Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó

Regisztráció
[x]

maradj bejelentkezve

Fórum

Hozzászólások, megjegyzések

»» Far Cry 4 [hozzászólások]

Kapcsolódó tartalom: Far Cry 4
Afrika szavannái és a trópusi szigetek után a kicsit hűvösebb Himalája vidékét is felfedezhetjük.

Far Cry 4

Far Cry 4
A legutóbbi Far Cry 4 cikkek, hírek
38 levél
Válasz 14.12.15. 13:01 #13
johnson19
A legfrissebb driver és patch van fent. Na mindegy, mondom mindenki azt írja, jól megy nála, csak valamiért nálam nem az igazi. Azért megtaláltam egy egész jó settinget: ha az általános grafikai beállítást Very High-ra teszem, kikapcsolom az élsimítást, meg a God Ray-t, akkor már egész szépen, játszhatóan fut. Messze nem tökéletes, de legalább szép is, játszható is. Mondjuk azt megfigyeltem, hogy a God Ray bekapcsolása nagyon leterheli a rendszert. Fura, hisz egy olyan fény-árnyék effektről beszélünk, ami már a Far Cry 2-ben is megvolt (ami ugye 6 éves játék). Volumetric Fog üzemmódban tök ugyanúgy is néz ki, mint annak idején, csak Enhanced módban lesz igazán szép.
15992 levél
Válasz 14.12.13. 19:16 #12
ufodani
Driver frissítés?
A patchek nyilván felmentek.
Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal. (Woody Allen)
31894 levél
Válasz 14.12.13. 19:09 #11
Creativ3Form
Érdekes. Nekem i5-4570, GTX760, 8 Giga DDR3 1600MHz RAM társaságában, 1920*1080-as felbontással ULTRÁN, döccenő mentesen fut. Az Nvidia beállítást nem kockáztattam, bőven jó az Ultra. De semmi baja nincs, simán hasít.
Az lenne a világon a legnagyobb business, ha mindenkit megvennék annyiért amennyit ér, és eladnám annyiért amennyit hisz magáról!
38 levél
Válasz 14.12.13. 19:05 #10
johnson19
" Cserébe a gépigény se sokat emelkedett az előző részhez képes". Hmm, ez érdekes, főleg, hogy másoktól is ezt hallom, miközben én durván az ellenkezőjét tapasztalom. A Far Cry 3 szinte minden graf. beállítást kimaxolva gyönyörűen futott az előző konfigomon (Intel Core2Quad Q9400, 4 Giga DDR2 1066 MHz, NVidia GTX560), míg az FC4 a mostanin (Intel Core i5-3550, 8 Giga DDR3 1866 MHz, Nvidia GTX560) gyönyörű diavetítést (értsd 6-8 frame/sec) produkál NVidia és Ultra grafikai beállításokon. Very High-on már majdnem játszható, de igazság szerint néha még Low beállításokon is meg-megröccen! Közben beszereztem egy GTX760-at, és noha lényegesen javult a teljesítmény, azért a legdurvább graf. beállítások mellett most se nagyon játszható. Szóval ez kicsit fura nekem.
1431 levél
Válasz 14.12.01. 23:22 #9
-T0ng-
379 levél
Válasz 14.12.01. 22:01 #8
joel-t
Merre van a crafting menü? Ahol a fegyvereket lehet venni ott nem találom....
www.bako.mlap.hu
1485 levél
Válasz 14.12.01. 11:55 #7
GeryG
Nem egészen. Ahhoz, hogy több fegyvered legyen, valóban craftolnod kell, de ehhez állatok prémjére van szükség. Vagyis vadásznod kell hozzá. Ha bemész a crafting menübe, ott megtalálod, hogy mihez milyen állat prémjére és abból mennyire van szükséged.
379 levél
Válasz 14.12.01. 11:08 #6
joel-t
Sziasztok, mit kell csinálni, hogy ne csak egy fegyver lehessen nálam? Crafting, ahhoz meg növények kellene, vagy valami ilyesmi, ugye?
www.bako.mlap.hu
157 levél
Válasz 14.11.27. 21:03 #5
erpy
Lehet, hogy az Ubisoft a Fc3 óta, Watch Dogs-on keresztül, itt is ugyanazt alkalmazta. (Már előbb leírtátok)
De ettől független jó játék lett.

