Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» EGX London 2014: Dragon Age: Inquisition exkluzív interjú [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: EGX London 2014: Dragon Age: Inquisition exkluzív interjú
Scylla Costa producert kérdeztük, elsősorban a multiplayer módról.

Dragon Age: Inquisition

Dragon Age: Inquisition
A legutóbbi Dragon Age: Inquisition cikkek, hírek
3127 levél
Válasz 14.10.03. 09:03 #2
Blade Runner
A két rendszer közötti egyik fontos különbségre utalt ezzel számomra Scylla, hogy a DA: I sokkal dinamikusabb multival jön ki a ME 3-hoz képest. A multi lényege a DA: I-ben, hogy sokkal akció orientáltabbnak készül, mint a single. Utalt rá, hogy kipróbálták a single-t multiban és nem volt eléggé szórakoztató, így egy teljes játékrészt építettek be csupán a muti kedvéért, arra kihegyezve, ami nekem megnyugtató, hogy a multi tényleg nagyon jó lesz.
A Dungeon Siege 1 a legjobb akció orientált RPG-RTS hibrid a kiskönyvemben (a kiegészítő talán még jobb lett), kár hogy a többi részt egykaptafa akció RPG-re tervezték, azóta sem jelent meg hasonló játék. Amúgy a multi világot is lehetett single-ben nyomtani.(Hű hány órát nyomtam le vele!)
Blade
671 levél
Válasz 14.09.30. 11:43 #1
ivanova36
Azért a ME3 multiban nem csak állás és várakozás volt hogy lerohanjanak, jó pár pályán kellett rohangálni, pl drónt kísérni savas esőben...
A laza kapcsolat ha csak utalások szintjén megy, már az is jó. De a ME3 "kötelező" multija nem volt nyerő nálam. Viszont hogy a single részt nem lehet kooperatívban végigjátszani az számomra sajnálatos. Anno a Dungeon Siege 1-ben volt lehetőség a single világot végigjátszani multiba, de volt külön rövidebb multi világ is ha éppen az kellett.

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.