétebb képi világán, néhány megoldásán (provincia teljes felégetése) is azt érzem, hogy ez egy nyomasztóbb, kegyetlenebb rész lesz.
...legfeljebb pörgünk egy kört a hun lovassággal is. :]
DVCVNT VOLENTEM FATA, NOLENTEM TRAHVNT - Lucius Annaeus Seneca

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.