Kicsit furcsa volt a fegyverek és a pénz körüli rendszer
Olyan szempontból, hogy sok fegyvert olyankor kaptál meg, amikor már használhatatlan, de elismerem, annak sincs értelme hogy megkapd az OP fegyókat a legelején. Bár lehet trükközni.
Az egyedi Kriss Vector-t meg tudod szerezni kb a 2. toronynál, a 416-ost kb még 1 toronnyal arébb.

A pénzzel az volt a 'gond' hogy mindig volt bőven. Kényszerből megvetted az összes mapot, fegyvert, szinte mindent, mert nem tudtad hova szorni.

A grafika szerintem lényegesen fejlődött. Bár lehet az ember hajlamos sokkal szebbnek látni, összehasonlítve a két játékot. Ugye csak emlékezzünk, hogy fc3 milyen szép volt E3-on, aztán milyen volt mikor megvetted.
Nekem ugyanazon a vason mindkét játék maxon futott, de fc4 jobban fogta.
14264 levél
Válasz 14.11.27. 15:07 #4
balays82
Dehogy vagyok otthon, van a gyereknek anyja. Egyébként furcsa, hogy éppen most kérdezed, mert szerintem általában véve is sokkal kevesebbet kommentelek, mint régebben.
6479 levél
Válasz 14.11.27. 14:18 #3
GustyX
Csupán egy manapság divatossá vált, elégedetlenség miatti kifejezést használt, amit többnyire az vált ki sokakból, hogy minimális változtatással, minimális (vagy semmi) újdonsággal, teljes áron hoznak ki egy új részt az adott sorozatból.
Többnyire az ilyenek esetében használják.
"Pozitívumok
Ami a Far Cry 3-ban működött, az itt is működik
Negatívumok
Játékmenet terén gyakorlatilag alig van változás az elődhöz képest"
Tipikus példája a CoD sorozat, DLC-k kérdése (pusztán hogy van ilyen), meg biztos van még

Én sem szeretem, szerencsére nem állok kényszer/fenyegetés hatása alatt, hogy ezt lehessen mondani.

OFF
te amúgy dolgozol mostanság, vagy otthon vagy gyerkőccel? Pusztán kíváncsiság, meg sokat látlak napközben hozzászólni.
ON

Játékot meg majd valamikor beszerzem, az elődöt is szerettem, ezt is fogom.
http://gustyx.web4.hu - saját véleméyeim, tapasztalataim játékokról
14264 levél
Válasz 14.11.27. 12:40 #2
balays82
Alapvetően jogos, amit írsz, tényleg nagyon hasonló alapokra építkezik mindhárom sorozat (megelőlegezve, hogy a Watch Dogs is az lesz). De mi az, hogy lenyomni az emberek torkán? Mindenki eldöntheti, hogy a fentiek ismeretében megveszi-e az újabb részeket vagy nem, szó sincs semmiféle kényszerről. Sőt fordítva, a Ubisoft addig nem fog változtatni ezen a bevált formulán, amíg az eladási mutatók azt igazolják, hogy a játékosoknak tetszik és elég is. Az már más kérdés, hogy az elégedetlenséget mostanában egyéb módokon váltják ki. De szerintem nem a Ubisoft az, akinek lépni kell ebben az ügyben, legalábbis biztosan nem elsőként.
100 levél
Válasz 14.11.27. 11:48 #1
- Win-T -
Az UBI lassan minden játéka ugyanarra az alapra épül. óriási terület, azon mássz meg/foglalj el tornyokat amik felfedik a melléktevékenységeket, kapd el ezt, öld meg azt, szedd/gyűjtsd össze a kismillió szétszórt ládát/világító izét/felvételt/állatbőrt, ezekből fejlődjél, etc cetera. Az Assassins Creed, A Far Cry, a Watch Dogs mind ezen alapokra épül. Szerencsére a mellé kapott körítés többnyire ezt elfeledteti, de vajon meddig lehet még lenyomni az emberek torkán vajon újra és újra ugyanazt?

A fórumon szereplő hozzászólások olvasóink véleményét tükrözik, azokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.